Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

NORMA Nr

NORMA   Nr. 613 din 31 mai 1993

privind organizarea si desfasurarea activitatii de jocuri de noroc

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 122 din  9 iunie 1993


SmartCity3


    Art. 1
    Prin Hotararea Guvernului nr. 181/1992 privind definirea jocurilor de noroc si stabilirea contraventiilor la regimul practicarii acestor jocuri in Romania, prin Hotararea Guvernului nr. 486/1992 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea Comisiei de coordonare, avizare si atestare a jocurilor de noroc si unele modificari la Hotararea Guvernului nr. 181/1992 si prin Hotararea Guvernului nr. 227/1993 privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 486/1992 a fost creat cadrul juridic necesar unei desfasurari normale a activitatii de jocuri de noroc.
    In baza prevederilor art. 12 din regulament (anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 486/1992) se emit urmatoarele norme tehnice:
    1. In sensul prevederilor Hotararii Guvernului nr. 486/1992, sunt supuse regimului avizarii si atestarii si jocurile de noroc practicate prin intermediul unor masini mecanice, electrice, electronice sau al unor dispozitive care functioneaza prin introducerea unor monede sau repere reprezentand valori, in scopul obtinerii de catre participant si  a altor castiguri generate de elemente aleatorii: in natura, pe baza de punctaje si altele asemenea.
    2. Nu sunt considerate jocuri de noroc si nu presupun avizarea si atestarea:
    a) tombolele organizate in scoli, gradinite sau alte colectivitati si care au un caracter distractiv si nonprofit pentru organizatori;
    b) jocurile practicate prin intermediul unor masini, aparate, dispozitive etc. si care nu presupun castiguri bazate pe elemente aleatorii, avand ca scop testarea fortei, abilitatii sau dexteritatii participantului;
    c) Jocurile organizate de diferite institutii sau agenti economici, ale caror premii se finanteaza din profitul net al acestora, in scopul stimularii activitatii de baza sau in scopuri publicitare si care nu presupun taxe de participare pentru jucatori.
    3. Nu se acorda avizul de functionare in urmatoarele situatii:
    a) organizatorul de jocuri de noroc este minor.
    b) solicitantul avizului nu detine spatiu stabil sau  acesta nu este corespunzator activitatii respective, neincadrandu-se in prevederile prezentelor norme privind amplasarea, precum si in normele legale privind conditiile igienico-sanitare si de prevenire si stingere a incendiilor;
    c) spatiul detinut este situat in incinta unor asezaminte de invatamant, cultura, arta, sanatate, cu caracter social, ale cultelor religioase etc., precum si in zone cu circulatie intensa: pasaje  pietonale, statii de transport in comun etc.
    In mod exceptional, se admite activitatii de jocuri de noroc in spatiile anexe, excedentare, de pe langa cinematografe, sali de spectacole, sali de polivalente, sali de sport si altele, cu conditia sa se asigure intrare separata, direct din strada, si fara a se deranja in vreun fel celelalte activitati;
    d) organizatorul are in dotare masini, instalatii, dispozitive, executate artizanal de catre acesta sau de catre alta persoana sau firma neautorizata, precum si masini ce prezinta un grad avansat de uzura fizica sau morala.
    4. Organizatorii de jocuri de noroc au urmatoarele obligatii:
    a) sa intretina utilajele din dotare in conditii corespunzatoare, in scopul mentinerii normelor si parametrilor de functionare existenti in cartile tehnice si regulamentele de desfasurare a jocurilor respective;
    b) sa asigure securitatea utilajelor (ceasuri, contoare, indicatoare afisaje electronice, instalatii de alimentare cu energie electrica etc.), a jucatorilor si a salariatilor;
    c) sa tina zilnic o evidenta completa, clara si detaliata a incasarilor realizate pe fiecare sala, dispozitiv, masina sau masa de joc de noroc, precum si a premiilor (castigurilor) platite;
    d) sa asigure desfasurarea civilizata a jocurilor si respectarea ordinii publice;
    e) sa nu permita accesul persoanelor in stare de ebrietate;
    f) sa prezinte toate documentele cu date financiar-contabile, regulamentele de functionare a jocurilor, cartile tehnice sau alte documente solicitate de catre organele de control competente;
    g) sa depuna la Comisia de coordonare, avizare si atestare a jocurilor de noroc "Situatia principalilor indicatori pe anul ..... " din anexa nr. 1 la prezentele norme, in termen de 20 de zile de la termenul legal de intocmire si depunere a bilantului contabil;
    h) sa asigure functionarea spatiilor si salilor de joc de noroc la nivelul existent in momentul avizarii;
    i) sa informeze comisia, in termen de 10 zile, de schimbarea sediului societatii de la aceasta aprobare in cazul schimbarii spatiului in care isi desfasoara activitatea; in cazul obtinerii aprobarii, vor informa, in acelasi termen, organele Ministerului de Interne despre aceasta;
    j) sa nu permita participarea directa sau prin interpusi a salariatilor lor la jocurile organizate in unitatile in care isi desfasoara activitatea;
    k) sa afiseze la loc vizibil valoarea mizelor, procentul de premiere din total incasari si instructiunile jocurilor respective;
    l) sa puna la dispozitia jucatorilor caietul de reclamatii si sesizari, care va fi numerotat si legat corespunzator. Acest caiet va fi inregistrat la sectia de politie de care apartine organizatorul;
    m) sa nu practice jocuri de noroc cu mese sau masini, in afara spatiului autorizat;
    n) sa tina un caiet special, snuruit, numerotat si stampilat, in care fiecare lucrator care are acces in sala de jocuri sa consemneze zilnic banii personali;
    o) sa tina un registru unic de control, snuruit, numerotat si vizat de organele fiscale;
    p) sa dispuna ca fiecare angajat cu atributii in salile de joc sa poarte, obligatoriu, la loc vizibil, un ecuson cu numele si functia detinuta.
    5. Inspectorii organelor Ministerului Finantelor si Ministerului de Interne au drept de control asupra evidentei financiar-contabile, a modului de functionare a jocurilor, de admitere a jucatorilor in incinta, precum si a altor aspecte legate de modul de desfasurare a activitatii privind jocurile de noroc, stabilite in prezentele norme.
    Accesul inspectorilor in incinta cazinourilor si a salilor de joc este permis in orice moment, fara a se deranja jucatorii, in timpul programului de functionare, si se face pe baza unei legitimatii de control sau a unui act emis in acest sens.
    6. Documentele necesare care trebuie inaintate comisiei, in vederea obtinerii avizului de functionare, sunt cele prevazute in anexa nr. 2 la prezentele norme si vor fi depuse in termen de 30 de zile de la publicarea acestora.
    Art. 2
    Conditii de organizare si functionare a jocurilor de noroc
    A. Activitati de tip "cazino"
    7. Jocurile cu castiguri generate de sansa, de tip "cazino", se desfasoara intre  participanti si organizatori, precum si direct intre participanti.
    Activitatea se desfasoara la mese speciale folosind bile sau carti (rulete, baccara, black-jack, chemin de fer, punto banco etc) si masini video automate, electromecanice sau electronice.
    Dotarea minimala pe care trebuie sa o posede un minicazino, pentru a se putea obtine avizul de functionare, este de minimum 8 mese speciale de joc, din care cel putin 4 mese speciale cu bile ( rulete), iar un cazino, minimum 12 mese speciale de joc, din care cel putin 6 mese speciale cu bile.
    8. Acordarea avizului de functionare se va face in urma deplasarii la fata locului a unei echipe de specialisti, formata din reprezentanti ai Comisiei de coordonare, avizare si atestare a jocurilor de noroc si inspectori ai organelor Ministerului Finantelor si Ministerului de Interne, in numar de cel putin 3 persoane, care vor intocmi o nota de constatare privind indeplinirea conditiilor de acordare a avizului, prevazute in prezentele norme. Nota de constatare va fi prezentata comisiei si va fi semnata de toti membrii echipei.
    9. Cazinourile vor fi amplasate in locuri cu mare afluenta turistica, in localuri independente sau hoteluri categoria lux si vor avea o dotare tehnica corespunzatoare, la nivelul normelor internationale.
    Amplasarea acestora se va face astfel incat sa se  respecte unele conditii minime, cum ar fi: sa nu deranjeze alte activitati invecinate, sa se asigure linistea necesara bunei desfasurari a activitatii, sa aiba intrare separata
    10. In organizarea si derularea jocurilor de tip "cazino", unitatile organizatoare vor folosi jetoane, pentru care vor asigura o gestiune stricta privind provenienta, inregistrarea, circulatia si casarea acestora, stabilita prin instructiunile interne ale cazinoului.
    Jetoanele pot fi cumparate sau restituite la casa sau la mesele de joc, in numerar sau in alte mijloace de plata autorizate de Banca Nationala a Romaniei.
    11. Unitatile organizatoare vor prevedea, prin instructiuni interne ale cazinoului, toate detaliile privind organizarea, numarul meselor si al masinilor, numarul persoanelor, conditiile de angajare, specializare, orele de lucru, programul de functionare a localului, organizarea evidentelor contabile, modalitatea de admitere a clientilor, conditiile de supraveghere si de securitate etc.
    12. Se interzice lucrarilor de sala sa transporte jetoane sau bani in numerar in timpul serviciului, in incinta cazinoului, in alte conditii decat cele stabilite prin instructiunile interne ale cazinoului.
    13. Este interzis oricarei persoane angajate intr-un cazinou sa imprumute bani jucatorilor.
    Bacsisurile oferite de jucatori salariatilor de sala se vor evidentia zilnic intr-un registru si vor fi impartite potrivit prevederilor din instructiunile interne ale cazinoului.
    14. Membrii personalului din salile de joc (pit-boss, crupieri, inspectori de masa, casieri, ospatari etc.) trebuie sa poarte in timpul serviciului numai imbracaminte fara buzunare.
    15. Valoarea mizelor pentru jocurile desfasurate la mese cu bile sau carti, precum si premiile date de masini vor fi stabilite prin instructiunile interne de functionare a cazinoului. In cazul masinilor cu jocuri, acestea vor fi astfel reglate incat valoarea premiilor acordate sa fie de minimum 70% din totalul rulajului sumelor jucate.
    16. Accesul in salile de jocuri se face prin eliberarea unui tichet sau a altui mijloc platitor, care sa permita in orice moment cunoasterea numarului de persoane intrate.
    Pe tichete se inscriu numerele de ordine, precum si datele privind identitatea participantului.
    Actul de identitate in baza caruia se poate elibera tichetul  poate fi:
    - pentru cetatenii straini: pasaportul, cartea de identitate diplomatica sau consulara sau legitimatia provizorie;
    - pentru cetatenii romani: buletinul de identitate sau alte acte eliberate de Ministerul de Interne care poarta o fotografie si semnatura titularului.
    Administratia cazinoului va asigura o evidenta stricta a emiterii si retragerii tichetelor de admitere, instructiunile interne ale cazinoului prezentand toate detaliile necesare in aceasta materie.
    17. In toate cazinourile, intreaga activitate din sala, casierie si de la receptia cazinoului trebuie supravegheata, in mod  obligatoriu, prin sistem video, pe toata durata programului. Benzile magnetice cu inregistrarile respective se pastreaza in loc sigur cel putin 10 zile. Ele pot fi controlat e sau ridicate de catre organele de control ale Ministerului de Interne si ale Ministerului Finantelor, la solicitarea  acestora.
    Camerele video vor fi amplasate astfel incat sa poata fi urmarita activitatea la fiecare masa de joc in parte.
    In cazul in care cazinoul are in dotare peste 50 de masini electronice in aceeasi sala, sala respectiva va fi dotata cu camere video pentru supraveghere.
    18. Conturile jocurilor se vor tine pe carnete speciale, in conformitate cu normele privind evidenta gestiunilor pe sedinta, pe mese si pe case, in functie de specificul jocului, si se vor totaliza la sfarsitul fiecarei zile
    Dupa ce rezultatele unei zile sunt cunoscute si au fost verificate, ele sunt trecute intr-un registru de control, in cifre si litere, si vor fi vizate de directorul cazinoului sau de catre un adjunct al acestuia, desemnat in acest sens.
    La masinile automate se va tine in mod obligatoriu un carnet de contabilitate conform normelor privind evidenta gestiunilor, in care vor fi inregistrate zilnic avansurile pentru masini si castigurile platite prin casa.
    19. Administratia cazinoului este raspunzatoare pentru inregistrarile in carnetele speciale si in registrele  de control, acestea urmand a se face corecturi, stersaturi sau interspatii, care sunt cu desavarsire interzise.
    Administratia cazinoului are obligatia  sa tina contabilitatea in partida dubla, in conformitate cu normele elaborate  de Ministerul Finantelor, adoptate la specificul activitatii cazinoului. Jurnalele auxiliare, folosite zilnic, nu trebuie sa prezinte spatii goale, stersaturi, modificari etc.
    20. Cazinourile in care se vor folosi masini automate vor deschide si vor tine conturile jetoanelor in care se vor inregistra zilnic vanzarile si cumpararile catre si de la judecatori.
    21. Cutiile din dotarea meselor de joc vor fi prevazute cu un sistem cu dubla incuietoare, una dintre chei fiind la directorul de cazino (asistentul manager), iar cealalta la directorul de securitate.
    In afara programului de functionare, cutiile meselor de joc vor fi asezate pe mese si vor fi deschise, iar mesele de ruleta (ruletele) vor fi sigilate, intocmindu-se in acest sens un proces-verbal.
    B. Jocuri organizate la mese obisnuite de joc
    22. Prin masa obisnuita de joc se intelege un suport pe care se poate desfasura un singur joc de noroc sau pe care este fixat un singur dispozitiv sau aparat special, la care pot participa la joc una sau mai multe persoane. Jocurile se pot desfasura direct intre participanti sau prin intermediul unui operator (organizator).
    23. In cazul  meselor obisnuite de joc, organizatorii de jocuri de noroc vor specifica expres categoria de joc pentru care solicita avizul.
    24. Pentru jocurile de noroc la care evenimentele aleatorii se produc prin intermediul zarurilor, acestea vor fi amestecate si lansate dintr-o cupa sau cutie, fiind interzisa manipularea zarurilor cu mana.
    Zarurile vor fi confectionate din materiale obisnuite, care sa aiba duritatea necesara impusa de sistemul de joc (oase, materiale plastice, ebonita, metal etc.) iar dimensiunile laturilor acestora vor fi perfect egale.
    Se va respecta conditia ca suma laturilor opuse ale unui zar sa fie egala cu cifra sapte.
    C. Jocuri cu castiguri  generate de elemente aleatorii, folosind masini, utilaje, instalatii manuale, mecanice, electrice, electronice, video automate si altele de acest gen
    25. Toate masinile care fac parte din aceasta categorie vor fi produse de catre firme  specializate in domeniu care au prevazut in obiectul de activitate acest lucru si vor avea aplicate placute de identificare originale, in care vor fi precizate tipul aparatului, producatorul, seria si anul de fabricatie.
    26. Orice interventie la  masinile din aceasta categorie va fi stipulata intr-un proces-verbal, semnat atat de catre depanator sau verificator, cat si de catre organizator, unde vor fi precizate toate elementele: piesele inlocuite, provenienta si calitatea pieselor noi, durata de nefunctionare, starea sigiliilor, indexurile contoarelor inainte si dupa efectuarea depanarilor, modul de functionare a masinii dupa interventie, sigiliile aplicate etc.
    Toate tipurile si categoriile de masini de jocuri de noroc vor avea in dotare contoare mecanice si electrice, dupa caz, care sa inregistreze atat incasarile, cat si premiile efectuate.
    Procentul de rulaj castiguri din rulaj incasari va fi de minimum 70%.
    D.  Jocuri de tip "Bingo", "Keno" si "Video-bingo" sau cu transmisie prin reteaua de televiziune, in sali de joc.
    27. Prin sala de joc se  intelege o incapere corespunzator amenajata, care are in dotare un complex de dispozitive, instalatii, masini, echipamente etc. a caror functionare se interconditioneaza.
    In cazul in care in spatiul respectiv mai functioneaza, in mod independent, una sau mai multe dispozitive, masini, echipamente, acestea se taxeaza separat, in functie de numarul lor.
    Procentul de premiere din total incasari va fi de minimum 65%.
    Cartoanele cu numere vor fi gestionate in regim special si vor fi imprimate numai de catre agenti economici autorizati in acest sens.
    Salile de joc vor fi dotate cu sistem dublu de alimentare cu energie electrica (iluminatul de siguranta).
    Accesul in sali al jucatorilor va fi organizat in mod identic cu cel prevazut pentru activitatile de tip "cazino". Acelasi regim il au bacsisurile primite de lucratorii din sali, de la clienti.
    E. Pronosticuri sportive, loterii, tombole
    28. Prin studiul de eficienta prezentat, in conformitate cu prevederile art. V din Hotararea Guvernului nr. 486/1992, se vor fundamenta, cat mai precis, toate elementele continute, cum ar fi: total incasari (nr. bilete loteristice vandute, valoarea unui bilet), total cheltuieli ( din care: pe elemente de cheltuieli), profitul brut.
    In cazul in care, in timpul executiei, se inregistreaza abateri in plus de la cuantumul incasarilor prevazute in studiul de evidenta, suma reprezentand taxa de avizare se va regulariza la sfarsitul  fiecarui an, in termen de 10 zile de la depunerea bilantului contabil.
    Organizatorii de pronosticuri sportive si loterii vor elabora un regulament de ordine interioara, in care vor fi precizate toate datele principale privind organizarea activitatii: numarul de angajati, sistemul  de salarizare. procentul de castiguri din total incasari, sistemul de triere si omologare a castigurilor, sistemul de plata a castigurilor, sistemul de control etc. Acest regulament va fi aprobat de adunarea generala a actionarilor.
    Procentul de castiguri din total incasari, va fi de minimum 50 %.
    Biletele de loterii, tombole etc. vor fi tipizate si vor fi imprimate numai de catre agenti economici autorizati in acest sens, avand regim special.
    Tragerile la sorti sau extragerile de numere castigatoare se vor face la date prestabilite, in sali publice si sub directa supraveghere a unor comisii, din care vor face parte, obligatoriu, si cate un reprezentant al Ministerului Finantelor si Ministerului de Interne.
    In cazul organizarii de pronosticuri sportive nu se acorda aviz de functionare persoanelor fizice sau juridice care au in mod direct sau prin interpusi legatura cu activitatea sportiva.

    ANEXA 1
                          SITUATIA
realizarii principalilor indicatori pe anul .......
                                   mii lei                       mii lei
                                  ----------                    --------
    1. Venituri totale (incasari)
    2. Costuri totale aferente activitatii,
    din care:
    - cota-parte din suma platita pentru obtinerea avizului de functionare
    - sume platite drept premii (castiguri)
    - cheltuieli de personal
    - alte cheltuieli
    3. Profit brut (rd. 1 - rd. 2)
    4. Impozit pe profit
    5. Profit net (rd. 3 - rd. 4)
    6. Numar total de personal,
    din care:
    - remizieri,

    NOTA:
    Prezentul formular va fi intocmit separat pentru fiecare tip de activitate in parte: activitati tip "cazino", sali de joc, masini electronice, loterii etc.

    ANEXA 2
                              DOCUMENTE
necesare in vederea avizarii si atestarii jocurilor de noroc

    In vederea acordarii avizului de functionare a jocurilor de noroc, organizatorii acestor jocuri vor remite comisiei un dosar continand urmatoarele:
    1. Adresa prin care organizatorul de jocuri de noroc va solicita comisiei acordarea avizului privind organizarea jocurilor de noroc ( se vor nominaliza aceste jocuri)
    Aceasta va fi redactata si dactilografiata in limba romana si va fi semnata de catre patronul sau directorul firmei, continand adresa persoanei fizice s au sediul firmei, numarul de telefon si codul fiscal, avand aplicata stampila firmei.
    2. Opisul de materiale prezentate in documentatie
    3. Contractul de societate
    4. Contractul de asociere, daca este cazul
    5. Statutul societatii, care sa aiba precizata, in obiectul de activitate, activitatea de "jocuri de noroc"
    6. Certificatul de inmatriculare la Oficiul Registrului comertului
    7. O descriere amanuntita a activitatii, cuprinzand:
    - numarul de mese de joc, felul acestora, numarul masinilor, instalatiilor de orice fel, tipul, seria si  anul fabricatiei, principiul de functionare a acestora, locul de amplasare, pentru fiecare masa sau masina, cu adresa exacta a spatiului in care functioneaza;
    - regulamentul de functionare a jocului, procentul de rulaj castiguri din total rulaj incasari;
    - declaratie, pe propria raspundere, privind varsta organizatorului de jocuri de noroc, locul de amplasare a sediului si spatiului de joc, gradul de functionalitate a acestuia, in concordanta cu prevederile prezentelor norme experienta in domeniul organizarii activitatii de jocuri de noroc;
      actele privind dreptul de folosinta a spatiului.
    8. Studiul de eficienta, cu incasarile preconizate pe perioada acordarii avizului, in cazul jocurilor loteristice, de pronosticuri sportive, tombole etc.



SmartCity5

COMENTARII la Norma 613/1993

Momentan nu exista niciun comentariu la Norma 613 din 1993
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Norma 613/1993
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu