Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 64 din  4 octombrie 1993

pentru aderarea Romaniei la Statutul Consiliului Europei

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 238 din  4 octombrie 1993


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Romania adera la Statutul Consiliului Europei, semnat la Londra la 5 mai 1949.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 30 septembrie 1993, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                       p. PRESEDINTELE SENATUI
                            EUGEN DIJMARESCU

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 30 septembrie 1993, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                  p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                              IOAN GAVRA

                      STATUTUL CONSILIULUI EUROPEI*)

    *) Semnat la Londra la 5 mai 1949 si modificat prin procesele-verbale ale secretarului general al Consiliului Europei datate la 22 mai 1951, 18 decembrie 1951, 4 mai 1953, 30 mai 1958, 3 noiembrie 1961, 6 mai 1963, 24 mai 1965, 14 octombrie 1970, 17 februarie 1971, 9 decembrie 1974, 2 octombrie 1976, 9 ianuarie 1978, 20 ianuarie 1978, 27 noiembrie 1978, 16 noiembrie 1988, 5 mai 1989, 6 noiembrie 1990, 21 februarie 1991, 26 noiembrie 1991 si 7 mai 1992.

    Guvernele Regatului Belgiei, Regatului Danemarcei, Republicii Franceze, Republicii Irlandei, Republicii Italiene, Marelui Ducat al Luxemburgului, Republicii Olandei, Regatului Norvegiei, Regatului Suediei si Regatului Marii Britanii si Irlandei de Nord,
    convinse ca edificarea pacii, bazata pe justitie si cooperare internationala, este de interes vital pentru pastrarea societatii umane si civilizatiei,
    reafirmand atasamentul lor pentru valorile spirituale si morale care sunt mostenirea comuna a popoarelor lor si sursa reala a libertatii individuale, libertatii politice si a statului de drept, principii care formeaza baza oricarei democratii autentice,
    convinse ca, pentru mentinerea si realizarea pe mai departe a acestor idealuri si in interesul progresului economic si social, se impune o unitate mai stransa intre tarile europene care sunt animate de aceleasi sentimente,
    considerand ca, pentru a raspunde acestor necesitati si aspiratiilor manifestate in aceasta privinta de popoarele lor, este necesar a crea un organism care sa grupeze statele europene intr-o asociatie mai stransa,
    au decis, in consecinta, sa infiinteze un Consiliu al Europei, compus dintr-un comitet al reprezentantilor guvernelor si o adunare consultativa si, in acest scop, au adoptat prezentul statut.

    CAP. 1
    Scopul Consiliului Europei

    Art. 1
    a) Scopul Consiliului Europei este de a realiza o mai mare unitate intre membrii sai pentru salvgardarea si realizarea idealurilor si principiilor care sunt mostenirea lor comuna si pentru facilitarea progresului lor economic si social.
    b) Acest scop va fi promovat prin organele consiliului, prin discutarea chestiunilor de interes comun si prin incheierea de acorduri si adoptarea unor actiuni comune in domeniile economic, social, cultural, stiintific, juridic si administrativ, precum si prin salvgardarea si respectarea pe mai departe a drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului.
    c) Participarea membrilor la lucrarile Consiliului Europei nu va afecta activitatea acestora in cadrul O.N.U. si a altor organizatii sau uniuni internationale la care ele sunt parti.
    d) Chestiunile referitoare la apararea nationala nu tin de competenta Consiliului Europei.

    CAP. 2
    Componenta

    Art. 2
    Membrii Consiliului Europei sunt partile la acest statut.
    Art. 3
    Fiecare  membru al Consiliului Europei trebuie sa accepte principiile statului de drept si principiul in virtutea caruia fiecare persoana aflata sub jurisdictia sa trebuie sa se bucure de drepturile si libertatile fundamentale ale omului.
    Fiecare membru se angajeaza sa colaboreze, in mod sincer si efectiv, la realizarea scopului consiliului conform definitiei acestuia din cap. I.
    Art. 4
    Orice stat european, considerat ca fiind capabil de a se conforma prevederilor art. 3 si avand vointa de a le realiza, poate fi invitat de catre Comitetul Ministrilor sa devina membru al Consiliului Europei. Orice stat astfel invitat va deveni membru in momentul depunerii, in numele sau, la secretarul general, a unui instrument de aderare la prezentul statut.
    Art. 5
    a) In circumstante speciale, o tara europeana considerata ca fiind capabila a se conforma prevederilor art. 3 si avand dorinta de a le pune in practica poate fi invitata de catre Comitetul Ministrilor sa devina membru asociat al Consiliului Europei. Orice tara astfel invitata va deveni membru asociat la depunerea, in numele sau, la secretarul general, a unui instrument de acceptare a prezentului statut. Un membru asociat este indreptatit sa fie reprezentat numai in cadrul Adunarii Consultative.
    b) Termenul de membru folosit in acest statut se refera si la membrii asociati, cu exceptia cazurilor cand este folosit in legatura cu reprezentarea in Comitetul Ministrilor.
    Art. 6
    Inainte de a adresa invitatiile conform art. 4 si 5, Comitetul Ministrilor va stabili numarul de reprezentanti in Adunarea Consultativa la care are dreptul membrul propus si contributia financiara proportionala a acestuia.
    Art. 7
    Orice membru al Consiliului Europei poate sa se retraga printr-o notificare oficiala adresata secretarului general al consiliului in legatura cu intentia sa. Aceasta retragere va deveni efectiva la sfarsitul anului financiar in care s-a facut notificarea, daca anuntul este facut in timpul primelor 9 luni ale anului financiar. Daca notificarea este data in ultimele 3 luni ale anului financiar, ea devine efectiva la sfarsitul viitorului an financiar.
    Art. 8
    Orice membru al Consiliului Europei, care a incalcat in mod grav art. 3, ii pot fi suspendate drepturile sale de reprezentare si Comitetul Ministrilor ii poate cere sa se retraga in conformitate cu art. 7. Daca membrul in cauza nu se conformeaza acestei cereri, comitetul poate sa decida incetarea calitatii de membru al consiliului de la data pe care comitetul o hotaraste.
    Art. 9
    Comitetul Ministrilor poate sa suspende dreptul de reprezentare in comitet si in Adunarea Consultativa a unui membru pe perioada in care acesta nu si-a indeplinit obligatiile financiare.

    CAP. 3
    Dispozitii generale

    Art. 10
    Organele Consiliului Europei sunt:
    I. Comitetul Ministrilor;
    II. Adunarea Consultativa.
    Aceste doua organe sunt asistate de catre Secretariatul Consiliului Europei.
    Art. 11
    Sediul Consiliului Europei este la Strasbourg.
    Art. 12
    Limbile oficiale ale Consiliului Europei sunt franceza si engleza. Regulamentele interioare ale Comitetului Ministrilor si ale Adunarii Consultative vor decide asupra circumstantelor si conditiilor in care pot fi utilizate si alte limbi.

    CAP. 4
    Comitetul Ministrilor

    Art. 13
    Comitetul Ministrilor este organul competent sa actioneze in numele Consiliului Europei in conformitate cu art. 15 si 16.
    Art. 14
    Fiecare membru are cate un reprezentant in Comitetul Ministrilor si fiecare reprezentant dispune de un vot. Reprezentantii in Comitetul Ministrilor sunt ministrii afacerilor externe. Atunci cand un ministru al afacerilor externe nu este in masura sa participe sau daca alte circumstante recomanda acest lucru, poate fi desemnat un supleant care sa actioneze in locul sau. Acesta va fi, in masura posibilului, un membru al guvernului tarii sale.
    Art. 15
    a) Comitetul Ministrilor examineaza, la recomandarea Adunarii Consultative sau din proprie initiativa, masurile adecvate pentru realizarea scopului Consiliului Europei, inclusiv incheierea de conventii si acorduri si adoptarea de catre guverne a unei politici comune referitoare la chestiuni specifice.
    b) Concluziile Comitetului Ministrilor pot fi formulate, daca este cazul, ca recomandari adresate guvernelor. Comitetul poate invita guvernele membrilor sa-i faca cunoscute masurile luate cu privire la o atare recomandare.
    Art. 16
    Cu exceptia competentelor Adunarii Consultative, astfel cum sunt definite la art. 24, 28, 30, 32, 33 si 35, Comitetul Ministrilor va decide, cu efect obligatoriu, asupra tuturor chestiunilor referitoare la organizarea si la aranjamentele interne ale Consiliului Europei. In acest scop, Comitetul Ministrilor va adopta reglementarile financiare si administrative necesare.
    Art. 17
    Comitetul Ministrilor poate sa infiinteze, in orice scop pe care il considera necesar, comitete sau comisii cu caracter consultativ sau tehnic.
    Art. 18
    Comitetul Ministrilor adopta propriul regulament interior, care va stabili, in special:
    I. cvorumul;
    II. metoda numirii si durata mandatului presedintelui;
    III. procedura pentru stabilirea ordinii de zi, inclusiv pentru depunerea propunerilor de rezolutii; si
    IV. conditiile in care este notificata desemnarea supleantilor, efectuata conform art. 14.
    Art. 19
    La fiecare sesiune a Adunarii Consultative, Comitetul Ministrilor va prezenta rapoarte asupra activitatii sale, insotite de documentatia corespunzatoare.
    Art. 20
    a) Rezolutiile Comitetului Ministrilor referitoare la chestiunile importante mentionate mai jos sunt luate cu unanimitatea voturilor exprimate sau cu votul majoritatii reprezentantilor din Comitetul Ministrilor:
    I. recomandarile prevazute in art. 15 b);
    II. chestiunile prevazute in art. 19;
    III. chestiunile prevazute in art. 21 a) I. si b);
    IV. chestiunile prevazute in art. 33;
    V. recomandarile pentru amendarea art. 1 d), 7, 15, 20 si 22; si
    VI. orice alta chestiune pe care, datorita importantei ei, comitetul va decide sa o supuna regulii unanimitatii printr-o rezolutie adoptata in conditiile prevazute la paragraful d) de mai jos.
    b) Chestiunile referitoare la regulamentul interior sau la reglementari financiare si administrative pot fi decise prin votul majoritatii simple a reprezentantilor care au dreptul de a face parte din comitet.
    c) Rezolutiile comitetului, luate in conformitate cu art. 4 si 5, se adopta prin votul unei majoritati de doua treimi din reprezentantii care au dreptul de a face parte din comitet.
    d) Toate celelalte rezolutii ale comitetului se adopta cu o majoritate de doua treimi din voturile exprimate si cu votul majoritatii reprezentantilor care au dreptul de a face parte din comitet. Acestea cuprind, in special, rezolutiile referitoare la adoptarea bugetului, la regulamentul interior, la reglementarile financiare si administrative, la recomandarile privind amendarea articolelor prezentului statut, altele decat cele mentionate la paragraful a) V. de mai sus si la determinarea, in caz de dubiu, a paragrafului prezentului articol care sa fie aplicat.
    Art. 21
    a) Afara de cazul in care comitetul decide altfel, reuniunile Comitetului Ministrilor vor fi tinute:
    I. cu usile inchise; si
    II. la sediul consiliului.
    b) Comitetul decide ce informatii sa fie publicate in ceea ce priveste concluziile si discutiile din cadrul unei reuniuni desfasurate cu usile inchise.
    c) Comitetul se reuneste inainte de deschiderea sesiunilor Adunarii Consultative si la inceputul acestor sesiuni; el se reuneste, de asemenea, ori de cate ori considera necesar.

    CAP. 5
    Adunarea Consultativa

    Art. 22
    Adunarea Consultativa este organul deliberativ al Consiliului Europei. Ea dezbate chestiunile care sunt de competenta sa conform prezentului statut si prezinta concluziile sale Comitetului Ministrilor, sub forma de recomandari.
    Art. 23
    a) Adunarea Consultativa poate sa delibereze si sa formuleze recomandari cu privire la orice chestiune legata de scopul Consiliului Europei, care intra in competenta acestuia, astfel cum este definita in cap. I. Ea poate, de asemenea, sa delibereze si sa faca recomandari cu privire la orice chestiune care ii este supusa spre avizare de catre Comitetul Ministrilor.
    b) Adunarea Consultativa stabileste ordinea de zi conform prevederilor paragrafului a) de mai sus, tinand seama de activitatea altor organizatii europene interguvernamentale din care fac parte unii sau toti membrii Consiliului Europei.
    c) Presedintele adunarii decide, in caz de dubiu, daca o chestiune care apare in timpul dezbaterilor sesiunii se incadreaza in ordinea de zi a adunarii.
    Art. 24
    Adunarea Consultativa poate, respectand prevederile art. 38 d), sa infiinteze comitete sau comisii insarcinate sa examineze si sa raporteze acesteia cu privire la orice chestiuni care tin de competenta adunarii conform art. 23, sa studieze punctele inscrise pe ordinea de zi si sa formuleze avize asupra tuturor chestiunilor de procedura.
    Art. 25
    a) Adunarea Consultativa este compusa din reprezentanti ai fiecarui membru, alesi de catre Parlamentul sau dintre membrii acestuia sau desemnati dintre membrii Parlamentului, conform unei proceduri decise de acesta, sub rezerva, totusi, a dreptului fiecarui guvern membru de a face orice desemnari suplimentare necesare atunci cand Parlamentul nu este in sesiune si n-a stabilit procedura in acest caz. Fiecare reprezentant trebuie sa aiba nationalitatea statului membru pe care il reprezinta. El nu poate fi, in acelasi timp, membru al Comitetului Ministrilor.
    Mandatul reprezentantilor astfel desemnati va incepe de la deschiderea sesiunii ordinare ce urmeaza numirii lor si va expira la deschiderea urmatoarei sesiuni ordinare sau a unei sesiuni ordinare viitoare, cu exceptia situatiei in care au avut loc alegeri parlamentare, caz in care membrii au dreptul de a face noi nominalizari.
    Daca un membru numeste noi reprezentanti pe locuri ramase vacante datorita decesului sau demisiei sau daca procedeaza la noi desemnari ca urmare a alegerilor parlamentare din tara sa, mandatul noilor reprezentanti va incepe de la prima reuniune a adunarii ce urmeaza desemnarii.
    b) Nici un reprezentant nu va fi lipsit de mandatul sau in cadrul unei sesiuni a adunarii fara acordul acesteia.
    c) Fiecare reprezentant poate avea un supleant care, in absenta sa, are calitatea de a participa, de a lua cuvantul si de a vota in locul sau. Prevederile paragrafului a) de mai sus se aplica si in cazul desemnarii supleantilor.
    Art. 26
    Membrii au dreptul la un numar de reprezentanti, dupa cum urmeaza:

  Austria - 6          Finlanda - 5        Islanda - 3
  Belgia - 7           Franta - 18         Irlanda - 4
  Bulgaria - 6         Germania - 18       Elvetia - 6
  Cipru - 3            Polonia - 12        Turcia - 12
  Cehoslovacia - 8     Portugalia - 7      Regatul Unit
  Italia - 18          San Marino - 2      al Marii Britanii
  Liechenstein - 2     Spania - 12         si Irlandei
  Luxemburg - 3        Olanda - 7          de Nord - 18
  Suedia - 6           Grecia - 7          Malta - 3
  Danemarca - 5        Ungaria - 7         Norvegia - 5

    Art. 27
    Conditiile conform carora Comitetul Ministrilor poate fi reprezentat, in mod colectiv, in dezbaterile Adunarii Consultative sau cele conform carora reprezentantii comitetului si supleantii lor pot, cu titlu individual, sa ia cuvantul in fata acesteia, vor fi determinate de prevederile corespunzatoare din regulamentul interior, hotarate de comitet dupa consultarea adunarii.
    Art. 28
    a) Adunarea Consultativa adopta regulamentul sau interior si alege dintre membrii sai presedintele, care ramane in functie pana la urmatoarea sesiune ordinara.
    b) Presedintele conduce lucrarile, dar nu ia parte nici la dezbateri, nici la vot.
    Supleantul presedintelui are calitatea de a lua parte la dezbateri, de a lua cuvantul si de a vota in locul acestuia.
    c) Regulamentul interior stabileste, in special:
    I. cvorumul;
    II. procedura alegerii si durata functiilor presedintelui si a altor membri ai biroului;
    III. procedura de stabilire a ordinii de zi si de comunicare a acesteia catre reprezentanti; si
    IV. data si modul de notificare a numelor reprezentantilor si supleantilor.
    Art. 29
    Sub rezerva prevederilor art. 30, toate rezolutiile Adunarii Consultative, inclusiv cele care au ca obiect:
    I. de a face recomandari Comitetului Ministrilor;
    II. de a propune comitetului chestiunile de inscris pe ordinea de zi a adunarii;
    III. de a infiinta comitete si comisii;
    IV. de a stabili data deschiderii sesiunilor;
    V. de a determina majoritatea ceruta pentru rezolutiile necuprinse la pct. I - IV de mai sus sau care determina, in caz de dubiu, ce fel de majoritate este necesara,
    sunt luate cu o majoritate de doua treimi din voturile exprimate.
    Art. 30
    Rezolutiile Adunarii Consultative, care se refera la chestiuni privind modul sau de functionare, in special alegerea membrilor biroului, desemnarea membrilor comitetelor si comisiilor si adoptarea regulamentului interior sunt luate cu majoritatea care se va stabili de catre adunare prin aplicarea art. 29.V.
    Art. 31
    Dezbaterile (cu privire la propunerile ce urmeaza a se face Comitetului Ministrilor) privind inscrierea unei chestiuni pe ordinea de zi a Adunarii Consultative nu trebuie sa se poarte, dupa definirea obiectului sau, decat asupra argumentelor pro si contra includerii ei pe ordinea de zi.
    Art. 32
    Adunarea Consultativa se intruneste in sesiune ordinara o data pe an, data si durata acesteia fiind stabilite de catre adunare, astfel incat sa se evite, pe cat posibil, suprapunerea cu sesiunile parlamentare ale ministrilor si cu sesiunile Adunarii Generale O.N.U.
    Sesiunea ordinara nu va dura mai mult de o luna, cu exceptia cazului in care, de comun acord, Adunarea Consultativa si Comitetul Ministrilor decid altfel.
    Art. 33
    Sesiunile ordinare ale Adunarii Consultative au loc la sediul consiliului, afara de cazul in care, de comun acord, Adunarea Consultativa si Comitetul Ministrilor decid ca acestea sa se tina in alt loc.
    Art. 34
    Adunarea Consultativa poate fi convocata in sesiune extraordinara la initiativa fie a Comitetului Ministrilor, fie a presedintelui adunarii, dupa ce se pun de acord, inclusiv asupra datei si locului sesiunii.
    Art. 35
    Daca nu se decide altfel, dezbaterile Adunarii Consultative sunt publice.

    CAP. 6
    Secretariatul

    Art. 36
    a) Secretariatul este compus dintr-un secretar general, un secretar general adjunct si personalul necesar.
    b) Secretarul general si secretarul general adjunct sunt desemnati de Adunarea Consultativa, la recomandarea Comitetului Ministrilor.
    c) Ceilalti membri ai Secretariatului sunt numiti de catre secretarul general, conform regulamentului administrativ.
    d) Nici un membru al Secretariatului nu poate detine o functie remunerata de catre un guvern, nu poate fi membru al Adunarii Consultative sau al unui parlament national sau nu poate indeplini activitati incompatibile cu atributiile sale.
    e) Fiecare membru al Secretariatului trebuie sa faca o declaratie solemna prin care sa-si afirme atasamentul fata de Consiliul Europei si hotararea sa de a indeplini atributiile sale, in mod constiincios, neinfluentat de vreun considerent de ordin national, de a nu solicita sau accepta instructiuni, in legatura cu exercitarea functiilor sale, de la nici un guvern sau alta autoritate din afara consiliului, precum si de a se abtine de la orice act incompatibil cu statutul sau de functionar international raspunzator numai in fata consiliului. Secretarul general si secretarul general adjunct vor face aceasta declaratie in fata comitetului, iar ceilalti membri, in fata secretarului general.
    f) Fiecare membru trebuie sa respecte caracterul exclusiv international al functiilor secretarului general si ale personalului Secretariatului si sa se abtina de a-i influenta in exercitarea functiilor lor.
    Art. 37
    a) Secretariatul este situat la sediul consiliului.
    b) Secretarul general raspunde de activitatea Secretariatului in fata Comitetului Ministrilor. El ofera, in special, Adunarii Consultative, sub rezerva art. 38 d), serviciile administrative si alta asistenta de care aceasta ar avea nevoie.

    CAP. 7
    Finante

    Art. 38
    a) Fiecare membru va suporta cheltuielile propriei reprezentari in Comitetul Ministrilor si in Adunarea Consultativa.
    b) Cheltuielile Secretariatului si toate celelalte cheltuieli comune vor fi impartite intre toti membrii in proportia care va fi stabilita de comitet, pe baza numarului populatiei fiecarui membru.
    Contributia unui membru asociat va fi stabilita de catre comitet.
    c) In conformitate cu reglementarile financiare, bugetul consiliului va fi supus anual spre adoptare comitetului, de catre secretarul general.
    d) Secretarul general va supune comitetului cererile adunarii de natura a antrena cheltuieli care depasesc sumele deja inscrise in buget pentru adunare si lucrarile sale.
    e) Secretarul general va prezenta, de asemenea, Comitetului Ministrilor o evaluare a cheltuielilor necesare executarii fiecareia din recomandarile supuse comitetului. Orice rezolutie a carei executare presupune cheltuieli suplimentare nu va fi considerata ca adoptata de Comitetul Ministrilor decat daca acesta a aprobat evaluarile unor astfel de cheltuieli suplimentare.
    Art. 39
    Secretarul general notifica anual guvernului fiecarui membru suma cu care trebuie sa contribuie. Contributiile sunt exigibile din ziua notificarii; ele trebuie sa fie achitate secretarului general in termen de maximum 6 luni.

    CAP. 8
    Privilegii si imunitati

    Art. 40
    a) Consiliul Europei, reprezentantii membrilor si Secretariatul se bucura, pe teritoriul membrilor, de imunitatile si privilegiile necesare exercitarii functiilor lor. In virtutea acestor imunitati, reprezentantii in Adunarea Consultativa nu pot fi, in special, nici arestati si nici urmariti pe teritoriul tuturor membrilor pentru opiniile sau voturile exprimate in cursul dezbaterilor adunarii, comitetelor sau comisiilor.
    b) Membrii se angajeaza sa incheie, cat mai curand posibil, un acord in scopul realizarii prevederilor paragrafului a) de mai sus. Pentru aceasta, Comitetul Ministrilor va recomanda guvernelor membrilor incheierea unui acord, care sa defineasca privilegiile si imunitatile recunoscute pe teritoriile lor. De asemenea, un acord special va fi incheiat cu Guvernul Republicii Franceze, care va defini privilegiile si imunitatile de care trebuie sa se bucure consiliul la sediul sau.

    CAP. 9
    Amendamente

    Art. 41
    a) Propunerile privind modificarea prezentului statut pot fi facute in Comitetul Ministrilor sau, conform conditiilor prevazute in art. 25, in Adunarea Consultativa.
    b) Comitetul va recomanda si va include intr-un protocol amendamentele pe care le considera adecvate.
    c) Protocolul de modificare va intra in vigoare cand va fi semnat si ratificat de catre doua treimi din membri.
    d) Cu exceptia dispozitiilor paragrafelor precedente ale prezentului articol, amendamentele la art. 23 - 35, 38 si 39, care au fost aprobate de catre comitet si adunare, vor intra in vigoare la data procesului-verbal incheiat de secretarul general si comunicat guvernelor membrilor, atestand aprobarea acestora. Dispozitiile prezentului paragraf nu se vor aplica pana la incheierea celei de-a doua sesiuni ordinare a adunarii.

    CAP. 10
    Dispozitii finale

    Art. 42
    a) Prezentul statut este supus ratificarii. Ratificarile vor fi depuse la Guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord.
    b) Prezentul statut va intra in vigoare dupa depunerea a sapte instrumente de ratificare. Guvernul Regatului Unit va notifica tuturor guvernelor semnatare intrarea in vigoare a statutului si numele membrilor Consiliului Europei la acea data.
    c) Ca urmare, orice alt stat semnatar va deveni parte la prezentul statut la data depunerii instrumentului sau de ratificare.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 64/1993

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 64 din 1993
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 64/1993
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu