E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
A fost modificat de:
Articolul 15 din actul Hotărârea 704 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 1012 2004
Articolul 3 din actul Hotărârea 704 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 1012 2004
Articolul 5 din actul Hotărârea 704 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 1012 2004
Articolul 6 din actul Hotărârea 704 2002 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 1012 2004
Articolul 3 din actul Hotărârea 704 2002 modificat de Hotărârea 292 2003
Articolul 5 din actul Hotărârea 704 2002 modificat de Hotărârea 292 2003
Articolul 15 din actul Hotărârea 704 2002 completat de Hotărârea 1404 2002
Articolul 3 din actul Hotărârea 704 2002 modificat de Hotărârea 1404 2002
Articolul 4 din actul Hotărârea 704 2002 modificat de Hotărârea 1404 2002
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 704 din  3 iulie 2002

privind organizarea si desfasurarea recensamantului general agricol din Romania

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 525 din 18 iulie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 9 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2002 privind efectuarea recensamantului general agricol din Romania,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) In perioada 2 decembrie 2002 - 31 ianuarie 2003 se va efectua pe intreg teritoriul tarii recensamantul general agricol, denumit in continuare recensamant.
    (2) Momentul de referinta pentru informatiile care se inregistreaza la recensamant va fi stabilit prin hotarare a Comisiei centrale pentru recensamantul general agricol, infiintata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2002 privind efectuarea recensamantului general agricol din Romania, denumita in continuare Comisia centrala.
    Art. 2
    Pentru pregatirea, organizarea, conducerea si efectuarea lucrarilor recensamantului, la nivel teritorial se constituie comisii de recensamant judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, comisii de recensamant municipale, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucuresti, comisii de recensamant orasenesti si comisii de recensamant comunale, in componenta prevazuta in anexele nr. 1 si 2, care raspund de efectuarea recensamantului pe teritoriul in care isi desfasoara activitatea.
    Art. 3
    Comisiile de recensamant judetene si a municipiului Bucuresti, constituite prin ordine ale prefectilor, vor organiza secretariate tehnice. Componenta, atributiile si perioada de functionare ale acestora vor fi stabilite de catre Comisia centrala.
    Art. 4
    (1) Prefectii si consiliile judetene, pentru judete si pentru municipiul Bucuresti, precum si primarii si consiliile locale ale municipiilor, oraselor, sectoarelor municipiului Bucuresti si comunelor vor asigura conditiile tehnico-materiale necesare bunei desfasurari a activitatilor de pregatire, organizare si efectuare a recensamantului, potrivit actiunilor care vor fi stabilite de catre Comisia centrala.
    (2) In acest scop prefectii si celelalte autoritati ale administratiei publice locale:
    a) constituie si aproba, prin ordin al prefectului sau prin dispozitie a primarului, dupa caz, componenta nominala a comisiilor teritoriale de recensamant si a secretariatului tehnic judetean in conformitate cu prevederile prezentei hotarari si cu instructiunile Comisiei centrale;
    b) asigura spatiile, mobilierul si mijloacele de telecomunicatii necesare desfasurarii activitatii comisiilor de recensamant si secretariatelor tehnice, depozitarii si pastrarii in conditii corespunzatoare a materialelor de recensamant, precum si alte mijloace necesare desfasurarii in bune conditii a lucrarilor de recensamant;
    c) verifica si iau masuri pentru tinerea la zi a Registrului agricol, in conformitate cu reglementarile in vigoare, astfel incat pana la data de 1 august 2002 registrele agricole sa fie actualizate;
    d) intocmesc materialele cartografice necesare delimitarii unitatilor administrativ-teritoriale si impartirii acestora in sectoare de recensamant, la termenele si in conformitate cu instructiunile Comisiei centrale;
    e) efectueaza, pe baza listelor unitatilor de recenzare si a normelor stabilite de catre Comisia centrala, impartirea localitatilor in sectoare de recensamant;
    f) asigura mijloacele de transport necesare pregatirii si efectuarii recensamantului la termenele si pe duratele prevazute in graficele elaborate de comisiile de recensamant.
    (3) Pe perioada organizarii si desfasurarii activitatilor de recensamant si a anchetei de control se stabileste o cota de 400 litri de carburant pe luna pentru cate un autoturism de la institutiile publice stabilite de Comisia centrala cu incadrarea in sumele prevazute in bugetul recensamantului.
    Art. 5
    (1) Personalul de recensamant, reprezentat de recenzori, recenzori-sefi si recenzori coordonatori, va fi selectat din randul specialistilor agricoli, al specialistilor in economie, informatica si alte domenii, precum si din randul pensionarilor si al altor persoane cu pregatire corespunzatoare, avand cel putin studii medii.
    (2) Pentru inregistrarea cu exactitate a tuturor unitatilor de recenzare, in perioada iulie - august 2002 primariile vor intocmi listele unitatilor de recenzare la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale, care vor fi inaintate comisiilor judetene de recensamant, respectiv a municipiului Bucuresti, conform graficelor stabilite de acestea din urma. Intocmirea listelor se va face sub indrumarea comisiilor judetene de recensamant, respectiv a municipiului Bucuresti, pe baza metodologiei elaborate de Secretariatul tehnic central si aprobate de Comisia centrala.
    Art. 6
    Persoanele mentionate la art. 5 alin. (1) si specialistii din secretariatele tehnice, care apartin administratiei publice centrale si locale, precum si specialistii serviciilor publice descentralizate vor fi scutiti de toate atributiile ce le revin la institutiile unde au functia de baza, pe perioada de activitate efectiva, stabilita potrivit art. 7.
    Art. 7
    (1) Recenzorii, recenzorii-sefi si recenzorii coordonatori vor primi pentru activitatea depusa, pe langa drepturile salariale la unitatile la care sunt incadrati, o indemnizatie bruta pe zi de activitate, dupa cum urmeaza:
    a) recenzorii coordonatori si recenzorii-sefi, 300.000 lei pe zi de activitate si vor lucra 31 de zile efectiv;
    b) recenzorii, 250.000 lei pe zi de activitate si vor lucra 26 de zile efectiv.
    (2) Indemnizatia prevazuta la alin. (1) se acorda o singura data la incheierea actiunii. Veniturile din indemnizatiile prevazute la alin. (1) se impoziteaza conform art. 43 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit.
    (3) Asupra indemnizatiilor incasate potrivit alin. (1) nu se datoreaza contributia pentru asigurarile sociale de sanatate.
    Art. 8
    (1) Persoanele care efectueaza inregistrarea in formularele de recensamant, precum si cele cu sarcini de indrumare, control si prelucrare au obligatia de a respecta intocmai prevederile prezentei hotarari, precum si instructiunile specifice aprobate de Comisia centrala si de a asigura pastrarea caracterului confidential al datelor inscrise in formularele de recensamant.
    (2) Formularele de recensamant vor fi completate cu majuscule, folosindu-se pix cu pasta de culoare albastra sau neagra, iar corecturile se vor efectua cu pix cu pasta de culoare rosie.
    (3) In indeplinirea sarcinilor ce le revin, pe durata efectuarii recensamantului persoanele prevazute la alin. (1) se bucura de protectia legii, fiind asimilate cu cele care indeplinesc functii ce implica exercitiul autoritatii publice.
    (4) Pe toata perioada de recenzare, in indeplinirea atributiilor ce le revin personalul de recensamant si membrii comisiilor de recensamant se vor identifica prin prezentarea legitimatiei care le atesta aceasta calitate.
    Art. 9
    Inregistrarea datelor in formularele de recensamant se face in localitatea de resedinta a unitatilor de recenzare, astfel:
    a) pentru gospodariile individuale ale populatiei, de catre recenzori, pe baza intervievarii capului gospodariei sau a unui membru adult al acesteia, care dispune de capacitate deplina de exercitiu;
    b) pentru unitatile de recenzare cu statut de persoana juridica, prin autoinregistrare, sub indrumarea directa a recenzorilor-sefi si/sau coordonatori, care vor asigura difuzarea, verificarea completarii si colectarea formularelor;
    c) pentru unitatile de recenzare apartinand Ministerului Apararii Nationale, Ministerului de Interne, Serviciului Roman de Informatii, Ministerului Justitiei si altor institutii publice, prin autoinregistrare, de catre aparatul propriu al acestora, in conformitate cu prevederile prezentei hotarari si cu normele specifice aprobate de Comisia centrala;
    d) pentru alte situatii neprevazute la lit. a) - c) Secretariatul tehnic central va elabora instructiuni de inregistrare suplimentare si le va supune spre aprobare Comisiei centrale.
    Art. 10
    (1) In trimestrul III 2002 se efectueaza ancheta-pilot, respectiv recensamantul de proba, pentru testarea la scara redusa a activitatilor organizatorice si metodologice ale recensamantului, avand ca obiectiv imbunatatirea acestora.
    (2) In perioada 5 - 20 februarie 2003 se organizeaza ancheta de control pentru verificarea volumului si calitatii informatiilor inscrise in formularele de recensamant; aceasta se va desfasura cu recenzori special selectati in acest scop, conform instructiunilor Secretariatului tehnic central, aprobate de Comisia centrala.
    (3) Personalul care efectueaza ancheta-pilot si ancheta de control beneficiaza de aceleasi drepturi/zi efectiv lucrata, prevazute la art. 7 alin. (1) lit. b). Indemnizatia se acorda pentru fiecare tip de ancheta, o singura data, pentru cel mult 15 zile efectiv lucrate.
    Art. 11
    Directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, cu sprijinul prefectilor si al celorlalte autoritati ale administratiei publice locale si al directiilor teritoriale de statistica, vor asigura:
    a) recrutarea si selectarea recenzorilor, a recenzorilor-sefi si a recenzorilor coordonatori;
    b) spatiile necesare desfasurarii instructajelor.
    Art. 12
    Comisiile de recensamant judetene, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucuresti, orasenesti si comunale vor valida veridicitatea inregistrarilor.
    Art. 13
    Prelucrarea datelor, precum si publicarea rezultatelor definitive ale recensamantului se vor face de catre Institutul National de Statistica pe baza programului si la termenele aprobate de Comisia centrala.
    Art. 14
    (1) Informatiile primare din formularele cu datele furnizate de unitatile recenzate, transformate in date anonime, vor fi transpuse pe suport magnetic si vor fi pastrate in arhiva directiilor judetene de statistica potrivit normelor legale in vigoare ale Arhivelor Nationale.
    (2) Dupa validarea si publicarea rezultatelor finale ale recensamantului formularele de recenzare completate vor fi distruse potrivit normelor legale in vigoare ale Arhivelor Nationale.
    Art. 15
    (1) Fondurile totale necesare pentru pregatirea, organizarea, conducerea si efectuarea recensamantului, precum si pentru publicarea rezultatelor, prevazute a se utiliza in perioada 2002 - 2004, in suma de 616.967.866 mii lei, sunt prezentate in anexa nr. 3.
    (2) Fondurile necesare in anul 2002, prevazute in anexa nr. 4, sunt de 167.150.990 mii lei si se asigura din bugetele Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, Institutului National de Statistica si Ministerului Administratiei Publice.
    (3) Fondurile necesare in anul 2003, prezentate in anexa nr. 5, in suma de 436.987.876 mii lei, vor fi prevazute in bugetele Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, Institutului National de Statistica si Ministerului Administratiei Publice.
    (4) Fondurile pentru publicarea monografiilor pe judete si a analizelor rezultatelor definitive ale recensamantului, in suma de 12.829.000 mii lei, prezentate in anexa nr. 6, vor fi prevazute in bugetul pe anul 2004 al Institutului National de Statistica.
    Art. 16
    (1) Constituie contraventii urmatoarele fapte:
    a) impiedicarea in orice mod a persoanelor implicate in actiunea de recensamant de a efectua inregistrarea si controlul datelor ce fac obiectul recensamantului, cu respectarea prevederilor prezentei hotarari, sau a desfasurarii lucrarilor recensamantului;
    b) refuzul de a furniza personalului si organelor de recensamant informatiile prevazute in formularele de inregistrare, precum si furnizarea de date eronate;
    c) refuzul completarii formularelor de inregistrare si/sau predarii lor organelor de recensamant de catre unitatile de recenzare pentru care este prevazut procedeul autoinregistrarii;
    d) nerespectarea de catre personalul insarcinat cu efectuarea recensamantului, precum si de catre personalul care asigura prelucrarea datelor a dispozitiilor legale si a instructiunilor privind pastrarea caracterului confidential al datelor declarate si inscrise in formularele de recensamant.
    (2) Contraventiile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) se sanctioneaza cu amenda de la 250.000 lei la 10.000.000 lei, iar cele prevazute la alin. (1) lit. c) si d), cu amenda de la 5.000.000 lei la 15.000.000 lei.
    (3) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii se fac de catre primar sau persoanele imputernicite de acesta, precum si de persoane anume imputernicite in acest scop de Comisia centrala sau de comisiile de recensamant judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
    (4) Contraventiilor prevazute in prezentul articol le sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002.
    Art. 17
    Anexele nr. 1 - 6 fac parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul agriculturii,
                         alimentatiei si padurilor,
                         Petre Daea,
                         secretar de stat

                         Ministrul dezvoltarii si prognozei,
                         Gheorghe Romeo Leonard Cazan

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

    Comisia judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, pentru recensamantul general agricol

    Presedinte      - subprefectul judetului, respectiv unul dintre subprefectii
                      municipiului Bucuresti
    Vicepresedinti: - vicepresedintele consiliului judetean, respectiv unul
                      dintre viceprimarii municipiului Bucuresti
                    - directorul general/directorul unitatii teritoriale a
                      Institutului National de Statistica
                    - directorul general al directiei generale pentru
                      agricultura si industrie alimentara judetene, respectiv a
                      municipiului Bucuresti
    Secretari:      - director in cadrul directiei generale pentru agricultura
                      si industrie alimentara judetene, respectiv a municipiului
                      Bucuresti
                    - director adjunct al unitatii teritoriale de statistica,
                      respectiv director al Directiei generale de statistica
                      regionala a municipiului Bucuresti
    Membri:         - secretarul general al prefecturii
                    - secretarul general al judetului, respectiv secretarul
                      general al municipiului Bucuresti
                    - directorul oficiului judetean de cadastru, geodezie si
                      cartografie
                    - directorul general al Oficiului de Cadastru, Geodezie si
                      Cartografie al Municipiului Bucuresti
                    - inspectorul adjunct al inspectoratului scolar judetean,
                      respectiv al municipiului Bucuresti
                    - inspectorul adjunct al inspectoratului judetean de
                      politie, respectiv directorul adjunct al Directiei
                      Generale de Politie a Municipiului Bucuresti
                    - director in cadrul directiei generale a finantelor publice
                      judetene, respectiv a municipiului Bucuresti

    ANEXA 2

    Comisia municipala, respectiv a sectoarelor municipiului Bucuresti, oraseneasca si comunala pentru recensamantul general agricol

    Presedinte      - primarul municipiului, respectiv al fiecarui sector al
                      municipiului Bucuresti, al orasului, al comunei
    Vicepresedinte  - secretarul municipiului, al fiecarui sector al
                      municipiului Bucuresti, al orasului, al comunei
    Membri:         - seful serviciului comunitar pentru cadastru si agricultura
                      (acolo unde este infiintat)
                    - agentul agricol/functionarul responsabil cu Registrul
                      agricol
                    - medicul circumscriptiei veterinare
                    - seful serviciului statistica al sectorului municipiului
                      Bucuresti
                    - 2 - 3 specialisti agricoli

    ANEXA 3*)

    *) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.

 ______________________________________________________________________________
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|       BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL AGRICOL TOTAL   |           | - mii    |
|                pentru perioada 2002 - 2004            |           |   lei -  |
|_______________________________________________________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |   Total   |    INS    |   MAAP    |    MAP   |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|I Cheltuieli de personal,      |           |           |           |          |
|  inclusiv contributii aferente|           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|1. SALARII PERSONAL PARTICIPANT|           |           |           |          |
|   LA RECENSAMANT              |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la INS    |           |           |           |          |
|anul 2002                      |  2.415.000|  2.415.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la INS    |           |           |           |          |
|anul 2003                      |  3.312.000|  3.312.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la INS    |           |           |           |          |
|anul 2004                      |  1.904.000|  1.904.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|INS anul 2002                  | 15.255.000| 15.255.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|INS anul 2003                  | 24.422.000| 24.422.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|INS anul 2004                  |  7.970.000|  7.970.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la MAAP   |           |           |           |          |
|anul 2002                      |  1.624.000|           |  1.624.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la MAAP   |           |           |           |          |
|anul 2003                      |  3.266.000|           |  3.266.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|MAAP anul 2002                 | 19.865.000|           | 19.865.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|MAAP anul 2003                 | 40.860.000|           | 40.860.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori         |           |           |           |          |
|ancheta pilot                  |    883.000|           |    883.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori         |           |           |           |          |
|ancheta de control             |  2.229.000|           |  2.229.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii personal introducere   |           |           |           |          |
|date                           | 41.867.719| 41.867.719|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori,        |           |           |           |          |
|recenzori sefi, recenzori      |           |           |           |          |
|coordonatori                   |270.200.000|           |270.200.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|             Total 1           |436.072.719| 97.145.719|338.927.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|2. CHELTUIELI DE DEPLASARE,    |           |           |           |          |
|   DIURNA, CAZARE, TRANSPORT   |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli de deplasare        |           |           |           |          |
|(diurna, cazare, transport)    | 84.472.227|  3.310.000| 79.162.227| 2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|             Total 2           | 84.472.227|  3.310.000| 79.162.227| 2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL|           |           |           |          |
|            (1 + 2)            |520.544.946|100.455.719|418.089.227| 2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|II Cheltuieli materiale si     |   Total   |    INS    |   MAAP    |    MAP   |
|   servicii                    |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Hartie, tiparire si            |           |           |           |          |
|distributie formulare          |           |           |           |          |
|recensamant, instrumentar      |           |           |           |          |
|auxiliar                       | 28.000.000|  2.000.000| 26.000.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Inchirieri localuri instruiri  |    705.000|           |    705.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Carburanti, lubrifianti        | 10.123.275|  3.000.000|  3.623.275| 3.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Intretinere, reparatii curente |           |           |           |          |
|parc auto                      |  4.500.000|  1.500.000|  2.000.000| 1.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli posta, transmisii   |           |           |           |          |
|date, fax, posta electronica   |           |           |           |          |
|(inclusiv pentru transmiterea  |           |           |           |          |
|formularelor prin posta)       |  8.616.145|  2.992.135|  3.124.010| 2.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli popularizare        |  5.000.000|           |  5.000.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli personalizare       |           |           |           |          |
|recenzori (mape, ecusoane,     |           |           |           |          |
|insigne)                       | 12.000.000|           | 12.000.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli administrativ       |           |           |           |          |
|gospodaresti                   |  8.256.550|  4.662.250|  2.094.300| 1.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli cu materiale        |           |           |           |          |
|consumabile pentru prelucrare  |  5.182.950|  5.182.950|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli I.T.                | 12.509.000| 12.509.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL II CHELTUIELI MATERIALE |           |           |           |          |
|          SI SERVICII          | 94.892.920| 31.846.335| 54.546.585| 8.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|III Cheltuieli de capital      |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Investitii                     |  1.530.000|  1.530.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|TOTAL III CHELTUIELI DE CAPITAL|  1.530.000|  1.530.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|  TOTAL buget pentru perioada  |           |           |           |          |
|   2002 - 2004 (I + II + III)  |616.967.866|133.832.054|472.635.812|10.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|

    ANEXA 4*)

    *) Anexa nr. 4 este reprodusa in facsimil.

 ______________________________________________________________________________
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL|           |           |           | - mii    |
|       AGRICOL ANUL 2002       |           |           |           |   lei -  |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |Centralizat|    INS    |   MAAP    |    MAP   |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|I Cheltuieli de personal,      |           |           |           |          |
|  inclusiv contributii aferente|           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|1. SALARII PERSONAL PARTICIPANT|           |           |           |          |
|   LA RECENSAMANT              |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la INS    |           |           |           |          |
|anul 2002                      |  2.415.000|  2.415.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|INS anul 2002                  | 15.255.000| 15.255.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la MAAP   |           |           |           |          |
|anul 2002                      |  1.624.000|           |  1.624.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|MAAP anul 2002                 | 19.865.000|           | 19.865.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori         |           |           |           |          |
|ancheta pilot                  |    883.000|           |    883.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|          Total 1              | 40.042.000| 17.670.000| 22.372.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|2. CHELTUIELI DE DEPLASARE,    |           |           |           |          |
|   DIURNA, CAZARE, TRANSPORT   |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli de deplasare        |           |           |           |          |
|(diurna, cazare, transport)    | 55.130.000|  2.500.000| 50.630.000| 2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|             Total 2           | 55.130.000|  2.500.000| 50.630.000| 2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL|           |           |           |          |
|            (1 + 2)            | 95.172.000| 20.170.000| 73.002.000| 2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|II Cheltuieli materiale si     |           |           |           |          |
|   servicii                    |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Hartie, tiparire si            |           |           |           |          |
|distributie formulare          |           |           |           |          |
|recensamant, instrumentar      |           |           |           |          |
|auxiliar                       | 26.000.000|           | 26.000.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Inchirieri localuri instruiri  |    705.000|           |    705.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Carburanti, lubrifianti        |  8.000.000|  2.000.000|  3.000.000| 3.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Intretinere, reparatii curente |           |           |           |          |
|parc auto                      |  3.800.000|  1.000.000|  2.000.000|   800.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli posta, transmisii   |           |           |           |          |
|date, fax, posta electronica   |  6.085.290|    861.280|  3.124.010| 2.100.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli popularizare        |  5.000.000|           |  5.000.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli personalizare       |           |           |           |          |
|recenzori (mape, ecusoane,     |           |           |           |          |
|insigne)                       | 12.000.000|           | 12.000.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli administrativ       |           |           |           |          |
|gospodaresti                   |  4.414.300|  1.320.000|  2.094.300| 1.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli cu materiale        |           |           |           |          |
|consumabile pentru prelucrare  |  1.235.400|  1.235.400|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli I.T.                |  3.209.000|  3.209.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|          Total 1              | 70.448.990|  9.625.680| 53.923.310| 6.900.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL II CHELTUIELI MATERIALE |           |           |           |          |
|          SI SERVICII          | 70.448.990|  9.625.680| 53.923.310| 6.900.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|III Cheltuieli de capital      |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Investitii                     |  1.530.000|  1.530.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|TOTAL III CHELTUIELI DE CAPITAL|  1.530.000|  1.530.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL buget pentru anul 2002  |           |           |           |          |
|         (I + II + III)        |167.150.990| 31.325.680|126.925.310| 8.900.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|

    ANEXA 5*)

    *) Anexa nr. 5 este reprodusa in facsimil.

 ______________________________________________________________________________
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL|           |           |           | - mii    |
|       AGRICOL ANUL 2003       |           |           |           |   lei -  |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |Centralizat|    INS    |   MAAP    |    MAP   |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|I Cheltuieli de personal,      |           |           |           |          |
|  inclusiv contributii aferente|           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|1. SALARII PERSONAL PARTICIPANT|           |           |           |          |
|   LA RECENSAMANT              |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la INS    |           |           |           |          |
|anul 2003                      |  3.312.000|  3.312.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|INS anul 2003                  | 24.422.000| 24.422.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la MAAP   |           |           |           |          |
|anul 2003                      |  3.266.000|           |  3.266.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte        |           |           |           |          |
|drepturi salariale, contributii|           |           |           |          |
|personal suplimentar la unitati|           |           |           |          |
|MAAP anul 2003                 | 40.860.000|           | 40.860.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori,        |           |           |           |          |
|recenzori sefi, recenzori      |           |           |           |          |
|coordonatori                   |270.200.000|           |270.200.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori         |           |           |           |          |
|ancheta de control             |  2.229.000|           |  2.229.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii personal introducere   |           |           |           |          |
|date                           | 41.867.719| 41.867.719|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|          Total 1              |386.156.719| 69.601.719|316.555.000|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|2. CHELTUIELI DE DEPLASARE,    |           |           |           |          |
|   DIURNA, CAZARE, TRANSPORT   |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli de deplasare        |           |           |           |          |
|(diurna, cazare, transport)    | 29.182.227|    650.000| 28.532.227|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|             Total 2           | 29.182.227|    650.000| 28.532.227|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL|           |           |           |          |
|            (1 + 2)            |415.338.946| 70.251.719|345.087.227|          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|II Cheltuieli materiale si     |           |           |           |          |
|   servicii                    |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |Centralizat|    INS    |   MAAP    |    MAP   |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Hartie, tiparire (difuzare     |           |           |           |          |
|date definitive)               |    500.000|    500.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Carburanti, lubrifianti        |  2.123.275|  1.000.000|    623.275|   500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Intretinere, reparatii curente |           |           |           |          |
|parc auto                      |    700.000|    500.000|           |   200.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli posta, transmisii   |           |           |           |          |
|date, fax, posta electronica   |  2.030.855|  1.630.855|           |   400.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli administrativ       |           |           |           |          |
|gospodaresti                   |  3.547.250|  3.047.250|           |   500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli consumabile         |           |           |           |          |
|pentru prelucrare              |  3.447.550|  3.447.550|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli I.T.                |  9.300.000|  9.300.000|           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|          Total                | 21.648.930| 19.425.655|    623.275| 1.600.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL II CHELTUIELI MATERIALE |           |           |           |          |
|          SI SERVICII          | 21.648.930| 19.425.655|    623.275| 1.600.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|                               |           |           |           |          |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL buget pentru anul 2003  |           |           |           |          |
|         (I + II)              |436.987.876| 89.677.374|345.710.502| 1.600.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|

    ANEXA  6*)

    *) Anexa nr. 6 este reprodusa in facsimil.

 ______________________________________________________________________________
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
| BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL        |           |   mii lei  |            |
|        AGRICOL ANUL 2004               |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |Centralizat|    INS     |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|I Cheltuieli de personal, inclusiv      |           |            |            |
|  contributii aferente                  |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|1. SALARII PERSONAL PARTICIPANT LA      |           |            |            |
|   RECENSAMANT                          |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Salarii de baza si alte drepturi        |           |            |            |
|salariale, contributii personal         |           |            |            |
|suplimentar la INS anul 2004            |  1.904.000|   1.904.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Salarii de baza si alte drepturi        |           |            |            |
|salariale, contributii personal         |           |            |            |
|suplimentar la unitati INS anul 2004    |  7.970.000|   7.970.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|           Total 1                      |  9.874.000|   9.874.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|2. CHELTUIELI DE DEPLASARE, DIURNA,     |           |            |            |
|   CAZARE, TRANSPORT                    |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Cheltuieli de deplasare, diurna,        |           |            |            |
|cazare, transport                       |    160.000|     160.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|           Total 2                      |    160.000|     160.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
| TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL (1 + 2) | 10.034.000|  10.034.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|II Cheltuieli materiale si servicii     |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Hartie, tiparire (difuzare date         |           |            |            |
|definitive)                             |  1.500.000|   1.500.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Cheltuieli posta, transmisii date, fax, |           |            |            |
|posta electronica                       |    500.000|     500.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Cheltuieli administrativ gospodaresti   |    295.000|     295.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Cheltuieli consumabile pentru           |           |            |            |
|prelucrare                              |    500.000|     500.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
| TOTAL II CHELTUIELI MATERIALE SI       |           |            |            |
|            SERVICII                    |  2.795.000|   2.795.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
|                                        |           |            |            |
|________________________________________|___________|____________|____________|
| TOTAL buget pentru anul 2004 (I + II)  | 12.829.000|  12.829.000|            |
|________________________________________|___________|____________|____________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 704/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 704 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu