Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 3 din 12 ianuarie 1994

pentru ratificarea Acordului privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Moldova, semnat la Bucuresti la 14 august 1992

ACT EMIS DE:                PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 12 din 19 ianuarie 1994


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Acordul privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Moldova, semnat la Bucuresti la 14 august 1992.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 18 octombrie 1993, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                        ADRIAN NASTASE

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 28 decembrie 1993, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                    PRESEDINTELE SENATUI
                prof. univ. dr. OLIVIU GHERMAN

                            ACORD
privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Moldova

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Moldova, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    in dorinta de a intensifica cooperarea economica, in avantajul reciproc al ambelor tari,
    in scopul de a crea conditii favorabile pentru investitiile investitorilor unei parti contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante, si
    recunoscand ca promovarea si protejarea reciproca a investitiilor, pe baza prezentului acord, stimuleaza initiativa in acest domeniu,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Definitii
    In sensul prezentului acord:
    1. Termenul investitie desemneaza orice fel de active detinute de un investitor al uneia dintre partile contractante, investite pe teritoriul celeilalte parti contractante, in conformitate cu legile si reglementarile acesteia. Termenul include, in special, dar nu exclusiv:
    a) proprietatea bunurilor mobile si imobile, precum si orice alte drepturi reale;
    b) drepturi derivate din actiuni, obligatiuni si alte feluri de participare in societati comerciale;
    c) drepturile de creanta sau alte drepturi referitoare la prestari avand o valoare economica sau financiara;
    d) drepturi de proprietate intelectuala, cum sunt drepturile de autor, marci si nume comerciale, brevete, procedee tehnice, know-how, goodwill, precum si alte drepturi similare;
    e) concesiuni conferite prin lege sau in baza unui contract, inclusiv concesiunile legate de prospectare, explorare, extractie si exploatare.
    Orice modificare a formei in care sunt investite activele nu va afecta caracterul lor de investitie.
    2. Termenul investitor desemneaza orice persoana fizica sau juridica a unei parti contractante care a efectuat, efectueaza sau se obliga sa efectueze investitii pe teritoriul celeilalte parti contractante, in conformitate cu legislatia acesteia din urma.
    3. Termenii persoana fizica si persoana juridica desemneaza orice persoana fizica, care are cetatenia Republicii Moldova sau a Romaniei in conformitate cu legislatia in vigoare, cat si, respectiv, orice persoana juridica constituita conform legislatiei fiecareia dintre partile contractante si care au sediul central in Republica Moldova si, respectiv, in Romania.
    4. Termenul venituri desemneaza sumele produse de o investitie si include, in special, dar nu exclusiv, beneficii, dividende, dobanzi, sporuri de capital, redevente si alte remuneratii similare.
    5. Termenul teritoriu desemneaza, in afara de suprafetele care se afla pe teritoriul granitelor uscatului, si zonele marine si submarine asupra carora una dintre partile contractante este suverana sau exercita drepturi de suveranitate sau de jurisdictie conform legislatiei internationale.
    Art. 2
    Promovarea si protejarea investitiilor
    1. Fiecare parte contractanta va incuraja si va crea conditii favorabile investitiilor facute pe teritoriul acesteia de catre investitori ai celeilalte parti contractante.
    2. Investitiile vor fi admise in conformitate cu prevederile legale ale celor doua parti contractante si se vor bucura de protectia si garantiile prevazute in acest acord si in legile specifice ale fiecareia dintre ele.
    3. Fiecare parte contractanta va oferi pe teritoriul sau un tratament just si echitabil pentru investitii ale investitorilor celeilalte parti contractante, nu va obstructiona in nici un fel - prin masuri arbitrare sau discriminatorii - conducerea, folosirea, utilizarea sau repatrierea capitalului, instrainarea si dreptul de dispozitie asupra investitiilor, cat si asupra societatilor locale, asocierilor sau firmelor in care s-au facut aceste investitii.
    Art. 3
    Tratamentul investitiei si clauza natiunii celei mai favorizate
    1. Fiecare parte contractanta va acorda investitiilor efectuate in teritoriul sau, activitatilor sale conexe si veniturilor acumulate de catre investitorii celeilalte parti contractante un tratament nu mai putin favorabil decat cel pe care il acorda, in situatii asemanatoare, propriilor investitori sau investitorilor oricarui stat tert.
    2. Fiecare parte contractanta va acorda investitorilor celeilalte parti contractante, in ceea ce priveste conducerea, mentinerea, valorificarea, transformarea autorizata, repatrierea capitalului, instrainarea, folosirea sau dispozitia asupra investitiei lor, un tratament nu mai putin favorabil decat cel pe care il acorda propriilor investitori sau investitorilor oricarui stat tert.
    3. Prevederile acestui acord, referitoare la acordarea tratamentului national sau a tratamentului natiunii celei mai favorizate, nu vor fi interpretate in sensul de a obliga o parte contractanta sa extinda asupra investitorilor celeilalte parti contractante avantajele sau privilegiile acordate in virtutea participarii ca membru la:
    a) orice uniune economica sau vamala, o zona de liber schimb sau o organizatie economica regionala sau subregionala, asociatii ale Pietei Comune la care oricare dintre partile contractante este sau ar putea sa devina parte:
    b) orice acord economic international, multilateral sau regional ori alt angajament referitor, in totalitate sau in principal, la evitarea dublei impuneri sau la facilitatea comertului de frontiera.
    Art. 4
    Nationalizarea sau exproprierea
    1. Investitiile efectuate de catre investitorii uneia dintre partile contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante nu vor putea fi nationalizate, expropriate sau supuse unor masuri avand un efect similar (la care se face referire in continuare ca expropriere), decat daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
    a) masurile s-au luat din motive de necesitate sau utilitate publica, conform unei proceduri legale corespunzatoare;
    b) masurile nu sunt discriminatorii sau contrare masurilor luate fata de investitiile nationale sau investitorii interni sau fata de investitiile si investitorii unei terte tari;
    c) se stabileste o procedura adecvata pentru a determina suma si modalitatea de plata a despagubirilor.
    2. Despagubirea va trebui sa corespunda valorii investitiei care a facut obiectul uneia dintre masurile mentionate la paragraful 1 al acestui articol. Suma despagubirii va fi determinata in conformitate cu principiile recunoscute de evaluare, cum sunt valoarea justa de piata a investitiei la data imediat anterioara celei la care devine efectiva sau publica exproprierea sau nationalizarea. Aceasta despagubire se va plati si va fi transferabila fara intarziere nejustificata.
    3. Suma despagubirii va fi determinata in conformitate cu principiile internationale de evaluare recunoscute, cum ar fi valoarea efectiva si justa de piata a investitiei cu putin timp inainte de momentul in care s-a anuntat hotararea de expropriere sau in care a fost data publicitatii. In cazul in care valoarea justa de piata nu poate fi stabilita cu usurinta, cuantumul despagubirii va fi hotarat pe principii echitabile, obiective, tinandu-se seama, printre altele, de capitalul investit, veniturile curente, valoarea de inlocuire si orice alti factori pertinenti.
    4. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere intre un investitor si o parte contractanta, suma va fi calculata urmand procedura reglementarii diferendelor in baza art. X al acestui acord.
    5. Suma despagubirii va fi platita imediat investitorului, care are dreptul de a transfera aceasta suma fara intarziere nejustificata, in moneda in care s-a facut investitia. O data ce s-a stabilit cuantumul despagubirii, se va remite prompt autorizatia pentru repatrierea acesteia conform legislatiei fiecarei tari.
    Art. 5
    Despagubiri pentru deteriorari si pierderi
    Investitorilor uneia dintre partile contractante ale caror investitii au suferit pierderi pe teritoriul celeilalte parti contractante ca urmare a unui razboi sau a altui conflict armat, unei stari de urgenta, unei revolutii sau revolta, li se vor acorda de catre aceasta din urma parte contractanta un tratament nu mai putin favorabil decat cel acordat investitorilor oricarui stat tert, in ceea ce priveste restituirile, despagubirile, compensatiile sau alte plati.
    Aceste plati vor fi liber transferabile.
    Art. 6
    Repatrierea capitalului, profiturilor si veniturilor
    1. Fiecare parte contractanta garanteaza investitorilor celeilalte parti contractante, cu privire la investitiile lor, efectuarea, in conformitate cu legile si reglementarile sale, a transferului liber al:
    a) capitalului si sumelor aditionale folosite pentru mentinerea si cresterea investitiilor;
    b) veniturilor curente provenind din investitii, cum sunt: venitul net, dividendele, platile pentru asistenta si servicii tehnice, dobanzile si orice alte onorarii;
    c) sumelor provenite din vanzarea, totala sau partiala, instrainarea sau lichidarea unei investitii;
    d) platilor efectuate pentru rambursarea creditelor pentru investitii si a dobanzilor datorate, precum si a fondurilor pentru rambursarea imprumuturilor referitoare la o investitie si a dobanzilor datorate;
    e) unei parti adecvate din castigurile cetatenilor celeilalte parti contractante provenite din munca si serviciile prestate de ei in legatura cu o investitie de pe teritoriul ei.
    2. Fiecare parte contractanta va elibera, dupa indeplinirea obligatiilor fiscale care revin investitiei, autorizatiile necesare - daca sunt cerute - pentru a asigura executarea fara intarziere a acestor transferuri.
    3. Transferurile de mai sus vor fi efectuate in moneda in care a fost realizata investitia sau in orice alta valuta, daca s-a convenit astfel, la cursul de schimb oficial in vigoare la data transferului, potrivit reglementarilor in vigoare in tara gazda.
    4. Fara intarziere, in sensul acestui articol, sunt considerate transferurile care se efectueaza intr-un termen normal cerut pentru intocmirea formalitatilor de transfer. Termenul incepe sa curga din ziua in care au fost inaintate autoritatilor competente, in mod corespunzator, cererea de transfer impreuna cu documentele necesare si nu trebuie sa depaseasca, in nici un caz, termenele prevazute de legislatiile nationale ale partilor contractante. Aceleasi prevederi urmeaza sa fie aplicate transferurilor la care se refera art. IV, V si VII din acest acord.
    Art. 7
    Subrogarea
    Daca una din partile contractante sau o agentie desemnata de aceasta efectueaza o plata catre unul din investitorii sai, in cadrul unei garantii financiare impotriva riscurilor necomerciale, pe care a acordat-o in legatura cu o investitie pe teritoriul celeilalte parti contractante, aceasta din urma va recunoaste, in virtutea principiului subrogarii, transferul oricarui drept sau titlu al acestui investitor catre prima parte contractanta sau catre agentia desemnata de aceasta. Cealalta parte contractanta va fi indreptatita sa deduca taxele si celelalte cheltuieli publice datorate si platibile de catre investitor.
    Art. 8
    Alte obligatii
    Daca din dispozitiile legale ale oricareia dintre partile contractante sau din obligatiile asumate potrivit dreptului international, actuale sau viitoare, ar rezulta o reglementare generala sau speciala care sa permita ca investitiile investitorilor celeilalte parti contractante sa aiba un tratament mai favorabil decat cel prevazut de prezentul acord, acea reglementare va prevala, in masura in care este mai favorabila, fata de acest acord.
    Art. 9
    Consultari
    Oricare parte contractanta poate propune celeilalte parti contractante efectuarea de consultari asupra oricaror probleme privind aplicarea prezentului acord. Cealalta parte contractanta va examina cu atentie deosebita propunerea, creand conditii adecvate pentru ca aceasta consultare sa se realizeze cat mai curand posibil.
    Art. 10
    Reglementarea diferendelor privind investitiile dintre investitori si partile contractante
    1. Orice diferend intre o parte contractanta si un investitor al celeilalte parti contractante, privind o investitie a acestui investitor pe teritoriul primei parti contractante, va fi solutionat, pe cat posibil, pe cale amiabila, prin consultari si negocieri intre parti.
    2. In cazul in care un astfel de diferend nu poate fi solutionat pe cale amiabila in termen de 6 luni de la data cererii scrise pentru reglementare, investitorul respectiv va putea supune diferendul, la alegerea sa, pentru solutionare la:
    a) tribunalul competent al partii contractante pe teritoriul careia a fost efectuata investitia;
    b) Centrul International pentru Reglementarea Diferendelor relative la Investitii (ICSID), prevazut in Conventia pentru reglementarea diferendelor relative la investitii intre state si persoane ale altor state, deschisa spre semnare la Washington la 18 martie 1965; sau
    c) un tribunal arbitral ad-hoc, daca nu s-a convenit altfel intre partile la diferend, care va fi constituit in conditiile regulilor de arbitraj ale Comisiei Natiunilor Unite pentru Drept Comercial International (UNCITRAL).
    Art. 11
    Reglementarea diferendelor dintre partile contractante
    1. Orice diferend intre partile contractante cu privire la interpretarea sau aplicarea prezentului acord va fi solutionat, pe cat posibil, pe cale amiabila, prin negocieri intre cele doua parti contractante.
    2. Daca diferendul nu a putut fi solutionat in termen de 6 luni de la data inceperii negocierilor, acesta va fi supus, la cererea oricareia dintre partile contractante, unui tribunal arbitral.
    3. Tribunalul arbitral va fi desemnat astfel: fiecare parte contractanta va numi un arbitru, iar acesti doi arbitri vor desemna, de comun acord, un presedinte care va fi cetatean al unui stat tert. Cei doi arbitri trebuie sa fie desemnati intr-un termen de 3 luni, iar presedintele, intr-un termen de 5 luni de la data la care oricare dintre partile contractante a comunicat celeilalte parti contractante ca doreste sa supuna diferendul unui tribunal arbitral.
    4. Daca in decursul oricareia dintre perioadele mentionate in paragraful anterior nu s-au facut desemnarile prevazute, fiecare parte contractanta va avea dreptul sa solicite presedintelui Curtii Internationale de Justitie sa faca numirile respective.
    Daca presedintele este cetatean al uneia dintre partile contractante sau este impiedicat sa exercite functia mentionata, va fi invitat vicepresedintele Curtii Internationale de Justitie. Daca vicepresedintele este cetatean al uneia dintre partile contractante sau este impiedicat din orice alta cauza sa exercite functia mentionata, desemnarile vor fi facute de membrul Curtii Internationale de Justitie cu cea mai mare vechime si care nu este cetatean al nici uneia dintre partile contractante.
    5. Daca partile contractante nu decid altfel, tribunalul isi va stabili propria sa procedura.
    6. Tribunalul va adopta hotararea cu majoritate de voturi. Aceasta hotarare va fi definitiva si obligatorie pentru parti.
    7. Fiecare parte contractanta va suporta cheltuielile pentru arbitrul pe care l-a desemnat, iar cheltuielile pentru presedinte, precum si celelalte cheltuieli efectuate vor fi suportate, in parti egale, de catre partile contractante.
    Art. 12
    Aplicarea acordului si aplicarea altor prevederi
    1. Acest acord se va aplica si investitiilor realizate de investitorii unei parti contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante inainte de intrarea in vigoare a acestui acord si acceptate in conformitate cu prevederile legale in vigoare ale fiecarei parti contractante. Totusi, acordul nu se va aplica diferendelor survenite anterior intrarii in vigoare a acestui acord.
    2. Ori de cate ori un caz este guvernat de acest acord, cat si de alt acord international la care ambele parti contractante sunt parti, sau daca este guvernat de catre legislatia generala internationala, prevederile cele mai favorabile, de la caz la caz, vor fi aplicate partilor contractante si investitorilor acestora.
    3. Ori de cate ori, ca rezultat al legilor si al altor dispozitii legale generale, una dintre partile contractante a prevazut un tratament mai avantajos pentru investitorii celeilalte parti contractante decat acela prevazut in acest acord, acestora li se va acorda acest tratament mai favorabil.
    In cazul unor contracte speciale dintre un investitor si cealalta parte contractanta, prevederile acestor contracte, fara a prejudicia prevederile prezentului acord, vor fi in favoarea investitorului in cauza.
    Art. 13
    Intrarea in vigoare, valabilitatea si expirarea
    1. Prezentul acord va intra in vigoare la 30 de zile de la data efectuarii schimbului instrumentelor de ratificare si va ramane in vigoare 10 ani.
    2. Daca nici una dintre partile contractante nu l-a denuntat cu cel putin 6 luni inainte de data expirarii sale, prezentul acord se va prelungi tacit pentru alte perioade de 10 ani, fiecare parte contractanta rezervandu-si dreptul de a denunta acest acord cu o notificare prealabila de cel putin 6 luni inainte de data expirarii perioadei respective.
    3. In legatura cu investitiile efectuate inainte de data expirarii acestui acord, prevederile sale vor continua sa se aplice pe o perioada de 10 ani, incepand de la data expirarii sale.
    Drept pentru care subsemnatii, fiind pe deplin autorizati de catre guvernele respective, au semnat prezentul acord.
    Incheiat la Bucuresti la 14 august 1992, in doua exemplare originale, in limba romana, ambele texte fiind egal autentice.

                 Pentru Guvernul Romaniei,
                 Florian Bercea,
                 ministrul bugetului, veniturilor
                 statului si controlului financiar

                 Pentru Guvernul Republicii Moldova,
                 Nicolae Andronati,
                 prim viceprim ministru



SmartCity5

COMENTARII la Legea 3/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 3 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 3/1994
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu