E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 58 din  3 februarie 1999

privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 cu privire la unele masuri de protectie pentru persoanele ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective efectuate in procesul de restructurare, inchidere operationala a activitatii, privatizare sau lichidare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 57 din  9 februarie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 27 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997, cu modificarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Normele pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 cu privire la unele masuri de protectie pentru persoanele ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective efectuate in procesul de restructurare, inchidere operationala a activitatii, privatizare sau lichidare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala, Ministerul Finantelor, Fondul Proprietatii de Stat, ministerele de resort, Comisia Nationala pentru Statistica, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, Departamentul pentru Administratie Publica Locala si consiliile locale vor lua masurile necesare in vederea aplicarii normelor mentionate la art. 1.
    Art. 3
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 203/1997 privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 cu privire la unele masuri de protectie pentru persoanele ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective prin aplicarea programelor de restructurare, privatizare, lichidare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 96 din 21 mai 1997.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul muncii
                       si protectiei sociale,
                       Alexandru Athanasiu

                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes

                       p. Presedintele
                       Consiliului de administratie
                       al Fondului Proprietatii de Stat,
                       Victor Eros,
                       vicepresedinte

    ANEXA 1

                                NORME
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 cu privire la unele masuri de protectie pentru persoanele ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective efectuate in procesul de restructurare, inchidere operationala a activitatii, privatizare sau lichidare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998

    Art. 1
    In conformitate cu prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta, beneficiaza de masurile de protectie prevazute in acest act normativ salariatii societatilor comerciale sau ai regiilor autonome care se afla in urmatoarele situatii:
    - inregistreaza pierderi evidentiate in formularele de raportare "Situatia patrimoniului" si "Contul de profit si pierderi", elaborate de Ministerul Finantelor si intocmite pe baza balantei de verificare din luna anterioara aprobarii programelor de restructurare, inchiderii operationale a activitatii, privatizarii, lichidarii;
    - inregistreaza arierate (plati restante) evidentiate in formularul de raportare "Plati restante", elaborat de Ministerul Finantelor si intocmit pe baza balantei de verificare din luna anterioara aprobarii programelor de restructurare, inchiderii operationale a activitatii, privatizarii, lichidarii.
    Art. 2
    Documentele prevazute la art. 1, certificate de cenzori si avizate de directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor insoti programul de restructurare, hotararea de inchidere operationala a activitatii, contractul de vanzare-cumparare sau hotararea de lichidare.
    Art. 3
    Numarul persoanelor disponibilizate potrivit prevederilor art. 2 lit. a) din ordonanta se calculeaza in functie de numarul efectiv de salariati existent, dupa caz, la data:
    a) intocmirii programului de restructurare;
    b) emiterii hotararii adunarii generale a actionarilor sau, dupa caz, a actului normativ de inchidere operationala a activitatii;
    c) incheierii contractului de vanzare-cumparare;
    d) emiterii hotararii adunarii generale a actionarilor de aprobare a dizolvarii si lichidarii sau, dupa caz, la data ramanerii definitive a hotararii pronuntate de tribunal privind aprobarea reorganizarii judiciare si a falimentului.
    Art. 4
    (1) Prin inchidere operationala partiala sau totala a activitatii se intelege incetarea partiala sau totala a activitatii unui agent economic, in conditiile prevazute de Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare, in vederea:
    a) privatizarii, in conditiile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998;
    b) reorganizarii prin divizare, dizolvarii si lichidarii voluntare anticipate, in conditiile prevazute de Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile ulterioare;
    c) reorganizarii judiciare sau falimentului, in conditiile prevazute de Legea nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 58/1997.
    (2) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul incetarii activitatii sau inchiderii unor unitati sau subunitati fara personalitate juridica, prevazuta de alte acte normative, urmata de concedieri colective realizate in conditiile si cu procedura stabilite de ordonanta.
    Art. 5
    In carnetul de munca al persoanei careia i s-a desfacut contractul individual de munca si care beneficiaza de plata compensatorie societatea comerciala sau regia autonoma, dupa caz, va face si mentiunea "beneficiar de drepturi conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998".
    Art. 6
    In aplicarea prevederilor art. 5 alin. (1) din ordonanta, in termen de 3 zile de la data aprobarii programelor de restructurare, societatile comerciale si regiile autonome sunt obligate sa comunice, in scris, organizatiilor sindicale sau reprezentantilor salariatilor masurile de disponibilizare a personalului, precum si informatii privind numarul de salariati ce urmeaza a fi disponibilizati, motivele care determina aceste masuri, precum si perioada in care se vor efectua concedierile colective.
    Art. 7
    In conformitate cu prevederile art. 6 alin. (2) din ordonanta, pentru situatia in care sindicatele sau, dupa caz, reprezentantii salariatilor nu sunt de acord cu raspunsul primit la obiectiunile formulate, se pot adresa, in termen de 3 zile de la data primirii raspunsului, organelor prevazute la art. 3 din ordonanta. Decizia acestor organe se comunica, in scris, in termen de 5 zile si este definitiva.
    Art. 8
    (1) Listele cuprinzand salariatii carora li s-a desfacut contractul individual de munca, prevazute la art. 8 din ordonanta, se vor intocmi potrivit anexelor nr. 1a) si 1b) la norme si se vor transmite agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
    (2) Listele vor fi insotite, dupa caz, de:
    a) adresa intocmita potrivit anexei nr. 2 la norme, in cazul societatilor comerciale care se restructureaza;
    b) adresa intocmita potrivit anexei nr. 3 la norme, in cazul societatilor comerciale care se dizolva si se lichideaza;
    c) adresa intocmita potrivit anexei nr. 4 la norme, in cazul societatilor comerciale supuse procedurii reorganizarii judiciare si a falimentului;
    d) adresa intocmita potrivit anexei nr. 5 la norme, in cazul societatilor comerciale care se privatizeaza;
    e) adresa intocmita potrivit anexei nr. 6 la norme, in cazul regiilor autonome, societatilor nationale, companiilor nationale si al societatilor comerciale care functioneaza sub autoritatea ministerelor;
    f) adresa intocmita potrivit anexei nr. 7 la norme, in cazul regiilor autonome si al societatilor comerciale care functioneaza sub autoritatea locala;
    g) adresa intocmita potrivit anexei nr. 8 la norme, in cazul societatilor comerciale care disponibilizeaza personal ca urmare a inchiderii operationale a activitatii.
    Art. 9
    Responsabilitatea intocmirii listelor conform anexelor nr. 1a) si 1b), cu respectarea prevederilor art. 7 din ordonanta, revine in exclusivitate conducerii unitatii care disponibilizeaza personal.
    Art. 10
    (1) In sensul prevederilor art. 9 din ordonanta, constituie servicii de preconcediere colectiva urmatoarele activitati:
    a) consilierea privind prevederile legale referitoare la protectia sociala a somerilor si reintegrarea lor profesionala;
    b) plasarea pe locurile de munca vacante existente pe plan local si instruirea in modalitati de cautare a unui loc de munca;
    c) reorientarea profesionala in cadrul sau in afara societatilor comerciale sau regiilor autonome, inclusiv prin cursuri de instruire de scurta durata (1 - 3 saptamani);
    d) sondarea opiniei salariatilor si informarea acestora cu privire la masurile active de combatere a somajului.
    (2) Serviciile de preconcediere colectiva sunt efectuate de agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si de grupurile de interventie rapida constituite in cadrul acestora.
    Art. 11
    (1) Grupul de interventie rapida se va constitui, la nivel central, prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocupare si Formare Profesionala, din specialisti in probleme de forta de munca si somaj, iar la nivel local, prin decizie a directorului executiv al agentiei pentru ocupare si formare profesionala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti.
    (2) La nivel central si local, grupul de interventie rapida poate utiliza in activitatea sa servicii de specialitate, in conformitate cu prevederile art. 16 din ordonanta.
    (3) Grupul de interventie rapida la nivel central are urmatoarele atributii:
    a) coordoneaza activitatea grupurilor de interventie rapida la nivel local si informeaza Consiliul de administratie al Agentiei Nationale pentru Ocupare si Formare Profesionala despre activitatea desfasurata;
    b) elaboreaza metodologii si proceduri de lucru destinate intocmirii programelor de masuri active, in colaborare cu grupurile de interventie rapida organizate la nivel local;
    c) dezvolta programe de formare a specialistilor grupurilor de interventie rapida la nivel local.
    Art. 12
    Grupurile de interventie rapida la nivel local au urmatoarele atributii:
    a) asigura serviciile de preconcediere colectiva;
    b) elaboreaza programe de masuri active de protectie a persoanelor carora li s-a desfacut contractul individual de munca ca urmare a concedierilor colective, in colaborare cu conducerile societatilor comerciale sau ale regiilor autonome aflate in procesul de restructurare, inchidere operationala a activitatii, privatizare sau lichidare, cu organizatiile sindicale si patronale si cu alte organizatii si institutii care pot contribui la realizarea masurilor active;
    c) inainteaza programele de masuri active pentru combaterea somajului la consiliul consultativ al agentiei pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si identifica impreuna cu acesta posibilele resurse locale necesare acestora;
    d) in perioada de aplicare a programului de masuri active de combatere a somajului pot propune grupului de interventie rapida, la nivel central, modificarea programelor in functie de evolutia situatiei reale pe plan local, cu incadrarea in suma totala alocata si cu respectarea indicatorilor din programul initial aprobat.
    Art. 13
    (1) Selectarea furnizorilor de servicii pentru masurile active mentionate la art. 10 din ordonanta se va face de catre agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, prin licitatii organizate in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
    (2) Consiliul de administratie al Agentiei Nationale pentru Ocupare si Formare Profesionala va coordona serviciile si masurile active pentru care vor fi organizate licitatii in conditiile prevazute la alin. (1).
    (3) Masurile active pentru combaterea somajului includ:
    a) activitati pregatitoare pentru recrutarea si instruirea de personal in vederea realizarii masurilor active;
    b) activitati de furnizare a serviciilor si a asistentei specifice pentru beneficiarii masurilor active;
    c) activitati de evaluare a masurilor active.
    Art. 14
    (1) Platile compensatorii acordate in conditiile ordonantei se stabilesc ca suma neimpozabila al carei cuantum lunar este egal cu castigul salarial mediu net realizat pe diviziunile sau grupele de diviziuni corespunzatoare Clasificarii activitatilor din economia nationala (CAEN), dar nu mai mic decat castigul salarial mediu net pe economie, comunicat de Comisia Nationala pentru Statistica la data stabilirii dreptului.
    (2) Comisia Nationala pentru Statistica va comunica, in scris, Agentiei Nationale pentru Ocupare si Formare Profesionala, pana la data de 25 a lunii pentru luna anterioara, nivelul castigului salarial mediu net realizat pe diviziunile sau grupele de diviziuni corespunzatoare CAEN, precum si castigul salarial mediu net lunar pe economie.
    Art. 15
    (1) Agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor calcula sumele aferente platilor compensatorii la data desfacerii contractului individual de munca si le vor vira lunar sucursalelor Casei de Economii si Consemnatiuni.
    (2) Regularizarea sumelor aferente platilor compensatorii cuvenite se va face in termen de cel mult 15 zile de la data comunicarii de catre Comisia Nationala pentru Statistica a castigului salarial mediu net pe economie, respectiv pe diviziuni si subdiviziuni CAEN pentru luna in care s-a stabilit dreptul la plata compensatorie.
    (3) In situatiile in care beneficiarii platilor compensatorii solicita incasarea intregii sume intr-o singura transa, eliberarea sumelor de bani din contul curent special se va face de catre Casa de Economii si Consemnatiuni numai dupa efectuarea regularizarilor prevazute la alin. (2).
    Art. 16
    Acordarea drepturilor cuvenite potrivit art. 20 alin. (2) din ordonanta se face luandu-se in calcul rata somajului din luna in care s-a nascut dreptul la plata compensatorie.
    Art. 17
    (1) In situatia in care hotararea adunarii generale a actionarilor de dizolvare si lichidare sau de inchidere operationala a activitatii este anulata printr-o sentinta judecatoreasca definitiva, dreptul la plata compensatorie inceteaza la data ramanerii definitive a hotararii judecatoresti.
    (2) In situatia in care platile compensatorii au fost achitate in conditiile art. 21 alin. (2) din ordonanta, sumele primite se restituie intr-o singura transa, in limita platilor aferente perioadei ulterioare ramanerii definitive a hotararii judecatoresti.
    Art. 18
    Sumele de bani aferente platilor compensatorii pot fi acordate intr-o singura transa pentru dezvoltarea unei societati comerciale la care titularul detine sub 5% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor sau pentru dezvoltarea unei societati comerciale la care titularul devine asociat.
    Art. 19
    (1) Sumele reprezentand prima transa prevazuta la art. 21 alin. (2) lit. b) din ordonanta se pot acorda, dupa caz, astfel:
    a) echivalentul a patru salarii medii care au stat la baza stabilirii dreptului in vederea constituirii capitalului social minim si acoperirii cheltuielilor necesare infiintarii societatilor comerciale pentru care legea prevede un capital social minim;
    b) echivalentul a doua salarii medii care au stat la baza stabilirii dreptului in vederea infiintarii unei societati comerciale pentru care legea nu prevede capital social minim sau pentru infiintarea unei asociatii familiale.
    (2) Sumele reprezentand a doua transa vor fi utilizate pentru majorarea capitalului social sau pentru dezvoltarea activitatii.
    Art. 20
    Plata se va face de catre Casa de Economii si Consemnatiuni direct beneficiarului sau prin virament in contul persoanei juridice indicate de titular, dupa caz:
    a) direct beneficiarului, in cazul desfasurarii unei activitati comerciale pe cont propriu si, respectiv, in cazul achitarii primei transe pentru infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei societati comerciale ori asociatii familiale;
    b) prin virament, in cazul majorarii capitalului social, dezvoltarii sau asocierii in vederea dezvoltarii unei societati comerciale, achizitionarii sau asocierii in vederea achizitionarii de inventar agricol ori pentru cumpararea de actiuni.
    Art. 21
    In vederea aplicarii prevederilor art. 21 alin. (2) din ordonanta, persoanele fizice vor depune la agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, un angajament scris intocmit in conformitate cu dispozitiile anexei nr. 9 la prezentele norme.
    Art. 22
    In termen de 90 de zile de la data efectuarii platii beneficiarul va prezenta agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, urmatoarele documente justificative:
    a) copie de pe certificatul de inmatriculare, de pe statutul societatii comerciale infiintate si codul fiscal;
    b) autorizatie pentru desfasurarea de activitati pe cont propriu pe baza de libera initiativa;
    c) copie de pe autorizatia de functionare a asociatiei familiale;
    d) acte prin care se dovedeste achizitionarea de inventar agricol, cumpararea de actiuni;
    e) in cazul dezvoltarii unei societati comerciale, se vor prezenta acte doveditoare privind achizitionarea de bunuri mobile sau imobile ori majorarea capitalului social.
    Art. 23
    (1) Agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor vira lunar Casei de Economii si Consemnatiuni sumele de bani reprezentand plati compensatorii.
    (2) Primul virament se va efectua in termen de cel mult 25 de zile de la data depunerii de catre societatile comerciale sau de catre regiile autonome a documentelor prevazute la art. 8 din prezentele norme.
    (3) Casa de Economii si Consemnatiuni va efectua plata catre beneficiarii de plati compensatorii in termen de cel mult 7 zile lucratoare de la data intrarii in cont a sumelor virate.
    Art. 24
    Pentru deschiderea de conturi curente personale speciale si pentru operatiunile efectuate in acestea, comisionul nu se percepe de la beneficiarii de plati compensatorii.
    Art. 25
    In aplicarea prevederilor art. 21 alin. (4) din ordonanta vor fi respectate urmatoarele:
    a) persoana beneficiara de plati compensatorii va prezenta cu ocazia semnarii angajamentului un contract de administrare discretionara a portofoliului de actiuni incheiat cu o societate de valori mobiliare, precum si numarul de cont indicat de aceasta in care Casa de Economii si Consemnatiuni va vira suma de bani;
    b) contractul va contine, in mod obligatoriu, clauze referitoare la:
    - durata minima de un an, care curge de la data la care beneficiarul platilor compensatorii devine initial proprietar de actiuni, corespunzator intregii valori a platilor compensatorii;
    - obligativitatea societatii de valori mobiliare de a cumpara actiuni in numele si pe seama persoanei beneficiare de plati compensatorii in termen de 3 zile lucratoare de la data intrarii banilor in contul indicat de aceasta;
    - obligativitatea beneficiarului platilor compensatorii ca pe perioada de un an sa nu solicite societatii de valori mobiliare sume de bani aflate in contul sau de numerar si lichidarea contului de actiuni;
    - obligativitatea societatii de valori mobiliare ca pe aceeasi durata sa nu efectueze plati si sa nu lichideze contul de actiuni, la solicitarea beneficiarului;
    c) dovada utilizarii sumei reprezentand plata compensatorie in scopul cumpararii de actiuni se va face cu extrasul de cont sau, dupa caz, cu situatia detaliata a contului de actiuni, eliberate de societatea de valori mobiliare;
    d) in cazul in care o autoritate cu drept de control solicita, oficial, societatii de valori mobiliare informatii despre situatia detaliata a contului de numerar sau despre situatia contului de actiuni, respectiva societate de valori mobiliare are obligatia sa furnizeze aceste informatii.
    Art. 26
    Pentru persoanele disponibilizate in baza unor programe de restructurare, privatizare si lichidare, aprobate anterior datei de 22 decembrie 1998, data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 52/1998, la care desfacerea contractului individual de munca se face dupa data mentionata, dar in termenul de 60 de zile prevazut de ordonanta, se aplica prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 52/1998.
    Art. 27
    Anexele nr. 1 - 9 fac parte integranta din prezentele norme.

    ANEXA Nr. 1a)
    la norme

    FONDUL PROPRIETATII DE STAT/MINISTERUL DE RESORT/CONSILIUL LOCAL
    Unitatea cu personalitate juridica .......................
    Adresa ...................................................
    Telefonul ................................................
    Codul fiscal .............................................
    Numarul efectiv de salariati .............................
    Numarul de salariati disponibilizati .....................

                                 LISTA
cuprinzand persoanele care beneficiaza de plati compensatorii ca urmare a programului de restructurare/inchiderii operationale a activitatii/privatizarii/lichidarii, aprobat prin ......... din data de*) ....., conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata
prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta

         Castigul salarial mediu net lunar, pe diviziune sau grupa de
           diviziuni/economie, cunoscut la data stabilirii dreptului

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Nr. crt.
    B - Numele si prenumele
    C - Codul numeric personal sau data si locul nasterii
    D - Domiciliul stabil*)
    E - Data desfacerii contractului individual de munca
    F - Vechimea in munca
    G - Numarul de salarii conform vechimii in munca
    H - Suma lunara
    I - Primul virament
    J - Numarul contului personal*)
 _________________________________________________________________
|   |     |     |     |     |     |    Plata compensatorie*)    |
|   |     |     |     |     |     |_______________________________|
|   |     |     |     |     |     |       |       |       |       |
| A |  B  |  C  | D*)|  E  |  F  |   G   |   H   |   I   | J*)|
|___|_____|_____|_____|_____|_____|_______|_______|_______|_______|
| 0 |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |   6   |   7   |   8   |   9   |
|___|_____|_____|_____|_____|_____|_______|_______|_______|_______|
|   |     |     |     |     |     |       |       |       |       |
|   |     |     |     |     |     |       |       |       |       |
|   |     |     |     |     |     |       |       |       |       |
|   |     |     |     |     |     |       |       |       |       |
|   |     |     |     |     |     |       |       |       |       |
|   |     |     |     |     |     |       |       |       |       |
|___|_____|_____|_____|_____|_____|_______|_______|_______|_______|

    NOTA:
    Prezentul tabel a fost intocmit cu respectarea prevederilor art. 2, 3 si 7 din ordonanta.


    Conducatorul unitatii,                  Reprezentantii salariatilor,
    ......................                  ...........................
   (semnatura si stampila)

------------
    *) Data prezentata la art. 3 din ordonanta.
    *) Se va trece adresa completa a domiciliului stabil (localitatea, strada, numarul, judetul)
    *) Se va completa de catre agentia pentru ocupare si formare profesionala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti.
    *) Se va completa de catre Casa de Economii si Consemnatiuni.

    ANEXA Nr. 1b)
    la norme

    FONDUL PROPRIETATII DE STAT/MINISTERUL DE RESORT/CONSILIUL LOCAL
    Unitatea cu personalitate juridica .......................
    Adresa ...................................................
    Telefonul ................................................
    Codul fiscal .............................................
    Numarul efectiv de salariati .............................
    Numarul de salariati disponibilizati .....................

                                 LISTA
cuprinzand persoanele disponibilizate ca urmare a programului de restructurare/inchiderii operationale a activitatii/privatizarii/lichidarii, care se incadreaza in prevederile art. 19 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta
 ___________________________________________________________________________
| Nr.  | Numele si | Codul    | Domiciliul | Data desfacerii| Motivatia,    |
| crt. | prenumele | numeric  | stabil     | contractului   | conform       |
|      |           | personal |            | individual de  | prevederilor  |
|      |           | sau data |            | munca          | art. 7        |
|      |           | si locul |            |                | alin. (2)     |
|      |           | nasterii |            |                | lit. a) - e)  |
|      |           |          |            |                | din ordonanta |
|______|___________|__________|____________|________________|_______________|
|   0  |     1     |     2    |      3     |        4       |       5       |
|______|___________|__________|____________|________________|_______________|
|      |           |          |            |                |               |
|      |           |          |            |                |               |
|      |           |          |            |                |               |
|      |           |          |            |                |               |
|      |           |          |            |                |               |
|      |           |          |            |                |               |
|      |           |          |            |                |               |
|      |           |          |            |                |               |
|______|___________|__________|____________|________________|_______________|

    NOTA:
    Prezentul tabel a fost intocmit cu respectarea prevederilor art. 2, 3 si 7 din ordonanta.


    Conducatorul unitatii,                  Reprezentantii salariatilor,
   .......................                  ...........................
   (semnatura si stampila)


    ANEXA Nr. 2
    la norme

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE

                AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
                 A JUDETULUI ........./MUNICIPIULUI BUCURESTI

    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala ................. a fost aprobat programul de restructurare conform Hotararii*) Comitetului de directie al Fondului Proprietatii de Stat/Comitetului de directie al Sucursalei ............... din data de ............./Hotararii*) adunarii generale a actionarilor din data de ............., la care reprezentantul Fondului Proprietatii de Stat a avut mandatul special nr. ........ din data de ....... .
    Societatea comerciala:
    - se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta;
    - are o structura a actionariatului in care statul (Fondul Proprietatii de Stat) detine ...........% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor la data aprobarii programului de restructurare;
    - se afla in urmatoarea situatie*): ........................................................................................................................................................................ ............................ .
    Numarul efectiv de salariati la data aprobarii intocmirii programului de restructurare este de ............. .
    Numarul total de personal disponibilizat in conformitate cu prevederile art. 2 din ordonanta este de ............. .


     Conducatorul unitatii,
    .......................
    (semnatura si stampila)

------------
    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a ordonantei.

    ANEXA Nr. 3
    la norme

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE

                AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
                 A JUDETULUI ........./MUNICIPIULUI BUCURESTI

    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala ................. a fost aprobata dizolvarea si lichidarea conform Hotararii*) adunarii generale a actionarilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. ..... din data de ....... .
    Societatea comerciala:
    - se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta;
    - are o structura a actionariatului in care statul (Fondul Proprietatii de Stat) detine ...........% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor la data aprobarii programului de restructurare;
    - se afla in urmatoarea situatie*): ........................................................................................................................................................................ ............................ .
    Numarul efectiv de salariati la data emiterii hotararii adunarii generale de dizolvare si lichidare a societatii comerciale este de ............. .
    Numarul total de personal disponibilizat in conformitate cu prevederile art. 2 din ordonanta este de ............. .


     Conducatorul unitatii,
    .......................
    (semnatura si stampila)

------------
    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a ordonantei.

    ANEXA Nr. 4
    la norme

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE

                AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
                 A JUDETULUI ........./MUNICIPIULUI BUCURESTI

    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala .................
a fost pronuntata Hotararea*) Tribunalului ............. nr. ......  din data de ........., ramasa definitiva la data de .........., pentru aprobarea planului de reorganizare (sau, dupa caz, de lichidare judiciara), potrivit Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 58/1997.
    Societatea comerciala:
    - se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta;
    - are o structura a actionariatului in care statul (Fondul Proprietatii de Stat) detine ......% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor la data aprobarii programului de restructurare;
    - se afla in urmatoarea situatie*): ........................................................................................................................................................................ ............................ .
    Numarul efectiv de salariati la data ramanerii definitive a hotararii tribunalului pentru aprobarea planului de reorganizare (lichidare judiciara) este de ................... .
    Numarul total de personal disponibilizat in conformitate cu prevederile art. 2 din ordonanta este de ............. .


    Conducatorul unitatii,
    .......................
    (semnatura si stampila)

------------
    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a ordonantei.

    ANEXA Nr. 5
    la norme

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE

                AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
                 A JUDETULUI ........./MUNICIPIULUI BUCURESTI

    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala ................. s-a incheiat contractul de vanzare-cumparare*) nr. ......  din data de ....... .
    Societatea comerciala:
    - se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta;
    - are o structura a actionariatului in care statul (Fondul Proprietatii de Stat) detine ......% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor la data aprobarii programului de restructurare;
    - se afla in urmatoarea situatie*): ........................................................................................................................................................................ ............................ .
    Numarul efectiv de salariati la data emiterii hotararii adunarii generale de dizolvare si lichidare a societatii comerciale este de ............. .
    Numarul de salariati disponibilizati in conformitate cu prevederile art. 2 din ordonanta este de ............. .


    Conducatorul unitatii,
    .......................
    (semnatura si stampila)

------------
    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a ordonantei.

    ANEXA Nr. 6
    la norme

    ANTETUL REGIEI AUTONOME/SOCIETATII COMERCIALE

                AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
                 A JUDETULUI ........./MUNICIPIULUI BUCURESTI

    Prin prezenta va comunicam ca pentru Regia Autonoma/Societatea Comerciala/Societatea Nationala/Compania Nationala ..................... a fost aprobat programul de restructurare, conform Hotararii Guvernului*) nr. ......... din data de ............ si Ordinului ministrului*) nr. ...... din data de ... .
    Regia autonoma (societatea comerciala, societatea nationala, compania nationala):
    - se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta;
    - se afla in urmatoarea situatie*): ........................................................................................................................................................................ ........................... .
    Numarul efectiv de salariati la data aprobarii programului de restructurare este de ........... .
    Numarul de salariati disponibilizati in conformitate cu prevederile art. 2 din ordonanta este de .......... .


    Conducatorul unitatii,
    .......................
    (semnatura si stampila)

------------
    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a ordonantei.

    ANEXA Nr. 7
    la norme

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE/REGIEI AUTONOME

                AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
                 A JUDETULUI ........./MUNICIPIULUI BUCURESTI

    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala/Regia Autonoma ..................... a fost aprobat programul de restructurare conform Hotararii*) Consiliului judetean sau local ..................... .
    Societatea comerciala/regia autonoma:
    - se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta;
    - are o structura a actionariatului in care statul (Fondul Proprietatii de Stat) detine ...........% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor la data incheierii contractului de vanzare-cumparare;
    - se afla in urmatoarea situatie*): ........................................................................................................................................................................ ..............................
.............................................................................. .
    Numarul efectiv de salariati la data intocmirii programului de restructurare este de ............. .
    Numarul total de personal disponibilizat in conformitate cu prevederile art. 2 din ordonanta este de ................... .


    Conducatorul unitatii,
    .......................
    (semnatura si stampila)

------------
    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a ordonantei.

    ANEXA Nr. 8
    la norme

                                                            VIZAT
                                                  Fondul Proprietatii de Stat

    ANTETUL SOCIETATII COMERCIALE

                AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
                 A JUDETULUI ........./MUNICIPIULUI BUCURESTI

    Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala ................. a fost aprobata inchiderea operationala (partiala sau totala) a activitatii conform Hotararii*) adunarii generale a actionarilor nr. ....... din data de ..........., publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. ..... din ....... .
    Societatea comerciala:
    - se incadreaza in prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta;
    - se afla in urmatoarea situatie*): ........................................................................................................................................................................ ............................ .
    Numarul efectiv de salariati la data aprobarii inchiderii operationale a activitatii este de ............. .
    Numarul de salariati disponibilizati in conformitate cu prevederile art. 2 din ordonanta este de ............. .


     Conducatorul unitatii,
    .......................
    (semnatura si stampila)

------------
    *) Se anexeaza in copie.
    *) Se specifica situatia in care se incadreaza potrivit prevederilor art. 1 din normele de aplicare a ordonantei.

    ANEXA Nr. 9
    la norme

                           Dat in fata noastra

                AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
                 A JUDETULUI ........./MUNICIPIULUI BUCURESTI

                               ANGAJAMENT

    Subsemnatul ..............., domiciliat in localitatea ....................,
str. ............ nr. ......, bl ........., et. ....., sectorul/judetul ......., posesor al buletinului de identitate seria ........ nr. ....., cod numeric personal ..........., eliberat de .......... la data de ........., titular al contului curent personal special, deschis la unitatea Casei de Economii si Consemnatiuni ..............., cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ma angajez ca suma de ............... lei sa o utilizez in baza prevederilor art. 1 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 (aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998), denumita in continuare ordonanta, in scopul*): ............................................................................................................... .
    Ma oblig ca, in termen de 90 de zile de la data la care Casa de Economii si Consemnatiuni imi va elibera suma de bani solicitata, sa prezint agentiei pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, si unitatii ............. copii de pe actele doveditoare*) din care sa rezulte utilizarea sumei in scopul de mai sus.


                            Semnatura
                     ......................
                         Data ...........

------------
    *) Se va trece una dintre situatiile:
    1. infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei societati comerciale;
    2. infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei asociatii familiale;
    3. desfasurarea unei activitati comerciale pe cont propriu;
    4. achizitionarea sau asocierea in vederea achizitionarii de inventar agricol;
    5. cumpararea de actiuni;
    6. dezvoltarea sau asocierea in vederea dezvoltarii unei societati comerciale.
    *) Conform art. 22 din normele de aplicare a prevederilor ordonantei.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 58/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 58 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 58/1999
OUG 98 1999
privind protectia sociala a persoanelor ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective
Instrucţiuni 3 1999
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 52/1998, privind unele masuri de protectie pentru persoanele disponibilizate, si ale Hotararii Guvernului nr. 58/1999 privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997
Ordin 5 1999
privind aprobarea Instructiunilor nr. 3/1999 pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 52/1998, privind unele masuri de protectie pentru persoanele disponibilizate, si ale Hotararii Guvernului nr. 58/1999 privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/1997
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu