Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 110 din 14 iulie 2005

privind vanzarea spatiilor proprietate privata a statului sau a unitatilor administrativ-teritoriale, cu destinatia de cabinete medicale, precum si a spatiilor in care se desfasoara activitati conexe actului medical

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 654 din 22 iulie 2005


SmartCity3


    Urgenta adoptarii prezentului act normativ rezulta din necesitatea finalizarii procesului de reforma a asistentei medicale ambulatorii, conditie esentiala in alocarea eficienta a resurselor si reducerea costurilor asistentei medicale acordate in spitale si diminuarea deficitului bugetar al sistemului sanitar, situatie extraordinara a carei reglementare nu poate fi amanata.
    Intrucat privatizarea asistentei medicale ambulatorii are drept componenta intrinseca detinerea in proprietate a spatiilor in care se desfasoara aceasta activitate, avand in vedere ca nu a fost creat cadrul legal in acest sens,
    in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Prezenta ordonanta de urgenta stabileste cadrul juridic pentru vanzarea spatiilor proprietate privata a statului sau a unitatilor administrativ-teritoriale in care, la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, functioneaza unitati medicale infiintate si organizate potrivit Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor medicale, republicata, cu completarile ulterioare, precum si a spatiilor in care se desfasoara activitati conexe actului medical, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 83/2000 privind organizarea si functionarea cabinetelor de libera practica pentru serviciile publice conexe actului medical, aprobata cu modificari prin Legea nr. 598/2001.
    (2) Vanzarea spatiilor avand destinatia prevazuta de prezenta ordonanta de urgenta se realizeaza prin negociere directa sau, dupa caz, prin licitatie publica cu strigare, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
    (3) In sensul prezentei ordonante de urgenta, prin spatii medicale se intelege spatiile in care se desfasoara efectiv activitate medicala si cota indiviza corespunzatoare din spatiul comun.
    (4) Prevederile alin. (1) nu se aplica spatiilor medicale ale ministerelor cu retea sanitara proprie.
    Art. 2
    (1) Dispozitiile prezentei ordonante de urgenta sunt aplicabile si spatiilor medicale situate in imobilele aflate in zona de protectie a unui monument istoric. Vanzarea acestor spatii se poate face numai cu avizul conform al Ministerului Culturii si Cultelor, respectiv al Comisiei Nationale a Monumentelor Istorice.
    (2) Pana la adoptarea unei legi speciale privind regimul juridic al imobilelor care au apartinut cultelor religioase sau comunitatilor minoritatilor nationale, preluate de stat sau de alte persoane juridice, este interzisa instrainarea spatiilor medicale situate in imobilele in cauza ori schimbarea destinatiei acestora.
    (3) Spatiile medicale situate in imobile reglementate de Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicata, pot fi vandute dupa definitivarea situatiei juridice a acestora, potrivit legislatiei in vigoare.
    Art. 3
    (1) Au dreptul de a cumpara spatiile ce fac obiectul prezentei ordonante de urgenta medicii, medicii dentisti, biologii, biochimistii, fizicienii, tehnicienii dentari si celelalte persoane fizice cu drept de libera practica care desfasoara activitati conexe actului medical, persoanele care desfasoara activitati conexe actului medical si care detin in mod legal spatiul respectiv, precum si persoanele juridice care, detinand in mod legal spatiul, au ca unic obiect de activitate furnizarea serviciilor medicale.
    (2) Persoanele prevazute la alin. (1), care doresc cumpararea spatiului in care au organizat cabinetul medical, vor depune o solicitare scrisa de cumparare la sediul vanzatorului, in termen de 45 de zile de la publicarea/afisarea listelor aprobate potrivit art. 4.
    (3) Spatiile medicale concesionate in temeiul Hotararii Guvernului nr. 884/2004 privind concesionarea unor spatii cu destinatia de cabinete medicale, pentru care concesionarii nu si-au exprimat intentia de cumparare in termenul prevazut la alin. (2), vor fi folosite in continuare de acestia pana la expirarea duratei pentru care s-a incheiat contractul de concesiune.

    CAP. 2
    Reguli privind vanzarea spatiilor medicale prin negociere directa

    Art. 4
    In termen de 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, consiliile judetene sau consiliile locale, dupa caz, aproba prin hotarare lista spatiilor din proprietatea privata a acestora ori din proprietatea privata a statului si care se afla in administrarea lor, care urmeaza sa fie vandute potrivit dispozitiilor prezentei ordonante de urgenta. Listele astfel aprobate vor fi afisate la sediul consiliului local/judetean si publicate pe site-ul institutiei, dupa caz.
    Art. 5
    (1) Prefectii vor veghea ca hotararea prevazuta la art. 4 sa cuprinda toate spatiile medicale care cad sub incidenta prezentei ordonante de urgenta. In acest scop hotararile consiliilor locale si ale consiliilor judetene vor fi comunicate prefectilor in termen de cel mult 10 zile de la adoptare si vor fi afisate la sediul primariei, respectiv al consiliului judetean. Prefectul va cere completarea sau modificarea listei, daca este cazul, iar in situatia in care se refuza solicitarea prefectului, acesta se va putea adresa instantei de contencios administrativ.
    (2) In cazul municipiului Bucuresti, lista spatiilor supuse vanzarii se aproba pe sectoare de catre consiliile locale ale sectoarelor, respectiv de catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti pentru spatiile aflate in proprietatea ori administrarea acestuia. Prevederile alin. (1) se aplica in mod corespunzator.
    Art. 6
    (1) In termen de 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, in fiecare comuna, oras, municipiu, sector al municipiului Bucuresti sau judet in care exista spatii ce cad sub incidenta prezentei ordonante de urgenta se constituie o comisie pentru vanzarea spatiilor medicale, denumita in continuare comisie.
    (2) Comisia se constituie prin dispozitie a primarului, respectiv a presedintelui consiliului judetean, si va fi formata din urmatorii membri:
    a) 2 reprezentanti ai consiliului local sau, dupa caz, ai consiliului judetean in a carui proprietate, respectiv administrare, se afla spatiul medical;
    b) un reprezentant al directiei de sanatate publica judetene sau a municipiului Bucuresti;
    c) un reprezentant al organizatiilor profesionale corespunzatoare;
    d) un reprezentant al directiei generale a finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti, desemnat de directorul general.
    (3) In cazul imposibilitatii membrilor titulari de a participa la lucrarile comisiei, acestia vor fi inlocuiti de membrii supleanti stabiliti prin decizie a primarului, respectiv a presedintelui consiliului judetean.
    (4) In termen de 15 zile de la data primirii solicitarii din partea consiliilor locale, respectiv a consiliilor judetene, institutiile prevazute la alin. (2) au obligatia de a-si desemna reprezentantii si/sau, dupa caz, inlocuitorii acestora.
    (5) Membrii comisiei isi desemneaza un presedinte. Secretariatul comisiei este asigurat prin grija secretarului unitatii administrativ-teritoriale, respectiv al sectorului municipiului Bucuresti.
    (6) Membrii comisiei nu pot fi actionari, asociati, administratori sau cenzori la o persoana juridica, respectiv nu pot fi sot/sotie, rude sau afini pana la gradul al IV-lea inclusiv ai persoanei fizice care a solicitat cumpararea spatiului medical. In caz de incompatibilitate, in termen de 5 zile comisia se completeaza cu alti membri din randul supleantilor.
    (7) Pentru activitatea depusa in cadrul comisiei membrii acesteia au dreptul la o indemnizatie ale carei cuantum si conditii de acordare se stabilesc prin hotarare a consiliului local sau judetean, cu avizul directiei generale a finantelor publice judetene ori a municipiului Bucuresti, si se achita din fondurile realizate din vanzarea spatiilor medicale.
    Art. 7
    (1) Comisia are urmatoarele atributii:
    a) desemneaza la prima sedinta presedintele, vicepresedintele si secretarul comisiei;
    b) tine evidenta spatiilor care cad sub incidenta prezentei ordonante de urgenta;
    c) aproba pretul minim de vanzare al spatiilor medicale, care nu poate fi mai mic decat pretul stabilit in baza raportului de evaluare;
    d) aproba vanzarea spatiilor medicale in conditiile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta;
    e) in cazul vanzarii prin negociere directa, negociaza pretul de vanzare cu cumparatorul, pornind de la pretul din raportul de evaluare;
    f) organizeaza licitatia publica cu strigare, daca este cazul.
    (2) Hotararile comisiei se iau cu majoritatea voturilor membrilor acesteia.
    (3) Raportul de evaluare se intocmeste de catre un evaluator care va fi selectat de comisie prin licitatie publica.
    Art. 8
    Pretul de vanzare al spatiului medical se stabileste prin negociere directa intre cumparator si comisie, pornindu-se de la pretul de vanzare din raportul de evaluare, raport care va evidentia si valoarea investitiilor efectuate de catre solicitant pe baza de acte justificative. Valoarea investitiilor efectuate se poate deduce numai daca acestea au fost realizate cu acordul proprietarului, al detinatorului dreptului de administrare sau in baza contractului de concesiune, dupa caz, valoare ce nu poate depasi jumatate din pretul stabilit in raportul de evaluare.
    Art. 9
    (1) La finalizarea procedurii de vanzare a fiecarui spatiu, comisia incheie un proces-verbal cuprinzand datele cu privire la desfasurarea procedurii de vanzare si pretul obtinut pentru spatiul vandut.
    (2) Procesul-verbal se depune la sediul vanzatorului, prin grija secretarului comisiei.
    (3) Refuzul de a incheia procesul-verbal sau incheierea acestuia prin nerespectarea dispozitiilor legale poate fi contestata la sectia de contencios administrativ a tribunalului de catre partea interesata.
    Art. 10
    Contractul de vanzare-cumparare a spatiului medical se incheie in termen de maximum 15 zile de la data incheierii procedurii de solutionare a contestatiilor, potrivit prezentei ordonante de urgenta, si se semneaza, din partea vanzatorului, de presedintele consiliului judetean ori de primar, dupa caz.
    Art. 11
    (1) Pretul de vanzare al spatiilor se va plati de cumparator la incheierea contractului sau, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, in rate.
    (2) Spatiile dobandite in conditiile prezentei ordonante de urgenta nu pot fi instrainate, inchiriate sau folosite de cumparator pentru alte activitati decat in scopul desfasurarii activitatii medicale si activitatilor conexe actului medical.
    (3) Anual, o comisie formata din 2 reprezentanti ai vanzatorului si un reprezentant al colegiului medicilor din unitatea administrativ-teritoriala respectiva verifica indeplinirea conditiilor prevazute la alin. (2).
    Art. 12
    (1) In cazul in care un cumparator, persoana fizica sau juridica, se afla in situatia de a cumpara, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, doua sau mai multe spatii medicale situate in aceeasi comuna, oras sau municipiu ori in unitati administrativ-teritoriale diferite, comisia poate aproba vanzarea doar pentru unul dintre spatii, la alegerea cumparatorului.
    (2) In acest scop cumparatorul va semna o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu a mai depus o alta cerere de cumparare.
    Art. 13
    (1) Vanzarea spatiilor medicale se poate face cu plata in rate catre cumparatorii prevazuti la art. 3 in urmatoarele conditii:
    a) avans de 25% din pretul de vanzare;
    b) rate lunare esalonate pe un termen de pana la 5 ani, cu posibilitatea cumparatorului de a obtine acordarea unui termen de gratie de pana la un an;
    c) perceperea unei dobanzi anuale de 10% .
    (2) Pentru vanzarea in rate, comisia va solicita cumparatorului constituirea unei ipoteci pe spatiul si terenul care fac obiectul vanzarii, in conditiile legii.
    (3) In cazul in care cumparatorul nu plateste la scadenta doua rate succesive, contractul de vanzare-cumparare se considera rezolvit de drept, fara a mai fi necesara punerea in intarziere si fara alta formalitate.
    Art. 14
    (1) Terenul aferent spatiului medical se vinde o data cu acesta, daca este clarificata situatia sa juridica si daca sunt indeplinite conditiile legale. Pretul de vanzare al terenului aferent se determina potrivit art. 8.
    (2) Terenul a carui situatie juridica se clarifica dupa data vanzarii spatiului medical, cu exceptia celor care sunt proprietate publica a statului sau a unitatii administrativ-teritoriale, va fi vandut cumparatorului spatiului, la cererea acestuia, prin negociere directa, la pretul stabilit conform art. 8.
    (3) Persoanele fizice sau juridice straine care indeplinesc conditiile art. 3 alin. (1) pot cumpara terenurile aferente spatiului medical numai in conditiile rezultate din aderarea Romaniei la Uniunea Europeana si din alte tratate internationale la care Romania este parte, pe baza de reciprocitate, in conditiile prevazute de lege.
    Art. 15
    Cheltuielile ocazionate de organizarea si desfasurarea procedurilor de vanzare a spatiului medical, inclusiv publicitatea si intocmirea raportului de evaluare, sunt suportate de vanzator din bugetul propriu, iar in cazul incheierii contractului de vanzare-cumparare, cheltuielile se deduc din incasarile obtinute.
    Art. 16
    Sumele obtinute din vanzarea spatiilor medicale in conditiile prezentei ordonante de urgenta se fac venit la bugetul de stat in cota de 10%, diferenta fiind virata la bugetele locale respective, intr-un cont special, si utilizata pentru realizarea unor proiecte de interes public, aprobate de consiliile judetene sau de consiliile locale vanzatoare.
    Art. 17
    (1) In situatia existentei mai multor furnizori de servicii medicale care detin impreuna un spatiu medical ce urmeaza sa fie vandut, daca unul dintre acestia si-a exprimat intentia de cumparare potrivit art. 3 alin. (2), comisia va solicita in scris de la fiecare codetinator exprimarea intentiei de cumparare sau nu a spatiului, care trebuie sa fie comunicata in termen de 5 zile lucratoare.
    (2) In cazul in care nu toti codetinatorii spatiului medical doresc cumpararea, insa cel putin unul a solicitat ferm cumpararea, vanzarea se va face exclusiv catre solicitant pentru intreg spatiul detinut in comun.
    (3) In situatia in care doar unul dintre codetinatorii spatiului il cumpara, raporturile dintre cumparator si ceilalti codetinatori se stabilesc potrivit conventiei dintre acestia.
    (4) In situatia in care mai multi codetinatori solicita cumpararea spatiului medical, respectivul spatiu se va vinde acestora.
    Art. 18
    Comisia comunica solicitantului decizia sa de admitere sau de respingere a cererii, in termen de 30 de zile de la data primirii cererii.

    CAP. 3
    Vanzarea spatiilor medicale prin licitatie publica cu strigare

    Art. 19
    Spatiile nevandute prin negociere directa se vand prin licitatie publica cu strigare persoanelor prevazute la art. 3 alin. (1).
    Art. 20
    (1) Comisia va face public anuntul de vanzare a spatiilor prevazute in lista aprobata potrivit art. 4, in termen de 15 zile de la aprobarea acesteia.
    (2) Anuntul de vanzare va cuprinde:
    a) denumirea si sediul vanzatorului, precum si datele de identificare a spatiului supus vanzarii;
    b) locul, data si ora inceperii licitatiei;
    c) numele, prenumele si numarul de telefon ale persoanei desemnate sa dea relatii suplimentare;
    d) documentele necesare pentru participarea la licitatie;
    e) garantia de participare la licitatie, constituita potrivit legii; garantia de participare la licitatie nu poate fi mai mica decat suma cheltuielilor ocazionate de organizarea si desfasurarea procedurilor de vanzare a spatiului medical, inclusiv publicitatea si intocmirea raportului de evaluare;
    f) taxa de participare la licitatie.
    (3) Sunt considerate documente necesare pentru participarea la licitatie:
    A. pentru persoane juridice:
    a) copii de pe certificatul de inmatriculare eliberat de oficiul registrului comertului, de pe actul constitutiv, inclusiv de pe toate actele aditionale relevante si de pe certificatul de inregistrare fiscala;
    b) scrisoare de bonitate financiara, eliberata de o banca comerciala romana;
    c) dovada privind achitarea obligatiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent;
    d) declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al persoanei juridice, din care sa rezulte ca aceasta nu se afla in reorganizare judiciara sau faliment;
    B. pentru furnizorii de servicii medicale persoane fizice:
    a) copie de pe actul de identitate;
    b) copie de pe autorizatia de functionare eliberata de autoritatea competenta sau de pe actul legal de constituire, dupa caz;
    c) copie de pe certificatul de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.
    (4) Anuntul de vanzare se publica in unul sau mai multe cotidiene locale si nationale de larga circulatie si se afiseaza la sediul vanzatorului, cu cel mult 30 de zile, dar nu mai putin de 15 zile inainte de data tinerii licitatiei.
    Art. 21
    (1) Licitatia are loc la data stabilita in anuntul de vanzare si este valabila daca s-au prezentat cel putin 3 ofertanti.
    (2) Pretul minim de pornire este cel stabilit de comisia de evaluare.
    (3) In cazul in care nu se ofera pretul minim de vanzare, licitatia va fi reluata dupa publicarea unui nou anunt de vanzare, in termen de 5 zile de la desfasurarea primei licitatii, dar nu mai putin de 7 zile inainte de data tinerii celei de-a doua licitatii.
    (4) A doua licitatie este valabila daca s-au prezentat cel putin 2 ofertanti. Daca acestia ofera un pret care nu este mai mic de 50% din pretul minim de vanzare, comisia poate solicita participantilor formularea de oferte de cumparare cu pretul in rate.
    (5) Pretul de vanzare nu poate scadea sub 50% din pretul minim de vanzare nici in cazul vanzarii in rate.

    CAP. 4
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 22
    (1) In cazul spatiilor medicale trecute in proprietatea statului in conditiile art. 2 alin. (1) din Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicata, procedurile de vanzare sunt suspendate de drept pana la data incheierii procedurilor de restituire, prevazute de aceeasi lege.
    (2) Contractele de vanzare-cumparare incheiate cu incalcarea prevederilor alin. (1) sunt nule.
    Art. 23
    Presedintii consiliilor judetene si primarii vor comunica lunar Ministerului Administratiei si Internelor si Ministerului Sanatatii, prin intermediul prefectului, stadiul procesului de vanzare a spatiilor medicale, proprietate privata a statului, aflate in administrarea lor.
    Art. 24
    Spatiile medicale cumparate in conditiile prezentei ordonante de urgenta nu pot fi folosite decat pentru activitati medicale si/sau pentru activitati conexe actului medical.
    Art. 25
    (1) La instrainarea prin vanzare a spatiilor si a terenurilor dobandite in conditiile prezentei ordonante de urgenta poate fi exercitat dreptul de preemptiune.
    (2) Dreptul de preemptiune la instrainare a imobilelor prevazute la alin. (1) revine coproprietarilor, daca este cazul, si apoi proprietarilor vecini.
    (3) Titularii dreptului de preemptiune sunt obligati sa se pronunte asupra exercitarii acestuia in termen de 30 de zile de la data primirii comunicarii.
    (4) Dupa implinirea acestui termen, dreptul de preemptiune pentru coproprietari sau proprietarii vecini se considera stins.
    Art. 26
    Actul de instrainare incheiat cu incalcarea dreptului de preemptiune prevazut la art. 25 este nul.
    Art. 27
    (1) Spatiile medicale si terenurile aferente in care functioneaza unitati medicale infiintate si organizate potrivit Ordonantei Guvernului nr. 124/1998, republicata, cu completarile ulterioare, si Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 83/2000, aprobata cu modificari prin Legea nr. 598/2001, care apartin domeniului public al statului, trec in domeniul privat al statului si in administrarea consiliilor judetene, Consiliului General al Municipiului Bucuresti sau a consiliilor locale, dupa caz, prin hotarare a Guvernului.
    (2) Inventarierea spatiilor prevazute la alin. (1) se face conform prevederilor legale in vigoare.
    Art. 28
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta orice dispozitie contrara se abroga.
    Art. 29
    Incalcarea dispozitiilor prezentei ordonante de urgenta atrage, dupa caz, raspunderea disciplinara, administrativa, civila sau penala.
    Art. 30
    Prezenta ordonanta de urgenta intra in vigoare la 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul sanatatii,
                       Mircea Cinteza

                       Ministrul administratiei si internelor,
                       Vasile Blaga

                       Ministrul finantelor publice,
                       Ionel Popescu



SmartCity5

COMENTARII la OUG 110/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 110 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 110/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu