E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 161 din 20 februarie 2002

privind organizarea si functionarea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 159 din  5 martie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    CAP. 1
    Organizarea si functionarea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei

    SECTIUNEA 1
    Dispozitii generale si principalele atributii

    Art. 1
    (1) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei, organ de specialitate al administratiei publice centrale, aflat in subordinea Guvernului, urmareste aplicarea strategiei si a Programului Guvernului, in vederea promovarii politicilor de dezvoltare economica si sociala si atragerii investitiilor straine in Romania, si elaboreaza analizele si prognozele privind dezvoltarea economiei romanesti.
    (2) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei este minister de sinteza si are personalitate juridica.
    (3) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei are sediul in municipiul Bucuresti, Str. Ministerului nr. 2 - 4, sectorul 1, si dispune de spatii corespunzatoare desfasurarii activitatii sale si in imobilul din Bd. Libertatii nr. 12, sectorul 5.
    Art. 2
    Pentru realizarea obiectivelor din domeniul sau de activitate Ministerul Dezvoltarii si Prognozei indeplineste urmatoarele functii:
    a) functia de strategie, prin care se asigura elaborarea strategiilor de dezvoltare economica si sociala pe termen scurt, mediu si lung, a prognozelor si studiilor privind echilibrul macroeconomic, sectorial si regional, precum si a planurilor economice;
    b) functia de reglementare, prin care se asigura elaborarea cadrului normativ pentru realizarea obiectivelor din domeniul sau de activitate;
    c) functia de reprezentare, prin care se asigura, in numele statului sau al Guvernului Romaniei, reprezentarea pe plan intern si extern in domeniul sau de activitate;
    d) functia de autoritate de stat, prin care se asigura urmarirea si controlul aplicarii reglementarilor din domeniul sau de activitate;
    e) functia de administrare, prin care se asigura administrarea si gestionarea eficienta a bunurilor din patrimoniul sau, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare.
    Art. 3
    (1) In realizarea functiilor ce ii revin Ministerul Dezvoltarii si Prognozei indeplineste urmatoarele atributii principale:

    A. In domeniul dezvoltarii socioeconomice de ansamblu, al dezvoltarii regiunilor si zonelor tarii:
    a) elaboreaza proiectul Planului national de dezvoltare, care contine strategia nationala pentru dezvoltare regionala, pe baza strategiilor si planurilor regionale de dezvoltare, aprobate de consiliile pentru dezvoltare regionala, si a strategiilor si programelor sectoriale ale autoritatilor administratiei publice centrale, precum si de amenajare a teritoriului, conform planurilor de amenajare a teritoriului national, aprobate prin lege. Dupa avizarea Planului national de dezvoltare de catre Consiliul National pentru Dezvoltare Regionala il supune spre aprobare Guvernului si asigura, pe baza acestuia, coordonarea implementarii politicii nationale de dezvoltare regionala;
    b) urmareste realizarea obiectivelor de coeziune economica si sociala, in scopul diminuarii decalajelor in dezvoltarea regiunilor si zonelor tarii, al intaririi capacitatii competitive a fiecarei regiuni;
    c) asigura coordonarea implementarii politicii nationale de dezvoltare pe ansamblul tarii, pe regiuni si zone;
    d) analizeaza si propune Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala finantarea programelor si proiectelor de dezvoltare regionala; elaboreaza programe de sprijin al regiunilor pentru a dobandi mijloacele necesare in vederea restructurarii, modernizarii si dezvoltarii economiilor regionale;
    e) elaboreaza criteriile, prioritatile si procedurile necesare in vederea finantarii si monitorizarii programelor si proiectelor din domeniul sau de activitate;
    f) asigura managementul financiar si tehnic al Fondului National pentru Dezvoltare Regionala si al fondurilor de tip structural pentru realizarea coeziunii economice si sociale, alocate Romaniei de Uniunea Europeana, in conformitate cu Planul national de dezvoltare din domeniul sau de activitate; finanteaza programele si proiectele din domeniul sau de activitate prin incheierea de contracte de finantare cu agentiile pentru dezvoltare regionala si cu alte categorii de beneficiari si urmareste realizarea acestora; deruleaza programe si proiecte cu finantare externa, inclusiv prin infiintarea de unitati de managament/coordonare de proiect, potrivit legii;
    g) monitorizeaza programul si planul de actiuni guvernamentale si face propuneri de solutii pentru incadrarea in termenele stabilite, in cazul aparitiei tendintei de nerealizare sau in situatii de criza;
    h) colaboreaza cu Ministerul Afacerilor Externe in realizarea obiectivelor de cooperare externa a regiunilor de dezvoltare de tip transfrontalier, interregional sau la nivelul euroregiunilor;
    i) reprezinta Guvernul Romaniei in relatia cu Uniunea Europeana si cu alte organizatii internationale in domeniul sau de activitate, pentru elaborarea si implementarea de politici de coeziune economica si sociala si de programe privind dezvoltarea regionala;
    j) colaboreaza cu organele de specialitate ale administratiei publice centrale si cu autoritati ale administratiei publice locale la elaborarea politicilor sectoriale privind pregatirea privatizarii companiilor/societatilor nationale, precum si a societatilor comerciale rezultate din reorganizarea regiilor autonome;
    k) colaboreaza cu organizatii interne sau internationale care sprijina dezvoltarea regionala, cu camerele de comert si industrie si cu alti reprezentanti ai mediilor de afaceri, pentru elaborarea programelor din domeniul sau de activitate;
    l) la solicitarea Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala si din proprie initiativa asigura elaborarea de studii si analize si face recomandari privind modul de realizare a obiectivelor din domeniul sau de activitate;
    m) initiaza, elaboreaza si avizeaza, dupa caz, impreuna cu alte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, proiecte de acte normative si de acorduri internationale in domeniul sau de activitate;
    n) avizeaza documentatiile pentru obtinerea de credite si alte fonduri externe cu garantia statului sau cu garantii bancare pentru finantarea de programe si proiecte specifice;
    o) propune nominalizarea de catre Consiliul National pentru Dezvoltare Regionala si aprobarea de catre Guvern a declararii unor zone defavorizate, pe baza documentatiilor aprobate de consiliile pentru dezvoltare regionala; analizeaza situatia economica si sociala a zonelor economice cu statut special - zone defavorizate, parcuri industriale si alte asemenea zone declarate potrivit legii; avizeaza si supune spre aprobare Guvernului strategia de dezvoltare a acestora;
    p) supune spre aprobare Guvernului programe pentru zonele economice cu statut special - zone defavorizate, parcuri industriale si alte asemenea zone declarate potrivit legii;
    q) elaboreaza si supune spre aprobare Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala programe de dezvoltare regionala pentru sustinerea procesului de postprivatizare;
    r) asigura secretariatul Consiliului National pentru Dezvoltare Regionala;
    s) informeaza Guvernul cu privire la volumul, structura, evolutiile si tendintele din domeniul economic; elaboreaza materiale promotionale, studii si analize in domeniul sau de activitate;
    t) actioneaza pentru imbunatatirea si monitorizarea mediului de afaceri; acorda asistenta, consultanta si presteaza servicii in domeniul sau de activitate;
    u) colaboreaza cu ministerele implicate in activitatea de formare profesionala, in vederea elaborarii si urmaririi realizarii Planului national de formare profesionala.

    B. In domeniul promovarii investitiilor:
    a) analizeaza evolutia investitiilor directe in Romania sub aspectul volumului, structurii si orientarii geografice, precum si al posibilitatilor de valorificare a potentialului si oportunitatilor oferite de economia romaneasca; elaboreaza si raspunde de implementarea strategiilor la nivel national pentru atragerea si promovarea proiectelor de investitii, in concordanta cu Programul de guvernare si cu obiectivele politicii de dezvoltare economico-sociala a tarii;
    b) elaboreaza analize comparative privind practicile si politicile internationale din domeniul investitiilor si propune Guvernului masuri de asigurare a competitivitatii climatului investitional in Romania;
    c) asigura evaluarea periodica a mediului investitional din Romania si face propuneri Guvernului pentru imbunatatirea si armonizarea acestuia cu practicile internationale, in special cu cele ale Uniunii Europene;
    d) actioneaza, impreuna cu institutiile guvernamentale si neguvernamentale, pentru promovarea pe plan international a proiectelor de investitii in Romania, prin abordarea proactiva a mediilor de afaceri internationale in scopul atragerii capitalului strain in economia romaneasca;
    e) supune spre aprobare Guvernului masuri pentru organizarea intr-un sistem unitar a activitatilor de promovare si atragere a investitiilor straine in Romania, urmareste implicarea institutiilor guvernamentale cu responsabilitati in aceste domenii; raspunde pentru serviciile de tip postinvestitie, precum si pentru informarea Guvernului asupra imbunatatirii climatului investitional;
    f) asigura realizarea unei imagini corecte si pozitive privind climatul investitional, precum si promovarea proiectelor de investitii romanesti pe plan international, inclusiv prin intermediul unei pagini de Internet specializate;
    g) realizeaza materiale de informare si promovare periodice si neperiodice, destinate investitorilor straini, pe care le difuzeaza cu mijloace proprii, precum si prin intermediul celorlalte institutii ale statului: Administratia Prezidentiala, Parlament, ministere, alte autoritati ale administratiei publice centrale si locale;
    h) organizeaza singur sau in colaborare cu alte institutii guvernamentale si neguvernamentale, in tara si in strainatate, actiuni promotionale destinate atragerii investitorilor straini: seminarii, conferinte, mese rotunde, vizite de documentare si de afaceri si altele asemenea;
    i) incheie acorduri de colaborare, in conditiile legii, cu institutii si asociatii internationale din domeniul promovarii investitiilor straine;
    j) mentine contacte permanente cu asociatiile oamenilor de afaceri romani si straini in vederea identificarii eventualelor disfunctionalitati ale mediului de afaceri si stabilirii de solutii operative de corectare a acestora;
    k) colaboreaza cu Departamentul pentru relatia cu investitorii straini din subordinea primului-ministru in activitatea de atragere si asistare a proiectelor de investitii straine cu o valoare de peste 10 milioane dolari S.U.A.;
    l) colaboreaza cu Ministerul Afacerilor Externe pentru promovarea proiectelor de investitii prioritare, prezentarea mediului de afaceri, a informatiilor referitoare la legislatia in domeniul investitiilor, legislatia economico-financiara, precum si promovarea unei imagini corecte a Romaniei prin intermediul retelei de ambasade din strainatate, directiei generale specializate, publicatiilor destinate atragerii investitiilor straine si al paginii de Internet a celor doua ministere.

    C. In domeniul prognozei economico-sociale:
    a) elaboreaza strategii de dezvoltare economica si sociala pe termen scurt, mediu si lung, in conformitate cu Programul de guvernare;
    b) elaboreaza prognoze si studii referitoare la echilibrul macroeconomic, sectorial si regional; pentru fundamentarea studiilor de prognoza intocmeste studii privind dezvoltarea ramurilor si subramurilor, inclusiv pe forme de proprietate; estimeaza potentialul productiv si propune solutii de utilizare a acestuia, corespunzator resurselor, posibilitatilor si programelor de restructurare, modernizare si retehnologizare; evalueaza si certifica, potrivit legii, programele de restructurare elaborate de societatile comerciale; estimeaza cheltuielile de capital pentru investitiile totale in economie si pentru investitiile publice, pe destinatii ale acestora; participa la elaborarea propunerilor pentru ierarhizarea prioritatii proiectelor de investitii publice;
    c) elaboreaza si utilizeaza modelele economico-matematice pentru proiectia formarii si utilizarii produsului intern brut, a veniturilor nominale si reale ale populatiei, a consumului de marfuri si servicii; determina eficienta utilizarii factorilor de productie la nivel macroeconomic;
    d) asigura, impreuna cu Institutul National de Statistica, compararea internationala a principalilor indicatori in Sistemul Conturilor Nationale;
    e) elaboreaza prognoze referitoare la resursele de munca, formare profesionala si echilibrul pietei fortei de munca; intocmeste studii si analize privind unele activitati cu profil social si de protectie sociala;
    f) analizeaza conjunctura economica pe plan mondial si implicatiile previzibile ale acesteia asupra exportului, importului si dezvoltarii economice a Romaniei;
    g) elaboreaza prognoze privind echilibrul valutar si relatiile economice externe, precum si impactul acestora asupra economiei reale;
    h) analizeaza efectele politicilor financiare, monetare, valutare si bugetare asupra economiei reale; efectueaza studii privind eficienta utilizarii capitalului in economia reala; elaboreaza prognoze pe baza analizelor efectuate, precum si analize privind efectele procesului inflationist asupra echilibrelor la nivel macroeconomic;
    i) elaboreaza si editeaza un buletin de informare cuprinzand studii, analize, prognoze proprii, precum si sinteze referitoare la experiente, orientari si previziuni pe plan mondial.

    D. In domeniul integrarii europene:
    a) colaboreaza cu Ministerul Integrarii Europene la elaborarea Programului National de Aderare a Romaniei (PNA) la Uniunea Europeana, a altor programe care vizeaza pregatirea pentru aderare si urmareste transpunerea acestora in practica;
    b) stabileste, impreuna cu Ministerul Integrarii Europene si cu Ministerul Finantelor Publice, in concordanta cu Programul de guvernare, prioritatile de dezvoltare pe baza carora ministerele vor elabora propuneri de proiecte de finantare din fondurile de preaderare;
    c) face propuneri pentru armonizarea actelor normative din domeniul dezvoltarii si prognozei cu legislatia Uniunii Europene, inclusiv a dosarelor de fundamentare si a documentelor de pozitie pentru negocierile de aderare, in domeniile de activitate ale ministerului;
    d) participa la elaborarea instrumentelor de monitorizare a programelor de dezvoltare in vederea pregatirii Romaniei pentru aderarea la Uniunea Europeana;
    e) participa la fundamentarea asistentei de aderare in domeniul sau de activitate si asigura monitorizarea utilizarii acesteia;
    f) participa, impreuna cu Ministerul Integrarii Europene si cu Ministerul Informatiilor Publice, la elaborarea strategiei de imagine a Romaniei in tarile membre ale Uniunii Europene, avand ca obiectiv accelerarea procesului de aderare;
    g) informeaza Ministerul Integrarii Europene asupra derularii obiectivelor de integrare din domeniul sau de activitate, prezentand informatii, date si alte lucrari solicitate.

    E. In domeniul relatiilor cu Parlamentul, patronatele, sindicatele si alte organisme neguvernamentale, pe probleme de dezvoltare si prognoza:
    a) elaboreaza proiectele de acte normative din domeniile de activitate ale ministerului, potrivit legii;
    b) sustine proiectele de lege in comisiile permanente si in cadrul dezbaterilor din plenul celor doua Camere ale Parlamentului;
    c) pregateste raspunsurile la intrebarile si interpelarile adresate de parlamentari, care privesc domeniul de activitate al ministerului;
    d) consulta patronatele, sindicatele si alte organisme neguvernamentale asupra strategiilor sectoriale de dezvoltare economica si sociala; raspunde solicitarilor acestora pentru identificarea de masuri privind solutionarea unor probleme economice cu impact social.
    (2) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei indeplineste si alte atributii stabilite prin lege sau prin alte acte normative pentru domeniul sau de activitate, precum si cele conferite expres sau care decurg din acorduri internationale la care Romania este parte.
    Art. 4
    (1) In realizarea atributiilor sale Ministerul Dezvoltarii si Prognozei colaboreaza cu celelalte ministere si autoritati ale administratiei publice centrale, cu autoritatile administratiei publice locale, precum si cu patronatele, sindicatele si alte organisme neguvernamentale.
    (2) Ministerele si celelalte autoritati ale administratiei publice centrale, precum si societatile comerciale la care statul a fost sau este actionar ori asociat au obligatia sa puna la dispozitie Ministerului Dezvoltarii si Prognozei informatiile pe care acesta le solicita in scopul urmaririi si evaluarii indeplinirii obiectivelor politicii nationale de dezvoltare, precum si al elaborarii, actualizarii si monitorizarii strategiilor, programelor de guvernare, planurilor de actiune si planurilor de dezvoltare regionala.

    SECTIUNEA a 2-a
    Organizarea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei

    Art. 5
    (1) Structura organizatorica a Ministerului Dezvoltarii si Prognozei este prevazuta in anexa nr. 1.
    (2) In cadrul structurii organizatorice, prin ordin al ministrului se pot constitui servicii, birouri si alte compartimente.
    (3) Numarul maxim de posturi pentru Ministerul Dezvoltarii si Prognozei este de 290, exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetului ministrului; personalului din cadrul cabinetului ministrului nu i se aplica prevederile legii privind statutul functionarului public.
    (4) Statul de functii si structura posturilor pe compartimente, incadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau incetarea raporturilor de serviciu ori, dupa caz, a raporturilor de munca se aproba prin ordin al ministrului.
    (5) Personalul necesar desfasurarii activitatilor Ministerului Dezvoltarii si Prognozei este numit sau este angajat, dupa caz, cu respectarea dispozitiilor legale, in limita numarului maxim de posturi aprobat, tinandu-se seama de competenta profesionala, de nivelul de pregatire, studii de specialitate si vechime in specialitate.
    (6) Structura organizatorica interna, circuitul documentelor, atributiile, sarcinile si raspunderile personalului din aparatul Ministerului Dezvoltarii si Prognozei se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare aprobat prin ordin al ministrului dezvoltarii si prognozei.
    (7) Pe langa Ministerul Dezvoltarii si Prognozei se constituie Comitetul interministerial pentru armonizarea strategiilor, programelor si planurilor de actiuni sectoriale si regionale, organism consultativ, fara personalitate juridica, condus de ministrul dezvoltarii si prognozei. Ministerele vor fi reprezentate in Comitetul interministerial la nivel de secretar de stat; componenta acestuia se aproba prin decizie a primului-ministru.
    (8) Pe langa Ministerul Dezvoltarii si Prognozei se constituie Consiliul interministerial de supraveghere, organism consultativ, fara personalitate juridica, condus de ministrul dezvoltarii si prognozei, avand ca scop urmarirea realizarii Programului de actiuni si masuri pentru promovarea pe plan international a proiectelor de investitii in Romania. Ministerele vor fi reprezentate la nivel de secretar de stat, iar componenta Consiliului interministerial de supraveghere se aproba prin decizie a primului-ministru.

    SECTIUNEA a 3-a
    Conducerea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei

    Art. 6
    (1) Conducerea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei se exercita de ministru.
    (2) Ministrul dezvoltarii si prognozei reprezinta ministerul in raporturile cu celelalte autoritati publice, cu persoanele juridice si fizice din tara si din strainatate.
    (3) Ministrul dezvoltarii si prognozei indeplineste, in domeniul de activitate al ministerului, atributiile generale prevazute la art. 53 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor.
    (4) Ministrul dezvoltarii si prognozei indeplineste si alte atributii specifice, stabilite prin acte normative.
    (5) Ministrul dezvoltarii si prognozei isi indeplineste atributiile ce ii revin folosind aparatul propriu, precum si prin Institutul National de Statistica, aflat in coordonarea sa directa.
    (6) In exercitarea atributiilor ce ii revin ministrul dezvoltarii si prognozei emite ordine si instructiuni, in conditiile legii.
    Art. 7
    Ministrul dezvoltarii si prognozei conduce aparatul propriu al ministerului, stabilit prin prezenta hotarare, numeste si elibereaza din functie personalul acestuia.
    Art. 8
    Statul de functii al Ministerului Dezvoltarii si Prognozei se aproba de ministru, in limita numarului de posturi aprobate prin prezenta hotarare, in conditiile legii.
    Art. 9
    In cazul in care ministrul dezvoltarii si prognozei, din diferite motive, nu isi poate exercita atributiile curente, desemneaza secretarul de stat care va exercita aceste atributii, instiintandu-l pe primul-ministru despre aceasta.
    Art. 10
    (1) Ministrul dezvoltarii si prognozei indeplineste, conform legii, functia de ordonator principal de credite.
    (2) Ministrul dezvoltarii si prognozei poate delega dreptul de semnatura secretarilor de stat, cu exceptia atributiei de ordonator principal de credite, care poate fi delegata numai inlocuitorului de drept, prin ordin al ministrului.
    (3) Ministrul dezvoltarii si prognozei coordoneaza activitatea Institutului National de Statistica, prevazut in anexa nr. 2.
    Art. 11
    (1) Pe langa ministrul dezvoltarii si prognozei functioneaza, ca organ consultativ, Colegiul ministerului.
    (2) Componenta si Regulamentul de organizare si functionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului dezvoltarii si prognozei.
    (3) Colegiul ministerului se intruneste, la cererea si sub presedintia ministrului, pentru dezbaterea unor probleme privind activitatea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei.
    Art. 12
    (1) In activitatea de conducere a Ministerului Dezvoltarii si Prognozei ministrul este ajutat de 4 secretari de stat care exercita atributiile delegate de catre ministru si de un secretar general, numit in conditiile legii.
    (2) Secretarul de stat care coordoneaza activitatea pentru integrare europeana este membru al Comitetului interministerial pentru integrare europeana, fiind subordonat si ministrului integrarii europene.
    Art. 13
    (1) Secretarul general al Ministerului Dezvoltarii si Prognozei este functionar public de cariera, numit pe baza de concurs sau examen, pe criterii de profesionalism.
    (2) Secretarul general indeplineste atributiile prevazute la art. 49 alin. (2) din Legea nr. 90/2001.
    (3) Secretarul general al Ministerului Dezvoltarii si Prognozei poate indeplini si alte insarcinari prevazute de regulamentul de organizare si functionare a ministerului ori incredintate de ministrul dezvoltarii si prognozei.
    Art. 14
    (1) In realizarea atributiilor ce ii revin secretarul general este ajutat de un secretar general adjunct.
    (2) Secretarul general adjunct este functionar public de cariera, numit pe baza de concurs sau examen, pe criterii de profesionalism, in conditiile legii.
    Art. 15
    Salarizarea personalului din aparatul propriu al Ministerului Dezvoltarii si Prognozei se face potrivit legii.
    Art. 16
    (1) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale Ministerului Dezvoltarii si Prognozei se asigura din bugetul de stat; sumele care se aloca anual pentru constituirea Fondului National pentru Dezvoltare Regionala se evidentiaza in mod distinct in bugetul ministerului.
    (2) Ministerul Dezvoltarii si Prognozei se doteaza cu un numar de autoturisme pentru aparatul central, potrivit legii.

    CAP. 2
    Dispozitii finale

    Art. 17
    Imobilele, mijloacele fixe si obiectele de inventar din administrarea, respectiv din dotarea Directiei generale de prognoza din cadrul Ministerului Finantelor Publice si Agentiei Nationale pentru Dezvoltare Regionala - cu exceptia imobilului din municipiul Bucuresti, str. Poterasi nr. 11, sectorul 4, cu bunurile mobile si dotarile aferente -, transmise pe baza protocolului incheiat cu Ministerul Dezvoltarii si Prognozei, sunt si raman in administrarea, respectiv in dotarea acestuia.
    Art. 18
    In actele normative in vigoare denumirile privind Consiliul de Coordonare Economico-Financiara, Directia generala de prognoza din subordinea Ministerului Finantelor Publice si Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala se inlocuiesc cu denumirea Ministerul Dezvoltarii si Prognozei.
    Art. 19
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 20
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 16/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Dezvoltarii si Prognozei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 13 din 10 ianuarie 2001, cu modificarile si completarile ulterioare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul dezvoltarii si prognozei,
                         Gheorghe Romeo Leonard Cazan

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

    ANEXA 1
                                               Numarul maxim de posturi = 290
                                             (exclusiv demnitarii si posturile
                                              aferente cabinetului ministrului)

                       MINISTERUL DEZVOLTARII SI PROGNOZEI

 _____________________
|Cabinetul ministrului|__
|_____________________|  |       ______________
 _____________________   |      |              |      ______________________
|  Compartimentul de  |  |______|   MINISTRU   |_____|COLEGIUL  MINISTERULUI|
| audit public intern |__|      |______________|     |______________________|
|_____________________|  |             |   :
 _____________________   |             |   :
|Consilier diplomatic |__|             |   :
|_____________________|  |             |   :          _______________________
 _____________________   |             |   :        /   Institutul National   \
|  Corpul de control  |__|             |   :.......(       de Statistica       )
|_____________________|  |             |            \_________________________/
 _____________________   |             |
|  Purtator de cuvant |__|             |
|_____________________|                |
                                       |
 ______________________________________|
|                                          ____________________________________
|             ________________________   _|     Directia pentru promovarea     |
|            |Directia generala pentru| | |             investitiilor          |
|            |promovarea investitiilor|_| |____________________________________|
|            |________________________| |  ____________________________________
|                           |           |_|Directia servicii pentru investitori|
|                           |             |____________________________________|
|    ____________________   |              ____________________________________
|   |  SECRETAR DE STAT  |__|             |     Directia de imbunatatire si    |
|  _|pentru investitii si|________________| monitorizare a mediului de afaceri |
| | |dezvoltare regionala|__              |____________________________________|
| | |____________________|  |              ____________________________________
| |                         |            _|       Directia Planul National     |
|_|                         |           | |             de Dezvoltare          |
  |                         |           | |____________________________________|
  |                         |           |  ____________________________________
  |           ______________|_________  |_| Directia pentru programe regionale |
  |          |Directia generala pentru| | |____________________________________|
  |          |  dezvoltare regionala  |_|  ____________________________________
  |          |________________________| |_|Directia cooperare transfrontaliera |
  |                                     | |____________________________________|
  |                                     |  ____________________________________
  |                                     |_|       Directia zone asistate       |
  |                                       |____________________________________|
  |                                        ____________________________________
  |                                       |   Directia strategii si programe   |
  |                                      _|       nationale de dezvoltare      |
  |                                     | |____________________________________|
  |                                     |  ____________________________________
  |                                     |_|   Directia evaluarii politicilor   |
  |                                     | |  financiare, monetare si valutare  |
  |                                     | |____________________________________|
  |  ____________________               |  ____________________________________
  | |  SECRETAR DE STAT  |              |_|  Directia evaluare si certificare  |
  |_|  pentru strategii  |______________| |      programe de restructurare     |
  | |    si prognoza     |              | |____________________________________|
  | |____________________|              |  ____________________________________
  |                                     | | Directia echilibre, restructurare  |
  |                                     |_|       si prognoze sectoriale       |
  |                                     | |____________________________________|
  |                                     |  ____________________________________
  |                                     |_| Directia comert exterior; balante  |
  |                                       |             comerciale             |
  |                                       |____________________________________|
  |  ____________________                  ____________________________________
  | |  SECRETAR DE STAT  |                |    Directia pentru armonizare cu   |
  |_|  pentru integrare  |________________|legislatia si programele comunitare |
  | |      europeana     |                |____________________________________|
  | |____________________|
  |  ____________________                  ____________________________________
  | |  SECRETAR DE STAT  |                |                                    |
  |_| pentru relatia cu  |                |              Directia              |
  | |    Parlamentul,    |________________|         pentru relatia cu          |
  | |   patronatele si   |                |      Parlamentul, patronatele      |
  | |    sindicatele     |                |           si sindicatele           |
  | |____________________|                |____________________________________|
  |                                        ____________________________________
  |                                      _|         Directia economica         |
  |                                     | |____________________________________|
  |                                     |  ____________________________________
  |                                     |_|     Directia de plati programe     |
  |                                     | |____________________________________|
  |  ____________________   __________  |  ____________________________________
  | |                    | | Secretar | |_|         Directia juridica          |
  |_|  SECRETAR GENERAL  |_|  general |_| |____________________________________|
    |                    | |  adjunct | |  ____________________________________
    |____________________| |__________| |_| Directia politicilor si resurselor |
                                        | |               umane                |
                                        | |____________________________________|
                                        |  ____________________________________
                                        |_|        Directia informatica        |
                                        | |____________________________________|
                                        |  ____________________________________
                                        |_| Directia administrativ, patrimoniu |
                                          |            si arhivare             |
                                          |____________________________________|

    ANEXA 2

                                  INSTITUTII
aflate in coordonarea ministrului dezvoltarii si prognozei

      Institutul National de Statistica.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 161/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 161 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu