Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 3 din 12 iunie 2010

pentru modificarea si completarea Hotararii Congresului Uniunii Nationale a Practicienilor în Insolventa din Romania nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului de organizare si functionare si a Codului de etica profesionala si disciplina ale Uniunii Nationale a Practicienilor în Insolventa din Romania

ACT EMIS DE: UNIUNEA NATIONALA A PRACTICIENILOR IN INSOLVENTA DIN ROMANIA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 591 din 20 august 2010



In temeiul art. 46 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolventă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 254/2007, cu modificările şi completările ulterioare,

Congresul Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România, reunit la Mamaia în ziua de 12 iunie 2010, hotărăşte:

Art. I. - Hotărârea Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului de organizare şi funcţionare şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 839 şi 839 bis din 7 decembrie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

I. In titlul şi în cuprinsul hotărârii, sintagma „Statutul de organizare şi funcţionare al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România" se înlocuieşte cu sintagma „Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolventă".

II. Statutul de organizare şi funcţionare al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România, cuprins în anexa nr. I la hotărâre, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Sintagma „Statutul de organizare şi funcţionare al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România" se modifică şi va avea următorul cuprins: „Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolventă".

2. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 1. - Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolventă din România (UNPIR), denumită în continuare Uniune, este persoană juridică de utilitate publică, autonomă şi fără scop lucrativ, din care fac parte practicienii în insolventă, în condiţiile stabilite de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolventă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 254/2007, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare O.U.G."

3. La articolul 6, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) In exercitarea dreptului de autoreglementare, prevăzut la art. 46 din O.U.G, statutul, regulamentele, codul de etică al profesiei şi procedura disciplinară se adoptă prin hotărâri ale Congresului Uniunii, iar instrucţiunile şi normele interne, prin decizii ale Consiliului naţional de conducere şi ale Adunării reprezentanţilor permanenţi ai UNPIR."

4. La articolul 8, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Practicianul în insolventă nu îşi poate organiza şi desfăşura activitatea concomitent în mai multe forme de organizare şi nu poate avea calitatea de asociat decât într-o singură societate civilă profesională, cu excepţia constituirii de filiale ale SPRL, în care este partener."

5. La articolul 9, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) La schimbarea formei de exercitare a profesiei, pentru operaţiunile legate de înregistrările în Tabloul practicienilor în insolventă din Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolventă din România (denumit în continuare Tabloul UNPIR) şi cele în Registrul formelor de organizare se va percepe o taxă al cărei cuantum va fi stabilit de Congresul Uniunii."

6. La articolul 10, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Persoanele juridice române pot fi înregistrate în Registrul formelor de organizare şi înscrise în Tabloul UNPIR dacă îndeplinesc condiţiile stabilite la art. 9-23 din O.U.G."

7. La articolul 10, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Persoanele juridice străine pot fi înregistrate în Registrul formelor de organizare si înscrise în Tabloul UNPIR în condiţiile art. 26 din O.U.G."

8. La articolul 12, alineatul (11) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(11) Membrii Uniunii care solicită trecerea din secţiunea persoanelor incompatibile în cea a persoanelor compatibile trebuie să facă dovada calităţii de avocat, expert contabil, contabil autorizat, evaluator, auditor financiar, arbitru, mediator, conciliator, expert financiar sau expert tehnic judiciar cu legitimaţia vizată la zi a corpului profesional, precum şi dovada calităţii de asociat într-o societate profesională ori într-un cabinet individual sau dovada de angajare în cadrul profesiei prin carte de muncă ori contract."

9. La articolul 12, alineatul (13) se abrogă.

10. La articolul 121, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 121. - (l)Asociatul unic din Intreprinderea Profesională Unipersonală cu Răspundere Limitată, precum şi asociatul coordonator al SPRL nu pot fi angajaţi în propriile societăţi."

11. La articolul 20, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,b) stabileşte cuantumul cotizaţiei anuale, la care se adaugă contribuţia pe tranşe de venit pentru venitul brut realizat în anul anterior, nivelul taxei de participare la examenul de acces în profesie şi la cel pentru dobândirea calităţii de practician definitiv, cuantumul taxei de înscriere în Tabloul UNPIR şi în Registrul formelor de organizare, precum şi taxele percepute pentru operaţiuni legate de Registrul formelor de organizare."

12. La articolul 21, după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:

,,d) aprobă, modifică şi completează tarifele şi standardele de cost pentru cheltuielile de procedură ce se plătesc din fondul de lichidare constituit conform art. 4 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare."

13. La articolul 23, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 23. - (1) Preşedintele Uniunii este ales de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani. Preşedintele Uniunii este şi preşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii.

(2) In cazul în care preşedintele nu îşi mai poate îndeplini atribuţiile, mandatul este preluat de prim-vicepreşedinte."

14. La articolul 23, alineatul (3) se abrogă.

15. La articolul 26, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 26. - (1) Consiliul naţional de conducere al Uniunii este format din 15 membri titulari, dintre care un preşedinte, un prim-vicepreşedinte, 2 vicepreşedinţi, 11 membri, precum şi 5 membri supleanţi, aleşi de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani."

16. La articolul 28 alineatul (1), literele a), c), e) şi j) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,a) acordă aviz pentru înfiinţarea filialelor judeţene şi urmăreşte funcţionarea acestora;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

c) desfiinţează o filială constituită în cazul în care numărul practicienilor în insolvenţă definitivi şi compatibili din cadrul filialei respective scade sub cel stabilit la art. 32 alin. (3) şi în cazul în care majoritatea membrilor filialei solicită aceasta. Membrii filialei astfel desfiinţate, precum şi cei ai filialelor care nu au primit aviz vor fi rearondaţi unei filiale învecinate stabilite de Consiliul naţional de conducere. Patrimoniul filialelor care sunt desfiinţate trece, de drept, la filiala învecinată în care vor fi înscrişi membrii;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

e) aprobă înscrierea/radierea cabinetelor individuale de insolvenţă, a societăţilor civile profesionale, precum şi a filialelor acestora în/din Registrul formelor de organizare;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

j) soluţionează contestaţiile împotriva hotărârilor Comisiei superioare de disciplină privind membrii comisiilor de disciplină ale filialelor şi ai consiliilor de conducere ale filialelor."

17. La articolul 28 alineatul (1), literele b) şi g) se abrogă.

18. La articolul 28 alineatul (1), după litera e) se introduce o nouă literă, litera e1), cu următorul cuprins:

,,e1) aprobă înscrierea/radierea în/din Tabloul UNPIR."

19. La articolul 28, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:

„(4) Deciziile disciplinare pronunţate de Consiliul naţional de conducere al Uniunii, cu privire la membrii comisiilor de disciplină ale filialelor şi ai consiliilor de conducere ale filialelor, pot fi atacate la Curtea de Apel Bucureşti în termen de 30 de zile de la comunicare."

20. După articolul 28 se introduc nouă noi articole, articolele 281-289, cu următorul cuprins:

„Art. 281. - (1) Litigiul dintre practicienii în insolvenţă cu privire la relaţiile profesionale, precum cele care se nasc din contracte de colaborare sau de salarizare, cele dintre asociaţi sau care privesc conlucrarea între diferitele forme de exerciţiu al profesiei, poate fi soluţionat, la cererea părţii interesate, pe calea concilierii.

(2) Conciliatorul va fi ales de preşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii dintre practicienii cu ţinută morală şi profesională deosebită.

Art. 282. - (1) Conciliatorul poate proceda la consultarea părţilor fie împreună, fie separat pentru a constata punctele asupra cărora există divergenţă şi modalităţile în care interesele părţilor pot fi conciliate.

(2) La sfârşitul concilierii, conciliatorul va redacta un proces-verbal semnat şi de părţi în care va consemna concilierea acestora.

(3) In caz de eşec parţial sau total al concilierii, procesul-verbal va cuprinde pretenţiile asupra cărora părţile au convenit sau, după caz, punctele asupra cărora părţile au opinii diferite şi vor fi comunicate preşedintelui CNC.

Art. 283. - (1) Când litigiul dintre practicienii în insolvenţă nu a putut fi soluţionat prin conciliere, partea interesată poate declanşa procedura arbitrajului, care va fi supusă dispoziţiilor art. 343-368 din Codul de procedură civilă şi dispoziţiilor de mai jos.

(2) Petentul va sesiza preşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii printr-o cerere în care va expune obiectul litigiului, situaţia de fapt şi temeiul de drept.

(3) Cererea de arbitrare va cuprinde numele sau denumirea pârâtului, obiectul litigiului, situaţia de fapt, probele, temeiurile de drept şi numele arbitrului propus.

(4) Cererea, precum şi înscrisurile care o însoţesc vor fi depuse în atâtea exemplare câte părţi sunt şi unul pentru preşedinte.

Art. 284. - (1) Primind cererea de arbitrare, preşedintele Uniunii o va comunica părţii reclamate, care va fi invitată să-şi precizeze, în scris, punctul de vedere.

(2) In cazul în care pârâtul este o formă asociativă de exercitare a profesiei, comunicarea se face către reprezentantul acesteia.

(3) Pârâtul, în termen de 15 zile de la primirea cererii, va depune întâmpinare în care va arăta punctul său de vedere asupra faptelor expuse în cererea de arbitrare. In acelaşi termen poate formula cerere reconvenţională care va îndeplini aceleaşi condiţii de formă ca şi cererea de arbitrare.

Art. 285. - (1) In cazul în care părţile nu se înţeleg asupra persoanei arbitrului, preşedintele Uniunii va desemna un membru al Uniunii care se bucură de o autoritate profesională şi morală deosebită.

(2) Activitatea arbitrului poate fi remunerată potrivit regulilor stabilite de preşedintele UNPIR.

(3) Practicianul în insolvenţă desemnat ca arbitru poate refuza această însărcinare fără o justificare întemeiată, preşedintele urmând a desemna o altă persoană.

Art. 286. - (1) In procedura arbitrală, părţile pot fi asistate de un avocat sau un consilier juridic, angajat al societăţii profesionale respective.

(2) In toate cazurile arbitrajul va respecta principiul contradictorialităţii. In acest sens o copie a tuturor actelor depuse de una dintre părţi va fi comunicată celeilalte părţi.

(3) Şedinţele de arbitraj nu sunt publice.

Art. 287. - Dacă părţile nu convin altfel, litigiul se va soluţiona exclusiv în drept. In toate cazurile se vor avea în vedere uzanţele profesionale şi regulile deontologice.

Art. 288. - (1) Fiecărei părţi i se va comunica o copie a hotărârii arbitrale.

(2) Executarea hotărârii arbitrale se realizează în condiţiile art. 367 şi 368 din Codul de procedură civilă.

Art. 289. - In situaţia în care preşedintele Uniunii este implicat într-un litigiu arbitrai de natura celui prevăzut la articolele de mai sus, atribuţiile prevăzute la art. 283, 284 şi 285 din prezentul statut vor fi exercitate de prim-vicepreşedintele CNC."

21. La articolul 29, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 29. - (1) Comisia superioară de disciplină a Uniunii funcţionează pe lângă Consiliul naţional de conducere al Uniunii şi este compusă din 7 membri titulari (un preşedinte şi 6 membri) şi 3 membri supleanţi, desemnaţi de Congresul Uniunii pentru o perioadă de 4 ani dintre practicienii în insolvenţă aflaţi în evidenţa Uniunii care se bucură de autoritate profesională şi morală deosebită. Membrii Comisiei superioare de disciplină a Uniunii pot fi realeşi pentru încă 4 ani."

22. La articolul 29 alineatul (2), litera i) se abrogă.

23. La articolul 29 alineatul (2), litera j) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,j) dispune strămutarea plângerilor disciplinare, în condiţiile stabilite de Regulamentul privind procedura disciplinară şi aplicarea sancţiunilor, sau orice alte măsuri necesare înfăptuirii justiţiei disciplinare."

24. La articolul 30 litera a), a cincea liniuţă se modifică şi va avea următorul cuprins:

„- Registrul formelor de organizare, Tabloul UNPIR;".

25. La articolul 30, litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,d) efectuează operaţiunile tehnice de evidenţă a membrilor, în vederea întocmirii şi actualizării Tabloului Uniunii, precum şi a Registrului formelor de organizare;".

26. Articolul 32 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 32. - (1) Filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti se constituie cu avizul Consiliului naţional de conducere al Uniunii, cu un număr minim de 12 membri persoane fizice compatibile. La data îndeplinirii numărului minim de membri este obligatorie constituirea filialei UNPIR.

(2) In cazul constituirii filialelor conform alin. (1), Consiliul naţional de conducere va asigura un ajutor financiar destinat achiziţionării dotărilor necesare funcţionării.

(3) In cazul scăderii numărului minim de membri ai filialei prevăzut la alin. (1), filiala se desfiinţează prin hotărâre a membrilor rămaşi, urmând ca aceştia să fie rearondaţi în baza deciziei Consiliului naţional de conducere la o altă filială."

27. La articolul 37, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) In cazul în care un membru titular nu îşi mai poate îndeplini atribuţiile înlăuntrul mandatului de 4 ani din motive de sănătate sau este demisionar, sancţionat ori incompatibil, va elibera locul din cadrul consiliului de conducere al filialei, loc ce va fi ocupat de un membru supleant, desemnat prin vot secret de consiliu. In cazul în care membrul titular este preşedintele consiliului de conducere al filialei, funcţia acestuia va fi ocupată de membrul consiliului care a obţinut cel mai mare număr de voturi la precedentele alegeri."

28. La articolul 37, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins

„(5) In cazul în care, din diverse motive, se constată imposibilitatea constituirii numărului minim de membri titulari ai consiliului de conducere sau ai comisiei de disciplină, membrii rămaşi vor convoca adunarea generală în vederea completării organelor de conducere sus-menţionate."

29. La articolul 38, litera e) se abrogă.

30. La articolul 38, litera k) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,k) înaintează, în termen de 15 zile de la data adunării generale, Secretariatului general al Uniunii o caracterizare a candidatului/candidaţilor desemnat/desemnaţi de adunare pentru organele centrale de conducere ale Uniunii, relevând: calităţile morale şi profesionale, realizările din activitatea de practician în insolvenţă, implicarea în acţiunile întreprinse de consiliul de conducere al filialei, precum şi în cele de pregătire profesională etc."

31. La articolul 41, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(6) Consiliul naţional de conducere al Uniunii va desemna comisiile de analizare a contestaţiilor şi de supraveghere a desfăşurării examenului. Preşedintele comisiei de supraveghere a examenului este, de regulă, vicepreşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii, responsabil cu organizarea. Preşedintele comisiei de analizare a contestaţiilor este, de regulă, prim-vicepreşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii."

32. La articolul 42 alineatul (1), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,c) copie legalizată de pe diploma de licenţă în drept sau ştiinţe economice;".

33. La articolul 42, alineatul (3) se abrogă.

34. Articolul 431 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 431. - (1) Persoanele care au promovat examenul pentru dobândirea calităţii de practician în insolvenţă vor solicita înscrierea în Tabloul UNPIR în termen de 6 luni de la data promovării examenului.

(2) Persoanele care nu solicită înscrierea în termenul prevăzut la alin. (1) pierd dreptul de a mai solicita înscrierea în Tabloul UNPIR."

35. La articolul 44, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Examenul de definitivat se va organiza anual, la acesta putând participa numai practicienii în insolvenţă stagiari care au efectuat stagiul complet de pregătire profesională."

36. La articolul 48, literele d) şi f) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,d) copie legalizată de pe diploma de licenţă în drept;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

f) extras de pe carnetul de muncă sau adeverinţă din care să rezulte dovada exercitării funcţiei de judecător-sindic de cel puţin 5 ani sau 10 ani pentru judecător, notar ori avocat."

37. Articolul 49 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 49. - Cererile persoanelor care solicită dobândirea calităţii de practician în insolvenţă cu scutire de examen şi stagiu vor fi analizate de Consiliul naţional de conducere."

38. La articolul 50, partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 50. - Consiliul naţional de conducere are următoarele atribuţii:".

39. La articolul 50, literele c) şi d) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,c) poate verifica cunoştinţele solicitantului cu privire la organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă;

d) emite decizia de admitere în profesie, refuzul de autorizare sau, după caz, necesitatea completării dovezilor impuse de lege."

40. La articolul 51, alineatul (1) se abrogă.

41. La articolul 51 alineatul (2), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,d) achitarea taxei de înscriere în Tabloul UNPIR şi a cotizaţiei pe anul în curs în termen de 30 de zile de la data comunicării deciziei de admitere;".

42. Articolul 511 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 511. - (1) Persoanele care au calitatea de avocat şi care solicită primirea în profesie cu scutire de examen şi de perioadă de stagiu vor solicita înscrierea în Tabloul UNPIR în termen de 3 luni de la primirea deciziei de admitere în profesie.

(2) Persoanele care nu solicită înscrierea în termenul prevăzut la alin. (1) pierd dreptul de a mai solicita înscrierea în Tabloul UNPIR."

43. Titlul secţiunii a 4-a se modifică şi va avea următorul cuprins:

„SECŢIUNEA a 4-a

Inregistrarea în Registrul formelor de organizare a persoanelor juridice străine"

44. La articolul 53, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Pentru societăţile profesionale de insolvenţă din statele membre ale Uniunii Europene nu este necesară existenţa unor convenţii bilaterale."

45. La articolul 54, alineatele (1) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 54. - (1) Fiecare practician în insolvenţă definitiv şi compatibil are obligaţia să urmeze un stagiu de pregătire profesională în decursul unui an calendaristic, sub sancţiunea suspendării din profesie.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(6) Seminarele vor avea caracter interactiv."

46. La articolul 54, alineatul (7) se abrogă.

47. La articolul 55, alineatele (4), (41) şi (42) se abrogă.

48. Titlul capitolului VIII se modifică şi va avea următorul cuprins:

„CAPITOLUL VIII

Registrul formelor de organizare. Conţinut, înscriere"

49. La articolul 57, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 57. - (1) In Registrul formelor de organizare sunt înregistrate societăţile civile profesionale cu personalitate juridică, filialele acestora şi cabinetele individuale de insolvenţă, precum şi celelalte forme asociative de organizare profesională, prevăzute şi constituite în conformitate cu dispoziţiile din O.U.G.

(2) Elementele supuse înregistrării în Registrul formelor de organizare computerizat pentru societăţile profesionale cu personalitate juridică şi filialele acestora sunt cele prevăzute la art. 66 alin. (1) din O.U.G."

50. La articolul 57, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (21), cu următorul cuprins:

„(21) Elemente supuse înregistrării în Registrul formelor de organizare computerizat pentru cabinetele individuale de insolvenţă sunt cele prevăzute la art. 66 alin. (11) din O.U.G."

51. La articolul 57 alineatul (3), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,c) oricare alt act prevăzut de O.U.G. sau de prezentul statut, depus ulterior înregistrării în Registrul formelor de organizare;".

52. La articolul 57 alineatul (3), după litera c) se introduc patru noi litere, literele d), e), f) şi g), cu următorul cuprins:

,,d) informaţii financiare, prezentate anual, care trebuie să conţină veniturile realizate din activitatea de insolvenţă;

e) menţiuni cu privire la schimbarea formei de exercitare a profesiei;

f) durata societăţii;

g) modul de transformare, reorganizare, dizolvare şi lichidare."

53. La articolul 57, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Dovada înregistrării în Registrul formelor de organizare se face prin emiterea unui certificat de înregistrare a societăţii, al cărui format şi conţinut vor fi stabilite prin decizie a CNC al Uniunii."

54. La articolul 57, după alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (51), cu următorul cuprins:

„(51) Este interzis ca în acelaşi sediu social să funcţioneze două sau mai multe forme de organizare profesională de practicieni în insolvenţă. Prin sediu social se înţelege unitatea locativă distinctă din punct de vedere funcţional, deţinută în baza unui titlu locativ propriu. Filiala UNPIR unde este înscrisă forma de organizare profesională va desemna dintre membri un raportor care să verifice şi să ateste întrunirea condiţiilor de desfăşurare a activităţii într-un spaţiu locativ distinct care să asigure independenţa funcţională şi păstrarea confidenţialităţii cu privire la activitatea desfăşurată."

55. La articolul 57, alineatele (6) şi (7) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(6) Este interzisă înscrierea în Registrul formelor de organizare a unei societăţi cu denumire identică sau asemănătoare cu a uneia deja înregistrate, atât în denumirea întreagă, cât şi în cuvintele ce o compun, inclusiv cele care sugerează o prescurtare sau iniţiale, cu excepţia sintagmelor utilizate în profesie (insolvenţă, insolvent, judiciar, expert etc). Filialele constituite de către o societate profesională, conform prevederilor prezentului statut, vor fi înscrise în Registrul formelor de organizare cu o denumire care va îngloba denumirea societăţii profesionale constitutive şi cuvântul «filiala», urmat de denumirea judeţului pe raza căruia se constituie aceasta.

(7) Formatul Registrului formelor de organizare este prevăzut în anexa nr. 7."

56. Titlul capitolului IX se modifică şi va avea următorul cuprins:

„CAPITOLUL IX

Inregistrarea în Registrul formelor de organizare"

57. La articolul 58, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 58. - (1) SPRL se constituie, în baza unui contract de societate, prin asocierea a cel puţin 2 practicieni în insolvenţă, în condiţiile art. 9 din O.U.G. Contractul de societate, în formă scrisă, se înregistrează la Uniune în Registrul formelor de organizare, la data aprobării cererii de înscriere în Tabloul UNPIR de către Consiliul naţional de conducere al Uniunii. Contractul de societate poate dobândi dată certă şi în condiţiile dreptului comun.

(2) Contractul de societate al SPRL va cuprinde în mod obligatoriu elementele prevăzute la art. 12 din O.U.G."

58. La articolul 58, alineatul (3) se abrogă.

59. La articolul 58, alineatele (4), (5), (6) şi (7) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(4) Lipsa din contract a oricărei clauze obligatorii atrage refuzul înregistrării la Uniune în Registrul formelor de organizare. Asociaţii, împreună sau oricare dintre ei, precum şi persoana desemnată de aceştia să reprezinte societatea în raporturile cu terţii pot complini lipsa clauzei obligatorii din contract.

(5) Filialele societăţilor profesionale cu răspundere limitată au regimul juridic al societăţii-mamă. Acestea sunt obligate să achite taxa anuală şi să se asigure profesional pentru plafonul minim de asigurare profesională. Contribuţia anuală pe tranşe de venituri se plăteşte la filiala Uniunii pe raza căreia funcţionează. Veniturile societăţii profesionale constitutive care provin din excedentul de numerar al filialei sau filialelor pe care le-a constituit nu se vor supune contribuţiei pe tranşe de venituri la filiala Uniunii în care cea dintâi este înscrisă.

(6) Filiala constituită cu aportul integral al unei societăţi profesionale poate fi înfiinţată prin hotărâre a adunării generale, Infiinţarea filialei se va face printr-un contract, semnat în numele societăţii profesionale de către asociatul coordonator al acesteia, împuternicit prin hotărârea adunării generale a societăţii prin care s-a decis constituirea filialei.

(7) Filiala va putea fi constituită şi prin asocierea unei societăţi profesionale cu răspundere limitată cu unul sau mai mulţi practicieni în insolvenţă, persoane fizice sau juridice. Asociaţii persoane fizice trebuie să fie practicieni în insolvenţă compatibili. Filiala nu se va putea constitui decât cu practicieni în insolvenţă care nu sunt asociaţi în cadrul societăţii-mamă. Pentru a exista filiala, o societate profesională cu răspundere limitată trebuie să deţină cel puţin 50%+1 din capitalul social necesar constituirii filialei."

60. La articolul 58, alineatul (8) se abrogă.

61. La articolul 59, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) In măsura compatibilităţii lor, contractul IPURL va cuprinde aceleaşi elemente cu cele menţionate pentru SPRL la art. 58 alin. (2)."'

62. La articolul 62 alineatul (2), literele a) şi b) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,a) persoanele fizice române compatibile depun cererea de înscriere la filiala Uniunii pe a cărei rază teritorială îşi vor desfăşura activitatea;

b) persoanele fizice române incompatibile depun cererea de înscriere la filiala Uniunii pe a cărei rază teritorială îşi au domiciliul stabil;".

63. La articolul 62, alineatele (3) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(3) Cererea de înscriere se supune aprobării Consiliului naţional de conducere al Uniunii. Secretariatul general al Uniunii eliberează decizia de înscriere, care va conţine principalele date de identificare ale practicianului în insolvenţă, precum şi codul numeric din Tabloul UNPIR şi, respectiv, numărul de înregistrare din Registrul formelor de organizare.

(4) Codul numeric al practicianului în insolvenţă este personalizat şi are două componente, una formată dintr-o cifră sau o cifră şi o literă, reprezentând apartenenţa la una dintre secţiunile ori subsecţiunile Tabloului Uniunii (1 A, 1B, 1C, 1D, 2A, 2B, 3, 4, 5 şi 6), iar cea de-a doua formată din 4 cifre care reprezintă numărul alocat persoanei înregistrate."

64. La articolul 62, după alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (7), cu următorul cuprins:

„(7) Formele asociative permise de O.U.G. vor fi înscrise la rubrica «Menţiuni» din Subsecţiunea corespunzătoare fiecărei forme de organizare profesională parte a contractului de asociere."

65. La articolul 64, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 64. - (1) Tabloul Uniunii se reactualizează lunar pe site-ul oficial al Uniunii şi se publică periodic în Monitorul Oficial al României, Partea I bis, prin grija Secretariatului general al Uniunii."

66. La articolul 64, alineatul (2) se abrogă.

67. La articolul 67 alineatul (3), după litera c) se introduce o nouă literă, litera c1), cu următorul cuprins:

,,c1) taxa de verificare a cererii şi a documentelor privind dobândirea calităţii de practician în insolvenţă, fără examen şi cu scutire de stagiu;".

68. La articolul 67 alineatul (3), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,d) taxele percepute pentru operaţiuni legate de Registrul formelor de organizare, în cuantumul prevăzut în anexa nr. 4;".

69. La articolul 69 alineatul (1), literele a) şi d) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,a) taxele de înscriere la examen şi de verificare a cererii şi a documentelor privind dobândirea calităţii de practician în insolvenţă fără examen şi cu scutire de stagiu se constituie venit la bugetul Uniunii;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

d) veniturile realizate din încasarea taxelor pentru operaţiunile legate de Registrul formelor de organizare se constituie venit la bugetul Uniunii;".

70. La articolul 72, alineatul (2) se abrogă.

71. La articolul 72, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Sumele virate de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în contul Uniunii vor fi redistribuite în conturile deschise la filialele Uniunii, conform încasărilor înregistrate pe raza teritorială a filialelor respective."

72. La articolul 73, alineatele (3), (4), (5), (6) şi (7) se abrogă.

73. La articolul 73, alineatul (8) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(8) In cazul în care un practician este numit de directorul oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal şi/sau de persoana ori de persoanele desemnate din cadrul registrului într-un dosar în temeiul Legii nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, sau al Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, fiindu-i fixat un onorariu şi, ulterior, prin trecerea la procedura simplificată prevăzută de Legea nr. 85/2006, cu modificările şi completările ulterioare, îi mai este stabilit un onorariu, eventual şi cheltuieli de procedură de către judecătorul-sindic, practicianul în insolvenţă va solicita un singur onorariu din fondul de lichidare. Această plată se va face pentru deconturile înaintate în dosarul trecut în procedura simplificată prevăzută de legea privind procedura insolvenţei."

74. La articolul 731 alineatul (1), literele a) şi c) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,a) sentinţa/încheierea/rezoluţia, în original sau copie conformă cu originalul, prin care judecătorul-sindic/judecătorul-delegat/directorul oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal şi/sau persoana desemnată din cadrul registrului comerţului stabileşte onorariul de achitat, respectiv cheltuielile de procedură;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

c) factură fiscală."

75. La articolul 731, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Pentru decontarea din fondul de lichidare, în situaţia în care din sentinţă sau din încheiere nu rezultă în mod expres faptul că debitoarea deţine bunuri sau sume de bani în averea sa, filiala Uniunii poate solicita orice raport întocmit pe parcursul procedurii (de observaţie, administrare sau lichidare), bilanţul de la începutul lichidării, inventarul bunurilor societăţii debitoare, adeverinţă eliberată de serviciile de impozite şi taxe, eventual certificatul de radiere şi/sau orice alte documente justificative."

76. La articolul 731, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:

„(5) Decontul final prevăzut de art. 21 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 116/2009 pentru instituirea unor măsuri privind activitatea de înregistrare în registrul comerţului, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 84/2010, se aprobă de către Consiliul de conducere al filialei UNPIR pe raza căreia se află sediul debitoarei."

77. După articolul 731 se introduce un nou articol, articolul 732 , cu următorul cuprins:

„Art. 732. - (1) Plata onorariilor practicienilor în insolvenţă ce sunt achitate din fondul de lichidare constituit conform art. 4 din Legea nr. 85/2006, cu modificările şi completările ulterioare, se va face, în ordinea vechimii, la următoarele tarife:

a) 3.000 lei, stabilit în baza hotărârii judecătoreşti pentru procedurile de insolvenţă deschise în baza Legii nr. 85/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru practicienii în insolvenţă înregistraţi cu vector fiscal de TVA onorariul va fi în limita a 3.000 lei, exclusiv TVA;

b) 1.000 lei, prevăzut la art. 21 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 116/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 84/2010, pentru procedurile de lichidare derulate în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru practicienii în insolvenţă înregistraţi cu vector fiscal de TVA onorariul va fi în limita a 1.000 lei, exclusiv TVA.

(2) Cheltuielile de procedură admise la plata din fondul de lichidare sunt constituite din cheltuielile necesare pentru taxe, timbre, notificări, convocări şi comunicări ale actelor aferente procedurii.

(3) Constituie de asemenea cheltuieli de procedură admise la plata din fondul de lichidare cheltuielile de deplasare impuse de necesitatea prezentării practicianului în insolvenţă la termenele de judecată fixate în litigii în care debitoarea este parte, în cazul acelor litigii aflate pe rolul instanţelor de judecată din afara localităţii de sediu a practicianului. Cheltuielile de transport astfel efectuate se justifică pe baza decontului de deplasare vizat de instanţă, la care sunt ataşate tichetele de transport sau bonul fiscal, în limita unui consum de combustibil de 7,5 1/100 km.

(4) Sunt de asemenea cheltuieli de procedură admise la plata din fondul de lichidare cheltuielile de arhivare a documentelor debitoarei. Standardul de cost pentru decontarea operaţiunilor de verificare, selecţionare, inventariere şi legare este echivalentul a 35 euro/ml, iar pentru depozitare 1 euro/ml/lună.

(5) Cheltuielile de procedură efectuate conform alin. (4), în procedurile de insolvenţă reglementate de Legea nr. 85/2006, cu modificările şi completările ulterioare, sunt achitate din fondul de lichidare numai în măsura în care sunt aprobate de instanţa de judecată prin încheiere/sentinţă.

(6) In conformitate cu art. 21 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 116/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 84/2010, decontul final al cheltuielilor de procedură efectuate în legătură cu lichidarea unei societăţi comerciale, în temeiul dispoziţiilor Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, se face de către filiala UNPIR pe raza căreia se află sediul debitoarei, pe baza documentelor justificative ataşate cererii de plată depuse de lichidator.

(7) Nu reprezintă cheltuieli de procedură, ci sunt cheltuieli proprii ale cabinetului sau ale societăţii profesionale următoarele: cheltuielile de transport [altele decât cele prevăzute la alin. (3)], cheltuielile de funcţionare a sediului profesional, consumabile, abonamente, cotizaţii profesionale, asigurări de răspundere şi alte cheltuieli indirecte."

78. La articolul 74, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 74. - (1) Evidenţa operaţiunilor contabile legate de fondul de lichidare se va ţine centralizat pe filială, pe baza monografiei contabile aprobate de Consiliul naţional de conducere al Uniunii."

79. La articolul 741, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) In cazul în care filiala societăţii profesionale este numită prin încheiere într-un dosar, aceasta va vira sumele colectate prin plata procentului de 2% la filiala UNPIR unde îşi are sediul filiala societăţii profesionale."

80. La articolul 741, după alineatul (7) se introduce un nou alineat, alineatul (8), cu următorul cuprins:

„(8) Comisia de cenzori a filialei poate verifica, prin sondaj, preluarea cotei de 2% din sumele recuperate în cadrul procedurilor de insolvenţă de către forma de exercitare a profesiei. Practicienii în insolvenţă au obligaţia să pună la dispoziţia comisiei de cenzori actele necesare verificării cotei de 2%."

81. La articolul 75, punctele 4 şi 12 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„4. neplata primei de asigurare prevăzută la art. 41 alin. (6) din O.U.G. privind neîndeplinirea obligaţiei de asigurare profesională până la expirarea perioadei de suspendare;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

12. necomunicarea în termen de 30 de zile a schimbărilor intervenite în legătură cu datele înscrise în Tabloul UNPIR şi în Registrul formelor de organizare;".

82. La articolul 83, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 83. - (1) Abaterile disciplinare săvârşite de membrii unei filiale se analizează de către comisia de disciplină a acesteia, în primă instanţă şi în complet de 3 membri, care aplică sancţiunile prevăzute la art. 69 alin. (1) din O.U.G., potrivit limitelor stabilite la art. 76-82."

83. La articolul 83, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(5) Regulamentul privind procedura disciplinară este prevăzut în anexa nr. 3."

84. La anexa nr. 1 la statut, paragraful 7 se modifică şi va avea următorul conţinut:

„Preşedintele Comisiei de analizare a contestaţiilor este, de regulă, prim-vicepreşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii."

85. Titlul anexei nr. 3 la statut se modifică şi avea următorul cuprins:

„REGULAMENT

privind procedura disciplinară"

86. La anexa nr. 3 la statut, la articolul 19, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 19. - (1) Decizia disciplinară este obligatorie faţă de părţi şi de organele profesiei de la data pronunţării sau comunicării dacă partea nu a fost prezentă la data pronunţării."

87. La anexa nr. 3 la statut, la articolul 19, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:

„(4) Hotărârile comisiilor de disciplină produc efecte juridice din momentul pronunţării dacă partea fost prezentă sau din momentul comunicării dacă partea nu a fost prezentă la momentul pronunţării. Simpla exercitare a căii de atac nu suspendă efectele hotărârii atacate în lipsa unei decizii de suspendare a efectelor hotărârii atacate."

88. Anexa nr. 4 la statut se modifică şi va avea următorul cuprins:

„NIVELUL TAXELOR

pentru operaţiunile legate de Registrul formelor de organizare

Se vor percepe taxe pentru operaţiunile legate de Registrul formelor de organizare, pentru:

A. Pentru societăţile profesionale:

1. cerere disponibilitate denumire/opţiune denumire                         50 lei

2. cerere înregistrare societate profesională/ înregistrare                 400 lei

3. eliberare certificat de înregistrare                                               200 lei

4. cerere de îndreptare eroare materială/operare/ dovada                30 lei

5. cerere de furnizare informaţii/extras registru                               100 lei

6a) cerere de eliberare acte/duplicat certificat de înregistrare            50 lei

6b) cerere de eliberare acte/copii certificate                                     50 lei/act

7. cerere de preschimbare certificat de înregistrare                         100 lei

B. Pentru cabinetele individuale şi cabinete asociate:

1. cerere de înregistrare cabinet/cabinete asociate                           200 lei

2. eliberare certificat de înregistrare                                                100 lei

3. cerere de îndreptare eroare materială/operare/ dovada                  30 lei

4. cerere de furnizare informaţii/extras registru                                 100 lei

5a) cerere de eliberare acte/duplicat certificat de înregistrare             50 lei

5b) cerere de eliberare acte/copii certificate                                      50 lei

6. cerere de preschimbare certificat de înregistrare                            50 lei."

89. La anexa nr. 5 la statut, capitolul I se modifică şi va avea următorul cuprins:

„CAPITOLUL I

Nivelul taxelor şi cotizaţiilor

Art. 1. - Taxa de înscriere la examenul de dobândire a calităţii de practician în insolvenţă va fi de 800 lei.

Art. 2. - Taxa de verificare a cererii şi a documentelor doveditoare pentru persoanele care cer înscrierea în Uniune fără examen şi cu scutire de stagiu va fi de 500 lei.

Art. 3. - taxa de înscriere în Tabloul UNPIR va fi de:

a) 800 lei pentru persoane fizice care au promovat examenul de acces în profesie;

b) 6.000 lei pentru persoanele fizice care beneficiază de înscrierea în profesie cu scutire de examen şi stagiu de pregătire profesională;

c) 1.000 lei pentru persoane juridice. Art. 4. - (1) Cotizaţia anuală este de:

a) 600 lei pentru persoane fizice compatibile;

b) 400 lei pentru persoane fizice incompatibile.

(2) Taxa anuală pentru persoanele juridice este de 2.000 lei.

Art. 5. - Taxa de susţinere a examenului de definitivat în profesie este de 500 lei."

90. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:

ARTICOLUL 2

Sediul

Sediul principal al societăţii este situat în................................

Societatea îşi poate constitui filiale care se înregistrează în Registrul formelor de organizare."

91. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

ARTICOLUL 7

Durata

Societatea se constituie pentru o durată de................ani din momentul înscrierii sale în Registrul formelor de organizare, ţinut de Secretariatul general al Uniunii."

92. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, la articolul 25, punctul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„2. La împlinirea termenului prevăzut în notificare Registrul formelor de organizare va lua act de retragerea asociatului, operând modificările corespunzătoare în evidenţele sale."

93. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, articolul 28 se modifică şi va avea următorul cuprins:

ARTICOLUL 28

Alte dispoziţii

Cesionarii sunt obligaţi să depună la Registrul formelor de organizare un exemplar original al actului de cesiune.

(Se pot introduce clauze specifice privind retragerea forţată, retragerea voluntară etc.)"

94. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societăţii civile profesionale cu răspundere limitată, la articolul 34, punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

ARTICOLUL 34

Condiţia suspensivă

1. Societatea este constituită între asociaţi de la data semnării contractului, sub condiţia suspensivă a înscrierii sale în Registrul formelor de organizare, ţinut de Secretariatul general al Uniunii."

95. La anexa nr. 7 la statut, Subsecţiunea I C se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Subsecţiunea I C

Practicieni definitivi asociaţi în societăţi profesionale"

96. La anexa nr. 7 la statut, capul de tabel al subsecţiunii IC se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Nr. crt.

Numele şi prenumele

Număr matricol

Data înscrierii în Tabloul UNPIR

Asociat la societatea

Din data de

Domiciliul, telefon, fax, e-mail

Menţiuni

0

1

2

3

4

5

6

7"

97. La anexa nr. 7 la statut, după Subsecţiunea I C se introduce o nouă subsecţiune, Subsecţiunea I D, cu următorul cuprins:

„Subsecţiunea I D

Practicieni definitivi angajaţi sau colaboratori ai formelor de exercitare a profesiei

Nr. crt.

Numele şi prenumele

Număr matricol

Data înscrierii în Tabloul UNPIR

Angajat/colaborator în

Din data de

Domiciliul, telefon, fax, e-mail

Menţiuni

0

1

2

3

4

5

6

7"

98. La anexa nr. 7 la statut, Subsecţiunea a II-a B se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Subsecţiunea a II-a B

Filiale ale societăţilor profesionale cu personalitate juridică

Nr. crt.

Denumirea filialei

Sediu social, număr de telefon, fax, e-mail

Numărul de

înregistrare în

Registrul formelor

de organizare

Număr matricol

Data înscrierii în Tabloul UNPIR

Menţiuni

0

1

2

3

4

5

6"

99. La anexa nr. 7 la statut, Subsecţiunea a II-a C se abrogă.

100. La anexa nr. 8 la statut, titlul anexei se modifică şi va avea următorul cuprins:

„FORMATUL

Registrului formelor de organizare"

III. Codul de etică profesională şi disciplină al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România, cuprins în anexa nr. II la hotărâre, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La articolul 14, după litera n) se introduce o nouă literă, litera o), cu următorul cuprins:

,,o) depunerea sau acceptarea, în mod repetat, de oferte de onorariu care nu îndeplinesc prevederile art. 37 alin. (2) din O.U.G."

2. După articolul 335 se introduc trei noi articole, articolele 336, 337 şi 338, cu următorul cuprins:

„Art. 336. - Societatea civilă profesională care, din orice motive, rămâne cu un singur asociat are obligaţia transformării acesteia în altă formă de organizare profesională, în interval de 3 luni.

Art. 337. - Practicianul în insolventă stagiar va respecta prevederile art. 33 alin. (2) şi (3) din O.U.G.

Art. 338. - Membrii Uniunii au obligaţia de a participa la cursurile de pregătire profesională continuă."

Art. II. - Hotărârea Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului de organizare şi funcţionare şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 839 şi 839 bis din 7 decembrie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.

Preşedintele Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România,

Arin Octav Stănescu

Secretarul general al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolventă din România,

Alexandru Frumosu


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 3/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 3 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu