Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 69 din 11 martie 2003

pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Norvegiei privind readmisia propriilor cetateni si a strainilor, semnat la Bucuresti la 17 iulie 2002

ACT EMIS DE:                PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 181 din 24 martie 2003


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Norvegiei privind readmisia propriilor cetateni si a strainilor, semnat la Bucuresti la 17 iulie 2002.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 12 decembrie 2002, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                       p. PRESEDINTELE SENATUI,
                           DORU IOAN TARACILA

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 18 februarie 2003, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                             VALER DORNEANU

                                 ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Norvegiei privind readmisia propriilor cetateni si a strainilor

    Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Norvegiei, denumite in continuare parti contractante,
    in dorinta de a continua dezvoltarea cooperarii dintre statele lor, in scopul asigurarii unei mai bune aplicari a dispozitiilor privind circulatia persoanelor,
    constiente de necesitatea combaterii migratiei ilegale si in vederea facilitarii, pe baza de reciprocitate, a readmisiei persoanelor care intra sau se afla ilegal pe teritoriul statului oricareia dintre partile contractante,
    in conformitate cu tratatele si conventiile la care statele lor sunt parte,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Definitii
    Pentru scopurile prezentului acord, termenii enumerati mai jos au urmatoarele intelesuri:
    a) strain este persoana care nu are cetatenia statului uneia dintre partile contractante;
    b) viza este un permis valabil, eliberat de autoritatile competente ale statului unei parti contractante, care da dreptul unei persoane sa intre si sa ramana pe teritoriul statului acesteia, fara intrerupere, pentru o perioada determinata, in conformitate cu legislatia aplicabila in acel stat;
    c) permis de sedere este un permis valabil, eliberat de autoritatile competente ale statului unei parti contractante, care da dreptul persoanei titulare sa intre in mod repetat si sa domicilieze pe teritoriul statului acesteia. Permisul de sedere nu reprezinta o viza si nu poate fi asimilat cu permisiunea temporara acordata unei persoane pentru ramanerea sa pe teritoriul statului unei parti contractante in legatura cu examinarea unei cereri de azil sau pe durata unei proceduri de expulzare.
    Art. 2
    Readmisia cetatenilor statelor partilor contractante
    1. Fiecare parte contractanta va readmite fara alte formalitati, la cererea celeilalte parti contractante, orice persoana care nu indeplineste ori nu mai indeplineste conditiile legale pentru sederea sa pe teritoriul statului partii contractante solicitante, cu conditia sa se faca dovada sau sa existe motive temeinice pentru a se prezuma ca aceasta are cetatenia statului partii contractante solicitate.
    2. Aceeasi procedura se aplica si persoanei care a pierdut cetatenia statului partii contractante solicitate dupa intrarea sa pe teritoriul statului partii contractante solicitante, fara ca autoritatile competente ale acesteia din urma sa fi dat garantii in privinta acordarii cetateniei acelui stat persoanei respective.
    3. Partea contractanta solicitanta va readmite in aceleasi conditii astfel de persoane, daca verificarile ulterioare au dovedit ca cei in cauza nu indeplinesc conditiile prevazute in paragraful 1 sau 2.
    4. La cererea partii contractante solicitante, partea contractanta solicitata va trebui sa elibereze fara intarziere persoanei care face obiectul readmisiei, in temeiul prevederilor paragrafului 1, documentele de calatorie necesare intoarcerii acesteia.
    Art. 3
    Dovada ori prezumarea cetateniei
    1. Cetatenia este considerata dovedita de urmatoarele documente, cu conditia ca acestea sa poata fi atribuite cu certitudine unei persoane distincte:
    a) certificate de cetatenie;
    b) pasapoarte de orice fel (nationale, colective, diplomatice, de serviciu si titluri de calatorie);
    c) carti de identitate, inclusiv cele temporare si provizorii;
    d) documente oficiale care indica cetatenia persoanei in cauza;
    e) registrele de marinari si carnetele de comandant de nava;
    f) informatii certe oferite de autoritatile competente ale fiecarei parti contractante.
    2. Dovezile prima facie referitoare la cetatenie pot fi furnizate, in particular, prin:
    a) fotocopii ale oricaror documente enumerate la paragraful 1;
    b) carnete de conducere;
    c) legitimatii de serviciu, livrete si legitimatii militare;
    d) certificate de nastere;
    e) fotocopii ale documentelor mentionate;
    f) declaratii scrise ale martorilor;
    g) declaratie scrisa a persoanei in cauza;
    h) limba vorbita de persoana in cauza, numai corelata cu unul dintre elementele enumerate la lit. a) - f) si i);
    i) orice alt document care poate ajuta la stabilirea cetateniei persoanei in cauza.
    3. In cazul in care se aduc dovezi prima facie privind cetatenia, partile contractante vor considera reciproc ca cetatenia persoanei in cauza este stabilita, cu exceptia situatiilor in care partea contractanta solicitata a contestat acest lucru.
    4. Documentele prevazute in paragrafele 1 si 2 ale acestui articol vor fi considerate suficiente ca dovezi prima facie referitoare la cetatenie, chiar daca perioada lor de valabilitate a expirat.
    5. In cazul in care dovada sau dovezile prima facie la care se face referire in paragrafele 1 si 2 nu sunt suficiente pentru dovedirea sau prezumarea intemeiata a cetateniei, misiunea diplomatica sau oficiul consular competent al partii contractante solicitate va audia fara intarziere persoana in cauza pentru a stabili cetatenia acesteia.
    Art. 4
    Readmisia strainilor
    1. Oricare dintre partile contractante va readmite, la cererea celeilalte parti contractante, fara alte formalitati, un strain care a intrat pe teritoriul statului partii contractante solicitante direct de pe teritoriul statului partii contractante solicitate si care nu indeplineste conditiile legale de intrare sau sedere pe acel teritoriu.
    2. Fiecare parte contractanta va readmite, la cererea celeilalte parti contractante, fara alte formalitati, un strain cu sedere ilegala pe teritoriul statului partii contractante solicitante si care are un permis de sedere valabil, o viza valabila sau un alt document valabil, eliberat de autoritatile competente ale statului partii contractante solicitate, dand dreptul persoanei respective sa intre si sa locuiasca pe teritoriul acelui stat.
    Art. 5
    Exceptii de la obligatia de readmisie a strainilor
    1. Obligatia de readmisie prevazuta in art. 4 nu va exista in cazul strainilor care, la plecarea de pe teritoriul statului partii contractante solicitate sau la intrarea pe teritoriul statului partii contractante solicitante, au primit o viza valabila ori un permis de sedere de la autoritatile partii contractante solicitante.
    2. Daca ambele parti contractante au eliberat unui strain care face obiectul cererii de readmisie o viza de intrare sau un permis de sedere, partea contractanta a carei viza de intrare sau permis de sedere expira cel mai tarziu va readmite persoana respectiva.
    Art. 6
    Tranzitul
    1. O parte contractanta va permite unui strain, la cererea celeilalte parti contractante, in cazul returnarii acestuia, sa tranziteze teritoriul statului sau. Partea contractanta solicitanta poate cere partii contractante solicitate sa asigure escorta pe timpul tranzitarii teritoriului statului sau.
    2. Partea contractanta solicitata va acorda viza de tranzit gratuita persoanei escortate si celor care asigura escorta.
    3. Daca strainului aflat in procedura de readmisie nu i se permite intrarea pe teritoriul unui stat tert sau daca, indiferent de motiv, continuarea calatoriei nu mai este posibila, partea contractanta solicitanta isi asuma intreaga responsabilitate pentru preluarea fara intarziere si intoarcerea acestuia pe teritoriul statului sau.
    4. In situatia in care exista elemente evidente din care sa rezulte, pentru persoana ce face obiectul cererii de tranzit, ca aceasta reprezinta o amenintare pentru ordinea publica, siguranta nationala sau sanatatea publica, precum si daca garantiile furnizate in temeiul acestui articol nu sunt considerate satisfacatoare, partea contractanta solicitata isi rezerva dreptul de a refuza o astfel de cerere.
    Art. 7
    Termene
    1. O parte contractanta va raspunde in scris, fara intarziere, cererii de readmisie care i-a fost adresata si, in orice caz, in cel mult 20 de zile de la primirea cererii. Cererea de readmisie poate fi inaintata autoritatilor competente ale partii contractante solicitate, prin posta, prin inmanare directa sau prin orice alte mijloace de comunicare, inclusiv prin depunerea acesteia la misiunea diplomatica sau oficiul consular competent al partii contractante solicitate. Orice respingere a unei astfel de cereri va fi motivata.
    2. Imediat dupa comunicarea aprobarii cererii de readmisie, dar, in orice caz, dupa cel mult 3 luni de la data acestei aprobari, partea contractanta solicitata va prelua persoana care face obiectul procedurii de readmisie. Acest termen limita va putea fi extins cu intervalul de timp necesar pentru clarificarea impedimentelor legale sau practice care se pot ivi, in baza notificarii facute in acest scop de catre partea contractanta solicitata.
    Art. 8
    Incetarea obligatiei de readmisie
    O cerere de readmisie formulata in temeiul art. 4 trebuie sa fie adresata partii contractante solicitate in termen de un an dupa ce partea contractanta solicitanta a constatat intrarea sau sederea ilegala a strainului pe teritoriul statului sau. Cererea formulata dupa scurgerea acestui termen nu mai este admisibila.
    Art. 9
    Schimbul si protectia informatiilor
    1. Informatiile asupra cazurilor individuale, furnizate celeilalte parti contractante pentru aplicarea prezentului acord, se vor referi numai la:
    a) datele privind persoana care va fi readmisa sau admisa in tranzit si, atunci cand este necesar, si la cele ale membrilor familiei acesteia, cum sunt: numele, prenumele, orice nume anterior, porecla, pseudonime, aliasuri, numele si prenumele parintilor, data si locul nasterii, sexul, cetatenia actuala si cele anterioare, nationalitatea, ultima adresa si adresele anterioare de pe teritoriul statului partii contractante solicitate;
    b) pasaport, document de calatorie, laissez-passer sau alt act de identitate (numarul, data eliberarii, autoritatea emitenta, locul eliberarii, perioada de valabilitate etc.);
    c) alte date necesare identificarii persoanei care trebuie readmisa sau admisa in tranzit;
    d) dovezi cu ajutorul carora cetatenia poate fi stabilita sau temeinic prezumata;
    e) permisul de sedere si/sau viza eliberate de autoritatile statelor partilor contractante sau ale unor state terte;
    f) itinerare, locuri, bilete de calatorie sau alte posibile aranjamente de calatorie, permise de sedere sau vize emise de una dintre partile contractante ori de catre un stat tert si descrierea lor, daca este disponibila;
    g) orice alta informatie ceruta de una dintre partile contractante, necesara examinarii cererii de readmisie prevazute in prezentul acord.
    2. Informatiile furnizate in temeiul prevederilor paragrafului 1, precum si orice alte date transmise in temeiul prevederilor prezentului acord vor fi transmise in conformitate cu dispozitiile legislatiei aplicabile in statul partii contractante care le transmite si ale Conventiei pentru protejarea persoanelor fata de prelucrarea automatizata a datelor cu caracter personal, Strasbourg, 28 ianuarie 1981.
    3. Fiecare parte contractanta se angajeaza:
    a) sa utilizeze orice informatie primita in baza acestui acord numai in scopul pentru care aceasta a fost solicitata;
    b) sa pastreze confidentialitatea informatiilor trimise partii contractante solicitate si sa nu le transmita unei terte parti decat daca aceasta transmitere este autorizata de partea contractanta solicitanta;
    c) sa protejeze aceste informatii impotriva oricarei pierderi accidentale, acces neautorizat, alterari sau dezvaluiri;
    d) sa distruga aceste informatii in conformitate cu orice conditii stipulate de partea contractanta solicitanta, iar in cazul in care nu sunt prevazute asemenea conditii, de indata ce informatiile nu mai sunt necesare pentru scopul in care au fost furnizate.
    Art. 10
    Cheltuieli
    1. Partea contractanta solicitanta suporta toate cheltuielile aferente transportului persoanei care face obiectul readmisiei, in temeiul prevederilor acestui acord, precum si al escortei sale, pana la frontiera statului partii contractante solicitate, numai daca aceste cheltuieli nu sunt suportate de o companie de transport.
    2. Aceeasi parte contractanta va suporta, de asemenea, toate cheltuielile de transport decurgand din executarea obligatiei de a reprimi persoanele prevazute in art. 2 paragraful 2.
    3. In cazul admiterii in tranzit a persoanelor ce fac obiectul unei proceduri de readmisie catre un stat tert, partea contractanta solicitanta va suporta toate cheltuielile aferente transportului acestor persoane si al escortei, pana in statul de destinatie, iar daca, indiferent de motiv, continuarea calatoriei nu este posibila, va suporta si cheltuielile de reintoarcere a acestora in statul sau, numai daca aceste cheltuieli nu sunt suportate de catre o companie de transport.
    Art. 11
    Transportul bunurilor personale legal dobandite
    1. Partea contractanta solicitanta va permite persoanei care face obiectul unei proceduri de readmisie sa isi transporte in statul de destinatie toate bunurile sale legal dobandite in conformitate cu legislatia aplicabila partii contractante solicitante.
    2. Partea contractanta solicitanta nu este obligata sa suporte costurile pentru transportul acestor bunuri.
    Art. 12
    Prevederi privind aplicarea
    1. In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentului acord, partile contractante se vor informa reciproc, pe cale diplomatica, asupra autoritatilor competente desemnate pentru punerea in aplicare a acestuia, precum si in ceea ce priveste adresele acestora ori alte informatii necesare pentru inlesnirea comunicarii. Partile contractante vor trebui, de asemenea, sa se informeze reciproc asupra schimbarilor ce survin in legatura cu aceste autoritati.
    2. Reprezentantii autoritatilor competente se vor intalni ori de cate ori este necesar pentru a analiza modul de punere in aplicare a prezentului acord si pentru a conveni asupra aranjamentelor practice pentru aplicarea acestuia.
    3. Autoritatile competente vor conveni si asupra altor aranjamente necesare pentru aplicarea prezentului acord, cum ar fi:
    - detalii, acte doveditoare si masurile necesare pentru transfer si executarea tranzitului;
    - determinarea punctelor de trecere a frontierei si stabilirea datei in vederea readmisiei;
    - conditiile pentru transportul in tranzit al unui cetatean al unui stat tert sub escorta autoritatilor competente;
    - dovezi sau prezumtii in baza carora este posibil sa se probeze sau sa se arate ca strainul a sosit direct de pe teritoriul statului uneia dintre partile contractante pe teritoriul statului celeilalte parti contractante;
    - forma si continutul cererii de readmisie, formatul fisei individuale cu datele personale, evidenta persoanelor supuse procedurii de readmisie, limba de lucru etc.
    Art. 13
    Legatura cu alte acorduri internationale
    1. Nici o prevedere a prezentului acord nu va aduce atingere in vreun fel drepturilor dobandite si obligatiilor asumate de oricare dintre partile contractante, decurgand din alte acorduri internationale la care statele lor sunt parte.
    2. Prezentul acord nu se aplica in cazul persoanelor care fac obiectul procedurilor de extradare, tranzit in caz de extradare sau de transfer al persoanelor condamnate, convenite intre statele partilor contractante sau intre acestea si state terte.
    Art. 14
    Dispozitii finale
    1. Prezentul acord se incheie pe o perioada nedeterminata.
    2. Fiecare parte contractanta va notifica celeilalte parti contractante, in scris, pe cale diplomatica, indeplinirea procedurilor legale necesare in statul sau pentru intrarea in vigoare a acestui acord. Acordul va intra in vigoare dupa 30 de zile de la data primirii ultimei dintre cele doua notificari.
    3. Fiecare parte contractanta poate suspenda aplicarea prezentului acord, cu exceptia cazurilor care intra sub incidenta art. 2, din motive de protectie a securitatii nationale, ordinii publice sau a sanatatii publice, printr-o notificare adresata in scris celeilalte parti contractante. Suspendarea va fi notificata neintarziat celeilalte parti contractante, pe cale diplomatica, si va deveni efectiva la data indicata in notificare. Acordul va reintra in vigoare in momentul in care cealalta parte contractanta a fost notificata de partea contractanta solicitanta despre faptul ca motivele pentru suspendare nu mai sunt de actualitate.
    4. Fiecare parte contractanta, in conformitate cu prevederile legale cuprinse in legislatia sa nationala, poate propune oricand amendamente sau completari la prezentul acord. Dupa convenirea de catre partile contractante asupra unei asemenea propuneri si dupa semnarea documentelor, aceste amendamente sau completari vor intra in vigoare potrivit paragrafului 2 al prezentului articol.
    5. Fiecare parte contractanta poate denunta prezentul acord prin notificarea, in scris, a celeilalte parti contractante. Denuntarea va deveni efectiva in prima zi a lunii urmatoare celei in care a fost primita notificarea scrisa de catre cealalta parte contractanta.
    6. Prezentul acord este aplicabil tuturor persoanelor prezente pe teritoriile statelor partilor contractante la data intrarii sale in vigoare si dupa aceasta data.
    Semnat la Bucuresti la 17 iulie 2002, in doua exemplare originale, fiecare in limbile romana, norvegiana si engleza, toate textele fiind in mod egal autentice. In cazul divergentelor de interpretare va prevala textul in limba engleza.

                        Pentru Guvernul Romaniei,
                                Ioan Rus,
                           ministru de interne

                    Pentru Guvernul Regatului Norvegiei,
                            John Mikal Kvistad,
                                secretar I



SmartCity5

COMENTARII la Legea 69/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 69 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu