ORDIN Nr. 105
din 23 martie 2006
privind modificarea anexei
nr. 1 la Procedura de implementare a Programului national multianual pe
perioada 2006-2009 pentru sustinerea accesului microintreprinderilor si a
intreprinderilor mici la servicii de instruire si consultanta, aprobata prin
Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii
si Cooperatie nr. 55/2006
ACT EMIS DE: AGENTIA
NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 286 din 30 martie 2006
Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/18 la Legea
bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, ale art. 25 alin. (1) din Legea
nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare,
precum şi prevederile art. 4
alin. (1) pct. 12 din Hotărârea
Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi
Cooperaţie, cu modificările şi completările
ulterioare,
în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003, cu modificările şi completările
ulterioare,
preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin:
Articol unic. - Anexa nr.
1 la Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2006 - 2009 pentru susţinerea accesului micro-întreprinderilor şi a întreprinderilor mici la servicii de
instruire şi consultanţă, aprobată prin Ordinul preşedintelui
Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr.
55/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 220 şi 220 bis din 10 martie 2006, se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin.
Preşedintele
Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,
Eugen Ovidiu Chirovici
ANEXA*)
(Anexa nr. 1la procedură)
SERVICIILE Şl CHELTUIELILE eligibile aferente care constituie obiectul finanţării
Nr
crt.
|
Servicii eligibile
|
Cheltuieli eligibile
|
Valoarea maximă
a finanţării pe activitate
-RON-
|
Documente justificative
|
1.
|
Participarea personalului
microintreprinderilor şi a întreprinderilor mici având funcţii de decizie
şi/sau de execuţie la cursuri de formare profesională organizate pe tematici
prioritare: management (inclusiv managementul calităţii şi managementul
financiar), marketing, strategie şi planificare, surse şi metode de finanţare
a investiţiilor şi în alte domenii prioritare pentru desfăşurarea activităţii
întreprinderii.
|
Cheltuieli pentru instruire individuală
şi de grup, din care:
a) cheltuieli pentru instruire individuală:
- taxa de participare individuală,
inclusiv documentaţia necesară instruirii
b) cheltuieli pentru instruire de grup,
la solicitarea IMM. cu tematică la comandă:
- taxa de participare, inclusiv
documentaţia necesară instruirii
|
7.500
1.000 pe participant (cursant)
7.500
(maxim 1.000 per participant /
cursant)
|
1. contracte de servicii cu
organizatorul instruirii1;
2. diploma/certificatul obţinut
3. declaraţia privind evidenţa nominală
a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale
de stat în original, înregistrată la Casa teritorială de pensii,
valabilă pentru luna/lunile anterioare efectuării cursului/cursurilor de instruire;
4. declaraţie pe propria răspundere,
semnată şi ştampilată de reprezentantul legal sau de împuternicitul agentului
economic, privind evidenţa nominală a salariaţilor care au efectuat cursuri
de instruire, respectiv funcţiile de decizie sau de execuţie deţinute de
aceştia în cadrul societăţii comerciale;
5. factură fiscală/chitanţă fiscală;
6. ordine de plată;
7. copie după extrasul de cont.
|
1In contract se va
preciza perioada de desfăşurare a instruirii, tematica cursurilor precum şi
numărul persoanelor ce vor beneficia de servicii de instruire. Documentele 1-3 şi 5- 7 se vor depune in original şi in copie, acestea din urmă
purtând menţiunea " conform cu originalul", ştampila şi semnătura reprezentantului
legal al firmei sau persoanei împuternicite.
*) Anexa este reprodusă în facsimil.
Nr.
crt.
|
Servicii eligibile
|
Cheltuieli eligibile
|
Valoarea maximă
a finanţării pe
activitate
-RON-
|
Documente justificative
|
2.
|
Contractarea de servicii de consultanţă,
pentru elaborarea planurilor de afaceri1 şi de marketing, consultanţă în domeniul
sistemelor de standardizare, certificare
a calităţii conform normelor Uniunii Europene.
|
- Cheltuieli pentru achiziţia de servicii de consultanţă, din
care:
1. a) elaborare plan de afaceri şi
studiu de fezabilitate
b) plan de marketing
c) studiu de piaţă2
2. consultanţă în domeniul sistemelor
de standardizare
3. certificare a calităţii conform normelor Uniunii Europene
|
15.000
7.500
3.000
3.000
7.500
7.500
|
1. Contracte de servicii3
2. Factură fiscală/chitanţă fiscală;
3. Ordine de plată;
4. Copie dupa extrasul de cont
5. Copie după materialele elaborate în
cadrul contractelor încheiate cu furnizorii de servicii de
consultanţă
|
1 Planul de afaceri şi studiul de fezabilitate simt admise numai
împreună la finanţare, fiind necesară dovada depunerii acestora ia bancă în
vederea obţinerii unei finanţări;
2 Alocaţia financiară nerambursabilă aferentă activităţilor realizate
la pct.1 (lit a, b, c) nu va depăşi suma de 7.500 R0N;
3In contract se vor preciza perioada de desfăşurare a activităţii si
tematica semeţilor de consultanţă furnizate;
Toate documentele se vor depune in original şi în
copie, acestea din urmă purtând menţiunea " conform cu originalul", ştampila şi semnătura reprezentantului
legal al firmei sau persoanei împuternicite.