Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 162 din  3 noiembrie 1999

pentru aderarea Romaniei la Acordul international al zaharului, adoptat la Geneva la 20 martie 1992, si autorizarea platii cotizatiei anuale la Organizatia Internationala a Zaharului

ACT EMIS DE:                PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 549 din 10 noiembrie 1999


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Romania adera la Acordul international al zaharului, adoptat la Geneva la 20 martie 1992.
    Art. 2
    Cheltuielile aferente platii cotizatiei anuale la Organizatia Internationala a Zaharului, cu sediul la Londra, vor fi asigurate din alocatiile bugetare aprobate Ministerului Agriculturii si Alimentatiei.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 13 septembrie 1999, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                      p. PRESEDINTELE SENATUI,
                          DORU IOAN TARACILA

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 4 octombrie 1999, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                 p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR,
                              VASILE LUPU

    CONFERINTA NATIUNILOR UNITE PENTRU COMERT SI DEZVOLTARE
    Geneva

               ACORDUL INTERNATIONAL AL ZAHARULUI, 1992*)

    *) Traducere.

    CAP. 1
    Obiective

    Art. 1
    Obiective
    Obiectivele Acordului international al zaharului, 1992, denumit in continuare acest acord, asa cum reiese din termenii Rezolutiei 93 (IV), adoptata de Conferinta Natiunilor Unite pentru Comert si Dezvoltare, sunt:
    a) asigurarea unei colaborari internationale sporite privind problemele pe plan mondial ale zaharului si domeniilor inrudite;
    b) infiintarea unui forum pentru consultari interguvernamentale privind zaharul si modalitatile de imbunatatire a economiei mondiale a zaharului;
    c) inlesnirea comertului prin colectarea si distribuirea de informatii privind piata internationala a zaharului si a celorlalti indulcitori;
    d) incurajarea cresterii cererii de zahar, mai ales pentru intrebuintari netraditionale.

    CAP. 2
    Definitii

    Art. 2
    Definitii
    Pentru intelegerea acestui acord:
    1. prin Organizatie se intelege Organizatia Internationala a Zaharului la care se face referire la art. 3;
    2. prin Consiliu se intelege Consiliul International al Zaharului la care se face referire la art. 3 paragraful 3;
    3. prin membru se va intelege o parte semnatara a acestui acord;
    4. prin votare speciala se intelege acea votare care necesita cel putin doua treimi din numarul voturilor membrilor prezenti cu drept de vot, cu conditia ca aceste voturi sa fie ale cel putin doua treimi din numarul membrilor prezenti si cu drept de vot;
    5. prin votul simplei majoritati se intelege acel scrutin care necesita mai mult de jumatate din numarul total de voturi ale membrilor prezenti si cu drept de vot, cu conditia ca aceste voturi sa fie ale cel putin jumatate din numarul membrilor prezenti si cu drept de vot;
    6. prin an se intelege an calendaristic;
    7. prin zahar se intelege zaharul in toate formele sale comerciale recunoscute, care deriva din trestie de zahar sau din sfecla de zahar, incluzand melasa comestibila sau special tratata, siropurile si orice alte forme de zahar lichid, fara a se include insa melasa finala sau tipurile inferioare de zahar necentrifugat, produs prin metode primitive;
    8. prin intrare in vigoare se intelege acea data la care acest acord intra in vigoare, provizoriu sau definitiv, asa cum reiese din art. 40;
    9. prin piata libera se intelege totalul importurilor nete de pe piata mondiala, mai putin cele rezultate din operatiuni de aranjamente speciale, asa cum sunt ele definite la cap. IX din Acordul international al zaharului, 1977;
    10. prin piata mondiala se intelege piata internationala a zaharului si include atat zaharul comercializat pe piata libera, cat si zaharul comercializat prin aranjamente speciale, asa cum sunt ele definite la cap. IX din Acordul international al zaharului, 1977.

    CAP. 3
    Organizatia Internationala a Zaharului

    Art. 3
    Continuitatea, sediul si structura Organizatiei Internationale a Zaharului
    1. Organizatia Internationala a Zaharului, infiintata prin Acordul international al zaharului, 1968, si mentinuta in existenta prin acordurile internationale ale zaharului din 1973, 1977, 1984 si 1987, va continua sa existe cu scopul de a administra acest acord si de a-i supraveghea operatiunile, avand membrii, puterile si functiile stabilite in acest acord.
    2. Sediul Organizatiei va fi la Londra, exceptand cazul in care Consiliul va decide altfel prin vot special.
    3. Organizatia va functiona prin intermediul Consiliului International al Zaharului, al Comitetului de administratie, al directorului sau executiv si al personalului.
    Art. 4
    Statutul de membru al Organizatiei
    Fiecare parte semnatara a acestui acord va fi membru al Organizatiei.
    Art. 5
    Statutul de membru al organizatiilor interguvernamentale
    Orice referire in acest acord la guvern sau la guverne va fi facuta incluzand Comunitatea Economica Europeana si orice alta organizatie interguvernamentala care are responsabilitati in negocierea, incheierea si aplicarea acordurilor internationale, in special a acordurilor de marfuri.
    In acest sens orice referire in acest acord cu privire la semnarea, ratificarea, acceptarea sau aprobarea ori la notificarea cererilor provizorii sau la accedere va fi facuta, in cazul acestor organizatii interguvernamentale, ca incluzand o referire privitoare la semnarea, ratificarea, acceptarea ori la aprobarea sau la notificarea cererilor provizorii ori la accedere de catre asemenea organizatii interguvernamentale.
    Art. 6
    Privilegii si imunitati
    1. Organizatia va avea personalitate juridica internationala.
    2. Organizatia va avea capacitatea de a contracta, de a achizitiona si de a dispune de proprietati, mobile si imobile, precum si de a institui proceduri legale.
    3. Statutul, privilegiile si imunitatile Organizatiei pe teritoriul Regatului Unit vor ramane in continuare sub incidenta Acordului privind sediul, semnat la Londra la 29 mai 1969, dintre Guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord si Organizatia Internationala a Zaharului, cu acele amendamente care sunt necesare pentru functionarea corespunzatoare a acestui acord.
    4. Daca sediul Organizatiei este mutat intr-o tara care este membru al Organizatiei, acel membru va trebui sa incheie, cat mai curand posibil, o intelegere cu Organizatia, aprobata de Consiliu, privitoare la statutul, privilegiile si imunitatile Organizatiei, ale directorului executiv al acesteia, ale personalului si expertilor, precum si ale reprezentantilor membrilor pe durata existentei sediului in acea tara, in scopul exercitarii functiilor lor.
    5. In cazul in care nu mai sunt introduse alte aranjamente privind impozitarea, in intelegerea prevazuta la paragraful 4 si in functie de incheierea acelei intelegeri, noii membri gazda:
    a) vor acorda scutire de taxe pe salariile platite de Organizatie angajatilor sai, cu exceptia conationalilor; si
    b) vor acorda scutire de taxe asupra bunurilor, veniturilor si altor proprietati ale Organizatiei.
    6. Daca sediul Organizatiei va trebui mutat intr-o alta tara care nu este membru al Organizatiei, Consiliul va trebui sa obtina o asigurare scrisa de la guvernul acelei tari, inaintea mutarii, care sa prevada:
    a) ca aceasta va incheia cu Organizatia, in cel mai scurt timp, o intelegere, asa cum se mentioneaza la paragraful 4; si
    b) ca, in functie de incheierea unei asemenea intelegeri, ea va garanta scutirile prevazute la paragraful 5.
    7. Consiliul se va stradui sa incheie acordul descris la paragraful 4 cu guvernul tarii in care urmeaza sa se mute sediul Organizatiei, inainte de transferul sediului.

    CAP. 4
    Consiliul International al Zaharului

    Art. 7
    Componenta Consiliului International al Zaharului
    1. Cea mai inalta autoritate a Organizatiei va fi Consiliul International al Zaharului, care va avea in componenta toti membrii Organizatiei.
    2. Fiecare membru va avea un reprezentant in Consiliu ori, dupa preferinte, unul sau mai multi supleanti. Totodata un membru poate numi unul sau mai multi consilieri pe langa reprezentantii sau supleantii sai.
    Art. 8
    Prerogativele si functiile Consiliului
    1. Consiliul va exercita toate acele prerogative si va indeplini - sau se va asigura ca vor fi indeplinite - toate functiile necesare pentru a realiza prevederile acestui acord si va urmari lichidarea Fondului de finantare a actiunilor, stabilit in baza art. 49 din Acordul international al zaharului, 1977, in conformitate cu delegatia data de Consiliu in cadrul Acordului international al zaharului, 1984, si al Acordului international al zaharului, 1987, in continuarea paragrafului 1 al art. 8 din ultimul acord mentionat.
    2. Consiliul va adopta prin vot special acele legi si regulamente care sunt necesare pentru indeplinirea prevederilor acestui acord si sunt in conformitate cu acesta, incluzand regulile de procedura pentru Consiliu si comitetele sale, regulamentele financiare si de personal ale Organizatiei. Consiliul poate sa prevada in regulile sale de procedura ca poate hotari asupra unor probleme specifice, fara intrunire.
    3. Consiliul va tine acele evidente necesare pentru a-si indeplini functiile in cadrul acestui acord si orice alte evidente considerate a fi necesare.
    4. Consiliul va publica un raport anual, precum si alte informatii pe care le considera necesare.
    Art. 9
    Presedintele si vicepresedintele Consiliului
    1. Pentru fiecare an Consiliul va alege dintre delegati un presedinte si un vicepresedinte, care pot fi realesi si care nu vor fi platiti de Organizatie.
    2. In absenta presedintelui, indatoririle functiei vor fi indeplinite de vicepresedinte. In cazul absentei temporare atat a presedintelui, cat si a vicepresedintelui sau al absentei permanente a unuia sau a ambilor, Consiliul va alege, dintre delegati, noi oficiali, in mod temporar sau permanent, dupa cum considera necesar.
    3. Nici presedintele si nici alt oficial care prezideaza intrunirile Consiliului nu isi vor exercita votul. Ei pot totusi sa numeasca alta persoana care sa exercite dreptul de vot din partea membrului pe care il reprezinta.
    Art. 10
    Sesiunile Consiliului
    1. Ca regula generala, Consiliul va tine cate o sesiune ordinara pe an.
    2. Consiliul se poate intruni in sesiuni speciale ori de cate ori decide astfel sau la cererea:
    a) oricaror 5 membri;
    b) a 2 sau mai multi membri care detin impreuna 250 de voturi sau mai multe, conform art. 11, astfel cum se prevede la art. 25; sau
    c) Comitetului de administratie.
    3. Instiintarile despre sesiuni vor fi trimise membrilor cu cel putin 30 de zile calendaristice inainte, exceptie facand cazurile de urgenta, cand aceste instiintari pot fi date cu cel putin 10 zile calendaristice inainte.
    4. Sesiunile vor fi tinute la sediul central al Organizatiei, exceptie facand cazul in care Consiliul decide altfel prin vot special. Daca vreun membru invita Consiliul sa se intruneasca in alta parte decat la sediul Organizatiei si Consiliul accepta acest lucru, acel membru va trebui sa suporte costurile aditionale implicate.
    Art. 11
    Voturi
    1. In scopul votarii conform acestui acord, membrii vor detine un total de 2.000 de voturi, distribuite conform prevederilor art. 25.
    2. Atunci cand unui membru i se suspenda dreptul la vot conform paragrafului 2 al art. 26 din acest acord, voturile sale vor fi distribuite celorlalti membri conform nivelurilor determinate la art. 25. Aceeasi procedura va fi aplicata atunci cand un membru isi redobandeste dreptul la vot, membrul in cauza fiind inclus in distributia voturilor.
    Art. 12
    Procedura de votare a Consiliului
    1. Fiecare membru are dreptul de a se folosi de toate voturile pe care le detine conform art. 11, astfel cum se prevede la art. 25. Un membru nu are dreptul sa imparta aceste voturi.
    2. Prin informarea in scris a presedintelui, oricare membru il poate autoriza pe oricare alt membru sa ii reprezinte interesele si sa ii exercite votul la orice intrunire sau intruniri ale Consiliului. O copie de pe aceste autorizari va fi examinata de orice comitet imputernicit sa le verifice, infiintat in conformitate cu procedurile Consiliului.
    3. Un membru autorizat de un alt membru pentru a vota cu voturile detinute de membrul care il autorizeaza, conform art. 11, astfel cum prevede art. 25, va folosi acele voturi ca imputernicit si in conformitate cu prevederile paragrafului 2.
    Art. 13
    Hotararile Consiliului
    1. Toate hotararile Consiliului vor fi luate si toate recomandarile vor fi adoptate, in principiu, prin consens. In lipsa consensului, hotararile si recomandarile vor fi adoptate prin simpla majoritate de voturi, exceptie facand cazul in care acest acord prevede un vot special.
    2. Pentru strangerea numarului de voturi necesare pentru orice hotarare a Consiliului, voturile membrilor care se abtin nu vor fi recunoscute, iar acei membri nu vor fi considerati votanti conform prevederilor art. 2 definitiile 4 sau 5, dupa cum este cazul. Cand un membru se foloseste de prevederile art. 12 si voteaza la o intrunire a Consiliului, acel membru trebuie, conform prevederilor paragrafului 1, sa fie considerat prezent si votant.
    3. Toate deciziile Consiliului, luate in conformitate cu acest acord, sunt obligatorii pentru toti membrii.
    Art. 14
    Cooperarea cu alte organizatii
    1. Consiliul va face orice demers necesar pentru consultarea si cooperarea cu Natiunile Unite si cu organismele sale, in special cu Conferinta Natiunilor Unite pentru Comert si Dezvoltare si cu Organizatia pentru Agricultura si Alimentatie, cu alte asemenea agentii specializate ale Natiunilor Unite, precum si cu organizatii interguvernamentale, dupa cum este cazul.
    2. Consiliul, tinand seama de rolul important al Conferintei Natiunilor Unite pentru Comert si Dezvoltare in comertul cu marfuri, va informa acest for despre activitatile si programele sale de lucru.
    3. Consiliul poate face demersurile considerate necesare pentru a mentine contacte eficiente cu organizatiile internationale ale producatorilor, comerciantilor si prelucratorilor de zahar.
    Art. 15
    Cooperarea cu Fondul comun de marfuri
    1. Organizatia va beneficia de toate facilitatile Fondului comun de marfuri.
    2. Cu privire la implementarea oricarui proiect conform paragrafului 1, Organizatia nu va actiona ca agent executoriu si nu isi creeaza nici o obligatie financiara pentru garantiile date de membrii individuali sau de alte entitati. Nici un membru nu va fi raspunzator, prin apartenenta sa la Organizatie, pentru orice debite care rezulta din faptul ca un alt membru sau o alta entitate a dat cu imprumut sau a imprumutat pentru astfel de proiecte.
    Art. 16
    Admiterea de observatori
    1. Consiliul poate invita orice alt stat care nu este membru sa participe ca observator la orice intrunire.
    2. Consiliul poate invita, de asemenea, oricare dintre organizatiile prevazute la paragraful 1 al art. 14 sa participe ca observator la orice intrunire a sa.
    Art. 17
    Cvorum pentru Consiliu
    Cvorumul pentru orice intrunire a Consiliului inseamna prezenta a mai mult de doua treimi din numarul total al membrilor, acestia detinand cel putin doua treimi din numarul total de voturi ale tuturor membrilor, conform art. 11, astfel cum prevede art. 25.
    Daca nu se intruneste majoritatea in ziua fixata pentru deschiderea intrunirii Consiliului sau daca in cursul oricarei sesiuni a Consiliului nu se intruneste majoritatea la 3 intruniri consecutive, acesta va fi convocat peste 7 zile; din acel moment si pe toata durata sesiunii respective majoritatea va fi intrunita prin prezenta a mai mult de jumatate din numarul membrilor, membrii astfel prezenti reprezentand mai mult de jumatate din totalul voturilor tuturor membrilor, conform art. 11, astfel cum prevede art. 25. Reprezentarea in conformitate cu prevederile paragrafului 2 al art. 12 va fi considerata prezenta.

    CAP. 5
    Comitetul de administratie

    Art. 18
    Componenta Comitetului de administratie
    1. Comitetul de administratie va fi compus din 18 membri. 10 membri vor fi, in principiu, principalii contribuabili financiari in fiecare an, iar 8 membri vor fi alesi dintre ceilalti membri ai Consiliului.
    2. Daca unul sau mai multi din cei 10 principali contribuabili financiari in fiecare an nu doresc sa fie numiti automat in Comitetul de administratie, acestia vor fi inlocuiti de urmatorul/urmatorii membru/membri dintre cei mai mari contribuabili financiari care doresc sa participe. Dupa ce au fost nominalizati cei 10 membri ai Comitetului de administratie, ceilalti 8 membri ai acestuia vor fi alesi dintre ceilalti membri ai Consiliului.
    3. Alegerea celor 8 membri suplimentari va avea loc anual, prin vot, conform art. 11, astfel cum se prevede la art. 25. Membrii numiti in Comitetul de administratie conform prevederilor paragrafului 1 sau 2 nu vor avea dreptul sa voteze in acest scrutin.
    4. Nici un membru nu poate face parte din Comitetul de administratie, daca nu si-a platit in totalitate contributia conform art. 26;
    5. Fiecare membru al Comitetului de administratie va numi un reprezentant si poate numi, in plus, unul sau mai multi supleanti si consilieri. In plus toti membrii Consiliului pot participa la lucrarile Comitetului de administratie ca observatori si pot fi invitati sa ia cuvantul.
    6. Comitetul de administratie isi va alege presedintele si vicepresedintele anual. Presedintele nu poate avea drept de vot si poate fi reales. In absenta presedintelui, indatoririle acestuia vor fi preluate de catre vicepresedinte.
    7. Comitetul de administratie se intruneste, de regula, de 3 ori pe an.
    8. Comitetul de administratie se va intruni la sediul Organizatiei, exceptie facand cazul in care se decide altfel. Daca unul dintre membri invita Comitetul de administratie sa se intruneasca in alta parte decat la sediul Organizatiei si Comitetul de administratie este de acord cu aceasta, acel membru va plati costurile suplimentare implicate.
    Art. 19
    Alegerea in Comitetul de administratie
    1. Membrii selectati dintre membrii cei mai mari contribuabili financiari in fiecare an, conform procedurii stipulate la paragraful 1 sau 2 al art. 18, vor fi numiti in Comitetul de administratie.
    2. Alegerea celorlalti 8 membri ai Consiliului de administratie va avea loc in cadrul Consiliului. Fiecare membru care poate fi ales conform prevederilor paragrafelor 1, 2 si 3 ale art. 18 va folosi toate voturile la care are dreptul in baza art. 11, astfel cum prevede art. 25, pentru un singur candidat. Un membru poate vota pentru un alt candidat cu orice voturi de care dispune conform paragrafului 2 al art. 12.
    Primii 8 candidati care vor primi cel mai mare numar de voturi vor fi alesi.
    3. Daca un membru al Comitetului de administratie este suspendat de la exercitarea drepturilor sale de vot, in baza oricarei prevederi relevante din acest acord, fiecare membru care a votat pentru el sau care i-a acordat voturile sale poate, in conformitate cu acest articol, pe durata suspendarii, sa isi delege voturile oricarui alt membru al Comitetului de administratie.
    4. Daca un membru numit in Comitetul de administratie conform prevederilor paragrafului 1 sau 2 al art. 18 inceteaza sa mai fie membru al Organizatiei, el va fi inlocuit de urmatorul mare contribuabil financiar care doreste acest lucru si, daca este necesar, se va organiza o alegere pentru selectarea unui membru suplimentar al Comitetului de administratie. Daca un membru ales in Comitetul de administratie inceteaza sa mai fie membru al Organizatiei, se va organiza o alegere pentru a inlocui acel membru in Comitetul de administratie. Orice membru care a votat pentru sau care si-a alocat voturile pentru un membru care a incetat sa mai fie membru al Organizatiei si care nu voteaza pentru acel membru ales, pentru a suplini postul liber din Comitetul de administratie, poate acorda voturile sale unui alt membru al acestuia.
    5. In circumstante speciale si dupa consultarea cu membrul Comitetului de administratie pentru care a votat sau caruia i-a alocat voturile sale in conformitate cu prevederile acestui articol, membrul respectiv isi poate retrage voturile de la acel membru pentru perioada ramasa pana la sfarsitul anului. Acel membru poate acorda apoi aceste voturi unui alt membru al Comitetului de administratie, dar acestuia nu i le mai poate retrage pana la sfarsitul anului.
    Membrul Comitetului de administratie, caruia i-au fost retrase voturile, isi va pastra locul in Comitetul de administratie pana la sfarsitul anului. Orice actiune luata ca urmare a prevederilor acestui paragraf va deveni efectiva numai dupa ce presedintele Comitetului de administratie va fi informat in scris.
    Art. 20
    Delegarea de prerogative Comitetului de administratie de catre Consiliu
    1. Consiliul poate, prin vot special, sa transfere Comitetului de administratie exercitarea uneia sau a tuturor prerogativelor sale, cu exceptia urmatoarelor:
    a) situarea sediului organizatiei, conform paragrafului 2 al art. 3;
    b) numirea directorului executiv sau a altui oficial superior, conform art. 23;
    c) adoptarea bugetului administrativ si evaluarea contributiilor, conform art. 25;
    d) orice solicitare a Secretariatului general a Conferintei Natiunilor Unite pentru Comert si Dezvoltare de a convoca o conferinta de negocieri, conform paragrafului 2 al art. 35;
    e) recomandarea unui amendament, conform art. 44;
    f) prelungirea sau incetarea acestui acord, conform art. 45.
    2. Consiliul poate oricand sa revoce delegarea oricaror prerogative catre Comitetul de administratie.
    Art. 21
    Procedurile de vot si deciziile Comitetului de administratie
    1. Fiecare membru al Comitetului de administratie va avea dreptul sa voteze cu acel numar de voturi primite conform art. 19, dar nu le poate imparti.
    2. Orice decizie a Comitetului de administratie va necesita aceeasi majoritate pe care aceeasi decizie ar necesita-o in cazul in care ar fi fost adoptata in cadrul Consiliului si va trebui comunicata Consiliului.
    3. Orice membru va avea dreptul sa faca apel la Consiliu, in conditiile stipulate de acesta in regulile sale de procedura, impotriva oricarei decizii a Comitetului de administratie.
    Art. 22
    Cvorumul pentru Comitetul de administratie
    Cvorumul pentru oricare intrunire a Comitetului de administratie va consta in prezenta a mai mult de jumatate din numarul membrilor acestuia, membrii prezenti reprezentand astfel cel putin doua treimi din numarul total de voturi ale tuturor membrilor Comitetului de administratie.

    CAP. 6
    Directorul executiv si personalul

    Art. 23
    Directorul executiv si personalul
    1. Consiliul va numi directorul executiv prin vot special. Conditiile numirii directorului executiv vor fi stabilite de catre Consiliu.
    2. Directorul executiv va fi seful administrativ oficial al organizatiei si va fi responsabil de indeplinirea indatoririlor ce ii revin in cadrul administrarii acestui acord.
    3. Consiliul, dupa ce il consulta pe directorul executiv, va numi prin vot special orice oficial important, in conditiile pe care le va hotari.
    4. Directorul executiv va numi alti membri ai personalului conform regulamentului si deciziilor Consiliului.
    5. Consiliul, conform prevederilor art. 8, va adopta legi si regulamente care reprezinta conditiile fundamentale de functionare, drepturile, indatoririle si obligatiile de baza ale membrilor secretariatului.
    6. Nici directorul executiv si nici un alt membru al personalului nu vor avea interese financiare in industria zaharului sau in comertul cu zahar.
    7. Nici directorul executiv si nici un alt membru al personalului nu vor cere sau nu vor primi instructiuni cu privire la indatoririle lor, dupa cum reiese din acest acord, de la nici un membru sau de la nici o alta autoritate din afara Organizatiei. Ei se vor abtine de la orice actiune care s-ar putea reflecta asupra pozitiei lor ca oficiali internationali raspunzatori numai in fata Organizatiei. Fiecare membru va respecta caracterul exclusiv international al responsabilitatilor directorului executiv si ale personalului si nu va cauta sa ii influenteze in deciziile lor.

    CAP. 7
    Finante

    Art. 24
    Cheltuielile
    1. Cheltuielile delegatilor la Consiliu, la Comitetul de administratie sau la oricare comitet al Consiliului sau al Comitetului de administratie vor fi acoperite de membrii implicati.
    2. Cheltuielile necesare pentru administrarea acestui acord vor fi acoperite prin contributii anuale din partea membrilor, evaluate in conformitate cu art. 25. Daca totusi un membru cere servicii speciale, Consiliul poate cere ca respectivul membru sa le achite.
    3. Pentru administrarea acestui acord se vor tine documente contabile corespunzatoare.
    Art. 25
    Adoptarea bugetului administrativ si contributiile membrilor
    1. Pentru indeplinirea scopurilor prevazute de acest articol membrii vor detine 2.000 de voturi.
    2. a) Fiecare membru va detine un numar de voturi, specificat in anexa, care va fi ajustat in conformitate cu prevederile lit. d) de mai jos.
    b) Nici un membru nu va avea mai putin de 6 voturi.
    c) Nu vor exista voturi fractionare. Rotunjirea este permisa in procesul calcularii si pentru a se asigura ca intregul numar de voturi este alocat.
    d) Voturile mentionate in anexa, care nu au fost alocate la intrarea in vigoare a acestui acord, vor fi impartite intre membrii individuali, altii decat cei care, conform anexei, au 6 voturi. Voturile nealocate vor fi distribuite proportional cu numarul voturilor mentionate in anexa ale membrilor care detin mai mult de 6 voturi.
    3. Voturile vor fi revizuite pe baza anuala, in conformitate cu urmatoarea procedura:
    a) In fiecare an, incluzand anul intrarii in vigoare a acestui acord, la data publicarii Anuarului Zaharului de catre Organizatia Internationala a Zaharului, se va calcula pentru fiecare membru o baza de tonaj compusa, ce va contine:
    35% din exporturile membrului catre piata libera;
    plus
    15% din exporturile totale ale membrului sub aranjamente speciale;
    plus
    35% din importurile membrului de pe piata libera;
    plus
    15% din totalul importurilor membrului sub aranjamente speciale.
    Pentru a calcula baza de tonaj compusa pentru fiecare membru se va folosi, pentru fiecare categorie de mai sus, media acelei categorii pentru cei mai reprezentativi 3 din ultimii 4 ani publicati in cea mai recenta editie a Anuarului Zaharului. Ponderea fiecarui membru in totalul bazelor de tonaj compuse ale tuturor membrilor va fi calculata de directorul executiv. Toate datele de mai sus vor fi distribuite membrilor in momentul in care calculele sunt facute.
    b) Pentru al doilea an si pentru anii urmatori dupa intrarea in vigoare a acestui acord voturile fiecarui membru vor fi ajustate prin schimbarea ponderii lor, in totalul bazelor tonajului compus al tuturor membrilor, fata de cea a aceluiasi membru in anul anterior.
    c) Membrilor care au 6 voturi nu li se va creste ponderea, in conformitate cu prevederile lit. b) de mai sus, cu exceptia cazului in care ponderea lor in totalul bazelor de tonaj compuse ale tuturor membrilor este mai mare de 0,3% .
    4. In cazul accederii unui membru/membri dupa intrarea in vigoare a acestui acord, voturile lor vor fi determinate in conformitate cu anexa si dupa ajustarile facute in conformitate cu paragrafele 2 si 3 de mai sus. Daca membrul sau membrii care acced nu mai sunt pe lista prevazuta in anexa la acest acord, Consiliul va decide numarul de voturi ce va fi alocat acelui membru/acelor membri. Ca urmare a acceptarii membrului/membrilor care nu se gaseste/se gasesc pe lista prevazuta in anexa cu numarul de voturi alocate de Consiliu, voturile membrilor existenti vor fi recalculate, astfel incat numarul total sa ramana 2.000.
    5. In cazul retragerii unui membru/unor membri, voturile membrului/membrilor care se retrage/se retrag vor fi redistribuite membrilor ramasi proportional cu ponderea lor in numarul total de voturi ramase, astfel incat numarul total de voturi sa ramana 2.000.
    6. Dispozitii tranzitorii
    a) Urmatoarele dispozitii se aplica numai membrilor Acordului international al zaharului, 1987, din 31 decembrie 1992 si se limiteaza la primii 2 ani calendaristici de la intrarea in vigoare a acestui acord (adica pana la 31 decembrie 1994).
    b) Numarul total de voturi alocat fiecarui membru in anul 1993 nu va depasi 1,33 inmultit cu numarul de voturi ale acelui membru in anul 1992, in conformitate cu Acordul international al zaharului, 1987, iar in anul 1994 nu va depasi 1,66 inmultit cu numarul de voturi ale acelui membru in 1992, conform Acordului international al zaharului, 1987.
    c) In scopul stabilirii contributiei per vot, voturile care nu au fost preluate din cauza aplicarii prevederilor lit. b) nu vor fi redistribuite altor membri. Astfel contributia per vot va fi determinata pe baza numarului redus al voturilor globale.
    7. Dispozitiile paragrafului 2 al art. 26 privind suspendarea dreptului la vot pentru neindeplinirea obligatiilor nu se vor aplica acestui articol.
    8. In perioada celei de-a doua jumatati a fiecarui an Consiliul va adopta bugetul administrativ al Organizatiei pentru anul urmator si va determina contributia per vot a membrilor, necesara pentru a acoperi acel buget, in primii 2 ani de la luarea in considerare a dispozitiilor paragrafului 6.
    9. Contributia fiecarui membru la bugetul administrativ va fi calculata prin inmultirea contributiei per vot cu numarul de voturi detinute in conformitate cu prevederile prezentului articol, dupa cum urmeaza:
    a) pentru cei care sunt membri in momentul adoptarii finale a bugetului administrativ, numarul de voturi pe care ei il detin atunci; si
    b) pentru cei care devin membri dupa adoptarea bugetului administrativ, numarul de voturi pe care ei il primesc in momentul in care devin membri, ajustat proportional cu restul perioadei acoperite de buget sau de bugete; evaluarile facute asupra altor membri nu vor fi schimbate.
    10. Daca acest acord intra in vigoare la mai mult de 8 luni inainte de inceperea primului an complet, Consiliul, in prima sa sesiune, va adopta un buget administrativ ce va acoperi perioada de pana la inceperea primului an complet. Altfel, primul buget administrativ va acoperi atat perioada initiala, cat si primul an complet.
    11. Consiliul poate lua, prin vot special, acele masuri pe care la va considera necesare pentru a reduce efectul asupra contributiei membrilor, rezultand dintr-un posibil numar limitat de membri in momentul adoptarii bugetului administrativ pentru primul an al acestui acord sau din orice alta reducere ulterioara importanta a numarului de membri.
    Art. 26
    Plata contributiilor
    1. Membrii isi vor plati contributiile in fiecare an la bugetul administrativ, in conformitate cu procedurile lor constitutionale respective.
    Contributiile la bugetul administrativ pentru fiecare an vor fi platite in devize liber convertibile si vor fi scadente in prima zi a acelui an; contributiile membrilor in functie de anul in care devin membri vor fi scadente la data la care ei vor deveni membri.
    2. Daca la expirarea a 4 luni de la data la care contributia sa este scadenta, in conformitate cu prevederile paragrafului 1, un membru nu si-a achitat toata contributia la bugetul administrativ, directorul executiv va cere respectivului membru sa efectueze aceasta plata cat mai curand posibil. Daca la expirarea a doua luni de la cererea directorului executiv membrul nu si-a achitat inca contributia, drepturile de vot in Consiliu si in Comitetul de administratie ii vor fi suspendate pana la achitarea completa a contributiei.
    3. Consiliul poate decide prin vot special ca un membru care nu si-a achitat contributia timp de 2 ani sa inceteze a se bucura de drepturile de membru si/sau sa inceteze a fi evaluat in scopuri bugetare. El va ramane obligat sa isi indeplineasca orice alte obligatii financiare in cadrul acestui acord. Prin plata arieratelor membrul isi recapata drepturile de membru. Orice plata facuta de membrii cu datorii va fi creditata mai intai pentru acoperirea acelor arierate si nu a contributiilor curente.
    Art. 27
    Expertiza financiara si publicarea bilanturilor financiare
    Cat mai curand posibil dupa incheierea fiecarui an bilanturile financiare ale Organizatiei pentru acel an, certificate de un expert independent, vor fi prezentate Consiliului pentru aprobare si publicare.

    CAP. 8
    Indatoririle generale ale membrilor

    Art. 28
    Indatoririle membrilor
    Membrii se obliga sa adopte masurile necesare care sa le permita sa isi indeplineasca indatoririle prevazute de acest acord si sa coopereze deplin unii cu altii pentru a asigura indeplinirea obiectivelor precizate in acesta.
    Art. 29
    Standardele de munca
    Membrii vor lua masuri pentru a fi mentinute standarde corecte de munca in respectiva lor industrie a zaharului si, pe cat posibil, se vor stradui sa imbunatateasca nivelul de trai al lucratorilor industriali si agricoli din diverse ramuri ale productiei de zahar si al cultivatorilor de sfecla si trestie de zahar.
    Art. 30
    Aspecte legate de mediul inconjurator
    Membrii vor acorda atentia cuvenita aspectelor legate de mediul inconjurator in toate etapele productiei de zahar.
    Art. 31
    Obligatiile financiare ale membrilor
    Obligatia financiara a fiecarui membru fata de Organizatie si fata de ceilalti membri este limitata la obligatiile cu privire la contributiile sale la bugetele administrative adoptate de Consiliu, dupa cum se precizeaza in acest acord.

    CAP. 9
    Informatii si studii

    Art. 32
    Informatii si studii
    1. Organizatia va functiona ca un centru pentru colectarea si publicarea de informatii statistice si de studii despre productia mondiala, preturile, exporturile si importurile, consumurile si stocurile de zahar (incluzand atat zaharul brut, cat si cel rafinat, dupa cum este cazul) si de alti indulcitori, precum si despre taxele aplicate asupra zaharului si altor indulcitori.
    2. Membrii se obliga sa furnizeze in intervalul care va fi prevazut in regulile procedurale toate datele statistice si informatiile disponibile, dupa cum sunt identificate in respectivele reguli ca necesare pentru a permite Organizatiei sa isi indeplineasca functiile in conformitate cu acest acord.
    Daca va fi necesar, Organizatia va folosi asemenea informatii relevante si disponibile din alte surse. Organizatia nu va publica nici o informatie care ar putea conduce la identificarea operatiunilor persoanelor sau companiilor care produc, prelucreaza ori comercializeaza zahar.
    Art. 33
    Evaluarea pietei, consum si statistici
    1. Consiliul va constitui un comitet pentru evaluarea pietei zaharului, consum si statistica, alcatuit din toti membrii, sub presedintia directorului executiv.
    2. Comitetul va analiza permanent problemele privind economia mondiala a zaharului si a altor indulcitori si va informa membrii in legatura cu rezultatul deliberarilor, scop in care va organiza intruniri, in mod normal de doua ori pe an. In analiza sa comitetul va tine seama de toate informatiile relevante, stranse de Organizatie conform art. 32.
    3. Comitetul va initia actiuni in urmatoarele domenii:
    a) pregatirea de statistici privind zaharul si de analize statistice privind productia de zahar, consumul, stocurile, comertul international si preturile;
    b) analiza comportamentului pietei si a factorilor care o afecteaza, cu referire speciala la participarea tarilor in curs de dezvoltare la comertul mondial;
    c) analiza cererii de zahar, inclusiv efectele folosirii oricarei forme de inlocuitori de zahar, naturali sau artificiali, asupra comertului mondial si asupra consumului de zahar;
    d) alte aspecte aprobate de Consiliu.
    4. In fiecare an Consiliul va lua in considerare un proiect de program de lucru cu estimarile cerintelor de resurse, alcatuit de directorul executiv.

    CAP. 10
    Cercetare si dezvoltare

    Art. 34
    Cercetare si dezvoltare
    Pentru a-si atinge obiectivele propuse la art. 1 Consiliul va sprijini atat cercetarea stiintifica, cat si dezvoltarea economiei zaharului si va face cunoscute rezultatele obtinute in acest domeniu. In acest scop Consiliul poate coopera cu organizatii internationale si cu institute de cercetari, cu conditia ca nici o obligatie financiara suplimentara sa nu fie suportata de Consiliu.

    CAP. 11
    Pregatiri pentru un nou acord

    Art. 35
    Pregatiri pentru un nou acord
    1. Consiliul poate studia fezabilitatea negocierii unui nou acord international al zaharului, inclusiv a unui posibil acord cu prevederi economice, va raporta membrilor si va face asemenea recomandari pe care le considera adecvate.
    2. Consiliul poate, imediat ce considera necesar, sa solicite Secretariatului general al Conferintei Natiunilor Unite pentru Comert si Dezvoltare sa convoace o conferinta de negociere.

    CAP. 12
    Prevederi finale

    Art. 36
    Depozitar
    Secretarul general al Natiunilor Unite este desemnat depozitar al acestui acord.
    Art. 37
    Semnatura
    Acest acord va fi deschis spre semnare de catre toate guvernele invitate la Conferinta Natiunilor Unite a Zaharului, 1992, la sediul Natiunilor Unite, de la 1 mai pana la 31 decembrie 1992.
    Art. 38
    Ratificare, acceptare si aprobare
    1. Acest acord va fi supus ratificarii, acceptarii sau aprobarii de catre guvernele semnatare, in conformitate cu procedurile constitutionale ale acestora.
    2. Instrumentele de ratificare, de acceptare sau de aprobare vor fi depozitate la depozitar nu mai tarziu de data de 31 decembrie 1992. Consiliul poate totusi sa acorde prelungiri ale termenului pentru guvernele semnatare care nu pot depozita instrumentele lor pana la acea data.
    Art. 39
    Notificarea de aprobare provizorie
    1. Un guvern semnatar care intentioneaza sa ratifice, sa accepte sau sa aprobe acest acord ori un guvern pentru care Consiliul a stabilit conditii de accedere, dar care nu a putut inca sa depoziteze instrumentele sale, poate, oricand, sa notifice depozitarului ca va aplica acest acord in mod provizoriu, fie cand acesta intra in vigoare, in conformitate cu prevederile art. 40, fie, daca este deja in vigoare, la o data specificata.
    2. Un guvern care a notificat, conform prevederilor paragrafului 1, ca va aplica acest acord fie cand acesta intra in vigoare, fie, daca este deja in vigoare, de la o data specificata, va deveni de la acea data membru provizoriu pana ce isi va depozita instrumentul sau de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de accedere, cand va deveni membru.
    Art. 40
    Intrarea in vigoare
    1. Acest acord va intra in vigoare definitiv la data de 1 ianuarie 1993 sau la orice data dupa aceasta, daca, pana la acea data instrumentele de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de accedere au fost depozitate in numele guvernelor care detin 60% din voturi, in conformitate cu distributia stabilita in anexa la acest acord.
    2. Daca pana la data de 1 ianuarie 1993 acest acord nu a intrat in vigoare in conformitate cu prevederile paragrafului 1, acesta va intra in vigoare in mod provizoriu, daca pana la acea data instrumentele de ratificare, de acceptare sau de aprobare ori notificarile de cerere provizorie au fost depozitate in numele guvernelor, satisfacand cerintele de procentaj ale paragrafului 1.
    3. Daca pana la data de 1 ianuarie 1993 procentajele cerute pentru intrarea in vigoare a acestui acord, conform paragrafului 1 sau 2, nu sunt indeplinite, secretarul general al Natiunilor Unite va invita guvernele in numele carora au fost depuse instrumentele de ratificare, de acceptare, de aprobare sau notificarile pentru cerere provizorie sa decida daca acest acord va intra in vigoare definitiv sau provizoriu, intre ele, in totalitate sau partial, la o data pe care acestea o vor hotari.
    Daca acest acord a intrat in vigoare in mod provizoriu, in conformitate cu acest paragraf, in consecinta va intra in vigoare definitiv dupa indeplinirea conditiilor stabilite la paragraful 1, fara a fi necesara o hotarare ulterioara.
    4. Pentru un guvern in numele caruia s-a depozitat un instrument de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de accedere ori o notificare de cerere provizorie dupa intrarea in vigoare a acestui acord, conform paragrafelor 1, 2 sau 3, instrumentul sau notificarea va deveni efectiva la data depozitarii, iar in ceea ce priveste notificarea de cerere provizorie, conform prevederilor paragrafului 1 al art. 39.
    Art. 41
    Accederea
    Acest acord va fi deschis spre accedere guvernelor tuturor statelor, conform conditiilor stabilite de Consiliu. La accedere statul implicat va fi trecut pe lista prevazuta in anexa la acest acord, impreuna cu voturile sale, astfel cum este prevazut in conditiile de accedere. Accederea va fi efectuata prin depozitarea unui instrument de accedere la depozitar. Instrumentele de accedere confirma ca guvernul accepta toate conditiile stabilite de Consiliu.
    Art. 42
    Retragere
    1. Orice membru poate sa se retraga din acest acord in orice moment dupa intrarea sa in vigoare, anuntand in scris depozitarului retragerea. In mod simultan, membrul va informa, in scris, Consiliul despre masura pe care a luat-o.
    2. Retragerea, conform prevederilor acestui articol, va fi efectiva la 30 de zile de la primirea notificarii de catre depozitar.
    Art. 43
    Reglementarea diferendelor financiare
    1. Consiliul va hotari asupra oricarei reglementari financiare pe care o considera echitabila cu un membru care s-a retras din acest acord sau care a incetat sa fie parte la acest acord in alt fel. Organizatia va retine sumele deja platite de un astfel de membru. Un astfel de membru va fi obligat sa plateasca orice suma care ii revine catre Organizatie.
    2. La incetarea acestui acord orice membru mentionat la paragraful 1 nu va avea nici un drept la nici o parte din rezultatul lichidarii sau la alte bunuri ale Organizatiei si nici nu va fi impovarat cu vreo parte a deficitului Organizatiei, daca exista un asemenea deficit.
    Art. 44
    Amendament
    1. Consiliul poate, prin vot special, sa recomande membrilor un amendament la acest acord. Consiliul poate fixa un interval de timp, dupa care fiecare membru va notifica depozitarului acceptarea de catre el a amendamentului. Amendamentul va deveni efectiv la 100 de zile dupa ce depozitarul a primit notificarile de acceptare de la membrii care detin cel putin doua treimi din numarul total de voturi ale tuturor membrilor, in baza art. 11, conform art. 25, sau la o data ulterioara fixata de Consiliu prin vot special.
    Consiliul poate fixa o perioada in care fiecare membru va notifica depozitarului acceptarea de catre el a amendamentului si, daca amendamentul nu a intrat in vigoare pana la acea data, va fi considerat retras. Consiliul va furniza depozitarului informatiile necesare pentru a hotari daca notificarile de acceptare primite sunt suficiente pentru intrarea in vigoare a amendamentului.
    2. Orice membru in numele caruia nu s-a facut notificarea de acceptare a amendamentului pana la data la care acesta intra in vigoare va inceta sa fie parte la acest acord, cu exceptia cazului in care un astfel de membru a convins Consiliul ca acceptarea nu poate fi asigurata la timp, din cauza unor dificultati in indeplinirea procedurilor sale constitutionale, si Consiliul decide sa extinda perioada fixata, pentru acest membru. Acest membru nu va avea nici o obligatie care reiese din amendament pana nu a notificat acceptarea acestuia.
    Art. 45
    Durata, prelungirea si incetarea
    1. Prezentul acord va ramane in vigoare pana la data de 31 decembrie 1995, daca nu va fi prelungit in conformitate cu prevederile paragrafului 2 sau daca nu va inceta mai devreme, conform prevederilor paragrafului 3.
    2. Consiliul poate, prin vot special, sa prelungeasca acest acord dupa data de 31 decembrie 1995, pe perioade succesive care sa nu depaseasca 2 ani in fiecare caz. Orice membru care nu accepta o astfel de prelungire a acestui acord va informa Consiliul in scris si va inceta sa fie parte la acest acord de la inceputul perioadei de prelungire.
    3. Consiliul poate decide oricand, prin vot special, incetarea acestui acord, cu intrarea in vigoare de la acea data si in acele conditii pe care le va hotari.
    4. La incetarea prezentului acord Organizatia va continua sa existe atata timp cat va fi necesar pentru lichidarea finala, va avea acele prerogative si va exercita acele functii care vor fi necesare pentru acest scop.
    5. Consiliul va notifica depozitarului despre orice actiune intreprinsa in conformitate cu prevederile paragrafului 2 sau 3.
    Art. 46
    Masuri tranzitorii
    1. Atunci cand, conform Acordului international al zaharului, 1987, consecintele oricarei actiuni intreprinse, ce trebuia intreprinsa sau care a fost omisa de a fi intreprinsa, in scopurile aplicarii acestui acord, au efect in anul urmator, atunci acele consecinte vor avea acelasi efect, conform acestui acord, ca si cum prevederile acordului din 1987 ar fi continuat sa fie efective in scopurile prevazute.
    2. Bugetul administrativ al Organizatiei pentru anul 1993 va fi aprobat in mod provizoriu de catre Consiliu, sub Acordul international al zaharului, 1987, in ultima sa sesiune ordinara din anul 1992, si va fi supus aprobarii finale de catre Consiliu sub prezentul acord, in prima sesiune din 1993. Ca marturie a celor de mai sus, subsemnatii, fiind autorizati in acest scop, si-au depus semnaturile pe prezentul acord la datele indicate.
    Intocmit la Geneva la 20 martie 1992.
    Textele prezentului acord, in limbile araba, chineza, engleza, franceza, rusa si spaniola, vor fi egal autentice.

    ANEXA 1

                        ALOCAREA
    de voturi in scopurile art. 25

    Algeria ........................................ 38
    Argentina ...................................... 22
    Australia ..................................... 117
    Austria ........................................ 14
    Barbados ........................................ 6
    Belarus ........................................ 11
    Belize .......................................... 6
    Bolivia ......................................... 6
    Brazilia ....................................... 94
    Bulgaria ....................................... 18
    Camerun ......................................... 6
    Columbia ....................................... 18
    Congo*) ......................................... 6
    Costa Rica*) .................................... 6
    Coasta de Fildes ................................ 6
    Cuba .......................................... 151
    Republica Dominicana ........................... 23
    Ecuador ......................................... 6
    Egipt .......................................... 37
    El Salvador ..................................... 6
    CEE ........................................... 332
    Fiji ........................................... 12
    Finlanda ....................................... 16
    Ghana ........................................... 6
    Guatemala ...................................... 16
    Guyana .......................................... 6
    Honduras*) ...................................... 6
    Ungaria ......................................... 9
    India .......................................... 38
    Indonezia ...................................... 18
    Jamaica ......................................... 6
    Japonia ....................................... 176
    Madagascar ...................................... 6
    Malawi .......................................... 6
    Mauritius ...................................... 15
    Mexic .......................................... 49
    Maroc .......................................... 14
    Nicaragua ....................................... 6
    Norvegia ....................................... 19
    Panama*) ........................................ 6
    Papua Noua Guinee*) ............................. 6
    Peru ............................................ 9
    Filipine ....................................... 12
    Republica Coreea ............................... 59
    Romania ........................................ 18
    Federatia Rusa ................................ 135
    Africa de Sud .................................. 46
    Swaziland ...................................... 13
    Suedia ......................................... 15
    Elvetia ........................................ 18
    Thailanda ...................................... 85
    Turcia ......................................... 21
    Uganda .......................................... 6
    Republica Unita a Tanzaniei ..................... 6
    S.U.A. ........................................ 178
    Uruguay ......................................... 6
    Zimbabwe ........................................ 8
                                          -------------
                                          Total = 2.000

           
    *) Nu au participat la Conferinta Natiunilor Unite pentru zahar, 1992, insa au fost incluse pentru ca statele respective sunt membre ale Organizatiei Internationale a Zaharului in baza Acordului international al zaharului, 1987.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 162/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 162 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu