Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 6 din 13 martie 1996

privind ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Socialiste Vietnam pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnat la Hanoi la 8 iulie 1995

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 56 din 18 martie 1996


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Socialiste Vietnam pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnat la Hanoi la 8 iulie 1995.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 8 februarie 1996, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

             p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                         MARTIAN DAN

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 27 februarie 1996, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                  p. PRESEDINTELE SENATUI
                     CONSTANTIN DAN VASILIU

                            ACORD
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Socialiste Vietnam pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Socialiste Vietnam,
    dorind sa promoveze si sa intareasca relatiile lor economice prin incheierea unui acord pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital,
    au convenit dupa cum urmeaza:

    Art. 1
    Persoane vizate
    Prezentul acord se va aplica persoanelor care sunt rezidente ale unuia sau ale ambelor state contractante.
    Art. 2
    Impozite vizate
    1. Prezentul acord se va aplica impozitelor pe venit si pe capital stabilite in numele unui stat contractant, al autoritatilor sale locale ori al unitatilor sale administrativ-teritoriale, indiferent de modul in care sunt percepute.
    2. Vor fi considerate impozite pe venit si pe capital toate impozitele stabilite pe venitul total, pe capitalul total sau pe elementele de venit sau de capital, inclusiv impozitele pe castigurile provenite din instrainarea proprietatii mobiliare sau imobiliare, impozitele pe sumele totale ale salariilor platite de intreprinderi, precum si impozitele asupra cresterii capitalului.
    3. Impozitele existente asupra carora se vor aplica prevederile prezentului acord sunt, in special:
    a) in Romania:
    (i) impozitul pe venitul persoanelor fizice;
    (ii) impozitul pe profit;
    (iii) impozitul pe salarii si alte remuneratii similare;
    (iv) impozitul pe venitul agricol; si
    (v) impozitul pe dividende
    (denumite in continuare impozit roman);
    b) in Vietnam:
    (i) impozitul pe venitul personal;
    (ii) impozitul pe profit; si
    (iii) impozitul pe profitul repatriat
    (denumite in continuare impozit vietnamez).
    4. Acordul se va aplica, de asemenea, oricaror impozite identice sau, in esenta, similare, care sunt stabilite dupa data semnarii acestui acord, in plus sau in locul impozitelor existente. Autoritatile competente ale statelor contractante se vor informa reciproc asupra modificarilor importante aduse in legislatiile lor fiscale respective.
    Art. 3
    Definitii generale
    1. In sensul prezentului acord, in masura in care contextul nu cere o interpretare diferita:
    a) termenul Romania inseamna Romania si, folosit in sens geografic, inseamna teritoriul Romaniei, inclusiv marea sa teritoriala, precum si zona economica exclusiva, asupra carora Romania isi exercita suveranitatea, drepturile suverane si jurisdictia, in concordanta cu propria sa legislatie si cu dreptul international cu privire la explorarea si exploatarea resurselor naturale, biologice si minerale, aflate in apele marii, pe fundul si in subsolul acestor ape;
    b) termenul Vietnam inseamna Republica Socialista Vietnam; cand este folosit in sens geografic inseamna intreg teritoriul sau national, inclusiv marea sa teritoriala si orice zona dincolo de marea sa teritoriala si adiacenta acesteia, in cadrul carora Vietnamul, pe baza legislatiei vietnameze si in concordanta cu dreptul international, are drepturi suverane de explorare si exploatare a resurselor naturale ale fundului marii si ale subsolului sau si ale apelor suprajacente;
    c) expresiile un stat contractant si celalalt stat contractant inseamna Romania sau Vietnam, dupa cum cere contextul;
    d) termenul persoana include o persoana fizica, o societate si orice alta asociere de persoane, legal constituite in fiecare dintre statele contractante;
    e) termenul societate inseamna orice persoana juridica sau orice entitate care este considerata ca o persoana juridica, in scopul impunerii;
    f) expresiile: intreprindere a unui stat contractant si intreprindere a celuilalt stat contractant inseamna, dupa caz, o intreprindere exploatata de un rezident al unui stat contractant si o intreprindere exploatata de un rezident al celuilalt stat contractant;
    g) termenul nationali inseamna:
    (i) in cazul Romaniei, toate persoanele fizice avand cetatenia Romaniei si toate persoanele juridice, asocierile de persoane si toate celelalte entitati avand statutul lor in conformitate cu legislatia in vigoare in Romania;
    (ii) in cazul Vietnamului, toate persoanele fizice avand nationalitatea Vietnamului si toate persoanele juridice, societatile de persoane si asociatiile avand statutul lor in conformitate cu legislatia in vigoare in Vietnam;
    h) expresia transport international inseamna orice transport efectuat cu o nava sau aeronava exploatata de o intreprindere a unui stat contractant, cu exceptia cazului cand nava sau aeronava este exploatata numai intre locuri situate in celalalt stat contractant;
    i) expresia autoritate competenta inseamna, respectiv in Romania si in Vietnam, ministrul finantelor sau reprezentantul sau autorizat; si
    j) termenul impozit inseamna impozit roman sau impozit vietnamez, dupa cum cere contextul.
    2. In ceea ce priveste aplicarea acestui acord de catre un stat contractant, orice termen care nu este definit in acord va avea, daca contextul nu cere o interpretare diferita, intelesul pe care il are in cadrul legislatiei acelui stat cu privire la impozitele la care prezentul acord se aplica.
    Art. 4
    Rezident
    1. In sensul prezentului acord, expresia rezident al unui stat contractant inseamna orice persoana care, potrivit legislatiei acelui stat, este supusa impunerii in acel stat, urmare domiciliului sau, rezidentei, locului de conducere, locului de inregistrare sau oricarui alt criteriu de natura similara. Dar aceasta expresie nu include orice persoana care este supusa impunerii in acel stat numai pentru faptul ca realizeaza venituri din surse aflate in acel stat ori are capital situat acolo.
    2. Cand, in conformitate cu prevederile paragrafului 1, o persoana fizica este rezidenta a ambelor state contractante, atunci statutul sau va fi determinat dupa cum urmeaza:
    a) aceasta va fi considerata rezidenta a statului in care are o locuinta permanenta la dispozitia sa; daca dispune de o locuinta permanenta la dispozitia sa in ambele state, va fi considerata rezidenta a statului cu care legaturile sale personale si economice sunt mai stranse (centrul intereselor vitale);
    b) daca statul, in care aceasta persoana are centrul intereselor sale vitale, nu poate fi determinat sau daca ea nu dispune de o locuinta permanenta la dispozitia sa in nici unul dintre state, atunci ea va fi considerata rezidenta a statului in care locuieste in mod obisnuit;
    c) daca aceasta persoana locuieste in mod obisnuit in ambele state sau in nici unul dintre ele, ea va fi considerata rezidenta a statului al carui national este;
    d) daca aceasta persoana este national al ambelor state sau al nici unuia dintre ele, autoritatile competente ale statelor contractante vor rezolva problema de comun acord.
    3. Cand, potrivit prevederilor paragrafului 1, o persoana, alta decat o persoana fizica, este rezidenta a ambelor state contractante, atunci ea va fi considerata rezidenta a statului in care este situat locul conducerii sale efective.
    Art. 5
    Sediul permanent
    1. In sensul prezentului acord, expresia sediu permanent inseamna un loc fix de afaceri, prin care o intreprindere isi desfasoara in intregime sau in parte activitatea sa.
    2. Expresia sediu permanent include, in special:
    a) un loc de conducere;
    b) o sucursala;
    c) un birou;
    d) o uzina;
    e) un atelier;
    f) o ferma sau orice plantatie;
    g) o mina, un put petrolier sau de gaze, o cariera sau orice alt loc de extractie a resurselor naturale;
    h) un depozit utilizat pentru livrari de bunuri;
    i) o structura de instalatie sau un echipament utilizat pentru explorarea resurselor naturale.
    3. Expresia sediu permanent cuprinde, de asemenea:
    a) un santier de constructii, un proiect de constructie, montaj sau instalatie ori activitatile de supraveghere in legatura cu acestea, dar numai cand asemenea santier, proiect sau activitati dureaza o perioada mai mare de 6 luni;
    b) furnizarea de servicii, inclusiv servicii de consultanta, de catre o intreprindere prin salariatii sai sau prin alt personal angajat de intreprindere in acest scop, dar numai cand activitatile de aceasta natura dureaza (pentru acelasi proiect sau un proiect conex), intr-un stat contractant, o perioada sau perioade care insumeaza mai mult de 6 luni in orice perioada de 12 luni.
    4. Independent de prevederile anterioare ale acestui articol, expresia sediu permanent va fi considerata ca nu include:
    a) folosirea de instalatii, exclusiv in scopul depozitarii, expunerii sau livrarii de produse sau marfuri apartinand intreprinderii;
    b) mentinerea unui stoc de produse sau de marfuri apartinand intreprinderii, exclusiv in scopul depozitarii, expunerii sau livrarii;
    c) mentinerea unui stoc de produse sau marfuri apartinand intreprinderii, exclusiv in scopul prelucrarii de catre o alta intreprindere;
    d) mentinerea unui loc fix de afaceri, exclusiv in scopul cumpararii de produse sau de marfuri sau colectarii de informatii pentru intreprindere;
    e) mentinerea unui loc fix de afaceri, exclusiv in scopul desfasurarii, pentru intreprindere, a oricarei alte activitati cu caracter pregatitor sau auxiliar;
    f) mentinerea unui loc fix de afaceri, exclusiv pentru orice combinare de activitati mentionate in subparagrafele a)-e), cu conditia ca intreaga activitate a locului fix de afaceri, ce rezulta din aceasta combinare, sa aiba un caracter pregatitor sau auxiliar;
    g) vanzarea de produse sau de marfuri apartinand intreprinderii, expuse in cadrul unui targ sau al unei expozitii temporare sau ocazionale, dupa inchiderea targului sau a expozitiei mentionate, cu conditia aprobarii de catre autoritatea competenta a statului contractant unde este situat targul sau expozitia.
    5. Independent de prevederile paragrafelor 1 si 2, cand o persoana - alta decat un agent cu statut independent caruia i se aplica prevederile paragrafului 7 - isi desfasoara activitatea intr-un stat contractant, in numele unei intreprinderi a celuilalt stat contractant, acea intreprindere va fi considerata ca are un sediu permanent in primul stat mentionat, in legatura cu orice activitate pe care acea persoana o desfasoara pentru intreprindere, daca aceasta persoana:
    a) are si exercita in mod obisnuit in acel stat autoritatea de a incheia contracte in numele intreprinderii, in afara de cazul in care activitatile acestei persoane sunt limitate la cele mentionate in paragraful 4, care, daca ar fi exercitate printr-un loc fix de afaceri, nu ar face din acest loc fix de afaceri un sediu permanent, potrivit prevederilor acelui paragraf; sau
    b) nu are asemenea autoritate, dar in mod obisnuit mentine in primul stat mentionat un stoc de produse sau de marfuri, din care livreaza in mod regulat produse sau marfuri in numele intreprinderii.
    6. Independent de prevederile precedente ale acestui articol, o intreprindere de asigurare a unui stat contractant, cu exceptia reasigurarilor, va fi considerata ca are un sediu permanent in celalalt stat contractant, daca colecteaza prime pe teritoriul acelui celalalt stat sau asigura riscuri situate acolo, printr-o persoana, alta decat un agent cu statut independent, careia i se aplica prevederile paragrafului 7.
    7. O intreprindere nu va fi considerata ca are un sediu permanent intr-un stat contractant, numai prin faptul ca aceasta isi desfasoara activitatea de afaceri in acel stat printr-un broker, agent comisionar general sau orice alt agent cu statut independent, cu conditia ca aceste persoane sa actioneze in cadrul activitatii lor de afaceri obisnuite.
    Totusi, cand activitatile unui asemenea agent sunt realizate, in totalitate sau aproape in totalitate, in numele acelei intreprinderi, acesta nu va fi considerat un agent cu statut independent, in sensul acestui paragraf.
    8. Faptul ca o societate, care este rezidenta a unui stat contractant, controleaza sau este controlata de catre o societate care este rezidenta a celuilalt stat contractant, sau care isi desfasoara activitatea de afaceri in acel celalalt stat (printr-un sediu permanent sau in alt mod), nu este suficient pentru a face una dintre aceste societati un sediu permanent al celeilalte.
    Art. 6
    Veniturile din proprietati imobiliare
    1. Veniturile realizate de un rezident al unui stat contractant din proprietati imobiliare (inclusiv veniturile din agricultura sau din exploatari forestiere), situate in celalalt stat contractant, pot fi impuse in acel celalalt stat.
    2. Expresia proprietatii imobiliare are intelesul care este atribuit de legislatia statului contractant in care proprietatile in cauza sunt situate. Expresia va include, in orice caz, accesoriile proprietatii imobiliare, inventarul viu si echipamentul utilizat in agricultura si in exploatari forestiere, drepturile asupra carora se aplica prevederile dreptului comun cu privire la proprietatea funciara, uzufructul proprietatilor imobiliare si drepturile la rente variabile sau fixe pentru exploatarea sau concesionarea exploatarii zacamintelor minerale, izvoarelor si a altor resurse naturale; navele si aeronavele nu vor fi considerate proprietati imobiliare.
    3. Prevederile paragrafului 1 se aplica veniturilor obtinute din exploatarea directa, din inchirierea sau din folosirea in orice alta forma a proprietatii imobiliare.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 3 se aplica, de asemenea, veniturilor provenind din proprietati imobiliare ale unei intreprinderi si veniturilor din proprietati imobiliare utilizate pentru exercitarea unei profesii independente.
    Art. 7
    Profiturile intreprinderii
    1. Profiturile unei intreprinderi a unui stat contractant vor fi impozabile numai in acel stat, in afara de cazul cand intreprinderea isi desfasoara activitatea de afaceri in celalalt stat contractant printr-un sediu permanent situat acolo. Daca intreprinderea isi desfasoara activitatea de afaceri in acest mod, profiturile intreprinderii pot fi impuse in celalalt stat, dar numai acea parte dintre ele care este atribuibila:
    a) acelui sediu permanent;
    b) vanzarilor, in acel celalalt stat, de produse sau marfuri de natura identica sau similara cu cele vandute prin acel sediu permanent; sau
    c) altor activitati de afaceri desfasurate in acel celalalt stat de natura identica sau similara cu cele efectuate prin acel sediu permanent.
    2. Sub rezerva prevederilor paragrafului 3, cand o intreprindere a unui stat contractant isi desfasoara activitatea de afaceri in celalalt stat contractant printr-un sediu permanent situat acolo, atunci se atribuie in fiecare stat contractant, acelui sediu permanent, profiturile pe care le-ar fi putut realiza, daca ar fi constituit o intreprindere distincta si separata, exercitand activitati identice sau similare, in conditii identice sau similare, si tratand cu toata independenta cu intreprinderea al carei sediu permanent este.
    3. La determinarea profiturilor unui sediu permanent vor fi admise la scadere cheltuielile efectuate pentru scopurile urmarite de activitatea de afaceri a sediului permanent, inclusiv cheltuielile de conducere si cheltuielile generale de administrare astfel efectuate, indiferent de faptul ca s-au efectuat in statul in care se afla situat sediul permanent sau in alta parte. Aceasta prevedere se va aplica sub rezerva restrictiilor prevazute de legislatia interna.
    4. Nici o prevedere a acestui articol nu va afecta aplicarea oricarei legi a unui stat contractant, referitoare la determinarea obligatiei fiscale a unei persoane, in situatiile in care informatiile aflate la dispozitia autoritatii competente a acelui stat sunt inadecvate pentru a determina profiturile care se atribuie unui sediu permanent, in masura in care informatiile aflate la dispozitia autoritatii competente permit acest lucru, acea lege va fi aplicata in conformitate cu principiile acestui articol.
    5. In masura in care intr-un stat contractant se obisnuieste ca profitul care se atribuie unui sediu permanent sa fie determinat prin repartizarea profitului total al intreprinderii in diversele sale parti componente, nici o prevedere a paragrafului 2 nu va impiedica acel stat contractant sa determine profitul impozabil in conformitate cu repartitia uzuala; metoda de repartizare adoptata va fi, totusi, aceea prin care rezultatul obtinut sa fie in concordanta cu principiile enuntate in prezentul articol.
    6. In vederea aplicarii prevederilor paragrafelor precedente, profitul care se atribuie unui sediu permanent va fi determinat in fiecare an prin aceeasi metoda, in afara de cazul cand exista motive temeinice si suficiente de a proceda altfel.
    7. Cand profiturile includ elemente de venit care sunt tratate separat in alte articole ale prezentului acord, atunci prevederile acelor articole nu vor fi afectate de prevederile prezentului articol.
    Art. 8
    Transporturi internationale
    1. Profiturile obtinute de o intreprindere a unui stat contractant din exploatarea in trafic international a navelor sau aeronavelor vor fi impozabile numai in acel stat contractant.
    2. Prevederile paragrafului 1 se vor aplica, de asemenea, profiturilor obtinute din participarea la un pool, la o exploatare in comun sau la o agentie internationala de transporturi.
    Art. 9
    Intreprinderi asociate
    1. Cand:
    a) o intreprindere a unui stat contractant participa, direct sau indirect, la conducerea, controlul sau la capitalul unei intreprinderi a celuilalt stat contractant, sau
    b) aceleasi persoane participa, direct sau indirect, la conducerea, controlul sau la capitalul unei intreprinderi a unui stat contractant si al unei intreprinderi a celuilalt stat contractant, si,
    fie intr-un caz, fie in celalalt, cele doua intreprinderi sunt legate in relatiile lor comerciale sau financiare prin conditii acceptate sau impuse, care difera de acelea care ar fi fost stabilite intre intreprinderi independente, atunci orice profituri, care, fara aceste conditii, ar fi fost obtinute de una dintre intreprinderi, dar nu au putut fi obtinute in fapt datorita acestor conditii, pot fi incluse in profiturile acelei intreprinderi si impuse in consecinta.
    2. Cand un stat contractant include in profiturile unei intreprinderi apartinand acelui stat - si impune in consecinta - profiturile asupra carora o intreprindere a celuilalt stat contractant a fost supusa impunerii in acel celalalt stat si profiturile astfel incluse sunt profituri care ar fi revenit intreprinderii primului stat mentionat, daca conditiile stabilite intre cele doua intreprinderi ar fi fost acelea care ar fi fost stabilite intre intreprinderi independente, atunci acel celalalt stat va proceda la modificarea corespunzatoare a sumei impozitului stabilit acolo asupra acestor profituri. La efectuarea unor astfel de modificari, se va tine seama de celelalte prevederi ale prezentului acord, iar, daca este necesar, autoritatile competente ale statelor contractante se vor consulta reciproc.
    Art. 10
    Dividende
    1. Dividendele platite de o societate care este rezidenta a unui stat contractant unui rezident al celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel celalalt stat.
    2. Totusi aceste dividende pot fi, de asemenea, impuse in statul contractant in care este rezidenta societatea platitoare de dividende si potrivit legislatiei acelui stat, dar daca primitorul este beneficiarul efectiv al dividendelor, impozitul astfel stabilit nu va depasi 15% din suma bruta a dividendelor.
    Prezentul paragraf nu va afecta impunerea societatii in ceea ce priveste profiturile din care se platesc dividendele.
    3. Termenul dividende, folosit in acest articol, inseamna veniturile provenind din actiuni, din actiuni si din drepturile de folosinta, din parti miniere, din parti de fondator sau din alte drepturi, care nu sunt titluri de creanta, din participari la profituri, precum si veniturile din alte parti sociale care sunt supuse aceluiasi regim de impunere ca veniturile din actiuni de catre legislatia statului in care este rezidenta societatea distribuitoare a dividendelor.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 2 nu se vor aplica daca beneficiarul efectiv al dividendelor, fiind rezident al unui stat contractant, desfasoara activitate de afaceri in celalalt stat contractant, in care societatea platitoare de dividende este rezidenta, printr-un sediu permanent situat acolo, sau exercita in acel celalalt stat profesii independente printr-o baza fixa situata acolo, iar detinerea drepturilor generatoare de dividende, in legatura cu care se platesc dividendele, este efectiv legata de un asemenea sediu permanent sau baza fixa. In aceasta situatie se vor aplica prevederile art. 7 sau ale art. 14, dupa caz.
    5. Cand o societate rezidenta a unui stat contractant realizeaza profituri sau venituri din celalalt stat contractant, acel celalalt stat nu poate percepe nici un impozit asupra dividendelor platite de acea societate, cu exceptia cazului cand asemenea dividende sunt platite unui rezident al acelui celalalt stat contractant sau cand detinerea drepturilor generatoare de dividende, in legatura cu care dividendele sunt platite, este efectiv legata de un sediu permanent sau baza fixa, situate in acel celalalt stat, nici sa supuna profiturile nedistribuite ale societatii unui impozit asupra profiturilor nedistribuite, chiar daca dividendele platite sau profiturile nedistribuite reprezinta, in totalitate sau in parte, profituri sau venituri provenind din acel celalalt stat.
    Art. 11
    Dobanzi
    1. Dobanzile provenind dintr-un stat contractant si platite unui rezident al celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel celalalt stat.
    2. Totusi aceste dobanzi pot fi, de asemenea, impuse in statul contractant din care provin si potrivit legislatiei acelui stat, dar daca primitorul este beneficiarul efectiv al dobanzilor, impozitul astfel stabilit nu va depasi 10% din suma bruta a dobanzilor.
    3. Independent de prevederile paragrafului 2 al acestui articol, dobanzile provenind dintr-un stat contractant vor fi scutite de impozit in acel stat, daca sunt obtinute si detinute efectiv de catre guvernul celuilalt stat contractant, de o autoritate locala sau o unitate administrativ-teritoriala a acestuia sau de orice agentie sau unitate bancara ori institutie a acelui guvern, a autoritatii locale sau a unitatii administrativ-teritoriale sau daca creantele unui rezident al celuilalt stat contractant sunt garantate, asigurate sau finantate, direct ori indirect, de o institutie financiara apartinand in intregime guvernului celuilalt stat contractant, cu conditia ca imprumutul sau creanta care da nastere unei asemenea dobanzi sa nu fie pe baza comerciala.
    4. Termenul dobanzi, astfel cum este folosit in prezentul articol, inseamna venituri din titluri de creanta de orice natura, insotite sau nu de garantii ipotecare sau de o clauza de participare la profiturile debitorului, si, in special, veniturile din efecte publice, obligatiuni sau titluri de creanta, inclusiv primele si premiile legate de asemenea efecte, obligatiuni sau titluri de creanta. Penalitatile pentru plata cu intarziere nu sunt considerate dobanzi in sensul prezentului articol.
    5. Prevederile paragrafelor 1, 2 si 3 nu se vor aplica, daca beneficiarul efectiv al dobanzilor, fiind un rezident al unui stat contractant desfasoara activitate de afaceri in celalalt stat contractant, din care provin dobanzile, printr-un sediu permanent situat acolo, sau exercita in acel celalalt stat profesii independente, printr-o baza fixa situata acolo, iar creanta in legatura cu care se platesc dobanzile este efectiv legata de: a) un asemenea sediu permanent sau baza fixa sau; b) activitatile de afaceri la care se face referire in paragraful 1 subparagraful c) al art. 7. In aceasta situatie se vor aplica prevederile art. 7 sau ale art. 14, dupa caz.
    6. Dobanzile se considera ca provin dintr-un stat contractant, cand platitorul este insusi acel stat, o autoritate locala, o unitate administrativ-teritoriala sau un rezident al acelui stat. Totusi cand platitorul dobanzilor, fie ca este sau nu rezident al unui stat contractant, are intr-un stat contractant un sediu permanent sau o baza fixa in legatura cu care a fost contractata creanta generatoare de dobanzi si aceste dobanzi se suporta de un asemenea sediu permanent sau baza fixa, atunci aceste dobanzi se considera ca provin din statul in care este situat sediul permanent sau baza fixa.
    7. Cand, datorita relatiilor speciale existente intre platitor si beneficiarul efectiv sau intre ambii si o alta persoana, suma dobanzilor, tinand seama de creanta pentru care sunt platite, depaseste suma care ar fi fost convenita intre platitor si beneficiarul efectiv, in lipsa unor astfel de relatii, prevederile prezentului articol se vor aplica numai la aceasta ultima suma mentionata. In acest caz, partea excedentara a platilor va ramane impozabila potrivit legislatiei fiecarui stat contractant, tinand seama de celelalte prevederi ale prezentului acord.
    Art. 12
    Redevente
    1. Redeventele provenind dintr-un stat contractant si platite unui rezident al celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel celalalt stat contractant.
    2. Totusi aceste redevente pot fi, de asemenea, impuse in statul contractant din care provin si potrivit legislatiei acelui stat, dar daca primitorul este beneficiarul efectiv al redeventelor, impozitul astfel stabilit nu va depasi 15% din suma bruta a redeventelor.
    3. Termenul redevente, folosit in prezentul articol, inseamna plati de orice natura primite pentru folosirea sau concesionarea folosirii oricarui drept de autor asupra oricarei opere literare, artistice sau stiintifice, inclusiv asupra filmelor de cinematograf si filmelor sau benzilor folosite pentru emisiunile de radio sau televiziune, transmisiilor prin satelit ori prin cablu sau prin orice alte forme de mijloace electronice folosite pentru emisiunile destinate publicului, orice patent, marca de comert, desen sau model, plan, formula secreta sau procedeu de fabricatie sau pentru utilizarea sau dreptul de a utiliza echipament industrial, comercial sau stiintific, sau pentru informatii referitoare la experienta in domeniul industrial, comercial sau stiintific.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 2 nu se vor aplica, daca beneficiarul efectiv al redeventelor, fiind un rezident al unui stat contractant, desfasoara activitate de afaceri in celalalt stat contractant din care provin redeventele, printr-un sediu permanent situat acolo, sau exercita in acel celalalt stat profesii independente, printr-o baza fixa situata acolo, iar dreptul sau proprietatea in legatura cu care se platesc redeventele este efectiv legata de:
    a) un asemenea sediu permanent sau baza fixa; sau
    b) activitatile de afaceri la care se face referire in paragraful 1 subparagraful c) al art. 7. In aceasta situatie se vor aplica prevederile art. 7 sau ale art. 14, dupa caz.
    5. Redeventele se considera ca provin dintr-un stat contractant cand platitorul este insusi acel stat, o autoritate locala, o unitate administrativ-teritoriala sau un rezident al acelui stat. Totusi, cand platitorul redeventelor, fie ca este sau nu rezident al unui stat contractant, are intr-un stat contractant un sediu permanent sau o baza fixa de care este legata obligatia de a plati redeventele si aceste redevente se suporta de un asemenea sediu permanent sau baza fixa, atunci aceste redevente se considera ca provin din statul in care este situat sediul permanent sau baza fixa.
    6. Cand, datorita relatiilor speciale existente intre platitor si beneficiarul efectiv sau intre ambii si o alta persoana, suma redeventelor, tinand seama de utilizarea, dreptul sau informatia pentru care sunt platite, depaseste suma care ar fi fost convenita intre platitor si beneficiarul efectiv, in lipsa unor astfel de relatii, prevederile prezentului articol se vor aplica numai la aceasta ultima suma mentionata. In acest caz, partea excedentara a platilor va ramane impozabila potrivit legislatiei fiecarui stat contractant, tinand seama de celelalte prevederi ale prezentului acord.
    Art. 13
    Castiguri din capital
    1. Castigurile provenind din instrainarea proprietatilor imobiliare, astfel cum sunt definite la art. 6, pot fi impuse in statul contractant in care sunt situate aceste proprietati.
    2. Castigurile provenind din instrainarea proprietatilor mobiliare facand parte din activul unui sediu permanent pe care o intreprindere a unui stat contractant il are in celalalt stat contractant sau a proprietatilor mobiliare tinand de o baza fixa de care dispune un rezident al unui stat contractant in celalalt stat contractant, pentru exercitarea unei profesii independente, inclusiv castigurile provenind din instrainarea unui asemenea sediu permanent (singur sau cu intreaga intreprindere) sau a acelei baze fixe, pot fi impuse in acel celalalt stat.
    3. Castigurile provenind din instrainarea navelor sau aeronavelor exploatate in trafic international de o intreprindere a unui stat contractant sau a proprietatilor mobiliare necesare exploatarii unor asemenea nave sau aeronave vor fi impozabile numai in acel stat contractant.
    4. Castigurile provenind din instrainarea actiunilor unei societati, care este rezidenta a unui stat contractant, pot fi impuse in acel stat.
    5. Castigurile provenind din instrainarea oricarei proprietati, alta decat cele la care se face referire in paragrafele 1, 2, 3 si 4, vor fi impozabile numai in statul contractant in care este rezident cel care instraineaza.
    Art. 14
    Profesii independente
    1. Veniturile realizate de un rezident al unui stat contractant din exercitarea unei profesii independente sau a altor activitati cu caracter independent vor fi impozabile numai in acel stat, cu exceptia situatiilor urmatoare, cand asemenea venituri pot fi, de asemenea, impuse in celalalt stat contractant:
    a) daca dispune in mod obisnuit in celalalt stat contractant de o baza fixa, in scopul exercitarii activitatilor sale; in acest caz, in acel celalalt stat contractant poate fi impusa numai partea de venit care este atribuibila acelei baze fixe; sau
    b) daca sederea sa in celalalt stat contractant este pentru o perioada sau perioade care insumeaza sau depasesc in total 183 de zile in anul fiscal vizat; in acest caz, in acel celalalt stat poate fi impusa numai partea de venit care este obtinuta din activitati exercitate in acel celalalt stat.
    2. Expresia profesii independente cuprinde, in special, activitatile independente de ordin stiintific, literar, artistic, educativ sau pedagogic, precum si exercitarea independenta a profesiilor de medic, avocat, inginer, arhitect, dentist si contabil.
    Art. 15
    Profesii dependente
    1. Sub rezerva prevederilor art. 16, 18, 19, 20 si 21, salariile si alte remuneratii similare, obtinute de un rezident al unui stat contractant pentru o activitate salariata, vor fi impozabile numai in acel stat, in afara de cazul cand activitatea salariata este exercitata in celalalt stat contractant. Daca activitatea salariata este exercitata in celalalt stat contractant, remuneratiile astfel obtinute pot fi impuse in acel celalalt stat.
    2. Independent de prevederile paragrafului 1, remuneratiile obtinute de un rezident al unui stat contractant pentru o activitate salariata exercitata in celalalt stat contractant vor fi impozabile numai in primul stat mentionat, daca:
    a) beneficiarul este prezent in celalalt stat pentru o perioada sau perioade care nu depasesc in total 183 de zile in orice perioada de 12 luni, incepand sau sfarsind in anul calendaristic vizat; si
    b) remuneratiile sunt platite de o persoana sau in numele unei persoane care angajeaza si care nu este rezidenta a celuilalt stat; si
    c) remuneratiile nu sunt suportate de un sediu permanent sau de o baza fixa, pe care cel care angajeaza o are in celalalt stat.
    3. Independent de prevederile precedente ale acestui articol, remuneratiile primite pentru o activitate salariata exercitata la bordul unei nave sau aeronave exploatate in trafic international de o intreprindere a unui stat contractant vor fi impozabile numai in acel stat.
    Art. 16
    Remuneratiile membrilor consiliului de administratie
    Tantiemele, jetoanele de prezenta si alte remuneratii similare obtinute de un rezident al unui stat contractant in calitatea sa de membru al consiliului de administratie al unei societatii care este rezidenta a celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel celalalt stat.
    Art. 17
    Artisti de spectacol si sportivi
    1. Independent de prevederile art. 14 si 15, veniturile obtinute de un rezident al unui stat contractant in calitate de artist de spectacol, cum sunt: artistii de teatru, de film, de radio sau de televiziune, ori ca interpret muzical sau ca sportiv, din activitatea sa personala desfasurata in celalalt stat contractant, pot fi impuse in acel celalalt stat.
    2. Cand veniturile in legatura cu activitatile personale desfasurate in aceasta calitate de un artist de spectacol sau de un sportiv nu revin artistului de spectacol sau sportivului ci unei alte persoane, acele venituri, independent de prevederile art. 7, 14 si 15, pot fi impuse in statul contractant in care sunt exercitate activitatile artistului de spectacol sau ale sportivului.
    3. Independent de prevederile paragrafelor 1 si 2, veniturile obtinute de artisti de spectacol sau de sportivi, care sunt rezidenti ai unui stat contractant, din activitati desfasurate in aceasta calitate in celalalt stat contractant in cadrul unui program de schimburi culturale sau sportive, incheiat intre guvernele celor doua state contractante, vor fi scutite de impozit in acel celalalt stat contractant.
    Art. 18
    Pensii
    Sub rezerva prevederilor paragrafului 2 al art. 19, pensiile si alte remuneratii similare platite unui rezident al unui stat contractant pentru munca salariata desfasurata in trecut vor fi impozabile numai in acel stat.
    Art. 19
    Functii publice
    1. a) Remuneratiile, altele decat pensiile, platite de un stat contractant, o autoritate locala sau o unitate administrativ-teritoriala a acestuia unei persoane fizice pentru serviciile prestate acelui stat sau autoritati ori unitati vor fi impozabile numai in acel stat.
    b) Totusi aceste remuneratii vor fi impozabile numai in celalalt stat contractant, daca serviciile sunt prestate in acel celalalt stat si persoana fizica este rezidenta a acelui stat, si:
    (i) este un national al acelui stat; sau
    (ii) nu a devenit rezidenta a acelui stat, numai in scopul prestarii serviciilor.
    2. a) Orice pensii platite de sau din fonduri create de un stat contractant sau de o autoritate locala ori o unitate administrativ-teritoriala a acestuia unei persoane fizice pentru serviciile prestate acelui stat sau autoritati ori unitati vor fi impozabile numai in acel stat.
    b) Totusi aceste pensii vor fi impozabile numai in celalalt stat contractant, daca persoana fizica este rezidenta si national al acelui celalalt stat.
    3. Prevederile art. 15, 16 si 18 se vor aplica remuneratiilor si pensiilor platite pentru serviciile prestate in legatura cu o activitate de afaceri desfasurata de un stat contractant sau de o autoritate locala ori o unitate administrativ-teritoriala a acestuia.
    Art. 20
    Studenti si practicanti
    Un student sau un practicant, care este sau a fost imediat inainte de sosirea sa intr-un stat contractant rezident al celuilalt stat contractant si care este prezent in primul stat mentionat exclusiv in scopul educarii sau pregatirii sale, va fi scutit de impozit, in primul stat contractant mentionat, pentru o perioada de 6 ani de studii sau de pregatire, pentru urmatoarele sume primite in scopul intretinerii, educarii sau pregatirii sale:
    a) sume obtinute din surse aflate in afara acestui stat contractant, in scopul intretinerii, educarii sau pregatirii sale;
    b) donatii, burse sau alte plati facute de Guvern sau de o organizatie stiintifica, educationala, culturala sau de alta organizatie nonprofit.
    Art. 21
    Profesori si cercetatori
    1. O persoana fizica, care este sau a fost, imediat anterior sosirii sale intr-un stat contractant, rezidenta a celuilalt stat contractant si care este prezenta in primul stat contractant mentionat in scopul predarii, tinerii de conferinte sau pentru cercetare in cadrul unei universitati, colegiu, scoala sau institutie de educatie sau de cercetare stiintifica acreditata de Guvernul primului stat contractant mentionat, va fi scutita de impozit in primul stat contractant mentionat, pentru o perioada de 2 ani de la data primei sale sosiri in primul stat contractant mentionat, pentru remuneratia primita ca urmare a predarii, tinerii de conferinte sau cercetarii.
    2. Prezentul articol se aplica numai venitului din cercetare, daca asemenea cercetare este intreprinsa de o persoana fizica in interes public si nu in primul rand pentru obtinerea unui castig in folosul unei persoane sau al unui grup de persoane particulare.
    Art. 22
    Alte venituri
    Elementele de venit ale unui rezident al unui stat contractant, care nu sunt tratate la articolele precedente ale prezentului acord si provenind din celalalt stat contractant, pot fi impuse in acel celalalt stat.
    Art. 23
    Capital
    1. Capitalul reprezentat de proprietati imobiliare, astfel cum sunt definite in paragraful 2 al art. 6, poate fi impus in statul contractant in care sunt situate aceste proprietati.
    2. Capitalul reprezentat de proprietati mobiliare, facand parte din activul unui sediu permanent al unei intreprinderi, sau de proprietati mobiliare apartinand unei baze fixe utilizate pentru exercitarea unei profesii independente, poate fi impus in statul contractant in care este situat sediul permanent sau baza fixa.
    3. Capitalul reprezentat de nave si aeronave, exploatate in trafic international de o intreprindere a unui stat contractant, si de proprietatile mobiliare tinand de exploatarea unor asemenea nave si aeronave, va fi impozabil numai in acel stat contractant.
    4. Toate celelalte elemente de capital ale unui rezident al unui stat contractant vor fi impozabile numai in acel stat.
    Art. 24
    Eliminarea dublei impuneri
    1. In cazul Romaniei, dubla impunere va fi eliminata dupa cum urmeaza:
    Cand un rezident al Romaniei realizeaza venituri sau elemente de venit, la care se face referire in art. 10, 11 si 12, sau profituri, castiguri ori detine capital care, potrivit legislatiei din Vietnam si prezentului acord, pot fi impuse in Vietnam, Romania va recunoaste un credit fiscal fata de impozitul sau pe venituri, elemente de venit, profituri, castiguri sau capital, intr-o suma egala cu impozitul platit in Vietnam.
    Totusi suma creditului nu va depasi suma impozitului roman pe acele venituri, elemente de venit, profituri sau castiguri sau pe capital, calculat in conformitate cu legislatia fiscala si cu reglementarile din Romania.
    2. In cazul Vietnamului, dubla impunere va fi eliminata dupa cum urmeaza:
    Cand un rezident al Vietnamului realizeaza venituri, profituri sau castiguri ori detine capital care, potrivit legislatiei din Romania si prezentului acord, pot fi impuse in Romania, Vietnamul va recunoaste un credit fiscal fata de impozitul sau pe venituri, profituri sau castiguri ori pe capital, intr-o suma egala cu impozitul platit in Romania.
    Totusi suma creditului nu va depasi suma impozitului vietnamez pe acele venituri, profituri sau castiguri ori pe capital, calculat in conformitate cu legislatia fiscala si cu reglementarile din Vietnam.
    3. Cand, conform legislatiei interne a unui stat contractant, suma impozitului scutit sau redus se considera ca fiind platita in acel stat contractant de un rezident al celuilalt stat contractant, acea suma de impozit va fi recunoscuta ca un credit fiscal in celalalt stat contractant.
    Art. 25
    Nediscriminarea
    1. Nationalii unui stat contractant nu vor fi supusi in celalalt stat contractant la nici o impunere sau obligatie legata de aceasta, diferita sau mai impovaratoare decat impunerea si obligatiile legate de aceasta, la care sunt sau pot fi supusi nationalii acelui celalalt stat aflati in aceeasi situatie.
    2. Impunerea unui sediu permanent, pe care o intreprindere a unui stat contractant il are in celalalt stat contractant, nu va fi stabilita in conditii mai putin favorabile in acel celalalt stat, decat impunerea stabilita intreprinderilor acelui celalalt stat care desfasoara aceleasi activitati. Aceasta prevedere nu va fi interpretata ca obligand un stat contractant sa acorde rezidentilor celuilalt stat contractant nici o deducere personala, inlesnire si reducere in ce priveste impunerea, pe considerente privind statutul civil ori responsabilitatile familiale pe care le acorda rezidentilor sai.
    3. Intreprinderile unui stat contractant, al caror capital este integral sau partial detinut sau controlat, in mod direct sau indirect, de unul sau de mai multi rezidenti ai celuilalt stat contractant, nu vor fi supuse, in primul stat mentionat, la nici o impunere sau obligatie legata de aceasta, care sa fie diferita sau mai impovaratoare decat impunerea si obligatiile legate de aceasta, la care sunt sau pot fi supuse alte intreprinderi similare ale primului stat mentionat.
    4. Prevederile paragrafelor 2 si 3 ale prezentului articol nu se vor aplica impozitului vietnamez pe profitul repatriat, altul decat impozitul la care se face referire in paragraful 2 al art. 10, si impunerii vietnameze in legatura cu activitatile de productie agricola.
    5. Nici o prevedere a prezentului articol nu va fi considerata ca obligand fiecare stat contractant sa acorde persoanelor fizice, care nu sunt rezidente in acel stat, nici o deducere personala, inlesnire si reducere, in ceea ce priveste impunerea, care sunt acordate persoanelor fizice rezidente.
    6. Prevederile prezentului articol se aplica numai impozitelor care fac obiectul prezentului acord.
    Art. 26
    Procedura amiabila
    1. Cand o persoana care este rezidenta a unui stat contractant considera ca, datorita masurilor luate de autoritatile competente ale unuia sau ale ambelor state contractante, rezulta sau va rezulta pentru ea o impunere care nu este conforma cu prevederile prezentului acord, ea poate, indiferent de caile de atac prevazute de legislatia interna a acestor state, sa supuna cazul sau autoritatii competente a statului contractant in care aceasta persoana este rezidenta sau, daca situatia sa se incadreaza in prevederile paragrafului 1 al art. 25, acelui stat contractant al carui national este. Cazul trebuie prezentat in termen de 3 ani de la prima notificare a actiunii din care rezulta o impunere contrara prevederilor acordului.
    2. Autoritatea competenta se va stradui, daca reclamatia ii pare intemeiata si daca ea insasi nu este in masura sa ajunga la o solutionare corespunzatoare, sa rezolve cazul, pe calea unei intelegeri amiabile, cu autoritatea competenta a celuilalt stat contractant, in vederea evitarii unei impuneri care nu este in conformitate cu prezentul acord. Orice intelegere realizata va fi aplicata indiferent de perioada de prescriptie prevazuta in legislatia interna a statelor contractante.
    3. Autoritatile competente ale statelor contractante se vor stradui sa rezolve pe calea intelegerii amiabile orice dificultati sau dubii rezultate ca urmare a interpretarii sau aplicarii acestui acord. De asemenea, se pot consulta reciproc pentru eliminarea dublei impuneri, in cazurile neprevazute de acord.
    4. Autoritatile competente ale statelor contractante pot comunica direct intre ele, in scopul realizarii unei intelegeri, in sensul paragrafelor precedente. Cand, pentru a se ajunge la o intelegere, apare necesar un schimb oral de opinii, un asemenea schimb poate avea loc prin intermediul unei comisii formate din reprezentanti ai autoritatilor competente ale statelor contractante.
    Art. 27
    Schimb de informatii
    1. Autoritatile competente ale statelor contractante vor face schimb de informatii necesare aplicarii prevederilor prezentului acord sau privind legislatia interna a statelor contractante referitoare la impozitele vizate de acord, in masura in care impunerea la care se refera nu este contrara prevederilor acordului, in special pentru prevenirea fraudei sau evaziunii cu privire la asemenea impozite. Orice informatie obtinuta de un stat contractant va fi tratata ca secret, in acelasi mod ca si informatia obtinuta conform prevederilor legislatiei interne a acelui stat, si va fi dezvaluita numai persoanelor sau autoritatilor (inclusiv la instante judecatoresti si organe administrative) insarcinate cu stabilirea sau incasarea, aplicarea ori urmarirea sau solutionarea contestatiilor cu privire la impozitele care fac obiectul acordului. Asemenea persoane sau autoritati vor folosi informatia numai in aceste scopuri. Acestea pot dezvalui informatia in procedurile judecatoresti sau in deciziile judiciare. Autoritatile competente, prin consultari, vor stabili conditii, metode si tehnici adecvate cu privire la problemele in legatura cu care asemenea schimburi de informatii vor avea loc, inclusiv, cand apare necesar, schimburi de informatii referitoare la evitarea impunerii.
    2. Prevederile paragrafului 1 nu vor impune in nici un caz unui stat contractant obligatia:
    a) de a lua masuri administrative contrare propriei legislatii si practicii administrative a acelui sau a celuilalt stat contractant;
    b) de a furniza informatii care nu pot fi obtinute pe baza legislatiei sau in cadrul practicii administrative normale a acelui sau celuilalt stat contractant;
    c) de a furniza informatii care ar dezvalui orice secret de afaceri, industrial, comercial sau profesional, un procedeu de fabricatie sau informatii a caror divulgare ar fi contrara ordinii publice.
    Art. 28
    Membrii misiunilor diplomatice si ai posturilor consulare
    Nici o prevedere a prezentului acord nu va afecta privilegiile fiscale de care beneficiaza membrii misiunilor diplomatice sau ai posturilor consulare, in virtutea regulilor generale ale dreptului international sau a prevederilor unor acorduri speciale.
    Art. 29
    Intrarea in vigoare
    Prezentul acord va intra in vigoare in a 30-a zi de la data primirii pe canale diplomatice a ultimei notificari, prin care se comunica incheierea procedurilor legale interne, necesare in fiecare stat contractant pentru intrarea in vigoare a acordului. Prezentul acord se va aplica, in ceea ce priveste venitul obtinut si capitalul detinut in timpul anilor fiscali, incepand la sau dupa prima zi a lunii ianuarie a anului calendaristic imediat urmator celui in care prezentul acord va intra in vigoare.
    Art. 30
    Denuntarea
    Prezentul acord va ramane in vigoare o perioada nedeterminata, dar fiecare dintre statele contractante poate sa remita celuilalt stat contractant, pe canale diplomatice, o nota de denuntare scrisa la sau inainte de a 30-a zi a lunii iunie a oricarui an calendaristic, dupa expirarea unei perioade de 5 ani de la data la care acordul a intrat in vigoare.
    In aceasta situatie, prezentul acord va inceta sa se aplice, in ceea ce priveste venitul obtinut si capitalul detinut in timpul anilor fiscali, incepand la sau dupa prima zi a lunii ianuarie a anului calendaristic imediat urmator celui in care a fost remisa nota de denuntare.
    Drept pentru care, subsemnatii, autorizati in buna si cuvenita forma de catre guvernele lor, au semnat prezentul acord.
    Intocmit in dublu exemplar la Hanoi la 8 iulie 1995, in limbile romana, vietnameza si engleza, toate textele fiind egal autentice. In caz de divergente in interpretare, textul in limba engleza va prevala.

                Pentru Guvernul Romaniei,
                Petru Crisan,
                ministrul comertului

                Pentru Guvernul Republicii
                Socialiste Vietnam,
                Li Van Tried,
                ministrul comertului



SmartCity5

COMENTARII la Legea 6/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 6 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu