E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Articolul 3 din actul Legea 73 2000 in legatura cu Hotărârea 1989 2004
Legea 73 2000 in legatura cu Ordin 334 2004
Articolul 8 din actul Legea 73 2000 modificat de Legea 333 2004
Articolul 9 din actul Legea 73 2000 modificat de Legea 333 2004
Articolul 12 din actul Legea 73 2000 modificat de Legea 333 2004
Articolul 14 din actul Legea 73 2000 modificat de Legea 333 2004
Articolul 1 din actul Legea 73 2000 modificat de Legea 333 2004
Articolul 2 din actul Legea 73 2000 modificat de Legea 333 2004
Articolul 3 din actul Legea 73 2000 modificat de Legea 333 2004
Articolul 1 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 2 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 3 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 4 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 5 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 6 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 7 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 8 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 9 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 10 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 11 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 12 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 14 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 1 din actul OUG 86 2003
Articolul 1 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 2 din actul OUG 86 2003
Articolul 2 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 2 din actul OUG 86 2003
Articolul 3 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 2 din actul OUG 86 2003
Articolul 4 din actul Legea 73 2000 modificat de articolul 2 din actul OUG 86 2003
Articolul 2 din actul Legea 73 2000 in legatura cu Hotărârea 317 2003
Legea 73 2000 republicat de articolul 2 din actul OUG 93 2001
Articolul 9 din actul Legea 73 2000 in legatura cu Rectificare 73 2000
Articolul 12 din actul Legea 73 2000 in legatura cu Rectificare 73 2000
Articolul 14 din actul Legea 73 2000 in legatura cu Rectificare 73 2000
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 73 din  4 mai 2000    * Republicata

privind Fondul pentru mediu

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 889 din  9 decembrie 2002


SmartCity3


    *) Republicata in temeiul art. II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 93/2001 pentru modificarea si completarea Legii nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 347 din 29 iunie 2001, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 293/2002, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 390 din 7 iunie 2002, dandu-se articolelor o noua numerotare.
    Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 207 din 11 mai 2000.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Se infiinteaza Fondul pentru mediu, instrument economico-financiar destinat sustinerii si realizarii cu prioritate a proiectelor cuprinse in Planul national de actiune pentru protectia mediului, in conformitate cu normele si standardele de mediu in vigoare.
    Art. 2
    (1) Fondul pentru mediu se constituie, se gestioneaza si se utilizeaza in conformitate cu prevederile prezentei legi si ale Legii nr. 72/1996 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare.
    (2) Bugetul de venituri si cheltuieli al Fondului pentru mediu se aproba de catre Guvern, la propunerea autoritatii publice centrale pentru protectia mediului.

    CAP. 2
    Administrarea Fondului pentru mediu

    Art. 3
    (1) Unitatea care raspunde de gestionarea Fondului pentru mediu este Administratia Fondului pentru Mediu, denumita in cele ce urmeaza Administratia Fondului, institutie de utilitate publica cu personalitate juridica, sub autoritatea Ministerului Apelor si Protectiei Mediului, avand sediul in municipiul Bucuresti.
    (2) Administratia Fondului are, in principal, urmatoarele atributii:
    a) urmareste respectarea prevederilor legale privind alimentarea si gestionarea Fondului pentru mediu;
    b) intocmeste planul anual de lucru si bugetul de venituri si cheltuieli;
    c) selecteaza proiectele prioritare din cadrul proiectelor inaintate;
    d) supravegheaza implementarea proiectelor aprobate;
    e) pune in aplicare deciziile pe care le adopta Comitetul de avizare.
    (3) Structura organizatorica si Regulamentul de organizare si functionare ale Administratiei Fondului se aproba prin hotarare a Guvernului, la propunerea autoritatii publice centrale pentru protectia mediului, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi.*)
------------
    *) A se vedea Hotararea Guvernului nr. 1.174/2001 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare si a structurii organizatorice ale Administratiei Fondului pentru Mediu, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 789 din 12 decembrie 2001.

    (4) Administratia Fondului are personal propriu care asigura functiile de conducere, de executie si de control, potrivit Regulamentului de organizare si functionare a Administratiei Fondului.
    (5) In indeplinirea functiilor stabilite prin regulamentul de organizare si functionare Administratia Fondului are urmatoarele structuri de decizie:
    a) Comitetul de avizare;
    b) Comitetul director.
    Art. 4
    (1) Comitetul de avizare are urmatoarea componenta:
    a) cate un reprezentant, la nivel de director general sau director, imputernicit prin ordin al ministrului de resort, din cadrul Ministerului Apelor si Protectiei Mediului, Ministerului Finantelor Publice, Ministerului Sanatatii si Familiei, Ministerului Industriei si Resurselor, Ministerului Dezvoltarii si Prognozei, Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, Ministerului Administratiei Publice si presedintii in exercitiu ai consiliilor de dezvoltare regionala;
    b) directorul general al Administratiei Fondului.
    (2) Comitetul de avizare este condus de un presedinte, ajutat de 2 vicepresedinti. Presedintele Comitetului de avizare este reprezentantul Ministerului Apelor si Protectiei Mediului. Vicepresedintii sunt reprezentantii nominalizati de Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Sanatatii si Familiei. Presedintele Comitetului de avizare convoaca membrii acestuia si conduce sedinta de avizare.
    (3) Membrii Comitetului de avizare nu primesc indemnizatii pentru activitatea desfasurata.
    (4) Comitetul de avizare analizeaza si adopta prin vot:
    a) criteriile si metodologiile de selectare a proiectelor;
    b) planul anual, inclusiv categoriile de proiecte propuse pentru finantare in anul respectiv;
    c) proiectele prioritare ce urmeaza sa fie finantate din Fondul pentru mediu, dintre cele propuse de Comitetul director;
    d) modalitatile de sustinere a proiectelor si, dupa caz, dobanda cu care se acorda creditele rambursabile.
    Art. 5
    (1) Comitetul director este constituit din presedinte, care este directorul general al Administratiei Fondului, si directorii directiilor de specialitate ai acesteia.
    (2) Directorul general al Administratiei Fondului este numit si revocat, in conditiile legii, de catre ministrul apelor si protectiei mediului si este asimilat cu functia de director general din minister. Directorul general asigura conducerea curenta a Administratiei Fondului si o reprezinta in relatiile cu tertii.
    (3) Comitetul director are urmatoarele atributii:
    a) elaboreaza manualul de operare, inclusiv criteriile si metodologiile de selectare a proiectelor, pe care le inainteaza spre adoptare Comitetului de avizare;
    b) fundamenteaza si elaboreaza proiectul bugetului de venituri si cheltuieli al Fondului pentru mediu;
    c) elaboreaza planul anual incluzand categoriile de proiecte pentru finantare in anul respectiv, pe care il inainteaza spre adoptare Comitetului de avizare;
    d) evalueaza si prezinta prioritatile si proiectele pentru care se solicita sustinere financiara din Fondul pentru mediu, pe care le inainteaza spre adoptare Comitetului de avizare;
    e) propune modalitatile de sustinere a proiectelor si, dupa caz, dobanda cu care se acorda creditele rambursabile;
    f) intocmeste bilantul contabil pe care il inainteaza autoritatii publice centrale pentru protectia mediului;
    g) asigura respectarea prevederilor legale privind alimentarea, gestionarea Fondului pentru mediu si supravegheaza implementarea proiectelor adoptate;
    h) intocmeste raportul anual privind utilizarea Fondului pentru mediu, pe care il face public.
    Art. 6
    (1) In primul an de activitate, pana la constituirea surselor proprii de finantare, cheltuielile curente si de capital ale Administratiei Fondului se asigura prin bugetul autoritatii publice centrale pentru protectia mediului.
    (2) Incepand cu al doilea an de functionare cheltuielile curente si de capital ale Administratiei Fondului se asigura din Fondul pentru mediu, in limita a 3% din veniturile acestuia.
    Art. 7
    (1) Operatiunile financiare ale Fondului pentru mediu, care privesc constituirea, gestionarea si utilizarea resurselor financiare, se deruleaza prin unitatile trezoreriei statului.
    (2) Fondurile financiare provenite din surse externe se gestioneaza pe baza contractelor incheiate si in conformitate cu prevederile prezentei legi.

    CAP. 3
    Veniturile Fondului pentru mediu

    Art. 8
    (1) Veniturile Fondului pentru mediu se constituie din:
    a) o cota de 3% din veniturile incasate de agentii economici colectori sau valorificatori de deseuri feroase si neferoase;
    b) sumele incasate pentru emisiile de poluanti in atmosfera ce afecteaza factorii de mediu, prevazute in anexa nr. 1;
    c) veniturile incasate din utilizarea de noi terenuri pentru depozitarea deseurilor reciclabile, prevazute in anexa nr. 2;
    d) o cota de 3% din valoarea ambalajelor comercializate de producatori si importatori, cu exceptia celor utilizate pentru medicamente;
    e) o cota de 2% din valoarea substantelor chimice periculoase comercializate de producatori si importatori, prevazute in anexa nr. 3, mai putin cele utilizate la producerea medicamentelor;
    f) o cota de 0,5% din valoarea substantelor chimice periculoase comercializate de producatori si importatori, utilizate in agricultura, prevazute in anexa nr. 4;
    g) o cota de 3% din pretul de adjudecare a masei lemnoase cumparate de la Regia Nationala a Padurilor si de la alti proprietari de paduri, persoane juridice sau persoane fizice;
    h) o cota de 1,5% din valoarea incasata prin comercializarea produselor finite din tutun;
    i) alocatii de la bugetul de stat, varsaminte, donatii, sponsorizari, asistenta financiara din partea persoanelor fizice sau juridice, romane ori straine;
    j) sumele incasate din restituirea creditelor acordate, dobanzi, alte operatiuni financiare derulate din sursele financiare ale Fondului pentru mediu;
    k) asistenta financiara din partea unor organisme internationale;
    l) sumele incasate de la manifestari organizate in beneficiul Fondului pentru mediu;
    m) cuantumul taxelor incasate prin birourile unice la emiterea acordului/autorizatiei de mediu pentru activitatile cu impact redus.
    (2) In cazul utilizarii de catre agentii economici din industrie a deseurilor si materialelor reciclabile in proportie de cel putin 50%, sumele stabilite la alin. (1) lit. b) nu se platesc.
    (3) In cazul colectarii si reciclarii deseurilor, prevazute la alin. (1) lit. d), de catre producatori si importatori, nu se va plati aceasta cota decat pe diferenta dintre cantitatile produse sau importate si cantitatile colectate si reciclate.
    (4) Lista cuprinzand substantele chimice periculoase comercializate de producatori si importatori, prevazute la alin. (1) lit. e), se completeaza si se reactualizeaza prin hotarare a Guvernului, la propunerea autoritatii centrale pentru protectia mediului.
    (5) Cuantumul valoric al sumelor prevazute la alin. (1) lit. b) si c) se actualizeaza anual prin hotarare a Guvernului, la propunerea autoritatii centrale pentru protectia mediului.
    Art. 9
    (1) Sumele prevazute la art. 8 lit. a) - e)*) se platesc pana la data de 25 a lunii urmatoare celei in care s-a desfasurat activitatea, intr-un cont de trezorerie al Fondului pentru mediu.
    (2) Obligatia calcularii si varsarii sumelor rezultate din aplicarea prevederilor art. 8 lit. a) - e)*) revine persoanelor fizice si juridice care desfasoara respectivele activitati.
------------
    *) Avand in vedere faptul ca prin Legea nr. 293/2002 au fost introduse noi cote procentuale pentru constituirea veniturilor Fondului pentru mediu prin art. 8 alin. (1) lit. a) - h) (fost art. 9), trimiterile de la art. 9 alin. (1) si (2) ar trebui sa cuprinda toate textele care prevad cote procentuale, respectiv lit. a) - h), si nu numai lit. a) - e).

    CAP. 4
    Destinatia Fondului pentru mediu

    Art. 10
    (1) Fondul pentru mediu se utilizeaza pentru sustinerea proiectelor si realizarea unui numar limitat de categorii de obiective de interes public major, cu prioritate a proiectelor din Planul national de actiune pentru protectia mediului.
    (2) Categoriile specifice de proiecte eligibile pentru finantare se stabilesc prin planul anual adoptat de Comitetul de avizare, avand ca scop transpunerea in practica a prioritatilor investitionale ce decurg din preluarea acquisului comunitar, si vizeaza:
    a) controlul si reducerea poluarii aerului, apei si solului, inclusiv prin utilizarea unor tehnologii curate;
    b) protectia resurselor naturale;
    c) gestionarea sau reciclarea deseurilor;
    d) tratarea si/sau eliminarea deseurilor periculoase;
    e) protectia si conservarea biodiversitatii;
    f) educatia si constientizarea privind protectia mediului.
    (3) Din Fondul pentru mediu sunt sustinute proiectele prioritare din categoriile mentionate la alin. (2), prin una sau mai multe dintre urmatoarele modalitati propuse de Comitetul director si adoptate de Comitetul de avizare:
    a) finantarea proiectelor prin credite rambursabile sau nerambursabile;
    b) cofinantarea unor proiecte finantate din surse externe prin credite rambursabile sau granturi;
    c) subventionarea totala sau partiala a unor dobanzi ale creditelor acordate de banci;
    d) garantarea unor credite interne pentru finantarea proiectelor, in limita a maximum 60% din valoarea acestora.
    (4) Sumele ramase neutilizate la sfarsitul anului se reporteaza in anul urmator, fiind utilizate cu aceeasi destinatie, cu exceptia sumelor alocate de la bugetul de stat.
    Art. 11
    (1) Administratia Fondului nu sprijina proiecte ale unor beneficiari care nu si-au achitat obligatiile financiare catre stat si/sau catre Fondul pentru mediu ori proiecte ale celor care sponsorizeaza activitati cu efect negativ asupra mediului.
    (2) Resursele Fondului nu pot fi utilizate pentru operatiuni financiare speculative de orice fel.

    CAP. 5
    Sanctiuni

    Art. 12
    (1) Incalcarea prevederilor prezentei legi atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz.
    (2) Neplata sumelor prevazute la art. 8 alin. (1) lit. a) - e)*) constituie contraventie si se sanctioneaza astfel:
    a) cu amenda de la 10 la 20 milioane lei pentru persoane fizice;
    b) cu amenda de la 100 la 500 milioane lei pentru persoane juridice.
------------
    *) Legea nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor a fost abrogata prin Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 410 din 25 iulie 2001, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002. La art. 48 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 se prevede ca ori de cate ori intr-o lege speciala sau in alt act normativ anterior se face o trimitere la Legea nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor, aceasta se va socoti facuta la dispozitiile corespunzatoare ale Ordonantei Guvernului nr. 2/2001.

    Art. 13
    Savarsirea in mod repetat a faptei prevazute la art. 12 alin. (2) constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.

    CAP. 6
    Dispozitii finale si tranzitorii

    Art. 14
    (1) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor prevazute la art. 12 alin. (2) se fac de catre personalul imputernicit, la nivel teritorial, al Ministerului Apelor si Protectiei Mediului si, dupa caz, al Ministerului Finantelor Publice si al administratiei publice locale.
    (2) Contraventiilor prevazute in prezenta lege le sunt aplicabile dispozitiile Legii nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor, cu exceptia art. 25 - 27*).
------------
    *) A se vedea nota de subsol corespunzatoare asteriscului de la art. 9.

    Art. 15
    Proiectul de hotarare a Guvernului privind administrarea Fondului pentru mediu va fi elaborat de autoritatea centrala pentru protectia mediului, cu consultarea celorlalte ministere interesate, in termen de 90 de zile de la data publicarii prezentei legi in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

    ANEXA 1

                                 SUMELE
incasate pentru emisiile de poluanti in atmosfera ce afecteaza factorii de mediu

________________________________________________________________
Nr.  Emisii de poluanti in atmosfera           Sume de incasat
crt.
_________________________________________________________________
  1. Gaze cu efect de sera (dioxid de carbon,      100 lei/tona
     oxid de carbon, metan, protoxid de azot)   de CO2 echivalent
  2. Pulberi de suspensie si sedimentabile         100 lei/kg
  3. Oxizi de azot                                 200 lei/kg
  4. Oxizi de sulf                                 200 lei/kg
  5. Poluanti organici persistenti (PAH, PCB,
     dioxina)                                  100.000 lei/kg
  6. Metale grele:
     - plumb                                    60.000 lei/kg
     - cadmiu                                   80.000 lei/kg
     - mercur                                  100.000 lei/kg
_________________________________________________________________

    ANEXA 2

                                  VENITURI
incasate din utilizarea de noi terenuri pentru depozitarea urmatoarelor categorii de deseuri reciclabile

____________________________________________________________________________
Nr.  Categorii de deseuri reciclabile                    Venituri de incasat
crt.
____________________________________________________________________________
  1. Provenite de la extractia si prelucrarea titeiului  5.000 lei/mp/an
  2. Provenite din prelucrarea primara a lemnului        1.000 lei/mp/an
  3. Provenite de la producerea alcoolului                 500 lei/mp/an
____________________________________________________________________________

    ANEXA 3

                                   LISTA
cuprinzand substantele chimice periculoase comercializate de producatori si importatori, mai putin cele utilizate la producerea medicamentelor

    1. 1,1 -dicloretilena (clorura de viniliden)
    2. 1,2-dicloretan
    3. 1,2-dicloretilena
    4. 1,2,3-trimetilbenzen
    5. 1,2,4-triclorbenzen
    6. 2-etilhexil-diftalat
    7. Acetaldehida
    8. Acetamida
    9. Acetat de vinil
   10. Acetoncianhidrina
   11. Acetona
   12. Acetonitril
   13. Acid acetic
   14. Acid antranilic
   15. Acid cianhidric
   16. Acid picric
   17. Acid propionic
   18. Acrilamida
   19. Acrilat de etil
   20. Acrilonitril
   21. Aldehida benzoica
   22. Aldehida propionica
   23. Aldrin
   24. Anilina
   25. Anisidina
   26. Antimoniu
   27. Antracen
   28. Arsen si compusi
   29. Auramina
   30. Benzantracen
   31. Benz-a-piren
   32. Benz-b-fluorantren
   33. Benzen
   34. Benz-g, h, i-perilen
   35. Benzidina
   36. Benz-k-fluorantren
   37. Benzpiren
   38. Bioxid de sulf
   39. Brom
   40. Bromura de etil
   41. Butil mercaptan
   42. Butilamina
   43. Cadmiu si compusi
   44. Celosolv si derivati
   45. Cianogen
   46. Cianuri de potasiu
   47. Ciclofosfamida
   48. Ciclohexanona
   49. Ciclohexilamina
   50. Clor
   51. Cloralcani C10-C13
   52. Clorfenvinfos
   53. Cloroform
   54. Clorura de alil
   55. Clorura de benzil
   56. Clorura de cianuril
   57. Clorura de etil
   58. Clorura de metil
   59. Clorura de metilen
   60. Clorura de vinil
   61. Compusi tributilstanici
   62. Crom si compusi
   63. Cumen (izopropilbenzen)
   64. Diclor/difenil/tricloretan (DDT)
   65. Dibenzantracen
   66. Diclorhidrina
   67. Diclormetan
   68. Diclorpropan
   69. Diclorvos
   70. Dieldrin
   71. Dietanolamina
   72. Difenileteri bromurati
   73. Dimetilanilina
   74. Dimetilformamida
   75. Dimetilftalat
   76. Dinitrat de etilenglicol
   77. Dinitrobenzen
   78. Dioxan
   79. Disulfoton
   80. Diuron
   81. Endrin
   82. Epiclorhidrina
   83. Etanolamina
   84. Etilamina
   85. Etilbenzen
   86. Etilenclorhidrina
   87. Etilenglicol
   88. Etilendiamina
   89. Etilmercaptan
   90. Fenilbetanaftilamina
   91. Fenilendiamina
   92. Fluor si compusi
   93. Fluorantren
   94. Formaldehida
   95. Fosgen
   96. Fractii alcooli dioxanici
   97. Furfurol
   98. Glicidol
   99. Hexaclorbenzen
  100. Hexaclorbutadiena
  101. Hexacloretan
  102. Hexametilentetramina
  103. Hidrazina
  104. Hidrochinona
  105. Hidrogen sulfurat
  106. Indeno-1, 2, 3-cd-piren
  107. Iodura de metil
  108. Isodrin
  109. Izopropil glicidileter
  110. Maneb
  111. Mercur si compusi
  112. Metilcelosolv
  113. Metilcloroform
  114. Metilizocianat
  115. Metilmercaptan
  116. Metiletilcetona
  117. Monoclorbenzen
  118. Monoclorhidrina
  119. Monoetanolamina
  120. Morfolina
  121. Naftalina
  122. Negru de fum
  123. Nichel carbonil
  124. Nichel si compusi
  125. Nitrobenzen
  126. Nitrotoluen
  127. Nonil-fenoli
  128. o- si p-diclorbenzen
  129. o-Tolidina
  130. o-Toluidina
  131. o-Clorfenol
  132. Octil-fenoli
  133. Oxid de etilena
  134. Oxid de propilena
  135. p-Aminoazobenzen
  136. p-tertiar butiltoluen
  137. Paration-metil
  138. Pentaclorbenzen
  139. Pentacloretan
  140. Pentaclorfenol
  141. Percloretilena (tetracloretilena)
  142. Perclormetil mercaptan
  143. Pirocatechina
  144. Plumb si compusi
  145. Rezorcina
  146. Sarin
  147. Stiren
  148. Sulfura de carbon
  149. Tetracloretan
  150. Tetraclorura de carbon
  151. Toluen
  152. Toluilen diizocianat
  153. Triclorbenzeni
  154. Tricloretan
  155. Tricloretilen
  156. Triclorpropan
  157. Triclorura de benzil
  158. Trinitrotoluen
  159. Vinil toluen
  160. Xilen
  161. Xilenol
  162. Zineb

    ANEXA 4

                                 LISTA
cuprinzand substantele chimice periculoase comercializate de producatori si importatori, utilizate in agricultura

    1. Alaclor
    2. Atrazin
    3. Carbaril
    4. Clorpirifos
    5. Cupru si compusi
    6. Endosulfan
    7. Isoproturon
    8. Lindan
    9. Malathion
   10. Simazin
   11. Trifluralin
   12. Zinc si compusi



SmartCity5

COMENTARII la Legea 73/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 73 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 73/2000
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu