Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 3 din 24 septembrie 2008

privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Autoritatii Electorale Permanente

ACT EMIS DE: BIROURILE PERMANENTE ALE CAMEREI DEPUTATILOR SI SENATULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 673 din 30 septembrie 2008



In temeiul prevederilor art. 64 alin. (2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 51 din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, cu modificările şi completările ulterioare,

birourile permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului adoptă prezenta hotărâre.

Art. I. - Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Electorale Permanente, aprobat prin Hotărârea birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. 2/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 196 din 21 martie 2007, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.  La articolul 1, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Autoritatea Electorală Permanentă, denumită în continuare Autoritate, are sediul în municipiul Bucureşti."

2.  La articolul 2, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Autoritatea asigură aplicarea unitară, la nivel naţional, în intervalul dintre două perioade electorale, a dispoziţiilor legale privind organizarea alegerilor şi a altor consultări electorale cu caracter naţional sau local; administrează registrul naţional al secţiilor de votare; întocmeşte şi actualizează registrul electoral; urmăreşte şi sprijină dotarea secţiilor de votare cu logistică modernă, necesară procesului electoral; pregăteşte specialişti în materie electorală; asigură popularizarea şi cunoaşterea de către alegători a procedurilor electorale specifice; stabileşte subvenţiile de la bugetul de stat cuvenite fiecărui partid politic; exercită controlul cu privire la finanţarea partidelor politice şi a campaniilor electorale."

3.  La articolul 4, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (21), cu următorul cuprins:

„(21) Compartimentele de specialitate ale Autorităţii prezintă rapoarte trimestriale de activitate conducerii Autorităţii; acestea se dezbat şi se aprobă de Colegiul consultativ. Cu 30 de zile înainte de data fiecărui scrutin, Direcţia logistică electorală şi Direcţia îndrumare, control şi coordonarea filialelor prezintă conducerii Autorităţii un raport privind activitatea de îndrumare, control şi constatare a neajunsurilor privind dotarea cu logistică electorală."

4.  La articolul 4, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) In perioadele electorale, o parte a personalului aparatului central al Autorităţii, al filialelor şi al birourilor Autorităţii îşi desfăşoară activitatea la birourile electorale în calitate de membri şi, după caz, de personal tehnic auxiliar, potrivit legii şi repartizării făcute prin ordin al preşedintelui Autorităţii."

5. La articolul 11 alineatul (2), literele a) şi h) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,a) coordonează buna funcţionare a Secretariatului general şi a activităţilor cu caracter tehnico-organizatoric din cadrul Autorităţii;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

h) poate îndeplini atribuţiile de ordonator principal de credite, potrivit delegării date, prin ordin, de preşedinte."

6. Articolul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 12. -Aparatul propriu al Autorităţii are următoarea structură organizatorică:

a) în cadrul aparatului central:

1. cabinetele demnitarilor;

2.  Biroul de audit public intern;

3. Secretariatul general (la nivel de serviciu);

4.  Departamentul de control al finanţării partidelor politice şi a campaniilor electorale;

5.  Direcţia logistică electorală;

6.  Direcţia legislaţie şi legătura cu Parlamentul;

7.  Direcţia studii, documentare şi monitorizarea procesului electoral;

8.  Direcţia îndrumare, control şi coordonarea filialelor;

9.  Direcţia buget-finanţe, contabilitate şi resurse umane;

10. Serviciul relaţii externe;

11.  Direcţia informatică;

12. Serviciul alocare subvenţii;

13. Serviciul comunicare şi relaţii publice;

14. Serviciul relaţii de protocol şi administrativ;

15.  Biroul juridic-contencios;

151. Biroul achiziţii publice;

b) în teritoriu:

16. filiale şi birouri."

7. La articolul 13, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Autoritatea are, potrivit legii, filiale în fiecare dintre regiunile de dezvoltare şi birouri în fiecare judeţ în care nu funcţionează filiale. Arondarea judeţelor şi  a  municipiului Bucureşti la filiale este prevăzută în anexa nr. 2. Judeţele în care se constituie birouri sunt prevăzute în anexa nr. 3."

8.  La articolul 17, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Secretariatul general îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de prezentul regulament, încredinţate de secretarul general sau de preşedintele Autorităţii."

9.  La articolul 20 alineatul (1), după litera b) se introduc trei noi litere, literele b1), b2) şi b3), cu următorul cuprins:

,,b1) administrează registrul secţiilor de votare cuprinzând delimitarea şi numerotarea secţiilor de votare de pe teritoriul României, potrivit legii;

b2) sprijină Direcţia informatică în vederea actualizării delimitării colegiilor uninominale constituite pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului;

b3) ţine evidenţa comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, precum şi a judeţelor în care sunt vacante posturile de primar, de preşedinte al consiliului judeţean sau în care au fost dizolvate consiliile locale sau consiliile judeţene; ţine evidenţa locurilor vacante de deputat sau senator; colaborează cu Direcţia legislaţie şi legătura cu Parlamentul la elaborarea propunerilor privind stabilirea datei de organizare şi desfăşurare a alegerilor parţiale;".

10.  La articolul 20 alineatul (1), literele c), d) şi j) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,c) elaborează propuneri privind logistica electorală; urmăreşte şi controlează modul de realizare a acestora de către autorităţile administraţiei publice locale, precum şi de păstrare a cabinelor de vot, a urnelor şi a recipientelor pentru transportul buletinelor de vot în condiţii corespunzătoare pentru a putea fi utilizate în mod repetat;

d) asigură evidenţa la nivel naţional a neajunsurilor privind dotarea cu logistică; centralizează la nivel naţional propunerile şi incidentele privitoare la funcţionarea logisticii informatizate, precum şi propunerile privitoare la o mai bună organizare şi desfăşurare a alegerilor; asigură elaborarea unor proiecte-tip pentru logistica necesară derulării votării; urmăreşte aplicarea şi respectarea acestora de către autorităţile administraţiei publice locale;

........................................................................................................................................................................ ......................................................

j) elaborează şi derulează programe de formare în domeniul logisticii; realizează studii şi analize privind finanţarea procesului electoral şi asigurarea logisticii electorale."

11. La articolul 21 alineatul (1), literele h), j) şi m) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,h) colaborează cu Direcţia studii, documentare şi monitorizarea procesului electoral pentru elaborarea programelor de formare în domeniul legislaţiei electorale;

........................................................................................................................................................................ ......................................................

j) colaborează cu Direcţia logistică electorală în vederea formulării proiectelor de hotărâri ale Guvernului pentru stabilirea datei de organizare şi desfăşurare a alegerilor parţiale;

........................................................................................................................................................................ ......................................................

m) participă la prezentarea şi susţinerea proiectelor de legi în materie electorală în plenul celor două Camere ale Parlamentului; urmăreşte ordinea de zi a comisiilor de specialitate ale celor două Camere ale Parlamentului; formulează proiectele de răspuns la interpelările şi întrebările adresate preşedintelui Autorităţii de către parlamentari."

12.  La articolul 21 alineatul (1), litera k) se abrogă.

13. La articolul 22 alineatul (1), literele a) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,a) elaborează, la încheierea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat, pentru Preşedintele României, pentru autorităţile administraţiei publice locale, pentru membrii din România în Parlamentul European sau a referendumului naţional, un raport care va cuprinde analiza amănunţită a modului de organizare şi desfăşurare a consultării electorale, participarea cetăţenilor, cauzele absenteismului, dacă este cazul, abaterile constatate, propuneri pentru înlăturarea acestora în viitor, precum şi rezultatul alegerilor. Raportul va fi prezentat Parlamentului în termenul prevăzut de lege şi apoi dat publicităţii sub forma unei cărţi albe;

........................................................................................................................................................................ ......................................................

e) elaborează şi derulează programe de formare în domeniul electoral, cu sprijinul direcţiilor şi filialelor Autorităţii, pentru perfecţionarea persoanelor implicate în procesul electoral; în acest sens, menţine o legătură permanentă cu Institutul Naţional de Administraţie;".

........................................................................................................................................................................ ......................................................

14 . La articolul 22 alineatul (1), după litera e) se introduc două noi litere, literele e1) şi e2), cu următorul cuprins:

,,e1) înfiinţează şi gestionează baza de date cu persoanele care pot deveni membri ai birourilor electorale ale secţiilor de votare;

e2) face propuneri privind avizarea listelor cu persoanele din rândul cărora se face tragerea la sorţi pentru funcţiile de preşedinte al biroului electoral al secţiei de votare şi de locţiitor al acestuia, potrivit legii;".

15. La articolul 22 alineatul (1), litera h) se modificaşi va avea următorul cuprins:

,,h) propune efectuarea achiziţiilor de carte şi a altor mijloace de documentare;".

16.  La articolul 23 alineatul (1), după litera b) se introduce o nouă literă, litera b1), cu următorul cuprins:

,,b1) deschide conturi pentru constituirea depozitelor candidaţilor la funcţia de deputat sau de senator; restituie, potrivit legii, depozitele candidaţilor la funcţia de deputat sau de senator; varsă, potrivit legii, către bugetul de stat depozitele candidaţilor la funcţia de deputat sau de senator;".

17. La articolul 24 alineatul (1), litera a) se modificaşi va avea următorul cuprins:

,,a) coordonează şi îndrumă activitatea filialelor Autorităţii;".

18. La articolul 24 alineatul (1), după litera b) se introduc trei noi litere, literele b1), b2) şi b3), cu următorul cuprins:

,,b1) formulează propuneri privind reprezentanţii Autorităţii care urmează să fie desemnaţi să facă parte, potrivit legii, din birourile şi oficiile electorale;

b2) în termen de 3 zile de la publicarea rezultatului alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat, pune la dispoziţia Direcţiei buget-finanţe, contabilitate şi resurse umane informaţii privind numărul de voturi obţinut de candidaţii partidelor politice, alianţelor politice, alianţelor electorale, organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale;

b3) sprijină organizarea şi desfăşurarea alegerilor parţiale, organizează serviciul de permanenţă la nivelul Autorităţii, filialelor şi birourilor Autorităţii;".

19.  La articolul 24 alineatul (1), literele d), f), h) şi n) se abrogă.

20. La articolul 24 alineatul (1), literele k) şi r) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,k) urmăreşte aplicarea unitară a dispoziţiilor legale referitoare la organizarea alegerilor;

........................................................................................................................................................................ ......................................................

r) colaborează cu Direcţia logistică electorală pentru asigurarea logisticii necesare bunei desfăşurări a alegerilor şi pentru elaborarea de propuneri privind remedierea neajunsurilor în acest domeniu."

21. La articolul 25 alineatul (1), literele f) şi g) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,f) prezintă conducerii Autorităţii propuneri de colaborare şi cooperare cu instituţiile similare din străinătate şi cu organizaţiile internaţionale cu activitate în domeniul electoral; asigură stabilirea şi menţinerea legăturii Autorităţii cu acestea;

g) înaintează preşedintelui Autorităţii propuneri de participare la activităţi de monitorizare/observare a alegerilor din alte state, sub egida unor organizaţii internaţionale sau în nume propriu;".

22. La articolul 25 alineatul (1), după litera g) se introduce o nouă literă, litera h), cu următorul cuprins:

,,h) analizează propunerile Ministerului Afacerilor Externe privind acreditarea observatorilor internaţionali şi face propuneri preşedintelui Autorităţii privind aprobarea sau respingerea acestora."

23.  La capitolul III secţiunea a 2-a, titlul punctului 13 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„13. Direcţia informatică"

24.  La articolul 27, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 27. - (1) Direcţia informatică are următoarele atribuţii:

a) asigură organizarea şi funcţionarea sistemului informatic al Autorităţii, al filialelor şi al birourilor sale;

b) sprijină constituirea bazei materiale specifice sistemului informaţional la nivel naţional, necesar stabilirii rezultatului alegerilor prin realizarea programelor informatice necesare pentru procesul electoral şi pentru întocmirea evidenţelor folosite în organizarea şi desfăşurarea alegerilor;

c) administrează registrul electoral potrivit legii;

d) formulează, după fiecare recensământ al populaţiei, dacă este cazul, propuneri privind actualizarea delimitării colegiilor uninominale;

e)  participă cu specialişti la întocmirea documentaţiei de atribuire, în comisia de evaluare şi în comisia de recepţie a aplicaţiilor şi serviciilor informatice care vor fi utilizate de Biroul Electoral Central pentru centralizarea rezultatelor votării;

f)  certifică, spre neschimbare, programele de calculator selecţionate în urma licitaţiei organizate potrivit legii şi le pune la dispoziţia partidelor înscrise în competiţia electorală, după centralizare, în cazul în care acestea le solicită;

g) administrează pagina de internet a Autorităţii."

25. La articolul 28 alineatul (2), după litera e) se introduce o nouă literă, litera e1), cu următorul cuprins:

,,e1) analizează solicitările de acreditare ale reprezentanţilor presei scrise, radioului şi televiziunilor din România, precum şi ale persoanelor propuse de organizaţiile neguvernamentale şi face propuneri preşedintelui Autorităţii privind acreditarea sau respingerea solicitării de acreditare;".

26.  La articolul 28 alineatul (2), litera f) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,f) transmite Direcţiei informatică informaţii, rapoarte şi analize pentru actualizarea paginii de internet a Autorităţii pentru a căror corectitudine este direct răspunzătoare;".

27.  La articolul 29 alineatul (1), litera b) se abrogă.

28.   După articolul 29 se introduce un nou punct, punctul 151, cu următorul cuprins:

„151. Biroul achiziţii publice

Art. 291. - (1) Biroul achiziţii publice are următoarele atribuţii principale:

a) elaborează programul anual de achiziţii în baza bugetului realizat de Direcţia buget-finanţe, contabilitate şi resurse umane;

b) întocmeşte raportul anual privind monitorizarea atribuirii contractelor de achiziţie publicaşi transmiterea acestuia până la data de 31 martie a fiecărui an către Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice în format electronic şi pe suport hârtie;

c) gestionează dosarul cu documente pentru achiziţionarea lucrărilor, produselor şi serviciilor, în condiţiile legii;

d)  elaborează fişa de date a achiziţiei pentru atribuirea contractului de achiziţie publică;

e)  publică în sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) anunţul de intenţie/participare/atribuire;

f)  publică în SEAP documentaţia de atribuire a contractului de achiziţie publică şi a clarificărilor;

g) constituie şi păstrează dosarele de achiziţie publică.

(2) Biroul achiziţii publice îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de lege, de prezentul regulament şi de preşedintele Autorităţii."

29.  La capitolul III secţiunea a 2-a, titlul punctului 16 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„16. Filiale şi birouri"

30. Articolul 30 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 30. - (1) Autoritatea are, potrivit legii, filiale în fiecare dintre regiunile de dezvoltare şi birouri în fiecare judeţ, fără personalitate juridică. In judeţele în care îşi au sediul filialele nu se înfiinţează birouri.

(2) Filialele sunt subordonate Autorităţii şi se află în coordonarea vicepreşedintelui responsabil cu activitatea acestora. Birourile sunt subordonate Autorităţii şi sunt coordonate de filialele cărora le sunt arondate."

31. Articolul 31 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 31. - (1) Filialele Autorităţii îşi desfăşoară activitatea în judeţele arondate potrivit anexei nr. 2; coordonează şi sprijină activitatea birourilor arondate.

(2) Birourile Autorităţii îşi desfăşoară activitatea în judeţele prevăzute în anexa nr. 3. Acestea îşi au sediul în municipiile reşedinţă de judeţ."

32. Articolul 32 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 32. - (1) Filialele şi birourile Autorităţii îndeplinesc, în mod corespunzător, în raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea, atribuţiile Autorităţii în materie electorală şi control al finanţării partidelor politice şi a campaniilor electorale; atribuţiile filialelor şi ale birourilor Autorităţii sunt stabilite prin ordin al preşedintelui Autorităţii.

(2) Pentru filialele şi birourile Autorităţii pot fi deschise, la unităţile Trezoreriei Statului din localităţile de reşedinţă, conturi şi disponibilităţi, cu respectarea normelor legale în vigoare."

33. Articolul 33 se abrogă.

34.   După articolul 34 se introduce un nou articol, articolul 341, cu următorul cuprins:

„Art. 341. - Preşedintele Autorităţii numeşte, prin ordin, din cadrul personalului birourilor Autorităţii, persoanele care coordonează nemijlocit activitatea acestora."

35. Articolul 37 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 37. - Eliberarea din funcţie, promovarea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici se fac de către preşedinte, în cazurile şi după procedura prevăzute de art. 21-24 şi la cap. V din Legea nr. 7/2006, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv în legislaţia muncii, pentru personalul încadrat pe bază de contract individual de muncă, ale căror prevederi se aplică în mod corespunzător."

36. Articolul 40 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 40. - (1) Autoritatea are un număr de 250 de posturi, exclusiv demnitarii şi cabinetul preşedintelui şi vicepreşedinţilor, dintre care 102 posturi sunt pentru aparatul central, 80 de posturi sunt destinate filialelor, iar 68 de posturi aparţin birourilor.

(2) Repartizarea posturilor pe compartimentele Autorităţii, filialele şi birourile Autorităţii se face, prin ordin, de către preşedintele Autorităţii."

37.  După articolul 43 se introduce un nou articol, articolul 431, cu următorul cuprins:

„Art. 431. - (1) Persoanele care ocupă funcţii de demnitate publică şi cele care ocupă funcţii publice corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici, care nu au domiciliul şi nici locuinţă proprietate personală în municipiul Bucureşti, beneficiază de diurnă de deplasare, în cuantum de 2% pe zi din indemnizaţie sau din salariul de bază.

(2) Salariaţii care, prin natura atribuţiilor de serviciu, prestează, în mod sistematic, activitate peste durata normală a timpului de lucru, precum şi pentru activităţile desfăşurate în zilele nelucrătoare şi cărora nu li se poate acorda timp liber corespunzător primesc, în raport cu depăşirea programului normal de lucru, un spor de 25%, calculat la salariul de bază şi care face parte din acesta. Categoriile de salariaţi şi condiţiile de acordare a sporului pentru muncă sistematică peste programul normal de lucru se stabilesc de către preşedintele Autorităţii, prin ordin."

38. Articolul 50 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 50. - In cadrul Autorităţii se constituie o comisie de disciplină ale cărei componenţă, atribuţii, mod de sesizare şi procedură de lucru se stabilesc prin ordin al preşedintelui."

39. Articolul 58 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 58. - (1) Autoritatea are în dotare un parc auto compus din:

a) 4 autoturisme pentru conducerea Autorităţii: preşedinte, vicepreşedinţi şi secretarul general;

b)  5 autoturisme în parcul comun, a căror utilizare se face potrivit unui regulament aprobat prin ordin;

c) câte două autoturisme pentru fiecare filială.

(2) Consumul lunar de carburanţi este de 500 de litri/autoturism. In perioadele electorale consumul lunar de carburanţi se suplimentează cu 50%."

40. Articolul 59 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 59. - La solicitarea Autorităţii, prefecţii vor acorda sprijin pentru acţiunea de asigurare de către autorităţile administraţiei publice locale a spaţiilor necesare pentru funcţionarea filialelor şi a birourilor Autorităţii."

41. După articolul 59 se introduce un nou articol, articolul 591, cu următorul cuprins:

„Art. 591. - (1) Dispoziţiile prezentului regulament privind atribuţiile în domeniul administrării, păstrării şi actualizării registrului electoral, inclusiv cele care decurg din acestea, intră în vigoare potrivit legii.

(2) Incepând cu 1 ianuarie 2011, în vederea înfiinţării registrului electoral, numărul maxim de posturi al Autorităţii Electorale Permanente se măreşte cu 34 de posturi destinate birourilor Autorităţii."

42. Anexa nr. 1 la regulament se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezenta hotărâre.

43.  Titlul anexei nr. 2 la regulament se modifică şi va avea următorul cuprins:

„FILIALELE  AUTORITĂŢII

- arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti la filialele Autorităţii -

- sediul fiecărei filiale -"

44.  La punctul III din anexa nr. 2 la regulament, poziţiile 2, 4 şi 5 se abrogă.

45.  La punctul VIII din anexa nr. 2 la regulament, după poziţia 2 se introduc trei noi poziţii, poziţiile 3, 4 şi 5, cu următorul cuprins:

„3. Călăraşi

4. Giurgiu

5.  Ialomiţa"

46.  După anexa nr. 2 la regulament se introduce o nouă anexă, anexa nr. 3, care are cuprinsul prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.

Art. II. -In tot cuprinsul Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Electorale Permanente, denumirea filiale regionale se înlocuieşte cu denumirea filialele Autorităţii.

Art. III. - Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Această hotărâre a fost adoptată în şedinţa comună a birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului din 24 septembrie 2008.

p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,

EUGEN NICOLICEA

p. PREŞEDINTELE SENATULUI,

DORU IOAN TĂRĂCILĂ

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la regulament)

STRUCTURA  ORGANIZATORICĂ

a Autorităţii Electorale Permanente

Numărul maxim de posturi = 250 (exclusiv demnitarii şi cabinetul preşedintelui şi al vicepreşedinţilor)

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 3 la regulament)

BIROURILE  AUTORITĂŢII

- arondarea birourilor la filialele Autorităţii -

I. FILIALA NORD-EST

1.  Biroul Judeţean Botoşani

2.  Biroul Judeţean laşi

3.  Biroul Judeţean Neamţ

4.  Biroul Judeţean Suceava

5.  Biroul judeţean Vaslui

II.  FILIALASUD-EST

1.  Biroul judeţean Brăila

2.  Biroul judeţean Buzău

3.  Biroul Judeţean Constanţa

4.  Biroul Judeţean Vrancea

5.  Biroul Judeţean Tulcea

III.  FILIALA SUD-MUNTENIA

1.  Biroul Judeţean Argeş

2.  Biroul Judeţean Prahova

3.  Biroul Judeţean Teleorman

IV. FILIALA SUD-VEST OLTENIA

1.  Biroul Judeţean Dolj

2.  Biroul Judeţean Gorj

3.  Biroul Judeţean Mehedinţi

4.  Biroul Judeţean Olt

V. FILIALA VEST

1.  Biroul Judeţean Arad

2.  Biroul Judeţean Hunedoara

3.  Biroul Judeţean Timiş

VI.  FILIALA NORD-VEST

1.  Biroul Judeţean Bihor

2.  Biroul Judeţean Bistriţa-Năsăud

3.  Biroul Judeţean Sălaj

4.  Biroul Judeţean Satu Mare

5.  Biroul Judeţean Maramureş

VII.  FILIALA CENTRU

1.  Biroul Judeţean Alba

2.  Biroul Judeţean Covasna

3.  Biroul Judeţean Harghita

4.  Biroul Judeţean Mureş

5.  Biroul Judeţean Sibiu

VIII.  FILIALA BUCUREŞTI-ILFOV

1.  Biroul Judeţean Ilfov

2.  Biroul Judeţean Călăraşi

3.  Biroul Judeţean Giurgiu

4.  Biroul Judeţean Ialomiţa


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 3/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 3 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu