E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 8 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 10 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 12 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 13 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 14 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 15 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 16 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 17 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 adauga dupa articolul 17 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 19 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 21 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 23 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 24 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 28 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 31 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 33 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 modifica articolul 35 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 1 din actul Legea 75 2002 adauga dupa articolul 39 din actul Ordonanţa 96 1998
Articolul 3 din actul Legea 75 2002 republica Ordonanţa 96 1998
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 75 din 16 ianuarie 2002

pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului forestier national, republicata

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 74 din 31 ianuarie 2002


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Ordonanta Guvernului nr. 96 din 27 august 1998 privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului forestier national, aprobata si modificata prin Legea nr. 141/1999, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 23 din 24 ianuarie 2000, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. La articolul 8, literele a), b) si h) ale alineatului (1) vor avea urmatorul cuprins:
    "a) sa elaboreze amenajamentele silvice pentru padurile pe care le detin, prin unitati specializate, in mod gratuit, autorizate in acest scop de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura. Costul acestor lucrari se suporta de proprietari, in cazul persoanelor juridice, si de administrator, in cazul padurilor statului. Pentru padurile cu suprafete mai mici de 10 hectare, apartinand persoanelor fizice, precum si pentru suprafete mai mici de 30 hectare, apartinand unitatilor de cult si celor de invatamant, se intocmesc, de unitati specializate, extrase sumare din amenajamente silvice, al caror continut se va preciza prin normele tehnice de amenajare;
    b) sa asigure paza padurilor, in vederea prevenirii taierilor ilegale, distrugerii sau degradarii vegetatiei forestiere, pasunatului abuziv, braconajului si a altor fapte infractionale sau contraventionale. Proprietarii de paduri mentionati la art. 12 alin. (1) vor asigura paza prin structurile silvice de administrare, de stat sau private, dupa caz. Neasigurarea pazei prin structurile silvice autorizate atrage raspunderea contraventionala;
    ............................................................................
    h) sa execute taieri de arbori numai dupa punerea in valoare si eliberarea documentelor specifice, de catre personalul silvic autorizat;"
    2. La articolul 10, alineatele (2) si (5) vor avea urmatorul cuprins:
    "(2) Pentru masa lemnoasa destinata a se exploata proprietarii sau detinatorii cu orice titlu de paduri intocmesc acte de punere in valoare, in conformitate cu normele tehnice in vigoare, cu inventarierea prealabila a arborilor destinati taierii de catre personalul silvic delegat sa utilizeze ciocanul silvic de marcat.
    ............................................................................
    (5) Materialul lemnos care se transporta din padure are ca document de insotire bonul de vanzare sau foaia de insotire, fiind marcat, cu exceptia celui fasonat in metri steri, cu marca dreptunghiulara specifica agentului economic care administreaza padurea sau celui care exploateaza masa lemnoasa, dupa caz."
    3. La articolul 12, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 12
    (1) Padurile proprietate publica, apartinand comunelor, oraselor si municipiilor, precum si cele proprietate privata indiviza, apartinand fostilor composesori, mosneni si razesi, precum si persoanelor apartinand altor forme asociative conform prevederilor legale sau mostenitorilor acestora, se administreaza de catre proprietari prin structurile silvice proprii, similare cu cele ale statului, sau, la cerere, prin structurile silvice de stat existente, pe baza unor contracte convenite intre parti. Pentru gestionarea padurilor prin structuri silvice proprii detinatorii mentionati mai sus angajeaza personal de specialitate, autorizat in conditiile prezentei ordonante."
    4. La articolul 12, dupa alineatul (2) se introduc alineatele (3) si (4) cu urmatorul cuprins:
    "(3) In scopul asigurarii continuitatii modului de gospodarire durabila a padurilor se mentin actualele unitati teritoriale amenajistice si gruparea lor pe actualele unitati silvice teritoriale administrative.
    (4) Pentru crearea structurilor silvice proprii, similare cu cele de stat, se va angaja personal silvic, prin concurs, cu avizul proprietarilor."
    5. Articolul 13 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 13
    In conditiile mentinerii unitatilor silvice teritoriale administrative si a celor teritoriale amenajistice, modalitatile concrete de gospodarire a padurilor, repartizarea resurselor materiale si a surselor financiare cuvenite persoanelor fizice si juridice pentru padurile pe care le au in proprietate, precum si obligatiile acestora se reglementeaza prin regulament aprobat prin hotarare a Guvernului, la propunerea autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura, in termen de 60 de zile."*)
------------
    *) Termenul curge de la data publicarii prezentei legi in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

    6. La articolul 14, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 14
    (1) Proprietarii de paduri la care se refera prezenta sectiune isi pot gospodari padurile ce le apartin, pe baza contractuala, in conditiile art. 12 alin. (3), prin Regia Nationala a Padurilor."
    7. La articolul 14, litera b) a alineatului (2) va avea urmatorul cuprins:
    "b) obligatiile Regiei Nationale a Padurilor de a asigura paza padurilor si de a executa lucrarile tehnice silvice de ingrijire, combatere a daunatorilor, punere in valoare a masei lemnoase, exploatare a resurselor si de regenerare a arboretelor, in conformitate cu regimul silvic;"
    8. La articolul 15, alineatele (1) si (2) vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 15
    (1) Padurile proprietate privata apartinand persoanelor fizice sunt supuse regimului silvic. Proprietarii au obligatia sa asigure paza padurilor si sa execute lucrarile necesare impuse de regimul silvic, prin mijloace proprii.
    (2) In situatia in care proprietarii de paduri nu isi pot indeplini, in mod individual, obligatiile prevazute la alin. (1), acestia isi vor gospodari padurile pe baza contractuala prin structurile silvice private sau de stat, scop in care se pot constitui, in prealabil, in asociatii cu personalitate juridica."
    9. La articolul 16, alineatele (1) si (3) vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 16
    (1) Administrarea padurilor proprietate privata apartinand parohiilor, schiturilor, manastirilor, unitatilor de invatamant sau altor persoane juridice se face cu personal silvic specializat, in vederea respectarii obligatiilor prevazute la art. 8 alin. (1).
    ............................................................................
    (3) Proprietarii de paduri care fac obiectul prezentei sectiuni pot solicita ca padurile ce le apartin sa fie administrate pe baza contractuala de structurile silvice de stat sau private, in conditiile prevazute la art. 12 alin. (1) si (2), art. 13 si 14, completate de prevederi specifice, convenite de partile contractante."
    10. La articolul 17, alineatele (2) si (3) vor avea urmatorul cuprins:
    "(2) Contractele prevazute la alin. (1) se incheie in forma autentica la birourile notariale, taxele si comisioanele suportandu-se de structurile silvice care administreaza padurile respective. Aceste contracte se inregistreaza la inspectoratele teritoriale de regim silvic si cinegetic, institutii definite conform art. 19 si 21, in a caror raza teritoriala se afla fondul forestier.
    (3) Rezilierea contractului din initiativa unei parti se solutioneaza conform legislatiei civile si in conditiile administrarii padurilor, in continuare, in regim silvic, prin structuri silvice autorizate."
    11. Dupa articolul 17 se introduce articolul 17^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 17^1
    Pana la retrocedarea unor terenuri forestiere din administrarea Regiei Nationale a Padurilor in proprietatea publica a unitatilor administrativ-teritoriale sau in proprietatea privata, respectiv pana la punerea in posesie conform prevederilor Legii nr. 1/2000, Regia Nationala a Padurilor are obligatia sa execute lucrarile tehnice silvice conform prevederilor amenajamentelor silvice si reglementarilor impuse de regimul silvic, acordand proprietarilor profitul rezultat din valorificarea masei lemnoase respective. Profitul rezultat se acorda in bani sau in natura, la cererea proprietarului."
    12. La articolul 19, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 19
    (1) Controlul respectarii regimului silvic pentru intregul fond forestier national se exercita de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura, precum si prin inspectoratele teritoriale de regim silvic si cinegetic, aflate in subordinea acesteia."
    13. Articolul 21 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 21
    (1) Inspectoratele teritoriale de regim silvic si cinegetic se constituie la nivelul fiecarui judet, daca suprafata padurilor judetului, potrivit art. 3 lit. a) - e), este de minimum 50.000 hectare.
    (2) In cazul judetelor in care suprafata padurilor este sub limita prevazuta la alin. (1), inspectoratele teritoriale de regim silvic si cinegetic vor fi constituite pe raza a doua sau mai multe judete limitrofe, astfel incat suprafata minima a acestora sa fie cea prevazuta la alin. (1), dar nu mai mare de 150.000 hectare.
    (3) Inspectoratele teritoriale de regim silvic si cinegetic se constituie prin hotarare a Guvernului.
    (4) Personalul tehnic de specialitate din inspectoratele teritoriale de regim silvic si cinegetic va fi dimensionat in raport cu suprafata padurilor si cu numarul de proprietari, astfel incat pentru o suprafata medie de 20.000 hectare sa existe un inspector inginer silvic.
    (5) Pentru controlul lucrarilor tehnice de teren si pentru executarea controalelor de fond se va asigura un inginer silvic sau un tehnician silvic pentru o suprafata medie de 10.000 hectare."
    14. La articolul 23, alineatele (2) si (3) vor avea urmatorul cuprins:
    "(2) Scoaterea/ocuparea definitiva a terenurilor din fondul forestier, fara compensarea acestora cu o suprafata echivalenta de teren, pentru obiectivele si lucrarile prevazute la alin. (1), se face cu plata de catre persoanele fizice si juridice solicitante a urmatoarelor taxe si despagubiri:
    a) taxa pentru ocuparea definitiva a terenurilor forestiere, potrivit prevederilor art. 92 alin. (4), cu exceptiile prevazute la alin. (6) din Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicata, care se varsa la Fondul de ameliorare a fondului funciar, fond aflat la dispozitia autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura;
    b) contravaloarea terenului scos definitiv din fondul forestier, care se achita proprietarului terenului forestier pentru terenurile proprietate privata, sau, respectiv, o despagubire acordata administratorului terenului pentru terenurile proprietate publica a statului, care se varsa in Fondul de conservare si regenerare a padurilor;
    c) contravaloarea pierderii de crestere, determinata de exploatarea masei lemnoase inainte de varsta exploatabilitatii, care se achita proprietarului terenului pentru terenurile proprietate privata, sau, respectiv, o despagubire acordata administratorului terenului pentru terenurile proprietate publica a statului, care se varsa in Fondul de conservare si regenerare a padurilor;
    d) valoarea obiectivelor dezafectate pentru terenurile ocupate din fondul forestier proprietate publica a statului, care se achita administratorului acestora.
    (3) La cererea persoanelor fizice si juridice, scoaterea definitiva a unor terenuri din fondul forestier national pentru obiectivele si lucrarile prevazute la alin. (1), daca beneficiarul compenseaza cu terenuri echivalente ca suprafata si bonitate, limitrofe fondului forestier, se poate face cu plata unei taxe egale cu valoarea masei lemnoase la exploatabilitate pentru specia principala de baza corespunzatoare statiunii, care se varsa la Fondul de ameliorare a fondului funciar, a despagubirilor prevazute la alin. (2) lit. d), precum si a cheltuielilor de instalare a vegetatiei forestiere si de intretinere a acesteia pana la realizarea starii de masiv pe terenul primit in compensare, care se achita anticipat administratorului fondului forestier."
    15. La articolul 23, dupa alineatul (3) se introduce alineatul (4) cu urmatorul cuprins:
    "(4) Prevederile art. 92 alin. (6) din Legea nr. 18/1991, republicata, sunt aplicabile."
    16. Articolul 24 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 24
    (1) Pentru ocuparea temporara de terenuri din fondul forestier national, persoanele fizice sau juridice beneficiare de folosirea terenului au obligatia sa achite:
    a) o garantie in suma egala cu cheltuielile necesare pentru aducerea in conditii apte de impadurire a terenului ocupat temporar; suma prevazuta se depune intr-un cont special, purtator de dobanda, la Fondul de ameliorare a fondului funciar, aflat la dispozitia autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura, prevazut in Legea nr. 18/1991, republicata, cu modificarile ulterioare;
    b) chiria anuala pentru ocuparea temporara a terenurilor din fondul forestier, care se achita proprietarului terenului pentru terenurile proprietate privata si administratorului terenului pentru terenurile proprietate publica a statului, in Fondul extrabugetar pentru construirea de drumuri forestiere;
    c) contravaloarea pierderii de crestere determinata de exploatarea masei lemnoase inainte de varsta exploatabilitatii, care se achita proprietarului terenului pentru terenurile proprietate privata si administratorului terenului pentru terenurile proprietate publica a statului, in Fondul extrabugetar pentru construirea de drumuri forestiere;
    d) cheltuielile de reinstalare a vegetatiei forestiere si de intretinere a acesteia, pana la realizarea starii de masiv, pentru terenurile ocupate proprietate publica a statului, care se achita anticipat administratorului acestora;
    e) valoarea obiectivelor dezafectate de pe terenurile ocupate proprietate publica a statului, care se achita administratorului acestora.
    (2) In situatia in care ocuparea temporara a terenului nu implica defrisarea vegetatiei forestiere lemnoase, beneficiarul nu plateste proprietarului sau administratorului terenului sumele prevazute la alin. (1) lit. c), d) si e).
    (3) In cazul in care titularul aprobarii de scoatere temporara din circuitul forestier isi indeplineste obligatiile cu privire la redarea terenurilor in fondul forestier, acestuia ii sunt restituite garantia si dobanda aferenta.
    (4) Pretul mediu al unui metru cub de masa lemnoasa pe picior, care se foloseste pentru calculul obligatiilor banesti aferente ocuparii terenurilor din fondul forestier national, prevazute la art. 23 si in prezentul articol, se stabileste prin ordin al ministrului responsabil de domeniul silviculturii, tinand seama de pretul de piata."
    17. La articolul 28 alineatul (1), dupa litera g) se introduce litera h) cu urmatorul cuprins:
    "h) finantarea administrarii padurilor prin structuri silvice autorizate, in situatiile in care veniturile obtinute prin valorificarea integrala a resurselor forestiere, conform amenajamentelor silvice, nu asigura costurile administrarii in regim silvic."
    18. Articolul 31 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 31
    (1) Taierea sau scoaterea din radacini, fara drept, de arbori, puieti sau lastari din fondul forestier national, indiferent de forma de proprietate, de catre proprietari, detinatori sau de catre oricare alta persoana, daca valoarea pagubei este de peste 5 ori mai mare decat pretul mediu al unui metru cub de masa lemnoasa pe picior sau daca valoarea este sub aceasta limita, dar fapta a fost savarsita de cel putin doua ori in interval de 2 ani, se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 4 ani sau cu amenda.
    (2) Daca fapta a avut ca urmare o paguba in valoare de 20 de ori mai mare decat pretul mediu al unui metru cub de masa lemnoasa pe picior, pedeapsa este inchisoarea de la 1 la 5 ani.
    (3) Cand fapta a avut ca urmare o paguba in valoare de peste 50 de ori mai mare decat pretul mediu al unui metru cub de masa lemnoasa pe picior, pedeapsa este inchisoarea de la 2 la 7 ani.
    (4) Maximul pedepselor prevazute la alin. (1) - (3) se majoreaza cu 3 ani in cazul in care faptele au fost savarsite in urmatoarele imprejurari:
    a) de doua sau mai multe persoane impreuna;
    b) de o persoana avand asupra sa o arma sau substante chimice periculoase;
    c) in timpul noptii;
    d) in arii forestiere protejate.
    (5) Tentativa se pedepseste."
    19. La articolul 33, literele a), b) si c) ale alineatului (1) vor avea urmatorul cuprins:
    "a) refuzul proprietarilor sau al altor detinatori de paduri de a intocmi amenajamente silvice, conform obligatiei prevazute la art. 8 alin. (1) lit. a), cu amenda de la 400.000 lei la 2.000.000 lei pentru persoane fizice si de la 2.000.000 lei la 10.000.000 lei, pentru persoane juridice;
    b) neasigurarea pazei padurilor de catre persoanele fizice detinatoare, cu amenda de la 1.000.000 lei la 2.000.000 lei si neasigurarea pazei si administrarii prin structuri silvice autorizate a padurilor apartinand persoanelor juridice, cu amenda de la 10.000.000 lei la 20.000.000 lei;
    c) refuzul proprietarilor sau al altor detinatori de paduri de a executa lucrarile de prevenire si combatere a daunatorilor si bolilor padurilor, conform dispozitiei art. 8 alin. (1) lit. c), sau de a executa lucrarile de ingrijire a arboretelor, prevazute la art. 8 alin. (1) lit. g), cu amenda de la 5.000.000 lei la 25.000.000 lei."
    20. Articolul 35 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 35
    Constatarea infractiunilor prevazute la art. 30 - 32 si a contraventiilor prevazute la art. 33 se face de catre personalul silvic prevazut la art. 105 din Legea nr. 26/1996 - Codul silvic si de catre personalul silvic din structurile silvice nou-infiintate, precum si de catre organele de cercetare penala, in cazul infractiunilor, si de catre primari, in cazul contraventiilor."
    21. Dupa articolul 39 se introduc articolele 39^1 si 39^2 cu urmatorul cuprins:
    "Art. 39^1
    In intelesul prezentei ordonante, prin structuri silvice private sau de stat, considerate in ansamblul lor, se intelege: cantoane, brigazi sau districte si ocoale silvice.
    Art. 39^2
    Structurile silvice private, similare cu cele de stat, legal constituite, precum si personalul silvic angajat vor fi autorizate de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura, in termen de 60 de zile de la depunerea documentelor necesare autorizarii."
    Art. 2
    Autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura va stabili, in termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, suprafetele maxime care pot fi defrisate pentru realizarea obiectivelor prevazute la art. 23 alin. (1) lit. b), c) si d).
    Art. 3
    Ordonanta Guvernului nr. 96/1998, aprobata prin Legea nr. 141/1998, republicata, cu modificarile si completarile aduse prin prezenta lege, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor si de Senat in sedinta comuna din 12 decembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                    PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                              VALER DORNEANU

                          PRESEDINTELE SENATUI
                             NICOLAE VACAROIU



SmartCity5

COMENTARII la Legea 75/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 75 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu