E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 16 din  4 ianuarie 2001

privind organizarea si functionarea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 13 din 10 ianuarie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei, organ de specialitate al administratiei publice centrale in subordinea Guvernului, aplica strategia si Programul Guvernului, in vederea promovarii politicilor de dezvoltare economica si sociala, pentru stimularea atragerii investitiilor straine in Romania, elaborarea analizelor si prognozelor privind dezvoltarea economiei romanesti.
    (2) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei este minister de sinteza si are personalitate juridica.
    (3) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei are sediul in municipiul Bucuresti, Str. Ministerului nr. 2 - 4, sectorul 1.
    Art. 2
    (1) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei are urmatoarele atributii principale:

    A. In domeniul dezvoltarii socioeconomice de ansamblu, a dezvoltarii regiunilor si zonelor tarii:
    a) elaboreaza proiectul Planului national de dezvoltare, pe care il supune spre aprobare Guvernului;
    b) asigura coordonarea implementarii politicii nationale de dezvoltare pe ansamblul tarii, pe regiuni si zone;
    c) urmareste realizarea obiectivelor de coeziune economica si sociala, in scopul diminuarii decalajelor in dezvoltarea regiunilor si zonelor tarii, al intaririi capacitatii competitive a fiecarei regiuni;
    d) elaboreaza proiectul Planului national de dezvoltare, care contine strategia nationala pentru dezvoltare regionala, pe baza strategiilor si planurilor regionale de dezvoltare, aprobate de consiliile pentru dezvoltare regionala, si a strategiilor si programelor sectoriale ale autoritatilor administratiei publice centrale, precum si de amenajare a teritoriului, conform planurilor de amenajare a teritoriului national, aprobate prin lege. Dupa avizarea Planului national de dezvoltare de catre Consiliul National pentru Dezvoltare Regionala il supune spre aprobare Guvernului si asigura, pe baza acestuia, coordonarea implementarii politicii nationale de dezvoltare regionala;
    e) colaboreaza cu Ministerul Afacerilor Externe in realizarea obiectivelor de cooperare externa a regiunilor de dezvoltare de tip transfrontalier, interregional sau la nivelul euroregiunilor;
    f) analizeaza si propune Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala finantarea programelor si proiectelor de dezvoltare regionala; elaboreaza programe de sprijin al regiunilor, pentru a dobandi mijloacele necesare in vederea restructurarii economiilor regionale;
    g) elaboreaza criteriile, prioritatile si procedurile necesare in vederea finantarii programelor si proiectelor din domeniul sau de activitate;
    h) asigura managementul financiar si tehnic al Fondului national de dezvoltare regionala si al fondurilor de tip structural pentru realizarea coeziunii economice si sociale, alocate Romaniei de Uniunea Europeana, in conformitate cu Planul national de dezvoltare, din domeniul sau de activitate; finanteaza programele si proiectele din domeniul sau de activitate prin incheierea de contracte de finantare cu agentiile pentru dezvoltare regionala si cu alte categorii de beneficiari si urmareste realizarea acestora; deruleaza programe si proiecte cu finantare externa, prin infiintarea de unitati de management/coordonare de proiect, potrivit legii;
    i) monitorizeaza programul si planul de actiuni guvernamentale si face propuneri de solutii pentru incadrarea in termenele stabilite, in cazul aparitiei tendintei de nerealizare sau in situatii de criza;
    j) reprezinta Guvernul Romaniei in relatia cu Uniunea Europeana si cu alte organizatii internationale in domeniul sau de activitate, pentru elaborarea si implementarea de politici de coeziune economica si sociala si de programe privind dezvoltarea regionala;
    k) colaboreaza cu organele de specialitate ale administratiei publice centrale si cu autoritati ale administratiei publice locale la elaborarea politicilor sectoriale privind pregatirea privatizarii companiilor/societatilor nationale, precum si a societatilor comerciale rezultate din reorganizarea regiilor autonome;
    l) colaboreaza cu organizatii interne sau internationale care sprijina dezvoltarea regionala, cu camerele de comert si industrie si cu alti reprezentanti ai mediilor de afaceri, pentru elaborarea programelor din domeniul sau de activitate;
    m) la solicitarea Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala si din proprie initiativa asigura elaborarea de studii si analize si face recomandari privind modul de realizare a obiectivelor din domeniul sau de activitate;
    n) initiaza, elaboreaza si avizeaza, dupa caz, impreuna cu alte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, proiecte de acte normative si de acorduri internationale in domeniul sau de activitate;
    o) avizeaza documentatiile pentru obtinerea de credite si alte fonduri externe cu garantia statului sau cu garantii bancare pentru finantarea de programe si proiecte specifice;
    p) propune nominalizarea de catre Consiliul National pentru Dezvoltare Regionala si aprobarea de catre Guvern a declararii unor zone defavorizate, pe baza documentatiilor aprobate de consiliile pentru dezvoltare regionala; analizeaza situatia economica si sociala a zonelor economice cu statut special - zone defavorizate, parcuri industriale si alte asemenea zone declarate potrivit legii; avizeaza si supune spre aprobare Guvernului strategia de dezvoltare a acestora;
    q) supune spre aprobare Guvernului programe pentru zonele economice cu statut special - zone defavorizate, parcuri industriale si alte asemenea zone declarate potrivit legii;
    r) asigura secretariatul Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala;
    s) informeaza Guvernul cu privire la volumul, structura si tendintele domeniului sau de activitate; elaboreaza materiale promotionale, studii si analize in domeniul sau de activitate;
    t) acorda asistenta, consultanta si presteaza servicii in domeniul sau de activitate;
    u) analizeaza evolutia investitiilor si elaboreaza strategiile pentru atragerea si promovarea investitiilor straine in Romania; colaboreaza cu Oficiul pentru investitii straine organizat in subordinea primului-ministru;
    v) elaboreaza si supune spre aprobare Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala programe de dezvoltare regionala pentru sustinerea procesului de privatizare si postprivatizare;
    w) colaboreaza cu ministerele implicate in activitatea de formare profesionala, in vederea elaborarii si urmaririi realizarii Planului national de formare profesionala;
    x) asigura coordonarea Centrului National pentru Promovarea Investitiilor Straine, care se va infiinta predominant din fonduri atrase;
    y) indeplineste orice alte atributii stabilite prin lege sau prin alte acte normative pentru domeniul sau de activitate, precum si cele conferite expres sau care decurg din acorduri internationale la care Romania este parte.

    B. In domeniul prognozei economico-sociale:
    a) elaboreaza strategii de dezvoltare economica si sociala pe termen mediu si lung, in conformitate cu Programul de guvernare;
    b) elaboreaza prognoze si studii referitoare la echilibrul macroeconomic, sectorial si regional; pentru fundamentarea studiilor de prognoza intocmeste studii privind dezvoltarea ramurilor si subramurilor, inclusiv pe forme de proprietate; estimeaza potentialul productiv si propune solutii de utilizare a acestuia, corespunzator resurselor si programelor de restructurare si retehnologizare; estimeaza cheltuielile de capital pentru investitiile totale in economie si pentru investitiile publice, pe destinatii ale acestora; participa la elaborarea propunerilor pentru ierarhizarea prioritatii proiectelor de investitii publice;
    c) elaboreaza si utilizeaza modele economico-matematice pentru proiectia formarii si utilizarii produsului intern brut, a veniturilor nominale si reale ale populatiei, a consumului de marfuri si servicii; determina eficienta utilizarii factorilor de productie la nivel macroeconomic;
    d) asigura, impreuna cu Institutul National pentru Statistica si Studii Economice, compararea internationala a principalilor indicatori in Sistemul conturilor nationale;
    e) elaboreaza prognoze referitoare la resursele de munca, formare profesionala si echilibrul pietei fortei de munca; intocmeste studii si analize privind activitatile cu profil social si de protectie sociala;
    f) analizeaza conjunctura economica pe plan mondial si implicatiile previzibile ale acesteia asupra exportului, importului si dezvoltarii economice a Romaniei;
    g) elaboreaza prognoze privind echilibrul valutar si relatiile economice externe, precum si impactul acestora asupra economiei reale;
    h) analizeaza efectele politicilor financiare, monetare, valutare si bugetare asupra economiei reale; efectueaza studii privind eficienta utilizarii capitalului in economia reala, pe ramuri si forme de proprietate, si elaboreaza prognoze pe baza analizelor efectuate; analizeaza fluxurile financiare si influenta acestora asupra ansamblului economiei nationale; intocmeste analize privind efectele procesului inflationist asupra echilibrelor financiare, monetare, valutare si bugetare;
    i) elaboreaza si editeaza un buletin de informare cuprinzand studii, analize, prognoze proprii, precum si sinteze referitoare la experiente, orientari si previziuni pe plan mondial.

    C. In domeniul integrarii europene:
    a) colaboreaza cu Ministerul Integrarii Europene la elaborarea Planului national de aderare a Romaniei la Uniunea Europeana, a altor programe care vizeaza pregatirea pentru aderare si urmareste transpunerea acestora in practica;
    b) stabileste, impreuna cu Ministerul Integrarii Europene si cu Ministerul Finantelor Publice, in concordanta cu Programul de guvernare, prioritatile de dezvoltare pe baza carora ministerele vor elabora propuneri de proiecte si de finantare din fondurile de preaderare;
    c) face propuneri pentru armonizarea actelor normative din domeniul dezvoltarii, prognozei si statisticii cu legislatia Uniunii Europene, inclusiv a dosarelor de fundamentare si a documentelor de pozitie pentru negocierile de aderare, in domeniul de activitate al ministerului;
    d) participa la elaborarea instrumentelor de monitorizare a programelor de dezvoltare, in vederea pregatirii Romaniei pentru aderarea la Uniunea Europeana;
    e) participa la fundamentarea asistentei de aderare in domeniul sau de activitate si asigura monitorizarea utilizarii acesteia;
    f) participa, impreuna cu Ministerul Integrarii Europene si cu Ministerul Informatiilor Publice, la elaborarea strategiei de imagine a Romaniei in tarile membre ale Uniunii Europene, avand ca obiectiv accelerarea procesului de aderare;
    g) informeaza Ministerul Integrarii Europene asupra derularii obiectivelor de integrare din domeniul sau de activitate, prezentand informatii, date si alte lucrari solicitate.

    D. In domeniul relatiilor cu Parlamentul, patronatele si sindicatele pe probleme de dezvoltare si prognoza:
    a) elaboreaza proiectele de acte normative din domeniul de activitate al ministerului, potrivit legii, si urmareste finalizarea acestora;
    b) consulta patronatele, sindicatele si alte organizatii neguvernamentale asupra strategiilor sectoriale de dezvoltare economica si sociala; raspunde solicitarilor acestora pentru identificarea de masuri privind solutionarea unor probleme economice cu impact social.
    (2) Se constituie un comitet interministerial, condus de ministrul dezvoltarii si prognozei, avand ca sarcina principala armonizarea strategiilor, programelor si planurilor de actiuni sectoriale si regionale. Ministerele vor fi reprezentate in comitetul interministerial la nivel de secretar de stat; componenta comitetului se aproba prin decizie a primului-ministru.
    (3) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei indeplineste si alte atributii stabilite prin lege.
    Art. 3
    (1) Structura Ministerului Dezvoltarii si Prognozei este prevazuta in anexa nr. 1 care face parte integranta din prezenta hotarare.
    (2) In cadrul structurii organizatorice se pot constitui, prin ordin al ministrului, servicii, birouri si alte compartimente.
    Art. 4
    (1) In realizarea atributiilor sale Ministerul Dezvoltarii si Prognozei colaboreaza cu celelalte ministere si organe de specialitate ale administratiei publice centrale, cu autoritatile publice locale, precum si cu patronatele, sindicatele si alte organizatii neguvernamentale.
    (2) Ministerele si celelalte autoritati ale administratiei publice centrale, precum si societatile comerciale la care statul a fost sau este actionar ori asociat au obligatia sa puna la dispozitie Ministerului Dezvoltarii si Prognozei informatiile pe care acesta le solicita in scopul urmaririi si evaluarii indeplinirii obiectivelor politicii nationale de dezvoltare, precum si al elaborarii, actualizarii si monitorizarii strategiilor, programelor de guvernare, planurilor de actiune si planurilor de dezvoltare regionala.
    Art. 5
    Structura organizatorica interna, circuitul documentelor, atributiile si sarcinile personalului din aparatul Ministerului Dezvoltarii si Prognozei se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare, aprobat prin ordin al ministrului.
    Art. 6
    (1) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei este condus de un ministru, ajutat de 3 secretari de stat si un subsecretar de stat.
    (2) Secretarul de stat care coordoneaza activitatea pentru integrare europeana este membru al Comitetului Interministerial pentru Integrare Europeana, fiind subordonat si ministrului integrarii europene.
    (3) Pe langa ministru functioneaza un colegiu al ministerului, ca organ consultativ. Componenta colegiului se stabileste prin ordin al ministrului.
    (4) Ministrul conduce intreaga activitate a ministerului si il reprezinta in raporturile cu celelalte ministere, alte autoritati publice si organizatii, precum si cu persoane juridice si fizice din tara sau din strainatate, potrivit legii.
    (5) Ministrul dezvoltarii si prognozei poate delega dreptul de semnatura secretarilor de stat, subsecretarului de stat si secretarului general, cu exceptia atributiei de ordonator principal de credite, care poate fi delegata numai inlocuitorului de drept, prin ordin al ministrului.
    (6) Ministrul dezvoltarii si prognozei coordoneaza activitatea Institutului National pentru Statistica si Studii Economice, prevazut in anexa nr. 2 care face parte integranta din prezenta hotarare; in termen de 30 de zile se vor prezenta propuneri pentru reorganizarea Institutului National pentru Statistica si Studii Economice.
    (7) In exercitarea atributiilor sale ministrul emite ordine si instructiuni.
    Art. 7
    Ministrul dezvoltarii si prognozei indeplineste, conform legii, functia de ordonator principal de credite.
    Art. 8
    Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale Ministerului Dezvoltarii si Prognozei se asigura din bugetul de stat; sumele care se aloca anual pentru constituirea Fondului national pentru dezvoltarea regionala vor fi cuprinse in mod distinct in bugetul ministerului.
    Art. 9
    (1) Numarul maxim de posturi pentru Ministerul Dezvoltarii si Prognozei este de 290, exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetului ministrului; incadrarea in numarul de posturi aprobat se realizeaza in maximum 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (2) Personalul necesar pentru fiecare compartiment din structura organizatorica a ministerului se stabileste prin ordin al ministrului dezvoltarii si prognozei.
    (3) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei va fi dotat cu un numar de autoturisme pentru aparatul central, potrivit legii, precum si cu cate un autoturism pentru fiecare oficiu teritorial.
    Art. 10
    (1) Imobilele, mijloacele fixe si obiectele de inventar din dotarea, respectiv din administrarea Directiei generale de prognoza din cadrul Ministerului Finantelor si Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala - cu exceptia imobilului din municipiul Bucuresti, str. Poterasi nr. 11, sectorul 4, cu bunurile mobile si dotarile aferente - se transmit pe baza de protocol Ministerului Dezvoltarii si Prognozei in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (2) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei desfasoara activitati si in imobilul situat in municipiul Bucuresti, Bd Libertatii nr. 12, sectorul 5.
    Art. 11
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari denumirile Consiliul de Coordonare Economico-Financiara, Directia generala de prognoza din subordinea Ministerului Finantelor si Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala din actele normative se inlocuiesc cu denumirea Ministerul Dezvoltarii si Prognozei.
    Art. 12
    Pana la intrarea in vigoare a legii bugetului de stat pe anul 2001 se autorizeaza Ministerul Finantelor Publice sa asigure fondurile necesare in vederea infiintarii, organizarii si desfasurarii activitatii Ministerului Dezvoltarii si Prognozei.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul dezvoltarii si prognozei,
                         Gheorghe Romeo Leonard Cazan

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                                                Numarul maxim de posturi = 290,
                                               exclusiv demnitarii si posturile
                                               aferente cabinetului ministrului

                         STRUCTURA ORGANIZATORICA
                 a Ministerului Dezvoltarii si Prognozei

   _________________
  |  Consilieri ai  |___                __________             ______________
  |   ministrului   |   |______________|          |___________|   COLEGIUL   |
  |_________________|   |              | MINISTRU |           | MINISTERULUI |
   _________________    |              |__________|           |______________|
  |    Corpul de    |   |                   |   |
  |   control al    |___|                   |   |
  |   ministrului   |   |                   |   |
  |_________________|   |                   |   |
   _________________    |                   |   |
  |    Cabinetul    |   |                   |   |                  ________
  |   ministrului   |___|                   |   |                /          \
  |_________________|   |                   |   |...............( I.N.S.S.E. )
   _________________    |                   |                    \__________/
  |   Purtator de   |   |                   |
  | cuvant; relatii |___|                   |
  |  cu mass-media  |                       |
  |_________________|                       |
               _____________________________|___________________________
 _____________|___________  ______|______  ____|___  _____|____  _______|______
|     SECRETAR DE STAT    || SUBSECRETAR ||SECRETAR|| SECRETAR ||   SECRETAR   |
|    pentru investitii    ||   DE STAT   ||GENERAL || DE STAT  ||   DE STAT    |
|       straine si        ||    pentru   ||        ||  pentru  ||    pentru    |
|   dezvoltare regionala  || strategii si||        || integrare||  relatia cu  |
|                         ||   prognoza  ||        || europeana|| Parlamentul, |
|                         ||             ||        ||          || patronatele  |
|                         ||             ||        ||          ||si sindicatele|
|_________________________||_____________||________||__________||______________|
 _____|____  ______|______        |           |           |             |
| Directia ||   Directia  |       |           |           |             |
| generala ||   generala  |       |           |           |             |
|  pentru  ||    pentru   |       |           |           |             |
|investitii||  dezvoltare |       |           |           |             |
|  straine ||  regionala  |       |           |           |             |
|__________||_____________|       |           |           |             |
  ____|____   ____|____       ____|____   ____|____   ____|____     ____|____
 |  MODUL  | |  MODUL  |     |  MODUL  | |  MODUL  | |  MODUL  |   |  MODUL  |
 |    1    | |    2    |     |    3    | |    4    | |    5    |   |    6    |
 |_________| |_________|     |_________| |_________| |_________|   |_________|

    MODUL 1
                   ___________________
                  | Directia generala |
                  | pentru investitii |
                  |      straine      |
                  |___________________|
             _______________|______________
     _______|_______                _______|______
    |   Directia    |              |  Directia    |
    |   strategii   |              |  asistenta   |
    |    pentru     |              |   tehnica    |
    |   atragerea   |              |    pentru    |
    | investitiilor |              | investitorii |
    |    straine    |              |   straini    |
    |_______________|              |______________|

    MODUL 2
                  ___________________
                 | Directia generala |
                 | pentru dezvoltare |
                 |      regionala    |
                 |___________________|
      _____________________|_____________________________________________
 ____|_____     ______________      ________|_______  _____|_____  ______|_____
| Directia |   |   Directia   |    |    Directia    || Directia  ||  Directia  |
|  Planul  |   | fundamentare |    |    cooperare   ||secretariat||    zone    |
| national |   | si gestionare|    |transfrontaliera||   CNDR    ||defavorizate|
|    de    |   |  a Fondului  |    |                ||           ||            |
|dezvoltare|   |   national   |    |                ||           ||            |
|          |   |    pentru    |    |                ||           ||            |
|          |   |  dezvoltare  |    |                ||           ||            |
|          |   |   regionala  |    |                ||           ||            |
|__________|   |______________|    |________________||___________||____________|
                 ______|_____                   ___________|____________
           _____|_____   ____|____             |   Oficii teritoriale   |
          |  Oficiul  | | Oficiul |            |   pentru dezvoltare    |
          | asistenta | |  plati  |            | regionala in 8 regiuni |
          |  tehnica  | |         |            |________________________|
          |___________| |_________|

    MODUL 3
                     _____________________
                    | SUBSECRETAR DE STAT |
                    | pentru strategii si |
                    |       prognoza      |
                    |_____________________|
         _______________________|_______________________
 _______|______   ______|______   ______|______   ______|_____
|   Directia   | |  Directia   | |  Directia   | |  Directia  |
|   strategii  | |  evaluarii  | |  echilibre  | |   comert   |
|  si programe | | politicilor | | si prognoze | |  exterior; |
| nationale de | | financiare, | |  sectoriale | |   balante  |
|  dezvoltare; | | monetare si | |             | | comerciale |
|   prognoza   | |   valutare  | |             | |            |
|  resurselor  | |             | |             | |            |
|     umane    | |             | |             | |            |
|______________| |_____________| |_____________| |____________|

    MODUL 4
                     _____________________
                    |                     |
                    |  SECRETAR GENERAL   |
                    |_____________________|
         _______________________|___________________________
  ______|______   ______|_____   _________|________   ______|______
 |             | |            | | Directia resurse | |             |
 |  Directia   | |  Directia  | |  umane, relatii  | |   Directia  |
 |  economica  | |  juridica  | |     publice si   | | informatica |
 |             | |            | |      protocol    | |             |
 |_____________| |____________| |__________________| |_____________|

    MODUL 5
                     ____________________________
                    |     SECRETAR DE STAT       |
                    | pentru integrare europeana |
                    |____________________________|
                   ________________|________________
       ___________|___________        ______________|___________
      | Oficiul de armonizare |      |   Oficiul de armonizare  |
      |      legislativa      |      | cu programele comunitare |
      |_______________________|      |__________________________|

    MODUL 6
                     ________________________________
                    |       SECRETAR DE STAT         |
                    | pentru relatia cu Parlamentul, |
                    |   patronatele si sindicatele   |
                    |________________________________|
                   ________________|___________________
       ___________|________        ____________________|_______
      | Oficiul de relatii |      |    Oficiul de relatii cu   |
      |   cu Parlamentul   |      |     sindicatele si alte    |
      |                    |      | organisme neguvernamentale |
      |____________________|      |____________________________|

    ANEXA 2

                               INSTITUTII
aflate in coordonarea ministrului dezvoltarii si prognozei

    1. Institutul National pentru Statistica si Studii Economice.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 16/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 16 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu