Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 413 din 26 mai 1999

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si a structurilor sale teritoriale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 249 din  2 iunie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 19 alin. (5) si ale art. 29 din Legea nr. 21/1999 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si a structurilor sale teritoriale, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Paza Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si a structurilor sale operative teritoriale se asigura permanent de efective de jandarmi, in mod gratuit.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Presedintele Oficiului
                       National de Prevenire si
                       Combatere a Spalarii Banilor,
                       Adrian Cucu

                       Ministru de interne,
                       Constantin Dudu-Ionescu

                       p. Ministrul finantelor,
                       Gheorghe Banu,
                       secretar de stat

                       Ministrul muncii si
                       protectiei sociale,
                       Alexandru Athanasiu

    ANEXA 1

                             REGULAMENT
de organizare si functionare a Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si a structurilor sale teritoriale

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, denumit in continuare oficiu, este organ de specialitate cu personalitate juridica in subordinea Guvernului, cu sediul in municipiul Bucuresti, infiintat in baza Legii nr. 21/1999 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor.
    Art. 2
    (1) Oficiul are ca obiect de activitate prevenirea si combaterea spalarii banilor, scop in care primeste, analizeaza, prelucreaza informatii si sesizeaza autoritatile abilitate prin lege.
    (2) Oficiul isi constituie un aparat propriu la nivel central si teritorial.
    (3) Aparatul propriu la nivel central al oficiului indeplineste si functiile structurii operative pentru municipiul Bucuresti.
    (4) Structurile operative la nivel teritorial sunt subordonate oficiului si vor fi infiintate prin decizie a plenului oficiului, in functie de situatia operativa in sectorul sau de activitate, incepand cu data de 1 ianuarie 2000, stabilindu-se unitatile administrativ-teritoriale care vor fi repartizate fiecareia.
    Art. 3
    (1) Oficiul este condus de un presedinte cu rang de secretar de stat, numit de Guvern din randul membrilor oficiului, care are si calitatea de ordonator principal de credite.
    (2) Membrii oficiului indeplinesc functii de demnitate publica si sunt numiti pe o perioada de 5 ani prin hotarare a Guvernului.
    (3) Personalul angajat al oficiului este format din experti, consilieri juridici, referenti de specialitate si referenti.
    (4) Numarul maxim de posturi la nivel central este de 120, iar pentru structurile operative teritoriale numarul maxim de posturi este de 140.
    (5) Structura organizatorica, nomenclatorul de functii, conditiile de studii si de vechime pentru incadrarea si promovarea personalului sunt prevazute in anexele nr. 1 si 2.

    CAP. 2
    Atributiile oficiului

    Art. 4
    Pentru indeplinirea obiectului sau de activitate oficiul are urmatoarele atributii principale:
    a) primeste date si informatii de la persoanele fizice si juridice mentionate la art. 8 din Legea nr. 21/1999, referitoare la operatiuni si tranzactii efectuate in lei si/sau in valuta;
    b) analizeaza si prelucreaza datele si informatiile primite;
    c) examineaza din proprie initiativa cazurile care intra in sfera sa de competenta;
    d) solicita oricarei institutii competente furnizarea de date si informatii necesare in vederea indeplinirii obiectului sau de activitate;
    e) colaboreaza cu Ministerul Finantelor, Ministerul Justitiei, Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie, Ministerul de Interne, Serviciul Roman de Informatii, Serviciul de Informatii Externe, Banca Nationala a Romaniei, Curtea de Conturi si Asociatia Romana a Bancilor;
    f) coopereaza si promoveaza schimbul de informatii si de experiente cu institutiile straine care au functii asemanatoare si cu institutiile internationale europene si regionale care au atributii in domeniul combaterii spalarii banilor;
    g) emite, in conditiile legii, decizii de suspendare a efectuarii tranzactiilor;
    h) informeaza Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie in cazurile prevazute de lege;
    i) constata contraventiile savarsite in domeniul sau de activitate si aplica sanctiunile stabilite de lege, prin persoane anume desemnate;
    j) urmareste aplicarea unitara a dispozitiilor legale din sfera sa de activitate, prin emiterea de decizii;
    k) urmareste aplicarea efectiva a deciziilor proprii;
    l) face propuneri Guvernului si organelor administratiei publice centrale pentru adoptarea de masuri in scopul prevenirii si combaterii spalarii banilor, avizeaza proiectele de acte normative care au legatura cu domeniul sau de activitate;
    m) organizeaza programe speciale de instruire a reprezentantilor persoanelor juridice si fizice prevazute la art. 8 din Legea nr. 21/1999;
    n) intocmeste raport de activitate anual sau atunci cand Guvernul hotaraste si realizeaza studii, analize si sinteze privind domeniul sau de activitate;
    o) preia si organizeaza arhivarea evidentei secundare sau operative si inregistrarile tuturor tranzactiilor financiare ce fac obiectul Legii nr. 21/1999, mai vechi de 5 ani de la executarea acestora;
    p) stabileste forma raportului scris pentru tranzactiile care pot fi legate de spalarea banilor;
    q) elaboreaza, negociaza si incheie conventii, protocoale, intelegeri cu institutii similare din alte tari, in limita mandatului dat de Guvern;
    r) propune Guvernului nomenclatorul de functii, conditiile de studii si de vechime pentru incadrarea si promovarea personalului propriu.
    Art. 5
    In exercitarea atributiilor sale plenul oficiului adopta, cu majoritate de voturi, decizii care au caracter obligatoriu, pentru persoanele juridice si fizice prevazute la art. 8 din Legea nr. 21/1999.

    CAP. 3
    Organizarea oficiului si a structurilor sale teritoriale

    Art. 6
    Organizarea, structura si procedurile de functionare ale oficiului si ale aparatului propriu al acestuia trebuie sa asigure realizarea atributiilor prevazute de lege si de prezentul regulament.
    Art. 7
    (1) Oficiul este format din cate un reprezentant al Ministerului Finantelor, Ministerului Justitiei, Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, Ministerului de Interne, Bancii Nationale a Romaniei, Asociatiei Romane a Bancilor si Curtii de Conturi, numiti in functie prin hotarare a Guvernului, pe o perioada de 5 ani.
    (2) Oficiul este condus de un presedinte cu rang de secretar de stat, care are si calitatea de ordonator principal de credite.
    Art. 8
    (1) Plenul oficiului, constituit din cei 7 membri numiti in aceasta calitate potrivit art. 19 din Legea nr. 21/1999, este structura deliberativa si de decizie a oficiului.
    (2) Deciziile plenului oficiului se adopta cu majoritatea voturilor membrilor prezenti, dar nu mai putin de 4.
    (3) Plenul dezbate si, dupa caz, hotaraste asupra:
    a) rapoartelor de verificare, inclusiv asupra eventualelor obiectii formulate la acestea, si decide asupra masurilor care se impun;
    b) suspendarii efectuarii tranzactiilor pentru 24 de ore si decide asupra formularii cererii de prelungire a suspendarii, adresata Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie;
    c) informarii Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, in cazurile in care exista date si indicii temeinice referitoare la spalarea banilor;
    d) punctelor de vedere, recomandarilor si avizelor de formulat privind aplicarea prevederilor legale in materie;
    e) categoriilor de intelegeri, deciziilor de asociere si practicilor concertate propuse pentru adoptare;
    f) proiectelor de reglementari in vederea propunerii spre aprobare institutiilor abilitate;
    g) raportului de activitate;
    h) proiectului bugetului propriu de venituri si cheltuieli;
    i) elaborarii, adoptarii si actualizarii strategiilor si programelor de prevenire si combatere a spalarii banilor;
    j) stabilirii criteriilor de selectare si de pregatire profesionala a personalului;
    k) elaborarii si actualizarii formelor de colaborare cu autoritatile interne, pentru indeplinirea obiectului de activitate al oficiului;
    l) stabilirii liniilor generale de cooperare a oficiului cu autoritatile din alte tari si cu organizatiile si organismele internationale, pentru armonizarea legislatiei in domeniu;
    m) repartizarii unor atributii din domeniile de competenta ale oficiului fiecarui membru al acestuia;
    n) masurilor privind angajarea raspunderii materiale si disciplinare a personalului angajat;
    o) coordonarii si controlului activitatii structurilor teritoriale.
    Art. 9
    (1) Presedintele reprezinta oficiul in relatiile cu autoritatile legislative, judiciare si administrative, precum si cu persoane fizice si juridice din tara si din strainatate, inclusiv cu organismele si organizatiile internationale.
    (2) Presedintele reprezinta oficiul, ca persoana juridica, si il angajeaza patrimonial, prin semnatura sa, in raporturile cu tertii.
    (3) Presedintele oficiului conduce sedintele plenului si controleaza aplicarea efectiva a deciziilor adoptate, dispunand masuri adecvate.
    (4) Presedintele oficiului poate delega puteri de reprezentare si altor membri ai oficiului, mandatul trebuind sa mentioneze expres atributiile delegate si durata exercitarii lor.
    (5) Presedintele emite ordine de angajare si de incetare a raporturilor de munca, aproba transferul si aplica sanctiunile disciplinare prevazute de lege pentru personalul angajat al oficiului.
    Art. 10
    In cadrul oficiului functioneaza urmatoarele directii de specialitate:
    a) Directia generala informatica, sinteza si evidenta operativa;
    b) Directia banci, sucursale banci straine, institutii de credit;
    c) Directia institutii financiare;
    d) Directia societati comerciale de asigurare si reasigurare;
    e) Directia agenti economici si persoane fizice;
    f) Directia cooperare si relatii internationale;
    g) Directia juridica;
    h) Directia economic-administrativa;
    i) directii operative teritoriale.
    (2) In cadrul directiilor se organizeaza servicii, birouri si compartimente, prin decizie a plenului oficiului.
    Art. 11
    Coordonarea directiilor se realizeaza de catre membrii oficiului, conform deciziei plenului acestuia.
    Art. 12
    (1) Directia generala informatica, sinteza si evidenta operativa indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) desfasoara activitati de prospectare in vederea cunoasterii:
    - structurii entitatilor si a mediului lor functional din sfera de activitate a oficiului;
    - tendintelor generale ale fenomenului spalarii banilor;
    - efectelor fenomenului spalarii banilor asupra mediului financiar-bancar;
    - evolutiei fenomenului, in vederea identificarii situatiilor in care este justificata luarea unor masuri;
    b) propune plenului oficiului forma rapoartelor care sunt utilizate in procesul de sesizare si de raportare;
    c) organizeaza evidenta centralizata a persoanelor suspecte de spalarea banilor;
    d) organizeaza si coordoneaza sistemul informatic al oficiului;
    e) organizeaza activitatea de registratura, secretariat, birou de documente secrete si arhiva;
    f) elaboreaza programe speciale de instruire a reprezentantilor persoanelor prevazute la art. 8 din Legea nr. 21/1999, organizeaza instruirea acestora, precum si a personalului propriu.
    (2) Directia banci, sucursale banci straine, institutii de credit, Directia institutii financiare, Directia societati comerciale de asigurare si reasigurare, Directia agenti economici si persoane fizice indeplinesc urmatoarele atributii principale pentru sectorul lor de activitate:
    a) realizeaza evidenta specifica a persoanelor fizice si juridice care intra sub incidenta art. 8 din Legea nr. 21/1999;
    b) primesc, analizeaza si prelucreaza informatiile transmise de persoanele fizice si juridice prevazute la art. 8 din Legea nr. 21/1999;
    c) primesc, analizeaza si prelucreaza informatiile transmise de autoritatile cu drept de control financiar si de cele de supraveghere prudentiala ale persoanelor juridice specificate la art. 8 din Legea nr. 21/1999;
    d) verifica informatiile primite, conform art. 5 din Legea nr. 21/1999;
    e) intocmesc rapoarte cu privire la rezultatul verificarilor si le supun dezbaterii plenului oficiului;
    f) elaboreaza materiale de analiza si sinteza sectoriala;
    g) constata si aplica sanctiunile contraventionale prevazute la art. 22 din Legea nr. 21/1999, prin persoanele desemnate in acest scop de plenul oficiului.
    (3) Directia cooperare si relatii internationale indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) asigura legatura si colaborarea, pentru realizarea schimbului de informatii si experienta, cu institutiile straine cu functii asemanatoare, cu alte organisme internationale de specialitate;
    b) organizeaza baza de date privind legislatia si practica internationala in materie;
    c) elaboreaza materialele necesare in vederea participarii reprezentantilor oficiului la seminarii, conferinte internationale, schimburi de experienta, in colaborare cu celelalte directii de specialitate, si aduce la indeplinire programele de asistenta din strainatate.
    (4) Directia juridica indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) asigura asistenta de specialitate in relatiile oficiului cu tertii;
    b) reprezinta oficiul in fata instantelor judecatoresti;
    c) avizeaza pentru legalitate deciziile administrative ale oficiului;
    d) prezinta si difuzeaza in cadrul oficiului actele normative care au incidenta asupra activitatii acestuia.
    (5) Directia economic-administrativa are urmatoarele atributii principale:
    a) asigura, in conditiile legii, fundamentarea si elaborarea proiectului de buget privind veniturile si cheltuielile oficiului si urmareste executia acestuia;
    b) intocmeste darile de seama contabile, potrivit legii;
    c) analizeaza si urmareste cheltuirea cu eficienta a fondurilor aprobate;
    d) asigura aplicarea prevederilor legale cu privire la selectionarea, angajarea si salarizarea personalului;
    e) asigura achizitionarea, gestionarea si administrarea mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar si a altor materiale;
    f) asigura intretinerea si exploatarea parcului auto;
    g) exercita controlul financiar-preventiv asupra operatiunilor din care se nasc, se sting sau se modifica raporturi patrimoniale;
    h) organizeaza inventarierea mijloacelor materiale si banesti ale oficiului;
    i) participa la activitatea de licitatii;
    j) pastreaza si completeaza carnetele de munca;
    k) intocmeste si actualizeaza fisele posturilor, pe baza regulamentelor institutiei, in colaborare cu conducerile directiilor;
    l) intocmeste documentele si indeplineste activitatile necesare pentru angajari, transferari si pentru incetarea raporturilor de munca.
    (6) Directiile operative teritoriale indeplinesc urmatoarele atributii principale:
    - exercita atributiile specifice directiilor prevazute la art. 12 alin. (2) in legatura cu activitatile desfasurate de persoanele fizice si juridice prevazute la art. 8 din Legea nr. 21/1999, de pe raza lor de competenta;
    - executa sarcinile transmise de oficiu;
    - analizeaza evidenta fenomenului de spalare a banilor de pe raza lor de competenta si informeaza oficiul despre principalele concluzii;
    - raspund de gestionarea si de administrarea mijloacelor fixe pe care le au in dotare.
    Art. 13
    Atributiile, sarcinile si raspunderile individuale ale personalului oficiului si al directiilor operative teritoriale se stabilesc prin fisa postului, care se intocmeste in baza Legii nr. 21/1999 si a prezentului regulament si se semneaza de catre salariat si de seful ierarhic.

    CAP. 4
    Conditii de recrutare, de angajare si de promovare a personalului

    Art. 14
    Angajarea personalului in functii se face prin concurs, potrivit legii.
    Art. 15
    In vederea participarii la concursul de angajare in cadrul oficiului si al directiilor operative teritoriale, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
    a) sa aiba numai cetatenie romana;
    b) sa fie absolventi cu diploma de licenta ai unei institutii de invatamant superior economic sau juridic, cu vechimea minima in specialitate prevazuta in nomenclatorul de functii (anexa nr. 2) pentru functiile de expert, consilier juridic si referent de specialitate.
    Pentru activitatea de informatica pot fi angajati absolventi cu diploma de licenta ai unei institutii de invatamant superior de profil.
    Pentru celelalte functii prevazute in nomenclatorul de functii vor fi incadrate persoane care indeplinesc conditiile de studii si de vechime prevazute de acesta;
    c) sa aiba domiciliul in municipiul Bucuresti, pentru candidatii care doresc sa se angajeze in cadrul oficiului, iar in cazul angajarii la una dintre directiile operative teritoriale, sa aiba domiciliul in localitatea in care respectiva structura isi are sediul;
    d) sa aiba exercitiul drepturilor civile si politice;
    e) sa se bucure de o reputatie profesionala si morala nestirbita;
    f) sa nu fi fost condamnati pentru savarsirea vreunei infractiuni;
    g) barbatii sa aiba stagiul militar satisfacut;
    h) sa fie declarati admisi la examenul medical si la testul psihologic.
    Art. 16
    Dosarul de inscriere la concursul pentru angajarea in cadrul oficiului sau al structurilor teritoriale va cuprinde:
    - cererea candidatului;
    - diploma de licenta in original si in copie, in cazul absolventilor invatamantului superior, iar pentru absolventii invatamantului liceal sau profesional, diploma de bacalaureat in original si in copie, respectiv diploma de absolvire a scolii profesionale, in original si in copie;
    - copie de pe livretul militar;
    - curriculum vitae;
    - caracterizare-recomandare de la ultimul loc de munca;
    - certificatul de cazier judiciar;
    - fisa medicala;
    - carnetul de munca;
    - declaratie ca nu a fost judecat sau condamnat in cauze penale si ca nu se afla in curs de cercetare sau de judecata penala.
    Art. 17
    La angajare personalul oficiului si al directiilor operative teritoriale va semna un angajament privind obligatia de a nu divulga informatiile primite in timpul activitatii decat in cazul unei proceduri judiciare, inclusiv dupa incetarea functiei, pe o durata de 5 ani.
    Art. 18
    Personalul angajat in cadrul oficiului ori in structurile acestuia nu poate ocupa nici un post si nu va indeplini nici o functie in institutiile prevazute la art. 8 din Legea nr. 21/1999, concomitent cu calitatea de salariat al oficiului sau al structurilor sale.

    CAP. 5
    Salarizarea si alte drepturi ale personalului angajat in cadrul oficiului si al structurilor sale

    Art. 19
    Salarizarea personalului incadrat in functiile de expert si consilier juridic se face potrivit Legii nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritatii judecatoresti, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 9/1997, iar pentru celelalte functii, potrivit Legii nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza in sectorul bugetar si a indemnizatiilor pentru persoane care ocupa functii de demnitate publica si Legii nr. 40/1991, republicata, cu modificarile ulterioare.
    Art. 20
    (1) Salariile de baza se stabilesc pe functii, in raport cu structura din care face parte personalul angajat.
    (2) Coeficientii de ierarhizare a salariilor de baza sunt prevazuti in nomenclatorul de functii cuprins in anexa nr. 2.
    Art. 21
    Personalul angajat al oficiului are dreptul, in fiecare an calendaristic, la un concediu de odihna si la alte concedii stabilite pentru salariatii din administratia publica in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 250/1992 privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare, republicata, cu modificarile ulterioare.
    Art. 22
    (1) Pentru rezultate deosebite in activitate personalul oficiului poate primi salariu de merit, care face parte din salariul de baza brut.
    (2) Salariul de merit poate fi de pana la 20% din salariul de baza brut si se acorda anual pentru cel mult 50% din numarul total de posturi de experti si consilieri juridici, prevazute in statul de functii al oficiului.
    (3) Pentru celelalte categorii de personal salariul de merit se poate acorda pentru cel mult 25% din numarul de posturi prevazute in statul de functii pentru aceste categorii.
    Art. 23
    (1) Personalul oficiului beneficiaza de spor de vechime in munca de pana la 25%, calculat la salariul de baza brut, corespunzator timpului efectiv lucrat in program normal de lucru, astfel:
    ---------------------------------------
     Transa de vechime         Cota din
      in munca             salariul de baza
    ---------------------------------------
     intre 3 si 5 ani              5%
     de la 5 la 10 ani            10%
     de la 10 la 15 ani           15%
     de la 15 1a 20 de ani        20%
     peste 20 de ani              25%
    ---------------------------------------
    (2) Sporul de vechime se plateste cu incepere de la data de intai a lunii urmatoare celei in care s-a implinit vechimea in munca.
    Art. 24
    Pentru activitatea desfasurata personalul oficiului beneficiaza la sfarsitul anului calendaristic de premii anuale, dupa cum urmeaza:
    - expertii si consilierii juridici, potrivit Legii nr. 50/1996, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - celelalte categorii de personal, potrivit Legii nr. 40/1991, republicata, cu modificarile ulterioare.
    Art. 25
    (1) Membrii oficiului, expertii si consilierii juridici, care sunt detasati sau delegati, beneficiaza de o diurna de 2% din salariul de baza brut, dar nu mai putin decat cuantumul prevazut pentru personalul din unitatile bugetare, de decontarea cheltuielilor de cazare la structuri de primire turistice de categorie de pana la 3 stele inclusiv, precum si a transportului cu trenul clasa 1, vagon de dormit clasa I, avion ori alte mijloace de transport, dupa caz.
    (2) Pentru experti si consilieri juridici cheltuielile de deplasare in strainatate, diurna, cheltuielile de transport si de cazare se acorda potrivit dispozitiilor art. 44 alin. (3) din Legea nr. 50/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (3) Celelalte categorii de personal beneficiaza de drepturile de deplasare in tara si in strainatate, precum si de drepturile de detasare, potrivit reglementarilor aplicabile personalului institutiilor publice.
    Art. 26
    Pentru risc si suprasolicitare neuropsihica expertii si consilierii juridici beneficiaza de un spor de 50% la salariul de baza brut lunar.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 27
    Oficiul are in dotare un parc auto necesar activitatii sale specifice, in structura, numarul de autoturisme si consumul de carburanti prevazute in anexa nr. 3.
    Art. 28
    Prevederile prezentului regulament se completeaza cu dispozitiile legale in vigoare.
    Art. 29
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezentul regulament.

    ANEXA 1
    la regulament

    Numarul maxim de posturi pentru aparatul central = 120
    Numarul maxim de posturi pentru directiile operative teritoriale = 140

                       STRUCTURA ORGANIZATORICA
a Oficiului pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor

                                ___________________
                               |    PRESEDINTE     |
                               |___________________|_________________________
                               | MEMBRII OFICIULUI |                         |
                               |___________________|                         |
                                         |     _______________________       |
                                         |____| DIRECTIA GENERALA     |      |
                                         |    | INFORMATICA, SINTEZA  |      |
                                         |    | SI EVIDENTA OPERATIVA |      |
                                         |    |_______________________|      |
                                         |                                   |
       __________________________________|________________________           |
      |            |           |         |        |               |          |
 _____|____   _____|____  _____|_____    |   _____|_____   _______|______    |
|DIRECTIA  | |DIRECTIA  | |DIRECTIA   |  |  |DIRECTIA   | | DIRECTIA     |   |
|BANCI,    | |INSTITUTII| |SOCIETATI  |  |  |AGENTI     | | COOPERARE    |   |
|SUCURSALE | |FINANCIARE| |COMERCIALE |  |  |ECONOMICI  | | SI RELATII   |   |
|BANCI     | |          | |DE         |  |  |SI         | |INTERNATIONALE|   |
|STRAINE SI| |__________| |ASIGURARE  |  |  |PERSOANE   | |______________|   |
|INSTITUTII|              |SI         |  |  |FIZICE     |      ______________|
|DE CREDIT |              |REASIGURARE|  |  |           |     |
|__________|              |___________|  |  |___________|     |
                                         |                    |
                                         |           _________|________
                                         |          |                  |
                                         |    ______|_______       ____|___
                                         |   |DIRECTIA      |     |DIRECTIA|
                                         |   |ECONOMIC-     |     |JURIDICA|
                                         |   |ADMINISTRATIVA|     |        |
                                         |   |______________|     |________|
                                         |
                                _________|________
                               |DIRECTII OPERATIVE|
                               |    TERITORIALE   |
                               |__________________|

    ANEXA 2

                             NOMENCLATORUL
de functii ale Oficiului National pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor
-------------------------------------------------------------------------------
 Nr.    Denumirea           Coeficientul Vechimea        Functia
crt.    functiei  Nivelul        de      minima     si actul normativ
                  studiilor ierarhizare    in          cu care se
                            a salariilor profesie      asimileaza
                            de baza      - ani -
-------------------------------------------------------------------------------
  1. Consilier        S        5,85         8     Legea nr. 50/1996, modificata
     juridic,                                     si completata prin Ordonanta
     expert                                       Guvernului nr. 9/1997 (anexa
     in aparatul                                  nr. I, pozitia nr. 1)
     propriu al                                  
     oficiului
  2. Expert in        S        5,75         6     Legea nr. 50/1996, modificata
     structuri                                    si completata prin Ordonanta
     teritoriale                                  Guvernului nr. 9/1997 (anexa
                                                  nr. I, pozitia nr. 2)
  3. Referent de      S     1,150 - 3,450   2     Legea nr. 154/1998 (anexa nr.
     specialitate                                 V, pozitia nr. 4)
  4. Referent         M     1,080 - 2,450   2     Legea nr. 154/1998 (anexa nr.
                                                  V, pozitia nr. 17)
  5. Casier-          M     1,200 - 2,175   2     Legea nr. 154/1998 (anexa nr.
     magaziner                                    VIII/2, pozitia nr. 17)
  6. Functionar-      M     1,175 - 2,125   2     Legea nr. 154/1998 (anexa nr.
     arhivar                                      VIII/2, pozitia nr. 20)
  7. Sofer            M     1,350 - 2,450   5     Legea nr. 154/1998 (anexa nr.
                                                  VIII/2, pozitia nr. 30)
  8. Muncitor               1,300 - 2,350   5     Legea nr. 154/1998 (anexa nr.
     calificat                                    VIII/2, pozitia nr. 32)
  9. Muncitor               0,850 - 1,550   2     Legea nr. 154/1998 (anexa nr.
     necalificat                                  VIII/2, pozitia nr. 38)
-------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------
                            Indemnizatiile de conducere in
         Functia            procente din salariul de baza
                                       - % -
    ------------------------------------------------------
     Director general                  45 - 55
     Director                          45 - 50
     Sef serviciu                      25 - 30
     Sef birou                         20 - 25
    ------------------------------------------------------

    NOTA:
    Pentru functiile salarizate in conformitate cu Legea nr. 50/1996, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 9/1997, salariile de baza se vor calcula pe baza coeficientilor de ierarhizare si a valorii in suma bruta corespunzatoare coeficientului de ierarhizare 1,00, stabilita potrivit Ordonantei Guvernului nr. 39/1994, republicata, iar pentru functiile salarizate potrivit Legii nr. 154/1998, valoarea de referinta sectoriala utilizata va fi cea stabilita pentru personalul din administratia publica centrala de specialitate.

    ANEXA 3

               MIJLOACELE DE TRANSPORT SI CONSUMUL DE CARBURANTI
------------------------------------------------------------------------------
                            Tipul                              Consumul
       Unitatea          mijloacelor        Numarul             maxim de
                         de transport       maxim           carburanti pentru
                                            aprobat          un autovehicul
                                            (bucati)          (litri/luna)
------------------------------------------------------------------------------
Oficiul, inclusiv        autoturism           11,                 300
structura operativa                    din care doua pentru
a municipiului                         activitati specifice
Bucuresti
Structuri operative*)    autoturism           14                  300
                                                                             
    *) Dupa data de 1 ianuarie 2000.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 413/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 413 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu