E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
A fost modificat de:
Legea 32 1994 in legatura cu articolul 9 din actul Legea 376 2004
Articolul 8 din actul Legea 32 1994 in legatura cu articolul 36 din actul Legea 414 2002
Articolul 8 din actul Legea 32 1994 in legatura cu articolul 2 din actul Legea 576 2001
Articolul 1 din actul Legea 32 1994 modificat de Legea 204 2001
Articolul 4 din actul Legea 32 1994 modificat de Legea 204 2001
Articolul 8 din actul Legea 32 1994 modificat de Legea 204 2001
Articolul 8 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 2 din actul OUG 127 1999
Articolul 1 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 3 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 4 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 5 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 6 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 7 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 8 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 9 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 10 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 11 din actul Legea 32 1994 modificat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 14 din actul Legea 32 1994 abrogat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 15 din actul Legea 32 1994 abrogat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 16 din actul Legea 32 1994 abrogat de articolul 1 din actul Ordonanţa 36 1998
Articolul 12 din actul Legea 32 1994 abrogat de articolul 12 din actul Legea 105 1997
Articolul 13 din actul Legea 32 1994 abrogat de articolul 12 din actul Legea 105 1997
Legea 32 1994 in legatura cu articolul 8 din actul Hotărârea 759 1995
Legea 32 1994 in legatura cu articolul 6 din actul Ordonanţa 70 1994
Legea 32 1994 in legatura cu Ordin 994 1994
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 32 din 19 mai 1994

privind sponsorizarea

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 129 din 25 mai 1994


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Sponsorizarea este activitatea care se desfasoara pe baza unui contract incheiat intre sponsor si beneficiar, care consimt asupra mijloacelor financiare si a bunurilor materiale care se acorda ca sprijin, precum si a duratei sponsorizarii.
    In cazul sponsorizarii constand in bunuri materiale, acestea vor fi evaluate prin contractul de sponsorizare la valoarea lor reala din momentul predarii lor catre beneficiar.
    Art. 2
    Este considerat sponsor orice persoana fizica sau juridica din Romania sau din strainatate care efectueaza o sponsorizare in conditiile legii.
    Art. 3
    Persoanele fizice sau juridice din Romania nu pot efectua activitati de sponsorizare din surse obtinute de la buget.
    Art. 4
    Poate beneficia de sponsorizare orice persoana juridica de utilitate publica, cu sediul in Romania, care desfasoara sau urmeaza sa desfasoare o activitate cu caracter direct umanitar, filantropic, cultural, artistic, educativ, stiintific, religios, sportiv sau care este destinata protectiei drepturilor omului si educatiei civice ori calitatii mediului inconjurator.
    Art. 5
    Poate beneficia de sponsorizare:
    a) orice persoana juridica nonprofit cu sediul in Romania, care desfasoara sau urmeaza sa desfasoare o activitate care poate fi sponsorizata conform art. 4;
    b) orice persoana fizica, avand domiciliul in Romania sau apartinand spiritualitatii romanesti, a carei activitate constanta intr-unul dintre domeniile prevazute la art. 4 este recunoscuta de catre o persoana juridica nonprofit, constituita legal in tara sau in strainatate, cu activitate sustinuta in domeniul pentru care ofera recomandarea.
    Art. 6
    Sponsorul ori beneficiarul poate sa aduca la cunostinta publicului sponsorizarea numai prin promovarea numelui sau a marcii ori a imaginii sale.
    Numerele ziarelor, revistelor si emisiunile de radio si televiziune sponsorizate trebuie anuntate ca atare.
    Se interzice ca prin operatiunea de sponsorizare beneficiarul ori sponsorul sa efectueze reclama comerciala anterioara, concomitenta sau ulterioara activitatii sponsorizate, in favoarea sponsorului sau a altor persoane decat beneficiarul.
    Art. 7
    Facilitatile prevazute de prezenta lege nu se acorda in cazul:
    a) sponsorizarii reciproce, persoane fizice;
    b) sponsorizarea de catre rude ori afini, pana la gradul al patrulea inclusiv.
    Art. 8
    Persoanele fizice sau juridice romane care efectueaza sponsorizari in domeniile prevazute la art. 4 beneficiaza de reducerea bazei impozabile cu echivalentul sponsorizarii, dar nu mai mult de 5% din venitul impozabil, cu exceptia veniturilor din salarii in cazul persoanelor fizice.
    Persoanele fizice sau juridice straine care datoreaza statului roman, conform legislatiei in vigoare, un impozit pentru un venit realizat in Romania, dar care efectueaza sponsorizari in domeniile prevazute la art. 4, beneficiaza de reducerea venitului impozabil cu echivalentul in lei al sponsorizarii, calculat la cursul de schimb valutar al zilei la data efectuarii platii, dar nu mai mult de 5% din venitul impozabil.
    Art. 9
    Beneficiarii sponsorizarii sunt scutiti de plata taxei pe valoarea adaugata asupra veniturilor incasate din sponsorizare.
    Art. 10
    Beneficiaza de prevederile art. 8 si 9 si sponsorii care intretin monumente si situri istorice.
    Art. 11
    Nu beneficiaza de facilitatile prevazute de prezenta lege sponsorul care, in mod direct sau indirect, urmareste sa directioneze activitatea beneficiarului.
    Dispozitiile alineatului precedent nu inlatura dreptul partilor de a incheia, potrivit legii, acte juridice afectate de sarcina, daca prin aceasta nu se directioneaza ori nu se conditioneaza activitatea de ansamblu a beneficiarului.
    Art. 12
    Contestatiile privind acordarea sau neacordarea facilitatilor stabilite de prezenta lege sunt de competenta directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat.
    Contestatiile se introduc in termen de 30 de zile de la data comunicarii, de catre organul de specialitate al Ministerului Finantelor, a solutiei la cererea de acordare a facilitatilor.
    In cazul necomunicarii solutiei, termenul de contestatie curge de la expirarea a 30 de zile de la data introducerii cererii.
    Introducerea contestatiei nu suspenda obligatia sponsorului de virare la bugetul de stat ori, dupa caz, la bugetele locale, a sumelor datorate cu titlu de impozit sau taxe vamale.
    Contestatiile adresate administratiilor financiare sunt supuse unei taxe de timbru de 2%, calculata la valoarea sumei contestate, dar nu mai putin de 1.000 lei.
    In situatia admiterii integrale sau partiale a contestatiei, taxa de timbru se restituie integral sau proportional cu reducerea sumei contestate.
    Art. 13
    Contestatia se solutioneaza prin decizia motivata a directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat si se comunica partilor interesate.
    Art. 14
    Partea nemultumita se poate adresa instantei judecatoresti in termen de 15 zile de la comunicarea deciziei motivate.
    Art. 15
    In vederea solutionarii plangerii, in conditiile prezentei legi, dovada simulatiei se poate face, chiar in raporturile dintre parti, prin orice mijloc legal de proba.
    Art. 16
    Ministerul Finantelor va emite instructiuni pentru aplicarea legii in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a acesteia.
    Art. 17
    Prevederile prezentei legi intra in vigoare cu data de intai a lunii urmatoare publicarii acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 18
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei legi orice dispozitii contrare se abroga.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor si Senat in sedinta comuna din 5 mai 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                   PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                            ADRIAN NASTASE

                        PRESEDINTELE SENATUI
                     prof. univ. dr. OLIVIU GHERMAN



SmartCity5

COMENTARII la Legea 32/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 32 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 32/1994
Legea 376 2004
privind bursele private
Legea 414 2002
privind impozitul pe profit
Legea 576 2001
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 127/1999 privind instituirea unor masuri cu caracter fiscal si imbunatatirea realizarii si colectarii veniturilor statului
Legea 204 2001
privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 36/1998 pentru modificarea si completarea Legii nr. 32/1994 privind sponsorizarea
OUG 127 1999
privind instituirea unor masuri cu caracter fiscal si imbunatatirea realizarii si colectarii veniturilor statului
Ordonanţa 36 1998
pentru modificarea si completarea Legii nr. 32/1994 privind sponsorizarea
Legea 105 1997
pentru solutionarea obiectiunilor, contestatiilor si a plangerilor asupra sumelor constatate si aplicate prin actele de control sau de impunere ale organelor Ministerului Finantelor
Hotărârea 759 1995
pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 70/1994 privind impozitul pe profit
Ordonanţa 70 1994
privind impozitul pe profit
Ordin 994 1994
privind aprobarea Instructiunilor pentru aplicarea Legii nr. 32/1994 privind sponsorizarea
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu