Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 602 din 10 mai 2006

pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural, precum si a Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei privind determinarea oportunitatii proiectelor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 420 din 16 mai 2006



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 10 din Ordonanţa Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural, prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei privind determinarea oportunităţii proiectelor, prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 3. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Şeful Cancelariei Primului-Ministru,

Aleodor Marian Frâncu

p. Ministrul administraţiei şi internelor,

Paul Victor Dobre,

secretar de stat

Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale,

Gheorghe Flutur

Ministrul mediului şi gospodăririi apelor,

Sulfina Barbu

Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,

Gheorghe Dobre

Ministrul delegat pentru lucrări publice şi amenajarea

teritoriului,

Laszlo Borbely

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXA Nr. 1

NORME   METODOLOGICE

de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - In sensul prevederilor art. 3 coroborate cu cele ale art. 5 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural, se pot finanţa de la bugetul de stat proiecte de investiţii amplasate în:

a)  comune;

b)  sate ce aparţin oraşelor/municipiilor, precum şi zone periurbane ale acestora din urmă, astfel cum sunt definite prin Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu completările ulterioare, şi prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale şi al ministrului administraţiei şi internelor nr. 143/610/2005 privind definirea şi caracterizarea spaţiului rural.

Art. 2. - (1) Beneficiarii direcţi ai Programului de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural, denumit în continuare Program, sunt autorităţile administraţiei publice locale din spaţiul rural, care utilizează obiectivele de investiţii realizate.

(2)      Pentru desfăşurarea proiectelor, unităţile administrativ-teritoriale se pot asocia conform legii.

(3)   Primarul comunei/oraşului/municipiului titulare/titular a/al proiectului are calitatea de reprezentant legal.

(4)   Responsabilul tehnic al proiectului se desemnează prin dispoziţie a primarului.

Art. 3. - Obiectivele de investiţii ce pot fi finanţate în cadrul Programului trebuie să vizeze unul dintre următoarele domenii:

a)  construcţia/extinderea/modernizarea de poduri, podeţe sau punţi pietonale;

b)   construcţia/extinderea/modernizarea de platforme pentru deşeuri;

c)   construcţia/extinderea/modernizarea de sisteme de canalizare a apei şi/sau staţii de tratare a apelor uzate;

d)   construcţia/extinderea/modernizarea de sisteme de alimentare cu apă.

Art. 4. - Finanţarea proiectelor de investiţii cuprinse în Program se asigură de la bugetul de stat prin alocarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată cu această destinaţie bugetelor locale, la care autorităţile administraţiei publice locale beneficiare vor putea contribui cu sume din bugetele locale ale acestora la finanţarea lucrărilor respective.

CAPITOLUL II

Procedura de solicitare a contribuţiei financiare de la bugetul de stat

Art. 5. - (1) Documentaţia de solicitare a finanţării de la bugetul de stat se depune, în pachet închis, de către reprezentantul legal şi se înregistrează la Biroul Comisiei privind determinarea oportunităţii proiectelor, la adresa din municipiul Bucureşti, Piaţa Victoriei nr. 1, cod poştal 011791, sectorul 1.

(2)   Documentaţia de solicitare a finanţării de la bugetul de stat trebuie să conţină următoarele:

a)   cererea de finanţare pe suport hârtie şi în format electronic, potrivit modelului prezentat în Ghidul de eligibilitate;

b)  certificatul de urbanism;

c)   extras din inventarul bunurilor aparţinând domeniului public, aprobat prin hotărâre a Guvernului;

d)  declaraţie pe propria răspundere privind numărul de locuitori ai unităţii/unităţilor administrativ-teritoriale şi numărul de locuitori deserviţi de proiect;

e)  dovada depunerii cererii în vederea obţinerii acordului de mediu, dacă este solicitat în certificatul de urbanism;

f)  certificatul fiscal de înregistrare a comunei/comunelor în care se menţionează codul fiscal;

g)  studiul de fezabilitate;

h) hotărârea consiliului local al comunei/comunelor beneficiare privind aprobarea studiului de fezabilitate al proiectului.

(3)  Solicitanţii trebuie să completeze cererile de finanţare în limba română şi să le depună în două exemplare: unul în original şi unul în copie. Fiecare exemplar al cererii de finanţare, însoţit de documentele justificative solicitate în formularul cererii, inclusiv studiul de fezabilitate, va fi legat într-un singur dosar, astfel încât să nu permită detaşarea şi/sau înlocuirea filelor. Dosarul va fi paginat în partea dreaptă sus a fiecărei pagini, de la 1 la n, şi va conţine un opis. Documentele justificative vor fi anexate în ordinea opisului, indicându-se numele de pagină la care se află fiecare document.

(4)   Exemplarul original va avea înscrisă pe copertă, în partea superioară dreaptă, menţiunea „ORIGINAL". Fiecare pagină va purta ştampila rotundă „PRIMAR" al comunei/oraşului/municipiului solicitant şi semnătura acestuia. Copiile documentelor la care originalul nu se poate anexa vor purta ştampila „Conform cu originalul".

(5)   Exemplarul copie va avea înscris pe copertă, în partea superioară dreaptă, menţiunea „COPIE". Fiecare pagină va purta ştampila „Conform cu originalul" şi va fi semnată în original de către primar.

(6)   Fiecare exemplar al cererii de finanţare, incluzând documentele justificative, trebuie introdus în câte un plic pe care se înscriu numărul de referinţă al sesiunii de cereri de proiecte, numele şi adresa completă ale comunei/ oraşului/municipiului solicitante/solicitant, denumirea proiectului, identică cu cea înscrisă în cererea de finanţare. Pe fiecare plic se va scrie cuvântul „ORIGINAL" sau „COPIE", după caz, în mod lizibil, cu litere majuscule şi diacritice.

(7)   Solicitantul trebuie să completeze cererea de finanţare având la bază instrucţiunile ce o însoţesc.

(8)   Solicitantul va avea un exemplar complet al dosarului cererii de finanţare, în afara celor două pe care le depune.

Art. 6. - (1) Cererile de finanţare se vor depune zilnic, de luni până joi, între orele 10,00-15,00.

(2) Comisia privind determinarea oportunităţii proiectelor, prin Birou şi/sau Secretariat, îşi rezervă dreptul de a cere documente sau informaţii suplimentare referitoare la conformitatea documentelor din dosarul cererii de finanţare.

CAPITOLUL III

Evaluarea şi selecţionarea proiectelor pentru care se solicită contribuţia financiară de la bugetul de stat

Art. 7. - Evaluarea şi selecţionarea proiectelor pentru care este solicitată contribuţia financiară de la bugetul de stat se realizează de către Comisia privind determinarea oportunităţii proiectelor, denumită în continuare Comisia, constituită potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 7/2006.

Art. 8. - Comisia se organizează şi funcţionează conform regulamentului de organizare şi funcţionare prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 9. - (1) Comisia va evalua şi va selecţiona, pe baza raportului primit de la secretariat, proiectele pentru care se solicită contribuţia financiară, în baza criteriilor de eligibilitate şi selecţie stabilite în Ghidul de eligibilitate pentru Programul de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural, elaborat şi adoptat de Comisie, după cum urmează:

a)  eligibilitatea proiectului;

b)  eligibilitatea cheltuielilor.

(2)   Valoarea totală eligibilă a proiectului trebuie să fie între 40.000 lei (RON) şi 4.000.000 lei (RON), cu TVA.

(3)   Data limită pentru finalizarea proiectelor selectate este de 18 luni de la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului prin care se aprobă acordarea contribuţiei financiare de la bugetul de stat.

(4)  Un beneficiar poate primi contribuţii financiare de la bugetul de stat, în cei 3 ani de derulare a Programului, pentru cereri de finanţare cu o valoare totală cumulată care să nu depăşească suma maximă eligibilă de 4.000.000 lei (RON), inclusiv TVA.

(5)  Pentru acordarea contribuţiei financiare de la bugetul de stat vor fi luate în considerare doar cheltuielile eligibile, aşa cum sunt specificate în Ghidul de eligibilitate pentru Programul de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural.

Art. 10. - (1) Hotărârile Comisiei privind cererile de finanţare vor fi comunicate în scris solicitanţilor în termen de 15 zile de la data adoptării.

(2) Proiectele declarate eligibile, dar care nu au fost finanţate în sesiunea respectivă din lipsă de fonduri, pot participa la următoarele sesiuni de finanţare, după actualizarea valorilor şi a avizelor expirate, în limita sumei totale prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 7/2006 pentru desfăşurarea Programului.

Art. 11. - (1) Conform prevederilor art. 8 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 7/2006, la propunerea Cancelariei Primului-Ministru, în baza hotărârilor Comisiei, sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată se repartizează pe unităţi administrativ-teritoriale şi pe proiecte declarate eligibile şi selecţionate de către Comisie şi se aprobă prin hotărâre a Guvernului.

(2) In cazul în care, la finalizarea proiectului, costurile eligibile sunt mai mici decât costul total aprobat prin hotărârea Guvernului, diferenţa se va restitui la bugetul de stat,    la sursa de unde au fost alocate sumele respective.

Art. 12. - (1) Beneficiarul este obligat să respecte criteriile de eligibilitate şi de selecţie înscrise în cererea de finanţare.

(2)  Cererea de finanţare depusă de beneficiar, în forma rezultată în urma verificărilor, cu eventualele modificări şi completări efectuate în cadrul procedurii de evaluare-selectare, devine obligatorie pentru beneficiar.

(3)   In situaţia în care beneficiarul nu respectă prevederile legale privind finanţele publice, achiziţiile publice şi calitatea lucrărilor, Comisia, sesizată de autorităţile de control, solicită Ministerului Finanţelor Publice întreruperea finanţării şi recuperarea sumelor plătite.

(4)  In cazul în care beneficiarul este pus, independent de voinţa sa, în situaţia de a nu mai putea realiza proiectul pentru care i-a fost aprobată finanţarea de la bugetul de stat sau o parte din acesta, va informa imediat Comisia, care va analiza situaţia creată. Pentru continuarea proiectului cu modificările intervenite, beneficiarul va adresa o nouă cerere de finanţare, care va urma toate procedurile ce trebuie respectate în cazul înaintării unei cereri noi.

(5)   Orice demers publicitar efectuat de beneficiar în orice formă şi în orice mediu trebuie să specifice că proiectul a fost realizat cu sprijinul Guvernului României prin Program, conform modelului prevăzut în Ghidul de eligibilitate pentru Programul de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural.

(6)   In maximum 6 luni de la publicarea hotărârii Guvernului privind acordarea contribuţiei financiare de la bugetul de stat, beneficiarul va organiza procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică aferent proiectului şi va informa Comisia asupra eşalonării plăţilor.

(7)   Beneficiarii sunt obligaţi să transmită Comisiei, prin secretariat, raportări trimestriale şi anuale privind situaţia lucrărilor executate, respectiv stadiul fizic al obiectivelor de investiţii din cadrul Programului, situaţia fondurilor alocate şi a sumelor cheltuite.

ANEXA Nr. 2

REGULAMENT de organizare şi funcţionare a Comisiei privind determinarea oportunităţii proiectelor

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Comisia privind determinarea oportunităţii proiectelor, denumită în continuare Comisia, este structura naţională, fără personalitate juridică, cu rol decizional în selectarea şi aprobarea proiectelor propuse spre finanţare în cadrul Programului de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural, denumit în continuare Program.

Art. 2. - Comisia este organizată şi funcţionează conform prezentului regulament.

Art. 3. - (1) Comisia are în componenţa sa 9 membri: un preşedinte, 7 reprezentanţi ai Guvernului şi un reprezentant al Asociaţiei Comunelor din România.

(2)  Membrii Comisiei sunt:

a)  un reprezentant desemnat de ministrul de stat pentru coordonarea activităţilor din domeniul economic;

b)  un reprezentant al Ministerului Finanţelor Publice;

c)   un reprezentant al Ministerului Administraţiei şi Internelor;

d)     un reprezentant al Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor;

e)   un reprezentant al Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului;

f)  un reprezentant al Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale;

g)  2 reprezentanţi ai Cancelariei Primului-Ministru;

h) un reprezentant al Asociaţiei Comunelor din România.

(3)   Reprezentanţii instituţiilor publice prevăzute la alin. (2) lit. b)-g) vor fi desemnaţi la nivel de secretar de stat.

(4)  Inlocuirea unui membru al Comisiei se face de către instituţia care l-a desemnat.

Art. 4. - (1) Preşedintele Comisiei este unul dintre reprezentanţii Cancelariei Primului-Ministru, desemnat de primul-ministru.

(2)   In caz de indisponibilitate, membrii Comisiei pot desemna prin mandat un înlocuitor din cadrul instituţiei pe care o reprezintă, cu drept de vot.

(3)   Mandatul prevăzut la alin. (2) se transmite în scris Comisiei, până cel târziu în ziua şedinţei.

(4)  Membrii Comisiei îşi exercită atribuţiile cu titlu gratuit. Art. 5.  -  (1) Secretariatul Comisiei este format din specialişti    din    cadrul    Ministerului    Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului.

(2) In cadrul Secretariatului Comisiei se va înfiinţa un Birou, care va funcţiona la Cancelaria Primului-Ministru.

CAPITOLUL II

Atribuţiile Comisiei

Art. 6. - Comisia îndeplineşte următoarele atribuţii:

a)   elaborează, aprobă şi actualizează Ghidul de eligibilitate pentru Programul de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural, denumit în continuare Ghid de eligibilitate, în conformitate cu obiectivele şi condiţiile Programului;

b)  analizează, selectează şi aprobă cererile de finanţare adresate de către titularul proiectului de investiţie, în baza criteriilor stabilite prin Ghidul de eligibilitate şi a rapoartelor întocmite de Secretariatul Comisiei şi de către Birou;

c)   formulează propuneri şi priorităţi de proiecte, în conformitate cu obiectivele şi condiţiile Programului;

d)   stabileşte măsuri în vederea eliminării blocajelor ce pot apărea în diferite faze ale realizării proiectelor aprobate şi aflate în curs de desfăşurare;

e)   monitorizează, prin Secretariatul Comisiei, buna desfăşurare a proiectelor aprobate;

f)   soluţionează sesizările privind derularea proiectelor.

Art. 7. - Preşedintele Comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii:

a)   convoacă, coordonează pregătirea şi conduce şedinţele Comisiei;

b)  semnează hotărârile Comisiei şi procesele-verbale ale şedinţelor;

c)  reprezintă Comisia în relaţiile cu alte organisme.

Art. 8. - Secretariatul Comisiei are următoarele atribuţii:

a)   primeşte şi înregistrează cererile de finanţare declarate conforme de către Birou, împreună cu documentaţia ataşată;

b)   analizează documentaţia primită în conformitate cu prezentul regulament şi cu Ghidul de eligibilitate;

c)  întocmeşte raportul de verificare a proiectelor;

d)    transmite la termenele stabilite în prezentul regulament lista proiectelor analizate şi a rapoartelor de verificare;

e)   la solicitarea Comisiei, analizează diferitele situaţii apărute în teritoriu şi prezintă o notă scrisă acesteia;

f)   monitorizează derularea Programului, în conformitate cu normele metodologice prevăzute în anexa nr. 1, fapt pentru care:

1.  primeşte de la beneficiari raportări trimestriale privind lucrările executate;

2.  ţine evidenţa sintetică a lucrărilor executate;

3.  verifică, prin sondaj şi la cerere, calitatea lucrărilor, cu sprijinul Inspectoratului de Stat în Construcţii, precum şi realizarea stadiului fizic declarat;

4.   transmite Comisiei raportări trimestriale şi anuale privind stadiul fizic al derulării proiectelor, situaţia fondurilor alocate si a sumelor decontate.

Art. 9. - Biroul din cadrul Secretariatului Comisiei are următoarele atribuţii:

a)  transmite invitaţiile la şedinţele Comisiei;

b)  pregăteşte documentele necesare şedinţelor Comisiei;

c)  întocmeşte procesul-verbal al şedinţelor Comisiei şi transmite forma finală a acestuia, semnată de preşedinte, tuturor membrilor, în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care a avut loc şedinţa;

d)   constituie un registru de evidenţă a hotărârilor Comisiei;

e)   asigură activităţile de registratură şi arhivare a documentelor destinate Comisiei;

f)   primeşte şi înregistrează mandatele scrise pentru delegarea de atribuţii, eliberate în condiţiile prezentului regulament;

g)   primeşte şi înregistrează în registru cererile de finanţare pentru proiectele din cadrul Programului şi verifică împreună cu reprezentantul solicitantului dacă documentaţia pentru determinarea eligibilităţii este conformă; întocmeşte fişa de verificare a conformităţii;

h) transmite Secretariatului Comisiei, în termen de 10 zile de la primire şi înregistrare, cererile de finanţare declarate conforme împreună cu documentaţia tehnico-economică, în vederea analizării acestora;

i) primeşte de la Secretariatul Comisiei, în termen de 30 de zile de la înaintarea către acesta, lista şi rapoartele pentru proiectele analizate;

j) asigură informaţiile şi comunicarea cu potenţialii beneficiari;

k) întocmeşte lunar un raport de activitate pe care îl înaintează Comisiei spre aprobare;

l) transmite Secretariatului Comisiei, după caz, sesizările primite privind derularea proiectelor, pentru analizare şi emiterea unui punct de vedere;

m) răspunde la sesizările privind derularea proiectelor, aferente atribuţiilor;

n) analizează documentaţia primită în conformitate cu prezentul regulament şi cu Ghidul de eligibilitate;

o) întocmeşte Raportul final de verificare a proiectelor, pe care îl înaintează Comisiei.

CAPITOLUL III

Activitatea Comisiei

Art. 10. - (1) Comisia îşi desfăşoară activitatea în cadrul şedinţelor ordinare şi şedinţelor extraordinare.

(2)   Şedinţele ordinare au loc trimestrial şi sunt convocate de către preşedintele Comisiei.

(3)  Şedinţele extraordinare ale Comisiei se pot organiza în cazuri deosebite, la solicitarea motivată a preşedintelui.

Art. 11. - (1) Convocarea şi transmiterea invitaţiilor la şedinţele ordinare ale Comisiei se fac în scris de către Birou, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării şedinţei.

(2)   Convocarea şi transmiterea invitaţiilor la şedinţele extraordinare ale Comisiei se fac de către Birou, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării şedinţei.

(3)   Invitaţiile la şedinţele Comisiei cuprind în mod obligatoriu ziua, ora şi locul desfăşurării, precum şi ordinea de zi.

Art. 12. - (1) Şedinţele Comisiei se pot desfăşura numai în prezenţa majorităţii membrilor acesteia.

(2)  In cazul în care nu sunt întrunite condiţiile prevăzute la alin. (1), şedinţa se amână, urmând să fie convocată Comisia pentru o nouă şedinţă în termen de 5 zile; şedinţa organizată în urma unei amânări este legal constituită dacă participă cel puţin o treime din numărul membrilor Comisiei.

(3)   La sfârşitul fiecărei şedinţe se stabileşte data viitoarei şedinţe ordinare a Comisiei.

Art. 13. - (1) Hotărârile Comisiei vor fi adoptate cu votul majorităţii membrilor prezenţi.

(2) Hotărârile adoptate şi semnate de către preşedinte se comunică, de drept, membrilor Comisiei de către Birou.

Art. 14. - (1) In funcţie de lucrările supuse dezbaterii, cu acordul preşedintelui Comisiei, la şedinţele acesteia pot lua parte, în calitate de invitat, şi alţi reprezentanţi ai Guvernului, ai autorităţilor administraţiei publice locale, ai unor instituţii şi organizaţii implicate în Program.

(2) Participanţii la şedinţele Comisiei, alţii decât membrii săi, nu au drept de vot. Aceştia au un rol consultativ şi pot face propuneri Comisiei, ce pot fi dezbătute şi supuse la vot.

Art. 15. - Pe baza hotărârilor Comisiei, Cancelaria Primului-Ministru va elabora un proiect de hotărâre a Guvernului cu lista proiectelor aprobate de Comisie în cadrul Programului, prin care se vor asigura autorităţilor administraţiei publice locale fondurile necesare pentru realizarea proiectelor, în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spaţiul rural.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 16. - Comisia va realiza evaluarea anuală a Programului.

Art. 17. - In baza evaluării anuale se asigură cadrul de decizie pentru primul-ministru şi autorităţile administraţiei publice centrale, precum şi celelalte entităţi implicate, în vederea îmbunătăţirii şi actualizării anuale a Programului.

 


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 602/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 602 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu