ORDIN
Nr. 1064 din 26 iulie 2005
pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de
personal prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru
reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de
personal in sectorul bugetar
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 701 din 3 august 2005
Avand in vedere dispozitiile art. 11 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr.
208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si
a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile
ulterioare,
in temeiul art. 9 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru
reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de
personal in sectorul bugetar,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
ARTICOL UNIC
(1) In vederea monitorizarii numarului de posturi si a cheltuielilor de
personal in sectorul bugetar se instituie un sistem de raportare a acestor date
pentru institutiile si autoritatile publice finantate astfel:
a) integral din bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor
sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz;
b) din venituri proprii si din subventii acordate de la bugetul de stat,
bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor
speciale, dupa caz;
c) integral din venituri proprii.
(2) Raportarea datelor se realizeaza la termenele prevazute de Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 48/2005 si in structura stabilita prin prezentul
ordin, potrivit anexelor nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) si 3*) care fac parte
integranta din acesta.
------------
*) Anexele nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) si 3 sunt reproduse in facsimil.
Ministrul finantelor publice,
Ionel Popescu
ANEXA 1
Cod formular*1):
Institutia publica ....../Localitatea ........./Judetul ..........
Cod*2) ...........
Situatie
privind repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal aprobate pe anul .....
Capitol*3) ...............
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
a - numar rand
b - Total - mii lei -
c - contributii pentru asigurari sociale de stat - mii lei -
d - contributii pentru asigurarile de somaj - mii lei -
e - contributii pentru asigurarile sociale de sanatate - mii lei -
f - contributii pentru asigurarile de accidente de munca si boli
profesionale - mii lei -
______________________________________________________________________________
| Luna |a |Cheltu- | din care: |Numar | Castig
|
| | |ieli de |_____________________________________|de | mediu
|
| | |personal|cheltuieli| contributii |Deplasari,|posturi | lunar
|
| | | |cu | aferente |detasari, |finantat|
|
| | | |salariile |_______________|transfe- | |
|
| | | | | b |c |d |e |f |rari | |
|
| | | | | | | | | | | |
|
| | | - mii | - mii | | | | | | - mii | | - lei
-|
| | | lei -| lei - | | | | | | lei - | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
| A |B |01 = | 02 |03=|04|05|06|07| 08 | 09 |10=02/09|
| | |02+03+08| |04+| | | | | | |
|
| | | | |05+| | | | | | |
|
| | | | |06+| | | | | | |
|
| | | | |07 | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|ianuarie |01| | | | | | | | | |
|
|februarie |02| | | | | | | | | |
|
|martie |03| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|Total | | | | | | | | | | |
|
|trim. I |04| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|aprilie |05| | | | | | | | | |
|
|mai |06| | | | | | | | | |
|
|iunie |07| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|Total | | | | | | | | | | |
|
|trim. II |08| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|iulie |09| | | | | | | | | |
|
|august |10| | | | | | | | | |
|
|septembrie|11| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|Total | | | | | | | | | | |
|
|trim. III |12| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|octombrie |13| | | | | | | | | |
|
|noiembrie |14| | | | | | | | | |
|
|decembrie |15| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|Total | | | | | | | | | | |
|
|trim. IV |16| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
| | | | | | | | | | | |
|
| TOTAL |17| | | | | | | | | |
|
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
*1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
*2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental,
pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu
codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti
la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
*3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit
clasificatiei bugetare.
NOTA:
Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei
situatii, vor avea in vedere atat aparatul propriu, cat si unitatile aflate in
subordinea, in coordonarea sau sub autoritatea acestora.
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
Intocmit,
Numele si prenumele ................................
Telefon (Fax) ......................................
ANEXA 2
Cod formular*1):
Institutia publica/Localitatea/Judetul ..................
Cod*2) .........
SITUATIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL PE LUNA .......... ANUL
........
______________________________________________________________________________
| DENUMIRE INDICATOR |Numar|Unitate|Program|Plati |Plati in
|
| |rand |de | |cumulate |luna
|
| | |masura | |efectuate |pentru
|
| | | | |in lunile |care se
|
| | | | |anterioare|face
|
| | | | |*4)
|raportarea|
|__________________________________|_____|_______|_______|__________|__________|
| A | B | C | 01 | 02 | 03
|
|__________________________________|_____|_______|_______|__________|__________|
| Capitolul*3)... | | | | |
|
| 02 Cheltuieli de personal | | | | |
|
| (Cod 10+11+12+13+14+15+16) | 01 |mii lei| | |
|
| | | | | |
|
| 10 Cheltuieli cu salariile | | | | |
|
| (cod 10.01 la 10.08+10.10+ | | | | |
|
| 10.11+10.13+10.14) | 02 |mii lei| | | |
| 10.01 Fond aferent salariilor | | | | |
|
| de baza | 03 |mii lei| | |
|
| 10.02 Salarii de merit | 04 |mii lei| | |
|
| 10.03 Indemnizatie de conducere | 05 |mii lei| | |
|
| 10.04 Spor de vechime | 06 |mii lei| | |
|
| 10.05 Sporuri pentru conditii de | | | | |
|
| munca | 07 |mii lei| | |
|
| 10.06 Alte sporuri | 08 |mii lei| | |
|
| 10.07 Ore suplimentare | 09 |mii lei| | |
|
| 10.08 Fond de premii, din care | 10 |mii lei| | |
|
| premiul anual | 11 |mii lei| | |
|
| 10.10 Fond pentru posturi ocupate| | | | |
|
| prin cumul | 12 |mii lei| | |
|
| 10.11 Fond aferent platii cu ora | 13 |mii lei| | |
|
| 10.13 Indemnizatii platite unor | | | | |
|
| persoane din afara unitatii| 14 | | | |
|
| 10.14 Alte drepturi salariale | 15 |mii lei| | |
|
| | | | | |
|
| Sume aferente personalului care | | | | |
|
| cumuleaza pensia cu salariul*6) | 16 |mii lei| | |
|
| | | | | |
|
| 11 Contributii pentru asigurari | | | | |
|
| sociale de stat | 20 |mii lei| | |
|
| 12 Contributii pentru asigurarile| | | | |
|
| de somaj | 21 |mii lei| | |
|
| 13 Contributii pentru asigurarile| | | | |
|
| sociale de sanatate | 22 |mii lei| | |
|
| 14 Deplasari, detasari, | | | | |
|
| transferari | 23 |mii lei| | |
|
| 16 Contributii pentru asigurarile| | | | |
|
| de accidente de munca si boli | | | | |
|
| profesionale | 24 |mii lei| | |
|
| | | | | |
|
| Numar mediu de persoane | | | | |
|
| remunerate, din care | 25 | |*5) | |
|
| Numar mediu de persoane care | | | | |
|
| cumuleaza pensia cu salariul | 26 | | | |
|
| Castigul mediu lunar | 27 |lei | | |
|
| Numar posturi ocupate | 28 | | x | |
|
| Numar posturi vacante | 29 | | x | |
|
|__________________________________|_____|_______|_______|__________|__________|
*1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
*2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental,
pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu
codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti
la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
*3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit
clasificatiei bugetare;
*4) Datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse
in col. 02 cumulat cu cele din col. 03;
*5) Se va completa, dupa caz, cu numarul maxim de posturi aprobat prin
Legea bugetului de stat, respectiv prin Legea bugetului asigurarilor sociale de
stat sau alte acte normative;
*6) Sumele aferente personalului care cumuleaza pensia cu salariul sunt
cuprinse in cheltuielile cu salariile.
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
Intocmit,
Numele si prenumele ................................
Telefon (Fax) ......................................
ANEXA 2a)
Cod formular*1):
Institutia publica/Localitatea/Judetul ..................
Cod*2) .........
SITUATIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE FUNCTIONARILOR PUBLICI
PE LUNA .............. ANUL ...........
______________________________________________________________________________
| DENUMIRE INDICATOR | COD |Unitate|Plati |Plati in
|
| | |de |cumulate
|trimestrul|
| | |masura |efectuate in |pentru
|
| | | |trimestrele |care se
|
| | | |anterioare*4)|face
|
| | | |
|raportarea|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| B | C | D | 01 | 02
|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| Capitolul*3)... | | | |
|
| 02 Cheltuieli de personal | | | |
|
| (Cod 10+11+12+13+14+15+16) | 01 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| 10 Cheltuieli cu salariile | | | |
|
| (cod 10.01 la 10.08+10.10+10.11+ | | | |
|
| 10.13+10.14) | 02 |mii lei| |
|
| 10.01 Fond aferent salariilor de baza | 03 |mii lei| |
|
| 10.02 Salarii de merit | 04 |mii lei| |
|
| 10.03 Indemnizatie de conducere | 05 |mii lei| |
|
| 10.04 Spor de vechime | 06 |mii lei| |
|
| 10.05 Sporuri pentru conditii de munca| 07 |mii lei| |
|
| 10.06 Alte sporuri | 08 |mii lei| |
|
| 10.07 Ore suplimentare | 09 |mii lei| |
|
| 10.08 Fond de premii, din care | 10 |mii lei| |
|
| premiul anual | 11 |mii lei| |
|
| 10.10 Fond pentru posturi ocupate prin| | | |
|
| cumul | 12 |mii lei| |
|
| 10.11 Fond aferent platii cu ora | 13 |mii lei| |
|
| 10.13 Indemnizatii platite unor | | | |
|
| persoane din afara unitatii | 14 | | |
|
| 10.14 Alte drepturi salariale | 15 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| Sume aferente personalului care | | | |
|
| cumuleaza pensia cu salariul*5) | 16 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| 11 Contributii pentru asigurari | | | |
|
| sociale de stat | 20 |mii lei| |
|
| 12 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| de somaj | 21 |mii lei| |
|
| 13 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| sociale de sanatate | 22 |mii lei| |
|
| 14 Deplasari, detasari, transferari | 23 |mii lei| |
|
| 16 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| de accidente de munca si boli | | | |
|
| profesionale | 24 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| Numar mediu de persoane remunerate, | | | |
|
| din care | 25 | | |
|
| Numar mediu de persoane care | | | | |
| cumuleaza pensia cu salariul | 26 | | |
|
| Castigul mediu lunar | 27 |lei | |
|
| Numar posturi ocupate | 28 | | |
|
| Numar posturi vacante | 29 | | |
|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
*1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
*2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental,
pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu
codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti
la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
*3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit
clasificatiei bugetare;
*4) Datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse
in col. 01 cumulat cu cele din col. 02 din raportarea anterioara;
*5) Sumele aferente personalului care cumuleaza pensia cu salariul sunt
cuprinse in cheltuielile cu salariile.
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
Intocmit,
Numele si prenumele ................................
Telefon (Fax) ......................................
ANEXA 2b)
Cod formular*1):
Institutia publica/Localitatea/Judetul ..................
Cod*2) .........
SITUATIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE PERSONALULUI
CONTRACTUAL PE LUNA .............. ANUL .......
______________________________________________________________________________
| DENUMIRE INDICATOR | COD |Unitate|Plati |Plati in
|
| | |de |cumulate
|trimestrul|
| | |masura |efectuate in |pentru
|
| | | |trimestrele |care se
|
| | | |anterioare*4)|face |
| | | |
|raportarea|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| B | C | D | 01 | 02
|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| Capitolul*3)... | | | |
|
| 02 Cheltuieli de personal | | | |
|
| (Cod 10+11+12+13+14+15+16) | 01 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| 10 Cheltuieli cu salariile | | | |
|
| (cod 10.01 la 10.08+10.10+10.11+ | | | |
|
| 10.13+10.14) | 02 |mii lei| |
|
| 10.01 Fond aferent salariilor de baza | 03 |mii lei| |
|
| 10.02 Salarii de merit | 04 |mii lei| |
|
| 10.03 Indemnizatie de conducere | 05 |mii lei| |
|
| 10.04 Spor de vechime | 06 |mii lei| |
|
| 10.05 Sporuri pentru conditii de munca| 07 |mii lei| |
|
| 10.06 Alte sporuri | 08 |mii lei| |
|
| 10.07 Ore suplimentare | 09 |mii lei| |
|
| 10.08 Fond de premii, din care | 10 |mii lei| | |
| premiul anual | 11 |mii lei| |
|
| 10.10 Fond pentru posturi ocupate prin| | | |
|
| cumul | 12 |mii lei| |
|
| 10.11 Fond aferent platii cu ora | 13 |mii lei| |
|
| 10.13 Indemnizatii platite unor | | | |
|
| persoane din afara unitatii | 14 | | |
|
| 10.14 Alte drepturi salariale | 15 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| Sume aferente personalului care | | | |
|
| cumuleaza pensia cu salariul*5) | 16 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| 11 Contributii pentru asigurari | | | |
|
| sociale de stat | 20 |mii lei| |
|
| 12 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| de somaj | 21 |mii lei| |
|
| 13 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| sociale de sanatate | 22 |mii lei| |
|
| 14 Deplasari, detasari, transferari | 23 |mii lei| |
|
| 16 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| de accidente de munca si boli | | | |
|
| profesionale | 24 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| Numar mediu de persoane remunerate, | | | |
|
| din care | 25 | | |
|
| Numar mediu de persoane care | | | |
|
| cumuleaza pensia cu salariul | 26 | | |
|
| Castigul mediu lunar | 27 |lei | |
|
| Numar posturi ocupate | 28 | | |
|
| Numar posturi vacante | 29 | | |
|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
*1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
*2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental,
pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu
codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti
la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
*3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit
clasificatiei bugetare;
*4) Datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse
in col. 01 cumulat cu cele din col. 02;
*5) Sumele aferente personalului care cumuleaza pensia cu salariul sunt cuprinse
in cheltuielile cu salariile.
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
Intocmit,
Numele si prenumele ................................
Telefon (Fax) ......................................
ANEXA 2c)
Cod formular*1):
Institutia publica/Localitatea/Judetul ..................
Cod*2) .........
SITUATIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE ALTOR CATEGORII DE
PERSONAL PE LUNA .............. ANUL ...........
______________________________________________________________________________
| DENUMIRE INDICATOR | COD |Unitate|Plati |Plati in
|
| | |de |cumulate
|trimestrul|
| | |masura |efectuate in |pentru
|
| | | |trimestrele |care se
|
| | | |anterioare*4)|face
|
| | | |
|raportarea|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| B | C | D | 01 | 02
|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| Capitolul*3)... | | | |
|
| 02 Cheltuieli de personal | | | |
|
| (Cod 10+11+12+13+14+15+16) | 01 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| 10 Cheltuieli cu salariile | | | |
|
| (cod 10.01 la 10.08+10.10+10.11+ | | | |
|
| 10.13+10.14) | 02 |mii lei| |
|
| 10.01 Fond aferent salariilor de baza | 03 |mii lei| |
|
| 10.02 Salarii de merit | 04 |mii lei| | |
| 10.03 Indemnizatie de conducere | 05 |mii lei| |
|
| 10.04 Spor de vechime | 06 |mii lei| |
|
| 10.05 Sporuri pentru conditii de munca| 07 |mii lei| |
|
| 10.06 Alte sporuri | 08 |mii lei| |
|
| 10.07 Ore suplimentare | 09 |mii lei| |
|
| 10.08 Fond de premii, din care | 10 |mii lei| |
|
| Premiul anual | 11 |mii lei| |
|
| 10.10 Fond pentru posturi ocupate prin| | | |
|
| cumul | 12 |mii lei| |
|
| 10.11 Fond aferent platii cu ora | 13 |mii lei| |
|
| 10.13 Indemnizatii platite unor | | | |
|
| persoane din afara unitatii | 14 | | |
|
| 10.14 Alte drepturi salariale | 15 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| Sume aferente personalului care | | | |
|
| cumuleaza pensia cu salariul*5) | 16 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| 11 Contributii pentru asigurari | | | |
|
| sociale de stat | 20 |mii lei| | |
| 12 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| de somaj | 21 |mii lei| |
|
| 13 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| sociale de sanatate | 22 |mii lei| |
|
| 14 Deplasari, detasari, transferari | 23 |mii lei| |
|
| 16 Contributii pentru asigurarile | | | |
|
| de accidente de munca si boli | | | |
|
| profesionale | 24 |mii lei| |
|
| | | | |
|
| Numar mediu de persoane remunerate, | | | |
|
| din care | 25 | | |
|
| Numar mediu de persoane care | | | |
|
| cumuleaza pensia cu salariul | 26 | | |
|
| Castigul mediu lunar | 27 |lei | |
|
| Numar posturi ocupate | 28 | | |
|
| Numar posturi vacante | 29 | | |
|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
*1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
*2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental,
pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu
codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti
la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
*3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit
clasificatiei bugetare;
*4) Datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse
in col. 01 cumulat cu cele din col. 02;
*5) Sumele aferente personalului care cumuleaza pensia cu salariul sunt
cuprinse in cheltuielile cu salariile.
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,
Intocmit,
Numele si prenumele ................................
Telefon (Fax) ......................................
ANEXA 3
INSTRUCTIUNI
privind completarea si depunerea formularelor de raportare
1. Formularul "Situatie privind repartizarea pe luni a cheltuielilor
de personal aprobate pe anul ___________"
(Anexa 1)
se completeaza si se depune astfel:
a) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de
la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor
speciale, dupa caz, la Ministerul Finantelor Publice, in termen de 30 de zile
de la data publicarii Legii bugetului de stat in Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I, numai pentru institutiile publice finantate integral din aceste
bugete, iar repartizarea sumelor se realizeaza pe fiecare luna, avand in vedere
asigurarea conditiilor de desfasurare a activitatii potrivit atributiilor
acestora pana la sfarsitul anului;
b) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de
la bugetele locale vor depune la Directiile generale ale finantelor publice
judetene si a municipiului Bucuresti, dupa caz, in termen de 50 de zile de la
publicarea legilor bugetare anuale in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I,
numai pentru institutiile publice finantate integral din bugetul local, iar
repartizarea sumelor se realizeaza pe fiecare luna, pana la sfarsitul anului,
avand in vedere asigurarea conditiilor de desfasurare a activitatii potrivit
atributiilor acestora. In termen de 5 zile de la expirarea termenului de 50 de
zile, Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului
Bucuresti vor transmite la Ministerul Finantelor Publice, prin intermediul
Directiei Generale a Tehnologiei Informatiei din cadrul ministerului, situatia
centralizatoare pe judet, respectiv pe municipiul Bucuresti, privind
repartizarea pe fiecare luna a cheltuielilor de personal.
2. Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor de
personal pe luna ________ anul __________"
(Anexa nr. 2)
se completeaza si se depune astfel:
a) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate din
bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor
speciale, dupa caz, la Ministerul Finantelor Publice - Directia Generala de
Programare Bugetara si Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, pana la data
de 17 a lunii curente pentru luna anterioara, pentru aparatul propriu si
institutiile publice din subordinea, in coordonarea sau sub autoritatea
acestora, indiferent de modul de finantare;
b) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate
prin bugetele locale, la Directiile generale ale finantelor publice judetene si
a municipiului Bucuresti, dupa caz, pana la data de 12 a lunii curente pentru
luna anterioara, pentru aparatul propriu si pentru institutiile publice din
subordinea acestora, indiferent de modul de finantare. Directiile generale ale
finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor transmite la
Ministerul Finantelor Publice, prin intermediul Directiei Generale a
Tehnologiei Informatiei, din cadrul ministerului, pana la data de 17 a lunii
curente pentru luna anterioara situatia centralizatoare, pe judet si respectiv
pe municipiul Bucuresti, privind monitorizarea numarului de posturi si a
cheltuielilor de personal;
c) Coloana 01 se va completa cu sumele si cu numarul aprobate si se
actualizeaza ori de cate ori programul se modifica, in conditiile legii;
d) Coloana 02 reprezinta platile efectuate, cumulat pana la finele lunii
anterioare celei pentru care se face raportarea;
e) Coloana 03 reprezinta platile efectuate in luna pentru care se face
raportarea;
f) Sumele transmise, reprezentand platile de casa, trebuie sa corespunda cu
cele din ultimul extras de cont eliberat de trezorerie pentru luna pentru care
se face raportarea;
g) numarul mediu de persoane remunerate din coloana 03 poate fi mai mic sau
cel mult egal cu cel din coloana 01. In situatiile in care numarul mediu de
persoane remunerate din coloana 03, este mai mare decat numarul de persoane din
coloana 01, se va preciza printr-o Nota, in subsolul raportarii, motivatia
acestei depasiri, numarul de persoane remunerate si sumele aferente.
3. Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor de
personal aferente functionarilor publici pe luna ____________, anul _______,
(Anexa 2a)
Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor de personal
aferente personalului contractual pe luna ___________, anul _______,
(Anexa 2b)
Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor de personal
aferente altor categorii de personal pe luna _________, anul _______,
(Anexa 2c)
se completeaza si se depun astfel:
a) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de
la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor
speciale, dupa caz, la Ministerul Finantelor Publice - Directia Generala de
Programare Bugetara si Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, pana la data
de 17 a primei luni din trimestru pentru trimestrul anterior, pentru aparatul
propriu si institutiile publice din subordinea, in coordonarea sau sub
autoritatea acestora, indiferent de modul de finantare;
b) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de
la bugetele locale la Directiile generale a finantelor publice judetene si a
municipiului Bucuresti, dupa caz, pana la data de 12 a primei luni din
trimestru pentru trimestrul anterior, pentru aparatul propriu si pentru institutiile
publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finantare. Directiile
generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor
transmite la Ministerul Finantelor Publice, prin intermediul Directiei Generale
a Tehnologiei Informatiei, din cadrul ministerului, pana la data de 17 a primei
luni din trimestrul pentru trimestrul anterior situatia centralizatoare, pe
judet, respectiv pe municipiul Bucuresti, privind monitorizarea numarului de
posturi si a cheltuielilor de personal;
c) in anexele nr. 2, 2a), 2b) si 2c) numarul mediu de persoane remunerate,
numarul de posturi ocupate si numarul de posturi vacante se determina ca medie
lunara corespunzatoare numarului de luni raportate.
Ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de la
bugetele locale vor prelua aplicatia informatica, pe discheta, de la Directiile
generale ale finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti -
serviciile de buget.
4. Corelatii de care trebuie sa se tina seama la inscrierea datelor in
formulare
Corelatii pentru formularul 01:
rd. 04 = rd. 01 + rd. 02 + rd. 03 (col. 01 la col. 09)
rd. 08 = rd. 05 + rd. 06 + rd. 07 (col. 01 la col. 09)
rd. 12 = rd. 09 + rd. 10 + rd. 11 (col. 01 la col. 09)
rd. 16 = rd. 13 + rd. 14 + rd. 15 (col. 01 la col. 09)
rd. 17 = rd. 04 + rd. 08 + rd. 12 + rd. 16 (col. 01 la col. 09)
col. 01 = col. 02 + col. 03 + col. 08 (rd. 01 la rd. 17)
col. 03 = col. 04 + col. 05 + col. 06 + col. 07 (rd. 01 la rd. 17)
col. 09 = (rd. 01 + rd. 02 + rd. 03)/3 rd. 04
col. 09 = (rd. 05 + rd. 06 + rd. 07)/3 rd. 08
col. 09 = (rd. 09 + rd. 10 + rd. 11)/3 rd. 12
col. 09 = (rd. 13 + rd. 14 + rd. 15)/3 rd. 16
col. 09 = (rd. 04 + rd. 08 + rd. 12 + rd. 16)/4 rd. 17
col. 10 = col. 02/col. 09 (rd. 01 la rd. 17)
Corelatii pentru formularul 02:
rd. 01 = rd. 02 + rd. 20 + rd. 21 + rd. 22 +
rd. 23 + rd. 24 (col. 01 la col. 03)
rd. 02 = rd. 3 la rd. 10 + rd. 12 la rd. 15 (col. 01 la col. 03)
rd. 27 = rd. 02/rd. 25/12 col. 01
rd. 27 = rd. 02/rd. 25/n col. 02
rd. 27 = rd. 02/rd. 25 col. 03
rd. 28 + rd. 29, col. 02 = rd. 25, col. 01
rd. 28 + rd. 29, col. 03 = rd. 25, col. 01
unde "n" = numarul de luni de raportare anterioare
Corelatii pentru formularele 03, 04, 05:
rd. 01 = rd. 02 + rd. 20 + rd. 21 + rd. 22 +
rd. 23 + rd. 24 (col. 01 si col. 02)
rd. 02 = rd. 3 la rd. 10 + rd. 12 la rd. 15 (col. 01 si col. 02)
rd. 27 = rd. 02/rd. 25/n col. 1
rd. 27 = rd. 02/rd. 25 col. 2
unde "n" = numarul de luni de raportare anterioare
Corelatii intre formulare:
(col. 02 + col. 03) formularul 02 = (col. 01 + col. 02) formularul 03 +
(col. 01 + col. 02) formularul 04 + (col. 01 + col. 02) formularul (rd. 01 la
rd. 26, rd. 28, rd. 29)
5. NOMENCLATOR FORMULARE
______________________________________________________________________________
| COD TIPUL DE INSTITUTIE/TIPUL DE ANEXA
|
| FORMULAR |
|______________________________________________________________________________|
Institutii finantate integral din bugetul de stat
10 Anexa 1
11 Anexa 2
12 Anexa 2a
13 Anexa 2b
14 Anexa 2c
Institutii finantate integral din bugetul local
20 Anexa 1
21 Anexa 2
22 Anexa 2a
23 Anexa 2b
24 Anexa 2c
Institutii finantate integral din bugetul asigurarilor sociale de stat
30 Anexa 1
31 Anexa 2
32 Anexa 2a
33 Anexa 2b
34 Anexa 2c
Institutii finantate integral din bugetul asigurarilor pentru somaj
40 Anexa 1
41 Anexa 2
42 Anexa 2a
43 Anexa 2b
44 Anexa 2c
Institutii finantate integral din bugetul fondului national unic de
asigurari de sanatate
50 Anexa 1
51 Anexa 2
52 Anexa 2a
53 Anexa 2b
54 Anexa 2c
Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul de
stat
62 Anexa 2
63 Anexa 2a
64 Anexa 2b
65 Anexa 2c
Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul local
72 Anexa 2
73 Anexa 2a
74 Anexa 2b
75 Anexa 2c
Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul
asigurarilor sociale de stat
82 Anexa 2
83 Anexa 2a
84 Anexa 2b
85 Anexa 2c
Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul
asigurarilor pentru somaj
86 Anexa 2
87 Anexa 2a
88 Anexa 2b
89 Anexa 2c
Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul
fondului unic de asigurari de sanatate
91 Anexa 2
92 Anexa 2a
93 Anexa 2b
94 Anexa 2c
Institutii finantate din venituri proprii
96 Anexa 2
97 Anexa 2a
98 Anexa 2b
99 Anexa 2c