Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1946 din 10 noiembrie 2004

privind conditiile in baza carora functionarul public cu statut special din sistemul administratiei penitenciare are dreptul la concedii de odihna, concedii de studii, invoiri platite si concedii fara plata, bilete de odihna, tratament si recuperare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1140 din  2 decembrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 34 lit. e) si h) din Legea nr. 293/2004 privind Statutul functionarilor publici din Administratia Nationala a Penitenciarelor,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    CAP. 1
    Concediul de odihna anual

    Art. 1
    (1) Functionarii publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciare, denumiti in continuare functionari publici din sistemul administratiei penitenciare, au dreptul in fiecare an calendaristic la un concediu de odihna platit, a carui durata se stabileste in raport cu vechimea lor in serviciu, dupa cum urmeaza:
    a) 32 de zile calendaristice, pentru cei cu o vechime in serviciu de pana la 10 ani;
    b) 38 de zile calendaristice, pentru cei cu o vechime in serviciu de peste 10 ani.
    (2) Vechimea in serviciu care se ia in considerare la determinarea duratei concediului de odihna este aceea pe care functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare o implinesc in cursul anului calendaristic pentru care li se acorda concediul si se stabileste potrivit legislatiei pensiilor, aplicabila acestei categorii profesionale.
    (3) Durata concediului de odihna al functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare, care nu au lucrat tot timpul anului, se stabileste proportional cu perioada lucrata si in raport cu vechimea in serviciu stabilita potrivit alin. (2).
    Art. 2
    (1) Concediul de odihna se efectueaza pana la finele anului calendaristic respectiv, integral sau fractionat.
    (2) Concediul de odihna poate fi fractionat la cererea functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare, cu conditia ca una dintre fractiuni sa nu fie mai mica de 15 zile calendaristice.
    Art. 3
    (1) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare, care au absentat de la program intregul an calendaristic, fiind in concedii medicale, concediu de maternitate, concedii pentru cresterea copilului sau ingrijirea copilului bolnav, acordate in conditiile Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare, ori in concedii fara plata, nu au dreptul la concediu de odihna pentru acel an.
    (2) In cazul in care perioadele de concedii prevazute la alin. (1), insumate, au fost de 12 luni sau mai mari si s-au intins pe 2 ori pe mai multi ani calendaristici consecutivi, functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare au dreptul la un singur concediu de odihna, acordat in anul reluarii activitatii, in masura in care nu a fost efectuat in anul in care a intervenit absenta de la serviciu pentru motivele prevazute la alin. (1).
    Art. 4
    (1) Conducerea unitatii este obligata sa ia masurile necesare pentru ca functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare sa efectueze in fiecare an calendaristic concediul de odihna la care au dreptul.
    (2) Daca, din motive intemeiate, unii functionari publici din sistemul administratiei penitenciare nu au putut efectua concediul de odihna la care aveau dreptul intr-un an calendaristic, la cerere, unitatea este obligata sa le acorde concediul pana la sfarsitul anului calendaristic urmator.
    Art. 5
    (1) Programarea de principiu a concediilor de odihna pentru anul urmator se face pana la data de 15 decembrie a anului in curs, cu consultarea functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare, si se aproba de seful structurii respective.
    (2) Concediile de odihna se programeaza esalonat, in tot cursul anului, tinandu-se seama de activitatile specifice desfasurate si de nevoile personale ale functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare, fara ca numarul celor aflati in acelasi timp in concediu de odihna sa depaseasca o treime din efectivul unitatii.
    (3) La programarea concediilor de odihna conducerea unitatii va tine seama, in masura in care este posibil, si de specificul activitatii sotiei/sotului functionarului public din sistemul administratiei penitenciare.
    Art. 6
    (1) Reprogramarea sau amanarea efectuarii concediului de odihna va putea fi efectuata cand functionarul public din sistemul administratiei penitenciare se afla in una dintre urmatoarele situatii:
    a) este in concediu medical pentru incapacitate temporara de munca;
    b) urmeaza sa indeplineasca sarcini de importanta deosebita din dispozitia sefului unitatii din care face parte;
    c) functionarul public din sistemul administratiei penitenciare - femeie solicita concediul de odihna inainte sau in continuarea concediului de maternitate ori i s-a acordat concediu platit pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani sau a copilului cu handicap pana la implinirea varstei de 3 ani;
    d) are recomandare medicala pentru a urma un tratament intr-o statiune balneoclimaterica, caz in care data inceperii concediului de odihna va fi cea indicata in recomandarea medicala sau in biletul de tratament;
    e) urmeaza sau este planificat sa urmeze un curs de perfectionare ori de specializare.
    (2) Pentru situatiile prevazute la alin. (1) lit. c), d) si e) reprogramarea este conditionata de cererea prealabila a functionarului public din sistemul administratiei penitenciare.
    Art. 7
    (1) Concediul de odihna se intrerupe in urmatoarele situatii:
    a) a intervenit unul dintre cazurile prevazute la art. 6 alin. (1) lit. a), b) sau e);
    b) cand functionarul public din sistemul administratiei penitenciare - femeie intra in concediu de maternitate;
    c) pentru nevoi de serviciu neprevazute.
    (2) Pentru cazurile de intrerupere a concediului de odihna prevazute la alin. (1) functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare au dreptul sa efectueze restul zilelor de concediu dupa ce au incetat situatiile respective sau, cand acest lucru nu este posibil, la data stabilita printr-o noua programare, in cadrul aceluiasi an calendaristic.
    (3) Intreruperea concediului de odihna se dispune in scris, in situatiile prevazute la alin. (1) lit. c) si la art. 6 alin. (1) lit. b) si e), de catre seful structurii din care face parte cel in cauza.
    Art. 8
    In cazul in care concediul de odihna este intrerupt, drepturile banesti primite pentru situatiile prevazute la art. 3 nu se restituie, urmand ca diferenta de concediu in zile sa fie efectuata la o data ulterioara, in cadrul aceluiasi an calendaristic sau, dupa caz, in anul reluarii activitatii, platile urmand sa fie regularizate in raport cu situatia intervenita.
    Art. 9
    Concediul de odihna si drepturile banesti aferente, cuvenite functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare detasati in conditiile legii la alte unitati, se acorda de catre conducatorii unitatilor la care acestia isi desfasoara activitatea, cu respectarea prevederilor prezentei hotarari.
    Art. 10
    Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare, incadrati in posturi cu fractiuni de norma, 4 sau 6 ore pe zi, au dreptul la concediu de odihna cu durata stabilita potrivit art. 1.
    Art. 11
    Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare, care indeplinesc prin cumul, pe langa functia de baza, cu o norma intreaga, o alta functie, au dreptul la concediu de odihna platit numai de la unitatea in care au functia de baza.
    Art. 12
    (1) In cazul in care, dupa ce functionarul public din sistemul administratiei penitenciare a efectuat concediul de odihna, raportul sau de serviciu cu unitatea a incetat din motivele prevazute la art. 54 lit. a), c) si d) din Legea nr. 293/2004 privind Statutul functionarilor publici din Administratia Nationala a Penitenciarelor, acesta este obligat sa restituie unitatii cota-parte din indemnizatia de concediu de odihna si prima de concediu corespunzatoare perioadei nelucrate din anul pentru care i s-a acordat acel concediu.
    (2) Prevederile alin. (1) nu se aplica functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare pentru care, dupa incetarea raporturilor de serviciu cu unitatea in temeiul art. 58 din Legea nr. 293/2004, a intervenit achitarea in urma exercitarii cailor de atac, iar hotararea pronuntata a ramas definitiva.

    CAP. 2
    Concediul de odihna suplimentar

    Art. 13
    (1) In afara concediului de odihna prevazut la art. 1, functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare, care isi desfasoara activitatea in conditii deosebite - vatamatoare, grele sau periculoase - ori in locuri de munca in care exista astfel de conditii, stabilite potrivit legii, au dreptul in fiecare an calendaristic la un concediu de odihna suplimentar cu o durata cuprinsa intre 3 si 14 zile calendaristice.
    (2) Concediile de odihna suplimentare se cumuleaza cu concediile de odihna prevazute la art. 1.
    Art. 14
    (1) Existenta conditiilor deosebite - vatamatoare, grele sau periculoase - la locul de munca se stabileste potrivit prevederilor legale.
    (2) Pe baza determinarilor facute potrivit alin. (1), prin ordin al ministrului justitiei se stabilesc categoriile de functionari publici din sistemul administratiei penitenciare care isi desfasoara efectiv activitatea in locuri de munca cu conditii deosebite - vatamatoare, grele sau periculoase -, precum si durata concediului de odihna suplimentar de care acestea beneficiaza in fiecare an calendaristic.
    Art. 15
    Pentru functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare, care nu lucreaza un an intreg in conditiile prevazute la art. 14 alin. (1) ori lucreaza in conditii ce dau dreptul la un numar diferit de zile, durata concediului de odihna suplimentar se stabileste proportional cu timpul efectiv lucrat in astfel de conditii in cursul anului calendaristic respectiv.
    Art. 16
    (1) In cazul in care functionarul public din sistemul administratiei penitenciare, potrivit programarii, a efectuat integral concediul de odihna suplimentar cuvenit si ulterior, in cursul aceluiasi an calendaristic, nu mai lucreaza in conditiile respective, cota-parte din indemnizatia primita, aferenta timpului nelucrat din acel an calendaristic, nu se restituie unitatii.
    (2) Concediul de odihna suplimentar se acorda, de regula, in cea de-a doua parte a anului in curs si nu poate fi reesalonat in anul urmator.

    CAP. 3
    Concediul de studii platit

    Art. 17
    (1) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare beneficiaza de concedii de studii numai pentru frecventarea primei institutii de invatamant superior de la dobandirea statutului de personal al Administratiei Nationale a Penitenciarelor.
    (2) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare, care urmeaza cursuri ale unor institutii de invatamant superior de stat ori particulare, acreditate ori autorizate, de lunga sau de scurta durata, cursuri serale, cu frecventa redusa si la distanta, in conditiile alin. (1), au dreptul la un concediu de studii platit, de 30 de zile calendaristice, acordat la cerere, integral sau fractionat, in fiecare an universitar.
    (3) De drepturile prevazute la alin. (2) beneficiaza si functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare - absolventi cu diploma ai colegiilor universitare de scurta durata, care isi continua studiile in invatamantul superior de lunga durata, in institutii de invatamant superior de stat sau particulare, autorizate ori acreditate.
    (4) Concediul prevazut la alin. (2) se acorda functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare pentru frecventarea unei singure institutii de invatamant superior, in situatia in care urmeaza simultan cursurile mai multor facultati/colegii.
    (5) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare, care in ultimul an de invatamant superior nu si-au finalizat studiile prin examen de licenta/absolvire si nu au beneficiat de concediu de studii, il pot solicita ulterior, o singura data.
    (6) Functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare, aflati in situatia prevazuta la alin. (5), care au beneficiat de concediu de studii partial in ultimul an de invatamant superior, li se poate aproba efectuarea diferentei de concediu de studii pentru sustinerea ulterioara a examenului de licenta/absolvire.
    (7) Nu au dreptul la concediu de studii functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare, inmatriculati la institutii de invatamant superior de stat sau particulare, autorizate ori acreditate, de lunga sau de scurta durata, pentru repetarea anului de studii din motive imputabile.
    (8) Concediul de studii neefectuat nu se poate efectua in anul universitar urmator, cu exceptia situatiei prevazute la alin. (6).
    Art. 18
    (1) De prevederile art. 17 alin. (1) si (2) beneficiaza si functionarul public din sistemul administratiei penitenciare inscris la cursuri postuniversitare, masterat sau doctorat.
    (2) Nu se considera concediu de studii participarea, cu aprobare, a functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare la cursuri sau la alte forme de pregatire cu scoatere de la locul de munca.
    Art. 19
    (1) Functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare li se acorda concediu de studii, daca obtin aprobarea sefilor de unitati pentru a urma cursurile unor institutii de invatamant superior, studii aprofundate sau doctorat.
    (2) Aprobarea pentru frecventarea formelor de pregatire prevazute la alin. (1) se acorda numai daca acestea asigura specializarea/pregatirea potrivit nevoilor unitatii.

    CAP. 4
    Invoirile platite si concediile fara plata

    Art. 20
    (1) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare au dreptul, potrivit legii, la invoiri platite cu durata de pana la 10 zile calendaristice, in cazul urmatoarelor evenimente familiale:
    a) casatoria functionarului public din sistemul administratiei penitenciare;
    b) nasterea sau casatoria unui copil;
    c) decesul sotului/sotiei sau al unei rude de pana la gradul al II-lea a functionarului public din sistemul administratiei penitenciare sau a sotului/sotiei acestuia.
    (2) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare pot beneficia de invoiri platite cu durata de cel mult 5 zile calendaristice, in urmatoarele situatii:
    a) in caz de accidentare sau imbolnavire grava a unuia dintre membrii familiei;
    b) in situatia unor dezastre care au afectat domiciliul functionarului public din sistemul administratiei penitenciare, al parintilor, socrilor sau copiilor acestuia;
    c) pentru alte situatii sau evenimente exceptionale, de natura sa justifice invoirea solicitata.
    (3) Invoirile platite se aproba de conducerea unitatii, la cererea functionarului public din sistemul administratiei penitenciare.
    Art. 21
    (1) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare au dreptul la concediu fara plata, a carui durata insumata poate fi de 30 de zile calendaristice anual, pentru rezolvarea urmatoarelor situatii personale:
    a) pregatirea si/sau sustinerea examenelor de admitere, de finalizare a anilor de studii sau de absolvire a celei de-a doua/treia facultati;
    b) sustinerea examenelor nepromovate de admitere la doctorat sau in institutii de invatamant superior, a celor de an universitar ori de licenta (diploma), pentru pregatirea carora au beneficiat de concedii de studii;
    c) prezentarea la concurs in vederea ocuparii unui alt post.
    (2) Concedii fara plata, cu durata de pana la 30 de zile calendaristice anual, pot fi acordate si pentru rezolvarea altor probleme personale ale functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare.
    (3) In mod exceptional, functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare au dreptul la concedii fara plata, cu durata insumata intre 30 si 90 de zile calendaristice, anual, in urmatoarele situatii:
    a) tratament medical efectuat in strainatate pe durata recomandata de medic, fara a depasi insa 90 de zile, daca cel in cauza nu beneficiaza, potrivit legii, de concediu medical si de indemnizatie pentru incapacitate temporara de munca, precum si pentru insotirea sotului sau, dupa caz, a sotiei ori a unei rude apropiate - copil, frate, sora, parinte - pe timpul cat aceasta se afla la tratament in strainatate;
    b) pentru alte motive temeinic fundamentate.
    (4) Concediile fara plata se aproba de conducerea unitatii, la cererea functionarului public din sistemul administratiei penitenciare, si se comunica compartimentelor financiar-contabilitate si resurse umane.
    Art. 22
    (1) In perioada concediilor fara plata functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare isi pastreaza calitatea avuta.
    (2) Perioadele concediilor fara plata de peste 30 de zile, acordate in conditiile art. 21, nu constituie vechime in serviciu si nu se iau in calcul la stabilirea stagiului minim in gradul profesional.

    CAP. 5
    Acordarea biletelor de odihna, tratament si recuperare

    Art. 23
    (1) Acordarea biletelor de odihna, tratament si recuperare pentru functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare se face in limita disponibilitatilor bugetare alocate cu aceasta destinatie si a numarului de locuri aprobate.
    (2) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare pot beneficia de bilete de odihna, tratament si recuperare numai pe perioada concediilor de odihna, o singura data pe an.
    (3) De bilete de odihna, tratament si recuperare pot beneficia si sotul/sotia functionarului public din sistemul administratiei penitenciare, copiii acestuia cu varste cuprinse intre 6 si 18 ani, care urmeaza cursurile unei unitati de invatamant preuniversitar, acreditata conform legii, precum si copiii cu handicap aflati in ingrijirea familiei functionarului public din sistemul administratiei penitenciare.
    Art. 24
    (1) Contractarea biletelor de odihna, tratament si recuperare si decontarea contravalorii acestora cu prestatorii de servicii se fac de catre structura specializata constituita la nivelul Administratiei Nationale a Penitenciarelor prin ordin al ministrului justitiei.
    (2) Biletele de odihna, tratament si recuperare se repartizeaza pe unitati penitenciare prin grija structurii prevazute la alin. (1), conform estimarilor realizate in baza solicitarilor formulate de potentialii beneficiari pana la data de 15 decembrie a anului respectiv, pentru anul urmator.
    Art. 25
    (1) Contributia care trebuie sa fie platita de functionarul public din sistemul administratiei penitenciare pentru biletele prevazute la art. 23 se stabileste dupa cum urmeaza:
    a) 50% din pretul integral al biletului de odihna, cand beneficiar al acestuia este functionarul public din sistemul administratiei penitenciare si sotul/sotia acestuia;
    b) pretul integral al biletului de odihna, tratament si recuperare, in cazul sotului/sotiei functionarului public din sistemul administratiei penitenciare, care nu face parte din categoria persoanelor care, potrivit legii, pot beneficia de aceste bilete prin sistemul organizat si administrat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei;
    c) 50% din contributia parintelui functionar public din sistemul administratiei penitenciare, cand beneficiar al biletului de odihna este copilul acestuia, potrivit art. 23 alin. (3).
    (2) Diferenta de pret pentru biletele de odihna, tratament si recuperare pana la acoperirea integrala a contravalorii acestora se suporta din bugetul de venituri si cheltuieli al Administratiei Nationale a Penitenciarelor.
    Art. 26
    (1) Contributia pentru biletele prevazute la art. 23, platita de functionarul public din sistemul administratiei penitenciare, se poate restitui acestuia in urmatoarele cazuri:
    a) din motive medicale sau personale - deces in familie, internare in unitati sanitare - atestate cu documente, cand titularul nu mai poate ajunge in statiune;
    b) din motive personale - titularul renunta la bilet, anuntand structura specializata cu cel putin 15 zile inainte de data inscrisa pe bilet pentru prezentarea in statiune.
    (2) Contributia se restituie integral beneficiarului si in situatia in care acesta, desi s-a prezentat in statiune la data inscrisa pe bilet, nu a fost cazat, prezentand structurii specializate motivatia scrisa a unitatii prestatoare de servicii balneare.
    Art. 27
    (1) Functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare si familiile acestora beneficiaza, ca masura de protectie sociala, de inlesniri stabilite prin ordin al ministrului justitiei in ceea ce priveste folosirea caselor de odihna, sanatoriilor, caminelor de garnizoana si a altor amenajari recreative si sportive.
    (2) Cheltuielile ce decurg din aplicarea masurilor prevazute la alin. (1) se suporta din veniturile proprii aprobate prin bugetul Administratiei Nationale a Penitenciarelor.
    Art. 28
    Durata unei serii de odihna, tratament si recuperare este de 10 pana la 18 zile, dupa caz.
    Art. 29
    Biletele de odihna, tratament si recuperare se distribuie functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare, conform procedurilor stabilite prin decizie a directorului general al Administratiei Nationale a Penitenciarelor.
    Art. 30
    La acordarea biletelor de odihna, tratament si recuperare va fi avuta in vedere indeplinirea unuia dintre urmatoarele criterii esentiale:
    a) periculozitatea, nocivitatea si dificultatile conditiilor concrete de munca ale solicitantilor;
    b) evidentierea prin acte exemplare de devotament si curaj;
    c) inalta probitate profesionala si morala.
    Art. 31
    In situatia in care functionarii publici din sistemul administratiei penitenciare nu pot utiliza biletele de odihna, pot renunta la acestea, dar, in situatia in care nu gasesc alt functionar public din sistemul administratiei penitenciare care sa beneficieze de ele ori nu le returneaza structurii specializate din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor, sumele cheltuite pentru procurarea lor se vor recupera de la acestia, conform procedurilor legale, cu exceptia cazurilor prevazute la art. 26.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 32
    Pe durata concediilor de odihna, a concediilor de studii platite sau a invoirilor platite posturile functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare nu pot fi incadrate cu alte persoane, urmand ca sarcinile de serviciu ale acestora sa fie redistribuite.
    Art. 33
    Prevederile prezentei hotarari se aplica si functionarilor publici cu statut special din Ministerul Justitiei, care au atributii de coordonare si control al activitatii din sistemul administratiei penitenciare sau alte atributii in legatura cu activitatea administratiei penitenciare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul justitiei,
                         Cristian Diaconescu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Doru Claudiu Frunzulica,
                         secretar de stat



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1946/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1946 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu