Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 100 din 19 aprilie 2007

pentru modificarea si completarea Legii nr. 351/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului national - Sectiunea a IV-a - Reteaua de localitati

ACT EMIS DE: PARLAMENTUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 284 din 27 aprilie 2007



Parlamentul României adoptă prezenta lege.

Art. I. - Legea nr. 351/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a IV-a - Reţeaua de localităţi, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 408 din 24 iulie 2001, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează dupa cum urmează:

1.  Articolul 1 va avea următorul cuprins:

„Art. 1. - Se aprobă Planul de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a IV-a - Reţeaua de localităţi, potrivit anexelor nr. I-VIII, care fac parte integrantă din prezenta lege."

2.   După alineatul (1) al articolului 3 se introduc trei noi alineate, alineatele (11)-(13), cu următorul cuprins:

„(11) Documentaţia de fundamentare privind trecerea unui oraş de la rangul III la rangul II - municipiu de importanţă interjudeţeană, judeţeană sau cu rol de echilibru în reţeaua de localităţi - va cuprinde Fişa oraşului propus să fie declarat municipiu, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. VI.

(12)  Documentaţia de fundamentare privind trecerea unui sat-reşedinţă de comună de la rangul IV la rangul III - oraşe - va cuprinde Fişa comunei propuse să fie declarată oraş, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. VII.

(13)  Datele din fişele prevăzute la alin. (11) şi (12), care fac obiectul înregistrărilor oficiale cu prilejul recensământului populaţiei şi al locuinţelor, vor fi înscrise atât cu valorile corespunzătoare ultimului recensământ, a căror confirmare se face prin aviz, emis de Institutul Naţional de Statistică, cât şi cu valorile actualizate la data întocmirii fişei. In cazul acestora din urmă, avizul Institutului Naţional de Statistică se referă doar la populaţia înregistrată la data de 1 iulie a anului precedent celui în care este întocmită fişa."

3.  Articolul 4 va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - (1) Guvernul sprijină declararea de oraşe noi, preponderent în zonele lipsite de oraşe pe o rază de 25-30 km - cuprinse în tabelele de la pct. 6.0 şi 6.1 ale anexei nr. II şi marcate pe hartă în anexa nr. III -, prin unificarea comunei care are posibilităţile cele mai mari de dezvoltare şi o poziţie favorabilă în cadrul zonei cu una sau mai multe comune învecinate, pe baza hotărârilor adoptate în acest sens de consiliile locale implicate, ca urmare a acordului populaţiei din comunele respective, exprimat prin referendumurile locale desfăşurate în condiţiile legii. In condiţii similare, Guvernul poate acorda sprijin pentru declararea de municipii noi, prin unificarea unui oraş cu una sau mai multe comune din imediata vecinătate.

(2) Pentru a permite accesul la fondurile structurale acordate de Uniunea Europeană comunelor în care s-au produs scăderi  accentuate  de  populaţie,  cuprinse în tabelele de la pct. 5.0 şi 5.1 ale anexei nr. IV şi situate în zonele marcate pe hartă în anexa nr. V, Guvernul încurajează unificarea administrativă a câte două sau mai multe dintre aceste comune care sunt învecinate, la iniţiativa autorităţilor administraţiei publice locale şi ca urmare a voinţei exprimate prin referendum local de către populaţia din comunele interesate.

(3)  Pentru aplicarea dispoziţiilor alin. (1) şi (2), Guvernul asigură:

a)   întocmirea, aprobarea şi promovarea de către Ministerul Administraţiei şi Internelor*) a unor proiecte de lege pentru declararea de oraşe prin unificarea administrativă a două sau mai multe comune sau, după caz, declararea de municipii, prin înglobarea în cadrul unui oraş a mai multor comune, având la bază scrisoarea comună de intenţie a autorităţilor administraţiei publice din unităţile administrativ-teritoriale interesate şi documentaţia corespunzătoare;

b)   sume de la bugetul de stat, pentru cofinanţarea proiectelor de investiţii ale unităţilor administrativ-teritoriale nou-înfiinţate, care beneficiază de fonduri nerambursabile acordate de Uniunea Europeană pentru dezvoltarea infrastructurii locale.

(4)   Proiecte de lege având ca obiect declararea de oraşe sau municipii în condiţiile alin. (1) şi (2) pot fi întocmite şi promovate şi de alţi iniţiatori prevăzuţi de Constituţie, pe baza hotărârilor adoptate în acest sens de consiliile locale implicate, ca urmare a acordului populaţiei din unităţile administrativ-teritoriale respective, exprimat prin referendumurile locale desfăşurate potrivit legii, fiind aplicabile şi în aceste cazuri prevederile alin. (3) lit. b)."

4.  La articolul 5 se introduc două noi alineate, alineatele (2) şi (3), cu următorul cuprins:

„(2) Documentaţia prevăzută la alin. (1) va cuprinde Fişa comunei propuse să fie înfiinţată, întocmită conform modelului prezentat în anexa nr. VIII.

(3) Datele din Fişa comunei propuse să fie înfiinţată, care fac obiectul înregistrărilor oficiale cu prilejul recensământului populaţiei şi al locuinţelor, vor fi înscrise atât cu valorile corespunzătoare ultimului recensământ, a căror confirmare se face prin aviz emis de Institutul Naţional de Statistică, cât şi cu valorile actualizate la data întocmirii fişei. In cazul acestora din urmă, avizul Institutului Naţional de Statistică se referă doar la populaţia înregistrată la data de 1 iulie a anului precedent celui în care este întocmită fişa."

5.  Articolul 6 se abrogă.

*) Conform art. 15 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 24/2007 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 247 din 12 aprilie 2007, denumirea „Ministerul Administraţiei şi Internelor" se înlocuieşte cu „Ministerul Internelor şi Reformei Administrative".

6. La anexa nr. II pct. 1.0, tabelul „Principalii indicatori cantitativi şi calitativi minimali de definire a localităţilor urbane" va avea următorul cuprins:

„Nr. crt.

Indicatori minimali

Municipiu

Oraş

1.*)

Număr de locuitori

40.000

10.000

2.*)

Populaţia ocupată în activităţi neagricole (% din totalul populaţiei ocupate)

85%

75%

3.*)

Dotarea locuinţelor cu instalaţii de alimentare cu apă

80%

70%

4.*)

Dotarea locuinţelor cu baie şi WC în locuinţă (% din totalul locuinţelor)

75%

55%

5.*)

Dotarea locuinţelor cu instalaţie de încălzire centrală (% din totalul locuinţelor)

45%

35%

6.

Număr de paturi în spitale la 1000 de locuitori

10

7

7.

Număr de medici la 1000 de locuitori

2,3

1,8

8.

Unităţi de învăţământ

postliceal

liceal sau altă formă de învăţământ secundar

9.

Dotări culturale şi sportive

săli de spectacol, eventual teatre, instituţii muzicale, biblioteci publice, stadion, săli de sport

săli de spectacol, biblioteci publice, spaţii pentru activităţi sportive

10.

Locuri în hoteluri

100

50

11.

Străzi modernizate (% din lungimea totală a străzilor)

60%

50%

12.

Străzi cu reţele de distribuţie a apei (% din lungimea totală a străzilor)

70%

60%

13.

Străzi cu conducte de canalizare (% din lungimea totală a străzilor)

60%

50%

14.

Epurarea apelor uzate

racordarea la o staţie de epurare cu treaptă mecanică si biologică

racordarea la o staţie de epurare cu treaptă mecano-chimică

15.

Străzi cu reţele de hidranţi exteriori pentru stingerea incendiilor (% din lungimea totală a străzilor)

70%

60%

16.

Spatii verzi (parcuri, grădini publice, scuaruri) m2/locuitor

15

10

17.

Depozit controlat de deşeuri cu acces asigurat

*) Vor fi înscrise atât valorile corespunzătoare ultimului recensământ al  populaţiei şi locuinţelor, a căror confirmare se face prin aviz emis de Institutul Naţional de Statistică, cât şi valorile actualizate la data întocmirii fişei. In cazul acestora din urmă, avizul Institutului Naţional de Statistică se referă doar la populaţia înregistrată la data de 1 iulie a anului precedent celui în care este întocmită fişa."

7. La anexa nr. IV pct. 4.0, tabelul „Condiţii necesare pentru înfiinţarea de comune" va avea următorul cuprins:

„1*)

Număr de locuitori - minimum 1.500

2*)

Populaţia ocupată în activităţi neagricole (% din totalul populaţiei ocupate) minimum 25%

3*)

Locuinţe construite după anul 1960 (% din numărul total de locuinţe) minimum 45%

4.

Potenţial economic care să asigure echilibrul bugetar al comunei

5.

Legături între satul-reşedinţă de comună şi celelalte sate pe drumuri publice modernizate/cu îmbrăcăminţi uşoare (% din totalul drumurilor)

6.

Situarea fiecăruia dintre satele componente ale comunei propuse spre înfiinţare la distanţă mai mare de 5 km fată de actualul sat-resedintă de comună

7.

Reducerea distanţei totale între satele componente ale comunei propuse spre înfiinţare şi actualul sat-reşedinţă, în raport cu distanta totală dintre acestea si satul-resedintă al comunei înfiinţate - minimum 15 km

8.

Spaţii construite pentru instituţii şi dotări:

-   primărie

-  şcoală primară şi gimnazială

-  dispensar uman, farmacie sau punct farmaceutic

-   post de poliţie

-  statie/haltă CF sau staţie transport auto

*) Dupa declararea noii comune, este necesară completarea dotărilor minime obligatorii în satul-reşedinţă de comună, conform pct. 2.0.

Condiţiile menţionate la pct. 4.0 trebuie să fie îndeplinite şi de comuna care rămâne după desprinderea unei comune noi.

Principalii indicatori cantitativi şi calitativi minimali de definire a localităţilor urbane prevăzuţi în anexa nr. II trebuie să fie îndepliniţi şi în cazul oraşelor sau municipiilor din care s-au desprins noi comune.

*) Vor fi înscrise atât valorile corespunzătoare ultimului recensământ al populaţiei şi locuinţelor, a căror confirmare se face prin aviz emis de Institutul Naţional de Statistică, cât şi valorile actualizate la data întocmirii fişei. In cazul acestora din urmă, avizul se referă doar la populaţia înregistrată la data de 1 iulie a anului precedent celui în care este întocmită fişa."

8. După anexa nr. V se introduc trei noi anexe, anexele nr. VI-VIII, cu următorul cuprins:

„ANEXA Nr. VI

Model de fişă pentru declararea unui municipiu

Judeţul ............................................

Vizat.

Prefect,

.......................................................

Preşedintele consiliului judeţean,

.......................................................

FIŞA

oraşului.............., propus să fie declarat municipiu

A. Componenţa:

Localităţi componente ale municipiului:

1....................................

2........................ ş.a.m.d.

Sate ce aparţin municipiului:

1...................................

2....................... ş.a.m.d.

B. Indeplinirea principalilor indicatori cantitativi şi calitativi minimali de definire a municipiilor, prevăzuţi la pct. 1.0 din anexa nr. II la Legea nr. 351/2001:

Nr. crt.

Indicatorii minimali prevăzuţi de Legea nr. 351/2001

Indicatorii realizaţi

de oraşul propus să fie

declarat municipiu

1.*)

Număr de locuitori       40.000

2.*)

Populaţia ocupată în activităţi neagricole (% din totalul populaţiei ocupate)      85%

3.*)

Dotarea locuinţelor cu instalaţie de alimentare cu apă (% din total locuinţe)      80%

4.*)

Dotarea locuinţelor cu instalaţie de canalizare (% din total locuinţe)       75%

5.*)

Dotarea locuinţelor cu instalaţie de încălzire centrală (% din total locuinţe)      45%

6.

Număr de paturi în spitale la 1.000 de locuitori       10

7.

Număr de medici la 1.000 de locuitori       2,3

8.

Unităţi de învăţământ postliceal

9.

Dotări culturale şi sportive: săli de spectacol, eventual teatre, instituţii   muzicale, biblioteci publice, stadion, săli de sport

10.

Locuri în hoteluri       100

11.

Străzi modernizate (% din lungimea totală a străzilor)       60%

12.

Străzi cu reţele de distribuţie a apei (% din lungimea totală a străzilor)      70%

13.

Străzi cu conducte de canalizare (% din lungimea totală a străzilor)       60%

14.

Epurarea apelor uzate: racordarea la o staţie de epurare cu treaptă mecanică şi biologică

15.

Străzi cu reţele de hidranţi exteriori pentru stingerea incendiilor (% din lungimea totală a străzilor)       70%

16.

Spatii verzi (parcuri, grădini publice, scuaruri) m2/locuitor       15

17.

Depozit controlat de deşeuri cu acces asigurat

C. Date privind referendumul:

Referendumul local a avut loc la data de ................................. Din ......................... persoane înscrise în lista pentru referendum au participat ................................ persoane. Din totalul de ............................. voturi valabil exprimate, un număr   de   ...............................   voturi   au   exprimat   acordul   pentru   declararea   ca   municipiu   a   oraşului.........................................................

*) D.  Institutul Naţional de Statistică a emis Avizul nr.................................. din  ................................. pentru conformitatea datelor înscrise la poz. 1 -5 cu datele înregistrate la ultimul recensământ al populaţiei şi locuinţelor, precum şi pentru numărul de locuitori existent la data de 1 iulie a anului precedent celui în care s-a întocmit fişa.

Primar,

.......................................................

Secretar,

.......................................................

Viza direcţiei teritoriale de statistică

ANEXA Nr. VII

Model de fişă pentru declararea unui oraş

Judeţul ......................................

Vizat.

Prefect,

.......................................................

Preşedintele consiliului judeţean,

.......................................................

FIŞA

comunei.............., propusă să fie declarată oraş

A. Componenţa:

Localităţi componente ale oraşului:

1.........................

2................ ş.a.m.d.

Sate ce aparţin oraşului:

1...................................

2..................... ş.a.m.d.

B. Indeplinirea principalilor indicatori cantitativi şi calitativi minimali de definire a oraşelor, prevăzuţi la pct. 1.0 din anexa nr. II la Legea nr. 351/2001:

Nr. crt.

Indicatorii minimali prevăzuţi de Legea nr. 351/2001

Indicatorii realizaţi de comuna propusă să fie declarată oraş

1.*)

Număr de locuitori       10.000

2.*)

Populaţia ocupată în activităţi neagricole (% din totalul populaţiei ocupate)      75%

3.*)

Dotarea locuinţelor cu instalaţie de alimentare cu apă (% din total locuinţe)      70%

4.*)

Dotarea locuinţelor cu instalaţie de canalizare (% din total locuinţe)      55%

5.*)

Dotarea locuinţelor cu instalaţie de încălzire centrală (% din total locuinţe)       35%

6.

Număr de paturi în spitale la 1.000 de locuitori       7

7.

Număr de medici la 1.000 de locuitori       1,8

8.

Unităţi de învăţământ liceal sau altă formă de învăţământ secundar

9.

Dotări culturale şi sportive: săli de spectacol, biblioteci publice, spaţii pentru activităţi sportive

10.

Locuri în hoteluri       50

11.

Străzi modernizate (% din lungimea totală a străzilor)       50%

12.

Străzi cu reţele de distribuţie a apei (% din lungimea totală a străzilor)       60%

13.

Străzi cu conducte de canalizare (% din lungimea totală a străzilor)      50%

14.

Epurarea apelor uzate: racordarea la o staţie de epurare cu treaptă mecano-chimică

15.

Străzi cu reţele de hidranţi exteriori pentru stingerea incendiilor (% din lungimea totală a străzilor)       70%

16.

Spatii verzi (parcuri, grădini publice, scuaruri) m2/locuitor       15

17.

Depozit controlat de deşeuri cu acces asigurat

C. Date privind referendumul:

Referendumul local a avut loc la data de ................................. Din ......................... persoane înscrise în lista pentru referendum au participat ................................ persoane. Din totalul de ............................. voturi valabil exprimate, un număr de ............... voturi au exprimat acordul pentru declararea ca oraş a comunei .....................................................

*) D.  Institutul Naţional de Statistică a emis Avizul nr.................................. din  ................................. pentru conformitatea datelor înscrise la poz. 1 -5 cu datele înregistrate la ultimul recensământ al populaţiei şi locuinţelor, precum şi pentru numărul de locuitori existent la data de 1 iulie a anului precedent celui în care s-a întocmit fişa.

Primar,

.................................

Secretar,

.................................

Viza direcţiei teritoriale de statistică

ANEXA Nr. VIII

Model de fişă pentru înfiinţarea unei comune

Judeţul ......................................

Vizat.

Prefect,

.............. ......................................

Preşedintele consiliului judeţean,

 .....................................................

FIŞA

comunei.............., propusă să fie înfiinţată

A. Componenţa:

1.  Satul-reşedinţă al comunei propuse .........................., preluat de la comuna/oraşul ................

2.  Satul .............................., preluat de la comuna/oraşul ...................................

3.  Satul .............................., preluat de la comuna/oraşul ............................... etc.

B. Indeplinirea condiţiilor necesare pentru înfiinţarea de comune noi, prevăzute la pct. 4.0 din anexa nr. IV la Legea nr. 351/2001:

Nr. crt.

Condiţii necesare prevăzute prin Legea nr. 351/2001

Condiţiile realizate de comuna propusă

să fie înfiinţată

1.*)

Număr de locuitori - minimum 1.500

2.*)

Populaţia ocupată în activităţi neagricole (% din totalul populaţiei ocupate) - minimum 25%

3.*)

Locuinţe construite după anul 1960 (% din numărul total de locuinţe) -- minimum 45%

4.**)

Potenţial economic care să asigure echilibrul bugetar al comunei

5.

Legături între satul-reşedinţă de comună şi celelalte sate pe drumuri publice modernizate/ cu îmbrăcăminţi uşoare (% din total drumuri) - minimum 50%

6.

Situarea fiecăruia dintre satele componente ale comunei propuse spre înfiinţare la distanţă mai mare de 5 km fată de actualul sat-resedintă de comună

7.

Reducerea distanţei totale între satele componente ale comunei propuse spre înfiinţare şi actualul sat-reşedinţă, în raport cu distanţa totală între acestea şi satul-reşedinţă al comunei înfiinţate - minimum 15 km

8.

Spaţii construite pentru instituţii şi dotări:

-  primărie

-  şcoală primară şi gimnazială

-  dispensar uman, farmacie sau punct farmaceutic

-  post de poliţie

-  staţie/haltă CF sau staţie transport auto

C. Date privind referendumul:

Referendumul local a avut loc la data de .............................. Din totalul de ........................... persoane înscrise în lista pentru referendum au participat ...................... persoane. Din totalul de ............................ voturi valabile exprimate, un număr de ................................... voturi au exprimat acordul pentru înfiinţarea comunei ................................................

*) D. Institutul Naţional de Statistică a emis Avizul nr......... din ............, pentru conformitatea datelor înscrise la poz. 1 -3 cu datele înregistrate la ultimul recensământ al populaţiei şi locuinţelor, precum şi pentru numărul de locuitori existent la data de 1 iulie a anului precedent celui în care s-a întocmit fişa.

**) E. Confirmarea potenţialului economic al viitoarei comune pentru asigurarea echilibrului bugetar al acesteia revine direcţiei generale a finanţelor publice a judeţului.

F. Dupa modelul fişei pentru înfiinţarea unei comune se prezintă şi fişa comunei rămase după reorganizare, cu excepţia prevederilor lit. C.

Primar,

...........................

Secretar,

...........................

Viza direcţiei teritoriale de statistică

Director,

...........................

Viza direcţiei generale a finanţelor publice a judeţului

Director,"

...........................

Art. II. - Legea nr. 351/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a IV-a - Reţeaua de localităţi, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 408 din 24 iulie 2001, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta lege, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.

Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (1) din Constituţia României, republicată.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR

BOGDAN OLTEANU

PREŞEDINTELE SENATULUI

NICOLAE VĂCĂROIU


SmartCity5

COMENTARII la Legea 100/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 100 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu