E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 25 din 17 decembrie 1969    * Republicata

privind regimul strainilor in Republica Socialista Romania

ACT EMIS DE: MAREA ADUNARE NATIONALA

ACT PUBLICAT IN: BULETINUL OFICIAL  NR. 57 din 18 mai 1972


SmartCity3


    *) Republicata in temeiul art. III din Decretul nr. 131/1972, publicat in B. Of. nr. 40 din 23 aprilie 1972.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    In Romania strainii au, in conditiile legii, drepturile fundamentale ale cetatenilor romani - cu exceptia drepturilor politice -, drepturile civile ale acestora, precum si orice alte drepturi recunoscute prin lege sau prin acorduri internationale la care Romania este parte.
    Pe timpul sederii in Romania strainii sunt datori sa respecte legile romane.
    Art. 2
    Sunt straini, in sensul prezentei legi, persoanele care nu au cetatenia romana - fie ca au o cetatenie straina, fie ca nu au nici o cetatenie.

    CAP. 2
    Intrarea strainilor in Romania

    Art. 3
    Strainii pot intra pe teritoriul Romaniei in baza actelor pentru trecerea frontierei de stat romane, prevazute de lege.
    Actele pentru trecerea frontierei de stat romane trebuie sa fie prevazute cu viza romana, care se acorda de catre misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Republicii Socialiste Romania. Strainii care doresc sa viziteze Romania ca turisti pot intra in tara pe baza vizei turistice ce se acorda, la cerere, si de catre punctele de control pentru trecerea frontierei de stat romane.
    Sunt scutite de viza romana actele pentru trecerea frontierei de stat romane, eliberate de organele competente ale altui stat, in conformitate cu intelegerile internationale la care Romania este parte.
    Art. 4
    Strainului i se poate refuza intrarea in Romania, daca:
    a) a actionat impotriva intereselor Romaniei sau exista indicii temeinice ca venind in tara ar putea actiona impotriva intereselor statului roman;
    b) sunt indicii temeinice ca intentioneaza sa intre in tara pentru a comite infractiuni;
    c) a incalcat normele referitoare la regimul strainilor in Romania sau legile vamale, valutare ori cele cu privire la trecerea frontierei de stat romane;
    d) i s-a ridicat dreptul de sedere in Romania, a fost expulzat ori este indezirabil;
    e) nu face dovada ca are posibilitati de intretinere pe timpul sederii in Romania.

    CAP. 3
    Sederea strainilor in Romania

    Art. 5
    Dispozitiile legale cu privire la domiciliu si resedinta stabilite pentru cetatenii romani se aplica in mod corespunzator si strainilor.
    Strainul care intra in Romania pentru a se stabili cu domiciliul sau pentru a-si stabili resedinta pe o durata mai mare de 120 zile isi va anunta sosirea la organul Ministerului de Interne din localitatea unde urmeaza a domicilia sau a avea resedinta, in termen de 3 zile de la trecerea frontierei de stat romane, in vederea luarii in evidenta si a obtinerii actului roman de identitate. Aceeasi obligatie o au si strainii care au intrat in tara, in mod repetat, in interes personal, pe o durata totala mai mare de 120 zile intr-un an.
    Pentru copilul sub 14 ani, obligatia de anuntare revine parintelui sau altui reprezentant legal ori insotitorului lui.
    Strainii veniti in Romania pentru o sedere mai mica de 120 zile nu sunt obligati sa se prezinte la organele Ministerului de Interne pentru a-si declara resedinta.
    Art. 6
    Strainilor care au implinit varsta de 14 ani li se elibereaza urmatoarele acte romane de identitate:
    a) carnet de identitate, pentru strainii care isi stabilesc domiciliul in Romania;
    b) legitimatie provizorie, pentru strainii care isi stabilesc resedinta in Romania pe o durata mai mare de 120 zile.
    Copilul sub 14 ani se trece in actul de identitate al parintelui sau altui reprezentant legal ori al insotitorului lui.
    La implinirea varstei de 14 ani, strainii sunt obligati sa se prezinte cu actele necesare la organul local al Ministerului de Interne, in vederea obtinerii actului roman de identitate.
    Art. 7
    Carnetul de identitate se elibereaza pe baza actului de trecere a frontierei de stat si a actelor de stare civila.
    Legitimatia provizorie se elibereaza pe baza actului de trecere a frontierei de stat.
    Art. 8
    Carnetul de identitate se elibereaza cu termen de valabilitate de 10 ani si se vizeaza anual.
    Legitimatia provizorie se elibereaza cu termen de valabilitate pe perioada pentru care s-a aprobat sederea in Romania.
    Art. 9
    Cu cel putin 5 zile inainte de expirarea vizei anuale sau a valabilitatii carnetului de identitate, strainii se vor prezenta la organul local al Ministerului de Interne in evidenta caruia figureaza, pentru viza anuala sau eliberarea unui noi carnet.
    Posesorul legitimatiei provizorii, care doreste sa obtina prelungirea termenului de sedere in Romania, se va prezenta cu cel putin 24 ore inainte de expirarea valabilitatii acesteia la organul prevazut la alineatul precedent, pentru eliberarea unei noi legitimatii sau prelungirea valabilitatii legitimatiei.
    Art. 10
    Orice modificare, adaugire sau mentiune facuta pe carnetul de identitate sau pe legitimatia provizorie de catre alte organe decat cele ale Ministerului de Interne este interzisa si atrage nulitatea acestor acte.
    Art. 11
    Se elibereaza un nou carnet de identitate sau o noua legitimatie provizorie:
    a) la expirarea termenului de valabilitate pentru care au fost eliberate;
    b) la schimbarea numelui;
    c) in caz de anulare;
    d) in caz de distrugere, deterioare, furt sau pierdere.
    Art. 12
    In termen de 48 ore de la constatarea lipsei carnetului de identitate sau a legitimatiei provizorii, titularul actului va anunta cel mai apropiat organ al Ministerului de Interne.
    Persoana care gaseste un act de identitate pentru straini il va preda celui mai apropiat organ al Ministerului de Interne.
    Art. 13
    Actele romane de identitate ce au fost eliberate strainilor vor fi predate, in cel mult 3 zile de la ridicarea lor, organului competent al Ministerului de Interne, de catre:
    a) organul care a dispus arestarea; in cazul cand masura a fost luata de instanta judecatoreasca, obligatia de a preda actele revine organului care a executat arestarea;
    b) organul de stare civila, pentru morti.
    Art. 14
    Darea sau primirea spre pastrare in orice scop a actelor de identitate ale strainilor, in afara de cazurile prevazute la art. 13, este interzisa. Organul de urmarire penala poate pastra actele persoanelor retinute, pe timpul cat dureaza retinerea.
    Art. 15
    Actele romane de identitate eliberate strainului se retrag de catre organele competente ale Ministerului de Interne, daca acesta:
    a) paraseste teritoriul tarii;
    b) i s-a ridicat dreptul de sedere in tara sau este expulzat;
    c) a dobandit cetatenia romana.
    Art. 16
    Persoana fizica sau juridica care pune la dispozitia unui strain locuinta pentru gazduire sau teren pentru instalarea mijloacelor de cazare mobile este obligata sa anunte despre sosirea si plecarea acestuia organului local al Ministerului de Interne, in termen de 24 ore.
    Pentru anuntare se va cere strainului sa completeze o fisa de evidenta tip, al carei continut va fi stabilit de Ministerul de Interne.
    In cazul cand se constata ca strainul nu are pasaport ori alt act de trecere a frontierei de stat, carnet de identitate sau legitimatie provizorie, cel caruia i se solicita gazduirea este obligat sa anunte de indata organul local al Ministerului de Interne.
    Art. 17
    Strainul domiciliat in Romania va anunta organului Ministerului de Interne, in evidenta caruia se afla, orice act sau fapt de stare civila privind persoana sa, in termenele prevazute de lege pentru cetatenii romani. Actul sau faptul de stare civila intervenit in strainatate se va anunta la data cand strainul a aflat despre aceasta, respectiv la data cand s-a reintors in Romania.
    Art. 18
    Pentru consideratii ce intereseaza ordinea publica sau securitatea statului, Ministerul de Interne poate limita deplasarea strainilor, precum si stabilirea domiciliului sau resedintei acestora in anumite zone sau localitati.
    Strainul cu domiciliul sau resedinta intr-o zona sau localitate din cele prevazute in alineatul precedent este obligat ca, in termenul stabilit in comunicarea ce i se face de catre organul Ministerului de Interne, sa-si schimbe domiciliul sau resedinta in alta localitate.
    Art. 19
    Strainul venit in Romania pentru o sedere temporara este obligat sa paraseasca tara la expirarea termenului de sedere.
    Sederea in Romania poate fi prelungita de catre organul competent al Ministerului de Interne. Cererea de prelungire se va face cu cel putin 24 ore inainte de expirarea termenului de sedere; in caz de forta majora, ea poate fi facuta si dupa expirarea termenului de sedere, dar nu mai tarziu de 24 ore de la incetarea fortei majore.
    Art. 20
    Ministrul de interne poate ridica sau limita dreptul de sedere in Romania strainului care a incalcat legea romana, precum si aceluia care prin atitudinea sau comportarea sa a adus prejudicii intereselor statului roman.
    Art. 21
    Strainul aflat temporar in Romania caruia i s-a ridicat dreptul de sedere este obligat sa paraseasca tara in termen de 48 ore de la data cand aceasta i s-a adus la cunostinta, iar daca dreptul de sedere i-a fost limitat, este obligat sa paraseasca tara la data fixata.
    Strainul cu domiciliul in Romania caruia i s-a ridicat dreptul de a ramane in tara este obligat sa paraseasca teritoriul Romaniei in termen de 60 zile de la data cand i s-a adus la cunostinta aceasta.
    In cazul cand nu se conformeaza prevederilor alineatelor precedente, strainul poate fi expulzat prin ordinul ministrului de interne. Daca strainului nu i se permite accesul pe teritoriul statului in care urmeaza sa intre sau prin care urmeaza sa treaca, prin ordinul ministrului de interne i se va stabili obligatia de sedere intr-o localitate determinata, pana cand plecarea din tara va fi posibila.
    Strainul caruia i s-a stabilit obligatia sederii intr-o anumita localitate nu se poate deplasa in afara acesteia decat cu aprobarea organelor competente ale Ministerului de Interne.
    Art. 22
    Strainul este obligat sa se prezinte de indata la invitatia ce i se face de orice organ de stat. De asemenea, atunci cand i se cere de catre un organ de stat, el trebuie sa-si declare calitatea de strain.

    CAP. 4
    Angajarea in munca a strainilor sau dobandirea de catre acestia a calitatii de membri ai organizatiilor obstesti

    Art. 23
    Strainii nu pot fi angajati in aparatul organelor puterii de stat, in unitatile Ministerului Fortelor Armate, Ministerului de Interne si nici in celelalte organe ale administratiei de stat; de asemenea, ei nu pot fi alesi sau angajati in organele judecatoresti sau ale procuraturii.
    Strainii pot fi angajati, fara a putea ocupa functii de conducere, in institutii, in intreprinderi sau organizatii economice, de stat ori obstesti, cu exceptia acelora care prin specificul activitatii lor prezinta importanta pentru apararea si securitatea statului. Ministerele si celelalte organe centrale de stat si obstesti vor stabili institutiile, intreprinderile si organizatiile economice in care nu pot fi angajati strainii.
    Strainii pot dobandi calitatea de membri ai organizatiilor obstesti daca statutul acestor organizatii nu le interzice dobandirea acestei calitati.
    Pentru angajarea strainilor potrivit prevederilor alineatului 2, cat si pentru dobandirea calitatii de membri ai unei organizatii obstesti, este necesar acordul Ministerului de Interne.
    Acordul prevazut la alineatul precedent nu se cere la angajarea in munca a cetatenilor straini care vin in Romania pentru desfasurarea unei activitati pe o durata determinata, in baza unor contracte sau a unor angajamente internationale incheiate de organizatiile socialiste.
    Art. 24
    Angajarea, transferarea si incetarea angajarii strainilor se anunta in termen de 5 zile de catre cel care angajeaza, la organul local al Ministerului de Interne. Aceeasi obligatie revine, in mod corespunzator, organizatiilor obstesti, in ce priveste pe strainii care devin membri ai acestor organizatii.
    Art. 25
    Strainii veniti in Romania pentru o sedere temporara in scop personal ori aflati in tranzit pe teritoriul roman nu pot fi angajati in munca si nici nu pot desfasura pe cont propriu vreo activitate lucrativa.

    CAP. 5
    Iesirea strainilor din Romania

    Art. 26
    Strainii pot iesi din Romania in baza actelor prevazute de lege pentru trecerea frontierei de stat romane.
    Art. 27
    Strainul invinuit sau inculpat intr-o cauza penala nu poate parasi tara decat numai dupa scoaterea de sub urmarire, incetarea urmaririi penale, incetarea procesului penal sau achitare, iar in caz de condamnare, numai dupa executarea pedepsei.
    In cazul in care condamnarea a fost pronuntata cu suspendarea conditionata a executarii pedepsei, strainul poate parasi tara dupa ce hotararea a ramas definitiva.
    Strainul care nu are domiciliul in Romania si este invinuit sau inculpat intr-o cauza penala poate parasi tara chiar si fara indeplinirea conditiilor prevazute in alineatul 1, daca a depus cautiunea prevazuta de lege.
    Strainul care a savarsit o contraventie sanctionata cu inchisoare contraventionala ori alternativ cu inchisoare contraventionala sau cu amenda nu poate parasi tara, daca procesul-verbal de constatare a fost inaintat judecatoriei pentru aplicarea sanctiunii, decat numai dupa solutionarea definitiva a cauzei, iar in caz de aplicare a sanctiunii inchisorii contraventionale, numai dupa executarea sanctiunii.
    Art. 28
    Strainului care are de indeplinit o obligatie de intretinere, o obligatie rezultata din prestarea unor servicii publice ori obligatie de despagubiri catre stat sau organizatii socialiste pentru daune cauzate prin fapte prevazute de legea penala i se poate permite iesirea din tara, daca exista garantii corespunzatoare ca acestea vor fi indeplinite.
    In cazul obligatiilor prevazute in alineatul precedent, strainului i se poate permite iesirea din tara si in situatia in care se constata, potrivit legii, ca nu exista posibilitati efective de executare a creantei in Romania.
    Executarea despagubirilor civile cuvenite statului sau organizatiilor socialiste pentru daune cauzate prin fapte prevazute de legea penala, precum si a amenzilor penale si contraventionale datorate de catre un strain care nu are domiciliul in Romania, se face atunci cand strainul poseda bunuri urmaribile indisponibilizate, de catre organul financiar al comitetului executiv al consiliului popular al orasului, municipiului sau sectorului din municipiul Bucuresti pe raza caruia se gasesc bunurile in cauza, ori de organul financiar al comitetului executiv al consiliului popular judetean, daca bunurile se gasesc pe raza teritoriala a unei comune.
    Daca strainul nu are bunuri urmaribile, despagubirile civile sau amenzile stabilite se trec in evidenta organului financiar al Comitetului executiv al Consiliului popular al sectorului 1 din municipiul Bucuresti. Aceluiasi organ financiar i se trece in evidenta si partea de debit neacoperita prin valorificarea bunurilor indisponibilizate, de catre organele financiare in evidenta carora se afla acele debite.
    Organul financiar aratat in alineatul precedent va sesiza de indata comisia prevazuta in art. 30 cu privire la despagubirile civile.
    In cazul obligatiilor de despagubiri, altele decat cele prevazute in alin. 1, strainului i se permite iesirea din Romania, executarea acestora urmand a se face potrivit legii civile.
    Art. 29
    In cauzele penale in care este invinuit sau inculpat un strain care nu are domiciliul in Romania, daca s-a adus o paguba statului sau unei organizatii socialiste, organul de urmarire penala sau, dupa caz, instanta de judecata va lua in mod obligatoriu masuri asiguratorii in vederea repararii pagubei si va comunica de indata o copie de pe actul de indisponibilizare organului financiar aratat in art. 28 alin. 3.
    In cazul in care constata ca bunurile indisponibilizate nu acopera valoarea probabila a pagubei, organul care a luat masurile asiguratorii va pune in vedere strainului obligat la despagubiri sa prezinte adeverinta cu privire la situatia sa materiala ori alt act cu privire la veniturile sau averea sa, eliberate de organul fiscal sau de alta autoritate competenta din tara de domiciliu, acte care se vor trimite organului financiar aratat in alineatul precedent.
    Instanta la care a ramas definitiva hotararea de obligare la despagubiri civile a unui strain care nu are domiciliul in Romania comunica organelor financiare aratate in art. 28, in termen de 48 ore de la pronuntare, copie de pe dispozitivul hotararii.
    Art. 30*)
    In cazul despagubirilor civile datorate statului sau organizatiilor socialiste de catre un strain care nu are domiciliul in Romania, pentru daune cauzate prin fapte prevazute de legea penala, constatarea ca nu exista posibilitati efective de executare a acestor creante in Romania se face de o comisie formata din delegati ai Ministerului Finantelor, Ministerului Justitiei, Procuraturii Generale si Ministerului de Interne. Comisia hotaraste, in ce priveste despagubirile, indeplinirea formelor pentru executarea creantei la domiciliul din strainatate al debitorului. Daca comisia apreciaza, in raport cu situatia personala si materiala a debitorului, precum si cu natura sau cuantumul creantei, ca nu este cazul sa hotarasca indeplinirea formelor pentru executarea creantei in strainatate, dispune trecerea acesteia in evidenta separata de debitori insolvabili pana la implinirea prescriptiei. Aceasta masura se comunica organului financiar al Comitetului executiv al Consiliului popular al sectorului 1 din municipiul Bucuresti.
    Constatarea situatiei aratate la alineatul precedent se face in cursul executarii pedepsei sau in termen de cel mult 30 zile de la primirea de catre organul financiar a copiei de pe dispozitivul hotararii in cazul in care s-a aplicat pedeapsa amenzii ori s-a suspendat conditionat executarea pedepsei sau aceasta nu se mai executa ca urmare a amnistiei ori gratierii.
    Darea la scadere a amenzilor contraventionale se hotaraste de catre organul financiar la care s-a inregistrat debitul in masura in care nu se pot acoperi prin valorificarea bunurilor urmaribile indisponibilizate.
    Amenzile penale pentru care nu exista posibilitati de incasare se dau la scadere la implinirea termenului de executare a pedepsei.

--------------
    *) In conformitate cu dispozitiile art. II din Decretul nr. 131/1972, publicat in B. Of. nr. 40 din 23 aprilie 1972, constatarea situatiei prevazute in art. 30 din legea de fata, in cazul in care pedeapsa a fost executata, se va face in termen de 30 zile de la publicarea Decretului nr. 131/1972.

    Art. 31
    In cazurile prevazute in art. 27, 28 si 30, organele competente sau persoanele interesate, dupa caz, vor instiinta de indata Ministerul de Interne despre obligatiile ce revin strainului, precum si despre luarea si incetarea masurilor cu privire la acesta, comunicand si actele doveditoare.

    CAP. 6
    Contraventii

    Art. 32
    Incalcarea dispozitiilor din prezenta lege, aratate mai jos, constituie contraventii si se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
    a) cu amenda de la 80 la 200 lei, contraventiile la dispozitiile art. 5, 6 alin. 3, art. 9, 17, 22 si 41;
    b) cu amenda de la 160 la 300 lei, contraventiile la dispozitiile art. 10, 12 alin. 1, art. 14 si art. 16 alin. 1 si 2;
    c) cu amenda de la 200 la 500 lei, contraventiile la dispozitiile art. 16 alin. 3, art. 19, 24 si 42;
    d) cu amenda de la 300 la 1000 lei, contraventiile la dispozitiile art. 18 alin. 2, art. 21 alin. 4, art. 23 alin. 1, 2 si 4 si art. 25;
    e) cu inchisoare contraventionala de la 10 la 20 zile sau cu amenda de la 400 la 1.200 lei, contraventia la dispozitiile art. 21 alin. 1.
    Art. 33
    Constatarea contraventiilor se face prin proces-verbal incheiat de ofiterii si subofiterii de militie care, in cazul contraventiilor aratate in art. 32 lit. a - d, aplica si sanctiunea.
    Aplicarea sanctiunii, executarea acesteia si exercitarea cailor de atac in cazul contraventiei prevazute la art. 32 lit. e se fac potrivit dispozitiilor Decretului nr. 153/1970*) pentru stabilirea si sanctionarea unor contraventii privind regulile de convietuire sociala, ordinea si linistea publica.

-----------
    *) Decretul nr. 153/1970 este reprodus in C.L.D. nr. 1/1970.

    Art. 34*)
    Impotriva procesului-verbal de constatare a contraventiilor prevazute in art. 32 lit. a - d se poate face plangere in termen de 15 zile de la comunicare, dupa caz, la seful Militiei municipiului Bucuresti, la seful militiei judetene sau adjunctii acestora, la seful militiei municipiului sau orasului.
    Plangerea se solutioneaza, prin incheiere motivata, in termen de cel mult 30 zile de la data inregistrarii ei.
    Incheierea prin care s-a solutionat plangerea este definitiva si executorie.
    Art. 35
    Ori de cate ori faptele considerate contraventii prin prezenta lege se savarsesc in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, constituie infractiuni, acestea vor fi urmarite, judecate si sanctionate potrivit legii penale.

    CAP. 7
    Dispozitii finale si tranzitorii

    Art. 36*)
    In intelesul prezentei legi, organe ale Ministerului de Interne sunt: Directia pentru pasapoarte, evidenta strainilor si controlul trecerii frontierei, Militia municipiului Bucuresti, militia judetului, municipiului, orasului sau comunei.

----------
    *) La art. 34 si 36 s-au avut in vedere masurile organizatorice care au fost luate ca urmare a Decretului nr. 130/1972 privind infiintarea, organizarea si functionarea Ministerului de Interne.

    Art. 37
    Evidenta strainilor se tine de catre organele Ministerului de Interne.
    Ministerul de Interne va asigura tiparirea fiselor de evidenta necesare, pe care le va pune la dispozitia persoanelor juridice si fizice care acorda gazduire strainilor.
    De la prevederile alineatului 1 se excepteaza urmatoarele categorii de straini, a caror evidenta se tine de catre Ministerul Afacerilor Externe:
    a) membrii misiunilor diplomatice, reprezentantelor permanente, oficiilor consulare si reprezentantelor consular - comerciale, precum si membrii familiilor lor;
    b) pe baza de reciprocitate, invitatii membrilor misiunilor diplomatice, reprezentantelor permanente, oficiilor consulare si reprezentantelor consular-comerciale;
    c) strainii veniti in misiuni oficiale la organizatiile si organismele internationale guvernamentale sau la sectiile acestora, precum si membrii familiilor lor;
    d) corespondentii publicatiilor agentiilor de stiri si ai radio-televiziunilor straine, precum si membrii lor de familie, pe baza de reciprocitate.
    Art. 38
    Prin hotarare a Consiliului de Ministri se vor stabili norme speciale privind evidenta si deplasarea strainilor mentionati in art. 37 alin. 3.
    Art. 39
    Strainii carora li se acorda dreptul de azil pot fi scutiti, de catre ministrul de interne, de unele obligatii ce le revin conform dispozitiilor prezentei legi.
    Art. 40
    Dispozitiile prezentei legi se aplica si strainilor cetateni ai statelor cu care Romania a incheiat acorduri internationale, in masura in care prin acestea nu se dispune altfel.
    Art. 41
    Strainii care vin in Republica Socialista Romania si utilizeaza mijloace de cazare proprii nu se pot stabili cu acestea decat pe terenuri special amenajate sau care se pot inchiria in acest scop.
    Art. 42
    Organizatiile socialiste care au angajati straini sunt obligate ca, in termen de 60 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, sa inainteze propunerile lor organelor Ministerului de Interne, in vederea obtinerii acordului prevazut la art. 23 alin. 4. In cazul cand organele Ministerului de Interne nu sunt de acord cu mentinerea strainului in locul de munca in care se afla, sau strainul, potrivit prevederilor art. 23, nu poate ramane in functie, cel care l-a angajat il va transfera in alt loc de munca, in conditiile Codului muncii, cu respectarea prevederilor art. 23 din prezenta lege.
    Art. 43
    Decretul nr. 260/1957 privind reglementarea intrarii, sederii si iesirii strainilor din Republica Socialista Romania, publicat in Buletinul Oficial, nr. 15 din 15 iunie 1957, cu modificarile ulterioare, precum si orice alte dispozitii contrare prezentei legi, se abroga.

                                          


SmartCity5

COMENTARII la Legea 25/1969

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 25 din 1969
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 25/1969
Legea 11 2002
privind respingerea Ordonantei Guvernului nr. 27/1998 pentru majorarea limitelor minime si maxime ale amenzilor contraventionale stabilite prin Legea nr. 25/1969 privind regimul strainilor in Romania
Decizia 106 2001
referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 27 alin. 1, 2 si 3 si ale art. 28 din Legea nr. 25/1969 privind regimul strainilor in Romania, republicata
Legea 123 2001
privind regimul strainilor in Romania
Decizia 225 2000
referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 20 din Legea nr. 25/1969 privind regimul strainilor
Ordonanţa 27 1998
pentru majorarea limitelor minime si maxime ale amenzilor contraventionale stabilite prin Legea nr. 25/1969 privind regimul strainilor in Romania
Decretul 637 1973
pentru modificarea Legii nr. 25/1969 privind regimul strainilor in Republica Socialista Romania
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu