Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 710 din  3 iulie 2002

privind functionarea Institutului National de Administratie

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 519 din 17 iulie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei, precum si ale Ordonantei Guvernului nr. 81/2001 privind infiintarea si organizarea Institutului National de Administratie, aprobata si modificata prin Legea nr. 106/2002,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    CAP. 1
    Institutul National de Administratie

    SECTIUNEA 1
    Scopul si obiectul de activitate ale Institutului

    Art. 1
    (1) Institutul National de Administratie functioneaza sub patronajul primului-ministru al Romaniei.
    (2) Institutul National de Administratie, denumit in continuare Institut, se organizeaza ca institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, in subordinea Ministerului Administratiei Publice.
    (3) Institutul are sediul principal in municipiul Bucuresti, str. Eforie nr. 5, sectorul 5.
    Art. 2
    (1) Institutul, forma de pregatire superioara, postacademica, asigura formarea continua si perfectionarea pregatirii profesionale specializate pentru:
    - functionarii publici si personalul angajat cu contract individual de munca din cadrul autoritatilor si institutiilor publice;
    - persoanele numite sau alese in functii de demnitate publica sau asimilate acestora din administratia publica centrala si locala;
    - alte categorii de personal interesate.
    (2) Institutul elaboreaza si asigura aplicarea Strategiei Guvernului privind formarea continua si perfectionarea pregatirii profesionale pentru personalul din administratia publica centrala si locala.
    (3) Institutul nu este supus regulilor privitoare la acreditarea institutiilor de invatamant superior si nu face parte din sistemul national de invatamant.
    Art. 3
    (1) Institutul are ca obiect de activitate:
    a) organizarea de cursuri de formare profesionala specializata in administratia publica centrala si locala, cu durata de 2 ani, pentru absolventii invatamantului superior de lunga durata, cu diploma de licenta, in varsta, de regula, de pana la 30 de ani; dupa terminarea cursurilor absolventii vor fi numiti, in conditiile legii, pe functii in cadrul corpului functionarilor publici;
    b) organizarea de cursuri de formare continua in administratia publica centrala si locala, cu durata de un an, pentru persoanele numite sau alese in functii de demnitate publica ori asimilate acestora, pentru functionarii publici, precum si pentru alte persoane interesate, in varsta, de regula, de pana la 45 de ani;
    c) organizarea de cursuri de formare continua de scurta durata, de pana la 3 luni, pentru prefecti, subprefecti, presedinti si vicepresedinti ai consiliilor judetene, secretari generali si secretari generali adjuncti ai ministerelor, secretari generali ai judetelor, secretari generali ai prefecturilor, pentru primarii si secretarii municipiilor, pentru sefi de departamente, directori generali, directori din aparatul propriu al ministerelor, consiliilor judetene si consiliilor locale, pentru conducatorii serviciilor publice descentralizate, precum si pentru alti functionari publici;
    d) organizarea de cursuri de formare profesionala de scurta durata, de 3 luni, pentru secretarii unitatilor administrativ-teritoriale, nou-numiti in functie;
    e) organizarea de cursuri de formare profesionala si de perfectionare in domeniul integrarii europene si euroatlantice;
    f) formarea de specialisti in domeniul informatizarii administratiei publice;
    g) certificarea conformitatii cu standardele internationale de calitate din domeniul administratiei publice locale, direct sau prin colaborare cu centrele regionale de formare continua pentru administratia publica locala;
    h) acordarea atestatelor de conformitate cu standardele internationale de calitate pentru autoritatile administratiei publice locale;
    i) atestarea formarii, pregatirii si perfectionarii profesionale specializate in administratie, prin eliberarea certificatelor de absolvire a cursurilor;
    j) realizarea de studii si proiecte, precum si editarea de publicatii in domeniul administratiei publice centrale si locale.
    (2) In indeplinirea atributiilor ce ii revin Institutul se poate asocia cu institutii de invatamant superior din tara, acreditate in acest scop, precum si cu institutii similare din strainatate, pentru organizarea de cursuri postuniversitare de specializare si perfectionare.
    (3) Institutul indeplineste si alte atributii stabilite prin legi, ordonante, hotarari ale Guvernului sau ordine ale ministrului administratiei publice.

    SECTIUNEA a 2-a
    Structura organizatorica a Institutului

    Art. 4
    Institutul are urmatoarea structura organizatorica:
    a) Departamentul pentru formare profesionala specializata in administratia publica;
    b) Departamentul pentru formare continua de lunga durata;
    c) Departamentul pentru formare continua de scurta durata;
    d) Departamentul de cooperare institutionala;
    e) Secretariatul general.
    Art. 5
    (1) Departamentul pentru formare profesionala specializata in administratia publica are ca obiect principal de activitate:
    a) elaborarea programelor de formare profesionala specializata in administratia publica centrala si locala, pentru absolventii invatamantului superior de lunga durata;
    b) gestionarea corpului de experti si de profesori din cadrul departamentului si de colaboratori externi;
    c) organizarea concursului national anual de admitere la cursurile de formare profesionala specializata de lunga durata;
    d) organizarea cursurilor teoretice si a seminariilor, potrivit programelor aprobate;
    e) organizarea si asigurarea conditiilor de efectuare de catre cursanti a stagiilor practice de formare;
    f) realizarea de studii privind cerintele de pregatire in administratia publica centrala si locala.
    (2) Departamentul prevazut la alin. (1) organizeaza, prin asociere cu institutii de invatamant superior din tara si din strainatate, cursuri de masterat cu o durata de 2 ani, in conditiile legii, pentru absolventii invatamantului superior cu diploma de licenta sau echivalenta, a caror varsta nu poate fi mai mare, de regula, de 30 de ani.
    (3) Selectarea cursantilor se face pe baza de concurs national, organizat in conditiile stabilite anual prin hotarare a consiliului de administratie al Institutului.
    Art. 6
    (1) Departamentul pentru formare continua de lunga durata are ca obiect principal de activitate:
    a) elaborarea programelor de formare continua a personalului din administratia publica centrala si locala;
    b) organizarea si derularea cursurilor de formare continua din cadrul Institutului;
    c) evaluarea cerintelor de formare continua prin cursuri de lunga durata;
    d) stabilirea modalitatilor de selectie a cursantilor;
    e) gestionarea corpului de experti din cadrul departamentului si de colaboratori externi.
    (2) Departamentul prevazut la alin. (1) organizeaza cursuri de formare continua cu o durata de un an pentru absolventii invatamantului superior cu diploma de licenta, respectiv cu diploma de absolvire, a caror varsta nu poate fi mai mare, de regula, de 45 de ani; pentru absolventii invatamantului superior de scurta durata cursul de formare continua cu durata de un an nu se considera completare de studii la nivelul invatamantului de lunga durata.
    (3) Selectarea cursantilor se face pe baza propunerilor autoritatilor si institutiilor publice beneficiare. Daca propunerile depasesc planul de formare continua, se pot desfasura testari in conditiile stabilite anual prin hotarare a consiliului de administratie al Institutului.
    Art. 7
    (1) Departamentul pentru formare continua de scurta durata are ca obiect principal de activitate:
    a) elaborarea programelor de formare continua de scurta durata a personalului din administratia publica centrala si locala;
    b) elaborarea programelor de formare profesionala specializata a secretarilor de comune, orase si municipii, nou-numiti in functie;
    c) organizarea si derularea cursurilor potrivit programelor prevazute la lit. a) si b);
    d) coordonarea programelor de formare continua derulate in cadrul centrelor regionale pentru administratia publica locala;
    e) evaluarea cerintelor de formare continua prin cursuri de scurta durata;
    f) stabilirea modalitatilor de selectie a cursantilor;
    g) gestionarea corpului de experti din cadrul departamentului si de colaboratori externi.
    (2) Departamentul prevazut la alin. (1) organizeaza cursuri de formare continua cu durata variabila, de la o saptamana la 3 luni, pentru persoanele care ocupa functii de demnitate publica, pentru categoriile de personal prevazute la art. 3 lit. c), precum si pentru personalul cu contract individual de munca din cadrul autoritatilor si institutiilor publice; organizeaza cursuri cu o durata de 3 luni pentru formarea secretarilor de comune, orase si municipii, nou-numiti in functie.
    (3) Selectarea cursantilor se face pe baza propunerilor autoritatilor si institutiilor publice beneficiare. Daca propunerile depasesc planul de formare continua aprobat, se pot desfasura testari in conditiile stabilite prin hotarare a consiliului de administratie al Institutului.
    Art. 8
    Departamentul de cooperare institutionala are ca obiect principal de activitate:
    a) stabilirea de relatii de colaborare cu alte institutii similare sau scoli de administratie publica din tara si din strainatate;
    b) promovarea activitatii si imaginii Institutului prin publicatii si alte actiuni;
    c) implementarea programelor cu finantare internationala;
    d) promovarea de studii si analize referitoare la procesul de reforma in administratia publica;
    e) realizarea de studii comparative in domeniul administratiei publice;
    f) asigurarea monitorizarii si evaluarii programelor de formare si perfectionare.
    Art. 9
    Secretariatul general are urmatoarele atributii principale:
    a) elaborarea, urmarirea si asigurarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului;
    b) administrarea patrimoniului Institutului;
    c) gestiunea resurselor umane;
    d) gestiunea sistemelor informatice si de comunicatii.

    SECTIUNEA a 3-a
    Conducerea Institutului

    Art. 10
    (1) Institutul este condus de un consiliu de administratie format din cate un reprezentant al urmatoarelor institutii si organizatii: Ministerul Administratiei Publice, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Educatiei si Cercetarii, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Integrarii Europene, Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, Secretariatul General al Guvernului, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Institutul National de Administratie, Federatia Autoritatilor Locale din Romania, Asociatia secretarilor unitatilor administrativ-teritoriale din Romania.
    (2) Institutiile publice prevazute la alin. (1) sunt reprezentate de persoane care au functia de secretar de stat, director general sau o functie echivalenta. Reprezentantul Institutului este directorul general al acestuia.
    (3) Componenta nominala a consiliului de administratie se stabileste prin ordin al ministrului administratiei publice, pe baza propunerilor scrise ale conducatorilor institutiilor prevazute la alin. (1). Membrii consiliului de administratie nu pot participa la sedintele acestuia prin reprezentare. Durata mandatului membrilor consiliului de administratie este de 4 ani, acesta putand fi reinnoit o singura data.
    (4) Presedintele consiliului de administratie este reprezentantul Ministerului Administratiei Publice.
    Art. 11
    (1) Consiliul de administratie indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) asigura elaborarea strategiei de formare profesionala specializata in administratia publica centrala si locala, precum si a strategiei de formare continua, pe care le supune spre aprobare Guvernului, prin Ministerul Administratiei Publice;
    b) aproba propunerile pentru constituirea corpului de profesori si experti, precum si de colaboratori care sustin cursuri in cadrul Institutului;
    c) aproba planul anual de activitati al Institutului;
    d) aproba cifrele de scolarizare si regulamentul concursului de admitere;
    e) aproba programele de formare si perfectionare a pregatirii profesionale;
    f) aproba bugetul de venituri si cheltuieli al Institutului si contul de incheiere a exercitiului bugetar;
    g) aproba conventiile de colaborare si cooperare cu alte institutii de invatamant din tara si din strainatate, precum si programele cu finantare externa;
    h) aproba politica editoriala, precum si promovarea imaginii Institutului.
    (2) Consiliul de administratie indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau insarcinari stabilite de Guvern ori de primul-ministru.
    (3) Consiliul de administratie se intruneste lunar, in sedinta ordinara, si ori de cate ori este nevoie, in sedinta extraordinara, la convocarea presedintelui. Convocarea se face la initiativa presedintelui sau a cel putin unei treimi din numarul membrilor consiliului.
    (4) In indeplinirea atributiilor ce ii revin consiliul de administratie adopta hotarari cu votul majoritatii membrilor sai; consiliul poate lua hotarari numai daca la sedinta sunt prezenti cel putin doua treimi din numarul membrilor.
    (5) Hotararile se adopta prin vot deschis. Consiliul de administratie poate hotari, cu votul majoritatii membrilor sai, ca unele hotarari sa fie adoptate prin vot secret; in caz de egalitate de voturi votul presedintelui consiliului de administratie este decisiv.
    (6) Pentru activitatea desfasurata membrii consiliului de administratie primesc o indemnizatie de sedinta stabilita in conformitate cu normele legale in vigoare, dar nu mai mare de 20% din indemnizatia bruta lunara a directorului general al Institutului.
    (7) Modul de organizare si functionare a consiliului de administratie se stabileste prin regulament aprobat de ministrul administratiei publice.
    Art. 12
    (1) Conducerea executiva a Institutului este asigurata de un director general, cu rang de secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului administratiei publice.
    (2) Directorul general este ajutat de un director general, adjunct, cu rang de subsecretar de stat.
    (3) Directorul general adjunct este numit prin ordin al ministrului administratiei publice, la propunerea directorului general al Institutului.
    (4) Directorul general si directorul general adjunct sunt numiti pentru un mandat de 4 ani, care poate fi reinnoit.
    Art. 13
    Institutul are un secretar general caruia i se aplica, in mod corespunzator, prevederile Legii nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor.
    Art. 14
    Directorul general este ordonator de credite, conform prevederilor legii finantelor publice.
    Art. 15
    (1) Directorul general conduce activitatea curenta a Institutului, avand, in principal, urmatoarele atributii:
    a) reprezinta Institutul in relatiile cu celelalte autoritati si institutii publice sau private, cu organizatii si agenti economici, cu persoane fizice din tara si din strainatate, precum si in justitie;
    b) elaboreaza si prezinta consiliului de administratie, spre insusire, Strategia anuala de formare si perfectionare in administratia publica;
    c) negociaza si semneaza contracte in numele Institutului;
    d) semneaza certificatele si atestatele eliberate cursantilor;
    e) stabileste si deleaga atributii pe trepte ierarhice si pe functii, avand in vedere prevederile prezentei hotarari si ale regulamentului de organizare si functionare a Institutului;
    f) organizeaza controlul indeplinirii sarcinilor de catre personalul din subordine si urmareste realizarea masurilor dispuse;
    g) angajeaza prin concurs organizat in conditiile legii personalul Institutului;
    h) numeste sau elibereaza din functie, in conditiile legii, personalul Institutului;
    i) aproba propunerile de premiere sau de acordare a altor drepturi personalului din aparatul propriu al Institutului;
    j) aplica, in conditiile legii, sanctiuni disciplinare personalului Institutului si ia masuri pentru recuperarea prejudiciilor cauzate;
    k) dispune masuri in vederea asigurarii conditiilor corespunzatoare de lucru pentru angajati;
    l) raspunde de buna administrare si gospodarire a patrimoniului Institutului;
    m) ia masuri pentru atragerea de noi surse de finantare a activitatii Institutului si asigura dezvoltarea bazei materiale a acestuia.
    (2) Directorul general exercita orice alte atributii stabilite de primul-ministru, de ministrul administratiei publice sau de consiliul de administratie.
    Art. 16
    (1) Directorul general adjunct asigura realizarea activitatii curente a Institutului, in limitele atributiilor stabilite de directorul general.
    (2) Directorul general adjunct indeplineste, in mod direct, urmatoarele atributii:
    a) coordoneaza sub aspect metodologic activitatea centrelor regionale de formare continua pentru administratia publica locala;
    b) participa la activitatea de selectare, incadrare si promovare a personalului;
    c) controleaza si evalueaza periodic nivelul de realizare a atributiilor de serviciu de catre personalul Institutului;
    d) stabileste legaturi de colaborare cu specialisti din alte institutii, asigurand participarea acestora la activitatea de formare;
    e) intocmeste si prezinta, la cererea directorului general, analize asupra activitatii desfasurate in cadrul compartimentelor din structura Institutului si propune masuri pentru imbunatatirea acesteia.
    (3) In lipsa directorului general, directorul general adjunct indeplineste atributiile acestuia.
    Art. 17
    (1) Structura organizatorica a Institutului este prevazuta in anexa nr. 1.
    (2) Atributiile departamentelor si ale personalului, precum si raspunderile acestora se stabilesc potrivit structurii organizatorice prevazute in anexa nr. 1, prin regulamentul de organizare si functionare aprobat prin ordin al ministrului administratiei publice.
    Art. 18
    (1) Numarul de personal din aparatul propriu al Institutului este de 70, exclusiv demnitarii.
    (2) Institutul are in dotare un numar de 3 autoturisme, cu un consum maxim de carburanti de cate 300 litri/luna/autoturism.
    (3) Salariile personalului Institutului se stabilesc potrivit reglementarilor aplicabile personalului institutiilor publice din subordinea ministerelor.

    CAP. 2
    Centrele regionale de formare continua pentru administratia publica locala

    SECTIUNEA 1
    Obiectul de activitate si organizarea centrelor regionale

    Art. 19
    (1) Centrele regionale de formare continua pentru administratia publica locala, organizate potrivit art. 11 din Ordonanta Guvernului nr. 81/2001, denumite in continuare centre regionale, au sediile in municipiile Bucuresti, Calarasi, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Iasi, Sibiu si Timisoara.
    (2) Arondarea judetelor si a municipiului Bucuresti la centrele regionale este prevazuta in anexa nr. 2.
    Art. 20
    (1) Centrele regionale organizeaza cursuri de perfectionare de scurta durata, de pana la 3 luni, pentru:
    a) primari, viceprimari, secretari de orase si comune, precum si consilieri locali si judeteni;
    b) functionarii publici si persoanele incadrate cu contract individual de munca din aparatul propriu al consiliilor locale si judetene, precum si al prefecturilor, cu exceptia persoanelor prevazute la art. 3 lit. c);
    c) personalul din serviciile publice comunitare si din alte servicii publice locale subordonate consiliilor locale sau consiliilor judetene ori aflate sub autoritatea acestora;
    d) alte persoane interesate.
    (2) Centrele regionale elibereaza cursantilor certificate de absolvire.
    (3) Centrele regionale pot desfasura si urmatoarele activitati:
    a) elaborarea de studii, proiecte si publicatii in domeniul administratiei publice locale;
    b) dezvoltarea de relatii de colaborare cu alte institutii din domeniul administratiei publice locale din tara si din strainatate.
    (4) Centrele regionale colaboreaza cu Institutul pentru certificarea conformitatii cu standardele internationale de calitate din domeniul administratiei publice locale.

    SECTIUNEA a 2-a
    Conducerea centrelor regionale

    Art. 21
    (1) Centrele regionale sunt conduse de un consiliu de administratie, din care fac parte presedintii consiliilor judetene arondate centrului regional respectiv, primarul municipiului pe raza caruia isi are sediul social acesta si 2 reprezentanti ai Ministerului Administratiei Publice; in cazul centrului regional cu sediul in municipiul Bucuresti, din consiliul de administratie mai fac parte si primari ai sectoarelor Capitalei.
    (2) Conducerea executiva a centrelor regionale este asigurata de un director general, numit de directorul general al Institutului pe baza de concurs organizat de consiliul de administratie al centrului regional respectiv. Directorul general al centrului regional este membru de drept in consiliul de administratie si presedintele acestuia.
    (3) Structura organizatorica, precum si numarul maxim de posturi sunt prevazute in anexa nr. 3.
    (4) Salarizarea personalului din centrele regionale se face conform prevederilor art. 18 alin. (3).
    (5) Mandatul membrilor consiliului de administratie este de 4 ani si poate fi reinnoit o singura data. In cazul presedintilor consiliilor judetene si al primarilor mandatul este egal cu mandatul de ales local.
    (6) Pentru activitatea desfasurata membrii consiliului de administratie primesc o indemnizatie de sedinta in conformitate cu normele legale in vigoare, dar nu mai mare de 20% din salariul lunar brut al directorului general al centrului regional respectiv.
    Art. 22
    Consiliile de administratie ale centrelor regionale au urmatoarele atributii principale:
    a) aproba programele anuale de formare continua de scurta durata;
    b) stabilesc cifrele de scolarizare si structura seriilor cursurilor de formare continua de scurta durata, cu consultarea autoritatilor publice locale din judetele arondate centrului regional respectiv si pe baza recomandarilor conducerii Institutului;
    c) aproba organigrama, statul de functii si numarul de personal;
    d) aproba regulamentele de organizare si functionare, pe baza regulamentului-cadru elaborat de Institut si aprobat de Ministerul Administratiei Publice;
    e) aproba bugetul de venituri si cheltuieli si contul de incheiere a exercitiului bugetar.

    SECTIUNEA a 3-a
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 23
    Rezultatele obtinute la absolvirea unui program de pregatire sau perfectionare profesionala vor fi consemnate in certificate de absolvire, semnate de directorul general al Institutului sau, dupa caz, al centrului regional respectiv. Certificatele de absolvire sunt recunoscute de Ministerul Administratiei Publice, in conditiile legii.
    Art. 24
    Ministerele, celelalte autoritati si institutii publice, consiliile locale si consiliile judetene vor prevedea in bugetele anuale sumele necesare pentru participarea la programele de formare si perfectionare profesionala a personalului propriu, in conformitate cu graficele cursurilor si cu programele anuale de formare si perfectionare profesionala aprobate, potrivit legii.
    Art. 25
    (1) Finantarea Institutului se asigura din venituri extrabugetare provenite din taxe de participare la cursuri, sponsorizari, donatii ale unor persoane fizice si juridice din tara sau din strainatate, din programe cu finantare interna si internationala, precum si din sume alocate de la bugetul de stat, in conditiile legii.
    (2) Finantarea centrelor regionale se asigura din venituri extrabugetare provenite din taxe de participare la cursuri, sponsorizari, donatii ale unor persoane fizice si juridice din tara si din strainatate, din programe cu finantare interna si internationala.
    Art. 26
    Personalul Centrului National de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala, respectiv al centrelor teritoriale de formare continua in administratia publica locala, se preia prin transfer in interesul serviciului la Institut, respectiv la centrele regionale.
    Art. 27
    (1) Patrimoniul si programele Centrului National de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala, respectiv ale centrelor teritoriale de formare continua in administratia publica locala, sunt preluate de Institut, respectiv de Centrele regionale.
    (2) Transferul patrimoniului si al programelor se efectueaza pe baza de protocoale de predare-primire, incheiate in termen de cel mult 30 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 28
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 29
    La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga orice dispozitie contrara.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul educatiei si cercetarii,
                         Ecaterina Andronescu

                         Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                         Marian Sarbu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                                                 Numarul maxim de posturi = 70
                                                   (exclusiv demnitarii)

                                 ORGANIGRAMA
                   Institutului National de Administratie

                             ___________________
                            |     CONSILIUL     |
                            |  DE ADMINISTRATIE |
                            |___________________|
                                      |
                                      |               ________________________
                             _________|_________     | AUDIT FINANCIAR INTERN |
                            |  DIRECTOR GENERAL |____|  SI CONTROL FINANCIAR  |
                            |  SECRETAR DE STAT |    |        PROPRIU         |
                            |___________________|    |________________________|
                                      |
                                      |
                             _________|_________
                            |     DIRECTOR      |
                            |  GENERAL ADJUNCT  |
                            |SUBSECRETAR DE STAT|
                            |___________________|
        ______________________________|________________________________
 ______|______   ______|______   _____|_____   ______|______   ________|_______
|DEPARTAMENTUL| |             | |           | |             | |                |
|  PENTRU     | |DEPARTAMENTUL| |           | |DEPARTAMENTUL| |                |
|  FORMARE    | |   PENTRU    | |           | |   PENTRU    | |                |
|PROFESIONALA | |   FORMARE   | | SECRETAR  | |   FORMARE   | |  DEPARTAMENTUL |
|SPECIALIZATA | | CONTINUA DE | |  GENERAL  | | CONTINUA DE | |  DE COOPERARE  |
|    IN       | |    LUNGA    | |           | |    SCURTA   | |INSTITUTIONALA*)|
|ADMINISTRATIA| |   DURATA*)  | |           | |   DURATA*)  | |                |
|  PUBLICA*)  | |             | |           | |             | |                |
|_____________| |_____________| |___________| |_____________| |________________|
       |               |              |              |                 |
 ______|______   ______|______   _____|_____   ______|______   ________|_______
|             | |             | |           | |             | |                |
|   MODUL 1   | |   MODUL 2   | |  MODUL 3  | |   MODUL 4   | |     MODUL 5    |
|_____________| |_____________| |___________| |_____________| |________________|
    *) Se organizeaza la nivel de directie generala.

    Semnificatia modulelor din organigrama de mai sus este urmatoarea:

                                ______________
                               |   MODUL 1    |
                               |______________|
             __________________________|__________________________
 ___________|___________    ___________|___________    ___________|___________
|  DIRECTIA ELABORARE   |  |  DIRECTIA PROGNOZA,   |  |    DIRECTIA STAGII    |
|SI COORDONARE PROGRAME |  | CONCURSURI SI EXAMENE |  |  PRACTICE DE FORMARE  |
|_______________________|  |_______________________|  |_______________________|

                                ______________
                               |   MODUL 2    |
                               |______________|
                      _________________|_________________
          ___________|___________             ___________|___________
         |   DIRECTIA PROGRAME   |           |   DIRECTIA PROGNOZA   |
         |  DE FORMARE CONTINUA  |           |      SI EVALUARE      |
         |_______________________|           |_______________________|

                                ______________
                               |   MODUL 3    |
                               |______________|
             __________________________|__________________________
 ___________|___________    ___________|___________    ___________|___________
|      SERVICIUL        |  |      SERVICIUL        |  |       SERVICIUL       |                         
|    ADMINISTRATIV      |  |  FINANCIAR-CONTABIL   |  |      INFORMATICA      |
|                       |  |   SI RESURSE UMANE    |  |                       |
|_______________________|  |_______________________|  |_______________________|

                                ______________
                               |   MODUL 4    |
                               |______________|
                      _________________|_________________
          ___________|___________             ___________|___________
         |   DIRECTIA PROGRAME   |           |  SERVICIUL PROGNOZA   |
         |                       |           |       SI EVALUARE     |
         |_______________________|           |_______________________|

                                ______________
                               |   MODUL 5    |
                               |______________|
                      _________________|_________________
          ___________|___________             ___________|___________
         |  DIRECTIA COOPERARE   |           |  SERVICIUL ANALIZA,   |
         |INSTITUTIONALA INTERNA |           |    DOCUMENTARE SI     |
         |   SI INTERNATIONALA   |           |      PUBLICATII       |
         |_______________________|           |_______________________|

    ANEXA 2

                                  ARONDAREA
judetelor si a municipiului Bucuresti la centrele regionale de formare continua pentru administratia publica locala

    I. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala Bucuresti:
    1. Municipiul Bucuresti
    2. Judetul Ilfov
    3. Judetul Prahova
    4. Judetul Arges
    5. Judetul Dambovita

    II. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala Calarasi:
    1. Judetul Calarasi
    2. Judetul Teleorman
    3. Judetul Giurgiu
    4. Judetul Ialomita
    5. Judetul Buzau

    III. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala Cluj-Napoca:
    1. Judetul Cluj
    2. Judetul Maramures
    3. Judetul Satu Mare
    4. Judetul Salaj
    5. Judetul Bistrita-Nasaud
    6. Judetul Bihor

    IV. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala Constanta:
    1. Judetul Constanta
    2. Judetul Tulcea
    3. Judetul Braila
    4. Judetul Vrancea
    5. Judetul Galati

    V. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala Craiova:
    1. Judetul Dolj
    2. Judetul Olt
    3. Judetul Gorj
    4. Judetul Valcea
    5. Judetul Mehedinti

    VI. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala Iasi:
    1. Judetul Iasi
    2. Judetul Suceava
    3. Judetul Botosani
    4. Judetul Neamt
    5. Judetul Bacau
    6. Judetul Vaslui

    VII. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala Sibiu:
    1. Judetul Sibiu
    2. Judetul Brasov
    3. Judetul Mures
    4. Judetul Covasna
    5. Judetul Harghita
    6. Judetul Alba

    VIII. Centrul regional de formare continua pentru administratia publica locala Timisoara:
    1. Judetul Timis
    2. Judetul Arad
    3. Judetul Caras-Severin
    4. Judetul Hunedoara

    ANEXA 3

                                                  Numarul maxim de posturi = 30

                                 ORGANIGRAMA
centrelor regionale de formare continua pentru administratia publica locala

                           ____________________________
                          | CONSILIUL DE ADMINISTRATIE |
                          |____________________________|
                                        |
                                ________|_________
                               | DIRECTOR GENERAL |
                               |__________________|
                                       /|\
            _________________________/  |  \_______________________
  _________|___________      ___________|__________      __________|_________
 |  DIRECTIA PROGRAME  |    |      DIRECTIA        |    |                    |
 | DE FORMARE CONTINUA |    | BUGET-CONTABILITATE -|    | SERVICIUL PROGNOZA |
 |  DE SCURTA DURATA   |    |    RESURSE UMANE -   |    |     SI EVALUARE    |
 |                     |    |     INFORMATICA      |    |                    |
 |_____________________|    |______________________|    |____________________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 710/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 710 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu