E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 1 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 4 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 14 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 completeaza articolul 17 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 18 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 19 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 adauga dupa articolul 19 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 26 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 27 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 28 din actul Legea 143 2000
Articolul 1 din actul Legea 522 2004 modifica articolul 29 din actul Legea 143 2000
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 522 din 24 noiembrie 2004

pentru modificarea si completarea Legii nr. 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1155 din  7 decembrie 2004


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Legea nr. 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 362 din 3 august 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Titlul legii va avea urmatorul cuprins:
    "LEGE
privind prevenirea si combaterea traficului si consumului ilicit de droguri"
    2. Litera h) a articolului 1 va avea urmatorul cuprins:
    "h) consumator - persoana care isi administreaza sau permite sa i se administreze droguri, in mod ilicit, prin inghitire, fumat, injectare, prizare, inhalare sau alte cai prin care drogul poate ajunge in organism;"
    3. La articolul 1, dupa litera h) se introduc literele h^1), h^2) si h^3) cu urmatorul cuprins:
    "h^1) consumator dependent - consumatorul care, ca urmare a administrarii drogului in mod repetat si sub necesitate ori nevoie, prezinta consecinte fizice si psihice conform criteriilor medicale si sociale;
    h^2) program integrat de asistenta a consumatorilor si a consumatorilor dependenti de droguri - totalitatea serviciilor de sanatate si a serviciilor de asistenta psihologica si sociala asigurate in mod integrat si coordonat persoanelor consumatoare de droguri, prin unitatile medicale, psihologice si sociale, publice, private si mixte;
    h^3) circuit integrat de asistenta a consumatorilor si a consumatorilor dependenti de droguri - totalitatea programelor integrate de asistenta asigurate consumatorilor si consumatorilor dependenti in vederea ameliorarii starii de sanatate in sensul bunastarii fizice, psihice si sociale a individului."
    4. Literele i) si k) ale articolului 1 vor avea urmatorul cuprins:
    "i) program terapeutic - totalitatea serviciilor si a masurilor medicale si psihologice integrate, individualizate prin evaluare, planificare, monitorizare si adaptare continua pentru fiecare consumator dependent, in vederea intreruperii consumului, a inlaturarii dependentei psihice si/sau fizice si/sau a reducerii riscurilor asociate consumului;
    ...........................................................................
    k) investigatori acoperiti - politistii special desemnati sa efectueze, cu autorizarea procurorului, activitati specifice, in vederea strangerii datelor privind existenta infractiunii si identificarea faptuitorilor, si acte premergatoare, sub o alta identitate decat cea reala, atribuita pentru o perioada determinata;"
    5. La articolul 1, dupa litera k) se introduc literele l), m) si n) cu urmatorul cuprins:
    "l) program psihologic si social - totalitatea serviciilor de evaluare, consiliere si psihoterapie individuala sau de grup si a serviciilor si masurilor sociale, individualizate prin evaluare, planificare, monitorizare si adaptare continua pentru fiecare consumator in vederea inlaturarii dependentei, reabilitarii si reinsertiei lui sociale;
    m) circuit terapeutic - ansamblul de programe terapeutice aplicate consumatorului dependent de droguri in mod complex, multidisciplinar, multisectorial si continuu, avand ca scop ameliorarea starii de sanatate;
    n) evaluare - determinarea caracteristicilor psihologice si sociale ale consumatorului de catre centrele de prevenire, evaluare si consiliere antidrog, in vederea includerii si supravegherii consumatorului intr-un program psihologic si social de catre managerul de caz."
    6. Articolul 4 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 4
    (1) Cultivarea, producerea, fabricarea, experimentarea, extragerea, prepararea, transformarea, cumpararea sau detinerea de droguri de risc pentru consum propriu, fara drept, se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 2 ani sau amenda.
    (2) Daca faptele prevazute la alin. (1) privesc droguri de mare risc, pedeapsa este inchisoarea de la 2 la 5 ani."
    7. La articolul 14 alineatul (1), litera c) va avea urmatorul cuprins:
    "c) drogurile au fost trimise sau livrate, distribuite sau oferite unui minor, unui bolnav psihic, unei persoane aflate intr-un program terapeutic ori s-au efectuat alte asemenea activitati interzise de lege cu privire la una dintre aceste persoane ori daca fapta a fost comisa intr-o institutie sau unitate medicala, de invatamant, militara, loc de detentie, centre de asistenta sociala, de reeducare sau institutie medical-educativa, locuri in care elevii, studentii si tinerii desfasoara activitati educative, sportive, sociale ori in apropierea acestora;"
    8. La articolul 17, dupa alineatul (2) se introduce alineatul (3) cu urmatorul cuprins:
    "(3) Sumele rezultate din valorificarea bunurilor confiscate si banii confiscati, conform alin. (1) si (2), constituie venituri ale bugetului de stat si se evidentiaza in cont separat in bugetul de stat."
    9. Alineatul (3) al articolului 18 va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Distrugerea drogurilor se efectueaza periodic, prin incinerare sau prin alte mijloace adecvate, de catre o societate comerciala autorizata, in prezenta unei comisii formate din cate un reprezentant al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, al Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor, al Agentiei Nationale Antidrog, un specialist din cadrul formatiunii centrale specializate in prevenirea si combaterea traficului si consumului ilicit de droguri din Inspectoratul General al Politiei Romane si gestionarul camerei de corpuri delicte a aceleiasi unitati."
    10. La articolul 18, dupa alineatul (3) se introduce alineatul (4) cu urmatorul cuprins:
    "(4) Cheltuielile ocazionate de distrugerea drogurilor se suporta de proprietar sau de persoana de la care au fost ridicate."
    11. Articolul 19 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 19
    In cazul in care un consumator este condamnat la pedeapsa inchisorii pentru savarsirea unei alte infractiuni decat cele prevazute la art. 4, instanta poate dispune includerea acestuia intr-un program terapeutic derulat in sistemul penitenciar."
    12. La capitolul III "Dispozitii procedurale", inainte de articolul 20 se introduc articolele 19^1 si 19^2 cu urmatorul cuprins:
    "Art. 19^1
    (1) In cazul savarsirii infractiunilor prevazute la art. 4, procurorul dispune, in termen de 24 de ore de la inceperea urmaririi penale, evaluarea consumatorului de catre centrul de prevenire, evaluare si consiliere antidrog, in scopul includerii acestuia in circuitul integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri.
    (2) Dupa primirea raportului de evaluare, intocmit de centrul de prevenire, evaluare si consiliere antidrog, in baza expertizei medico-legale in termen de 5 zile, procurorul dispune, cu acordul invinuitului sau inculpatului, includerea acestuia in programul integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri.
    (3) Daca impotriva invinuitului sau inculpatului s-a luat masura arestarii preventive, aceasta poate fi revocata sau inlocuita cu alta masura preventiva.
    (4) In toate cazurile, urmarirea penala este continuata potrivit dispozitiilor Codului de procedura penala.
    Art. 19^2
    (1) Daca, pana in momentul pronuntarii hotararii, inculpatul respecta protocolul programului integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri, instanta de judecata poate sa nu aplice nici o pedeapsa acestuia sau sa amane aplicarea pedepsei.
    (2) In cazul in care amana aplicarea pedepsei, instanta stabileste in cuprinsul hotararii data la care urmeaza sa se pronunte asupra pedepsei, interval de timp care nu poate fi mai mare de 2 ani, corelat cu durata programului integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri.
    (3) Intervalul de timp dintre momentul pronuntarii hotararii si data stabilita de instanta, potrivit alin. (2), constituie perioada de proba pentru inculpat.
    (4) Pentru invinuitul sau inculpatul care refuza includerea intr-un program integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri, se aplica dispozitiile Codului penal si ale Codului de procedura penala.
    (5) Daca in perioada de proba inculpatul a respectat programul integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri, instanta poate sa nu aplice nici o pedeapsa.
    (6) Daca inculpatul nu respecta programul integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri, instanta poate sa amane inca o data aplicarea pedepsei, pentru acelasi termen, si reincluderea in circuitul integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri sau sa aplice pedeapsa prevazuta de lege."
    13. Articolele 26 - 29 vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 26
    (1) Formatiunile centrale specializate in prevenirea si combaterea traficului si consumului ilicit de droguri din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane, Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane, Ministerul Public si Autoritatea Nationala a Vamilor transmit Agentiei Nationale Antidrog datele privind prevenirea si combaterea traficului si consumului ilicit de droguri, substante chimice esentiale, precursori si inhalanti chimici toxici, necesare intocmirii raportului catre Guvernul Romaniei si catre organisme internationale cu privire la evolutia si nivelul traficului si consumului de droguri in Romania, precum si cele necesare elaborarii de studii, sinteze si analize pentru fundamentarea politicilor si strategiilor de raspuns in lupta antidrog.
    (2) In acelasi scop, Ministerul Sanatatii, Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si Ministerul Educatiei si Cercetarii, precum si alte institutii publice sau private acreditate sa desfasoare programe si activitati de prevenire a consumului ilicit de droguri transmit datele solicitate de Agentia Nationala Antidrog, in conditiile legii.
    (3) Institutiile prevazute la alin. (2) pot primi, la cerere, datele centralizate de catre Agentia Nationala Antidrog privind drogurile, substantele chimice esentiale, precursorii si inhalantii chimici toxici, inclusiv rapoarte anuale, sinteze si analize.
    Art. 27
    (1) Consumul de droguri aflate sub control national, fara prescriptie medicala, este interzis pe teritoriul Romaniei.
    (2) Persoana care consuma ilicit droguri aflate sub control national poate fi inclusa, cu acordul sau, intr-un program integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri. Manifestarea acordului de includere in circuitul integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri se face prin semnarea unui document, potrivit regulamentului pentru aplicarea dispozitiilor prezentei legi.
    (3) Stabilirea programului psihologic si social individualizat se face de catre centrul de prevenire, evaluare si consiliere antidrog, pe baza evaluarii psihologice si sociale, si in concordanta cu rezultatele examinarii medicale solicitate unei unitati medicale, conform criteriilor prevazute in regulamentul de aplicare a prezentei legi.
    (4) Stabilirea programului terapeutic individualizat se face conform protocoalelor de practica, elaborate de Ministerul Sanatatii, prin structurile sale specializate si Colegiul Medicilor din Romania.
    (5) Unitatile medicale, in care se desfasoara programe terapeutice pentru consumatorii dependenti, transmit centrelor de prevenire, evaluare si consiliere antidrog datele necesare in vederea mentinerii continuitatii programului integrat de asistenta a persoanelor consumatoare de droguri, pe baza unui raport medical.
    (6) Programul terapeutic si programul psihologic si social se desfasoara integrat, astfel incat consumatorul si consumatorul dependent sa poata beneficia de o asistenta medicala, psihologica si sociala concomitenta si continua, cu respectarea drepturilor omului si a drepturilor pacientului, potrivit legii.
    Art. 28
    (1) Programele psihologice si sociale se elaboreaza de catre Agentia Nationala Antidrog in colaborare, dupa caz, cu Ministerul Sanatatii, Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si Ministerul Justitiei si se pot derula in centre autorizate si/sau acreditate in acest sens, cu regim deschis sau inchis, publice, private sau mixte.
    (2) Programele terapeutice se elaboreaza de catre Ministerul Sanatatii si se desfasoara in centre stabilite in acest scop, cu regim deschis sau inchis, publice, private sau mixte.
    (3) Cheltuielile ocazionate de efectuarea evaluarii consumatorului si de derularea programelor psihologice si sociale sunt suportate de la bugetul de stat prin bugetul Agentiei Nationale Antidrog si, in functie de posibilitatile materiale, de catre persoana in cauza, de familie sau de un organism privat, in conditiile stabilite printr-un ordin comun al ministrului administratiei si internelor, al ministrului sanatatii si al ministrului finantelor publice.
    (4) Cheltuielile ocazionate de aplicarea programului terapeutic individualizat pentru persoanele asigurate prin sistemul de asigurari sociale de sanatate sunt suportate de casele de asigurari de sanatate din Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate pentru afectiunile ce decurg din consumul de droguri si prin programele de sanatate ale Ministerului Sanatatii si programele de profilaxie ale Agentiei Nationale Antidrog.
    (5) In functie de posibilitatile materiale, persoana in cauza, familia acesteia sau organisme private pot suporta partial sau integral contravaloarea serviciilor de evaluare si cheltuielile ocazionate de participarea la programe psihologice si sociale, la tarifele si in conditiile stabilite prin decizie a presedintelui Agentiei Nationale Antidrog, cu avizul ministerelor interesate.
    (6) Sumele incasate de centrele de prevenire, evaluare si consiliere antidrog reprezinta venituri extrabugetare ale Agentiei Nationale Antidrog, cu titlu permanent, si se utilizeaza pentru finantarea programelor de prevenire a traficului si consumului ilicit de droguri. Sumele neutilizate la sfarsitul anului se reporteaza in anul urmator cu aceeasi destinatie.
    (7) Ministrul justitiei si ministrul sanatatii vor stabili, prin ordin comun, masurile medicale si educative sau programele care vor fi aplicate consumatorilor de droguri in penitenciare.
    Art. 29
    (1) Datele personale ale consumatorilor dependenti de consumul de droguri, inclusi in programul integrat de asistenta a consumatorilor si a consumatorilor dependenti de droguri, beneficiaza de confidentialitate, conform normelor in vigoare.
    (2) Evidenta centralizata a consumatorilor inclusi in circuitul terapeutic se tine de Observatorul Roman de Droguri si Toxicomanii din cadrul Agentiei Nationale Antidrog, in Registrul unic codificat privind consumatorii de droguri, pe baza datelor comunicate de Ministerul Sanatatii si de alte institutii care coordoneaza programe terapeutice, psihologice si sociale, precum si de centrele stabilite, publice sau private.
    (3) Ministerul Sanatatii, prin directiile desemnate, are acces la datele din evidenta prevazuta la alin. (2).
    (4) Persoanei careia i s-au aplicat masurile prevazute la art. 27 si 28 i se va elibera un certificat nominal sau o legitimatie in format electronic codificata, in care se vor mentiona: unitatea emitenta, datele de identificare a persoanei in cauza, durata, obiectul si rezultatul tratamentului, motivul terminarii tratamentului, starea sanatatii persoanei in cauza la inceputul si terminarea tratamentului.
    (5) Toate datele referitoare la persoanele supuse programului integrat de asistenta a consumatorilor si a consumatorilor dependenti de droguri vor fi distruse dupa 10 ani de la incetarea supravegherii medicale. In cazul persoanelor supuse de mai multe ori programelor integrate de asistenta a consumatorilor si a consumatorilor dependenti de droguri, datele vor fi distruse dupa 10 ani de la incetarea ultimei perioade de supraveghere medicala."
    14. Tabelul nr. I se completeaza cu urmatoarele substante:
    "PMMA = {paramethoxymethylamphetamine sau N-methyl-1-(4-methoxyphenil)-2-aminopropane}
    4-MTA = P-methylthioamphetamine sau 4 methylthioamphetamine
    2C-I = 2,5-dimethoxy-4-iodophenethylamine
    2C-T-2 = 2,5-dimethoxy-4-ethylthiophenethylamine
    2C-T-7 = 2,5-dimethoxy-4-(n)-propylthiophenethylamine
    TMA-2 = 2,4,5-trimethoxyamphetamine"
    15. Tabelul nr. II se completeaza cu urmatoarea substanta:
    "2C-B = 4-bromo-2,5-dimethoxyphenethylamine"
    16. Tabelul nr. III se completeaza cu urmatoarele substante:
    "GHB = acide y-hydroxybutyric
    ZOLPIDEM = N,N,6-trimethyl-2-p-tolylimidazol [1,2 = alfa] pyridin-3-acetamide"
    17. Tabelele nr. I - IV se completeaza, la sfarsitul fiecarui tabel, cu urmatoarele mentiuni:
    "- sarurile substantelor din tabel, atunci cand existenta unor astfel de saruri este posibila;
    - produsele conditionate - comprimate, drajeuri, solutii, siropuri etc., stabilite prin ordin al ministrului sanatatii, in compozitia carora intra substantele inscrise in prezentul tabel."
    Art. 2
    Prezenta lege intra in vigoare in termen de 3 luni de la publicare, cu exceptia art. 19^1 si 19^2 din Legea nr. 143/2000, care intra in vigoare la data intrarii in vigoare a noului Cod penal.
    Art. 3
    In termen de 60 de zile de la publicarea prezentei legi Ministerul Sanatatii si Ministerul Administratiei si Internelor supun adoptarii Guvernului proiectul hotararii pentru modificarea si completarea Regulamentului de aplicare a dispozitiilor Legii nr. 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.359/2000, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 46 din 29 ianuarie 2001, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 4
    Legea nr. 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 362 din 3 august 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu cele aduse prin prezenta lege, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

    Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata.

                      PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                               VALER DORNEANU

                           PRESEDINTELE SENATUI
                              NICOLAE VACAROIU



SmartCity5

COMENTARII la Legea 522/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 522 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu