E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Hotărârea 12 2001 abrogat de articolul 22 din actul Hotărârea 362 2002
Articolul 2 din actul Hotărârea 12 2001 modificat de articolul 10 din actul Hotărârea 677 2001
Articolul 2 din actul Hotărârea 12 2001 modificat de articolul 5 din actul Hotărârea 626 2001
Articolul 8 din actul Hotărârea 12 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 440 2001
Articolul 10 din actul Hotărârea 12 2001 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 440 2001
Articolul 1 din actul Hotărârea 12 2001 modificat de articolul 2 din actul Hotărârea 440 2001
Articolul 2 din actul Hotărârea 12 2001 modificat de articolul 2 din actul Hotărârea 440 2001
Articolul 1 din actul Hotărârea 12 2001 modificat de articolul 3 din actul OUG 61 2001
Articolul 2 din actul Hotărârea 12 2001 modificat de articolul 3 din actul OUG 61 2001
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 12 din  4 ianuarie 2001

privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 16 din 10 ianuarie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor este organul de specialitate al administratiei publice centrale, in subordinea Guvernului, cu personalitate juridica.
    (2) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor aplica strategia si Programul Guvernului, in vederea promovarii politicilor in domeniile: agricultura, industrie alimentara, dezvoltare rurala, sanitar-veterinar si al padurilor.
    (3) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor are rolul de a asigura dezvoltarea agriculturii si industriei alimentare romanesti, in conformitate cu cerintele economiei de piata, si de a utiliza mecanismele financiare pentru stimularea si valorificarea productiei in domeniul agroalimentar.
    (4) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor este autoritatea de implementare a Planului national pentru agricultura si dezvoltare rurala.
    (5) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor este autoritatea care asigura dezvoltarea durabila a fondului forestier national, gospodarirea si exploatarea lui rationala, precum si a vegetatiei forestiere din afara acestuia.
    Art. 2
    Sediul Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor este in municipiul Bucuresti, bd Carol I nr. 24, sectorul 3.

    CAP. 2
    Structuri si atributii

    SECTIUNEA 1
    Structura

    Art. 3
    (1) Structura organizatorica a Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor este prevazuta in anexa nr. 1. In cadrul acesteia, prin ordin al ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor se pot organiza servicii, birouri si colective temporare si se poate stabili numarul posturilor de conducere.
    (2) Atributiile si responsabilitatile compartimentelor din aparatul propriu al Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor se stabilesc, in conformitate cu structura organizatorica prevazuta in anexa nr. 1, prin regulamentul de organizare si functionare a ministerului, care se aproba prin ordin al ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor.
    Art. 4
    (1) Se constituie, in conditiile legii, in subordinea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, Unitatea de Management a Proiectului, denumita in continuare UMP, condusa de un director de proiect, pentru asigurarea unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finantate prin imprumuturi externe.
    (2) Structura organizatorica, numarul de personal si regulamentul de organizare si functionare ale UMP vor fi stabilite prin ordin al ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor.
    (3) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor numeste personalul UMP si stabileste competentele directorului de proiect.
    Art. 5
    (1) Unitatile aflate in subordinea, sub autoritatea si in coordonarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor sunt prevazute in anexa nr. 2.
    (2) Atributiile si responsabilitatile, structura organizatorica, statele de functii si numarul de personal pentru institutiile publice din subordinea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor se aproba prin ordin al ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor.
    (3) Numirea in functiile de director general, director general adjunct, director, director adjunct, inginer-sef, director economic, contabil-sef si asimilatii lor la unitatile din subordine, precum si la Regia Nationala a Padurilor se face prin ordin al ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor, in conditiile legii.

    SECTIUNEA a 2-a
    Atributii

    Art. 6
    In realizarea obiectului sau de activitate, stabilit de legislatia in vigoare, Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor are urmatoarele atributii principale:
    a) asigura implementarea politicilor guvernamentale in domeniile sale de activitate, potrivit reglementarilor in vigoare;
    b) elaboreaza strategii si politici specifice in domeniile: agricultura, industrie alimentara, dezvoltare rurala, sanitar-veterinar si al padurilor, pe care le supune Guvernului spre adoptare;
    c) elaboreaza si sustine, in domeniul sau de activitate, programe de dezvoltare rurala, la nivel national, regional si local;
    d) elaboreaza studii si fundamenteaza programe de dezvoltare a zonelor montane si a zonelor rurale defavorizate, in colaborare cu Ministerul Dezvoltarii si Prognozei, cu organismele internationale in domeniu si cu Agentia Nationala pentru Dezvoltare Regionala;
    e) coordoneaza activitatea de avizare, promovare, realizare si monitorizare a obiectivelor de investitii specifice;
    f) elaboreaza studii si propune programe de mecanizare, modernizare si retehnologizare;
    g) coordoneaza si inventariaza, in domeniile sale, activitatea de patrimoniu a institutiilor publice din subordine;
    h) coordoneaza si monitorizeaza concesionarea terenurilor apartinand domeniului public sau privat al statului, aflate in administrarea unitatilor de sub autoritatea sa, precum si terenurile agricole sau terenurile aflate permanent sub luciu de apa, din administrarea societatilor comerciale la care ministerul este actionar;
    i) coordoneaza executarea lucrarilor de specialitate pentru punerea in posesie a persoanelor care beneficiaza de prevederile Legii fondului funciar nr. 18/1991, republicata, ale Legii nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole si celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991, ale Legii nr. 169/1997 si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 198/1999 privind privatizarea societatilor comerciale ce detin in administrare terenuri agricole sau terenuri aflate permanent sub luciu de apa;
    j) fundamenteaza si elaboreaza programe privind protectia solului, a plantelor, a animalelor, a padurilor si a mediului;
    k) coordoneaza actiunile de cooperare cu alte tari in domeniile sale de activitate si asigura aplicarea, in conditiile legislatiei in vigoare, a conventiilor si acordurilor, precum si controlul indeplinirii obligatiilor ce decurg din acestea;
    l) initiaza actiuni in domeniul sau de activitate privind integrarea europeana; urmareste si raspunde de aplicarea prevederilor specifice din Acordul european de asociere si din Strategia nationala de pregatire pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana;
    m) initiaza si negociaza conventii si acorduri internationale in domeniul sau de activitate;
    n) elaboreaza si promoveaza politici salariale si de resurse umane in domeniul sau de activitate;
    o) asigura organizarea activitatilor prevazute de lege pentru apararea civila si pentru situatii de mobilizare;
    p) desfasoara activitati de control privind respectarea legislatiei in domeniu, colaborand in actiunile sale cu celelalte organe de control abilitate;
    r) colaboreaza cu celelalte ministere si organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu autoritatile administratiei publice locale si cu alte organisme interne si internationale interesate.
    Art. 7
    (1) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor are urmatoarele atributii specifice:
    A. In domeniul agriculturii si alimentatiei:
    a) elaboreaza politici pe produs, in colaborare cu organizatiile interprofesionale pe produs;
    b) promoveaza programe si proiecte de acte normative, pentru stimularea si consolidarea pietei;
    c) propune amendarea periodica, in functie de rezultate, a Planului national pentru agricultura si dezvoltare rurala;
    d) colaboreaza cu asociatiile si fundatiile de profil, in vederea sprijinirii producatorilor agricoli, si intreprinde actiuni de asistenta si consultanta pentru sustinerea activitatii acestora;
    e) initiaza si sprijina actiunile privind dezvoltarea serviciilor specifice pentru producatorii agricoli, inclusiv prin dezvoltarea cooperatiei rurale;
    f) asigura coordonarea actiunilor de implementare tehnica si financiara a Instrumentului special de preaderare pentru agricultura si dezvoltare rurala - Agentia SAPARD;
    g) acrediteaza si controleaza, in conditiile legii, agentii economici care produc, prelucreaza si comercializeaza produse agroalimentare;
    h) elaboreaza proiecte de standarde pentru produsele agroalimentare, in conformitate cu prevederile standardelor Codex Alimentarius, compatibile cu normele FAO si O.M.S.;
    i) coordoneaza si controleaza activitatea de pescuit si piscicultura; ia masuri de protectie a fondului piscicol prin inspectia de specialitate, potrivit legislatiei in vigoare;
    j) coordoneaza si controleaza activitatea de ameliorare si de reproductie a animalelor;
    k) coordoneaza activitatea privind producerea, controlul calitatii, comercializarea si folosirea semintelor si a materialului saditor, precum si inregistrarea soiurilor de plante agricole;
    l) organizeaza activitatea de protectie a plantelor, stabileste norme de carantina fitosanitara, controleaza modul de aplicare a lor si avizeaza omologarea, producerea si utilizarea pesticidelor, potrivit legislatiei in vigoare;
    m) coordoneaza activitatea si elaboreaza strategia si programele de restructurare si privatizare ale societatilor nationale aflate sub autoritatea sa;
    n) elaboreaza masuri si asigura restructurarea si privatizarea societatilor comerciale pe actiuni, cu capital majoritar de stat, din domeniul sau de activitate, si exercita, in numele statului, toate drepturile ce decurg din calitatea de actionar la societatile comerciale ce detin in administrare terenuri agricole sau terenuri aflate permanent sub luciu de apa;
    o) controleaza modul in care sunt respectate normele privind evidenta, protectia, folosirea si ameliorarea fondului funciar de catre toti detinatorii de terenuri cu destinatie agricola, indiferent de forma de proprietate;
    p) avizeaza documentatiile privind scoaterea din circuitul agricol a terenurilor si schimbarea categoriei de folosinta a terenului agricol, potrivit reglementarilor in vigoare;
    q) coordoneaza executarea lucrarilor de geodezie, topografie, fotogrammetrie, cartografie in domeniul agriculturii, precum si introducerea si intretinerea cadastrului agricol, cantitativ si calitativ, si asigura proiectarea si aplicarea in teren a organizarii teritoriului agricol;
    r) coordoneaza programul privind realizarea lucrarilor de imbunatatiri funciare prioritare, potrivit legislatiei in vigoare;
    s) fundamenteaza si elaboreaza programele prioritare de ameliorare a terenurilor agricole, privind calitatea solului si pentru efectuarea de lucrari agrochimice;
    t) elaboreaza si promoveaza programe de sustinere financiara a producatorilor agricoli si urmareste derularea acestora;
    u) intocmeste si monitorizeaza studii si strategii privind promovarea produselor agroalimentare romanesti pe piete externe;
    v) organizeaza si coordoneaza, potrivit legii, activitatile sanitare veterinare, inclusiv strategia in domeniu, de control al medicamentelor si produselor biologice de uz veterinar, al alimentelor de origine animala si al furajelor, stabileste norme sanitare veterinare unice si obligatorii pentru toate persoanele juridice si fizice si controleaza modul de aplicare a acestora, potrivit legii;
    w) urmareste asigurarea unor standarde inalte de securitate a alimentatiei, prin punerea in practica a unor masuri specifice care sa conduca la diminuarea incidentei si la eliminarea bolilor transmisibile de la animale la om;
    x) asigura prevenirea introducerii pe teritoriul Romaniei a unor boli exotice sau epizootice la animale, precum si toate masurile sanitare veterinare ce vor fi luate in concordanta cu normele europene si internationale;
    y) coordoneaza activitatea de cercetare stiintifica si tehnologica agricola, invatamantul agricol si de perfectionare profesionala;
    B. In domeniul padurilor
    a) elaboreaza strategia de gospodarire si de exploatare rationala a resurselor fondului forestier national si de vegetatie forestiera din afara acestuia;
    b) elaboreaza regulamente, instructiuni si norme tehnice specifice privind administrarea si gospodarirea durabila a fondului forestier national, a vegetatiei forestiere din afara acestuia, a fondului cinegetic si a celui piscicol din apele de munte;
    c) coordoneaza si controleaza activitatea de elaborare, in conceptie unitara, a amenajamentelor silvice;
    d) propune, pe baza amenajamentelor silvice, volumul maxim de masa lemnoasa care se exploateaza anual din paduri si din vegetatia forestiera, din afara fondului forestier national, pe categorii de destinatari si destinatii, in conformitate cu prevederile amenajamentelor silvice;
    e) organizeaza cadastrul de specialitate in domeniul forestier, organizeaza si tine evidenta terenurilor cu destinatie forestiera si a celor cu vegetatie forestiera, din afara fondului forestier, indiferent de natura proprietatii, si urmareste furnizarea datelor necesare in vederea realizarii sistemului de cadastru general;
    f) analizeaza si, dupa caz, aproba, in conditiile prevazute de lege, solicitarile de scoatere definitiva sau temporara din circuitul silvic a unor terenuri, precum si regularizarea perimetrelor padurii, conform Legii nr. 26/1996 - Codul silvic, indiferent de natura proprietatii;
    g) coordoneaza, impreuna cu factorii responsabili interesati, actiunile de impadurire a terenurilor degradate, inapte pentru alte folosinte, infiintarea perdelelor forestiere de protectie si asigura o conceptie unitara de amenajare a terenurilor degradate si de corectare a torentilor pe bazine hidrografice si perimetre de ameliorare; fundamenteaza necesitatea asigurarii resurselor financiare respective;
    h) organizeaza sistemul de supraveghere a starii de sanatate a padurilor si ia masuri pentru reconstructia forestiera a celor in declin;
    i) urmareste si sprijina dezvoltarea retelei de drumuri forestiere, urmarind asigurarea fondurilor necesare, potrivit legii;
    j) controleaza modul in care se asigura integritatea fondului forestier national si a vegetatiei forestiere din afara acestuia;
    k) controleaza modul de exploatare, valorificare si comercializare a tuturor produselor specifice fondului forestier, precum si legalitatea circulatiei acestora; controleaza legalitatea provenientei materialelor lemnoase de la instalatiile de debitat lemn rotund;
    l) organizeaza si controleaza, potrivit legii, direct si prin inspectoratele silvice teritoriale, respectarea regimului silvic din fondul forestier, indiferent de natura proprietatii acestuia si de modul de gospodarire a vegetatiei forestiere din afara fondului forestier, si dispune masuri corespunzatoare de inlaturare a situatiilor care contravin reglementarilor legale;
    m) atribuie in gestiune, in conditiile legii, fondurile de vanatoare si exercita atributiile prevazute de lege in domeniul cinegetic;
    n) organizeaza si controleaza, direct si prin structurile proprii din teritoriu, modul de gestionare a vanatului, a fondurilor de vanatoare si salmonicole, precum si modul de organizare si practicare a vanatorii si pescuitului in apele de munte; ia, potrivit legii, masurile necesare privind respectarea reglementarilor legale;
    o) urmareste evolutia starii fondului forestier national si prezinta Guvernului rapoarte anuale;
    p) colaboreaza cu institutiile interesate la preluarea in fondul forestier al statului, in conditiile legii, a terenurilor degradate, proprietate publica sau privata, pentru ameliorarea carora detinatorii legali nu dispun de mijloacele necesare;
    r) atesta persoanele fizice si juridice pentru efectuarea de studii de teren, elaborarea documentatiilor tehnico-economice, precum si pentru executarea lucrarilor de imbunatatiri funciare in domeniul silvic.
    (2) Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor indeplineste orice alte atributii stabilite prin acte normative pentru domeniile sale de activitate.

    SECTIUNEA a 3-a
    Conducerea

    Art. 8
    (1) Conducerea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor se exercita de catre ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor.
    (2) Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor este sprijinit in activitatea de conducere a ministerului de 5 secretari de stat, ale caror raspunderi si atributii se stabilesc prin ordin al acestuia.
    (3) In cazul in care, din diverse motive, ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor nu isi poate indeplini atributiile curente, acesta deleaga pe unul dintre secretarii de stat sa exercite aceste atributii.
    (4) Pe langa ministru functioneaza, ca organ consultativ, Colegiul ministerului.
    (5) Componenta si Regulamentul de organizare si functionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor.
    (6) Colegiul ministerului se intruneste, la cererea si sub presedintia ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor, pentru dezbaterea unor probleme privind activitatea sa.
    (7) Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor conduce activitatea ministerului si il reprezinta in raporturile cu celelalte ministere, cu alte autoritati publice si organizatii, precum si cu persoane juridice si fizice din tara sau din strainatate.
    (8) Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor coordoneaza activitatea unitatilor bugetare si extrabugetare din subordine si indeplineste atributiile prevazute la art. 34 din Legea nr. 72/1996 privind finantele publice, in calitate de ordonator principal de credite.
    (9) Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor coordoneaza activitatea Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti".
    (10) In exercitarea atributiilor sale ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor emite ordine si instructiuni.

    SECTIUNEA a 4-a
    Secretarul general

    Art. 9
    (1) Secretarul general al Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor este functionar public, numit pe baza de concurs sau prin examen, potrivit legii. Acesta asigura stabilitatea functionarii ministerului, continuitatea conducerii si realizarea legaturilor functionale intre structurile ministerului.
    (2) Secretarul general este subordonat ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor.
    (3) Principalele atributii si responsabilitati ale secretarului general sunt urmatoarele:
    a) coordoneaza functionarea compartimentelor si a activitatilor cu caracter functional din cadrul Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si asigura legatura operativa dintre ministru si conducatorii tuturor compartimentelor din minister si unitatile subordonate;
    b) conlucreaza cu compartimentul de specialitate din cadrul Secretariatului General al Guvernului si cu secretarii generali din celelalte ministere in probleme de interes comun;
    c) primeste si transmite spre avizare ministerelor proiectele de acte normative;
    d) transmite Secretariatului General al Guvernului proiectele de acte normative initiate de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, pentru a fi discutate in sedintele Guvernului;
    e) urmareste si asigura finalizarea actelor normative aprobate de Guvern, care au fost initiate de minister;
    f) monitorizeaza si controleaza elaborarea raportarilor periodice, prevazute de reglementarile in vigoare;
    g) asigura structura optima de functionare cu personal a ministerului, pe baza atributiilor si responsabilitatilor stabilite prin actul normativ de organizare si functionare;
    h) coordoneaza si raspunde de intreaga activitate a ministerului privind resursele umane.
    (4) Secretarul general al Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor poate indeplini si alte atributii incredintate de ministru, prevazute in regulamentul de organizare si functionare a ministerului.

    CAP. 3
    Dispozitii finale si tranzitorii

    Art. 10
    (1) Numarul maxim de posturi la Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor este 354, exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetului ministrului.
    (2) Incadrarea personalului in numarul de posturi aprobat se face in termen de 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 11
    Directiile pentru ameliorare si reproductie in zootehnie judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, din subordinea Agentiei Nationale pentru Ameliorare si Reproductie in Zootehnie "Prof. dr. G. K. Constantinescu", se reorganizeaza ca oficii pentru ameliorare si reproductie in zootehnie, cu personalitate juridica, in subordinea directiilor generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
    Art. 12
    Oficiile de consultanta agricola judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, trec in subordinea directiilor generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
    Art. 13
    (1) Inspectoratele silvice teritoriale pentru controlul aplicarii regimului silvic trec in subordinea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si se reorganizeaza ca inspectorate teritoriale de regim silvic si cinegetic, institutii publice cu personalitate juridica, finantate de la bugetul de stat.
    (2) Inspectoratele teritoriale de regim silvic si cinegetic care se infiinteaza sunt prevazute in anexa nr. 3.
    (3) In structura unitatilor prevazute la alin. (2) functioneaza ocoale de regim silvic si oficii cinegetice, unitati fara personalitate juridica, ale caror atributii se stabilesc prin ordin al ministrului.
    (4) Activul si pasivul se preiau pe baza de protocol, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (5) Personalul incadrat in Directia generala a padurilor din fostul Minister al Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului si la serviciile specializate, precum si cel incadrat in inspectoratele silvice teritoriale pentru controlul aplicarii regimului silvic si in oficiile cinegetice trece la Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor.
    (6) Personalul incadrat in unitatile prevazute la alin. (1) si (2) se considera transferat.
    Art. 14
    Numarul de autoturisme aflat in dotarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si consumul normat de carburant pentru acestea se stabilesc potrivit reglementarilor legale in vigoare.
    Art. 15
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 16
    La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 6/1999 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii si Alimentatiei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 20 din 21 ianuarie 1999, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si orice alte dispozitii contrare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul agriculturii,
                         alimentatiei si padurilor,
                         Ilie Sarbu

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

     ________________________________
    | Numar maxim de posturi         |
    | (exclusiv demnitarii si        |
    | posturile aferente             |
    | cabinetului ministrului) = 354 |
    |________________________________|

    MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR

                                                          _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 ______________                                         _|  Cabinet ministru   |
|   Colegiul   |_                  _______________     | |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|
| ministerului | |                |    MINISTRU   |    |  _____________________
|______________| |                |_______________|    |_| Consilier diplomatic|
  _____________  |                          |          | |_____________________|
 |  Corpul de  | |__________________________|__________|  _____________________
 |  control al |_|                          |          | | Purtator de cuvant  |
 |ministrului*)| |                          |          |_|si relatii mass media|
 |_____________| |                          |          | |_____________________|
  _____________  |                          |          |  _____________________
 |   Agentia   |_|                          |          |_|  Directia de audit  |
 |   SAPARD    |                            |            |      intern         |
 |_____________|                            |            |_____________________|
        ____________________________________|_________________________
 ______|_______  ____|_____         |       |   | ______|_______  ____|_____
|   SECRETAR   || SECRETAR | _______|______ |   ||   SECRETAR   || SECRETAR |
|   DE STAT    || DE STAT  ||   SECRETAR   ||   ||   DE STAT    || DE STAT  |
|PENTRU RELATII||DEZVOLTARE||    DE STAT   ||   ||  INTEGRARE   || PENTRU   |
|CU PARLAMENT||  RURALA  ||  POLITICI SI ||   || EUROPEANA SI || PADURI   |
|______________||__________||  STRATEGII   ||   ||   RELATII    ||__________|
 |                     |    |AGROALIMENTARE||   ||INTERNATIONALE|     |
 |                     |    |______________||   ||______________|     |
 |                     |        |    _______|__ |       |             |
 |                     |        |   | SECRETAR ||       |             |
 |                     |        |   | GENERAL  ||       |             |
 |  ______________     |        |   |__________||       |             |
 | |    Directia  |    |        |        |      |       |             |
 | |   relatii cu | ___|___  ___|___  ___|___   |    ___|___       ___|___
 |_|  parlamentul ||MODUL 1||MODUL 2||MODUL 3|  |   |MODUL 4|     |MODUL 5|
   |si organizatii||_______||_______||_______|  |   |_______|     |_______|
   | parteneriale |                             |  ____________
   |______________|                             |_|  DIRECTIA  |
                                                  |  GENERALA  |
                                                  |   BUGET    |
                                                  |  FINANTE   |
                                                  |____________|
                                                    |  ______________
                                                    | |   Directia   |
                                                    |_|buget, finante|
                                                    | |si investitii |
                                                    | |   bugetare   |
                                                    | |______________|
                                                    |  ______________
                                                    | |   Directia   |
                                                    | |  sustinerea  |
                                                    |_|producatorilor|
                                                      |   agricoli   |
                                                      |______________|

                           ______________
                          |    MODUL 1   |
                          |______________|
                                 |______________
                   ______________|____________  |
                  |   DIRECTIA GENERALA DE    | |
                  |    DEZVOLTARE RURALA      | |
                  |___________________________| |
                   |  ________________________  |
                   | |  Directia programe si  | |
                   |_|  strategii dezvoltare  | |
                   | |        rurala          | |
                   | |________________________| |
                   |  ________________________  |
                   | |Directia de implementare| |
                   |_|  proiecte si programe  | |
                   | |   dezvoltare rurala    | |
                   | |________________________| |
                   |  ________________________  |
                   | |  Directia servicii in  | |
                   |_|      mediul rural      | |
                     |________________________| |
                      ________________________  |
                     |   Directia cercetare   | |
                     |      si invatamant     |_|
                     |________________________| |
                      ________________________  |
                     |   Agentia Nationala a  | |
                     |      Zonei Montane*)   |_|
                     |________________________|

                               ______________
                              |    MODUL 2   |
                              |______________|
                                      |
                      ________________|________________
          ___________|______________  |  ______________|___________
         |    DIRECTIA GENERALA     | | |      DIRECTIA GENERALA   |
         |  STRATEGII SI POLITICI   | | |   STRATEGII SI POLITICI  |
         |     IN AGRICULTURA SI    | | |        IN ZOOTEHNIE      |
         |   INDUSTRIA ALIMENTARA   | | |                          |
         |__________________________| | |__________________________|
           |  ______________________  |   |  ______________________
           | | Directia politici si | |   | | Directia politici si |
           | |     evaluari in      | |   | |    evaluari in       |
           |_|   agricultura si     | |   |_|      zootehnie       |
           | | industria alimentara | |   | |                      |
           | |______________________| |   | |______________________|
           |  ______________________  |   |  ______________________
           | | Directia standarde,  | |   | |  Directia pescuit,   |
           | |  marci si licente,   | |   | |  piscicultura si     |
           |_|calitatea alimentelor | |   |_|     inspectii        |
             |    si acreditare     | |     |______________________|
             |______________________| |
              ______________________  |  ________________________
             | Directia cadastru si | | | Directia de strategii, |
             | imbunatatiri funciare|_|_|  sinteze si statistici |
             |______________________| | |________________________|
              ______________________  |
             | Directia Fitosanitara|_|
             |______________________|

                      _____________________________
                     |                             |
                     |          MODUL 3            |
                     |_____________________________|
                        _______________________  |
                       |   Directia juridica   |_|
                       |_______________________| |
                        _______________________  |
                       | Directia managementul | |
                       |   resurselor umane    |_|
                       |_______________________| |
                        _______________________  |
                       |Directia administrativa|_|
                       |_______________________| |
                        _______________________  |
                       |   Directia relatii    | |
                       |        publice        |_|
                       |_______________________|

                   ____________________________________
                  |               MODUL 4              |
                  |____________________________________|
                    |
                    |  ________________________________
                    |_|  Directia integrare europeana  |
                    | |________________________________|
                    |  ________________________________
                    | |  Directia programe si relatii  |
                    |_|         internationale         |
                    | |________________________________|
                    |  ________________________________
                    | |     Directia de promovarea     |
                    | |      investitiilor straine,    |
                    |_|    exporturilor si acorduri    |
                      |        internationale          |
                      |________________________________|

                   __________________________________
                  |              MODUL 5             |
                  |__________________________________|
                    |
                    |  ______________________________
                    | |Directia strategii si politici|
                    |_|         regim silvic         |
                    | |______________________________|
                    |  ______________________________
                    | |     Inspectia de stat a      |
                    |_|         padurilor*)          |
                    | |______________________________|
                    |  ______________________________
                    | |  Directia de vanatoare si    |
                    |_|       salmonicultura         |
                    | |______________________________|
                    |  ______________________________
                    | |   Directia managementului    |
                    |_|      padurilor private       |
                      |______________________________|
------------
    *) Se organizeaza ca directie.
    Anexa este reprodusa in facsimil.

    ANEXA 2

                           UNITATILE
care functioneaza in subordinea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor
______________________________________________________________________________
Nr.                        Denumirea unitatii
crt.
______________________________________________________________________________
 I.  Institutii publice finantate de la bugetul de stat

 1.  Directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene
     si a municipiului Bucuresti - servicii publice descentralizate, inclusiv
     fostele directii fitosanitare judetene si a municipiului Bucuresti si
     unitatile subordonate
 2.  Oficiile de cadastru agricol si organizarea teritoriului agricol judetene
     si al municipiului Bucuresti
 3.  Agentia Nationala de Consultanta Agricola
 4.  Agentia Nationala pentru Ameliorare si Reproductie in Zootehnie "Prof.
     dr. G.K. Constantinescu"
 5.  Laboratorul Central pentru Carantina Fitosanitara
 6.  Centrul de Calcul
 7.  Centrul de Formare si Inovatie pentru Dezvoltare in Carpati
 8.  Banca de Resurse Genetice Vegetale Suceava
 9.  Inspectoratele teritoriale de regim silvic si cinegetic

     NOTA:
     Numarul maxim de posturi finantate de la bugetul de stat pentru
     institutiile prevazute la cap. I este de 13.325.

II.  Institutii publice finantate de la bugetul de stat si din venituri
     extrabugetare

 1.  Agentia Nationala Sanitara Veterinara cu unitatile din subordine
 2.  Agentia Domeniilor Statului
 3.  Agentia SAPARD
 4.  Laboratorul Central pentru Controlul Calitatii Semintelor si Materialului
     Saditor
 5.  Inspectoratele teritoriale pentru calitatea semintelor si materialului
     saditor
 6.  Institutul de Stat pentru Testarea si Inregistrarea Soiurilor
 7.  Oficiul National al Denumirilor de Origine pentru Vinuri si Alte Produse
     Vitivinicole

III. Alte unitati finantate din venituri extrabugetare

 1.  Institutul de Cadastru si Organizarea Teritoriului Agricol
 2.  Institutul pentru Resurse Agroalimentare

IV.  Unitati cu finantare externa si de la bugetul de stat
     - Unitatea de management de proiect (UMP)
______________________________________________________________________________

                               UNITATILE
care functioneaza sub autoritatea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor
_________________________________________________________________
Nr.               Denumirea unitatii
crt.
_________________________________________________________________
  1. Societatea Nationala "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
  2. Societatea Nationala "Tutunul Romanesc" - S.A.
  3. Societatea Nationala "Cai de Rasa" - S.A.
  4. Societatea Nationala "Institutul Pasteur" - S.A.
  5. Societatea Nationala a Produselor Agricole - S.A.
  6. Societatea Comerciala de Cercetare-Dezvoltare "Ceder" - S.A.
  7. Regia Nationala a Padurilor
_________________________________________________________________

                               UNITATILE
care functioneaza in coordonarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor

    - Academia de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti" (sursa de finantare: venituri extrabugetare)

    ANEXA 3

    Inspectoratele silvice teritoriale si oficiile teritoriale de vanatoare care se desfiinteaza si unitatile care preiau activitatea
_____________________________________________________________________________
                 UNITATILE CARE SE DESFIINTEAZA                              :
_____________________________________________________________________________:
  UNITATEA              |               SEDIUL                               :
                        |____________________________________________________:
                        | STRADA, NUMARUL     |                              :
                        | SI LOCALITATEA      | JUDETUL                      :
:============================================================================:
:
: UNITATILE CARE PREIAU ACTIVITATEA
:_____________________________________________________________________________
:  UNITATEA             |               SEDIUL              | JUDETE ARONDATE
:                       |___________________________________|
:                       | STRADA, NUMARUL     |             |
:                       | SI LOCALITATEA      | JUDETUL     |
:_______________________|_____________________|_____________|_________________

1.                 UNITATEA CARE SE DESFIINTEAZA
   Inspectoratul         Closca nr. 31,        Brasov
   silvic teritorial     Brasov
   Brasov
                   UNITATILE CARE PREIAU ACTIVITATEA
   Inspectoratul         Closca nr. 31,        Brasov        Brasov, Sibiu
   teritorial de regim   Brasov
   silvic si cinegetic
   Brasov
   Inspectoratul         General Grigore Balan Bistrita-     Bistrita-Nasaud,
   teritorial de regim   nr. 21, Bistrita      Nasaud        Mures
   silvic si cinegetic
   Bistrita
   Inspectoratul         Karoly nr. 5A,        Covasna       Covasna
   teritorial de regim   Sfantu Gheorghe
   silvic si cinegetic
   Covasna
   Inspectoratul         George Cosbuc         Harghita      Harghita
   teritorial de regim   nr. 78,
   silvic si cinegetic   Miercurea-Ciuc
   Harghita
   Inspectoratul         Mihai Viteazul        Hunedoara     Alba Iulia,
   teritorial de regim   nr. 10, Deva                        Hunedoara
   silvic si cinegetic
   Hunedoara

2.                 UNITATEA CARE SE DESFIINTEAZA
   Inspectoratul         Maresal Antonescu     Buzau
   silvic teritorial     nr. 5, Buzau
   Buzau
                   UNITATEA CARE PREIA ACTIVITATEA
   Inspectoratul         Maresal Antonescu     Buzau         Braila, Buzau,
   teritorial de regim   nr. 5, Buzau                        Constanta,
   silvic si cinegetic                                       Galati, Vrancea,
   Buzau                                                     Tulcea

3.                 UNITATEA CARE SE DESFIINTEAZA
   Inspectoratul         Magheru nr. 31,       Municipiul Bucuresti
   silvic teritorial     sectorul 1,
   Bucuresti             Bucuresti
                   UNITATILE CARE PREIAU ACTIVITATEA
   Inspectoratul         Magheru nr. 31,       Municipiul    Calarasi,
   teritorial de regim   sectorul 1,           Bucuresti     Giurgiu,
   silvic si cinegetic   Bucuresti                           Ialomita, Ilfov,
   Bucuresti                                                 Teleorman
   Inspectoratul         Iuliu Maniu           Prahova       Dambovita,
   teritorial de regim   nr. 3, Ploiesti                     Prahova
   silvic si cinegetic
   Prahova

4.                 UNITATEA CARE SE DESFIINTEAZA
   Inspectoratul         Iancu Jianu nr. 15,   Dolj
   silvic teritorial     Craiova
   Craiova
                   UNITATILE CARE PREIAU ACTIVITATEA
   Inspectoratul         Colonel Dumitru       Gorj          Gorj, Mehedinti,
   teritorial de regim   Petrescu nr. 3,                     Dolj
   silvic si cinegetic   Targu Jiu
   Gorj
   Inspectoratul         Carol I nr. 37,       Valcea        Arges, Olt,
   teritorial de regim   Ramnicu Valcea                      Valcea
   silvic si cinegetic
   Valcea

5.                 UNITATEA CARE SE DESFIINTEAZA
   Inspectoratul         George Cosbuc nr. 9,  Iasi
   silvic teritorial     Iasi
   Iasi
                   UNITATILE CARE PREIAU ACTIVITATEA
   Inspectoratul         1 Mai nr. 6,          Suceava       Botosani, Iasi,
   teritorial de regim   Suceava                             Suceava
   silvic si cinegetic
   Suceava
   Inspectoratul         Nicolae Titulescu     Bacau         Bacau,
   teritorial de regim   nr. 15,                             Piatra-Neamt,
   silvic si cinegetic   Bacau                               Vaslui
   Bacau

6.                 UNITATEA CARE SE DESFIINTEAZA
   Inspectoratul         16 Februarie nr. 7,   Timis
   silvic teritorial     Timisoara
   Timisoara
                   UNITATILE CARE PREIAU ACTIVITATEA
   Inspectoratul         16 Februarie nr. 7,   Timis         Arad, Timis
   teritorial de regim   Timisoara
   silvic si cinegetic
   Timis
   Inspectoratul         Petru Maior           Caras-Severin Caras-Severin
   teritorial de regim   nr. 69 A, Resita
   silvic si cinegetic
   Caras-Severin

7.                 UNITATEA CARE SE DESFIINTEAZA
   Inspectoratul         1 Mai nr. 1,          Salaj
   silvic teritorial     Zalau
   Zalau
                   UNITATILE CARE PREIAU ACTIVITATEA
   Inspectoratul         1 Mai nr. 1,          Salaj         Bihor, Cluj,
   teritorial de regim   Zalau                               Salaj
   silvic si cinegetic
   Salaj
   Inspectoratul         Fabricii nr. 80,      Satu Mare     Satu Mare,
   teritorial de regim   Satu Mare                           Maramures
   silvic si cinegetic
   Satu Mare
______________________________________________________________________________



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 12/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 12 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 12/2001
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu