Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1009 din 23 iulie 2007

privind procedurile de selectie a practicienilor in insolventa agreati de Agentia Nationala de Administrare Fiscala

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 543 din 9 august 2007



In temeiul art. 2 şi al art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 495/2007 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

având în vedere dispoziţiile Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările ulterioare, şi pe cele ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolvenţă,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. -Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va elabora o listă a practicienilor în insolvenţă agreaţi, pe zone geografice, după cum urmează:

a) zona I, care cuprinde judeţele Alba, Sibiu şi Hunedoara;

b) zona II, care cuprinde judeţele Argeş şi Vâlcea;

c) zona III, care cuprinde judeţele Bacău şi Neamţ;

d) zona IV, care cuprinde judeţele Bihor şi Satu Mare;

e) zona V, care cuprinde judeţele Suceava şi Botoşani;

f) zona VI, care cuprinde judeţele Braşov şi Covasna;

g)  zona VII, care cuprinde municipiul Bucureşti, judeţele Călăraşi, Giurgiu, Ialomiţa, Ilfov şi Teleorman;

h) zona VIII, care cuprinde judeţele Cluj, Bistriţa-Năsăud, Maramureş şi Sălaj;

i) zona IX, care cuprinde judeţele Constanţa şi Tulcea;

j) zona X, care cuprinde judeţele Dolj, Gorj, Mehedinţi şi Olt;

k) zona XI, care cuprinde judeţele Galaţi, Brăila şi Vrancea;

l) zona XII, care cuprinde judeţele laşi şi Vaslui;

m) zona XIII, care cuprinde judeţele Mureş şi Harghita;

n) zona XIV, care cuprinde judeţele Prahova, Buzău şi Dâmboviţa;

o) zona XV, care cuprinde judeţele Timiş, Arad şi Caraş-Severin.

Art. 2. - (1) Practicienii în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se selectează de Comisia de selecţie a practicienilor în insolvenţă, denumită în continuare Comisia, desemnată prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

(2) Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, având in vedere următoarele criterii:

a)  numărul de societăţi în insolvenţă, reorganizare sau lichidare din portofoliul ofertantului;

b)  declaraţia pe propria răspundere în ceea ce priveşte numărul de personal calificat afectat procedurii, inclusiv practicieni în insolvenţă compatibili - la această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte;

c) dotarea practicianului cu:

- computer;

- abonament la Buletinul Insolvenţei (acces pe pagina de internet sau în format hârtie);

- pagină de internet proprie;

- acces la internet;

- adresă de e-mail;

- imprimantă;

- telefon mobil;

- telefon fix;

- fax;

d)  experienţa în colaborarea cu organele fiscale în zona pentru care şi-a depus documentaţia, rezultată din situaţia transmisă de organele fiscale şi prezentată de către Direcţia generală juridică din Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în cadrul întrunirii Comisiei;

e) gradul de acoperire a masei credale pentru toate cazurile din portofoliu;

f) gradul de acoperire a creanţelor fiscale cuprinse în masa credală pentru toate cazurile din portofoliu;

g)  numărul de cazuri în care au fost aduse sume la masa credală ca urmare a anulării actelor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor.

(3) Pentru contribuabilii care au creanţe fiscale mai mari sau egale cu 10.000.000 lei, Comisia va efectua o selecţie pentru desemnarea practicianului care va fi propus judecătorului-sindic de către organul fiscal, având în vedere următoarele criterii:

a) onorariul lunar solicitat de practician;

b) onorariul de succes solicitat de practician;

c)  declaraţia pe propria răspundere privind numărul de personal calificat care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate - la această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte;

d) strategia de reorganizare şi/sau lichidare, cu program în timp;

e)  colaborarea cu organele fiscale, rezultată din situaţia transmisă de organele fiscale şi prezentată de către Direcţia generală juridică din Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în cadrul întrunirii Comisiei.

(4)  Pentru contribuabilii care au creanţe fiscale mai mici de 10.000.000 lei, o comisie constituită prin decizie a directorului executiv, la nivelul Direcţiei generale a finanţelor publice judeţene, a municipiului Bucureşti sau în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, va efectua o selecţie pentru desemnarea practicianului care va fi propus de organul fiscal, pe baza criteriilor stabilite la alin. (3).

Art. 3. - Punctajele pentru criteriile prevăzute la art. 2 sunt cele cuprinse în anexa nr. 1.

Art. 4. - (1) Organele fiscale care au calitatea de creditori fiscali în dosarele care au ca obiect procedura insolvenţei vor propune judecătorului-sindic şi vor vota desemnarea de administratori judiciari sau de lichidatori numai dintre cei înscrişi pe Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.

(2)  Organele fiscale care au calitatea de creditori fiscali în dosarele care au ca obiect procedura insolvenţei pentru contribuabilii care au creanţe fiscale mai mari de 10.000.000 lei vor propune judecătorului-sindic desemnarea administratorului sau a lichidatorului selectat de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală din Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.

(3)   In situaţia în care propunerile de desemnare a administratorului sau a lichidatorului se formulează de către un alt creditor sau de debitor, în dosare care au ca obiect insolvenţă unor contribuabili care au creanţe fiscale mai mari de 10.000.000 lei, organele fiscale care au calitatea de creditori fiscali pot fi de acord numai cu desemnarea administratorului sau a lichidatorului selectat de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală din Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.

Art. 5. - Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, se actualizează semestrial, se publică pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi va fi transmisă organelor fiscale şi Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România.

Art. 6. - Organele fiscale care au calitatea de creditori fiscali în dosarele care au ca obiect procedura lichidării reglementată de Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau de Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare, vor propune judecătorului-delegat de pe lângă oficiul registrului comerţului desemnarea de administratori sau de lichidatori din Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.

Art. 7. - Decizia Comisiei poate fi atacată la instanţa judecătorească de contencios administrativ competentă.

CAPITOLUL II

Selecţia practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală

Art. 8. - (1) Procedura de selecţie a practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală începe prin publicarea unui anunţ într-un cotidian de circulaţie naţională şi pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, conform modelului din anexa nr. 2.

(2) Termenul de depunere a ofertelor şi termenul de deschidere a ofertelor va fi stabilit de către Comisie.

Art. 9. - (1) Pentru participarea la selecţia organizată pentru completarea Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în termenul indicat în anunţul prevăzut la art. 8, ofertanţii trebuie să depună următoarele documente:

a) o adresă prin care îşi manifestă interesul de a participa la selecţia în vederea înscrierii în Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu precizarea zonei/zonelor pentru care îşi depune oferta - va fi completat formularul cuprins în anexa nr. 3.

b)   un act justificativ eliberat de Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România din care să rezulte calitatea de practician în insolvenţă a ofertantului, faptul că nu este suspendat sau incompatibil şi că ofertantul nu a fost supus niciunei sancţiuni profesionale sau disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de selecţie;

c)  certificatul de atestare fiscală pentru ofertant, eliberat de organul fiscal competent;

d) o copie certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului, în vigoare;

e)   situaţia societăţilor în insolvenţă, reorganizare sau lichidare din portofoliul ofertantului, care au fost instrumentate în ultimii 5 ani; situaţia societăţilor comerciale pentru care a fost finalizată procedura, întocmită potrivit anexei nr. 4a), şi situaţia societăţilor comerciale pentru care procedura se află în desfăşurare, întocmită potrivit anexei nr. 4b);

f)  o declaraţie pe propria răspundere în ceea ce priveşte numărul de personal calificat afectat procedurii, inclusiv practicieni în insolvenţă compatibili - la această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte;

g)   o declaraţie pe propria răspundere privind dotarea practicianului cu:

- computer;

- abonament la Buletinul Insolvenţei (acces pe pagina de internet sau în format hârtie)

- se anexează o copie de pe actul justificativ;

- pagină de internet propria

- se anexează un extras de pe pagina proprie de internet;

- acces la internet;

- adresă de e-mail;

- imprimantă;

- telefon mobil;

- telefon fix;

- fax, completată conform anexei nr. 5.

(2) Practicienii în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală care doresc extinderea agreării şi pentru alte zone decât cele pentru care au optat iniţial pot depune documentaţia prevăzută la alin. (1) în cadrul procedurii de selecţie care se organizează semestrial.

(3) Documentaţia va fi depusă în original, îndosariată în dosar cu şină, în plic sigilat, toate paginile fiind numerotate, iniţializate şi ştampilate. Participantul va menţiona obligatoriu pe plic numele/denumirea, precum şi adresa/sediul social.

Art. 10. - (1) Oferta va fi descalificată în situaţia în care în documentaţie nu este prezentat unul dintre următoarele documente:

a)  adresa prin care îşi manifestă interesul de a participa la selecţia în vederea alcătuirii Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu precizarea zonei/zonelor pentru care îşi depune oferta;

b)   actul justificativ eliberat de Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România din care să rezulte calitatea de practician în insolvenţă a ofertantului, faptul că nu este suspendat sau incompatibil şi că ofertantul nu a fost supus niciunei sancţiuni profesionale ori disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de selecţie;

c) certificatul de atestare fiscală pentru ofertant, eliberat de organul fiscal competent, din care să rezulte că nu are datorii către bugetele administrate de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin intermediul organelor fiscale;

d) copia certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului, în vigoare.

(2) Oferta va fi descalificată în situaţia în care va fi depusă după termenul indicat în anunţul prevăzut la art. 8.

Art. 11. - (1) Comisia se va întruni şi va deschide ofertele la data prevăzută în anunţ, în prezenţa reprezentanţilor Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România. Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România va desemna în acest scop 2 sau 3 reprezentanţi. Ofertele care se află în situaţia prevăzută la art. 10 se descalifică de către Comisie.

(2) Ulterior, Comisia va analiza fiecare ofertă în parte şi o va puncta, în funcţie de criteriile şi punctajele stabilite prin prezentul ordin.

(3) Rezultatul selecţiei va fi comunicat fiecărui practician care a depus documentaţia, prin Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

(4)   Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va fi publicată pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi va fi comunicată organelor fiscale, prin Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

(5) In situaţia în care după definitivarea listei practicianul nu îşi respectă obligaţiile asumate prin oferta depusă, oferta va fi reanalizată, la propunerea Direcţiei generale juridice din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. In acest caz, Comisia va repuncta oferta şi va decide asupra păstrării sau nu pe lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, comunicându-i practicianului acest fapt, prin Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Decizia privind eliminarea de pe Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală îşi produce efectele de la data comunicării modificării ordinului de aprobare a listei.

Art. 12. - Procedura de selecţie a practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se repetă semestrial.

CAPITOLUL III

Selecţia practicienilor în insolvenţă pentru numire în dosare de insolvenţă

Art. 13. - (1) Ori de câte ori se pune problema propunerii sau a agreării numirii unui administrator judiciar sau a unui lichidator de către organe fiscale, în cazul în care debitorul are o obligaţie fiscală mai mare sau egală cu 10.000.000 lei, Comisia, la solicitarea scrisă a organului fiscal, care are calitatea de creditor fiscal, adresată Direcţiei generale juridice din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, va efectua o selecţie pentru desemnarea practicianului.

(2) Pentru realizarea selecţiei, Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală va publica pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi într-un cotidian de circulaţie naţională o invitaţie de participare. Invitaţia de participare va fi comunicată Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România şi filialelor Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România care se află în zona în care se găseşte sediul social al debitoarei. Invitaţia de participare va fi elaborată de Comisie, potrivit anexei nr. 6.

Art. 14. - (1) Pentru participarea la selecţia organizată conform art. 13, practicienii în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală trebuie să depună o ofertă care va conţine onorariul lunar şi onorariul de succes solicitate de practician, potrivit anexei nr. 7, şi va fi însoţită de următoarele documente:

a) o declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că ofertantul nu se află în situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese cu debitorul la care urmează să fie numit;

b)  o declaraţie pe propria răspundere privind numărul de personal calificat care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate - la această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte;

c) strategia de reorganizare şi/sau lichidare, cu program în timp, a cărei aplicare va fi urmărită de către organele fiscale.

(2) Documentaţia va fi depusă în original, în plic închis, toate paginile fiind numerotate, iniţializate şi ştampilate.

(3) In situaţia în care ofertele nu sunt depuse în plic închis şi nu conţin o declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că ofertantul nu se află în situaţie de incompatibilitate sau conflict de interese cu debitorul la care urmează să fie numit sunt descalificate.

Art. 15. - (1) Comisia se va întruni şi va puncta ofertele, declarând câştigătoare oferta care obţine cel mai mare punctaj.

(2) In cazul în care există 2 ofertanţi cu acelaşi punctaj, va fi desemnat ofertantul care are gradul de acoperire a creanţelor fiscale cuprinse în masa credală cel mai mare, pentru toate cazurile din portofoliu, soluţionate.

(3) In situaţia în care nu se depune nicio ofertă, se va repeta procedura. In situaţia în care nici după a doua selecţie nu se depune nicio ofertă, organul fiscal va desemna un practician cu care a avut o colaborare bună din Lista de practicieni în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală pentru zona respectivă.

Art. 16. - Organele fiscale teritoriale, pentru debitori ale căror obligaţii fiscale sunt mai mici de 10.000.000 lei, vor selecta practicianul care va fi propus în conformitate cu prevederile art. 13 şi 15.

Art. 17. -Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 18. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 697/2006 privind procedura de selecţie a Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de Ministerul Finanţelor Publice -Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 751 din 4 septembrie 2006, se abrogă.

Art. 19. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Daniel Chiţoiu

ANEXA Nr. 1

CRITERII  ŞI  PUNCTAJE  DE  SELECŢIE

Pct. 1 - 1. Punctajele pentru criteriile de selecţie a practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se vor acorda după cum urmează:

Criteriu

Punctaj

Numărul de societăţi în insolvenţă, reorganizare sau lichidare din portofoliul ofertantului:

- mai mult de 5 societăţi:

- 5 societăţi sau mai puţine:

+5 puncte

+ câte un punct pentru

fiecare societate

Declaraţie pe propria răspundere în ceea ce priveşte numărul de personal calificat afectat procedurii, inclusiv practicieni în insolvenţă compatibili - la această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte:

- mai mult de 5 persoane:

- mai puţin de 5 persoane:

+5 puncte

+ câte un punct pentru

fiecare persoană

Dotarea practicianului cu:

- computer;

- abonament la Buletinul Insolvenţei (acces pe pagina de internet sau în format hârtie);

- pagină de internet proprie,

- acces la internet;

- adresă de e-mail;

- imprimantă;

- telefon mobil;

- telefon fix;

- fax.

+ 2puncte

+ 2 puncte

+ 1 punct

+ 3 puncte

+ 3 puncte

+ 1 punct

+ 1 punct

+ 1 punct

+ 1 punct

Experienţa în colaborarea cu organele fiscale, în zona pentru care a depus documentaţia:

- fără probleme în colaborarea cu organele fiscale:

- cu probleme în colaborarea cu organele fiscale într-un dosar:

- pentru fiecare dosar suplimentar:

+10 puncte

-20 de puncte

- maximum 5 puncte

Gradul de acoperire a masei credale (gradul de acoperire a masei credale va fi calculat pentru toate cazurile menţionate în situaţia prezentată):

- mai mult de 91%

- între 71-90%

- între 51-70%

- între 31-50%

- între 21-30%

- între 11-20%

- între 5-10%

- sub 5%

+ 15 puncte

+ 13 puncte

+ 11 puncte

+ 9 puncte

+ 7 puncte

+ 5 puncte

+ 3 puncte

+ 0 puncte

Gradul de acoperire a creanţelor fiscale cuprinse în masa credală, pentru toate cazurile din portofoliu (gradul de acoperire a creanţelor fiscale va fi calculat pentru toate cazurile menţionate în situaţia prezentată):

- mai mult de 91%

- între 81-90%

- între 71-80%

- între 61-70%

- între 51-60%

- între 41-50%

- între 31-40%

- între 21-30%

- între 11-20%

- între 5-10%

- sub 5%

+30 de puncte

+27 de puncte

+24 de puncte

+21 de puncte

+ 18 puncte

+ 15 puncte

+ 12 puncte

+9 puncte

+6 puncte

+3 puncte

+0 puncte

Numărul de cazuri în care au fost aduse sume la masa credală ca urmare a anulării actelor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum şi a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor operaţiuni comerciale încheiate de debitor şi a constituirii unor garanţii acordate de acesta, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor:

+ pentru fiecare caz 2 puncte, dar nu mai mult de 20 de puncte

2. Vor fi înscrişi în Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală practicienii care au obţinut un punctaj total mai mare sau egal cu 30 de puncte.

Pct. 2 - 1. Punctajele pentru desemnarea practicianului care va fi propus de organul fiscal se acordă după cum urmează:

Criteriu

Punctaj

Criterii financiare

onorariul lunar:

- cel mai mic onorariu lunar, exclusiv TVA

- în ordine descrescătoare

25 de puncte

cu pas de scădere

de 5 puncte

onorariul de succes:

- cel mai mic onorariu de succes aplicat procentual pentru sumele

obţinute prin valorificarea bunurilor, exclusiv TVA

25 puncte

cu pas de scădere

de 5 puncte

Criterii tehnice

Declaraţie pe propria răspundere privind numărul de personal calificat care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate - la această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte, la respectiva societate:

- 5 persoane sau mai multe

- 4 persoane

- 3 persoane

- 2 persoane

- 1 persoană

15 puncte

12 puncte

9 puncte

6 puncte

3 puncte

strategia de reorganizare şi/sau lichidare, cu program in timp: cea mai avantajoasă strategie în ordine descrescătoare

25 de puncte

cu pas de scădere

de 5 puncte

colaborarea cu organele fiscale:

- colaborare bună

- colaborare defectuoasă

10 puncte

0 puncte

2. Organele fiscale nu vor accepta ca valoarea onorariului să fie mai mare decât valoarea creanţei fiscale stinse prin aplicarea prevederilor Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările ulterioare.

3. Va fi declarat câştigător ofertantul a cărui ofertă a fost punctată cu cel mai mare punctaj.

ANEXA Nr. 2

ANUNŢ

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează procedura de selecţie în vederea completării Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Practicienii în insolvenţă interesaţi de participarea la această selecţie pot depune, până cel târziu în data de.............2007, ora......, dosarele de participare laAgenţia Naţională de Administrare Fiscală, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti, Registratura generală, pentru Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în plic sigilat, pe care vor fi înscrise următoarele: „Documentaţie pentru selecţia practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală", numele/denumirea, precum şi adresa/sediul social. Documentaţia de participare la procedura de selecţie se găseşte pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi la Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de.................2007, ora......, la sediul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

ANEXA Nr. 3

OFERTANTUL

...............................................

nr...................../......................

(denumirea/numele, sediul social, numărul de telefon)

SCRISOARE  DE  INTENŢIE

Către

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti

I. Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.009/2007 privind procedurile de selecţie a practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului (denumirea ofertantului) ....................................................., depunem documentaţia în vederea completării Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, pentru zona/zonele...........................

II. Anexăm la prezenta scrisoare următoarele documente:

1. actul justificativ eliberat de Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România din care să rezulte calitatea de practician în insolvenţă a ofertantului, faptul că nu este suspendat sau incompatibil şi că ofertantul nu a fost supus niciunei sancţiuni profesionale sau disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de selecţie, de la pagina......la pagina......;

2. certificatul de atestare fiscală pentru ofertant, eliberat de organul fiscal competent, de la pagina........la pagina.........;

3. o copie certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului, în vigoare, de la pagina......la pagina.........;

4. situaţia societăţilor în insolvenţă, reorganizare sau lichidare din portofoliul ofertantului, care au fost instrumentate în ultimii 5 ani; situaţia societăţilor comerciale pentru care a fost finalizată procedura si situaţia societăţilor comerciale pentru care procedura se află în desfăşurare, de la pagina..........la pagina.........;

5. o declaraţie pe propria răspundere în ceea ce priveşte numărul de personal calificat afectat procedurii, inclusiv practicieni în insolvenţă compatibili - la această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte, de la pagina...... la pagina...........;

6. o declaraţie pe propria răspundere privind dotarea practicianului cu:

- computer;

- abonament la Buletinul Insolvenţei (acces pe pagina de internet sau în format hârtie);

- pagină de internet proprie,

- acces la internet;

- adresă de e-mail;

- imprimantă;

- telefon mobil;

- fax (de la pagina......la pagina......)

Prezenta documentaţie de prezentare a ofertei are......pagini.

Data....../......../........

.............................., în calitate de ..............., legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele (denumirea/numele ofertantului) .................................

 (semnătura)

ANEXA Nr. 4a)

OFERTANTUL

................................................................................

nr........................................../..................................

  (denumirea/numele, sediul social, numărul de telefon)

SITUAŢIA

societăţilor în insolvenţă, reorganizare sau lichidare din portofoliul ofertantului, pentru care a fost finalizată procedura1)

Nr. crt.

Denumirea societăţii

comerciale în

insolvenţă, reorganizare

sau lichidare

Totalul creanţelor

înscrise în tabelul

creditorilor

Valoarea

sumelor

recuperate

Totalul creanţelor

bugetare înscrise

în tabelul creditorilor

Valoarea

creanţelor

bugetare stinse

Valoarea sumelor aduse la masa

credală ca urmare

a anulării actelor

frauduloase

1.

2.

TOTAL:

RECUPERARE

PROCENTUALĂ:

= 100 x totalul valorii sumelor recuperate / totalul creanţelor înscrise în tabelul creditorilor

= 100 x totalul valorii creanţelor bugetare stinse / totalul creanţelor bugetare înscrise în tabelul creditorilor

Prezenta declaraţie constituie act public şi răspund, potrivit legii penale, pentru inexactitatea sau caracterul incomplet al datelor menţionate.

Data....../......../........

..........................,în calitate de......................, legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele (denumirea/numele  ofertantului)................................

(semnătura)

1) Se va avea în vedere şi experienţa avută de practicienii persoane fizice în cadrul altor societăţii comerciale în care au desfăşurat activităţi de reorganizare sau lichidare, cu condiţia prezentării unor înscrisuri din care să rezulte că a existat acea colaborare şi că s-au ocupat direct de acea reorganizare sau lichidare.

ANEXA Nr. 4b)

OFERTANTUL

................................................................................

nr........................................../..................................

(denumirea/numele, sediul social, numărul de telefon)

SITUAŢIA

societăţilor în insolvenţă, reorganizare sau lichidare din portofoliul ofertantului, pentru care procedura se află în curs de desfăşurare2)

Nr. crt.

Denumirea societăţii

comerciale în

insolvenţă, reorganizare

sau lichidare

Totalul creanţelor

înscrise în tabelul

creditorilor

Valoarea

sumelor

recuperate

Totalul creanţelor

bugetare înscrise

în tabelul creditorilor

Valoarea

creanţelor

bugetare stinse

Valoarea sumelor aduse la masa

credală ca urmare

a anulării actelor

frauduloase

1.

2.

TOTAL:

RECUPERARE PROCENTUALĂ:

= 100 x totalul valorii sumelor recuperate / totalul creanţelor înscrise în tabelul creditorilor

= 100 x totalul valorii creanţelor bugetare stinse / totalul creanţelor bugetare înscrise în tabelul creditorilor

Prezenta declaraţie constituie act public şi răspund, potrivit legii penale, pentru inexactitatea sau caracterul incomplet al datelor menţionate.

Data....../......../........

..........................,în calitate de......................, legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele (denumirea/numele  ofertantului)................................

(semnătura)

2) Se va avea în vedere şi experienţa avută de practicienii persoane fizice în cadrul altor societăţii comerciale în care au desfăşurat activităţi de reorganizare sau lichidare, cu condiţia prezentării unor înscrisuri din care să rezulte că a existat acea colaborare şi că s-au ocupat direct de acea reorganizare sau lichidare.

ANEXA Nr. 5

OFERTANTUL

.................................................................................

nr.........................................../..................................

(denumirea/numele, sediul social, numărul de telefon)

DECLARAŢIE  PE  PROPRIA  RĂSPUNDERE

Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.009/2007 privind procedurile de selecţie a practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, declarăm pe propria răspundere că beneficiem de următoarea dotare:

...............................................................................

Data......../...../......

..........................,în calitate de......................, legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele (denumirea/numele  ofertantului)................................

(semnătura)

ANEXA Nr. 6

INVITAŢIE  DE  PARTICIPARE

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală / Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului....../ Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti / Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili3) invită practicienii în insolvenţă înscrişi pe Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală pentru zona..................4) depună, până cel târziu în data de...................., ora 13,00, oferta în vederea desemnării unui practician în insolvenţă în dosarul de insolvenţă privind pe debitoarea...................., aflat pe rolul Tribunalului.......întocmită conform prevederilor art. 14 din Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.009/2007 privind procedurile de selecţie a practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.

3) Se va menţiona organul care organizează selecţia, în funcţie de mărimea creanţei fiscale (mai mare sau mai mică de 10.000.000 lei).

4) Se va indica zona în care se află sediul social al debitoarei aflate în stare de insolvenţă.

ANEXA Nr. 7

OFERTANTUL

.....................................................................................

nr......................................../.........................................

(denumirea/numele, sediul social, numărul de telefon)

FORMULAR  DE  OFERTĂ

Către

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti

I. Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.009/2007 privind procedurile de selecţie a practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului............................................................., ne manifestăm interesul de a fi numiţi în calitatea de administrator judiciar/ (denumirea ofertantului) lichidator în Dosarul nr......................, aflat pe rolul Tribunalului.................., având ca obiect insolvenţă debitorului.................

II. Onorariul lunar pe care îl solicităm, exclusiv TVA, este de............lei.

III. Onorariul de succes pe care îl solicităm este de..............% din sumele obţinute prin valorificarea bunurilor, exclusiv TVA.

IV Anexăm la prezenta scrisoare următoarele documente:

a) o declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că ofertantul nu se află în situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese cu debitorul la care urmează să fie numit;

b) o declaraţie pe propria răspundere privind numărul de personal calificat care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate - la această declaraţie sunt ataşate prezentări ale fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte;

c) strategia de reorganizare şi/sau lichidare, cu program în timp.

Prezenta documentaţie de prezentare a ofertei are......pagini.

Data....../......../........

..........................,în calitate de......................, legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele (denumirea/numele  ofertantului)................................

(semnătura)


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1009/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1009 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1009/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu