E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1335 din 23 decembrie 2010

pentru aprobarea atributiilor generale si specifice, a structurii organizatorice si a numarului maxim de posturi, precum si a normarii parcului auto si a consumului de carburanti ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 886 din 29 decembrie 2010



Având în vedere prevederile cap. I lit. A pct. 6 din anexa nr. 3 la Ordonanta Guvernului nr. 80/2001, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

în temeiul art. 108 din Constitutia României, republicata, al art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 63/2001 privind înfiintarea Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, aprobata cu modificari prin Legea nr. 707/2001, cu modificarile ulterioare, si al art. 5 alin. (1)-(3) din Ordonanta Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotarâre.

Art. 1. - Se aproba atributiile generale si specifice ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, prevazute în anexa nr. 1.

Art. 2. - (1) Structura organizatorica si numarul maxim de posturi aprobat pentru Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C sunt prevazute în anexa nr. 2.

(2) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C are în structura 41 de inspectorate judetene în constructii si Inspectoratul în Constructii Bucuresti, unitati fara personalitate juridica.

(3) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C - aparatul central si Inspectoratul în Constructii Bucuresti functioneaza în municipiul Bucuresti, iar inspectoratele judetene în constructii functioneaza în centrele resedinta de judet si sunt prevazute în anexa nr. 3.

(4) Structura organizatorica a inspectoratelor judetene în constructii si a Inspectoratului în Constructii Bucuresti - Ilfov, precum si statul de functii al Inspectoratului de Stat în Constructii- I.S.C vor fi aprobate prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului.

Art. 3. - Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la calitatea în constructii, amenajarea teritoriului, respectarea disciplinei în urbanism, regimul de autorizare a constructiilor si supravegherea pietei produselor pentru constructii, Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C are un parc normat de 250 de autoturisme, cu o norma de combustibil de 100 litri/luna/ autoturism, stabilita în conformitate cu prevederile art. II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 55/2010 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice, cu modificarile ulterioare, si o ambarcatiune fluviala cu o norma de combustibil de 600 litri/luna, echivalentul a 10 ore de mars.

Art. 4. -Anexele nr. 1-3 fac parte integranta din prezenta hotarâre.

Art. 5. - Pe data intrarii în vigoare a prezentei hotarâri se abroga anexa la Hotarârea Guvernului nr. 1.378/2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 806 din 25 noiembrie 2009, cu modificarile si completarile ulterioare.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemneaza:

Ministrul dezvoltarii regionale si turismului,

Elena Gabriela Udrea

Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,

Ioan Nelu Botis

Ministrul finantelor publice,

Gheorghe Ialomitianu

ANEXA Nr. 1

ATRIBUTIILE GENERALE Sl SPECIFICE

ale Inspectoratului de Stat în Constructii - I.S.C.

A. Dispozitii generale

Art. 1. - (1) Inspectoratul de Stat în Constructii - I.S.C, denumit în continuare I.S.C, este organul tehnic de specialitate al administratiei publice centrale, care se organizeaza si functioneaza ca institutie publica cu personalitate juridica, în subordinea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, finantata integral de la bugetul de stat, cu sediul în municipiul Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5.

(2) I.S.C este organul tehnic specializat care exercita controlul de stat cu privire la aplicarea unitara a prevederilor legale în domeniile:

a) calitatea în constructii;

b) amenajarea teritoriului si urbanismul;

c) autorizarea executarii lucrarilor de constructii;

d) supravegherea pietei produselor pentru constructii;

e) avizarea, în conditiile legii, a documentatiilor tehnico-economice pentru investitiile finantate din fonduri publice.

Art. 2. - I.S.C exercita controlul de stat cu privire la respectarea dispozitiilor legale în domeniile sale de competenta la toti factorii implicati în conceperea, realizarea si exploatarea constructiilor, precum si în postutilizarea constructiilor din unitatile sectorului public, mixt si privat.

B. Atributii generale ale I.S.C.

Art. 3. - In realizarea functiilor sale, I.S.C. exercita urmatoarele atributii generale:

I. functia de autoritate de stat:

a) exercita controlul statului privind respectarea si aplicarea unitara a dispozitiilor legale si a reglementarilor tehnice în vigoare, în domeniile sale de activitate;

b) participa la stabilirea masurilor organizatorice si de actionare pe plan local si central, în cazuri de seisme si alunecari de teren, în cadrul Sistemului national de management al situatiilor de urgenta;

II. functia de reglementare si avizare:

a) avizeaza, în conditiile legii, din punct de vedere tehnic, documentatiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investitii noi, care se finanteaza potrivit legii, din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, ai caror indicatori tehnico-economici se aproba de Guvern în conditiile prevazute la art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si documentatiile tehnico-economice aferente lucrarilor de interventii ia constructii existente - reparatii, modificari, reabilitari, consolidari, restaurari -, finantate din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, pentru care, potrivit valorii determinate conform devizului general, exclusiv TVA, legislatia în vigoare prevede organizarea de licitatii deschise;

b) emite, la cererea proprietarilor, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare, acorduri pentru interventii asupra constructiilor existente, precum si la cele noi, în situatiile în care acestea pot induce influente asupra constructiilor existente;

c) autorizeaza laboratoarele de analiza si încercari în activitatea de constructii, în conditiile legislatiei specifice în vigoare;

d) suspenda sau anuleaza autorizarea laboratoarelor de analiza si încercari în constructii, în cazul constatarii nerespectarii reglementarilor tehnice specifice;

e) autorizeaza dirigintii de santier din constructii, în conditiile legislatiei specifice în vigoare;

f) suspenda sau anuleaza autorizatiile dirigintilorde santier în cazul nerespectarii de catre acestia a atributiilor specifice si/sau a reglementarilor tehnice;

g) propune, prin Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, în calitate de autoritate de stat în domeniul constructiilor, organului de specialitate al administratiei publice centrale competent, potrivit legii, initierea de proiecte de acte normative în domeniile sale de activitate si în domeniile conexe;

h) participa, prin reprezentanti desemnati, la activitatea comitetelor tehnice de specialitate, pentru avizarea reglementarilor tehnice în constructii, urbanism si amenajarea teritoriului;

i) propune Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, în calitate de autoritate de reglementare în domeniul constructiilor, revizuirea/actualizarea reglementarilor tehnice, în scopul introducerii progresului tehnic si armonizarii cu actele normative si reglementative comunitare;

j) elaboreaza si actualizeaza ori de câte ori este necesar procedurile si instructiunile privind realizarea atributiilor specifice I.S.C, care se aproba, dupa caz, prin ordin al ministrului dezvoltarii regionale si turismului, daca prin acestea se reglementeaza activitati de interes public, sau prin decizie a inspectorului general, daca aplicabilitatea acestora este de ordin intern al I.S.C;

k) organizeaza, cu avizul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, al Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si al Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cursuri de calificare pentru personalul cu studii medii si de formare continua si perfectionare profesionala pentru personalul cu studii superioare în domeniul constructiilor;

III. functia de autoritate de control si inspectie:

a) exercita controlul statului privind calitatea în constructii, în toate etapele de conceptie, proiectare, autorizare, executie, receptie, utilizare si postutilizare, indiferent de forma de proprietate sau destinatia constructiilor, pentru aplicarea regulilor obligatorii stabilite prin actele normative în vigoare;

b) participa la fazele determinante pentru rezistenta mecanica si stabilitate ale constructiilor stabilite conform reglementarilor în vigoare, precum si la cele prevazute de proiectant, pe care le avizeaza odata cu luarea în evidenta a anuntului de începere a lucrarilor de constructii autorizate, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (8) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, scop în care verifica daca sunt îndeplinite conditiile tehnice din proiectele si reglementarile aplicabile si autorizeaza continuarea executiei lucrarilor de constructii, numai în cazurile îndeplinirii acestora;

c) exercita controlul statului la organele de specialitate ale administratiei publice locale, cu privire la emiterea certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/desfiintare si la organizarea si exercitarea activitatii de control al disciplinei în constructii, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

d) exercita controlul statului în domeniul disciplinei în urbanism si al amenajarii teritoriului, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

e) exercita controlul statului privind supravegherea pietei produselor pentru constructii, în conformitate cu prevederile legale si reglementarile tehnice în vigoare;

f) elaboreaza programele trimestriale de actiuni si de inspectie pentru implementarea politicii Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului în domeniu;

g) exercita controlul executiei si receptiei lucrarilor finantate din fonduri comunitare, nationale si din alte surse legal constituite în domeniile constructiilor de locuinte, reabilitare termica a cladirilor de locuit multietajate, reducerii vulnerabilitatii seismice a constructiilor, infrastructurii tehnico-edilitare, rutiere, social-culturale si sportive;

IV. functia de reprezentare:

a) reprezinta Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, ca organ de specialitate, în relatiile de cooperare internationala cu institutii similare;

b) este membru al Consortiului European pentru Controlul Constructiilor, cu toate drepturile si obligatiile care decurg din aceasta;

c) coopereaza, în domeniile de activitate specifice, cu autoritatile administratiei publice centrale, cu alte institutii cu atributii de control, cu institutii publice sau private si cu reprezentantii partenerilor sociali;

d) colaboreaza cu institutiile de învatamânt superior de specialitate, de cercetare, laboratoare de încercari, în vederea elaborarii de expertize, rapoarte de cercetare, rapoarte de încercari, solutii si proiecte de consolidare si altele asemenea, necesare în activitatea de control privind asigurarea cerintelor esentiale de calitate în constructii, respectiv: rezistenta mecanica si stabilitatea; siguranta în exploatare si izolarea termica, precum si punerea în siguranta a constructiilor si a terenurilor aferente si verificarea calitatii produselor pentru constructii.

C. Atributii specifice

Art. 4. - In realizarea functiilor sale, I.S.C. exercita urmatoarele atributii specifice:

a) verifica implementarea si certificarea sistemelor de management al calitatii în constructii la persoanele fizice autorizate/juridice cu activitate în constructii, respectiv proiectanti, executanti, firme de consultanta, elaboratori de agremente tehnice, organisme de certificare a sistemelor de calitate si a produselor pentru constructii, laboratoare de încercari în constructii, statii de betoane, statii de mixturi asfaltice, statii de producere a agregatelor;

b) verifica respectarea reglementarilor referitoare la receptia constructiilor, precum si la întocmirea, pastrarea si completarea cartii tehnice a acestora;

c) verifica modul de respectare a agrementelor tehnice privind caracteristicile, domeniul si conditiile de utilizare ale produselor, procedeelor si echipamentelor agrementate, astfel încât sa fie asigurate cerintele de calitate a constructiilor, si poate propune autoritatii de reglementare, dupa caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;

d) verifica la proprietarii, administratorii si utilizatorii de constructii respectarea reglementarilor privind urmarirea în exploatare a constructiilor în cazurile când aceasta este stabilita prin proiecte si reglementari tehnice;

e) pentru reducerea riscurilor privind siguranta vietii oamenilor, I.S.C. dispune proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor, dupa caz:

- efectuarea de expertize tehnice la constructii, indiferent de forma de proprietate si de destinatia acestora, atunci când în urma inspectiei se concluzioneaza astfel;

- încetarea utilizarii constructiilor dupa producerea unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se concluzioneaza ca este pusa în pericol viata cetatenilor ori posibilitatea producerii de pagube materiale;

f) dispune prelevarea de probe si trimiterea acestora spre testare laboratoarelor de analiza si încercari autorizate în vederea efectuarii încercarilor necesare pentru confirmarea concluziilor în controalele efectuate. In scopul fundamentarii concluziilor controalelor, I.S.C. se poate dota cu echipamente de laborator specifice proprii si/sau poate colabora cu institutii de învatamânt superior de specialitate sau de cercetare;

g) urmareste respectarea reglementarilor tehnice privind modul de tratare a accidentelor tehnice produse la constructii, cauzate de fenomene sau calamitati naturale, cum ar fi: cutremure de pamânt, inundatii, alunecari de teren, uragane si altele asemenea, sau provocate prin actiuni ale omului, cum ar fi: incendii, explozii, bombardamente, socuri, deficiente de conceptie si/sau de executie si altele asemenea, cu repercusiuni defavorabile asupra starii si sigurantei constructiilor;

h) verifica respectarea reglementarilor în vigoare privind organizarea si functionarea balastierelor, carierelor, statiilor de betoane, unitatilor care fasoneaza produse din otel pentru armarea betonului, statiilor de producere a agregatelor si de mixturi asfaltice si, în cazul constatarii de neconformitati, dispune masuri de remediere a neconformitatilor sau, dupa caz, oprirea temporara a functionarii pâna la stingerea neconformitatilor;

i) dispune autoritatilor competente suspendarea functionarii balastierelor si carierelor care afecteaza rezistenta si stabilitatea constructiilor din vecinatate;

j) propune, dupa caz, suspendarea sau anularea atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia, verificatorul de proiecte,

expertul tehnic si auditorul energetic pentru cladiri, în cazul nerespectarii de catre acestia a atributiilor specifice si/sau a reglementarilor legale privind cerintele de asigurare a calitatii în constructii;

k) organizeaza si controleaza activitatea de pregatire si perfectionare a pregatirii personalului propriu;

l) realizeaza venituri din prestari de servicii si alte venituri obtinute conform prevederilor legale, care se fac venit la bugetul de stat;

m) administreaza fondurile bugetare pe care le are la dispozitie, precum si bunurile din domeniul public sau privat al statului aflate în administrare si/sau în folosinta;

n) elaboreaza proiectul anual de buget, pe care îl supune aprobarii ministrului dezvoltarii regionale si turismului, si asigura exercitiul financiar-contabil al institutiei, în conditiile legii;

o) achizitioneaza centralizat, prin aparatul propriu, autoturisme, combustibil, echipamente IT, precum si servicii de comunicatii, paza, curatenie si monitorizare, în conformitate cu prevederile art. 22 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

p) administreaza fondurile alocate prin bugetul aprobat si finanteaza sau cofinanteaza proiecte, programe si investitii din domeniul sau de activitate, în conditiile legii;

q) organizeaza sistemul informatic necesar activitatii proprii;

r) primeste si rezolva sau, dupa caz, transmite spre solutionare celor în drept, potrivit competentelor acestora, reclamatiile si sesizarile persoanelor fizice si juridice cu privire la încalcarea prevederilor legale si a reglementarilor tehnice în constructii în vigoare;

s) asigura dotarea tehnica necesara realizarii activitatilor specifice;

s) publica, în conditiile legii, procedurile si instructiunile privind activitatile sale specifice, aprobate;

t) elaboreaza sinteze, evaluari si rapoarte privind rezultatele activitatii de control desfasurate, cu privire la calitatea si disciplina în constructii, urbanism si amenajarea teritoriului si la supravegherea pietei produselor pentru constructii, pe care le comunica autoritatilor si institutiilor publice cu atributii în domeniu, în vederea luarii masurilor ce se impun;

t) constata contraventiile si faptele prevazute de lege ca fiind infractiuni în toate domeniile specifice de control, aplica sanctiunile prevazute de lege, dispune oprirea lucrarilor realizate în mod necorespunzator, dupa caz, si/sau sesizeaza organele abilitate potrivit legii;

u) organizeaza activitati si manifestari tehnice specifice, redacteaza si publica studii si sinteze ale activitatilor;

v) asigura consultanta în procesul de pregatire si executie a lucrarilor finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala;

w) valorifica informatiile si expertiza dobândita în scopul fundamentarii deciziilor privind politicile publice si strategiile în domeniul constructiilor, amenajarii teritoriului, urbanismului si dezvoltarii durabile, aflate în responsabilitatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

ANEXA Nr. 211

Numarul maxim de posturi: 875

STRUCTURA ORGANIZATORICA

a Inspectoratului de Stat în Constructii

* Se organizeaza la nivel birou

1) Anexa nr. 2 este reprodusa în facsimil.

ANEXA Nr.3

INSPECTORATELE JUDETENE ÎN CONSTRUCTII

Nr. crt.

Structura

Localitatea

0

1

2

1

I.J.C. Iasi

IASI

2

I.J.C. Botosani

BOTOSANI

3

I.J.C. Suceava

SUCEAVA

4

I.J.C. Neamt

PIATRA-NEAMT

5

I.J.C. Bacau

BACAU

6

I.J.C. Vaslui

VASLUI

7

I.J.C. Constanta

CONSTANTA

8

I.J.C. Galati

GALATI

9

I.J.C. Buzau

BUZAU

10

I.J.C. Braila

BRAILA

11

I.J.C. Tulcea

TULCEA

12

I.J.C. Vrancea

FOCSANI

13

I.J.C Prahova

PLOIESTI

14

I.J.C. Arges

PITESTI

15

I.J.C. Dâmbovita

TÂRGOVISTE

16

I.J.C. Ialomita

SLOBOZIA

17

I.J.C. Calarasi

CALARASI

18

I.J.C. Giurgiu

GIURGIU

19

I.J.C. Teleorman

ALEXANDRIA

20

I.J.C. Dolj

CRAIOVA

21

I.J.C. Gorj

TÂRGU JIU

22

I.J.C. Mehedinti

DROBETA-TURNU SEVERIN

23

I.J.C. Olt

SLATINA

24

I.J.C. Vâlcea

RÂMNICU VÂLCEA

25

I.J.C. Timis

TIMISOARA

26

I.J.C. Arad

ARAD

27

I.J.C. Hunedoara

DEVA

28

I.J.C. Caras-Severin

RESITA

29

I.J.C. Cluj

CLUJ-NAPOCA

30

I.J.C. Bihor

ORADEA

31

I.J.C. Bistrita-Nasaud

BISTRITA

32

I.J.C. Maramures

BAIA MARE

33

I.J.C. Salaj

ZALAU

34

I.J.C. Satu Mare

SATU MARE

35

I.J.C. Brasov

BRASOV

36

I.J.C. Alba

ALBA IULIA

37

I.J.C. Covasna

SFÂNTU GHEORGHE

38

I.J.C. Harghita

MIERCUREA-CIUC

39

I.J.C. Mures

TÂRGU MURES

40

I.J.C. Sibiu

SIBIU

41

I.J.C. Ilfov

BUCURESTI


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1335/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1335 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 428 2006
    Stimate domn / ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știu că există o mulțime de familii de acolo care trăiesc cu plata pentru a plăti cecul și alte care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare, care include: Planificare de afaceri, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: jeannietuckerfinancialservice@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 44 2020
    BUNA!!! Aveți nevoie de asistență financiară? O mulțime de oameni sunt acolo în căutare de ajutor financiar, dar nu știu cum să facă asta. Știți că puteți solicita un împrumut și puteți obține un împrumut în mai puțin de 24 de ore pentru a vă rezolva situația financiară? o mulțime de oameni consideră că este atât de dificil să obțină un împrumut de la băncile lor locale sau de la alte instituții financiare datorită ratei dobânzii ridicate, garanțiilor insuficiente, raportului datoriei / veniturilor, scorului creditului scăzut sau din alte motive. Nu mai așteptați în jur! La NoviCap, oferim soluții de finanțare. Oferim tot felul de împrumuturi, oferim opțiuni de împrumut flexibile și multiple, inclusiv împrumuturi garantate și negarantate, împrumuturi pe termen lung și pe termen scurt, adaptate nevoilor dvs. financiare. Pentru întrebări - Trimiteți un e-mail la (novicapfinancialservices@gmail.com sau WhatsApp prin: +31642117819) ne străduim să facem împrumuturile ușoare, convenabile și accesibile. Serviciul nostru este foarte rapid, de încredere și de încredere și puteți împrumuta până la 20 de milioane de euro la o dobândă subvenționată de 2,5% pe an. Suntem compania potrivită de a contacta atunci când aveți nevoie urgentă de împrumut. Puteți solicita un împrumut oricând și oriunde, la propriul loc convenabil, folosind telefonul sau laptopul, tot ce trebuie să faceți este să ne contactați prin intermediul Email: (novicapfinancialservices@gmail.com) OR Scrie-ne pe WhatsApp prin: +31642117819. Suntem întotdeauna încântați să oferim sprijin financiar. Oferim servicii de împrumut de 24 de ore la nivel mondial.
ANONIM a comentat Hotărârea 130 2013
    Aveți nevoie de un împrumut pentru datorii pentru a plăti facturile? Preia controlul datoriei tale astăzi Disponibil acum Oferta de împrumut pentru extinderea afacerii? Aveți nevoie de un împrumut pentru a plăti facturile? Ai nevoie de împrumut? Ai nevoie de împrumut personal? Împrumut pentru extinderea afacerii? Înființare în afaceri, Educație, Împrumut pentru consolidarea datoriilor Împrumuturi cu bani grei Împrumut pentru orice lucru? Oferim împrumut cu o dobândă scăzută de 3% Împrumut fără cec de credit, e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 6 2020
    Bună tuturor, aici vine un împrumut accesibil care îți va schimba definitiv viața și o dovadă a modului în care am primit un împrumut pentru a-mi schimba viața de familie muritoare. Ma numesc doamna Clancy Dexter. Locuiesc în Florida SUA și sunt azi o femeie fericită? M-am gândit că orice creditor poate schimba viața lui Brock și a familiei mele, voi trimite pe oricine îi caută un împrumut. Mi-au oferit fericirea mea și familiei mele. Mi-a luat un împrumut de 250.000 USD pentru a-mi începe din nou viața ca văduvă cu trei copii. Am mers la această companie, care a împrumutat un credit onest și temător de Dumnezeu, care m-a ajutat să obțin un împrumut de 250.000 USD. . Dolar, ei sunt de fapt temători de Dumnezeu care lucrează cu o companie de creditare de renume. Dacă aveți nevoie de un împrumut și sunteți sigur 100% de rambursare, contactați-le și anunțați-le că doamna Clancy vi le-a oferit. Contact pe e-mail: happyday99loanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 421 2020
    Ai mare nevoie de ajutor financiar? Căutați un împrumut care să vă ajute în aceste momente critice? Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă susține afacerea? Trimiteți acum un e-mail la Lookoutrelief@gmail.com și obțineți împrumuturi promoționale fără dobândă ..
ANONIM a comentat Decizia 45 2020
    ATENȚIE SUNTI NEVOIE DE ÎMPRUMUT PERSONAL / ÎMPRUMUT DE INVESTIȚIE / FINANȚARE PENTRU AFACERI ??? Email: goodnewsloancompany7@gmail.com Serviciile noastre includ următoarele de mai jos ______________________________________________________ * Împrumuturi personale * Împrumuturi pentru camioane și mașini * Credite pentru consolidarea datoriilor * Împrumuturi pentru studenți * Împrumuturi pentru casă și hotel * împrumuturi pentru căsătorie și sărbătoare * Împrumuturi pentru agricultură și fermă * Împrumuturi de pornire a afacerilor sau împrumuturi de extindere a afacerilor. Oferim toate tipurile de împrumuturi Suntem consultanți financiari care se ocupă de finanțele internaționale pentru orice cantitate de instrumente bancare. Avem accesul / contactele pentru a ridica de la 10 mii dolari la 700 milioane dolari. Am readus la viață industriile aflate în dificultate și ne-am întors idei de afaceri bune, oferind fonduri pentru demararea lor. Avem o rețea de investitori care sunt dispuși să ofere fonduri pentru orice persoană și organizații pentru a începe activitatea și operațiunile. Compania noastră a înregistrat o serie de progrese în furnizarea de servicii financiare de primă calitate clienților noștri, în special în domeniul sindicalizării împrumuturilor și al furnizării de capital pentru persoane fizice și companii. Oferim împrumuturi pentru sectorul public și individual care au nevoie de asistență financiară cu o dobândă scăzută de 2%. Credit acceptabil, Termenii și condițiile sunt foarte simpli și atenți, suntem un grup de profesioniști cu împrumut energetic și cu experiență, cu cunoștințe minuțioase ale piețelor financiare, ne angajăm să oferim clienților și furnizorilor noastre forme simple și competitive de soluții financiare pentru toți utilizatori de afaceri. Cred că s-ar putea să vă intereseze să inițiați o afacere nouă care are nevoie de finanțare sau să extindă sfera afacerilor dvs. deja existente, investitorii noștri sunt, de asemenea, interesați de finanțare / parteneriat și gata să investească o sumă mare în comercianții care sunt gata să dovedească expertiza lor în noua industrie, cu compania noastră de împrumuturi de încredere și alte BANE TOP PRIME AAA precum Bank of America, HSBC, Lloyds, Wells Fargo, The Best Banks for SBA Credit și multe altele. Nu veți regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece vă voi face fericit prin e-mail {goodnewsloancompany7@gmail.com} obținerea unui împrumut de la această companie este 100% contact garantat și garantat prin e-mail goodnewsloancompany7@gmail.com Salutari Goodnewsloancompany Contact telefonic: +1 (860)866-4085 E-mail: goodnewsloancompany7@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    O zi buna Ai nevoie de un împrumut pentru toate scopurile? Aveți o problemă financiară? Bridge Finance este garantat prin furnizarea de servicii financiare clienților la o rată a dobânzii favorabilă. Împrumuturile noastre sunt simple și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să contactați acum (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 9 2002
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 428 2006
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 253 2010
    We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable. DESCRIPTION OF INSTRUMENTS: 1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A) 2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro 3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 . 4. Age: One Year, One Day 5. Leasing Price: 4+ 2% 6. Sale Price: 32+2% 7. Delivery by SWIFT . 8. Payment: MT103-23 9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days. If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument. Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service. Name : Finn Walsh E-mail : everydayfinancedesignated@gmail.com Skype id : everydayfinancedesignated@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu