E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1135 din 10 noiembrie 2010

privind reorganizarea unor institutii aflate în subordinea Ministerului Culturii si Patrimoniului National

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 799 din 30 noiembrie 2010



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. I. -Alineatul (1) al articolului 5 din Hotărârea Guvernului nr. 1.365/1996 privind înfiinţarea Muzeului Carpaţilor Răsăriteni, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 333 din 10 decembrie 1996, se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 5. - (1) Numărul de posturi pentru Muzeul Carpaţilor Răsăriteni se stabileşte cu încadrarea în numărul maxim de posturi prevăzut în nota de la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare. Salarizarea personalului se asigură potrivit reglementărilor în vigoare pentru instituţiile publice de profil."

Art. II. - Alineatul (2) al articolului 2 din Hotărârea Guvernului nr. 691/2001 privind înfiinţarea Muzeului Naţional de Artă Contemporană al României, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 427 din 31 iulie 2001, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Numărul de posturi pentru Muzeul Naţional de Artă Contemporană al României se stabileşte cu încadrarea în numărul maxim de posturi prevăzut în nota de la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare. Salarizarea personalului se asigură potrivit reglementărilor în vigoare pentru instituţiile publice de profil."

Art. III. - Alineatul (1) al articolului 7 din Hotărârea Guvernului nr. 803/2005 privind stabilirea unor măsuri pentru organizarea şi funcţionarea Teatrului Naţional „I. L. Caragiale" din Bucureşti, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 696 din 2 august 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

„Art. 7. - (1) Numărul de posturi pentru Teatru se stabileşte cu încadrarea în numărul maxim de posturi prevăzut în nota de la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare. Salarizarea personalului se asigură potrivit reglementărilor în vigoare pentru instituţiile publice de profil."

Art. IV. - Alineatul (4) al articolului 1 din Hotărârea Guvernului nr. 1.878/2005 privind înfiinţarea Centrului de Pregătire Profesională în Cultură, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 40 din 17 ianuarie 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

„(4) Numărul maxim de posturi al Centrului este de 62."

Art. V. - Alineatul (1) al articolului 5 din Hotărârea Guvernului nr. 67/2005 privind înfiinţarea Centrului de Cercetare şi Consultanţă în Domeniul Culturii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 118 din 7 februarie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

„Art. 5. - (1) Numărul de posturi pentru Centru se stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

Art. VI. - Hotărârea Guvernului nr. 1.089/2006 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea şi funcţionarea Operei Naţionale din Bucureşti, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 730 din 25 august 2006, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. La articolul 4, alineatul (1) va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - (1) Numărul de posturi pentru Operă se stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

2. La articolul 5 alineatul (1), litera b) va avea următorul cuprins:

,,b) director artistic, director economic, director tehnic, director - 3 posturi."

Art. VII. - Articolul 5 din Hotărârea Guvernului nr. 1.088/2006 privind înfiinţarea Centrului pentru Artele Spectacolului „Sala Palatului", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 731 din 28 august 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

„Art. 5. - Numărul de posturi pentru Centru se stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

Art. VIII. - Alineatul (1) al articolului 6 din Hotărârea Guvernului nr. 288/2007 privind reorganizarea Muzeului Naţional „George Enescu", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 213 din 29 martie 2007, se modifică după cum urmează:

„Art. 6. - (1) Numărul de posturi pentru Muzeu se stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

Art. IX. - Alineatul (1) al articolului 5 din Hotărârea Guvernului nr. 609/2009 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea Centrului Naţional de Cultură al Romilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 375 din 3 iunie 2009, se modifică după cum urmează:

„Art. 5. - (1) Numărul de posturi pentru Centru se stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

Art. X. -Alineatele (1) şi (2) ale articolului 7 din Hotărârea Guvernului nr. 1.064/2005 privind reorganizarea şi funcţionarea Centrului Naţional al Cinematografiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 914 din 12 octombrie 2005, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:

„Art. 7. - (1) Structura organizatorică a Centrului Naţional al Cinematografiei se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional.

(2) Numărul de posturi pentru Centrul Naţional al Cinematografiei se stabileşte cu încadrarea în limita numărului maxim de posturi prevăzut în nota de la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

Art. XI. -Alineatele (1) şi (2) ale articolului 9 din Hotărârea Guvernului nr. 1.063/2005 privind organizarea şi funcţionarea Arhivei Naţionale de Filme, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 10 octombrie 2005, se modifică după cum urmează:

„Art. 9. - (1) Structura organizatorică a Arhivei Naţionale de Filme se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional.

(2) Numărul de posturi se stabileşte cu încadrarea în numărul maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

Art. XII. - Hotărârea Guvernului nr. 401/2006 privind organizarea, funcţionarea, structura personalului şi dotările necesare îndeplinirii atribuţiilor Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 292 din 31 martie 2006, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. La articolul 10, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 10. - (1) Structura organizatorică a Oficiului se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional."

2. La articolul 10, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Numărul de posturi pentru Oficiu se asigură în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. I din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

Art. XIII. -Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.063/2005 privind organizarea şi funcţionarea Arhivei Naţionale de Filme, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 10 octombrie 2005, anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.064/2005 privind reorganizarea şi funcţionarea Centrului Naţional al Cinematografiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 914 din 12 octombrie 2005, cu modificările ulterioare, şi anexa la Hotărârea Guvernului nr. 401/2006 privind organizarea, funcţionarea, structura personalului şi dotările necesare îndeplinirii atribuţiilor Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 292 din 31 martie 2006, cu modificările ulterioare, se abrogă la 10 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

Art. XIV. - Alineatul (1) al articolului 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.463/2003 privind organizarea şi funcţionarea Centrului Naţional pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 17 decembrie 2003, cu modificările ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 3. - (1) Numărul de posturi pentru Centru se stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. I „Organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi instituţii publice finanţate integral din bugetul de stat" din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."

Art. XV. - (1) Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Teatrul Naţional de Operă şi Balet „Oleg Danovski" din Constanţa, denumit în continuare Teatrul, instituţie publică aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean Constanţa, trece în subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional şi se finanţează din venituri proprii şi din subvenţii de la bugetul de stat.

(2) Teatrul îşi desfăşoară activitatea în imobilul aflat în domeniul public al judeţului Constanţa, ale cărui date de identificare sunt prevăzute în anexa nr. 1, transmis prin Hotărârea nr. 263/2010 a Consiliului Judeţean Constanţa din administrarea Consiliului Judeţean Constanţa în administrarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, pentru Teatrul Naţional de Operă şi Balet „Oleg Danovski".

(3) In termen de 20 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se preia de către Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional patrimoniul Teatrului, stabilit pe baza bilanţului contabil de închidere, însoţit de balanţa de verificare sintetică, contul de rezultat patrimonial, situaţia fluxurilor de trezorerie, conturile de execuţie întocmite pe fiecare sursă de finanţare şi celelalte anexe, inclusiv cele care se întocmesc la finele anului potrivit normelor în vigoare, împreună cu protocolul de predare-preluare, încheiat între Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional şi Consiliul Judeţean Constanţa.

(4) Protocolul de predare-preluare prevăzut la alin. (3) va cuprinde şi creditele bugetare rămase neutilizate la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, structura de personal preluată, respectiv 141 de posturi, precum şi celelalte drepturi şi obligaţii ce decurg din acestea.

Art. XVI. - (1) Teatrul se organizează şi funcţionează ca instituţie publică de spectacole, de importanţă naţională, cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional.

(2) Sediul Teatrului este în municipiul Constanţa, str. Mircea cel Bătrân nr. 97.

(3) Teatrul are ca obiectiv principal promovarea valorilor cultural-artistice, autohtone şi universale, pe plan naţional şi internaţional.

(4) Pentru atingerea obiectivului prevăzut la alin. (3), Teatrul desfăşoară următoarele activităţi principale:

a) organizează şi susţine spectacole de operă şi balet proprii sau în colaborare cu alte autorităţi şi instituţii;

b) promovează proiecte de operă şi balet reprezentative pentru arta românească şi universală, clasică şi contemporană;

c) pune în valoare talentul artiştilor din domeniul artelor interpretative, operei, baletului, al regiei şi scenografiei;

d) sprijină debutul şi afirmarea tinerilor artişti şi se implică în educarea prin teatru a tinerilor;

e) realizează sau dezvoltă proiecte culturale naţionale şi internaţionale în domenii conexe artei teatrale, în parteneriat cu artişti, organizaţii neguvernamentale, instituţii de spectacole, alte instituţii de cultură şi structuri de profil din ţară şi din străinătate;

f) realizează şi editează publicaţii specifice pe orice tip de suport, pe care le poate comercializa;

g) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin regulamentul de organizare şi funcţionare, potrivit legii.

(5) Teatrul poate încheia contracte de colaborare cu universităţile de profil pentru realizarea programului propriu, precum şi pentru derularea de programe de studiu şi cercetare, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

(6) Teatrul are deplină autonomie în stabilirea şi în realizarea repertoriului, a proiectelor, precum şi a programelor cultural-artistice proprii.

(7) Activitatea Teatrului este programată pe stagiuni. Durata şi data începerii stagiunii se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a Teatrului, care se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional.

Art. XVII. - (1) Funcţionarea Teatrului se asigură prin activitatea personalului angajat cu contract individual de muncă în funcţii de specialitate artistică sau tehnică, în funcţii auxiliare şi de întreţinere, precum şi prin activitatea unor persoane care participă la realizarea actului artistic, în baza unor contracte încheiate potrivit prevederilor legale privind dreptul de autor şi drepturile conexe sau în baza unor convenţii civile, potrivit legii.

(2) Teatrul este condus de un director general - manager, numit în condiţiile prevăzute de lege.

(3) Directorul general al Teatrului conduce întreaga activitate a instituţiei, pe care o reprezintă în raporturile cu autorităţile publice, instituţii şi organizaţii, precum şi cu persoanele fizice şi juridice din ţară sau din străinătate.

(4) Directorul general al Teatrului este ordonator terţiar de credite.

(5) Directorul general al Teatrului numeşte şi eliberează din funcţie, în condiţiile legii, personalul din aparatul propriu.

(6) In exercitarea atribuţiilor sale, directorul general al Teatrului emite decizii.

(7) Numărul maxim de posturi pentru Teatru se asigură în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare.

(8) Salarizarea personalului contractual al Teatrului se realizează în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Art. XVIII. - (1) Prin decizie a directorului general, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se înfiinţează Consiliul artistic şi Consiliul administrativ ale Teatrului.

(2) Consiliul artistic are rol consultativ şi este format din personalităţi culturale din Teatru şi din afara acestuia.

(3) Consiliul administrativ are rol deliberativ şi este organizat potrivit regulamentului de organizare şi funcţionare a Teatrului.

(4) Veniturile proprii necesare realizării activităţii Teatrului se pot obţine din:

a) realizarea, direct sau în colaborare cu alte instituţii, a spectacolelor artistice, festivalurilor şi a altor manifestări specifice în domeniul culturii;

b) vânzarea biletelor de intrare la spectacole sau a programelor de spectacole;

c) editarea şi vânzarea de cărţi, studii şi alte publicaţii de specialitate;

d) realizarea de studii, analize şi cercetări, precum şi derularea de programe şi proiecte specifice, pe bază de contracte, inclusiv de parteneriat public-privat;

e) oferirea de asistenţă specifică instituţiilor interesate şi prestarea de servicii culturale;

f) valorificarea drepturilor de autor în raport cu alte persoane fizice sau juridice;

g) valorificarea bunurilor care fac parte din patrimoniul său;

h) sponsorizări sau donaţii ale persoanelor fizice ori juridice, române sau străine;

i) alte activităţi specifice realizate de Teatru, în conformitate cu atribuţiile sale legale.

(5) Teatrul poate beneficia de bunuri materiale şi de fonduri băneşti primite sub formă de prestări de servicii, donaţii şi sponsorizări, cu respectarea dispoziţiilor legale; liberalităţile de orice fel pot fi acceptate numai dacă nu sunt grevate de condiţii ori de sarcini care afectează autonomia Teatrului sau care sunt contrare obiectului său de activitate.

Art. XIX. - Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 116 din 22 februarie 2010, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. La articolul 11, alineatul (5) va avea următorul cuprins: „(5) In îndeplinirea atribuţiilor sale, ministrul culturii şi patrimoniului naţional este ajutat de un secretar de stat, un subsecretar de stat, un secretar general şi un secretar general adjunct."

2. Articolul 12 va avea următorul cuprins:

„Art. 12. - (1) Secretarul de stat şi subsecretarul de stat se subordonează ministrului culturii şi patrimoniului naţional şi îndeplinesc atribuţiile şi sarcinile stabilite de acesta.

(2) Secretarul de stat şi subsecretarul de stat coordonează compartimente de specialitate din cadrul Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, potrivit anexei nr. 1 şi regulamentului de organizare şi funcţionare a ministerului."

3. Anexa nr. 1 „Structura organizatorică a Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2.

4. La anexa nr. 2 „Unităţi care funcţionează în subordinea, sub autoritatea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional ori în coordonarea ministrului culturii şi patrimoniului naţional", nota prevăzută la pct. I „Organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi instituţii publice finanţate integral din bugetul de stat" va avea următorul cuprins:

„notă: Unităţile prevăzute la nr. crt. 1-5 pot utiliza un număr maxim de 738 de posturi."

5. La anexa nr. 2, la pct. II „Organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi instituţii publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat", după numărul curent 29 se introduce un nou număr curent, numărul curent 291, cu următorul cuprins:

„291. Teatrul Naţional de Operă şi Balet «Oleg Danovski» din Constanţa

Venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat"

6. La anexa nr. 2, nota prevăzută la pct. II va avea următorul cuprins:

„notă: Unităţile menţionate la nr. crt. 1-42 pot utiliza un număr maxim de 5.780 de posturi."

Art. XX. - (1) Numărul de posturi, regulamentele de organizare şi funcţionare şi structurile organizatorice ale instituţiilor prevăzute la art. I-XV, precum şi pentru celelalte instituţii, servicii deconcentrate din subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional care fac obiectul reorganizării, prin reducere de posturi, se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional, la propunerea directorilor generali/directorilor sau directorilor executivi, după caz, în termen de 10 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

(2) Regulamentul de organizare şi funcţionare a Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional, în termen de 20 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

(3) Incadrarea personalului în limita numărului maxim de posturi aprobat potrivit prezentei hotărâri, precum şi încetarea raporturilor de muncă şi a raporturilor de serviciu ale personalului devenit disponibil, ca urmare a reorganizării, se fac cu respectarea termenelor şi a procedurilor legale aplicabile categoriei de personal din care face parte şi a prevederilor legale privind protecţia socială, pe baza criteriilor stabilite între conducerea autorităţii ori instituţiei publice şi reprezentanţii sindicatelor sau, după caz, ai salariaţilor.

Art. XXI. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Viceprim-ministru,

Marko Bela

Ministrul culturii şi patrimoniului naţional,

Kelemen Hunor

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Ioan Nelu Botiş

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,

Szakal Andras Zsolt

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Ialomiţianu

ANEXA Nr. 1

DATELE DE IDENTIFICARE

a imobilului aflat în domeniul public al judeţului Constanţa şi transmis din administrarea Consiliului Judeţean Constanţa în administrarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional - Teatrul Naţional de Operă şi Balet „Oleg Danovski"

Nr. crt.

Cod de clasificare

Denumire

Descriere tehnică/

Valoare inventar

- lei -

Adresa

Persoana juridică

de la care se transmite

bunul imobil

Persoana juridică

la care se transmite

bunul imobil

1.

8.29.06

Imobil

(teren + clădire)

Clădire S+P+2:

- suprafaţă construită = 2.072,07 m2

- terasă + rampă: suprafaţă = 119,49 m2

Valoare de inventar: 37.234.542,93 lei Suprafaţă teren aferent = 2.191,56 m2

Valoare de inventar: 203.055,27 lei

Municipiul Constanţa, str. Mircea cel Bătrân nr. 97

Consiliul Judeţean Constanţa

Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional - Teatrul Naţional de Operă şi Balet „Oleg Danovski"

ANEXA Nr. 21)

(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010)

STRUCTURA ORGANIZATORICA A MINISTERULUI CULTURII SI PATRIMONIULUI NATIONAL

Numărul maxim de posturi - 141 (exclusiv demnitarii şi cabinetul ministrului)

* Se organizează la nivel de serviciu, conform legislaţiei în vigoare, prin ordin al ministrului.

** Se organizează la nivel de compartiment, conform legislaţiei în vigoare, prin ordin al ministrului.

1) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1135/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1135 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1492 2020
    Vreau să apreciez împrumuturile Karin Sabine pentru mine un împrumut de 40.000 EUR. dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, evitați să fiți înșelați de creditori falși și aplicați prin firma de împrumut real prin e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861 ..
ANONIM a comentat Ordin 1492 2020
    Căutați o afacere, o companie sau un împrumut personal? Oferim toate tipurile de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Decizia 1 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, companie sau personal? Oferim tot felul de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail cu detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Hotărârea 965 2002
    BUNA ZIUA, VA ROG SA IMI TRIMITETI SI MIE ANEXELE LA HG NR. 965/2002 LA ADRESA DE E-MAIL avocat.elenagrecu@yahoo.com Multumesc anticpat!
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
ANONIM a comentat Hotărârea 559 1990
    Din păcate această hotărâre prevede incadrarea în grupe indiferent de activitatea desfășurată a celor care lucrează în industria chimică( directori, contabili, economiști) fără deosebire adică un operator chimist este încadrat în grupă la fel ca și directorul. Ținînd cont de anul ”hotărârii” în care revoluția încă se mișca prin intreprinderi este de înțeles..oarecum.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1135/2010
Hotărârea 90 2010
privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii si Patrimoniului National
Hotărârea 609 2009
privind stabilirea unor masuri pentru reorganizarea Centrului National de Cultura al Romilor
Hotărârea 288 2007
privind reorganizarea Muzeului National „George Enescu"
Hotărârea 1089 2006
privind stabilirea unor masuri pentru reorganizarea si functionarea Operei Nationale din Bucuresti
Hotărârea 1088 2006
privind infiintarea Centrului Cultural „Sala Palatului"
Hotărârea 401 2006
privind organizarea, functionarea, structura personalului si dotarile necesare indeplinirii atributiilor Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor
Hotărârea 1878 2005
privind infiintarea Centrului de Pregatire Profesionala in Cultura
Hotărârea 1064 2005
privind reorganizarea şi funcţionarea Centrului Naţional al Cinematografiei
Hotărârea 1063 2005
privind organizarea si functionarea Arhivei Nationale de Filme
Hotărârea 803 2005
privind stabilirea unor masuri pentru organizarea si functionarea Teatrului National "I. L. Caragiale" din Bucuresti
Hotărârea 67 2005
privind infiintarea Centrului de Studii si Cercetari in Domeniul Culturii
Hotărârea 1463 2003
privind organizarea si functionarea Centrului National pentru Conservarea si Promovarea Culturii Traditionale
Hotărârea 691 2001
privind infiintarea Muzeului National de Arta Contemporana al Romaniei
Hotărârea 1365 1996
privind infiintarea Muzeului Carpatilor Rasariteni
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu