Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 537 din  8 mai 2003

privind infiintarea, organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 349 din 22 mai 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 18 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Se infiinteaza Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti, persoana juridica romana, in coordonarea Ministerului Industriei si Resurselor, cu sediul in municipiul Bucuresti, bd. Carol I nr. 68-70 (fost 78), sectorul 2, prin reorganizarea Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti, care se desfiinteaza.
    (2) Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica si ale regulamentului de organizare si functionare prevazut in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti are in principal ca obiect de activitate cercetarea fundamentala si aplicativa, ingineria, dezvoltarea tehnologica, studiile necesare in vederea elaborarii strategiilor si consultanta in domeniul metalelor si resurselor radioactive.
    Art. 3
    (1) Structura organizatorica a Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti se aproba prin ordin al ministrului industriei si resurselor.
    (2) Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti poate infiinta, in cadrul structurii sale organizatorice, subunitati cu sau fara personalitate juridica, sectii, laboratoare, servicii, birouri, compartimente si alte structuri organizatorice necesare in vederea realizarii obiectului de activitate, care se aproba prin ordin al ministrului industriei si resurselor.
    Art. 4
    (1) Conducerea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti este asigurata de consiliul de administratie format din 7 membri.
    (2) Membrii consiliului de administratie se numesc prin ordin al ministrului industriei si resurselor, cu avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii, la propunerea conducatorului unitatii de la care acestia provin.
    (3) Conducerea executiva a Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti este asigurata de directorul general, numit prin ordin al ministrului industriei si resurselor, pe baza rezultatelor concursului organizat potrivit metodologiei aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 91/2003, care este si presedintele consiliului de administratie.
    (4) Conducerea operativa a Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti este asigurata de un comitet de directie.
    (5) Orientarea si coordonarea activitatii tehnico-stiintifice a Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti sunt asigurate de consiliul stiintific.
    (6) Atributiile consiliului de administratie, ale directorului general, ale comitetului de directie si ale consiliului stiintific sunt prevazute in regulamentul de organizare si functionare.
    Art. 5
    (1) Totalul activelor Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti, stabilit in baza situatiei financiare de la 31 decembrie 2002, este de 11.951.311 mii lei, din care active imobilizate in valoare de 6.008.717 mii lei si active circulante in valoare de 5.942.594 mii lei.
    (2) Activul si pasivul Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti se preiau, pe baza de protocol de predare-preluare, de catre Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 6
    Bunurile aflate in patrimoniul Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti, prevazute in anexa nr. 2, trec in patrimoniul Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti, avand acelasi regim juridic.
    Art. 7
    Constructiile, anexele si terenul aferent, situate in municipiul Bucuresti, bd. Carol I nr. 68-70 (fost 78), in comuna Magurele, Sos. de Centura nr. 48, judetul Ilfov, precum si in comuna Merisani, judetul Arges, in care a functionat Societatea Comerciala "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti, trec in administrarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti.
    Art. 8
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti preia toate drepturile si este tinut de toate obligatiile Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti, in masura in care potrivit reglementarilor legale sau contractuale ale acestuia nu se sting, si se substituie in toate litigiile in curs ale Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti.
    Art. 9
    (1) Personalul Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti se preia de la Societatea Comerciala "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti si isi pastreaza salariile avute la data transferului pana la negocierea noului contract colectiv de munca.
    (2) Salariile individuale ale personalului se stabilesc prin negociere, conform reglementarilor cuprinse in contractul colectiv de munca, in limita fondului total destinat platii salariilor, prevazut in bugetul de venituri si cheltuieli.
    (3) Noul contract colectiv de munca va fi negociat si inregistrat la Directia Generala de Munca si Solidaritate Sociala a Municipiului Bucuresti in termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 10
    (1) Finantarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti se asigura din surse proprii, alocatii de la bugetul de stat, din credite bancare si din alte surse atrase, in conditiile legii.
    (2) Pentru anul in curs finantarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti se asigura din venituri proprii, din credite bancare si din alte surse atrase, in conditiile legii.
    Art. 11
    Ministerul Industriei si Resurselor, in calitate de minister coordonator, poate cuprinde in bugetul sau fondurile necesare Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti pentru realizarea unor investitii, dotari, aparatura, echipamente si instalatii.
    Art. 12
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 13
    Anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 19/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Industriei si Resurselor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 17 din 10 ianuarie 2001, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica in mod corespunzator.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul industriei si resurselor,
                         Mihai Berinde,
                         secretar de stat

                         Ministru delegat la Ministerul Educatiei
                         si Cercetarii - pentru activitatea de cercetare,
                         Serban Constantin Valeca

                         Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                         Marian Sarbu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                                REGULAMENT
de organizare si functionare al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti, denumit in continuare institut, este persoana juridica romana, aflata in coordonarea Ministerului Industriei si Resurselor, care functioneaza conform Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica si prezentului regulament.
    Art. 2
    (1) Structura organizatorica a institutului se aproba prin ordin al ministrului industriei si resurselor.
    (2) Institutul poate propune infiintarea, in cadrul structurii sale, de subunitati cu sau fara personalitate juridica, sectii, laboratoare, servicii, birouri, compartimente si alte structuri organizatorice necesare in vederea realizarii obiectului sau de activitate. Modalitatea de constituire a acestora si relatiile lor in cadrul institutului si cu tertii sunt reglementate prin prezentul regulament de organizare si functionare.

    CAP. 2
    Scopul si obiectul de activitate

    Art. 3
    Institutul este infiintat in scopul desfasurarii activitatii de cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si inginerie in domeniul metalelor si resurselor radioactive, participarii la elaborarea strategiei de dezvoltare a domeniului si la realizarea cu prioritate a obiectivelor stiintifice si tehnologice cuprinse in Planul national de cercetare-dezvoltare si inovare, precum si prin activitati de inginerie si consultanta pentru solutionarea unor probleme concrete din domeniul valorificarii si procesarii resurselor uranifere si de alte metale radioactive si rare.
    Art. 4
    (1) Obiectul de activitate al institutului consta in:
    A. Activitati de cercetare-dezvoltare:
    a) in cadrul Planului national de cercetare-dezvoltare si inovare realizeaza cercetari fundamentale si aplicative in domeniul extractiei, procesarii si purificarii uraniului destinat fabricarii combustibililor nucleari, a altor metale radioactive si rare de structura, precum si in domeniul radioprotectiei si reabilitarii ecologice a mediului afectat de activitatile tehnologice specifice domeniului, si anume:
    - modele de analiza si decizie pentru modificari structurale, tehnologice si de management in sectorul uraniului si al altor metale rare si radioactive, destinate energeticii nucleare, in vederea unei dezvoltari economice si sociale durabile;
    - modele si studii de planificare integrata a resurselor de materii prime necesare fabricarii combustibililor nucleari pentru energetica nucleara nationala;
    - tehnologii de valorificare, procesare si purificare a resurselor uranifere, inclusiv a celorlalte metale radioactive, rare si/sau pretioase asociate sau necesare energeticii nucleare;
    - tehnologii pentru reducerea impactului negativ asupra mediului, tratarea efluentilor radioactiv lichizi si managementul deseurilor slab radioactive provenite din industria miniera uranifera si de procesare-purificare a uraniului;
    - structuri si metode de stocare si tratare a deseurilor slab radioactive;
    - sisteme avansate de management al proceselor din domeniul resurselor de metale radioactive si rare;
    - tehnologii neconventionale de valorificare si procesare a resurselor de metale radioactive si rare si tehnologii ecologice specifice;
    b) studii pentru elaborarea strategiilor de diagnoza si prognoza privind dezvoltarea domeniului stiintei si tehnologiei in sectorul extractiei si procesarii minereurilor uranifere si altor resurse radioactive si de metale rare, purificarea si producerea oxizilor de uraniu nucleari puri, radioecologia si reabilitarea mediului inconjurator afectat de activitatile specifice domeniului;
    c) cercetarea aplicativa si/sau dezvoltarea tehnologica pentru solutionarea unor probleme concrete din domeniul valorificarii resurselor de metale radioactive si rare si de producere a materiilor prime pentru fabricarea combustibililor nucleari.
    B. Activitati de inginerie si consultanta din domeniul resurselor de metale radioactive si rare:
    a) probe si masuratori pentru echipamente tehnologice;
    b) solutii pentru reabilitarea/modernizarea/retehnologizarea instalatiilor de exploatare, procesare si purificare a uraniului si altor metale radioactive si rare;
    c) diagnoza, masuratori, teste, incercari, monitorizari;
    d) tehnologii specifice echipamentelor din industria miniera si de procesare a materiilor prime radioactive;
    e) studii de impact, bilanturi de mediu;
    f) analize de risc radiologic si securitate nucleara;
    g) expertize si puneri in functiune;
    h) analize de avarii;
    i) audituri, certificari;
    j) asistenta juridica.
    C. Activitati conexe activitatii de cercetare-dezvoltare:
    a) receptia, administrarea si valorificarea rezultatelor cercetarilor din domeniu, finantate din fonduri publice;
    b) consultanta de specialitate acordata institutiilor publice in pregatirea deciziilor de politica interna si externa in domeniu;
    c) participarea la indeplinirea obligatiilor Romaniei care decurg din acorduri si conventii semnate in domeniul energeticii nucleare;
    d) participarea ca membru in organizatiile stiintifice interne si internationale de interes deosebit pentru Romania;
    e) atragerea de fonduri pentru desfasurarea programelor nationale de cercetare-dezvoltare din: industrie, sectorul bancar-financiar, alte organizatii interne si internationale;
    f) integrarea cercetarii in invatamant;
    g) organizarea de manifestari tehnico-stiintifice si intalniri pentru discutarea unor probleme de interes comun in domeniu;
    h) sprijinirea prin actiuni specifice, inclusiv material, a afirmarii cercetarilor si personalitatilor stiintifice din tara pe arena internationala;
    i) asistenta tehnica, furnizare de servicii stiintifice si tehnologice agentilor economici sau oricaror beneficiari interesati;
    j) testare si certificare de servicii si produse.
    D. Elaborare de normative tehnice si economice si standarde de interes sectorial si national privind asigurarea cerintelor din domeniul resurselor de materii prime radioactive pentru ciclul combustibilului nuclear
    E. Formarea si specializarea cercetatorilor, personalului tehnic de specialitate din domeniu din tara si strainatate
    F. Activitati de informare-documentare si editare a publicatiilor de specialitate
    G. Activitate de transfer tehnologic al rezultatelor cercetarii catre alte unitati de cercetare interesate sau catre agenti economici
    H. Valorificarea rezultatelor cercetarii din domeniul de activitate prin implementarea in industrie si in alte unitati interesate.
    (2) Activitatile mentionate la alin. (1) pot fi efectuate si in cadrul unor programe sau contracte externe.
    Art. 5
    Pentru realizarea obiectului sau de activitate institutul are urmatoarele atributii principale:
    1. asigura orientarea activitatii de cercetare stiintifica in functie de: nevoile sectorului energiei nucleare, reiesite din studii proprii si din programele abordate de Ministerul Industriei si Resurselor; nevoile de dezvoltare a institutului si de aliniere la nivelul stiintific mondial; programele nationale de cercetare ale Ministerului Educatiei si Cercetarii;
    2. incheie contracte de cercetare cu organisme nationale si internationale abilitate in acest sens, cu respectarea prevederilor legale;
    3. initiaza si incheie conventii de cooperare stiintifica cu institutii si organizatii nationale si internationale in domeniul sau de activitate;
    4. dirijeaza resursele umane si materiale in vederea realizarii obiectivelor de cercetare stiintifica stabilite pentru fiecare etapa;
    5. asigura asistenta tehnica de profil in vederea experimentarii si aplicarii tehnologiilor elaborate;
    6. executa lucrari de consultanta tehnico-economica, pentru agentii economici interesati, in domeniile specifice;
    7. furnizeaza servicii stiintifice si tehnologice agentilor economici sau oricaror beneficiari interesati;
    8. executa testare si certificare de produse;
    9. evalueaza periodic stadiul de realizare a programelor de cercetare intreprinse;
    10. urmareste si sprijina, din punct de vedere organizatoric si material, difuzarea rezultatelor stiintifice proprii in circuitul stiintific national si international;
    11. asigura, conform prevederilor legale, protectia rezultatelor stiintifice brevetabile;
    12. asigura corelarea actiunilor de specializare si promovare a cadrelor proprii cu necesitatile dezvoltarii programelor de cercetare ale institutului;
    13. promoveaza si urmareste aplicarea si fructificarea complexa a rezultatelor stiintifice;
    14. pregateste, negociaza si contracteaza cu reprezentantii competenti volumul productiei;
    15. fundamenteaza cheltuielile de productie, negociaza si stabileste preturile de livrare a produselor;
    16. coordoneaza si asigura realizarea tuturor lucrarilor de intretinere si reparatii ale aparaturii, instalatiilor, utilajelor din dotare, in vederea mentinerii capacitatii de cercetare, productie, asistenta tehnica, cu forte proprii sau cu tertii;
    17. stabileste si raspunde de aplicarea masurilor pentru protectia produselor, a mediului inconjurator, precum si protectia si securitatea muncii;
    18. urmareste si verifica modul de realizare a lucrarilor de investitii, in vederea respectarii proiectelor de executie, si asigura conditiile de punere in functiune a noilor utilaje si obiective;
    19. pregateste executarea noilor obiective, retehnologizarea capacitatilor existente, potrivit reglementarilor legale;
    20. asigura dezvoltarea aplicatiilor informatice in toate sectoarele de activitate, pentru decizii operative in domeniul organizatoric si tehnico-economic, precum si pentru sustinerea documentarii si cercetarii stiintifice;
    21. asigura respectarea disciplinei muncii, respectarea atributiilor de serviciu si a prevederilor legale de catre intregul personal;
    22. elaboreaza documentatiile pentru obtinerea de credite si de alte surse de finantare, inclusiv pentru fond valutar;
    23. realizeaza programarea si executarea activitatii economico-financiare, intocmirea proiectelor de bugete, analiza executiei acestora si stabileste destinatia veniturilor conform legislatiei in vigoare.

    CAP. 3
    Patrimoniul

    Art. 6
    (1) Totalul activelor institutului, stabilit pe baza bilantului contabil incheiat la data de 31 decembrie 2002, este de 11.951.311 mii lei, din care active imobilizate in valoare de 6.008.717 mii lei si active circulante in valoare de 5.942.594 mii lei.
    (2) Activele, datoriile si capitalurile proprii ale Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti se preiau pe baza de protocol de predare-preluare, de catre Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale si Resurse Radioactive - ICPMRR Bucuresti, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 7
    (1) Institutul administreaza cu diligenta unui bun proprietar bunuri proprietate publica si privata a statului, precum si alte bunuri dobandite in conditiile legii. Bunurile proprietate publica si privata a statului, precum si cele dobandite din fonduri publice se afla in administrarea institutului si se evidentiaza distinct in patrimoniul acestuia.
    (2) Rezultatele cercetarilor obtinute in baza derularii unui contract finantat din fonduri publice apartin institutului, in calitate de persoana juridica executanta, si ordonatorului principal de credite, in egala masura, daca prin contract nu s-a prevazut altfel. Administrarea, inregistrarea in evidenta contabila a institutului, precum si instrainarea, inchirierea sau concesionarea si casarea rezultatelor cercetarilor obtinute in baza derularii unui contract finantat din fonduri publice se fac potrivit Ordonantei Guvernului nr. 57/2002.
    (3) In exercitarea drepturilor sale institutul poseda si foloseste bunurile aflate in patrimoniul sau si, dupa caz, dispune de acestea in conditiile legii, in scopul realizarii obiectului sau de activitate, beneficiind de rezultatele utilizarii acestora.
    (4) Concesionarea unor subunitati, servicii sau activitati se poate face numai in scopul stimularii transferului rezultatelor activitatii de cercetare-dezvoltare, in conditiile prevederilor legale si cu aprobarea Ministerului Industriei si Resurselor, in calitate de organ coordonator, si cu avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii.
    (5) Patrimoniul institutului poate fi modificat conform prevederilor legale in vigoare.

    CAP. 4
    Structura organizatorica si functionala

    Art. 8
    (1) Institutul poate avea in structura subunitati cu sau fara personalitate juridica, sectii, laboratoare, servicii, birouri, compartimente si alte structuri organizatorice necesare in vederea realizarii obiectului sau de activitate.
    (2) In functie de specificul activitatii se pot organiza colective specializate sau colective interdisciplinare proprii sau in colaborare cu alte unitati din tara sau din strainatate.
    Art. 9
    (1) Modificarile in structura organizatorica si functionala a institutului se propun de directorul general, se avizeaza de consiliul de administratie si se aproba de ministrul industriei si resurselor.
    (2) Directorul general stabileste relatiile dintre subunitatile aflate in structura institutului, precum si relatiile acestora cu tertii si le poate acorda imputerniciri de reprezentare in numele institutului.
    Art. 10
    Conducatorii subunitatilor din structura institutului raspund in fata consiliului de administratie si a directorului general de indeplinirea tuturor atributiilor, responsabilitatilor si competentelor incredintate de acestia.

    CAP. 5
    Organele de conducere

    Art. 11
    (1) Conducerea institutului este asigurata de:
    a) consiliul de administratie;
    b) comitetul de directie;
    c) directorul general.
    (2) Organizarea activitatii de cercetare stiintifica, coordonarea si evaluarea periodica a activitatii stiintifice a institutului sunt asigurate de catre consiliul stiintific.

    Consiliul de administratie
    Art. 12
    Consiliul de administratie este format din 7 membri numiti pentru un mandat de 4 ani, care poate fi reinnoit, iar cel mult 4 din numarul membrilor pot fi inlocuiti la fiecare 2 ani.
    Art. 13
    (1) Din consiliul de administratie fac parte in mod obligatoriu:
    a) directorul general al institutului - presedinte;
    b) un reprezentant al Ministerului Industriei si Resurselor;
    c) un reprezentant al Ministerului Educatiei si Cercetarii;
    d) un reprezentant al Ministerului Finantelor Publice;
    e) un reprezentant al Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale;
    f) presedintele consiliului stiintific;
    g) un specialist din domeniul de activitate al institutului, propus de Ministerul Industriei si Resurselor.
    (2) Consiliul de administratie isi desemneaza prin vot vicepresedintele dintre membrii sai.
    Art. 14
    (1) Membrii consiliului de administratie sunt numiti prin ordin al ministrului industriei si resurselor, cu avizul autoritatii de stat pentru cercetare-dezvoltare, la propunerea conducatorului autoritatii de la care acestia provin.
    (2) Revocarea membrilor consiliului de administratie pentru abateri grave sau pentru lipsa de activitate in executarea mandatului se face de catre acelasi organ care a facut numirea.
    Art. 15
    Membrii consiliului de administratie sunt cetateni romani si isi pastreaza calitatea de angajat la institutia sau unitatea de la care provin, precum si toate drepturile si obligatiile care deriva din aceasta calitate.
    Art. 16
    (1) Sunt incompatibili cu calitatea de membru al consiliului de administratie:
    a) cei care au suferit condamnari;
    b) cei care, personal ori sotul/sotia, copiii sau rudele pana la gradul al doilea inclusiv, sunt, in acelasi timp, patroni sau asociati la societatile comerciale cu acelasi profil sau cu care institutul se afla in relatii comerciale directe ori concurente.
    (2) Una si aceeasi persoana nu poate face parte concomitent din mai mult de doua consilii de administratie sau sa participe la societati comerciale cu care institutul intretine relatii economice sau are interese contrare.
    Art. 17
    Consiliul de administratie isi desfasoara activitatea pe baza regulamentului propriu de functionare, avizat de ministrul industriei si resurselor, si cu respectarea legislatiei in vigoare. Acesta hotaraste in problemele privind activitatea institutului, cu exceptia celor care, potrivit legii, sunt date in competenta altor organe.
    Art. 18
    Remunerarea membrilor consiliului de administratie pentru activitatea desfasurata in aceasta calitate se face potrivit legislatiei in vigoare.
    Art. 19
    Consiliul de administratie se intruneste o data pe luna sau ori de cate ori interesele institutului o cer, convocarea acestuia facandu-se de catre presedinte sau la solicitarea a cel putin 3 membri ai consiliului de administratie. Dezbaterile consiliului de administratie sunt conduse de presedintele consiliului, iar in lipsa acestuia, de catre vicepresedinte.
    Art. 20
    (1) Consiliul de administratie isi desfasoara activitatea in prezenta a cel putin doua treimi din numarul membrilor sai. Daca nu este indeplinita aceasta conditie, sedinta consiliului de administratie poate fi reprogramata intr-un interval de cel mult 15 zile, avand aceeasi ordine de zi.
    (2) Hotararile consiliului de administratie se iau cu majoritatea voturilor membrilor prezenti, dar nu mai putin de jumatate plus unu din numarul total al membrilor.
    Art. 21
    La sedintele consiliului de administratie participa, in calitate de invitat permanent, un reprezentant al sindicatului reprezentativ din institut sau un reprezentant al salariatilor in cazul in care acestia nu sunt constituiti in sindicat.
    Art. 22
    Pentru luarea unor decizii complexe consiliul de administratie poate atrage in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare de activitate. Activitatea acestora va fi remunerata conform prevederilor legale.
    Art. 23
    (1) Membrii consiliului de administratie sunt raspunzatori, in conditiile legii, pentru indeplinirea atributiilor ce le revin.
    (2) Membrii consiliului de administratie care s-au impotrivit luarii unei decizii care s-a dovedit pagubitoare pentru institut nu raspund daca au consemnat expres punctul lor de vedere in registrul de sedinte al consiliului de administratie si daca au comunicat in scris despre aceasta organului coordonator.
    Art. 24
    Consiliul de administratie are in principal urmatoarele atributii:
    a) avizeaza modificarea structurii organizatorice si functionale a institutului, infiintarea, desfiintarea si comasarea de subunitati din structura institutului;
    b) aproba propunerile consiliului stiintific, strategia si programele concrete de cercetare-dezvoltare ale institutului, de introducere a unor tehnologii de varf si de modernizare a celor existente, in concordanta cu strategia generala a domeniului propriu;
    c) aproba Programul anual de cercetare-dezvoltare si inovare, pe care il inainteaza Ministerului Educatiei si Cercetarii;
    d) analizeaza, aproba sau, dupa caz, propune spre aprobare, potrivit prevederilor legale, investitiile care urmeaza sa fie realizate de institut in conformitate cu programele de dezvoltare adoptate, finantate din surse proprii, alocatii de la buget si credite bancare;
    e) analizeaza si avizeaza, in conformitate cu prevederile legale, bugetul de venituri si cheltuieli al institutului;
    f) raspunde de modul de administrare a intregului patrimoniu, de integritatea acestuia si de modul de utilizare a mijloacelor financiare ale unitatii, potrivit prevederilor legale;
    g) propune spre aprobare, in conditiile legii, majorarea sau diminuarea patrimoniului, concesionarea, inchirierea sau locatia de gestiune a unor bunuri, servicii, subunitati de productie din patrimoniul institutului;
    h) aproba asocierea institutului cu terte persoane juridice, in vederea realizarii de activitati comune care prezinta interes pentru asociati si care se incadreaza in obiectul de activitate al institutului, cu respectarea prevederilor legale;
    i) aproba valorificarea bunurilor dobandite, cu respectarea prevederilor legale;
    j) aproba volumul creditelor bancare prevazute si stabileste modul de rambursare a acestora in conditiile legii;
    k) aproba utilizarea disponibilitatilor in valuta, in conditiile legii;
    l) aproba, in conditiile legii, sistemul de salarizare, modul de corelare stimulativa a salariilor cu nivelul studiilor, cu competenta si cu munca efectiv prestata, respectandu-se prevederile contractului colectiv de munca la nivelul institutului;
    m) aproba mandatul incredintat directorului general in vederea negocierii contractului colectiv de munca;
    n) aproba modul de functionare a consiliului stiintific, ale carui competenta, constituire si atributii se stabilesc in conformitate cu prevederile legale;
    o) asigura legatura permanenta cu sindicatele din unitate si cu reprezentantii salariatilor pentru rezolvarea operativa a problemelor ce apar, in scopul desfasurarii optime a activitatilor institutului;
    p) aproba regulamentul de ordine interioara privind respectarea statutului personalului, disciplina tehnologica, protectia si securitatea muncii;
    r) propune, negociaza si, dupa caz, stabileste tarife pentru produsele si prestatiile sale, in conformitate cu dispozitiile legii;
    s) orice alte atributii si dispune masuri privind activitatea institutului, cu exceptia celor date, potrivit legii, in competenta altor organe.
    Art. 25
    In primul trimestru al fiecarui an consiliul de administratie prezinta Ministerului Industriei si Resurselor un raport asupra activitatii desfasurate in anul precedent si asupra programului de activitate pe anul in curs.

    Comitetul de directie
    Art. 26
    Conducerea curenta a institutului este asigurata de un comitet de directie compus din directorul general si conducatorii compartimentelor din structura organizatorica a institutului.
    Art. 27
    Comitetul de directie stabileste actiunile concrete necesare pentru realizarea obiectivelor rezultate din:
    a) strategia propunerilor de dezvoltare a institutului;
    b) programul anual de cercetare-dezvoltare;
    c) programul anual de productie;
    d) programul de investitii;
    e) sistemul de asigurare a calitatii produselor (metalelor si resurselor radioactive) si a activitatilor de servicii de specialitate;
    f) indeplinirea sarcinilor ce revin institutului din contractele si conventiile de colaborare in domeniul cercetarii, productiei, actiunilor de supraveghere a starii de sanatate;
    g) bugetul de venituri si cheltuieli.
    Art. 28
    Comitetul de directie are urmatoarele atributii:
    a) repartizeaza sarcinile profesionale si economico-financiare pe unitati componente, asigurand realizarea activitatilor;
    b) organizeaza activitatile institutului, asigura baza materiala din tara si din import in limita resurselor financiare, precum si contractarea si desfacerea productiei;
    c) stabileste raspunderile si competentele pe niveluri ierarhice si structuri organizatorice, precum si relatiile dintre acestea;
    d) aplica masurile stabilite de consiliul de administratie pentru paza bunurilor unitatii, protectia patrimoniului si a datelor, respectarea ordinii si disciplinei tehnologice si ierarhic administrative;
    e) exercita atributii si are raspunderi in limita competentelor stabilite de directorul general al institutului, aprobate de consiliul de administratie.
    Art. 29
    Comitetul de directie se intruneste decadal si ori de cate ori interesele institutului o impun.

    Directorul general
    Art. 30
    Conducerea executiva a institutului este asigurata de directorul general, numit prin ordin al ministrului industriei si resurselor, cu avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii, pe baza rezultatelor concursului organizat potrivit metodologiei aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 91/2003.
    Art. 31
    Directorul general are, in principal, urmatoarele atributii si responsabilitati:
    a) reprezinta institutul in relatiile cu organele statului, precum si cu persoane fizice sau juridice;
    b) asigura negocierea contractului colectiv de munca la nivelul institutului si a salariilor personalului din institut, cu incadrarea in fondul de salarii aprobat in bugetul de venituri si cheltuieli, impreuna cu comitetul de directie; aproba salariile rezultate din negocierea directa;
    c) angajeaza prin semnatura unitatea in relatiile cu tertii, in limita competentelor aprobate de consiliul de administratie si prin prezentul regulament;
    d) aproba angajarea si desfacerea contractului individual de munca al salariatilor institutului, in conditiile prevazute de lege;
    e) aproba normele privind disciplina tehnologica si administrativa din unitate;
    f) dispune masuri in vederea recuperarii pagubelor aduse unitatii, in conformitate cu prevederile legale;
    g) numeste si revoca conducatorii unitatilor si subunitatilor din structura institutului;
    h) premiaza sau sanctioneaza personalul din unitati, la propunerea sefilor locurilor de munca;
    i) aproba comisiile de concurs pentru promovarea pe functiile de cercetator stiintific si cercetator stiintific principal gradele I, II si III, la propunerea consiliului stiintific;
    j) are atributii si raspunderi similare unui ordonator tertiar de credite pentru sumele alocate institutului de la bugetul de stat, potrivit prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 57/2002;
    k) propune modificarea structurii organizatorice a institutului;
    l) exercita orice alte atributii care ii sunt delegate de consiliul de administratie;
    m) poate delega, in conditiile legii, o parte din atributiile sale celorlalte persoane din conducerea institutului.
    Art. 32
    Organele de conducere ale institutului vor indeplini si alte atributii stabilite prin actele normative.

    Consiliul stiintific
    Art. 33
    (1) Orientarea, coordonarea si evaluarea activitatii de cercetare-dezvoltare a institutului sunt asigurate de consiliul stiintific, care este format din 11 membri reprezentand toate compartimentele stiintifice din cadrul institutului. Din consiliul stiintific fac parte si 4 specialisti din domeniu din alte institutii din tara sau strainatate.
    (2) Consiliul stiintific este alcatuit din cercetatori cu realizari deosebite, cu capacitate de sinteza si de prospectare in domeniu, cadre didactice din invatamantul superior, salariati ai institutului sau din afara acestuia, alesi prin vot secret de catre cadrele cu studii superioare din institut sau numiti de comitetul de directie.
    (3) Consiliul stiintific este condus de un presedinte si un vicepresedinte, alesi pe o perioada de 2 ani, prin vot secret, de catre membrii consiliului.
    (4) Consiliul stiintific se organizeaza si functioneaza in conformitate cu regulamentul propriu, aprobat de consiliul de administratie.
    Art. 34
    Atributiile principale ale consiliului stiintific sunt urmatoarele:
    a) participa la elaborarea strategiei de dezvoltare a activitatii de cercetare-dezvoltare a domeniului si la elaborarea planurilor proprii de cercetare-dezvoltare;
    b) contribuie la realizarea obiectivelor stiintifice si tehnologice ale Programului national de cercetare stiintifica si dezvoltare tehnologica;
    c) propune spre aprobare consiliului de administratie Programul anual de cercetare-dezvoltare si inovare al institutului;
    d) contribuie la realizarea obiectivelor stiintifice si tehnologice ale Planului national de cercetare-dezvoltare si inovare si ale Programului national de cercetare stiintifica si dezvoltare tehnologica;
    e) examineaza si avizeaza proiectele de cercetare stiintifica, precum si realizarea acestora;
    f) propune masuri pentru perfectionarea profesionala si pentru incadrarea personalului de cercetare in grade profesionale;
    g) face propuneri privind modul de organizare a concursurilor de incadrare si promovare a personalului de cercetare;
    h) propune comisiile de concurs pentru promovarea pe functiile atestabile si confirma rezultatele concursului pentru functiile de cercetator stiintific principal gradele I, II si III si de cercetator stiintific;
    i) organizeaza si coordoneaza desfasurarea actiunilor cu caracter stiintific;
    j) avizeaza actiunile de cooperare interne si internationale cu scop stiintific;
    k) avizeaza acordarea de burse de studii si stagii de perfectionare in tara si in strainatate;
    l) avizeaza acordarea de premii stiintifice.

    CAP. 6
    Bugetul de venituri si cheltuieli si executarea acestuia. Relatii financiare

    Art. 35
    (1) Institutul intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, situatia financiara anuala, potrivit normelor metodologice elaborate de Ministerul Finantelor Publice.
    (2) Situatia financiara anuala se avizeaza de consiliul de administratie al institutului si se supune spre aprobare Ministerului Industriei si Resurselor, in conditiile legii.
    Art. 36
    (1) Veniturile si cheltuielile institutului se stabilesc prin bugetul de venituri si cheltuieli, pentru fiecare exercitiu financiar.
    (2) Bugetul de venituri si cheltuieli se intocmeste pe baza indicatorilor de performanta stabiliti de Ministerul Industriei si Resurselor si se aproba prin ordin al ministrului industriei si resurselor, cu avizul Ministerului Finantelor Publice si al Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale.
    Art. 37
    Corelat cu contractele incheiate pentru activitatea programata, institutul determina anual volumul de venituri de realizat si cheltuielile totale de efectuat.
    Art. 38
    (1) Salariile individuale ale personalului se stabilesc prin negociere, conform reglementarilor cuprinse in contractul colectiv de munca, in limita fondului total destinat platii salariilor, prevazut in bugetul de venituri si cheltuieli, stabilit potrivit legii.
    (2) Salariul de baza al directorului general se stabileste prin ordin al ministrului industriei si resurselor, in functie de gradul de indeplinire a criteriilor de performanta, potrivit reglementarilor legale.
    Art. 39
    (1) Pentru acoperirea cheltuielilor curente, in situatia in care in cursul unui an resursele financiare ale institutului nu sunt suficiente, acesta poate contracta credite bancare in valoare de cel mult 20% din veniturile brute, realizate in anul precedent.
    (2) Contractarea de credite peste plafonul stabilit se face cu aprobarea Ministerului Finantelor Publice si a Ministerului Industriei si Resurselor.
    Art. 40
    (1) Institutul hotaraste cu privire la investitiile care urmeaza sa fie realizate, potrivit obiectului sau de activitate, finantarea efectuandu-se din surse proprii si din credite bancare, precum si din surse bugetare, prin Ministerul Industriei si Resurselor, potrivit legii.
    (2) In cazul investitiilor finantate integral sau partial de la bugetul de stat, limita de finantare se aproba o data cu legile de adoptare a acestuia, iar institutul are obligatia ca in executia bugetului de venituri si cheltuieli sa se incadreze in alocatiile bugetare aprobate.
    (3) Executia investitiilor prevazute la alin. (1) si (2) se adjudeca pe baza de licitatie publica, potrivit legislatiei privind achizitiile publice.
    Art. 41
    (1) Institutul poate efectua operatiuni de incasari si plati in lei, prin casieria proprie, cu respectarea plafonului de casa si a normativelor de disciplina financiar-valutara, stabilite prin acte normative in vigoare.
    (2) Institutul poate efectua operatiuni de comert exterior, potrivit legii. Operatiunile de incasari si plati cu strainatatea se vor efectua prin conturi bancare deschise la unitatile bancare specializate cu sediul in Romania.
    Art. 42
    Institutul isi va organiza auditul intern si controlul financiar preventiv propriu, potrivit legii.

    CAP. 7
    Relatii comerciale

    Art. 43
    Preturile si tarifele pentru produsele si prestatiile executate de institut se supun legilor si reglementarilor legale privind preturile.
    Art. 44
    Relatiile comerciale pentru desfacerea productiei proprii catre persoane juridice se desfasoara pe baza de contracte incheiate cu beneficiarii, potrivit reglementarilor legale.

    CAP. 8
    Reglementarea litigiilor

    Art. 45
    Litigiile institutului cu persoane fizice sau juridice, nesolutionate pe cale amiabila, sunt supuse spre rezolvare instantelor judecatoresti romane de drept comun.

    CAP. 9
    Dispozitii finale

    Art. 46
    (1) Prezentul regulament de organizare si functionare se completeaza cu dispozitiile legale referitoare la activitatea institutelor nationale de cercetare-dezvoltare.
    (2) Modificarile si completarile regulamentului de organizare si functionare se pot face la propunerea consiliului de administratie, cu respectarea actelor normative in vigoare, cu aprobarea Ministerului Industriei si Resurselor si cu avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii.
    Art. 47
    Statutul de institut national de cercetare-dezvoltare se reinnoieste periodic prin reacreditare, care are loc intr-un interval de maximum 5 ani sau la modificarea obiectului de activitate al institutului.

    ANEXA 2*)

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

                                 BUNURILE
aflate in patrimoniul Societatii Comerciale "Institutul de Cercetari si Proiectari pentru Metale Rare si Radioactive - ICPMRR" - S.A. Bucuresti

    1. Bunuri din domeniul public al statului, care, potrivit art. 27 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002, sunt inalienabile

    Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Anul dobandirii
 ______________________________________________________________________________
|N  |Numar       |  Denumire   | Tip  | Descriere |  Adresa    |  A | Valoare  |
|r. |identificare|             | bun  | tehnica   |            |    | ramasa   |
|   |MFP         |             |      |           |            |    | (mii lei)|
|c  |            |             |      |           |            |    |          |
|r  |            |             |      |           |            |    |          |
|t. |            |             |      |           |            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 0 |       1    |       2     |   3  |     4     |       5    |  6 |      7   |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 1.|            |Cladire      |Imobil|Cladire cu |Bucuresti,  |1999|   241.332|
|   |            |             |      |parter + 4 |B-dul       |    |          |
|   |            |             |      |etaje +    |Carol I nr. |    |          |
|   |            |             |      |subsol     |68-70,      |    |          |
|   |            |             |      |Suprafata =|sector 2    |    |          |
|   |            |             |      |1.471,95 mp|            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea Guvernului nr. 45/2003                             |
|    Situatia juridica: In administrare                                        |
|______________________________________________________________________________|
|    TOTAL       |             |      |           |            |    |   241.332|
|________________|_____________|______|___________|____________|____|__________|

    2. Bunuri proprietate privata a statului, care, potrivit art. 27 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002, sunt inalienabile
    2.1. Departamentul cercetare - Magurele

    Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Anul dobandirii
 ______________________________________________________________________________
|N  |Numar       |  Denumire   | Tip  | Descriere |  Adresa    |  A | Valoare  |
|r. |identificare|             | bun  | tehnica   |            |    | ramasa   |
|   |MFP         |             |      |           |            |    | (mii lei)|
|c  |            |             |      |           |            |    |          |
|r  |            |             |      |           |            |    |          |
|t. |            |             |      |           |            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 0 |       1    |      2      |   3  |     4     |       5    |  6 |      7   |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 1.|            |Teren        |Imobil|Suprafata =|Comuna      |1999|          |
|   |            |             |      |14.366,99  |Magurele,   |    |          |
|   |            |             |      |mp         |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |           |centura     |    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
| 2.|  540010015 |Cladire      |Imobil|Constructii|Comuna      |1999| 2.528.251|
|   |            |laborator    |      |P + 1      |Magurele,   |    |          |
|   |            |CORP A       |      |Suprafata =|Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |1.668,72 mp|centura     |    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
| 3.|  540010026 |Cladire      |Imobil|Constructie|Comuna      |1999|    97.224|
|   |            |laborator    |      |cu un nivel|Magurele,   |    |          |
|   |            |CORP B       |      |(parter)   |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |Suprafata =|centura     |    |          |
|   |            |             |      |177,38 mp  |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
| 4.|   50010037 |Cladire      |Imobil|Constructie|Comuna      |1999|    67.351|
|   |            |laborator    |      |cu un nivel|Magurele,   |    |          |
|   |            |CORP C       |      |(parter)   |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |Suprafata =|centura     |    |          |
|   |            |             |      |64,09 mp   |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
| 5.|  279010056 |Baraca       |Imobil|Constructie|Comuna      |1999|       -  |
|   |            |metalica     |      |cu un nivel|Magurele,   |    |          |
|   |            |             |      |(parter)   |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |Suprafata =|centura     |    |          |
|   |            |             |      |181,27 mp  |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
| 6.| 3210200024 |Drum si      |Imobil|Suprafata =|Comuna      |1999|       -  |
|   |            |platforma    |      |1.050,83 mp|Magurele,   |    |          |
|   |            |             |      |           |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |           |centura     |    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
| 7.|  511020038 |Retea        |Imobil|           |Comuna      |1999|       -  |
|   |            |alimentare   |      |           |Magurele,   |    |          |
|   |            |energie      |      |           |Soseaua de  |    |          |
|   |            |electrica    |      |           |centura     |    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
| 8.|  540010048 |Cabina       |Imobil|Suprafata =|Comuna      |1999|     8.622|
|   |            |poarta       |      |6 mp       |Magurele,   |    |          |
|   |            |             |      |           |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |           |centura     |    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
| 9.|  646020043 |Retea        |Imobil|           |Comuna      |1999|    46.652|
|   |            |alimentare   |      |           |Magurele,   |    |          |
|   |            |cu apa       |      |           |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |           |centura     |    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
|10.|  683700960 |Hidrant apa  |Imobil|           |Comuna      |1999|       -  |
|   |            |             |      |           |Magurele,   |    |          |
|   |            |             |      |           |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |           |centura     |    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
|11.|  991020014 |Gard         |Imobil|           |Comuna      |1999|    10.800|
|   |            |imprejmuire  |      |           |Magurele,   |    |          |
|   |            |             |      |           |Soseaua de  |    |          |
|   |            |             |      |           |centura     |    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 48,     |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Ilfov  |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 6/30.08.1999                               |
|    Situatia juridica: In administrare (s-a depus la MIR documentatia conform |
|                       Hotararii Guvernului nr. 834/1991)                     |
|______________________________________________________________________________|
|    TOTAL       |             |      |           |            |    | 2.758.900|
|________________|_____________|______|___________|____________|____|__________|

    3.1. Bunuri proprii
    Cladiri si terenuri

    Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Anul dobandirii
 ______________________________________________________________________________
|N  |Numar       |  Denumire   | Tip  | Descriere |  Adresa    |  A | Valoare  |
|r. |identificare|             | bun  | tehnica   |            |    | ramasa   |
|   |MFP         |             |      |           |            |    | (mii lei)|
|c  |            |             |      |           |            |    |          |
|r  |            |             |      |           |            |    |          |
|t. |            |             |      |           |            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 0 |       1    |       2     |   3  |     4     |      5     |  6 |      7   |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
| 1.|            |Teren        |Imobil|Suprafata =|Comuna      |1998|   329.148|
|   |            |             |      |9.629 mp   |Merisani,   |    |          |
|   |            |             |      |           |sat Merisani|    |          |
|   |            |             |      |           |nr. 687,    |    |          |
|   |            |             |      |           |jud. Arges  |    |          |
|   |            |             |      |           |            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Legea nr. 15/1990; Hotararea Guvernului nr. 834/1991         |
|    Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.                 |
|______________________________________________________________________________|
| 2.|    1002196 |Cabina       |Imobil|Constructii|Comuna      |1998|    60.863|
|   |            |poarta       |      |cu un nivel|Merisani,   |    |          |
|   |            |Grup         |      |(parter)   |sat Merisani|    |          |
|   |            |administrativ|      |Suprafata =|nr. 687,    |    |          |
|   |            |             |      |395,23 mp  |jud. Arges  |    |          |
|   |            |             |      |           |            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 20/04.05.1998                              |
|    Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.                 |
|______________________________________________________________________________|
| 3.|    8141002 |Statie de    |Imobil|Constructii|Comuna      |1998|       -  |
|   |            |concentrare  |      |cu un nivel|Merisani,   |    |          |
|   |            |             |      |(parter)   |sat Merisani|    |          |
|   |            |             |      |Suprafata =|nr. 687,    |    |          |
|   |            |             |      |620,56 mp  |jud. Arges  |    |          |
|   |            |             |      |           |            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 20/04.05.1998                              |
|    Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.                 |
|______________________________________________________________________________|
| 4.|    8391007 |Adaos statie |Imobil|Constructii|Comuna      |1998|    14.678|
|   |            |             |      |cu un nivel|Merisani,   |    |          |
|   |            |             |      |(parter)   |sat Merisani|    |          |
|   |            |             |      |Suprafata =|nr. 687,    |    |          |
|   |            |             |      |151,96 mp  |jud. Arges  |    |          |
|   |            |             |      |           |            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 20/04.05.1998                              |
|    Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.                 |
|______________________________________________________________________________|
| 5.|    9010090 |Constructie  |Imobil|Constructie|Comuna      |1998|    73.332|
|   |            |metalica -   |      |cu parter  |Merisani,   |    |          |
|   |            |centrala     |      |si partial |sat Merisani|    |          |
|   |            |termica      |      |etajata    |nr. 687,    |    |          |
|   |            |             |      |Suprafata =|jud. Arges  |    |          |
|   |            |             |      |1.364,30 mp|            |    |          |
|___|____________|_____________|______|___________|____________|____|__________|
|    Baza legala: Hotararea AGA nr. 20/04.05.1998                              |
|    Situatia juridica: Proprietate privata a S.C. ICPMRR S.A.                 |
|______________________________________________________________________________|
|    TOTAL I     |             |      |           |            |    |   463.343|
|________________|_____________|______|___________|____________|____|__________|

    3.2. Alte bunuri proprii
    Echipamente, aparatura, mijloace de transport si obiecte de inventar

 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Grupa |              Denumire           | Valoare   | Situatia juridica |
|crt.|       |                                 | ramasa    |                   |
|    |       |                                 | (mii lei) |                   |
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
|  0 |   1   |                 2               |     3     |         4         |
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
|  1.|   2   | Echipamente tehnologice         |   360.493 | In proprietate    |
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
|  2.|   3   | Aparate si instalatii de        |           |                   |
|    |       | masurare, control si reglare    | 1.463.937 | In proprietate    |
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
|  3.|   4   | Mijloace de transport           |    34.791 | In proprietate    |
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
|  4.|   6   | Mobilier, aparatura birotica,   |           |                   |
|    |       | sisteme de protectie a valorilor|           |                   |
|    |       | umane si materiale si alte      |           |                   |
|    |       | active corporale                |    63.868 | In proprietate    |
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
|  5.|       | Obiecte de inventar in folosinta|   398.431 | In proprietate    |
|____|_______|_________________________________|___________|___________________|
|   TOTAL    |                                 | 2.321.520 | In proprietate    |
|____________|_________________________________|___________|___________________|
| TOTAL      |                                 |           |                   |
| GENERAL    |                                 | 2.784.863 |                   |
|____________|_________________________________|___________|___________________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 537/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 537 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu