Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 113 din 14 iulie 2005

pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul strainilor in Romania

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 658 din 25 iulie 2005


SmartCity3


    Avand in vedere importanta indeplinirii in termen a angajamentelor asumate de Romania pentru anul 2005 in vederea integrarii in Uniunea Europeana, respectiv a transpunerii in termenul asumat, in legislatia romaneasca, a documentelor comunitare in domeniul migratiei,
    tinand seama de faptul ca modificarea legislatiei privind regimul strainilor se regaseste ca obiectiv principal in aplicarea Planului de actiune Schengen, precum si a Planului de actiuni prioritare pentru aderarea la Uniunea Europeana, implementarea fara intarziere a acestora reprezentand una dintre sarcinile a caror neindeplinire poate sta la baza activarii clauzei de amanare a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana,
    avand in vedere, totodata, necesitatea solutionarii corespunzatoare a dificultatilor intampinate in aplicarea legislatiei in vigoare privind regimul strainilor,
    tinand seama de faptul ca toate aceste elemente vizeaza interesul public si constituie situatii extraordinare a caror reglementare nu poate fi amanata,
    in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

    ARTICOL UNIC
    Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul strainilor in Romania, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 201 din 8 martie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. La articolul 5, dupa alineatul (2) se introduc doua noi alineate, alineatele (3) si (4), cu urmatorul cuprins:
    "(3) Guvernul Romaniei, prin institutiile abilitate, transmite Comisiei Europene si guvernelor celorlalte state membre in timp util si nu mai tarziu de momentul in care sunt facute publice, informatii privind:
    a) proiectele de acte normative care propun masuri cu privire la lucratorii din state terte si membrii lor de familie, in ceea ce priveste intrarea, sederea si angajarea in munca, precum si realizarea egalitatii de tratament in conditiile de viata si de munca, drepturile salariale si alte drepturi economice, promovarea integrarii in forta de munca autohtona si in societate si returnarea voluntara in tara de origine a unor astfel de persoane;
    b) proiecte de acorduri cu privire la subiectele prevazute la lit. a), precum si proiectele de acorduri de cooperare pe care intentioneaza sa le negocieze sau sa le renegocieze cu state terte, cand aceste acorduri contin prevederi referitoare la subiectele mentionate la lit. a);
    c) proiecte de acorduri privind conditiile de sedere si angajare in munca a propriilor cetateni care lucreaza in state terte si a membrilor de familie ai acestora, pe care intentioneaza sa le negocieze sau sa le renegocieze cu statele respective.
    (4) Guvernul Romaniei transmite Comisiei Europene si guvernelor celorlalte state membre textele actelor normative in vigoare, precum si textele acordurilor incheiate cu state terte, care reglementeaza subiectele mentionate la alin. (3) lit. a)."
    2. La articolul 8 alineatul (2), litera c) va avea urmatorul cuprins:
    "c) au incalcat anterior, in mod nejustificat, scopul declarat la obtinerea vizei sau, dupa caz, la intrarea pe teritoriul Romaniei ori au incercat sa treaca frontiera Romaniei cu documente false sau falsificate;".
    3. Alineatul (1) al articolului 12 va avea urmatorul cuprins:
    "(1) Strainul intrat legal pe teritoriul Romaniei are obligatia sa anunte despre aceasta organul de politie competent teritorial, in termen de 3 zile de la data intrarii. Fac exceptie cetatenii statelor membre ale Uniunii Europene si ale Spatiului Economic European."
    4. La articolul 13, litera a) a alineatului (1) se abroga.
    5. La articolul 13, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmatorul cuprins:
    "(1^1) Strainul care isi schimba domiciliul sau resedinta este obligat ca, in termen de 15 zile de la data mutarii la noua adresa, sa se prezinte la formatiunea Autoritatii pentru straini competenta teritorial, pentru luarea in evidenta si efectuarea mentiunilor corespunzatoare in documentul de identitate."
    6. Alineatul (1) al articolului 14 va avea urmatorul cuprins:
    "(1) In cazul in care strainul nu mai este in posesia documentului de trecere a frontierei de stat in baza caruia a intrat in tara, acesta trebuie sa prezinte la iesirea din Romania un nou document valabil de trecere a frontierei de stat."
    7. Alineatul (1^1) al articolului 14 se abroga.
    8. La articolul 19, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmatorul cuprins:
    "(1^1) Strainii piloti de aeronave si ceilalti membri ai echipajului, titulari ai unei licente de zbor sau ai unui certificat de echipaj, prevazute la anexa nr. 9 la Conventia privind aviatia civila internationala, semnata la Chicago la 7 decembrie 1944, sunt scutiti de obligativitatea de a avea pasaport si de a avea viza numai in situatiile in care se afla in exercitiul functiunii si:
    a) nu parasesc aeroportul de escala;
    b) nu parasesc aeroportul de destinatie;
    c) nu parasesc teritoriul orasului situat in apropierea aeroportului;
    d) nu parasesc aeroportul decat pentru a merge la un alt aeroport romanesc."
    9. La articolul 24 alineatul (1), litera i) va avea urmatorul cuprins:
    "i) alte scopuri - strainilor detasati de catre companiile straine, lucratorilor stagiari sau sezonieri, strainilor care urmeaza tratament medical de lunga durata, strainilor a caror prezenta pe teritoriul Romaniei este necesara din interese de securitate nationala si celor care desfasoara alte activitati care nu contravin legilor romane."
    10. Alineatul (1) al articolului 46 va avea urmatorul cuprins:
    "(1) Strainii titulari ai unui drept de sedere temporara sau permanenta, precum si refugiatii recunoscuti de catre statul roman pot solicita reintregirea familiei pentru:
    a) sot/sotie;
    b) copiii minori, necasatoriti, ai titularului dreptului de sedere si ai sotului/sotiei, inclusiv copiii adoptati in comun de catre acestia;
    c) copiii minori, necasatoriti, inclusiv cei adoptati, ai titularului dreptului de sedere, in cazul in care sunt in intretinerea efectiva a acestuia;
    d) copiii minori, necasatoriti, inclusiv cei adoptati, ai sotului/sotiei titularului dreptului de sedere, in cazul in care sunt in intretinerea efectiva a acestuia."
    11. La articolul 48 alineatul (1), litera a) va avea urmatorul cuprins:
    "a) celor detasati de catre:
    (i) o companie straina cu sediul pe teritoriul unui stat membru al Organizatiei Mondiale a Comertului la o reprezentanta, sucursala ori filiala a sa, aflata pe teritoriul Romaniei, sau la o societate comerciala, persoana juridica romana, al carei asociat/actionar este compania straina, cu acelasi obiect de activitate, daca fac dovada ca nu sunt in raporturi de munca cu o alta persoana juridica romana;
    (ii) un angajator cu sediul in strainatate la o persoana juridica din Romania, in baza unui contract comercial de prestari de servicii incheiat intre cele doua parti."
    12. La articolul 48, dupa litera b) se introduce o noua litera, litera b^1), cu urmatorul cuprins:
    "b^1) celor desemnati ca administratori ai unei societati comerciale, cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
    (i) in baza unui contract de mandat;
    (ii) la data solicitarii sa nu fie asociat sau actionar la societatea comerciala in cauza sau la o alta persoana juridica romana si sa nu fi avut aceste calitati in ultimii 2 ani;
    (iii) la societatea comerciala in cauza sa nu mai existe un alt asociat strain care a obtinut un drept de sedere in acest scop."
    13. La articolul 49, litera d) va avea urmatorul cuprins:
    "d) rudele de gradul I in linie ascendenta."
    14. La articolul 50 alineatul (2), litera c) va avea urmatorul cuprins:
    "c) poseda document de calatorie valabil, cu exceptia cazurilor in care documentul de calatorie a expirat dupa intrarea in Romania si, din motive independente de vointa strainului, acesta nu a putut fi prelungit;".
    15. La articolul 50 alineatul (2), litera g) va avea urmatorul cuprins:
    "g) prezinta dovada asigurarii sociale de sanatate."
    16. La articolul 51, dupa alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (4^1), cu urmatorul cuprins:
    "(4^1) Cand prelungirea dreptului de sedere este solicitata in baza casatoriei si sunt necesare verificari suplimentare conform art. 64, termenul de solutionare a cererii poate fi prelungit pana la maximum 90 de zile, caz in care dreptul de sedere se prelungeste de drept pana la solutionarea cererii."
    17. La articolul 58 alineatul (1), litera c) va avea urmatorul cuprins:
    "c) face dovada mijloacelor de intretinere, in cuantum de cel putin salariul minim net pe tara, pe perioada valabilitatii permisului de sedere."
    18. Articolul 63 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 63
    Prelungirea ulterioara a dreptului de sedere temporara pentru reintregirea familiei
    (1) Prelungirile ulterioare ale dreptului de sedere temporara acordat pentru reintregirea familiei pot fi acordate daca solicitantul:
    a) prezinta documente traduse si legalizate din care sa rezulte existenta casatoriei sau a legaturii de rudenie;
    b) prezinta declaratia, in scris, a membrului de familie care a solicitat reintregirea familiei, din care sa rezulte ca vor locui impreuna;
    c) face dovada spatiului de locuit corespunzator;
    d) dovedeste ca strainul care a solicitat reintregirea familiei dispune de mijloace de intretinere peste cuantumul prevazut la eliberarea permisului de sedere, cel putin la nivelul salariului minim net pe tara, pentru fiecare membru de familie.
    (2) Prelungirea dreptului de sedere pentru strainii membri de familie ai cetatenilor romani poate fi acordata astfel:
    a) pentru strainii casatoriti cu cetateni romani, daca:
    (i) prezinta certificatul de casatorie in original si copie, care trebuie sa produca efecte juridice pe teritoriul Romaniei;
    (ii) fac dovada mijloacelor de intretinere la nivelul salariului minim net pe tara;
    b) pentru strainii care convietuiesc cu cetateni romani, daca:
    (i) prezinta certificatele de nastere ale copiilor, cetateni romani, in original si in copie;
    (ii) prezinta declaratia cetateanului roman, in forma autentica, din care sa rezulte ca acestia convietuiesc;
    (iii) fac dovada mijloacelor de intretinere la nivelul salariului minim net pe tara;
    c) pentru copiii minori necasatoriti, inclusiv cei adoptati, daca:
    (i) se prezinta documente traduse si legalizate din care sa rezulte existenta legaturii de rudenie;
    (ii) se face dovada mijloacelor de intretinere la nivelul salariului minim net pe tara;
    d) pentru rudele de gradul I in linie ascendenta, daca:
    (i) prezinta documente traduse si legalizate din care sa rezulte existenta legaturii de rudenie;
    (ii) fac dovada mijloacelor de intretinere la nivelul salariului minim net pe tara."
    19. La articolul 68 alineatul (1), litera a) va avea urmatorul cuprins:
    "a) strainii detasati - cu prezentarea unui permis de munca eliberat in conditiile legii. Dreptul de sedere pentru acest scop poate fi prelungit o singura data pentru o perioada de pana la un an, pentru prelungirile ulterioare fiind aplicabile dispozitiile legale privind prelungirea dreptului de sedere a strainilor angajati in munca."
    20. La articolul 68 alineatul (1), dupa litera b) se introduce o noua litera, litera b^1), cu urmatorul cuprins:
    "b^1) strainii desemnati ca administratori ai unei societati comerciale, in urmatoarele conditii:
    (i) cu prezentarea contractului de mandat;
    (ii) la data solicitarii sa nu fie asociat sau actionar la societatea comerciala in cauza sau la o alta persoana juridica romana si sa nu fi avut aceste calitati in ultimii 2 ani;
    (iii) la societatea comerciala in cauza sa nu mai existe un alt strain care a obtinut un drept de sedere in acest scop."
    21. Alineatele (3) si (4) ale articolului 68 vor avea urmatorul cuprins:
    "(3) La solicitarea prelungirii dreptului de sedere temporara, strainii prevazuti la alin. (1) lit. a), b) si c) trebuie sa faca dovada mijloacelor de intretinere, cel putin la nivelul salariului mediu net pe economia nationala, iar cei prevazuti la alin. (1) lit. b^1), in cuantum de cel putin 500 euro lunar proveniti din activitatea desfasurata conform contractului de mandat.
    (4) Strainii prevazuti la alin. (1) lit. d) sunt exceptati de la obligatia prezentarii dovezii mijloacelor de intretinere."
    22. Alineatul (1) al articolului 69 va avea urmatorul cuprins:
    "(1) Dreptul de sedere permanenta se acorda, la cerere, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, pe perioada nedeterminata, strainului titular al unui drept de sedere temporara sau refugiatului recunoscut de catre statul roman, caruia i s-a aprobat stabilirea domiciliului in Romania."
    23. Alineatul (3) al articolului 70 se abroga.
    24. La articolul 70, dupa alineatul (4) se introduc doua noi alineate, alineatele (4^1) si (4^2), cu urmatorul cuprins:
    "(4^1) Strainilor care au dobandit statutul de refugiat in conditiile legii li se poate aproba stabilirea domiciliului in Romania fara indeplinirea conditiei prevazute la alin. (1) lit. b).
    (4^2) Strainilor care fac dovada ca au efectuat investitii de minimum 1.000.000 euro sau au creat peste 100 de locuri de munca cu norma intreaga li se poate aproba stabilirea domiciliului fara indeplinirea conditiei prevazute la alin. (1) lit. a). Dovada investitiei sau a locurilor de munca create va fi calculata in functie de cota de participare la beneficii si pierderi in societatea comerciala."
    25. Articolul 71 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 71
    Conditii cu privire la solicitarea stabilirii domiciliului in Romania
    (1) Pentru stabilirea domiciliului in Romania, solicitantul trebuie sa depuna personal, la formatiunile teritoriale ale Autoritatii pentru straini sau, dupa caz, la Oficiul National pentru Refugiati, o cerere-tip insotita de urmatoarele documente:
    a) strainii titulari ai unui drept de sedere temporara:
    (i) documentul de trecere a frontierei de stat, in original si in copie legalizata;
    (ii) copie legalizata a actelor de stare civila;
    (iii) acte doveditoare privind detinerea legala a spatiului de locuit, in original si in copie legalizata;
    (iv) acte doveditoare privind mijloacele de intretinere;
    (v) certificat de cazier judiciar, eliberat de autoritatile romane;
    (vi) dovada asigurarii sociale de sanatate;
    b) strainii care au statut de refugiati:
    (i) documentul de trecere a frontierei de stat, in original si copie;
    (ii) copii legalizate ale actelor de stare civila;
    (iii) acte doveditoare privind detinerea sau folosirea legala a spatiului de locuit, in original si in copie legalizata;
    (iv) certificat de cazier judiciar, eliberat de autoritatile romane;
    (v) dovada asigurarii sociale de sanatate.
    (2) In cazul in care solicitantii care au statut de refugiat nu detin documentele prevazute la alin. (1) lit. b) pct. (i) si (ii), cererea va fi analizata in baza identitatii declarate."
    26. La articolul 86 alineatul (2), litera a) va avea urmatorul cuprins:
    "a) au trecut ilegal frontiera de stat a Romaniei;".
    27. La articolul 86 alineatul (2), dupa litera a) se introduce o noua litera, litera a^1), cu urmatorul cuprins:
    "a^1) nu au parasit teritoriul Romaniei la expirarea dreptului de sedere conferit prin viza sau in temeiul unor conventii internationale ori acte normative prin care se desfiinteaza unilateral regimul de vize, iar perioada scursa de la incetarea acestui drept este mai mare de 60 de zile;".
    28. La articolul 86 alineatul (2), dupa litera d) se introduce o noua litera, litera e), cu urmatorul cuprins:
    "e) au fost condamnati pentru infractiuni savarsite cu intentie, iar pedeapsa prevazuta de lege pentru acestea este mai mare de 3 ani."
    29. La articolul 86, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (3^1), cu urmatorul cuprins:
    "(3^1) Procedurile aplicabile in cazul necooperarii unor reprezentante diplomatice in legatura cu eliberarea de documente de calatorie pentru indepartarea strainilor de pe teritoriul statului roman se stabilesc prin ordin comun al ministrului afacerilor externe si al ministrului administratiei si internelor."
    30. Dupa articolul 88^1 se introduce un nou articol, articolul 88^2, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 88^2
    Organizarea unor zboruri comune cu statele membre in vederea returnarii strainilor
    (1) Autoritatea pentru straini poate organiza sau participa la actiuni de returnare comuna, pe calea aerului, cu autoritati competente din unul sau mai multe state membre ale Uniunii Europene, a strainilor, cetateni ai unor state terte, care fac obiectul unor decizii de returnare.
    (2) Cand Autoritatea pentru straini decide organizarea unui zbor comun pentru returnarea cetatenilor din state terte, care poate beneficia si de participarea altor state membre, informeaza autoritatile competente din statele membre participante.
    (3) In vederea unei bune desfasurari a zborului, Autoritatea pentru straini adopta masuri privind selectionarea transportatorului, potrivit dispozitiilor legale, obtinerea autorizatiilor necesare de la statele de tranzit si de destinatie, stabilirea in comun cu autoritatile competente ale celorlalte state participante a numarului personalului de escorta necesar, incheierea intelegerilor financiare necesare, precum si alte masuri ce se impun.
    (4) In cazul in care Autoritatea pentru straini decide sa ia parte la un zbor comun, informeaza autoritatile nationale ale statului membru organizator despre intentia de a participa, specificand numarul de persoane ce vor fi returnate, si asigura un numar suficient de personal de escorta. In cazul in care escorta este realizata numai de catre statul membru organizator, Autoritatea pentru straini asigura prezenta a cel putin 2 reprezentanti la bord, care sunt responsabili de predarea cetatenilor de care raspund din statele terte autoritatilor din statele de destinatie.
    (5) Autoritatea pentru straini asigura atat strainilor returnati, cat si personalului de escorta propriu documente de calatorie valabile, vize si alte documente necesare si, prin intermediul Directiei generale afaceri consulare, solicita asistenta necesara din partea reprezentantelor diplomatice ale Romaniei."
    31. Alineatul (1) al articolului 93 va avea urmatorul cuprins:
    "(1) Luarea in custodie publica este o masura de restrangere a libertatii de miscare pe teritoriul statului roman dispusa de magistrat impotriva strainului care nu a putut fi returnat in termenul prevazut de prezenta ordonanta de urgenta, precum si impotriva strainului care a fost declarat indezirabil sau cu privire la care instanta a dispus expulzarea."
    32. La articolul 101, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmatorul cuprins:
    "(1^1) Masura prevazuta la alin. (1) poate fi dispusa si impotriva strainilor care au iesit din Romania dupa data de la care sederea lor a devenit ilegala, fara sa faca obiectul unei masuri de indepartare de pe teritoriul tarii."
    33. La articolul 102 alineatul (2), dupa litera c) se introduce o noua litera, litera c^1), cu urmatorul cuprins:
    "c^1) nu necesita cheltuieli cu transportul international pentru indepartarea de pe teritoriul Romaniei;".
    34. La articolul 106 alineatul (2), litera c) se abroga.
    35. Dupa articolul 120^2 se introduce un nou articol, articolul 120^3, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 120^3
    Acordarea dreptului de sedere temporara pentru strainii victime ale traficului de persoane, traficului de migranti sau ale infractiunii prevazute la art. 130^1
    (1) Strainilor victime ale traficului de persoane, traficului de migranti sau ale infractiunii prevazute la art. 130^1 li se poate acorda un permis de sedere temporara, chiar daca au intrat ilegal in Romania, la solicitarea procurorului sau instantei de judecata, in urmatoarele conditii:
    a) manifesta o intentie clara de a coopera cu autoritatile romane pentru a facilita identificarea si tragerea la raspundere penala a participantilor la savarsirea infractiunilor ale caror victime sunt;
    b) au incetat relatiile cu persoanele suspectate de comiterea infractiunilor ale caror victime sunt;
    c) acordarea dreptului de sedere este oportuna pentru derularea investigatiilor judiciare;
    d) sederea acestora in Romania nu prezinta pericol pentru ordinea publica si securitatea nationala.
    (2) Dreptul de sedere poate fi acordat, pentru o perioada de 6 luni, cu posibilitatea prelungirii pe noi perioade in aceleasi conditii.
    (3) Dreptul de sedere poate fi revocat in urmatoarele situatii:
    a) nu mai sunt indeplinite conditiile prevazute la alin. (1);
    b) titularul dreptului de sedere, in mod intentionat, a reinnoit contactele cu persoanele suspectate de comiterea infractiunilor prevazute la alin. (1);
    c) daca se constata ca strainul a indus in eroare autoritatile competente cu privire la calitatea de victima sau cu privire la datele si informatiile furnizate;
    d) cand victima inceteaza sa coopereze;
    e) cand autoritatile competente constata existenta vreunuia dintre cazurile prevazute la art. 10 din Codul de procedura penala.
    (4) Permisul de sedere pentru persoanele prevazute la alin. (1) se elibereaza in regim gratuit."
    36. La articolul 124, dupa punctul 3 se introduce un nou punct, punctul 3^1, cu urmatorul cuprins:
    "3^1. nerespectarea de catre strain a obligatiei prevazute la art. 13 alin. (1^1);".
    37. La articolul 125, litera a) va avea urmatorul cuprins:
    "a) cu amenda de la 100 lei (RON) la 500 lei (RON), cele prevazute la pct. 3, 3^1, 4, 6, 6^1, 8, 9, 10, 11 si 12;".
    38. La articolul 130^1, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (3^1), cu urmatorul cuprins:
    "(3^1) Daca fapta prevazuta la alin. (1) este savarsita de o persoana care face parte dintr-un grup organizat sau care a produs ori a obtinut pentru sine sau pentru altul beneficii materiale importante, maximul special al pedepsei se majoreaza cu 3 ani."
    39. Dupa articolul 130^1 se introduce un nou articol, articolul 130^2, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 130^2
    Raspunderea persoanelor juridice
    (1) Daca fapta prevazuta la art. 130^1 a fost comisa in numele sau in interesul unei persoane juridice, de catre organele sau reprezentantii acesteia, se pedepseste cu amenda de la 15.000 lei (RON) la 30.000 lei (RON).
    (2) Cu aceeasi pedeapsa se sanctioneaza fapta prevazuta la art. 130^1, daca a fost savarsita in interesul unei persoane juridice, ca urmare a neexercitarii de catre persoanele prevazute la alin. (1) a atributiilor de control, de orice persoana aflata sub autoritatea acestora.
    (3) Raspunderea persoanei juridice nu exclude raspunderea penala a persoanelor fizice participante la savarsirea infractiunii prevazute de art. 130^1."
    40. Articolul 135^1 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 135^1
    Prevederi aplicabile de la data aderarii Romaniei la Uniunea Europeana
    Prevederile art. 5 alin. (3) si (4), art. 88^1, 88^2, 92^1, 120^1 si ale art. 120^2 intra in vigoare la data aderarii Romaniei la Uniunea Europeana."

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul administratiei si internelor,
                       Vasile Blaga

                       p. Ministrul afacerilor externe,
                       Anton Niculescu,
                       secretar de stat

                       Ministrul integrarii europene,
                       Ene Dinga

                       Ministrul muncii,
                       solidaritatii sociale si familiei,
                       Gheorghe Barbu

                       Ministrul finantelor publice,
                       Ionel Popescu



SmartCity5

COMENTARII la OUG 113/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 113 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 113/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu