Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1132 din 11 iunie 2008

privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice, al ministrului educatiei si cercetarii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 841/4.844/309/2006 pentru aprobarea regulamentului de organizare si functionare, statutului, structurii organizatorice, statului de functii si a structurii de personal ale Scolii Nationale de Sanatate Publica si Management Sanitar

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 503 din 3 iulie 2008



Având în vedere Referatul de aprobare nr. 6.237 din 11 iunie 2008 al Direcţiei generale organizare, resurse umane, dezvoltare profesională şi salarizare şi al Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar,

în temeiul prevederilor art. 686 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, titlul XVI „Infiinţarea, organizarea şi funcţionarea Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar", cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. II din Hotărârea Guvernului nr. 356/2008 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, ale art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 366/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale titlului VIII „Asigurările sociale de sănătate" din Legea nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul sănătăţii publice, ministrul educaţiei, cercetării şi tineretului şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit prezentul ordin.

Art. I. - Ordinul ministrului sănătăţii publice, al ministrului educaţiei şi cercetării şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 841/4.844/309/2006 pentru aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare, statutului, structurii organizatorice, statului de funcţii şi a structurii de personal ale Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 680 din 8 august 2006, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. In anexa nr. 1, la articolul 5, punctul 11 se abrogă.

2. In anexa nr. 1, la articolul 6, litera v) se abrogă.

3. In anexa nr. 1, la articolul 8, litera e) se abrogă.

4. In anexa nr. 1, la articolul 9, litera e) se abrogă.

5.  In anexa nr. 1, la articolul 6, literele z) şi uu) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,z) în domeniul asistenţei medicale comunitare, SNSPMS, prin structura specializată Unitatea de management a asistenţei medicale comunitare, are următoarele atribuţii:".

........................................................................................................................................................................ .........................................................

,,uu) promovează şi asigură dezvoltarea şi funcţionalitatea bazei de informare şi documentare pentru salariaţii proprii şi cursanţi;".

6. In anexa nr. 1, la articolul 11, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Comitetul director este coordonat de directorul general al SNSPMS, iar din componenţa sa mai fac parte directorii structurilor din cadrul SNSPMS."

7. In anexa nr. 2, la articolul 7, litera q) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,q) propune spre aprobare categoriile de personal;".

8. In anexa nr. 2, la articolul 7, după litera q) se introduc două noi litere, literele q1) şi q2), cu următorul cuprins:

,,q1) aprobă funcţiile pe categorii de personal şi numărul de posturi pe fiecare funcţie şi categorie de personal, cu respectarea prevederilor legale;

q2) aprobă statul de funcţii detaliat pe funcţii, specialităţi, număr maxim de posturi, structură organizatorică şi drepturi salariale, cu respectarea prevederilor legale."

9.  In anexa nr. 2, articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - In conducerea executivă a SNSPMS, directorul general se consultă cu Comitetul director, compus din directorul general şi ceilalţi directori din structura SNSPMS."

10. In anexa nr. 2, la articolul 20, alineatul (1)se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 20. - (1) SNSPMS pune la dispoziţia cursanţilor baza materială necesară desfăşurării procesului de formare, oferă acces liber la fondul de carte şi publicaţii propriu şi personal formator pentru asigurarea realizării integrale a planurilor şi programelor de învăţământ."

11.  Anexa nr. 3 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

12.  Anexa nr. 4 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. II. - Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar, precum şi celelalte instituţii implicate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. IV. - Ordinul ministrului sănătăţii publice, al ministrului educaţiei şi cercetării şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 841/4.844/309/2006 pentru aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare, statutului, structurii organizatorice, statului de funcţii şi a structurii de personal ale Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 680 din 8 august 2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezentul ordin se va republica, dându-se articolelor o nouă numerotare.

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

p. Ministrul educaţiei, cercetării şi tineretului,

Remus Pricopie,

secretar de stat

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

Vasile Ciurchea

ANEXA Nr. 1*) (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 841/4.844/309/2006)

ŞCOALA NAŢIONALĂ DE SĂNĂTATE PUBLICĂ ŞI MANAGEMENT SANITAR

STRUCTURA  ORGANIZATORICĂ

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. 841/4.844/309/2006)

Nr. crt.

Categoria de personal

1.

Personal de conducere

2.

Personal de execuţie didactic

3.

Personal de execuţie de cercetare

4.

Personal de execuţie de expertiză şi consultanţă în domeniul sănătăţii publice şi managementului sanitar

5.

Personal de execuţie tehnic, economic, de altă specialitate şi administrativ

Consiliul de administraţie aprobă funcţiile pe categorii de personal, numărul de posturi pe fiecare funcţie şi categorie de personal, potrivit prevederilor legale.


COMENTARII la Ordinul 1132/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1132 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu