E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 182 din 20 martie 1991

privind constituirea Agentiei Romane de Dezvoltare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 52 din 30 martie 1992


SmartCity3


    Art. 1
    Incepand cu data prezentei hotarari se constituie Agentia Romana de Dezvoltare, ca departament in subordinea directa a Guvernului, prin reorganizarea Agentiei Romane pentru Promovarea Investitiilor si Asistentei Economice din Strainatate
    Art. 2
    Agentia Romana de Dezvoltare urmareste realizarea programului Guvernului de reforma si dezvoltare economica prin atragerea si utilizarea resurselor de capital. In acest scop, agentia are urmatoarele atributii:
    2.1. coordonarea asistentei economice externe guvernamentale, multilaterale si bilaterale;
    2.2. orientarea resurselor externe de capital catre restructurarea si dezvoltarea sectoarelor prioritare ale economiei nationale, privatizarea sectorului de stat si incurajarea intreprinderilor particulare;
    2.3. corelarea politicii in domeniul investitiilor straine cu procesele interne de reforma, urmarirea asigurarii cadrului juridic, institutional si a infrastructurii necesare pentru atragerea capitalului strain in Romania;
    2.4. promovarea in exterior a posibilitatilor de investitii in Romania;
    2.5. acordarea de asistenta agentilor economici romani publici sau privati, asociatiilor profesionale institutiilor si organismelor economice guvernamentale si neguvernamentale, pentru realizarea proiectelor de investitii cu participare straina.
    Art. 3
    Agentia Romana de Dezvoltare preia toate atributiile Agentiei Romane pentru Promovarea Investitiilor si asistentei Economice din Strainatate prevazute in Legea privind societatile comerciale, in reglementarile privind regimul investitiilor straine, precum si in toate celelalte acte normative.
    Art. 4
    Agentia Romana de Dezvoltare isi desfasoara activitatea in stransa colaborare cu agentii economici publici si privati, cu asociatiile profesionale, cu ministerele, departamentele si institutiile de specialitate, guvernamentale si neguvernamentale, care sunt obligate sa-i furnizeze datele si informatiile solicitate, inclusiv cele cu caracter confidential.
    Art. 5
    Agentia Romana de Dezvoltare este persoana juridica, functioneaza ca o institutie publica si isi desfasoara activitatea in conformitate cu statutul prezentat in anexa nr. 1. Conducerea agentiei este asigurata de un presedinte cu rang de secretar de stat, asistat de un vicepresedinte, cu rang de subsecretar de stat.
    Structura organizatorica si functionala este prevazuta in anexele nr. 2 si 3.
    Art. 6
    In vederea indeplinirii atributiilor sale, agentia poate infiinta centre teritoriale in tara si birouri de reprezentanta in strainatate, in cadrul numarului total de posturi si al fondurilor aprobate de Guvern, precum si oficii de consultanta si prestari servicii, ca unitati ci autonomie administrativa si financiara.
    Art. 7
    Se considera transferat in interesul serviciului la Agentia Romana de Dezvoltare numai personalul angajat, conform prevederilor Legii nr. 30/1990, la Agentia Romana pentru Promovarea Investitiilor si Asistentei Economice din Strainatate. Restul personalului devine disponibil si se poate transfera la Agentia Romana de Dezvoltare pe baza de concurs. In perioada pana la transferarea in interesul serviciului, personalul devenit disponibil beneficiaza de drepturile prevazute de lege.
    Art. 8
    Agentia Romana de Dezvoltare preia intregul patrimoniu al Agentiei Romane pentru Promovarea Investitiilor si Asistentei Economice din Strainatate. Ministerul Finantelor va introduce modificari in indicatorii financiari care decurg din bugetul de venituri si cheltuieli, conform anexei nr. 4, si din aplicarea prezentei hotarari.
    Art. 9
    Anexele nr. 1, 2, 3 si 4 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 10
    Hotararea Guvernului nr. 858 din 25 iulie 1990 privind organizarea Agentiei Romane pentru Promovarea Investitiilor si asistentei Economice din Strainatate se abroga.

    ANEXA 1

                          STATUTUL
                  Agentiei Romane de Dezvoltare

    CAP. 1

    Art. 1
    Denumirea, forma juridica, durata, sediul
    Agentia Romana de Dezvoltare este persoana juridica si functioneaza ca o institutie publica, cu patrimoniu propriu, in subordinea directa a guvernului.
    Art. 2
    Activitatea agentiei se desfasoara in baza hotararii guvernamentale de constituire, a prezentului statut si cu respectarea normelor legale privind institutiile publice.
    Art. 3
    Agentia se constituie pe o perioada nelimitata.
    Sediul agentiei este in municipiul Bucuresti.
    Art. 4
    Agentia Romana de Dezvoltare are in structura organizatorica si functionala centre teritoriale in tara si birouri de reprezentare in strainatate, precum si oficii de consultanta si prestari servicii, cu autonomie administrativa si financiara.

    CAP. 2

    Art. 5
    Obiective si atributii
    Agentia Romana de Dezvoltare are ca obiectiv realizarea programului Guvernului de reforma si dezvoltare economica prin atragerea si utilizarea resurselor externe de capital.
    In acest scop, agentia are urmatoarele atributii:
    5.1. Coordonarea asistentei economice externe guvernamentale:
    a) intretine relatii permanente cu organisme si institutiile guvernamentale sau neguvernamentale, regionale sau nationale care administreaza programele de asistenta economica multilaterale pentru tarile Europei Centrale si de Est;
    b) identifica, negociaza si orienteaza programele de asistenta economica nerambursabila, potrivit necesitatilor prioritare ale economiei nationale;
    c) identifica si analizeaza, impreuna cu institutiile specializate din tara, guvernamentale si neguvernamentale, proiectele concrete care urmeaza sa fie finantate din asistenta economica nerambursabila, asigurand accesul liber si egal la aceste resurse al tuturor institutiilor si agentilor economici romani, publici sau privati;
    d) urmareste programele de asistenta financiara rambursabila, preluata sau garantata de institutiile financiar-bancare din tara, in numele Guvernului roman, si face propuneri de orientare a lor potrivit directiilor prioritare de dezvoltare a economiei nationale;
    e) asigura culegerea datelor si informatiilor de la ministere, departamente, de la alte institutii guvernamentale sau neguvernamentale si de la agenti economici care au beneficiat de asistenta economica din strainatate acordata Guvernului roman si intocmeste, periodic, rapoarte de informare cu privire la destinatia si folosirea acestor resurse.
    5.2. Orientarea resurselor externe de capital catre restructurarea si dezvoltarea sectoarelor prioritare pentru economia nationala, privatizarea sectorului de stat si incurajarea intreprinderilor particulare:
    a) initiaza si negociaza, impreuna cu institutiile interesate, intocmirea unor studii de evaluare si analiza economica de restructurare sau dezvoltare la nivel national sau sectorial;
    b) pregateste lista sectoarelor, obiectivelor existente si proiectelor noi care se ofera investitorilor straini, pe care o supune aprobarii Guvernului si o da publicitatii;
    c) initiaza si organizeaza actiuni de evaluare, pregatire a ofertelor a studiilor de fezabilitate si lansare a lor pe piata externa, in colaborare cu firme straine; urmareste atragerea de investitor straini pentru ofertele lansate si face recomandari si propuneri economici, institutiilor implicate si Guvernului pentru realizarea proiectelor;
    d) negociaza si finalizeaza, din insarcinarea Guvernului, proiecte de investitii in domenii de interes deosebit pentru economia nationala;
    e) analizeaza si promoveaza studiile de fezabilitate primite de la agentii economici romani si face, daca este cazul, recomandarii si propuneri privind colaborarea cu partenerii straini sau utilizarea altor resurse externe;
    f) atrage, orienteaza si indruma investitorii straini potentiali pentru folosirea posibilitatilor de investitii in Romania;
    g) intocmeste analize si studii privitoare la orientarea investitiilor straine pentru dezvoltarea economica in plan national si social.
    5.3. Corelarea politicii privind capitalul strain cu procesele de reforma economica interne, urmarirea pregatirii cadrului juridic, institutional si a infrastructurii necesare:
    a) supravegheaza respectarea prevederilor legale privind regimul investitiilor straine in Romania, de catre institutiile si agentii economici romani sau straini, si face propuneri Guvernului in legatura cu orientarile, metodologia si procedurile de realizare a lor;
    b) initiaza si avizeaza, dupa caz, proiecte de acte normative care privesc regimul investitiilor in Romania si folosirea asistentei economice externe;
    c) initiaza, participa, negociaza sau avizeaza, dupa caz, acorduri privind garantarea si promovarea reciproca a investitiilor de capital, programe multilaterale si bilaterale de asistenta economica si acorduri de credit pe termen mediu si lung destinate investitiilor de capital in Romania;
    d) inventariaza si urmareste, cu sprijinul ministerelor, primariilor si agentilor economici, constructiile sistate, spatiile de productie, comerciale si de servicii neutilizate sau cladirile si terenurile disponibile, in vederea pregatirii si prezentarii acestora unor investitori straini potentiali;
    e) primeste, analizeaza, orienteaza si inregistreaza cererile persoanelor fizice si juridice straine interesate in realizarea de investitii in Romania acorda facilitatile prevazute de lege si elibereaza certificatul de investitor;
    f) evalueaza reactiile investitorilor straini si romani in legatura cu problemele curente ale activitatii de investitii in Romania, cu informarea operativa a factorilor de decizie, pentru a actiona in consecinta;
    g) organizeaza evidenta statistica si baza de date privind investitiile straine in Romania si furnizeaza Guvernului si institutiilor interesate informatiile necesare.
    5.4. Promovarea in exterior a posibilitatilor de investitii existente in Romania:
    a) intocmeste si difuzeaza materiale de prezentare, informare si documentare privind cadrul legislativ care guverneaza regimul investitiilor straine in Romania, atributiile Agentiei Romane de Dezvoltare si altor institutii cu competente in materie;
    b) promoveaza, prin buletine specializate, articole si materiale informative proiecte concrete de investitii in Romania;
    c) organizeaza, in tara si in strainatate, seminarii, conferinte, mese rotunde  si dezbateri pe teme de investitii straine si participa la manifestari similare initiate de alte institutii sau organizatii romane si straine;
    d) organizeaza, in baza directiilor de dezvoltare si a prioritatilor stabilite de Guvern, misiuni economice in Romania, generale sau specializate pe domenii de activitate;
    e) organizeaza intalniri pentru schimb de experienta cu agentiile sau institutiile guvernamentale si private similare din alte tari;
    f) incheie conventii si intelegeri de colaborare cu institutii, asociatii, firme de specialitate si experti din strainatate, in scopul promovarii investitiilor straine in Romania.
    5.5. Acordarea de asistenta agentilor economici romani, publici si privati, asociatiilor profesionale, institutiilor si organismelor economice guvernamentale si neguvernamentale:
    a) identifica, analizeaza si promoveaza solicitarile agentilor economici interni privind atragerea capitalului strain si utilizarea resurselor economice si financiare externe;
    b) acorda sprijin si consultanta de specialitate agentilor economici romani pentru realizarea proiectelor de investitii in tara, cu participare straina
    c) organizeaza programe de negocieri cu investitorii straini si institutii de specialitate si acorda asistenta pe parcursul tratativelor;
    d) organizeaza participarea agentilor economici romani la targuri si expozitii internationale, la conferinte, seminarii si mese rotunde, in tara sau strainatate;
    e) organizeaza seminarii sau cursuri de pregatire pentru cadrele de conducere si executie, cu experti romani sau straini.
    Art. 6
    Agentia Romana de Dezvoltare indeplineste orice alte atributii conferite prin lege sau prin hotarari guvernamentale.
    Art. 7
    In indeplinirea atributiilor sale, Agentia Romana de Dezvoltare angajeaza, in conditiile legii:
    a) contracte de cercetare, proiectare si analiza economica cu institute specializate si institutii de invatamant superior;
    b) servicii remunerate de consultanta, expertiza si asistenta tehnica, atat din tara, cat si din strainatate;
    c) agenti specializati pentru reprezentare si relatii publice;
    d) servicii editoriale si de publicitate.

    CAP. 3

    Art. 8
    Organe de conducere si administrare
    Agentia Romana de Dezvoltare are ca organe de conducere si administrare:
    8.1.presedintele;
    8.2.comitetul director;
    8.3.consiliul consultativ.
    Art. 9
    Presedintele este numit prin hotarare a Guvernului si are urmatoarele atributii:
    - organizeaza si conduce activitatea curenta a agentiei;
    - reprezinta agentia in relatiile cu organele statului, organele judecatoresti si cu persoanele fizice sau juridice romane:
    - reprezinta agentia in relatiile cu strainatatea;
    - angajeaza si concediaza personalul din aparatul propriu;
    - numeste si revoca, prin decizie, directorii generali si directorii directiilor din structura agentiei;
    - aproba deplasarile personalului propriu in tara si strainate;
    - adopta decizii.
    Vicepresedintele este inlocuitorul de drept al presedintelui.
    Art. 10
    Comitetul director este format din 7-9 membri si anume:
    - presedintele si vicepresedintele;
    - directori generali;
    - specialisti recunoscuti si apreciati in profilul de activitate a agentiei.
    Comitetul director se intruneste saptamanal, in reuniuni ordinare, sau ori de cate ori este nevoie, din initiativa presedintelui.
    Atributiile comitetului director sunt, in principal, urmatoarele:
    - aproba angajamentele efectuate de catre agentie conform art. 7;
    - elaboreaza programul de activitate si propunerea de buget de venituri si cheltuieli ale agentiei, pe care o supune spre aprobare Guvernului;
    - pregateste raportul de activitate si bilantul anual, pe care le supune spre aprobare Guvernului;
    - analizeaza periodic activitatea compartimentelor din structura agentiei;
    - hotaraste infiintarea centrelor teritoriale, a birourilor de reprezentare in strainatate si a oficiilor de consultanta;
    - analizeaza propunerile privind actiunile de investitii de importanta deosebita;
    - adopta hotarari.
    Art. 11
    Consiliul consultativ este format din 17-21 membri, reprezentanti ai Agentiei Romane de Dezvoltare, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerul Finantelor, Ministerul Resurselor si Industriei, Ministerul Comertului si Turismului, Ministerului Culturii si Alimentatiei, Ministerului Comunicatiilor, Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Amenajarii Teritoriului, Camerei de comert si Industrie, Agentiei Nationale pentru Privatizare, Bancii Nationale a Romaniei si altor banci, Asociatilor Intreprinzatorilor Particulari, precum si personalitati de specialitate.
    Membrii consiliului consultativ se aproba prin decizie a primului-ministru.
    Consiliul consultativ este prezidat de presedintele Agentiei Romane de Dezvoltare si se intruneste in sesiuni trimestriale.
    Consiliul consultativ dezbate si adopta recomandari privind:
    - directiile principale de orientare a resurselor de capital din strainatate
    - politici si strategii sectoriale si de restructurare in sprijinul investitiilor straine;
    - perfectionarea cadrului juridic privind regimul investitiilor straine;
    - cai, modalitati si instrumente de promovare a investitiilor straine in Romania;
    - analiza economica a impactului investitiilor asupra economiei romanesti;
    - investitiile straine si privatizarea;
    - orice alte probleme, pe care le supune dezbaterii comitetului director al agentiei sau membrilor consiliului.
    Membrii consiliului consultativ asigura legatura intre Agentia Romana de dezvoltare si organismele guvernamentale sau neguvernamentale pe care le reprezinta.

    CAP. 4

    Art. 12
    Bugetul de venituri si cheltuieli
    Agentia Romana de dezvoltare intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, in lei si in valuta, pe care ii supune spre aprobare Guvernului.
    12.1. Resursele financiare ale agentiei sunt asigurate prin alocatii de la bugetul statului si din venituri din activitati proprii, cum sunt: valorificarea publicatiilor de promovare si informare, servicii de consultanta, organizarea de seminarii etc.
    12.2. Cheltuielile agentiei cuprind cheltuieli de functionare, editarea materialelor de promovare si publicitate, organizarea de seminarii, conferinte, mese rotunde, misiuni economice, servicii remunerate de consultanta si reprezentare

    ANEXA 2

                        AGENTIA ROMANA DE DEZVOLTARE
                                      |
    Total posturi                     |
     = 108 din                 -------|------
     care: posturi           |        |      |
   de conducere = 13         |        |      |
                     Comitet director |   Consiliul consultativ
                                      |
                                      |
                                  Presedinte
                              (secretar de stat)
                                      |
                                ------|------
                       Consilieri     |    Birouri de reprezentanta
                               3      |           in strainatate   5
                                      |
                              --------|-----------------------------
       --------Vicepresedinte         |             |              |
      |      (subsecretar de stat)    |             |              |
      |              |                |             |              |
      |        Directia generala   Directia    Directia generala   Directia
      |      de investitii straine  generala    de asistenta          economica
      |                          de promovare    economica si
      |                                         relatii externe
      |      37                 4   22     3    24           3      13       3
      |              |                  |             |                  |
      |      --------------------   -----------   -----------    -------------
      |     |     |     |       |   |        |   |     |    |    |      |     |
      |     A     B     C       D   E        F   G     H    I    J      K     L
      |   10 1  10 1   10 1   5 1  10 1    10 1 10 1  10 1  1 -  5 1   2 -  5 1
      |
      |------Centre teritoriale
                4         -
     A Directia agricultura, infrastructura, mediu si proiecte regionale
     B Directia resurse si industrie
     C Directia comert, turism, finante si alte servicii
     D Oficiul de inregistrare si indrumare
     E Directia promovare
     F Directia informare (banca de date)
     G Directia organisme economice internationale
     H Directia relatii bilaterale
     I Sector protocol
     J Serviciul financiar-contabilitate
     K Compartiment de personal
     L Serviciul administrativ

    ANEXA 3

                             STAT DE FUNCTIUNI *)
privind personalul din aparatul propriu al Agentiei Romane de Dezvoltare
-------------------------------------------------------------------------------
    Nr. | Denumirea directiilor     | Nr. posturi | nivelul   | Limitele
   crt. | compartimentelor si a     | pe total    | studiilor | claselor de
        | functiilor                | directii,   | necesare  |salarii si tipul
        |                           |compartimente| incadrarii| indemnizatiei
        |                           |si pe        |  pe       | de conducere
        |                           |functii      | functii   |
   ----------------------------------------------------------------------------
     0  |            1                  |     2      |    3    |       4
   ----------------------------------------------------------------------------
   1 = Total posturi (exclusiv demnitari)
   2 = 108
   1 = Presedinte (secretar de stat)
   2 = 1
   1 = Vicepresedinte (subsecretar de stat)
   2 = 1
   0 = 1-3
   1 = Consilieri
   2 = 3
   3 = s
   4 = conf. Legii nr.6/1990 si Decretului-lege nr.78/90
   1 = 1. DIRECTIA GENERALA DE INVESTITII STRAINE
   2 = 37
   0 = 4
   1 = Director general
   2 = 1
   3 = s
   4 = 39S
   0 = 5
   1 = Secretar dactilograf pr. I
   2 = 1
   3 = m
   4 = 13-19
   1 = Directia agricultura, infrastructura, mediu si proiecte generale
   2 = 10
   0 = 6
   1 = Director
   2 = 1
   3 = s
   4 = 38P
   0 = 7-8
   1 = Inspector general
   2 = 2
   3 = s
   4 = 32-38
   0 = 9
   1 = Economist (ing.) pr.I
   2 = 1
   3 = s
   4 = 32-38
   0 = 10
   1 = Economist (ing.) pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33 (26-34)
   0 = 11-12
   1 = Economist (ing.) pr. II
   2 = 2
   3 = s
   4 = 31-37
   0 = 13
   1 = Consilier juridic pr.
   2 = 1
   3 = s
   4 = 26-34
   0 = 14
   1 = Referent de specialitate pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33
   0 = 15
   1 = Statistician pr.
   2 = 1
   3 = m
   4 = 16-24
   1 = Directia resurse si industrie
   2 = 10
   0 = 16
   1 = Director
   2 = 1
   3 = s
   4 = 38P
   0 = 17-18
   1 = Inspector general
   2 = 2
   3 = s
   4 = 32-38
   0 = 19
   1 = Economist (ing.) pr. II
   2 = 1
   3 = s
   4 = 31-37
   0 = 20-23
   1 = Economist (ing.) pr. III
   2 = 4
   3 = s
   4 = 25-33 (26-34)
   0 = 24
   1 = Stenodactilograf pr. I
   1 = 1
   3 = m
   4 = 15-21
   0 = 25
   1 = Consilier juridic pr.
   2 = 1
   3 = s
   4 = 26-34
   1 = Directia comert, turism, finante si alte servicii
   2 = 10
   0 = 26
   1 = Director
   2 = 1
   3 = s
   4 = 38P
   0 = 27-28
   1 = Inspector general
   2 = 2
   3 = s
   4 = 32-38
   0 = 29-30
   1 = Economist (ing.) pr. II
   2 = 2
   3 = s
   4 = 31-37
   0 = 31-33
   1 = Economist (ing.) pr. III
   2 = 3
   3 = s
   4 = 25-33 (26-34)
   0 = 34
   1 = Referent de specialitate pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33
   0 = 35
   1 = Stenodactilograf pr. I
   2 = 1
   3 = m
   4 = 15-21
   1 = oficiu de inregistrare si indrumare
   2 = 5
   0 = 36
   1 = sef birou tehnico-economic
   2 = 1
   3 = s
   4 = 29-35
   0 = 37-39
   1 = Economist (ing.) pr. III
   2 = 3
   3 = s
   4 = 25-33 (26-34)
   0 = 40
   1 = Statistician pr.
   2 = 1
   3 = m
   4 = 16-24
   1 = Centre teritoriale
   2 = 4
   0 = 41-44
   1 = Inspector general
   2 = 4
   3 = s
   4 = 32-38
   1 = Birouri de reprezentanta in strainatate
   2 = 5
   0 = 45-49
   1 = Consilier economici
   2 = 5
   3 = s
   1 = II. DIRECTIA GENERALA DE PROMOVARE
   0 = 50
   1 = Director general
   2 = 1
   3 = s
   4 = 39S
   0 = 51
   1 = Secretar dactilograf pr. I
   2 = 1
   3 = m
   4 = 13-19
   1 = Directia promovare
   2 = 10
   0 = 52
   1 = Director
   2 = 1
   3 = s
   4 = 38P
   0 = 53
   1 Consilier economic
   2 = 1
   3 = s
   4 = 37F
   0 = 54
   1 = inginer (economist) pr. I
   2 = 1
   3 = s
   4 = 32-38
   0 = 55
   1 = Inginer (economist) pr. II
   2 = 1
   3 = s
   4 = 31-37
   0 = 56-58
   1 = Inginer (economist) pr. III
   2 = 3
   3 = s
   4 = 25-33 (26-34)
   0 = 59
   1 = Consilier juridic pr.
   2 = 1
   3 = s
   4 = 26-34
   0 = 60
   1 = Referent de specialitate pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33
   0 = 61
   1 = Statistician pr.
   2 = 1
   3 = m
   4 = 16-24
   1 = Directia informare (banca de date)
   2 = 10
   0 = 62
   1 = Director
   2 = 1
   3 = s
   4 = 38P
   0 = 63
   1 = Inginer (economist) pr. I
   2 = 1
   3 = s
   4 = 32-38
   0 = 64-65
   1 = Inginer (economist) pr. II
   2 = 2
   3 = s
   4 = 31-37
   0 = 66-69
   1 = Inginer (economist) pr. III
   2 = 4
   3 = s
   4 = 25-33 (26-34)
   0 = 70-71
   1 = Statistician pr.
   2 = 2
   3 = m
   4 = 16-24
   1 = III. DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA ECONOMICA SI RELATII EXTERNE
   2 = 24
   0 = 72
   1 = Director general
   2 = 1
   3 = s
   4 = 39S
   0 = 73
   1 = Secretar dactilograf pr.I
   2 = 1
   3 = m
   4 = 13-19
   1 = Directia organisme economice internationale
   2 = 10
   0 = 74
   1 = Director
   2 = 1
   3 = s
   4 = 38P
   0 = 75-76
   1 = Economist (ing.) pr. I
   2 = 2
   3 = s
   4 = 32-38
   0 = 77-78
   1 = Economist (ing.) pr. II
   2 = 2
   3 = s
   4 = 31-37
   0 = 79
   1 = Consilier economic
   2 = 1
   3 = s
   4 = 37F
   0 = 80
   1 = Referent de specialitate pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33
   0 = 81
   1 = Inspector pr. de specialitate
   2 = 1
   3 = s
   4 = 27-35
   0 = 82
   1 = Stenodactilograf pr. I
   2 = 1
   3 = m
   4 = 15-21
   0 = 83
   1 = Consilier juridic pr.
   2 = 1
   3 = s
   4 = 26-34
   1 = Directia relatii bilaterale
   2 = 10
   0 = 84
   1 = Director
   2 = 1
   3 = s
   4 = 38P
   0 = 85
   1 = Consilier economic
   2 = 1
   3 = s

    ANEXA  4

   4 = 37F
   0 = 86-87
   1 = Economist (ing.) pr. I
   2 = 2
   3 = s
   4 = 32-38
   0 = 88
   1 = Economist (ing.) pr. II
   2 = 1
   3 = 31-37
   0 = 92
   1 = Referent de specialitate pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33
   0 = 93
   1 = Consilier juridic pr.
   2 = 1
   3 = s
   4 = 26-34
   1 = Sector protocol
   2 = 2
   0 = 94
   1 = Economist (ing.) pr. II
   2 = 1
   3 = s
   4 = 31-37
   0 = 95
   1 = Economist (ing.) pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33(26-34)
   1 = IV. DIRECTIA ECONOMICA
   2 = 13
   0 = 96
   1 = Director
   2 = 1
   3 = s
   4 = 37 O
   1 = Serviciul financiar-contabilitate
   2 = 5
   0 = 97
   1 = Sef serviciu economic
   2 = 1
   3 = s
   4 = 31-37
   0 = 98
   1 = Economist pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33(26-34)
   0 = 99
   1 = Contabil pr.
   2 = 1
   3 = m
   4 = 16-24
   0 = 100
   1 = Casier pr.
   2 = 1
   3 = m
   4 = 10-16
   0 = 101
   1 = Revizor contabil pr.
   2 = 1
   3 = s
   4 = 26-34
   1 = Compartimentul de personal
   2 = 2
   0 = 102
   1 = Economist pr. III
   2 = 1
   3 = s
   4 = 25-33(26-34)
   0 = 103
   1 = Inspector de specialitate pr.
   2 = 1
   3 = s
   4 = 27-35
   1 = Serviciu administrativ
   2 = 5
   0 = 104
   1 = Sef serviciu administrativ
   2 = 1
   3 = m
   4 = 22-28
   0 = 105
   1 = Tehnician pr.
   2 = 1
   3 = m
   4 = 20-28
   0 = 106
   1 = Sef cabinet
   2 = 1
   3 = m
   4 = 14-21
   0 = 107-108
   1 = Functionar pr.
   2 = 2
   3 = m
   4 = 14-22
   1 = Muncitor si personal deservire
   2 = 14
   1 = Sofer
   2 = 2
   4 = conf. lista
   1 = Operator telex
   2 = 2
   4 = meserii
   1 = Operator xerox
   2 = 1
   4 = conf.lista
   1 = Magaziner pr.
   2 = 1
   4 = 10-16
   1 = Muncitor calificat
   2 = 2
   4 = conf.lista
   1 = Ingrijitor
   2 = 2
   4 = 2-6
   1 = portar (paznic)
   2 = 2
   4 = 2-6
   1 = Bufetier
   2 = 1
   4 = conf.lista
   1 = curier
   2 = 1
   4 = 3-7

                  BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 1991
    I. Cheltuieli pentru organele puterii executive
-------------------------------------------------------------------------------
                                                                mii
                                                      -------------------------
    Denumire indicator                             cod        lei            $
   ----------------------------------------------------------------------------
   A. Cheltuieli curente                                      53.629       850
                                                      -------------------------
   I. Cheltuieli de personal                                  29.914
   Cheltuieli cu salariile                        01.         13.068
   Salarii                                        01.01       11.437
   Salarii platite cu ora, plati pentru ore       01.02           10
   suplimentare
   Compensare preturi si tarife                   01.03          121
   Alte drepturi                                  01.04        1.500
   C.A.S. 20%                                     03.          2.288
   Constituirea fondului de somaj                 04.            458
   Deplasari, detasari                            05.         14.100       330
       Ii.cheltuieli materiale si servicii
   Cheltuieli pentru intretinere si gospodarire   11.          1.645
   Incalzit                                       01.            375
   Iluminat si forta motrice                      02.            180
   Apa, canal, salubritate                        03.             60
   Posta, telefon, telex, fax                     04.            400
   Furnituri birou                                05.             10
   Materiale pentru curatenie                     06.             50
   Alte materiale si prestari de servicii         07.            570
   Materiale si prestari de servicii cu caracter
    functional                                    12.            500
   Materiale de inventar de mica valoare sau
   scurta durata                                  13.            500
   Reparatii curente                              14.          2.500
   Carti si publicatii                            16.          4.650       160
   Alte cheltuieli                                17.         13.920
   Calificare, perfectionare profesionala         01.             50
   Protocol                                       02.            500
   Alte cheltuieli (targuri internationale, in-
   terne, seminarii in strainatate, in tara, an-
   gajari experti, consultanti straini, asistenta
   economica, chirii)                             10.         13.370       360
       B. Cheltuieli de capital                                4.000
                                                                              
       I. Cheltuieli de capital



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 182/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 182 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu