Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 699 din  7 octombrie 1994

privind infiintarea Societatii Comerciale "Transrep" - S.A. prin reorganizarea unei subunitati din cadrul Regiei Autonome pentru Metale Rare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 304 din 27 octombrie 1994


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se infiinteaza, prin reorganizarea Sectiei de transport Magurele din cadrul Regiei Autonome pentru Metale Rare, Societatea Comerciala "Transrep" - S.A., persoana juridica cu capital integral de stat, cu sediul in Bucuresti, str. Atomistilor nr. 51, sectorul 5, cu obiectul de activitate si capitalul social prevazute in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Societatea Comerciala "Transrep" - S.A. se va organiza si va functiona in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si cu statutul prevazut in anexa nr. 2.
    Art. 3
    Capitalul social initial se constituie prin preluarea, pe baza de protocol, a activului si pasivului Sectiei de transport Magurele din cadrul Regiei Autonome pentru Metale Rare, potrivit bilantului incheiat la data de 31 decembrie 1993, si va fi reactualizat in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 500/1994.
    Art. 4
    Regia Autonoma pentru Metale Rare se reorganizeaza potrivit prevederilor regulamentului de organizare si functionare cuprins in anexa nr. 3.
    Art. 5
    Hotararea Guvernului nr. 1289/1990 privind infiintarea Regiei Autonome pentru Metale Rare se modifica corespunzator prevederilor prezentei hotarari.
    Art. 6
    Anexele nr. 1, 2 si 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.

             PRIM-MINISTRU
           NICOLAE VACAROIU

                     Contrasemneaza:
                     Ministrul industriilor,
                     Dumitru Popescu

                     p. Ministru de stat,
                     ministrul finantelor,
                     Dan Mogos,
                     secretar de stat

    ANEXA 1

          Societatea comerciala pe actiuni care se infiinteaza
------------------------------------------------------------------------------
                                                      Valoarea
                                           Sediul     capitalului  Subunitatea
                                           principal  social, din    care se
                                                      care:       reorganizeaza
                                                      mijloace
Nr.                                                   fixe la
crt.  Denumirea    Obiectul                           valoarea
                      de                              ramasa
                  activitate                          ----------
                                                      mijloace
                                                      circulante
                                                      (mii lei)
-------------------------------------------------------------------------------
 1. Societatea  Executarea transportului  Bucuresti,  49.700       Sectia
    Comerciala  de marfuri si persoane    str.        31.100         de
    "Transrep"  in trafic intern si       Atomistilor ------       transport
     - S.A.     international;            nr. 51,     18.600       Magurele
                efectuarea lucrarilor de  sectorul 5
                intretinere si reparatii
                ale autovehiculelor,
                subansamblurilor;
                executarea verificarilor
                tehnice anuale sau
                periodice ale
                autovehiculelor; prestari
                de servicii;
                comercializarea si
                intermedierea privind
                vanzarile si cumpararile
                de autovehicule;
                inchirieri de utilaje
                si mijloace de transport;
                prestarea de servicii
                turistice interne
                si internationale;
                comercializarea de
                produse din domeniul sau
                de activitate si din alte
                domenii.
-----------------------------------------------------------------------------

    ANEXA 2

                     STATUTUL
Societatii Comerciale "Transrep" - S.A.

    CAP. 1
    Denumirea, forma juridica, sediul, durata

    Art. 1
    Denumirea societatii
    Denumirea societatii este Societatea Comerciala "Transrep" - S.A.
    In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile si alte acte emanand de la societate, denumirea acesteia va fi precedata sau urmata de cuvintele "societate pe actiuni" sau initialele "S.A.", de capitalul social si numarul de inregistrare in Registrul comertului.
    Art. 2
    Forma juridica a societatii
    Societatea Comerciala "Transrep" - S.A. este persoana juridica romana, avand forma juridica de societate pe actiuni.
    Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu prezentul statut.
    Art. 3
    Sediul societatii
    Sediul societatii este in Romania, localitatea Bucuresti, str. Atomistilor nr. 51, sectorul 5. Sediul societatii poate fi schimbat in alta localitate din Romania, pe baza hotararii adunarii generale a actionarilor, potrivit legii.
    Societatea poate avea sucursale, filiale, reprezentante, agentii, situate si in alte localitati din tara si in strainatate.
    Art. 4
    Durata societatii
    Durata societatii este nelimitata, cu incepere de la data inregistrarii la Registrul comertului.

    CAP. 2
    Scopul si obiectul de activitate al societatii

    Art. 5
    Scopul societatii este efectuarea, cu respectare legislatiei romane, de acte de comert, corespunzatoare obiectului de activitate aprobat prin prezentul statut, in conditii de eficienta.
    Art. 6
    Obiectul de activitate al societatii este: executarea transportului de marfuri si persoane in trafic intern si international; efectuarea lucrarilor de intretinere si reparatii a autovehiculelor, subansamblurilor; executarea verificarilor tehnice anuale sau periodice a autovehiculelor; prestari servicii; comercializarea si intermedierea privind vanzari si cumparari de autovehicule; inchirieri de utilaje si mijloace de transport; prestarea de servicii turistice interne si internationale; comercializarea de produse din domeniul sau de activitate si din alte domenii.

    CAP. 3
    Capitalul social, actiunile

    Art. 7
    Capitalul social
    Capitalul social initial este de 49,7 mil. lei, impartit in 4.970 actiuni nominative in valoare nominala de 10.000 lei fiecare, in intregime subscrise de actionar.
    Capitalul social initial, impartit in actiuni nominative de 10.000 lei fiecare, este in intregime subscris de statul roman, in calitate de actionar unic, si varsat in intregime la data constituirii societatii.
    Capitalul social initial este detinut de statul roman, ca actionar unic, pana la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, romane sau straine, in conditiile legii.
    Art. 8
    Actiunile
    Actiunile nominative ale societatii vor cuprinde toate elementele prevazute de lege.
    Actiunile vor purta timbrul sec al societatii si semnatura a doi administratori.
    Societatea va tine evidenta actiunilor intr-un registru numerotat, sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie, care se pastreaza la sediul societatii.
    Art. 9
    Reducerea sau marirea capitalului social
    Capitalul social poate fi redus sau marit pe baza hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor in conditiile si cu respectarea procedurii prevazute de lege.
    Art. 10
    Drepturi si obligatii decurgand din actiuni
    Fiecare actiune subscrisa si varsata de actionari, potrivit legii, confera acestora dreptul la un vot in adunarea generala a actionarilor, dreptul de a alege si de a fi ales in organele de conducere, dreptul de a participa la distribuirea profitului, conform prevederilor prezentului statut si dispozitiilor legale, respectiv la alte drepturi prevazute in statut.
    Detinerea actiunii implica adeziunea de drept la statut.
    Drepturile si obligatiile legate de actiuni urmeaza actiunile in cazul trecerii lor in proprietatea altor persoane.
    Obligatiile societatii sunt garantate cu capitalul social al acesteia, iar actionarii raspund in limita valorii actiunilor pe care le detin.
    Patrimoniul societatii nu poate fi grevat de datorii sau de alte obligatii personale ale actionarilor. Un creditor al unui actionar poate formula pretentii asupra partii din profitul societatii ce i se va repartiza de catre adunarea generala a actionarilor sau a cotei-parti cuvenite acestuia la lichidarea societatii, efectuata in conditiile prezentului statut.
    Art. 11
    Cesiunea actiunilor
    Actiunile sunt indivizibile cu privire la societate, care nu recunoaste decat un proprietar pentru fiecare actiune.
    Cesiunea partiala sau totala a actiunilor intre actionari sau terti se face in conditiile si cu procedura prevazute de lege.
    Art. 12
    Pierderea actiunilor
    In cazul pierderii unor actiuni, proprietarul va trebui sa anunte consiliul de administratie si sa faca public faptul prin presa, in cel putin doua ziare de larga circulatie din localitatea in care se afla sediul societatii. Dupa 6 luni va putea obtine un duplicat al actiunii.

    CAP. 4
    Adunarea generala a actionarilor

    Art. 13
    Atributii
    Adunarile generale ale actionarilor sunt ordinare si extraordinare si au urmatoarele atributii principale:
    a) aproba structura organizatorica a societatii si numarul de posturi, precum si normativul de constituire a compartimentelor functionale si de productie;
    b) aleg membrii consiliului de administratie si ai comisiei de cenzori, inclusiv cenzorii supleanti, le stabilesc remunerarea, ii descarca de activitate si ii revoca;
    c) aleg directorul general, il descarca de activitate si il revoca; directorul general este si presedintele consiliului  de administratie;
    d) stabilesc salarizarea personalului angajat, in functie de studii si munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazute de lege;
    e) stabilesc nivelul de salarizare a membrilor consiliului de administratie, a directorului general si a membrilor comisiei de cenzori, in conformitate cu prevederile legii;
    f) stabilesc bugetul de venituri si cheltuieli si dupa caz, programul de activitate pe exercitiul financiar urmator;
    g) examineaza, aproba sau modifica bilantul si contul de profit si pierderi dupa analizarea rapoartelor consiliului de administratie si al comisiei de cenzori si aproba repartizarea profitului, conform legii;
    h) hotarasc cu privire la contractarea de imprumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe; stabilesc competentele si nivelul de contractare a imprumuturilor bancare curente, a creditelor comerciale si a garantiilor; aproba orice fel de credit financiar acordat de societate;
    i) hotarasc cu privire la infiintarea si desfiintarea de sucursale, filiale si agentii;
    j) hotarasc cu privire la marirea sau reducerea capitalului social, la modificarea numarului de actiuni sau a valorii nominale a acestora, precum si la cesiunea actiunilor;
    k) hotarasc cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum si la transformarea formei juridice a societatii;
    l) hotarasc cu privire la fuziunea, divizarea, dizolvarea si lichidarea societatii;
    m) analizeaza rapoartele consiliului de administratie privind stadiul si perspectivele societatii cu referire la profit si dividende, pozitia pe piata interna si internationala, nivelul tehnic, calitatea, forta de munca, protectia mediului, relatiile cu clientii;
    n) hotarasc cu privire la actionarea in justitie a membrilor consiliului de administratie, directorului general si a cenzorilor, pentru paguba pricinuita societatii;
    o) hotarasc in orice alte probleme privind societatea.
    Atributiile adunarilor generale ordinare si extraordinare ale actionarilor se diferentiaza potrivit legii.
    Art. 14
    Convocarea adunarii generale a actionarilor
    Adunarea generala a actionarilor se convoaca de presedintele consiliului de administratie sau de vicepresedinte, pe baza imputernicirii date de presedinte.
    Adunarile generale ordinare au loc cel putin o data pe an, la 2 luni de la incheierea exercitiului financiar, pentru examinarea bilantului si a contului de profit si pierderi pe anul precedent si pentru stabilirea programului de activitate si a bugetului pe anul in curs.
    Adunarile generale extraordinare se convoaca la cererea actionarilor reprezentand cel putin 1/3 din capitalul social, la cererea comisiei de cenzori, precum si in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% timp de 2 ani consecutiv, cu exceptia primilor 2 ani de la infiintarea societatii.
    Adunarea generala va fi convocata de administratori de cate ori va fi nevoie, in conformitate cu dispozitiile din statut, cu cel putin 15 zile inainte de data stabilita.
    Convocarea va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei si intr-unul din ziarele de larga circulatie din localitatea in care se afla sediul societatii sau din cea mai apropiata localitate.
    Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunarii generale a actionarilor, precum si ordinea de zi, cu aratarea explicita a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor adunarii.
    Cand in ordinea de zi figureaza propuneri pentru modificarea statutului, convocarea va trebui sa cuprinda textul integral al propunerilor.
    Adunarea generala a actionarilor se intruneste la sediul societatii sau in alt loc indicat in convocare.
    Art. 15
    Organizarea adunarii generale a actionarilor
    Adunarea generala ordinara este constituita valabil si poate lua hotarari daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentati detin cel putin 2/3 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Adunarea generala extraordinara este constituita valabil si poate lua hotarari, daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentati detin cel putin 3/4 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Adunarea generala a actionarilor este prezidata de presedintele consiliului de administratie, iar in lipsa acestuia, de catre vicepresedinte, desemnat de presedinte.
    Presedintele consiliului de administratie desemneaza, dintre membrii adunarii generale, un secretar care sa verifice lista de prezenta a actionarilor si sa intocmeasca procesul-verbal al adunarii.
    Procesul-verbal al adunarii se va scrie intr-un registru sigilat si parafat. Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat sedinta si de secretarul care l-a intocmit.
    La sedintele ordinare si extraordinare ale adunarii generale a actionarilor, in care se dezbat probleme privitoare la raporturile de munca cu personalul societatii, pot fi invitati si reprezentantii salariatilor.
    Art. 16
    Exercitarea dreptului de vot in adunarea generala a actionarilor
    Hotararile adunarilor generale ale actionarilor se iau prin vot deschis.
    Actionarii voteaza, de regula, prin ridicarea mainii.
    La propunerea persoanei care prezideaza sau a unui grup de actionari prezenti sau reprezentati, ce detin cel putin 1/4 din capitalul social, se va putea decide ca votul sa fie secret.
    Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor consiliului de administratie si a cenzorilor, pentru revocarea si pentru luarea hotararilor referitoare la raspunderea administratorilor.
    Hotararile adunarii generale sunt obligatorii chiar pentru actionarii absenti sau nereprezentati.
    Art. 17
    Pana la aplicarea prevederilor art. 39 din Legea privatizarii societatilor comerciale nr. 58/1991, interesele capitalului de stat vor fi reprezentate de doi imputerniciti mandatati de Ministerul Finantelor si un imputernicit mandatat de Ministerul Industriilor.

    CAP. 5
    Consiliul de administratie

    Art. 18
    Organizare
    Societatea pe actiuni este administrata de catre consiliul de administratie compus din 5 administratori, alesi de adunarea generala a actionarilor pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi realesi pe noi perioade de 4 ani, care pot avea calitatea de actionari.
    Cand se creeaza un loc vacant in consiliul de administratie, adunarea generala a actionarilor alege un nou administrator pentru completarea locului vacant. Durata pentru care este ales noul administrator pentru a ocupa locul vacant va fi egala cu perioada care a ramas pana la expirarea mandatului predecesorului sau.
    Consiliul de administratie este condus de un presedinte.
    Componenta consiliului de administratie se stabileste de adunarea generala a actionarilor.
    La prima sedinta, consiliul de administratie alege dintre membrii sai un presedinte si un vicepresedinte.
    Consiliul de administratie se intruneste la sediul societatii, ori de cate ori este necesar, la convocarea presedintelui sau a unei treimi din numarul membrilor sai. El este prezidat de presedinte, iar in lipsa acestuia, de vicepresedinte. Presedintele numeste un secretar, fie dintre membrii consiliului, fie din afara acestuia.
    Pentru valabilitatea deciziilor este necesara prezenta a cel putin 1/2 din numarul membrilor consiliului de administratie si deciziile se iau cu majoritatea absoluta a membrilor prezenti.
    Dezbaterile consiliului de administratie au loc, conform ordinii de zi stabilite pe baza proiectului comunicat de presedinte, cu cel putin 15 zile inainte. Acestea se consemneaza in procesul-verbal al sedintei, care se scrie intr-un registru sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie. Procesul-verbal se semneaza de persoana care a prezidat sedinta si de secretar.
    Consiliul de administratie poate delega unuia sau mai multor membri ai sai unele imputerniciri pe probleme limitate si poate recurge la experti pentru studierea anumitor probleme.
    In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de catre presedintele consiliului de administratie pe baza si in limitele imputernicirilor date de adunarea generala a actionarilor sau, in lipsa lui, de catre vicepresedinte. Cel care reprezinta societatea semneaza actele care o angajeaza fata de terti.
    Membrii consiliului de administratie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societatii in interesul acesteia, in limita drepturilor care li se confera.
    Presedintele consiliului de administratie este obligat sa puna la dispozitia actionarilor si a comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele societatii.
    Membrii consiliului de administratie raspund individual sau solidar, dupa caz, fata de societate, pentru prejudiciile rezultate din infractiuni sau abateri de la dispozitiile legale, pentru abaterile de la statut sau pentru greseli in administrarea societatii. In astfel de situatii, ei vor putea fi revocati prin hotararea adunarii generale a actionarilor.
    Sunt incompatibile cu calitatea de membru in consiliul de administratie persoanele care, potrivit Legii nr. 31/1990, nu pot fi fondatori, precum si cele care personal, rudele sau afinii acestora pana la gradul al doilea inclusiv sunt, in acelasi timp, patroni sau asociati la societati comerciale cu capital privat, cu acelasi profil, sau cu care sunt in relatii comerciale directe.
    Nu pot fi directori ai societatii persoanele care, potrivit Legii nr. 31/1990, nu pot fi fondatori sau administratori.
    Art. 19
    Atributiile consiliului de administratie
    Consiliul de administratie are, in principal, urmatoarele atributii:
    a) angajeaza si concediaza personalul si stabileste drepturile si obligatiile acestuia;
    b) stabileste indatoririle si responsabilitatile personalului societatii pe compartimente;
    c) aproba operatiunile de incasari si plati potrivit competentelor acordate;
    d) aproba operatiunile de cumparare si vanzare de bunuri potrivit competentelor acordate;
    e) aproba incheierea de contracte de inchiriere (luarea sau darea cu chirie);
    f) stabileste tactica si strategia de marketing;
    g) aproba incheierea sau rezilierea contractelor, potrivit competentelor acordate;
    h) supune anual adunarii generale a actionarilor, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului financiar, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de profit si pierderi pe anul precedent, precum si proiectul de program de activitate si proiectul de buget al societatii pe anul in curs;
    i) rezolva orice alte probleme stabilite de adunarea generala a actionarilor.

    CAP. 6
    Gestiunea societatii

    Art. 20
    Comisia de cenzori
    Gestiunea societatii este controlata de actionari si de comisia de cenzori, formata din 3 membri, care trebuie sa fie asociati, cu exceptia cenzorilor contabili. Cenzorii se aleg de adunarea generala a actionarilor.
    In perioada in care statul este actionar unic, cenzorii sunt reprezentanti ai Ministerului Finantelor.
    Adunarea generala alege, de asemenea, acelasi numar de cenzori supleanti care vor inlocui, in conditiile legii, pe cenzorii titulari.
    Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor li se pot prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea societatii, situatia patrimoniului, a profitului si a pierderilor.
    Comisia de cenzori are urmatoarele atributii principale:
    a) in cursul exercitiului financiar verifica gospodarirea mijloacelor fixe si a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte, casa si registrele de evidenta contabila si informeaza consiliul de administratie asupra neregulilor constatate;
    b) la incheierea exercitiului financiar controleaza exactitatea inventarului, a documentelor si informatiilor prezentate de consiliul de administratie asupra conturilor societatii, a bilantului si a contului de profit si pierderi, prezentand adunarii generale a actionarilor un raport scris;
    c) la lichidarea societatii controleaza operatiunile de lichidare;
    d) prezinta adunarii generale a actionarilor punctul sau de vedere asupra propunerilor de reducere a capitalului social sau de modificare a statutului si a obiectului societatii.
    Comisia de cenzori se intruneste la sediul societatii si ia decizii in unanimitate. Daca nu se realizeaza unanimitatea, raportul cu divergente se inainteaza adunarii generale.
    Comisia de cenzori poate convoca adunarea generala extraordinara a actionarilor, daca aceasta nu a fost convocata de consiliul de administratie, in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% timp de 2 ani consecutiv (cu exceptia primilor 2 ani de la constituirea societatii) sau ori de cate ori considera necesar pentru alte situatii privind incalcarea dispozitiilor legale si statutare.
    Atributiile si modul de functionare a comisiei de cenzori, precum si drepturile si obligatiile cenzorilor se completeaza cu dispozitiile legale in acest domeniu.
    Cenzorii si cenzorii supleanti se numesc pe o perioada de maximum 3 ani si pot fi realesi; numarul cenzorilor trebuie sa fie impar.
    Sunt incompatibile cu calitatea de cenzor persoanele care intra sub incidenta art. 18 penultimul alineat din prezentul statut, precum si cei care sunt rude sau afini pana la gradul al patrulea sau sotii administratorilor, cei care primesc sub orice forma, pentru alte functii decat aceea de cenzor, un salariu sau o remuneratie de la administratori sau de la societate.

    CAP. 7
    Activitatea societatii

    Art. 21
    Exercitiul financiar
    Exercitiul financiar incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie ale fiecarui an. Primul exercitiu incepe la data constituirii societatii.
    Art. 22
    Personalul societatii
    Personalul de conducere al societatii si cenzorii sunt alesi de adunarea generala a actionarilor. In perioada cat statut este actionar unic, personalul de conducere si cenzorii vor fi numiti de imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat.
    Restul personalului este angajat de catre consiliul de administratie sau de catre directorul general al societatii comerciale.
    Salarizarea se face conform legislatiei in vigoare.
    Plata salariilor, a impozitelor pe acestea si a cotei de asigurari sociale se va face potrivit legii.
    Drepturile si obligatiile personalului sunt stabilite de catre consiliul de administratie sau de catre directorul general al societatii comerciale.
    Nu pot fi directori ai societatii persoanele care, potrivit Legii nr. 31/1990, nu pot fi fondatori sau administratori.
    Art. 23
    Amortizarea mijloacelor fixe
    Consiliul de administratie stabileste, in conditiile legii, modul de amortizare a mijloacelor fixe.
    Art. 24
    Evidenta contabila si bilantul contabil
    Societatea va tine evidenta contabila in lei, va intocmi anual bilantul si contul de profit si pierderi, avand in vedere normele metodologice elaborate de Ministerul Finantelor.
    Bilantul si contul de profit si pierderi vor fi publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, conform legii.
    Art. 25
    Calculul si repartizarea profitului
    Profitul societatii se stabileste pe baza bilantului aprobat de adunarea generala a actionarilor. Profitul impozabil se stabileste in conditiile legii.
    Din profitul societatii ramas dupa plata impozitului pe profit se pot constitui conform legii.
    Societatea isi constituie fond de rezerva si alte fonduri in conditiile legii.
    Plata dividendelor cuvenite actionarilor se face de societate in conditiile legii, in cel mult 2 luni de la aprobarea bilantului de catre adunarea generala a actionarilor.
    In cazul inregistrarii de pierderi, adunarea generala a actionarilor va analiza cauzele si va hotari in consecinta.
    Suportarea pierderilor de catre actionari se va face proportional cu aportul la capital si in limita capitalului subscris.
    Art. 26
    Registrele societatii
    Societatea tine registrele prevazute de lege.

    CAP. 8
    Modificarea formei juridice, dizolvarea, lichidarea, litigii

    Art. 27
    Modificarea formei juridice
    Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate prin hotararea adunarii generale a actionarilor.
    In perioada in care statul este unic actionar, transformarea formei juridice a societatii se va putea face numai cu aprobarea imputernicitilor mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat.
    Noua societate va indeplini formalitatile legale de inregistrare si publicitate cerute la infiintarea societatilor.
    Art. 28
    Dizolvarea societatii
    Urmatoarele situatii duc la dizolvarea societatii:
    - imposibilitatea realizarii obiectului social;
    - falimentul;
    - pierderea unei jumatati din capitalul social, dupa ce s-a consumat fondul de rezerva, daca adunarea generala a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma ramasa;
    - numarul de actionari va fi redus sub 5, mai mult de 6 luni;
    - la cererea oricarui actionar, daca imprejurarile de forta majora si consecintele lor dureaza mai mult de 8 luni, iar adunarea generala a actionarilor constata ca functionarea societatii nu mai este posibila;
    - in orice alte situatii, pe baza hotararii adunarii generale a actionarilor, luata in unanimitate.
    Dizolvarea societatii comerciale trebuie sa fie inscrisa in Registrul comertului si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 29
    Lichidarea societatii
    In caz de dizolvare, societatea va fi lichidata.
    Lichidarea societatii si repartitia patrimoniului se fac in conditiile si cu respectarea procedurii prevazute de lege.
    Art. 30
    Litigii
    Litigiile de orice fel aparute intre societati comerciale si persoane fizice sau juridice sunt de competenta instantelor judecatoresti de drept comun.
    Pentru solutionarea litigiilor dintre ele, societatile comerciale pot apela si la arbitraj.

    CAP. 9
    Dispozitii finale

    Art. 31
    Prevederile prezentului statut se completeaza cu dispozitiile legale referitoare la societatile comerciale.

    ANEXA 3

        REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE
a Regiei Autonome pentru Metale Rare

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Regia Autonoma pentru Metale Rare este persoana juridica si functioneaza pe baza de gestiune economica si autonomie financiara.
    Activitatea acesteia se desfasoara pe baza prezentului regulament si a legislatiei in vigoare.
    Art. 2
    Sediul principal al Regiei Autonome pentru Metale Rare este in Bucuresti, str. Dionisie Lupu nr. 68, sectorul 1.
    Regia autonoma are in structura sa subunitatile mentionate in anexa la prezentul regulament.
    Aceste subunitati, necesare realizarii obiectului de activitate, nu au personalitate juridica, au autonomie limitata, iar relatiile dintre ele si regia autonoma, cat si modalitatea de constituire sunt reglementate de prezentul regulament.

    CAP. 2
    Obiectul de activitate

    Art. 3
    Regia Autonoma pentru Metale Rare are ca obiect de activitate: gestionarea si protectia zacamintelor de minereuri de metale rare si radioactive, a nisipurilor titano-zinconifere si aurifere din perimetrele incredintate spre exploatare; extractia, prepararea si comercializarea minereurilor de metale rare si radioactive si asociatele acestora; executarea de lucrari de cercetare geologica si tehnologica in extinderea perimetrelor incredintate; studii, proiecte si documentatii in vederea mentinerii capacitatilor existente si punerea in valoare de noi zacaminte; executarea de lucrari de constructii-montaj industriale; efectuarea de transporturi tehnologice si uzinale auto si pe cale ferata, precum si efectuarea de transporturi de marfa, de persoane si speciale in domeniul sau de activitate; actiuni de export-import, inclusiv in sistem barter si valorificarea produselor importate; actiuni de cooperare economica internationala; pregatirea si perfectionarea pregatirii personalului din activitatea proprie, microproductie in statii de cercetare pilot; asigurarea mesei calde si cazarea personalului prin unitatile proprii; activitate privind asigurarea conditiilor socioprofesionale, profilaxia bolilor profesionale si pentru protectia mediului.
    Art. 4
    Modificarea obiectului de activitate al Regiei Autonome pentru Metale Rare se face numai prin hotarare a Guvernului.
    Regia Autonoma pentru Metale Rare nu poate desfasura alte activitati in afara celor mentionate in art. 3.

    CAP. 3
    Patrimoniul

    Art. 5
    Regia Autonoma pentru Metale Rare are la data de 31 decembrie 1993 un patrimoniu in valoare de 47.557.500 mii lei din care 23.907.400 mii lei mijloace fixe la valoarea ramasa si 23.650.100 mii lei mijloace circulante.
    Art. 6
    Regia Autonoma pentru Metale Rare administreaza bunurile publice incredintate cu diligenta unui bun proprietar.
    Bunurile proprietate publica sunt inalienabile si nu se afla in circuitul civil, potrivit legii, si se vor evidentia in mod distinct in patrimoniul regiei autonome. Aceste bunuri pot fi concesionate sau inchiriate in conditiile legii.
    Crearea de noi bunuri publice, precum si dezafectarea unor asemenea bunuri se pot face cu aprobarea Guvernului.
    In exercitarea dreptului de proprietate, regia autonoma poseda, foloseste si dispune, in conditiile legii, de bunurile aflate in patrimoniul sau, altele decat cele publice, in scopul realizarii obiectului sau de activitate si beneficiaza de rezultatele utilizarii acestora.
    Patrimoniul regiei autonome poate fi micsorat, respectiv marit, prin hotarare a Guvernului.

    CAP. 4
    Structura regiei autonome

    Art. 7
    Structura organizatorica a Regiei Autonome pentru Metale Rare se aproba de consiliul de administratie la propunerea directorului general. Consiliul de administratie poate aproba si infiintarea altor subunitati in structura regiei.
    De asemenea, consiliul de administratie stabileste relatiile dintre subunitatile aflate in structura regiei autonome, precum si relatiile acestora cu tertii si le poate acorda imputernicire de reprezentare in numele regiei, in domeniile tehnic, economic, comercial, administrativ, financiar, juridic, precum si in alte domenii specifice obiectului de activitate al regiei.
    Modul de organizare a subunitatilor componente ale regiei autonome si structura organelor de conducere se stabilesc de consiliul de administratie.
    Art. 8
    Prin delegare de competenta, unitatile din structura regiei autonome au atributiile stabilite de catre consiliul de administratie, cu urmatoarele limitari:
    - nu pot incheia direct operatiuni financiare pentru obtinerea de subventii de la bugetul de stat;
    - nu pot efectua operatiuni de comert exterior.
    Unitatile din structura regiei autonome raspund in fata consiliului de administratie de indeplinirea tuturor atributiilor, responsabilitatilor si competentelor incredintate de acesta prin hotarari si decizii de imputernicire.
    Art. 9
    Regia Autonoma pentru Metale Rare are in structura directii, servicii, birouri si compartimente.
    Normele de structura si organele de conducere pentru directii, servicii, birouri si compartimente se stabilesc de catre consiliul de administratie.
    Art. 10
    Atributiile si responsabilitatile directiilor, serviciilor, birourilor si compartimentelor din structura regiei autonome se stabilesc prin regulament aprobat de consiliul de administratie.

    CAP. 5
    Organele de conducere ale Regiei Autonome pentru Metale Rare

    Art. 11
    Conducerea Regiei Autonome pentru Metale Rare revine consiliului de administratie, al carui presedinte este directorul general al regiei.
    Activitatea curenta a regiei autonome este condusa de directorul general, numit pe baza de concurs de catre ministerul de resort.
    Relatiile dintre Ministerul Industriilor, ca reprezentant al statului prin care acesta isi exercita prerogativele in domeniul de activitate al regiei autonome si directorul general al regiei autonome se stabilesc prin contract de management.
    Art. 12
    Consiliul de administratie se numeste prin ordin al ministrului industriilor, pe o perioada de 4 ani, iar jumatate din numarul membrilor pot fi inlocuiti pe motive intemeiate la 2 ani. Prin ordin al ministrului industriilor, vor fi desemnati presedintele si un vicepresedinte.
    Managerul - directorul general al regiei autonome poate propune ministerului de resort inlocuirea unor membri ai consiliului de administratie ce desfasoara o activitate necorespunzatoare.
    Consiliul de administratie este compus din 9 persoane, dupa cum urmeaza:
    - directorul general al regiei autonome - presedinte;
    - reprezentantul Ministerului Finantelor;
    - reprezentantul Ministerului Industriilor;
    - ingineri, tehnicieni, economisti si juristi specializati in domeniul de activitate al regiei autonome, din care unul va fi desemnat in calitate de vicepresedinte.
    Art. 13
    Membrii consiliului de administratie:
    a) se numesc in conformitate cu prevederile art. 12;
    b) isi pastreaza calitatea de angajati la institutia sau unitatea de la care provin si toate drepturile si obligatiile derivand din aceasta calitate;
    c) sunt platiti pentru activitatea desfasurata in aceasta calitate cu o indemnizatie stabilita de consiliul de administratie. Limita maxima a indemnizatiei se stabileste de ministrul industriilor.
    Acestia nu pot face parte din mai mult de doua consilii de administratie sau participa la societati comerciale cu care regia autonoma intretine relatii de afaceri sau are interese contrare.
    Nu pot fi membri in consiliul de administratie persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile sau au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals si uz de fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, precum si pentru alte infractiuni de aceeasi natura.
    Sunt incompatibile cu calitatea de membru al consiliului de administratie cei care, personal ori sotul, rudele sau afinii pana la gradul al doilea inclusiv, sunt, in acelasi timp, patroni sau asociati la societati comerciale cu capital privat, cu acelasi profil sau cu care se afla in relatii comerciale directe.
    Art. 14
    Consiliul de administratie isi desfasoara activitatea in baza propriului regulament de organizare si functionare si a legislatiei in vigoare si hotaraste in problemele privind activitatea regiei autonome, cu exceptia celor care, potrivit legii, sunt date in competenta managerului.
    Consiliul de administratie se intruneste lunar si ori de cate ori este necesar, la convocarea presedintelui sau a unei treimi din numarul membrilor sai.
    El este prezidat de presedinte, iar in lipsa acestuia, de catre vicepresedinte.
    Pentru valabilitatea deciziilor este necesara prezenta a cel putin 2/3 din numarul membrilor consiliului de administratie, iar deciziile se iau cu majoritatea absoluta a membrilor prezenti.
    Dezbaterile consiliului de administratie au loc, conform ordinii de zi stabilite pe baza proiectului comunicat de presedinte, cu cel putin 5 zile inainte de data tinerii sedintei.
    Acestea se consemneaza in procesul-verbal al sedintei, care se scrie intr-un registru, sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie. Procesul-verbal se semneaza de catre membrii prezenti ai consiliului de administratie.
    Consiliul de administratie poate delega unuia sau mai multor membri ai sai unele imputerniciri pe probleme limitate si poate recurge la experti pentru studierea anumitor probleme.
    In relatiile cu tertii, regia autonoma este reprezentata de catre directorul general sau, in lipsa lui, de catre un director executiv.
    Cel care reprezinta regia autonoma semneaza actele care o angajeaza fata de terti.
    Consiliul de administratie va putea exercita orice act care este legat de administrarea regiei autonome.
    Membrii consiliului de administratie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea regiei autonome, in interesul acesteia, in limitele prevederilor legale si ale drepturilor ce li se confera.
    Membrii consiliului de administratie raspund individual sau solidar, dupa caz, fata de regia autonoma pentru prejudiciile rezultate din infractiuni sau abateri de la dispozitiile legale, pentru abaterile de la regulament sau pentru greseli in administrarea regiei.
    In astfel de situatii, ei pot fi revocati prin ordin al ministrului industriilor.
    Art. 15
    Atributiile, raspunderile si competentele consiliului de administratie sunt urmatoarele:
    15.1. asigura elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli anuale, precum si fundamentarea acestora pe fiecare capitol, si le depune la Ministerul Industriilor in vederea aprobarii prin hotararea a Guvernului.
    15.2. raspunde de executia veniturilor si cheltuielilor, influenteaza asupra factorilor care le determina, in vederea cresterii productivitatii si eficientei economice si raporteaza trimestrial ministerului de resort asupra rezultatelor obtinute;
    15.3. aproba programul de productie si stabileste masurile de crestere a eficientei acesteia;
    15.4. stabileste, dupa caz, conditiile minimale pentru asigurarea serviciilor de interes public din domeniul de activitate al regiei si urmareste respectarea acestora;
    15.5. hotaraste cu privire la investitiile ce urmeaza a fi realizate, potrivit obiectului de activitate al regiei, care se finanteaza din surse proprii, credite bancare sau alocatii de la bugetul de stat;
    15.6. propune, potrivit reglementarilor legale, investitiile a caror aprobare este in competenta altor organe;
    15.7. aproba structura organizatorica si functionala a regiei autonome;
    15.8. stabileste tactica si strategia de management, marketing, restructurare, potrivit competentelor acordate;
    15.9. stabileste principiile de salarizare, modul de corelare a salariilor cu munca efectiv prestata, respectandu-se salariul minim pe economie prevazut de lege si prevederile contractului colectiv de munca;
    15.10. raspunde de administrarea eficienta, cu respectarea prevederilor legii, a patrimoniului regiei autonome;
    15.11. aproba utilizarea fondurilor valutare;
    15.12. stabileste nivelul creditelor si modul de rambursare a acestora;
    15.13. aproba asocierea, potrivit legii, cu persoane fizice sau juridice din tara si din strainatate;
    15.14. aproba instrainarea bunurilor mobile apartinand regiei autonome, potrivit legii;
    15.15. asigura conditiile necesare indeplinirii contractului de management;
    15.16. stabileste politici pentru protectia mediului inconjurator si securitatea muncii, potrivit reglementarilor legale;
    15.17. analizeaza bilantul contabil anual si elaboreaza raportul asupra activitatii desfasurate de regia autonoma in anul precedent;
    15.18. hotaraste constituirea fondului de rezerva, a fondului de dezvoltare, precum si a altor fonduri necesare a regiei autonome;
    15.19. hotaraste in orice alte probleme privind activitatea regiei autonome, cu exceptia celor date, potrivit legii, in competenta altor organe;
    15.20. rezolva alte probleme in baza competentelor prevazute de legislatia in vigoare.
    Art. 16
    Membrii consiliului de administratie si directorul general sunt raspunzatori pentru indeplinirea tuturor atributiilor si obligatiilor ce le revin.
    Membrii consiliului de administratie care s-au impotrivit luarii unei decizii ce s-a dovedit a fi pagubitoare pentru regia autonoma nu raspund, daca au consemnat expres punctul lor de vedere in registrul de sedinte al consiliului de administratie si au anuntat in scris, despre aceasta, ministerul de resort.
    Membrii consiliului de administratie care nu au respectat prevederile art. 13 alin. 2, 3 si 4 vor raspunde pentru daunele ce au rezultat, din aceasta cauza, pentru regia autonoma.
    Art. 17
    Pentru luarea unor decizii complexe, consiliul de administratie poate atrage in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare. Activitatea acestora va fi compensata material conform intelegerii, pe baza de contract, indemnizatia neputand depasi 20% din salariul directorului general.
    Art. 18
    Anual, consiliul de administratie prezinta Ministerului Industriilor un raport asupra activitatii din perioada expirata si asupra programului de activitate pe anul in curs.
    Art. 19
    Directorul general al regiei autonome conduce activitatea curenta a acesteia si o reprezinta in relatiile cu autoritatile publice, precum si cu persoanele fizice si juridice.
    In realizarea contractului de management, directorul general:
    - aduce la indeplinire obiectivele si criteriile de performanta prevazute in contract;
    - prezinta trimestrial Ministerului Industriilor situatia economico-financiara a regiei autonome, precum si informatiile, studiile de fezabilitate, proiectele si programele de restructurare, alte documentatii privind activitatea regiei, solicitate de acesta;
    - negociaza si incheie contractul colectiv de munca, angajeaza si concediaza personalul aparatului regiei, numeste si revoca prin decizie directorii subunitatilor din structura regiei autonome.

    CAP. 6
    Bugetul de venituri si cheltuieli si administrarea acestuia. Relatii financiare

    Art. 20
    Regia autonoma intocmeste anual bilantul contabil si contul de profit si pierderi dupa modelele stabilite de Ministerul Finantelor.
    Bilantul contabil anual si contul de profit si pierderi se supun spre aprobare Ministerului Finantelor si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
    Art. 21
    Veniturile, in care se cuprind si subventiile pe produse, precum si cheltuielile regiei autonome se stabilesc prin bugetul de venituri si cheltuieli pentru fiecare exercitiu financiar.
    Bugetul de venituri si cheltuieli se aproba de Guvern, cu avizul Ministerului Finantelor si al Ministerului Industriilor.
    Din veniturile realizate, regia autonoma acopera toate cheltuielile evidentiate in costuri, precum si cheltuielile si platile prevazute a fi suportate direct din venituri, potrivit legii.
    Art. 22
    Corelat cu contractele incheiate pentru productia programata, Regia Autonoma pentru Metale Rare determina anual volumul de venituri de realizat, cheltuielile totale de efectuat si cota de impozit pe profit datorata bugetului de stat, conform legii.
    Art. 23
    Din veniturile realizate dupa acoperirea cheltuielilor, regia autonoma constituie fondul de rezerva si fondul de dezvoltare, precum si fondurile necesare pentru pregatirea, perfectionarea si recalificarea personalului angajat si pentru cointeresarea prin premiere a acestuia, plateste impozitele, taxele, cotele de asigurari si securitate sociala si celelalte varsaminte prevazute de lege.
    Regia poate beneficia de subventii care se aproba prin legea bugetului de stat. Subventiile pot fi utilizate numai potrivit scopurilor pentru care au fost acordate. Programul de livrari avut in vedere la fundamentarea subventiilor constituie limita maxima de acordare a subventiilor.
    Art. 24
    In situatia in care, in cursul exercitiului financiar, veniturile nu sunt suficiente pentru acoperirea cheltuielilor, regia autonoma, pe baza calculelor de fundamentare, determina volumul creditelor necesare activitatii de productie in valoare de cel mult 20% din veniturile brute realizate in anul precedent. Pentru acoperirea eventualelor deficite, contractarea de credite peste nivelul stabilit se face cu aprobarea Ministerului Finantelor.
    Art. 25
    Regia autonoma hotaraste cu privire la investitiile ce urmeaza a fi realizate, in limita competentelor ce-i sunt acordate, stabileste nivelul surselor proprii de finantare si determina volumul creditelor bancare pentru obiectivele de investitii.
    In cazul investitiilor finantate integral sau partial de la bugetul de stat, regia autonoma are obligatia ca, in executarea bugetului de venituri si cheltuieli sa se incadreze in alocatiile bugetare aprobate.
    Executia investitiilor prevazute la alin. 1 se adjudeca pe baza de licitatie publica, potrivit legii care reglementeaza achizitiile publice.
    Contractarea de credite mai mari de 500 milioane lei in vederea realizarii de investitii se face cu aprobarea prealabila a ministerului de resort, pe baza avizului prealabil al Ministerului Finantelor.
    Art. 26
    Operatiunile de incasari si plati ale regiei autonome se efectueaza prin conturi deschise la banci comerciale cu sediul in Romania.
    Art. 27
    Regia autonoma isi va organiza controlul financiar preventiv si controlul financiar de gestiune, potrivit legii.

    CAP. 7
    Relatii comerciale

    Art. 28
    Preturile de livrare la produsele, lucrarile si serviciile executate de regie se stabilesc in conditiile legii.
    Preturile si tarifele la bunurile si serviciile de interes public care fac obiectul activitatii regiei autonome, pentru care concurenta este exclusa sau substantial restransa, datorita existentei unui monopol, sunt supuse controlului instituit de Guvern.
    Art. 20
    Livrarea produselor se va face pe baza de contracte in care vor fi stipulate clauze asiguratorii si penalitati pentru nerespectarea conditiilor si a termenelor de plata.
    Art. 30
    Contractarea de lucrari si servicii necesare regiei autonome se va face, de regula, pe baza de licitatie. Pentru lucrarile si serviciile cu valoare scazuta, consiliul de administratie poate aproba contractarea pe baza de analiza de oferte, in conditiile legii.
    In cazul angajarii raspunderii contractuale sau delictuale a regiei autonome, creditorii pot cere executarea silita numai asupra bunurilor proprietatea regiei.

    CAP. 8
    Dispozitii finale

    Art. 31
    Litigiile de orice fel in care este implicata regia autonoma sunt de competenta instantelor judecatoresti de drept comun, potrivit legii.
    Art. 32
    Prezentul regulament se completeaza cu celelalte reglementari legale.

    ANEXA 3/1
    la regulament

                    LISTA
subunitatilor din componenta Regiei Autonome pentru Metale Rare
  Exploatarea miniera Bihor
  Exploatarea miniera Banat
  Exploatarea miniera Crucea
  Exploatarea miniera Tulghes
  Exploatarea miniera Chituc
  Uzina de preparare Feldioara
  Sectia de preparare Pitesti-Arges
  Sectia de prospectiuni Magurele
  Sectia de explorari Alba Iulia
  Statia-pilot Glogova
  Statia pilot Merisani
  Institutul de cercetari si proiectari pentru metale rare si radioactive
  Bucuresti


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 699/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 699 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 699/1994
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu