HOTARARE Nr. 704 din 3 iulie 2002
privind organizarea si desfasurarea recensamantului general agricol din Romania
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 525 din 18 iulie 2002
In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 9
alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2002 privind efectuarea
recensamantului general agricol din Romania,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
(1) In perioada 2 decembrie 2002 - 31 ianuarie 2003 se va efectua pe intreg
teritoriul tarii recensamantul general agricol, denumit in continuare
recensamant.
(2) Momentul de referinta pentru informatiile care se inregistreaza la
recensamant va fi stabilit prin hotarare a Comisiei centrale pentru
recensamantul general agricol, infiintata prin Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 70/2002 privind efectuarea recensamantului general agricol din
Romania, denumita in continuare Comisia centrala.
Art. 2
Pentru pregatirea, organizarea, conducerea si efectuarea lucrarilor
recensamantului, la nivel teritorial se constituie comisii de recensamant
judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, comisii de recensamant
municipale, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucuresti, comisii de
recensamant orasenesti si comisii de recensamant comunale, in componenta
prevazuta in anexele nr. 1 si 2, care raspund de efectuarea recensamantului pe
teritoriul in care isi desfasoara activitatea.
Art. 3
Comisiile de recensamant judetene si a municipiului Bucuresti, constituite
prin ordine ale prefectilor, vor organiza secretariate tehnice. Componenta,
atributiile si perioada de functionare ale acestora vor fi stabilite de catre
Comisia centrala.
Art. 4
(1) Prefectii si consiliile judetene, pentru judete si pentru municipiul
Bucuresti, precum si primarii si consiliile locale ale municipiilor, oraselor,
sectoarelor municipiului Bucuresti si comunelor vor asigura conditiile
tehnico-materiale necesare bunei desfasurari a activitatilor de pregatire,
organizare si efectuare a recensamantului, potrivit actiunilor care vor fi
stabilite de catre Comisia centrala.
(2) In acest scop prefectii si celelalte autoritati ale administratiei
publice locale:
a) constituie si aproba, prin ordin al prefectului sau prin dispozitie a
primarului, dupa caz, componenta nominala a comisiilor teritoriale de
recensamant si a secretariatului tehnic judetean in conformitate cu prevederile
prezentei hotarari si cu instructiunile Comisiei centrale;
b) asigura spatiile, mobilierul si mijloacele de telecomunicatii necesare
desfasurarii activitatii comisiilor de recensamant si secretariatelor tehnice,
depozitarii si pastrarii in conditii corespunzatoare a materialelor de recensamant,
precum si alte mijloace necesare desfasurarii in bune conditii a lucrarilor de
recensamant;
c) verifica si iau masuri pentru tinerea la zi a Registrului agricol, in
conformitate cu reglementarile in vigoare, astfel incat pana la data de 1 august
2002 registrele agricole sa fie actualizate;
d) intocmesc materialele cartografice necesare delimitarii unitatilor
administrativ-teritoriale si impartirii acestora in sectoare de recensamant, la
termenele si in conformitate cu instructiunile Comisiei centrale;
e) efectueaza, pe baza listelor unitatilor de recenzare si a normelor
stabilite de catre Comisia centrala, impartirea localitatilor in sectoare de
recensamant;
f) asigura mijloacele de transport necesare pregatirii si efectuarii
recensamantului la termenele si pe duratele prevazute in graficele elaborate de
comisiile de recensamant.
(3) Pe perioada organizarii si desfasurarii activitatilor de recensamant si
a anchetei de control se stabileste o cota de 400 litri de carburant pe luna pentru
cate un autoturism de la institutiile publice stabilite de Comisia centrala cu
incadrarea in sumele prevazute in bugetul recensamantului.
Art. 5
(1) Personalul de recensamant, reprezentat de recenzori, recenzori-sefi si
recenzori coordonatori, va fi selectat din randul specialistilor agricoli, al
specialistilor in economie, informatica si alte domenii, precum si din randul
pensionarilor si al altor persoane cu pregatire corespunzatoare, avand cel
putin studii medii.
(2) Pentru inregistrarea cu exactitate a tuturor unitatilor de recenzare,
in perioada iulie - august 2002 primariile vor intocmi listele unitatilor de
recenzare la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale, care vor fi
inaintate comisiilor judetene de recensamant, respectiv a municipiului
Bucuresti, conform graficelor stabilite de acestea din urma. Intocmirea
listelor se va face sub indrumarea comisiilor judetene de recensamant,
respectiv a municipiului Bucuresti, pe baza metodologiei elaborate de
Secretariatul tehnic central si aprobate de Comisia centrala.
Art. 6
Persoanele mentionate la art. 5 alin. (1) si specialistii din
secretariatele tehnice, care apartin administratiei publice centrale si locale,
precum si specialistii serviciilor publice descentralizate vor fi scutiti de
toate atributiile ce le revin la institutiile unde au functia de baza, pe
perioada de activitate efectiva, stabilita potrivit art. 7.
Art. 7
(1) Recenzorii, recenzorii-sefi si recenzorii coordonatori vor primi pentru
activitatea depusa, pe langa drepturile salariale la unitatile la care sunt
incadrati, o indemnizatie bruta pe zi de activitate, dupa cum urmeaza:
a) recenzorii coordonatori si recenzorii-sefi, 300.000 lei pe zi de
activitate si vor lucra 31 de zile efectiv;
b) recenzorii, 250.000 lei pe zi de activitate si vor lucra 26 de zile
efectiv.
(2) Indemnizatia prevazuta la alin. (1) se acorda o singura data la
incheierea actiunii. Veniturile din indemnizatiile prevazute la alin. (1) se
impoziteaza conform art. 43 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind
impozitul pe venit.
(3) Asupra indemnizatiilor incasate potrivit alin. (1) nu se datoreaza
contributia pentru asigurarile sociale de sanatate.
Art. 8
(1) Persoanele care efectueaza inregistrarea in formularele de recensamant,
precum si cele cu sarcini de indrumare, control si prelucrare au obligatia de a
respecta intocmai prevederile prezentei hotarari, precum si instructiunile
specifice aprobate de Comisia centrala si de a asigura pastrarea caracterului
confidential al datelor inscrise in formularele de recensamant.
(2) Formularele de recensamant vor fi completate cu majuscule, folosindu-se
pix cu pasta de culoare albastra sau neagra, iar corecturile se vor efectua cu
pix cu pasta de culoare rosie.
(3) In indeplinirea sarcinilor ce le revin, pe durata efectuarii
recensamantului persoanele prevazute la alin. (1) se bucura de protectia legii,
fiind asimilate cu cele care indeplinesc functii ce implica exercitiul
autoritatii publice.
(4) Pe toata perioada de recenzare, in indeplinirea atributiilor ce le
revin personalul de recensamant si membrii comisiilor de recensamant se vor
identifica prin prezentarea legitimatiei care le atesta aceasta calitate.
Art. 9
Inregistrarea datelor in formularele de recensamant se face in localitatea
de resedinta a unitatilor de recenzare, astfel:
a) pentru gospodariile individuale ale populatiei, de catre recenzori, pe
baza intervievarii capului gospodariei sau a unui membru adult al acesteia,
care dispune de capacitate deplina de exercitiu;
b) pentru unitatile de recenzare cu statut de persoana juridica, prin
autoinregistrare, sub indrumarea directa a recenzorilor-sefi si/sau
coordonatori, care vor asigura difuzarea, verificarea completarii si colectarea
formularelor;
c) pentru unitatile de recenzare apartinand Ministerului Apararii
Nationale, Ministerului de Interne, Serviciului Roman de Informatii,
Ministerului Justitiei si altor institutii publice, prin autoinregistrare, de
catre aparatul propriu al acestora, in conformitate cu prevederile prezentei
hotarari si cu normele specifice aprobate de Comisia centrala;
d) pentru alte situatii neprevazute la lit. a) - c) Secretariatul tehnic
central va elabora instructiuni de inregistrare suplimentare si le va supune
spre aprobare Comisiei centrale.
Art. 10
(1) In trimestrul III 2002 se efectueaza ancheta-pilot, respectiv
recensamantul de proba, pentru testarea la scara redusa a activitatilor
organizatorice si metodologice ale recensamantului, avand ca obiectiv
imbunatatirea acestora.
(2) In perioada 5 - 20 februarie 2003 se organizeaza ancheta de control
pentru verificarea volumului si calitatii informatiilor inscrise in formularele
de recensamant; aceasta se va desfasura cu recenzori special selectati in acest
scop, conform instructiunilor Secretariatului tehnic central, aprobate de
Comisia centrala.
(3) Personalul care efectueaza ancheta-pilot si ancheta de control
beneficiaza de aceleasi drepturi/zi efectiv lucrata, prevazute la art. 7 alin.
(1) lit. b). Indemnizatia se acorda pentru fiecare tip de ancheta, o singura
data, pentru cel mult 15 zile efectiv lucrate.
Art. 11
Directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene,
respectiv a municipiului Bucuresti, cu sprijinul prefectilor si al celorlalte
autoritati ale administratiei publice locale si al directiilor teritoriale de
statistica, vor asigura:
a) recrutarea si selectarea recenzorilor, a recenzorilor-sefi si a
recenzorilor coordonatori;
b) spatiile necesare desfasurarii instructajelor.
Art. 12
Comisiile de recensamant judetene, municipale, ale sectoarelor municipiului
Bucuresti, orasenesti si comunale vor valida veridicitatea inregistrarilor.
Art. 13
Prelucrarea datelor, precum si publicarea rezultatelor definitive ale
recensamantului se vor face de catre Institutul National de Statistica pe baza
programului si la termenele aprobate de Comisia centrala.
Art. 14
(1) Informatiile primare din formularele cu datele furnizate de unitatile
recenzate, transformate in date anonime, vor fi transpuse pe suport magnetic si
vor fi pastrate in arhiva directiilor judetene de statistica potrivit normelor
legale in vigoare ale Arhivelor Nationale.
(2) Dupa validarea si publicarea rezultatelor finale ale recensamantului
formularele de recenzare completate vor fi distruse potrivit normelor legale in
vigoare ale Arhivelor Nationale.
Art. 15
(1) Fondurile totale necesare pentru pregatirea, organizarea, conducerea si
efectuarea recensamantului, precum si pentru publicarea rezultatelor, prevazute
a se utiliza in perioada 2002 - 2004, in suma de 616.967.866 mii lei, sunt
prezentate in anexa nr. 3.
(2) Fondurile necesare in anul 2002, prevazute in anexa nr. 4, sunt de
167.150.990 mii lei si se asigura din bugetele Ministerului Agriculturii,
Alimentatiei si Padurilor, Institutului National de Statistica si Ministerului
Administratiei Publice.
(3) Fondurile necesare in anul 2003, prezentate in anexa nr. 5, in suma de
436.987.876 mii lei, vor fi prevazute in bugetele Ministerului Agriculturii,
Alimentatiei si Padurilor, Institutului National de Statistica si Ministerului
Administratiei Publice.
(4) Fondurile pentru publicarea monografiilor pe judete si a analizelor
rezultatelor definitive ale recensamantului, in suma de 12.829.000 mii lei,
prezentate in anexa nr. 6, vor fi prevazute in bugetul pe anul 2004 al
Institutului National de Statistica.
Art. 16
(1) Constituie contraventii urmatoarele fapte:
a) impiedicarea in orice mod a persoanelor implicate in actiunea de
recensamant de a efectua inregistrarea si controlul datelor ce fac obiectul
recensamantului, cu respectarea prevederilor prezentei hotarari, sau a
desfasurarii lucrarilor recensamantului;
b) refuzul de a furniza personalului si organelor de recensamant
informatiile prevazute in formularele de inregistrare, precum si furnizarea de
date eronate;
c) refuzul completarii formularelor de inregistrare si/sau predarii lor
organelor de recensamant de catre unitatile de recenzare pentru care este
prevazut procedeul autoinregistrarii;
d) nerespectarea de catre personalul insarcinat cu efectuarea
recensamantului, precum si de catre personalul care asigura prelucrarea datelor
a dispozitiilor legale si a instructiunilor privind pastrarea caracterului
confidential al datelor declarate si inscrise in formularele de recensamant.
(2) Contraventiile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) se sanctioneaza cu
amenda de la 250.000 lei la 10.000.000 lei, iar cele prevazute la alin. (1)
lit. c) si d), cu amenda de la 5.000.000 lei la 15.000.000 lei.
(3) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii se fac de catre
primar sau persoanele imputernicite de acesta, precum si de persoane anume
imputernicite in acest scop de Comisia centrala sau de comisiile de recensamant
judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
(4) Contraventiilor prevazute in prezentul articol le sunt aplicabile
dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al
contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002.
Art. 17
Anexele nr. 1 - 6 fac parte integranta din prezenta hotarare.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
p. Ministrul agriculturii,
alimentatiei si padurilor,
Petre Daea,
secretar de stat
Ministrul dezvoltarii si prognozei,
Gheorghe Romeo Leonard Cazan
Ministrul administratiei publice,
Octav Cozmanca
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
Comisia judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, pentru recensamantul
general agricol
Presedinte - subprefectul judetului, respectiv unul dintre
subprefectii
municipiului Bucuresti
Vicepresedinti: - vicepresedintele consiliului judetean, respectiv unul
dintre viceprimarii municipiului Bucuresti
- directorul general/directorul unitatii teritoriale a
Institutului National de Statistica
- directorul general al directiei generale pentru
agricultura si industrie alimentara judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti
Secretari: - director in cadrul directiei generale pentru agricultura
si industrie alimentara judetene, respectiv a
municipiului
Bucuresti
- director adjunct al unitatii teritoriale de statistica,
respectiv director al Directiei generale de statistica
regionala a municipiului Bucuresti
Membri: - secretarul general al prefecturii
- secretarul general al judetului, respectiv secretarul
general al municipiului Bucuresti
- directorul oficiului judetean de cadastru, geodezie si
cartografie
- directorul general al Oficiului de Cadastru, Geodezie si
Cartografie al Municipiului Bucuresti
- inspectorul adjunct al inspectoratului scolar judetean,
respectiv al municipiului Bucuresti
- inspectorul adjunct al inspectoratului judetean de
politie, respectiv directorul adjunct al Directiei
Generale de Politie a Municipiului Bucuresti
- director in cadrul directiei generale a finantelor
publice
judetene, respectiv a municipiului Bucuresti
ANEXA 2
Comisia municipala, respectiv a sectoarelor municipiului Bucuresti,
oraseneasca si comunala pentru recensamantul general agricol
Presedinte - primarul municipiului, respectiv al fiecarui sector al
municipiului Bucuresti, al orasului, al comunei
Vicepresedinte - secretarul municipiului, al fiecarui sector al
municipiului Bucuresti, al orasului, al comunei
Membri: - seful serviciului comunitar pentru cadastru si
agricultura
(acolo unde este infiintat)
- agentul agricol/functionarul responsabil cu Registrul
agricol
- medicul circumscriptiei veterinare
- seful serviciului statistica al sectorului municipiului
Bucuresti
- 2 - 3 specialisti agricoli
ANEXA 3*)
*) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.
______________________________________________________________________________
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL AGRICOL TOTAL | | - mii
|
| pentru perioada 2002 - 2004 | | lei -
|
|_______________________________________________________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | Total | INS | MAAP | MAP
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|I Cheltuieli de personal, | | | |
|
| inclusiv contributii aferente| | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|1. SALARII PERSONAL PARTICIPANT| | | |
|
| LA RECENSAMANT | | | | |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la INS | | | |
|
|anul 2002 | 2.415.000| 2.415.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la INS | | | |
|
|anul 2003 | 3.312.000| 3.312.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la INS | | | |
|
|anul 2004 | 1.904.000| 1.904.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | | |
|INS anul 2002 | 15.255.000| 15.255.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | |
|
|INS anul 2003 | 24.422.000| 24.422.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | |
|
|INS anul 2004 | 7.970.000| 7.970.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la MAAP | | | |
|
|anul 2002 | 1.624.000| | 1.624.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | | |
|personal suplimentar la MAAP | | | |
|
|anul 2003 | 3.266.000| | 3.266.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | |
|
|MAAP anul 2002 | 19.865.000| | 19.865.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | |
|
|MAAP anul 2003 | 40.860.000| | 40.860.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori | | | |
|
|ancheta pilot | 883.000| | 883.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori | | | |
|
|ancheta de control | 2.229.000| | 2.229.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii personal introducere | | | |
|
|date | 41.867.719| 41.867.719| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori, | | | |
|
|recenzori sefi, recenzori | | | |
|
|coordonatori |270.200.000| |270.200.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| Total 1 |436.072.719| 97.145.719|338.927.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|2. CHELTUIELI DE DEPLASARE, | | | |
|
| DIURNA, CAZARE, TRANSPORT | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli de deplasare | | | |
|
|(diurna, cazare, transport) | 84.472.227| 3.310.000| 79.162.227|
2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| Total 2 | 84.472.227| 3.310.000| 79.162.227|
2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | | |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL| | | |
|
| (1 + 2) |520.544.946|100.455.719|418.089.227|
2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|II Cheltuieli materiale si | Total | INS | MAAP | MAP
|
| servicii | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Hartie, tiparire si | | | |
|
|distributie formulare | | | |
|
|recensamant, instrumentar | | | |
|
|auxiliar | 28.000.000| 2.000.000| 26.000.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Inchirieri localuri instruiri | 705.000| | 705.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Carburanti, lubrifianti | 10.123.275| 3.000.000| 3.623.275|
3.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Intretinere, reparatii curente | | | |
|
|parc auto | 4.500.000| 1.500.000| 2.000.000|
1.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli posta, transmisii | | | |
|
|date, fax, posta electronica | | | |
|
|(inclusiv pentru transmiterea | | | |
|
|formularelor prin posta) | 8.616.145| 2.992.135| 3.124.010|
2.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli popularizare | 5.000.000| | 5.000.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli personalizare | | | |
|
|recenzori (mape, ecusoane, | | | |
|
|insigne) | 12.000.000| | 12.000.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli administrativ | | | | |
|gospodaresti | 8.256.550| 4.662.250| 2.094.300|
1.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli cu materiale | | | |
|
|consumabile pentru prelucrare | 5.182.950| 5.182.950| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli I.T. | 12.509.000| 12.509.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL II CHELTUIELI MATERIALE | | | |
|
| SI SERVICII | 94.892.920| 31.846.335| 54.546.585|
8.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|III Cheltuieli de capital | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Investitii | 1.530.000| 1.530.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|TOTAL III CHELTUIELI DE CAPITAL| 1.530.000| 1.530.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL buget pentru perioada | | | |
|
| 2002 - 2004 (I + II + III)
|616.967.866|133.832.054|472.635.812|10.500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
ANEXA 4*)
*) Anexa nr. 4 este reprodusa in facsimil.
______________________________________________________________________________
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL| | | | - mii
|
| AGRICOL ANUL 2002 | | | | lei -
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| |Centralizat| INS | MAAP | MAP
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|I Cheltuieli de personal, | | | |
|
| inclusiv contributii aferente| | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|1. SALARII PERSONAL PARTICIPANT| | | |
|
| LA RECENSAMANT | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la INS | | | |
|
|anul 2002 | 2.415.000| 2.415.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | |
|
|INS anul 2002 | 15.255.000| 15.255.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la MAAP | | | |
|
|anul 2002 | 1.624.000| | 1.624.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | |
|
|MAAP anul 2002 | 19.865.000| | 19.865.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori | | | |
|
|ancheta pilot | 883.000| | 883.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| Total 1 | 40.042.000| 17.670.000| 22.372.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|2. CHELTUIELI DE DEPLASARE, | | | |
|
| DIURNA, CAZARE, TRANSPORT | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli de deplasare | | | |
|
|(diurna, cazare, transport) | 55.130.000| 2.500.000| 50.630.000|
2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| Total 2 | 55.130.000| 2.500.000| 50.630.000|
2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL| | | |
|
| (1 + 2) | 95.172.000| 20.170.000| 73.002.000|
2.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|II Cheltuieli materiale si | | | |
|
| servicii | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Hartie, tiparire si | | | |
|
|distributie formulare | | | |
|
|recensamant, instrumentar | | | |
|
|auxiliar | 26.000.000| | 26.000.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Inchirieri localuri instruiri | 705.000| | 705.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Carburanti, lubrifianti | 8.000.000| 2.000.000| 3.000.000|
3.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Intretinere, reparatii curente | | | |
|
|parc auto | 3.800.000| 1.000.000| 2.000.000|
800.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli posta, transmisii | | | |
|
|date, fax, posta electronica | 6.085.290| 861.280| 3.124.010| 2.100.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli popularizare | 5.000.000| | 5.000.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli personalizare | | | |
|
|recenzori (mape, ecusoane, | | | |
|
|insigne) | 12.000.000| | 12.000.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli administrativ | | | |
|
|gospodaresti | 4.414.300| 1.320.000| 2.094.300|
1.000.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli cu materiale | | | |
|
|consumabile pentru prelucrare | 1.235.400| 1.235.400| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli I.T. | 3.209.000| 3.209.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| Total 1 | 70.448.990| 9.625.680| 53.923.310|
6.900.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL II CHELTUIELI MATERIALE | | | |
|
| SI SERVICII | 70.448.990| 9.625.680| 53.923.310| 6.900.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|III Cheltuieli de capital | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Investitii | 1.530.000| 1.530.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|TOTAL III CHELTUIELI DE CAPITAL| 1.530.000| 1.530.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL buget pentru anul 2002 | | | |
|
| (I + II + III) |167.150.990| 31.325.680|126.925.310|
8.900.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
ANEXA 5*)
*) Anexa nr. 5 este reprodusa in facsimil.
______________________________________________________________________________
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL| | | | - mii
|
| AGRICOL ANUL 2003 | | | | lei -
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| |Centralizat| INS | MAAP | MAP
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|I Cheltuieli de personal, | | | |
|
| inclusiv contributii aferente| | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|1. SALARII PERSONAL PARTICIPANT| | | |
|
| LA RECENSAMANT | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la INS | | | |
|
|anul 2003 | 3.312.000| 3.312.000| | |
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | |
|
|INS anul 2003 | 24.422.000| 24.422.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la MAAP | | | |
|
|anul 2003 | 3.266.000| | 3.266.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii de baza si alte | | | |
|
|drepturi salariale, contributii| | | |
|
|personal suplimentar la unitati| | | |
|
|MAAP anul 2003 | 40.860.000| | 40.860.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori, | | | |
|
|recenzori sefi, recenzori | | | |
|
|coordonatori |270.200.000| |270.200.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Indemnizatii recenzori | | | |
|
|ancheta de control | 2.229.000| | 2.229.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Salarii personal introducere | | | |
|
|date | 41.867.719| 41.867.719| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| Total 1 |386.156.719| 69.601.719|316.555.000|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|2. CHELTUIELI DE DEPLASARE, | | | |
|
| DIURNA, CAZARE, TRANSPORT | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli de deplasare | | | |
|
|(diurna, cazare, transport) | 29.182.227| 650.000| 28.532.227|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| Total 2 | 29.182.227| 650.000| 28.532.227|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL| | | | |
| (1 + 2) |415.338.946| 70.251.719|345.087.227|
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|II Cheltuieli materiale si | | | |
|
| servicii | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| |Centralizat| INS | MAAP | MAP
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Hartie, tiparire (difuzare | | | |
|
|date definitive) | 500.000| 500.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Carburanti, lubrifianti | 2.123.275| 1.000.000| 623.275|
500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Intretinere, reparatii curente | | | |
|
|parc auto | 700.000| 500.000| |
200.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli posta, transmisii | | | |
|
|date, fax, posta electronica | 2.030.855| 1.630.855| |
400.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli administrativ | | | |
|
|gospodaresti | 3.547.250| 3.047.250| |
500.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli consumabile | | | |
|
|pentru prelucrare | 3.447.550| 3.447.550| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
|Cheltuieli I.T. | 9.300.000| 9.300.000| |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| Total | 21.648.930| 19.425.655| 623.275|
1.600.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL II CHELTUIELI MATERIALE | | | |
|
| SI SERVICII | 21.648.930| 19.425.655| 623.275|
1.600.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| | | | |
|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
| TOTAL buget pentru anul 2003 | | | | |
| (I + II) |436.987.876| 89.677.374|345.710.502|
1.600.000|
|_______________________________|___________|___________|___________|__________|
ANEXA 6*)
*) Anexa nr. 6 este reprodusa in facsimil.
______________________________________________________________________________
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| BUGETUL RECENSAMANTULUI GENERAL | | mii lei |
|
| AGRICOL ANUL 2004 | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| |Centralizat| INS |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|I Cheltuieli de personal, inclusiv | | | |
| contributii aferente | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|1. SALARII PERSONAL PARTICIPANT LA | | |
|
| RECENSAMANT | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Salarii de baza si alte drepturi | | |
|
|salariale, contributii personal | | |
|
|suplimentar la INS anul 2004 | 1.904.000| 1.904.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Salarii de baza si alte drepturi | | |
|
|salariale, contributii personal | | |
|
|suplimentar la unitati INS anul 2004 | 7.970.000| 7.970.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| Total 1 | 9.874.000| 9.874.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|2. CHELTUIELI DE DEPLASARE, DIURNA, | | |
|
| CAZARE, TRANSPORT | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Cheltuieli de deplasare, diurna, | | |
|
|cazare, transport | 160.000| 160.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| Total 2 | 160.000| 160.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| TOTAL I CHELTUIELI DE PERSONAL (1 + 2) | 10.034.000| 10.034.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|II Cheltuieli materiale si servicii | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Hartie, tiparire (difuzare date | | |
|
|definitive) | 1.500.000| 1.500.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Cheltuieli posta, transmisii date, fax, | | |
|
|posta electronica | 500.000| 500.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Cheltuieli administrativ gospodaresti | 295.000| 295.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
|Cheltuieli consumabile pentru | | |
|
|prelucrare | 500.000| 500.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| TOTAL II CHELTUIELI MATERIALE SI | | |
|
| SERVICII | 2.795.000| 2.795.000|
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| | | |
|
|________________________________________|___________|____________|____________|
| TOTAL buget pentru anul 2004 (I + II) | 12.829.000| 12.829.000| |
|________________________________________|___________|____________|____________|