HOTARARE Nr. 3
din 24 septembrie 2008
privind modificarea si
completarea Regulamentului de organizare si functionare a Autoritatii
Electorale Permanente
ACT EMIS DE:
BIROURILE PERMANENTE ALE CAMEREI DEPUTATILOR SI SENATULUI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 673 din 30 septembrie 2008
In temeiul prevederilor art. 64 alin. (2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a
Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru
alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei
publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor
locali, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 51 din Legea
nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a
campaniilor electorale, cu modificările şi completările ulterioare,
birourile permanente
ale Camerei Deputaţilor şi Senatului adoptă
prezenta hotărâre.
Art. I. - Regulamentul de
organizare şi funcţionare a Autorităţii Electorale Permanente, aprobat prin
Hotărârea birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr.
2/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 196 din 21 martie 2007, se modifică
şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 1,
alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Autoritatea Electorală Permanentă, denumită în
continuare Autoritate, are
sediul în municipiul Bucureşti."
2. La articolul 2,
alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Autoritatea asigură aplicarea unitară, la nivel
naţional, în intervalul dintre două perioade electorale, a dispoziţiilor legale
privind organizarea alegerilor şi a altor consultări electorale cu caracter naţional
sau local; administrează registrul naţional al secţiilor de votare; întocmeşte
şi actualizează registrul electoral; urmăreşte şi sprijină dotarea secţiilor de
votare cu logistică modernă, necesară procesului electoral; pregăteşte
specialişti în materie electorală; asigură popularizarea şi cunoaşterea de
către alegători a procedurilor electorale specifice; stabileşte subvenţiile de
la bugetul de stat cuvenite fiecărui partid politic; exercită controlul cu
privire la finanţarea partidelor politice şi a campaniilor electorale."
3. La articolul 4,
după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (21), cu următorul
cuprins:
„(21) Compartimentele de specialitate ale Autorităţii prezintă rapoarte trimestriale de
activitate conducerii Autorităţii; acestea se dezbat şi se aprobă de Colegiul
consultativ. Cu 30 de zile înainte de data fiecărui scrutin, Direcţia logistică
electorală şi Direcţia îndrumare, control şi coordonarea filialelor prezintă
conducerii Autorităţii un raport privind activitatea de îndrumare, control şi
constatare a neajunsurilor privind dotarea cu logistică electorală."
4. La articolul 4,
alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(3) In perioadele electorale, o parte a personalului
aparatului central al Autorităţii, al filialelor şi al birourilor Autorităţii
îşi desfăşoară activitatea la birourile electorale în calitate de membri şi, după caz, de personal tehnic
auxiliar, potrivit legii şi repartizării făcute prin ordin al preşedintelui
Autorităţii."
5. La articolul 11
alineatul (2), literele a) şi h) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
,,a) coordonează buna funcţionare a Secretariatului
general şi a activităţilor cu caracter tehnico-organizatoric din cadrul
Autorităţii;
........................................................................................................................................................................ .........................................................
h) poate îndeplini atribuţiile de ordonator principal
de credite, potrivit delegării date, prin ordin, de preşedinte."
6. Articolul 12 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 12. -Aparatul propriu al Autorităţii are
următoarea structură organizatorică:
a) în cadrul aparatului central:
1. cabinetele demnitarilor;
2. Biroul de audit public intern;
3. Secretariatul general (la nivel de serviciu);
4. Departamentul de control al finanţării partidelor
politice şi a campaniilor electorale;
5. Direcţia logistică electorală;
6. Direcţia legislaţie şi legătura cu Parlamentul;
7. Direcţia studii, documentare şi monitorizarea
procesului electoral;
8. Direcţia îndrumare, control şi coordonarea
filialelor;
9. Direcţia buget-finanţe, contabilitate şi resurse
umane;
10. Serviciul relaţii externe;
11. Direcţia informatică;
12. Serviciul alocare
subvenţii;
13. Serviciul comunicare şi relaţii publice;
14. Serviciul relaţii de protocol şi administrativ;
15. Biroul juridic-contencios;
151. Biroul
achiziţii publice;
b) în teritoriu:
16. filiale şi birouri."
7. La articolul 13, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(4) Autoritatea are, potrivit legii, filiale în
fiecare dintre regiunile de dezvoltare şi birouri în fiecare judeţ în care nu
funcţionează filiale. Arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti la filiale este prevăzută în
anexa nr. 2. Judeţele în care se constituie birouri sunt prevăzute în anexa nr.
3."
8. La articolul 17,
alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Secretariatul general îndeplineşte orice alte
atribuţii prevăzute de prezentul regulament, încredinţate de secretarul general
sau de preşedintele Autorităţii."
9. La articolul 20
alineatul (1), după litera b) se introduc trei noi litere, literele b1), b2) şi b3), cu următorul cuprins:
,,b1) administrează
registrul secţiilor de votare cuprinzând delimitarea şi numerotarea secţiilor
de votare de pe teritoriul României, potrivit legii;
b2) sprijină
Direcţia informatică în vederea actualizării delimitării colegiilor uninominale
constituite pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului;
b3) ţine evidenţa
comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, precum
şi a judeţelor în care sunt vacante posturile de primar, de preşedinte al
consiliului judeţean sau în care au fost dizolvate consiliile locale sau
consiliile judeţene; ţine evidenţa locurilor vacante de deputat sau senator;
colaborează cu Direcţia legislaţie şi legătura cu Parlamentul la elaborarea
propunerilor privind stabilirea datei de organizare şi desfăşurare a alegerilor
parţiale;".
10. La articolul 20 alineatul (1), literele c), d) şi j) se modifică şi vor avea
următorul cuprins:
,,c) elaborează propuneri privind logistica electorală;
urmăreşte şi controlează modul de realizare a acestora de către autorităţile
administraţiei publice locale, precum şi de păstrare a cabinelor de vot, a
urnelor şi a recipientelor pentru transportul buletinelor de vot în condiţii
corespunzătoare pentru a putea fi utilizate în mod repetat;
d) asigură evidenţa la nivel naţional a neajunsurilor
privind dotarea cu logistică; centralizează la nivel naţional propunerile şi
incidentele privitoare la funcţionarea logisticii informatizate, precum şi
propunerile privitoare la o mai bună organizare şi desfăşurare a alegerilor;
asigură elaborarea unor proiecte-tip pentru logistica necesară derulării
votării; urmăreşte aplicarea şi respectarea acestora de către autorităţile
administraţiei publice locale;
........................................................................................................................................................................ ......................................................
j) elaborează şi derulează programe de formare în
domeniul logisticii; realizează studii şi analize privind finanţarea procesului
electoral şi asigurarea logisticii electorale."
11. La articolul 21
alineatul (1), literele h), j) şi m) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
,,h) colaborează cu Direcţia studii, documentare şi
monitorizarea procesului electoral pentru elaborarea programelor de formare în
domeniul legislaţiei electorale;
........................................................................................................................................................................ ......................................................
j) colaborează cu Direcţia logistică electorală în
vederea formulării proiectelor de hotărâri ale Guvernului pentru stabilirea
datei de organizare şi desfăşurare a alegerilor parţiale;
........................................................................................................................................................................ ......................................................
m) participă la prezentarea şi susţinerea proiectelor
de legi în materie electorală în plenul celor două Camere ale Parlamentului;
urmăreşte ordinea de zi a comisiilor de specialitate ale celor două Camere ale
Parlamentului; formulează
proiectele de răspuns la interpelările şi întrebările adresate preşedintelui
Autorităţii de către parlamentari."
12. La articolul 21
alineatul (1), litera k) se abrogă.
13. La articolul 22
alineatul (1), literele a) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
,,a) elaborează, la încheierea alegerilor pentru Camera
Deputaţilor şi Senat, pentru Preşedintele României, pentru autorităţile
administraţiei publice locale, pentru membrii din România în Parlamentul
European sau a referendumului naţional, un raport care va cuprinde analiza
amănunţită a modului de organizare şi desfăşurare a consultării electorale,
participarea cetăţenilor, cauzele absenteismului, dacă este cazul, abaterile
constatate, propuneri pentru înlăturarea acestora în viitor, precum şi
rezultatul alegerilor. Raportul va fi prezentat Parlamentului în termenul
prevăzut de lege şi apoi dat publicităţii sub forma unei cărţi albe;
........................................................................................................................................................................ ......................................................
e) elaborează şi derulează programe de formare în
domeniul electoral, cu sprijinul direcţiilor şi filialelor Autorităţii, pentru
perfecţionarea persoanelor implicate în procesul electoral; în acest sens,
menţine o legătură permanentă cu Institutul Naţional de Administraţie;".
........................................................................................................................................................................ ......................................................
14 . La articolul 22 alineatul (1), după litera e) se introduc două noi litere, literele e1) şi e2), cu următorul cuprins:
,,e1) înfiinţează şi
gestionează baza de date cu persoanele care pot deveni membri ai birourilor
electorale ale secţiilor de votare;
e2) face propuneri privind avizarea listelor cu persoanele din rândul cărora se face tragerea la sorţi
pentru funcţiile de preşedinte al biroului electoral al secţiei de votare şi de
locţiitor al acestuia, potrivit legii;".
15. La articolul 22
alineatul (1), litera h) se modificaşi va avea următorul cuprins:
,,h) propune efectuarea achiziţiilor de carte şi a
altor mijloace de documentare;".
16. La articolul 23
alineatul (1), după litera b) se introduce o nouă literă, litera b1), cu următorul
cuprins:
,,b1) deschide conturi pentru constituirea depozitelor candidaţilor la funcţia de deputat sau de senator;
restituie, potrivit legii, depozitele candidaţilor la funcţia de deputat sau de
senator; varsă, potrivit legii, către bugetul de stat depozitele candidaţilor
la funcţia de deputat sau de senator;".
17. La articolul 24
alineatul (1), litera a) se modificaşi va avea următorul cuprins:
,,a) coordonează şi îndrumă activitatea filialelor
Autorităţii;".
18. La articolul 24
alineatul (1), după litera b) se introduc trei noi litere, literele b1), b2) şi b3), cu următorul cuprins:
,,b1) formulează
propuneri privind reprezentanţii Autorităţii care urmează să fie desemnaţi să
facă parte, potrivit legii, din birourile şi oficiile electorale;
b2) în termen de 3 zile de la publicarea
rezultatului alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi
Senat, pune la dispoziţia Direcţiei buget-finanţe, contabilitate şi resurse
umane informaţii privind numărul de voturi obţinut de candidaţii partidelor
politice, alianţelor
politice, alianţelor electorale, organizaţiilor cetăţenilor aparţinând
minorităţilor naţionale;
b3) sprijină
organizarea şi desfăşurarea alegerilor parţiale, organizează serviciul de
permanenţă la nivelul Autorităţii, filialelor şi birourilor Autorităţii;".
19. La articolul 24 alineatul (1), literele d), f), h) şi n) se abrogă.
20. La articolul 24 alineatul (1), literele k) şi r)
se modifică şi vor avea următorul cuprins:
,,k) urmăreşte aplicarea unitară a dispoziţiilor legale
referitoare la organizarea alegerilor;
........................................................................................................................................................................ ......................................................
r) colaborează cu Direcţia logistică electorală pentru
asigurarea logisticii necesare bunei desfăşurări a alegerilor şi pentru
elaborarea de propuneri privind remedierea neajunsurilor
în acest domeniu."
21. La articolul 25
alineatul (1), literele f) şi g) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
,,f) prezintă conducerii Autorităţii propuneri de
colaborare şi cooperare cu instituţiile similare din străinătate şi cu
organizaţiile internaţionale cu activitate în domeniul electoral; asigură
stabilirea şi menţinerea legăturii Autorităţii cu acestea;
g) înaintează preşedintelui Autorităţii propuneri de
participare la activităţi de monitorizare/observare a alegerilor din alte
state, sub egida unor organizaţii internaţionale sau în nume propriu;".
22. La articolul 25
alineatul (1), după litera g) se introduce o nouă literă, litera h), cu următorul cuprins:
,,h) analizează propunerile Ministerului Afacerilor
Externe privind acreditarea observatorilor internaţionali şi face propuneri
preşedintelui Autorităţii privind aprobarea sau respingerea acestora."
23. La capitolul III
secţiunea a 2-a, titlul punctului 13 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„13. Direcţia informatică"
24. La articolul 27, alineatul (1) se modifică şi
va avea următorul cuprins:
„Art. 27. - (1) Direcţia informatică are următoarele
atribuţii:
a) asigură organizarea şi funcţionarea sistemului
informatic al Autorităţii, al filialelor şi al birourilor sale;
b) sprijină constituirea bazei materiale specifice
sistemului informaţional la nivel naţional, necesar stabilirii rezultatului
alegerilor prin realizarea programelor informatice necesare pentru procesul
electoral şi pentru întocmirea evidenţelor folosite în organizarea şi
desfăşurarea alegerilor;
c) administrează registrul electoral potrivit legii;
d) formulează, după fiecare recensământ al populaţiei,
dacă este cazul, propuneri privind actualizarea delimitării colegiilor
uninominale;
e) participă cu specialişti la întocmirea
documentaţiei de atribuire, în comisia de evaluare şi în comisia de recepţie a
aplicaţiilor şi serviciilor informatice care vor fi utilizate de Biroul
Electoral Central pentru centralizarea rezultatelor votării;
f) certifică, spre neschimbare, programele de
calculator selecţionate în urma licitaţiei organizate potrivit legii şi le pune
la dispoziţia partidelor înscrise în competiţia electorală, după centralizare,
în cazul în care acestea le solicită;
g) administrează pagina de internet a
Autorităţii."
25. La articolul 28
alineatul (2), după litera e) se introduce o nouă literă, litera e1), cu următorul
cuprins:
,,e1) analizează
solicitările de acreditare ale reprezentanţilor presei scrise, radioului şi
televiziunilor din România, precum şi ale persoanelor propuse de organizaţiile
neguvernamentale şi face propuneri preşedintelui Autorităţii privind
acreditarea sau respingerea solicitării de
acreditare;".
26. La articolul 28
alineatul (2), litera f) se modifică şi va avea următorul cuprins:
,,f) transmite Direcţiei informatică informaţii,
rapoarte şi analize pentru actualizarea paginii de internet a Autorităţii
pentru a căror corectitudine este direct răspunzătoare;".
27. La articolul 29
alineatul (1), litera b) se abrogă.
28. După articolul 29 se introduce un nou punct,
punctul 151, cu următorul cuprins:
„151.
Biroul achiziţii publice
Art. 291. - (1)
Biroul achiziţii publice are următoarele atribuţii principale:
a) elaborează programul anual de achiziţii în baza
bugetului realizat de Direcţia buget-finanţe, contabilitate şi resurse umane;
b) întocmeşte raportul anual privind monitorizarea
atribuirii contractelor de achiziţie publicaşi transmiterea acestuia până la
data de 31 martie a fiecărui an către Autoritatea Naţională pentru
Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice în format electronic şi pe
suport hârtie;
c) gestionează dosarul cu documente pentru
achiziţionarea lucrărilor, produselor şi serviciilor, în condiţiile legii;
d) elaborează fişa de date a achiziţiei pentru
atribuirea contractului de achiziţie publică;
e) publică în sistemul electronic de achiziţii publice
(SEAP) anunţul de intenţie/participare/atribuire;
f) publică în SEAP
documentaţia de atribuire a contractului de achiziţie publică şi a
clarificărilor;
g) constituie şi păstrează dosarele de achiziţie
publică.
(2) Biroul achiziţii publice îndeplineşte şi alte
atribuţii stabilite de lege, de prezentul regulament şi de preşedintele
Autorităţii."
29. La capitolul III
secţiunea a 2-a, titlul punctului 16 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„16. Filiale şi birouri"
30. Articolul 30 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 30. - (1) Autoritatea are, potrivit legii, filiale în fiecare dintre regiunile de dezvoltare şi
birouri în fiecare judeţ, fără personalitate juridică. In judeţele în care îşi
au sediul filialele nu se înfiinţează birouri.
(2) Filialele sunt subordonate Autorităţii şi se află
în coordonarea vicepreşedintelui responsabil cu activitatea acestora. Birourile
sunt subordonate Autorităţii şi sunt coordonate de filialele cărora le sunt
arondate."
31. Articolul 31 se modifică
şi va avea următorul cuprins:
„Art. 31. - (1) Filialele Autorităţii îşi desfăşoară
activitatea în judeţele arondate potrivit anexei nr. 2; coordonează şi sprijină
activitatea birourilor arondate.
(2) Birourile Autorităţii îşi desfăşoară activitatea în
judeţele prevăzute în anexa nr. 3. Acestea îşi au sediul în municipiile
reşedinţă de judeţ."
32. Articolul 32 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 32. - (1) Filialele şi birourile Autorităţii
îndeplinesc, în mod corespunzător, în raza teritorială în care îşi desfăşoară
activitatea, atribuţiile Autorităţii în materie electorală şi control al
finanţării partidelor politice şi a campaniilor electorale; atribuţiile
filialelor şi ale birourilor Autorităţii sunt stabilite prin ordin al
preşedintelui Autorităţii.
(2) Pentru filialele şi birourile Autorităţii pot fi
deschise, la unităţile Trezoreriei Statului din localităţile de reşedinţă,
conturi şi disponibilităţi, cu respectarea normelor legale în vigoare."
33. Articolul 33 se
abrogă.
34. După articolul 34 se introduce un nou articol,
articolul 341, cu următorul cuprins:
„Art. 341. -
Preşedintele Autorităţii numeşte, prin ordin, din cadrul personalului
birourilor Autorităţii, persoanele care coordonează nemijlocit activitatea
acestora."
35. Articolul 37 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 37. - Eliberarea din funcţie,
promovarea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale
funcţionarilor publici se fac de către preşedinte, în cazurile şi după
procedura prevăzute de art. 21-24 şi la cap. V din Legea nr. 7/2006, cu
modificările şi completările ulterioare, respectiv în legislaţia muncii, pentru
personalul încadrat pe bază de contract individual de muncă, ale căror
prevederi se aplică în mod corespunzător."
36. Articolul 40 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 40. - (1) Autoritatea are
un număr de 250 de posturi, exclusiv demnitarii şi cabinetul preşedintelui şi
vicepreşedinţilor, dintre care 102 posturi sunt pentru aparatul central, 80 de
posturi sunt destinate filialelor, iar 68 de posturi aparţin birourilor.
(2) Repartizarea posturilor pe
compartimentele Autorităţii, filialele şi birourile Autorităţii se face, prin
ordin, de către preşedintele Autorităţii."
37. După articolul
43 se introduce un nou articol, articolul 431, cu următorul cuprins:
„Art. 431. - (1)
Persoanele care ocupă funcţii de demnitate publică şi cele care ocupă funcţii
publice corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici, care nu au
domiciliul şi nici locuinţă proprietate personală în municipiul Bucureşti,
beneficiază de diurnă de deplasare, în cuantum de 2% pe zi din indemnizaţie sau
din salariul de bază.
(2) Salariaţii care, prin natura atribuţiilor de
serviciu, prestează, în mod sistematic, activitate peste durata normală a
timpului de lucru, precum şi pentru activităţile desfăşurate în zilele
nelucrătoare şi cărora nu li se poate acorda timp liber corespunzător primesc,
în raport cu depăşirea programului normal de lucru, un spor de 25%, calculat la
salariul de bază şi care face parte din acesta. Categoriile de salariaţi şi
condiţiile de acordare a sporului pentru muncă sistematică peste programul
normal de lucru se stabilesc de către preşedintele Autorităţii, prin
ordin."
38. Articolul 50 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 50. - In cadrul Autorităţii se constituie o
comisie de disciplină ale cărei componenţă, atribuţii, mod de sesizare şi
procedură de lucru se stabilesc prin ordin al preşedintelui."
39. Articolul 58 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 58. - (1) Autoritatea are în dotare un parc auto
compus din:
a) 4 autoturisme pentru
conducerea Autorităţii: preşedinte, vicepreşedinţi şi secretarul general;
b) 5 autoturisme în parcul comun, a căror utilizare se
face potrivit unui regulament aprobat prin ordin;
c) câte două autoturisme pentru fiecare filială.
(2) Consumul lunar de carburanţi
este de 500 de litri/autoturism. In perioadele electorale consumul lunar de
carburanţi se suplimentează cu 50%."
40. Articolul 59 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 59. - La solicitarea Autorităţii, prefecţii vor
acorda sprijin pentru acţiunea de asigurare de către autorităţile
administraţiei publice locale a spaţiilor necesare pentru funcţionarea
filialelor şi a birourilor Autorităţii."
41. După articolul 59
se introduce un nou articol, articolul 591, cu următorul cuprins:
„Art. 591. - (1)
Dispoziţiile prezentului regulament privind atribuţiile în domeniul
administrării, păstrării şi actualizării registrului electoral, inclusiv cele care
decurg din acestea, intră în vigoare potrivit legii.
(2) Incepând cu 1 ianuarie 2011, în vederea înfiinţării registrului electoral, numărul maxim de posturi al
Autorităţii Electorale Permanente se măreşte cu 34 de posturi destinate
birourilor Autorităţii."
42. Anexa nr. 1 la
regulament se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezenta hotărâre.
43. Titlul anexei nr. 2 la regulament se modifică
şi va avea următorul cuprins:
„FILIALELE AUTORITĂŢII
- arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti la filialele Autorităţii -
- sediul fiecărei filiale -"
44. La punctul III din anexa nr. 2 la regulament, poziţiile 2, 4 şi 5 se abrogă.
45. La punctul VIII din anexa nr. 2 la regulament,
după poziţia 2 se introduc trei noi poziţii, poziţiile 3, 4 şi 5, cu următorul
cuprins:
„3. Călăraşi
4. Giurgiu
5. Ialomiţa"
46. După anexa nr. 2
la regulament se introduce o nouă anexă, anexa nr. 3, care are cuprinsul
prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
Art. II. -In tot cuprinsul
Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Electorale
Permanente, denumirea filiale regionale se înlocuieşte cu denumirea filialele Autorităţii.
Art. III. - Prezenta hotărâre
se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Această hotărâre a fost adoptată în şedinţa comună a
birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului din 24 septembrie
2008.
p. PREŞEDINTELE CAMEREI
DEPUTAŢILOR,
EUGEN NICOLICEA
p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
DORU IOAN TĂRĂCILĂ
ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la regulament)
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Autorităţii Electorale Permanente
Numărul maxim de posturi = 250
(exclusiv demnitarii şi cabinetul preşedintelui şi al vicepreşedinţilor)
ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 3 la regulament)
BIROURILE AUTORITĂŢII
- arondarea birourilor la filialele Autorităţii -
I. FILIALA NORD-EST
1. Biroul Judeţean Botoşani
2. Biroul Judeţean laşi
3. Biroul Judeţean Neamţ
4. Biroul Judeţean Suceava
5. Biroul judeţean Vaslui
II. FILIALASUD-EST
1. Biroul judeţean Brăila
2. Biroul judeţean Buzău
3. Biroul Judeţean Constanţa
4. Biroul Judeţean Vrancea
5. Biroul Judeţean Tulcea
III. FILIALA SUD-MUNTENIA
1. Biroul Judeţean Argeş
2. Biroul Judeţean Prahova
3. Biroul Judeţean Teleorman
IV. FILIALA SUD-VEST OLTENIA
1. Biroul Judeţean Dolj
2. Biroul Judeţean Gorj
3. Biroul Judeţean Mehedinţi
4. Biroul Judeţean Olt
V. FILIALA VEST
1. Biroul Judeţean Arad
2. Biroul Judeţean Hunedoara
3. Biroul Judeţean Timiş
VI. FILIALA NORD-VEST
1. Biroul Judeţean Bihor
2. Biroul Judeţean Bistriţa-Năsăud
3. Biroul Judeţean Sălaj
4. Biroul Judeţean Satu Mare
5. Biroul Judeţean Maramureş
VII. FILIALA CENTRU
1. Biroul Judeţean Alba
2. Biroul Judeţean Covasna
3. Biroul Judeţean Harghita
4. Biroul Judeţean Mureş
5. Biroul Judeţean Sibiu
VIII. FILIALA BUCUREŞTI-ILFOV
1. Biroul Judeţean Ilfov
2. Biroul Judeţean Călăraşi
3. Biroul Judeţean Giurgiu
4. Biroul Judeţean Ialomiţa