Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 663 din  7 iulie 2005

pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor masuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 621 din 18 iulie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor masuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate, aprobata cu modificari prin Legea nr. 60/2005,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor masuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.188 din 13 decembrie 2004, aprobata cu modificari prin Legea nr. 60/2005, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul transporturilor,
                       constructiilor si turismului,
                       Gheorghe Dobre

                       Ministrul delegat pentru lucrari publice
                       si amenajarea teritoriului,
                       Laszlo Borbely

                       Ministrul administratiei si internelor,
                       Vasile Blaga

                       Ministrul finantelor publice,
                       Ionel Popescu

    ANEXA 1

                             NORME METODOLOGICE
de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor masuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate

    Art. 1
    In sensul prezentelor norme metodologice:
    a) blocurile de locuinte sunt cele definite la art. 1 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor masuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate, aprobata cu modificari prin Legea nr. 60/2005, denumita in continuare ordonanta;
    b) zonele defavorizate si perioadele pentru care sunt declarate aceste zone sunt conforme cu prevederile hotararilor Guvernului emise in aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/1998 privind regimul zonelor defavorizate, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 2
    (1) Criteriile de selectie a blocurilor de locuinte avute in vedere de consiliile locale din localitatile amplasate in zonele defavorizate, denumite in continuare consilii locale, sunt:
    1. criterii tehnice:
    a) anul construirii/perioada de proiectare (in ordinea descrescatoare privind vechimea constructiei);
    b) regimul de inaltime (in ordinea descrescatoare a numarului de niveluri);
    c) existenta unor degradari/avarii vizibile (fisuri, crapaturi, armaturi dezvelite ale elementelor structurale);
    d) actiunea unor factori cu consecinte agravante asupra rezistentei, stabilitatii, igienei, sanatatii oamenilor, protectiei mediului, izolatiei termice, hidrofuge si economiei de energie (tasari neuniforme, explozii, incendii, coroziuni, infiltratii, igrasie etc.);
    e) interventii intreprinse asupra sistemului structural al constructiei (incepand cu cele la care nu s-au realizat pana in prezent lucrari de interventie);
    f) existenta spatiilor cu alta destinatie decat aceea de locuinta, la parter (incepand cu cele cu mari aglomerari de persoane);
    2. criterii sociale:
    a) numarul de persoane (in ordinea descrescatoare a numarului de locatari aflati in evidenta in cartea de imobil);
    b) numarul locatarilor someri si asistati sociali (in ordinea descrescatoare);
    c) nivelul sumelor datorate pentru plata cheltuielilor de intretinere (in ordinea crescatoare a sumelor);
    d) acordul proprietarilor/locatarilor privind reabilitarea blocului, in conditiile art. 6 din ordonanta, exprimat prin hotararea adunarii generale a acestora.
    (2) Criteriile si punctajele acordate pentru departajarea blocurilor de locuinte care intra in programul de reabilitare sunt prevazute in anexa nr. 1.
    (3) Stabilirea cotelor din cheltuielile de expertizare, proiectare si executie a lucrarilor de reabilitare a locuintelor, pe care le vor suporta unii proprietari, in conformitate cu art. 6 alin. (2) din ordonanta, se realizeaza pe criteriul proportionalitatii suprafetelor construit-desfasurate detinute in proprietate raportate la volumul cheltuielilor cu expertiza, proiectarea si executia lucrarilor.
    Art. 3
    (1) Consiliile locale, in aplicarea prevederilor art. 2 alin. (4) din ordonanta, transmit Companiei Nationale de Investitii "CNI" - S.A., denumita in continuare "CNI" - S.A., propunerile pentru includerea blocurilor de locuinte in programele anuale, pana la data de 15 mai a fiecarui an pentru anul urmator.
    (2) Propunerile prevazute la alin. (1) se analizeaza si, dupa caz, se aproba de consiliul local, cu avizul prealabil al inspectoratului judetean in constructii.
    (3) Consiliile locale, in vederea crearii conditiilor necesare executiei lucrarilor, asigura, daca este cazul, in limita fondului de locuinte existent, cazarea temporara a locatarilor, cu respectarea legislatiei in vigoare.
    Art. 4
    (1) "CNI" - S.A. analizeaza propunerile transmise de consiliile locale si prezinta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului fundamentarile programelor anuale.
    (2) Programele se elaboreaza de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si se aproba prin hotarare a Guvernului, in limita prevederilor bugetare anuale aprobate cu aceasta destinatie.
    (3) Programele se deruleaza de catre "CNI" - S.A.; in scopul derularii programelor, "CNI" - S.A. indeplineste, in conditiile legii, urmatoarele atributii:
    a) incheierea conventiei, al carei model este prevazut in anexa nr. 2, intre "CNI" - S.A., in calitate de coordonator al programelor, potrivit ordonantei, si asociatiile de proprietari/locatari, in calitate de beneficiar al lucrarilor de reabilitare, conform art. 6 din ordonanta;
    b) expertizarea tehnica si energetica a blocurilor de locuinte;
    c) intocmirea documentatiilor si sustinerea acestora in Consiliul tehnico-economic al Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in vederea aprobarii indicatorilor tehnico-economici pentru lucrarile de interventie;
    d) proiectarea lucrarilor de interventie la blocurile de locuinte pentru care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici si obtinerea autorizatiei de construire;
    e) executia lucrarilor de interventie, inclusiv urmarirea si supravegherea tehnica a lucrarilor prin personal de specialitate autorizat;
    f) receptia la terminarea lucrarilor de interventie si receptia finala;
    g) fundamentarea necesarului de fonduri pentru realizarea lucrarilor;
    h) justificarea utilizarii sumelor ce se aloca de la bugetul de stat pentru realizarea programului.
    Art. 5
    In aplicarea prevederilor ordonantei Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului are urmatoarele atributii:
    a) pe baza datelor centralizate de catre "CNI" - S.A., elaboreaza programele anuale, pe care le prezinta Guvernului spre aprobare;
    b) in baza programelor anuale aprobate prin hotarare a Guvernului, transfera, in limita fondurilor aprobate anual cu aceasta destinatie, catre "CNI" - S.A. sumele necesare pentru realizarea masurilor speciale de reabilitare a blocurilor de locuinte, aprobate conform art. 3 din ordonanta, pe baza deconturilor justificative.
    Art. 6
    (1) Pentru efectuarea platii cheltuielilor aferente expertizarii tehnice si energetice, proiectarii si executiei lucrarilor de interventie, "CNI" - S.A. indeplineste urmatoarele atributii:
    a) verifica documentele de plata, intocmeste lunar centralizatorul deconturilor justificative si acorda viza de control financiar preventiv;
    b) inregistreaza centralizatorul deconturilor justificative la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului pana la data de 10 a fiecarei luni pentru luna precedenta;
    c) in termen de 3 zile lucratoare de la primirea sumelor in cont, "CNI" - S.A. va efectua platile in conturile executantilor persoane juridice selectate in conditiile legii si nominalizate in deconturile justificative.
    (2) Continutul-cadru al centralizatorului deconturilor justificative prevazute la alin. (1) lit. a) este prevazut in anexa nr. 3.
    Art. 7
    (1) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului analizeaza, verifica si centralizeaza deconturile justificative, intocmeste nota de fundamentare conform modelului prevazut in anexa nr. 4 si, in limita sumelor disponibile, vireaza sumele alocate cu ordine de plata pentru Trezoreria Statului in contul 50.08 "Disponibil pentru reabilitarea unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate, conform ordonantei", deschis pe numele "CNI" - S.A. la activitatea de trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti.
    (2) Contul 50.08 "Disponibil pentru reabilitarea unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate, conform ordonantei", se crediteaza cu sumele virate de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si de catre persoanele juridice proprietare, beneficiare ale programului de reabilitare, si se debiteaza cu platile dispuse de "CNI" - S.A. pentru reabilitarea unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate, conform prevederilor legale in vigoare.
    (3) Platile dispuse din contul 50.08 "Disponibil pentru reabilitarea unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate, conform ordonantei", se efectueaza pe baza listelor de investitii si a bugetului de venituri si cheltuieli, aprobate in conditiile legii.
    Art. 8
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentele norme metodologice.

    ANEXA 1
    la normele metodologice

                            CRITERII SI PUNCTAJE
             acordate pentru departajarea blocurilor de locuinte

    1. Criterii tehnice:
    a) anul construirii/perioada de proiectare (in ordinea descrescatoare privind vechimea constructiei):
    - inainte de 1960               - 20 puncte
    - intre 1960 - 1980             - 10 puncte
    - dupa 1980                     - 0 puncte
    b) regimul de inaltime (in ordinea descrescatoare a numarului de niveluri):
    - peste 10 etaje                - 10 puncte
    - intre 10 - 4 etaje            - 7 puncte
    - sub 4 etaje                   - 3 puncte
    c) existenta unor degradari/avarii vizibile (fisuri, crapaturi, armaturi dezvelite ale elementelor structurale):
    - grave                         - 20 puncte
    - usoare                        - 10 puncte
    d) actiunea unor factori cu consecinte agravante asupra rezistentei, stabilitatii, igienei, sanatatii oamenilor, protectiei mediului, izolatiei termice, hidrofuge si economiei de energie (tasari neuniforme, explozii, incendii, coroziuni, infiltratii, igrasie etc.):
    - grave                         - 15 puncte
    - medii                         - 10 puncte
    - usoare                        - 50 puncte
    e) interventii intreprinse asupra sistemului structural al constructiei (incepand cu cele la care nu s-au realizat pana in prezent lucrari de interventie):
    - fara interventii              - 20 puncte
    - partiale                      - 10 puncte
    f) existenta spatiilor cu alta destinatie decat aceea de locuinta, la parter (incepand cu cele cu mari aglomerari de persoane):
    - aglomerate                    - 10 puncte
    - medii                         - 5 puncte
    g) existenta expertizei tehnice:
    - daca exista                   - 10 puncte

    2. Criterii sociale:
    a) numarul de persoane (in ordinea descrescatoare a numarului de locatari aflati in evidenta in cartea de imobil):
    - peste 120 de persoane         - 10 puncte
    - intre 60 si 120 de persoane   - 7 puncte
    - sub 60 de persoane            - 3 puncte
    b) numarul locatarilor someri si asistati sociali (in ordine descrescatoare):
    - peste 50%                     - 25 puncte
    - intre 10 si 50%               - 15 puncte
    - sub 10%                       - 10 puncte
    c) nivelul sumelor datorate pentru plata cheltuielilor de intretinere (in ordinea crescatoare a sumelor):
    - fara datorii                  - 10 puncte
    - 3 luni restanta               - 5 puncte
    - datornici                     - 0 puncte
    d) acordul proprietarilor/locatarilor privind reabilitarea blocului, in conditiile art. 6 din ordonanta, exprimat prin hotararea adunarii generale a acestora:
    - unanimitate                   - 10 puncte
    - peste 50%                     - 5 puncte

    ANEXA 2
    la normele metodologice

    COMPANIA NATIONALA DE              ASOCIATIA DE PROPRIETARI/LOCATARI
    INVESTITII "CNI" - S.A.            .................................
    Nr. ..../..............            Nr. ....../......................

                              CONVENTIE
                            Nr. ..../....

    In temeiul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 125/2004 privind instituirea unor masuri speciale de reabilitare a unor blocuri de locuinte situate in localitati din zone defavorizate, denumita in continuare ordonanta, aprobata cu modificari prin Legea nr. 60/2005, s-a incheiat prezenta conventie:
    intre:
    Compania Nationala de Investitii "CNI" - S.A., denumita in continuare CNI - S.A., cu sediul in Bucuresti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, reprezentata prin director general ..............................., in calitate de coordonator al programelor, potrivit ordonantei,
    si
    Asociatia de proprietari/locatari .................., cu sediul in ................................, str. ............................... nr. ..., judetul ..................., reprezentata prin presedinte ....................., in calitate de beneficiar.

    I. Obiectul conventiei
    Obiectul prezentei conventii il constituie predarea imobilului situat in localitatea ....................., str. .................... nr. ..., bl. ...., sc. ..., judetul ................., in vederea aplicarii masurilor speciale de reabilitare, prevazute in ordonanta.

    II. Obligatiile partilor
    Art. 1
    Asociatia de proprietari/locatari se obliga, in conditiile legii:
    a) sa puna la dispozitia CNI - S.A.:
    - hotararea adunarii generale a proprietarilor/locatarilor;
    - declaratie, autentificata la un notar public, a fiecarui proprietar din imobilul mentionat la pct. I, prin care declara pe propria raspundere ca este proprietarul de drept al bunului imobil specificat, precum si faptul ca accepta si permite accesul pe proprietate pentru proiectarea si executarea masurilor speciale de reabilitare;
    - copii legalizate de pe actele de identitate ale proprietarilor;
    - imputernicire pentru obtinerea autorizatiei de constructie de catre CNI - S.A.;
    b) sa puna la dispozitie CNI - S.A. cartea de imobil, precum si orice alte documente necesare referitoare la imobil;
    Art. 2
    CNI - S.A. se obliga, in conditiile legii:
    a) sa finanteze expertizarea tehnica si energetica, dupa caz, a imobilului;
    b) sa finanteze si sa coordoneze promovarea si executarea lucrarilor de reabilitare a imobilului;
    c) sa obtina autorizatia de construire;
    d) sa urmareasca si sa supravegheze executia tehnica a lucrarilor prin personal autorizat;
    e) la finalizarea lucrarilor, sa predea imobilul asociatiei de proprietari/locatari prin proces-verbal de predare-primire.

    III. Despagubiri si daune-interese
    Art. 3
    Nerespectarea obligatiilor de catre una dintre parti atrage despagubirea celeilalte parti cu o suma reprezentand contravaloarea cheltuielilor suportate de aceasta.
    Art. 4
    Partea lezata in dreptul sau poate solicita daune-interese in functie de prejudiciul creat.

    IV. Forta majora
    Art. 5
    (1) Prin forta majora se intelege o imprejurare externa cu caracter exceptional, fara relatie cu lucrul care a provocat dauna sau cu insusirile sale naturale, absolut invincibila si absolut imprevizibila.
    (2) Forta majora exonereaza partile de indeplinirea obligatiilor asumate prin prezenta conventie, pe toata perioada in care actioneaza aceasta.
    (3) Indeplinirea prezentei conventii va fi suspendata in perioada de actiune a fortei majore, dar fara a prejudicia drepturile ce li se cuveneau partilor pana la aparitia acesteia.
    (4) Partea care invoca forta majora are obligatia de a notifica celeilalte parti, in termen de 24 de ore si in mod complet, producerea acesteia si de a lua orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor.
    (5) Daca forta majora actioneaza sau se estimeaza ca va actiona o perioada mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a prezentei conventii, fara ca vreuna dintre parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

    V. Litigii
    Art. 6
    (1) Orice neintelegere decurgand din prezenta conventie va fi solutionata pe cale amiabila.
    (2) In cazul in care nu se va putea ajunge la un acord pe cale amiabila, partile convin ca neintelegerile sa fie solutionate de instantele judecatoresti competente, conform legislatiei in vigoare.

    VI. Dispozitii finale
    Art. 7
    Orice modificare a prezentei conventii se face numai cu acordul scris al partilor.
    Prezenta conventie se incheie in doua exemplare, cate un exemplar pentru fiecare parte.

    COMPANIA NATIONALA DE                ASOCIATIA DE PROPRIETARI/LOCATARI
    INVESTITII "CNI" - S.A.              .................................

       Director general,                            Presedinte,
       .................                            ...........

    ANEXA 3*)
    la normele metodologice

    *) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.

    COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - "C.N.I." S.A.
    Nr. ______/_________________

                                                             Aprobat
                                                        Director General

                CENTRALIZATORUL DECONTURILOR JUSTIFICATIVE
                       pe luna _______ anul _________
pentru plata cheltuielilor din transferuri de la bugetul de stat privind expertizarea tehnica si energetica, proiectarea si executia lucrarilor pentru reabilitarea blocurilor de locuinte nominalizate in programul anual aprobat prin Hotararea Guvernului nr. ......../...........

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Denumire obiectiv (judet, localitate, strada, nr.)
    B - Nr. si data contractului si, dupa caz, a actelor aditionale
        inregistrate la "CNI" - S.A.
    C - Pret contract
        Mii lei (incl. TVA)
    D - Denumire executant persoana juridica
    E - Nr. cont executant deschis la Trezorerie
    F - Nr. si data inregistrarii documentatiei/situatiei la "CNI" - S.A.
    G - Valoarea documentatiilor/lucrarilor executate
        Mii lei (incl. TVA)
    H - Transferuri de sume de la bugetul de stat
    I - Plati efectuate de "CNI" - S.A.
        - mii lei -
    J - Sold in contul special deschis de "CNI" - S.A. la
        Trezoreria Mun. Bucuresti
        - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |    Date privind contractarea    |Documentatia|Situatia    |Sume         |
|crt.|    lucrarilor de reabilitare    |elaborata   |cumulata de |solicitate de|
|    |                                 |(expertiza/ |la semnarea |"CNI" - S.A. |
|    |                                 |proiect)/   |contractului|pentru plata |
|    |                                 |situatia de |pana la     |deconturilor |
|    |                                 |lucrari     |finele lunii|justificative|
|    |                                 |executate in|pentru care |din          |
|    |                                 |luna pentru |s-a intocmit|transferuri  |
|    |                                 |care s-a    |prezentul   |de la bugetul|
|    |                                 |intocmit    |decont      |de stat      |
|    |                                 |decontul    |justificativ| - mii lei - |
|    |                                 |justificativ|            |             |
|    |_________________________________|____________|____________|             |
|    |  A | Tip        |   |   |   |   | |Mii lei   |  |   |  |  |             |
|    |    | prestatie  | B | C | D | E |F|(incl. TVA| G| H |I |J |             |
|____|____|____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|  0 |  1 |     2      | 3 | 4 | 5 | 6 |7|    8     | 9| 10|11|12|      13     |
|____|____|____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|  1 |    |Expertizare |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|    |    |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|    |    |Proiectare  |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|    |    |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|    |    |Executie    |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|    |    |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|    |    | TOTAL 1    |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|____|____|____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|  n |    |Expertizare |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|    |    |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|    |    |Proiectare  |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|    |    |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|    |    |Executie    |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|    |    |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|    |    | TOTAL n    |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|____|____|____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|Total    |Expertizare |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|centra-  |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|lizator  |Proiectare  |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|deconturi|____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|justifi- |Executie    |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|cative   |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|         | TOTAL      |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|         | general I  |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|         |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|         |Cota C.N.I. |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|         |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|         |Cota I.S.C. |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|         |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|         |Alte cote si|   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|         |taxe legale |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|         |____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|
|         | TOTAL      |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|         | general II |   |   |   |   | |          |  |   |  |  |             |
|_________|____________|___|___|___|___|_|__________|__|___|__|__|_____________|

    Raspundem pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

    Compartiment tehnic              Vizat               Compartiment economic
      Director Tehnic     Control financiar preventiv      Director Economic

    ANEXA 4
    la normele metodologice

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
    Nr. ...../.............

                                                           Aprobat
                                                Ordonator principal de credite

                        Propun aprobarea
    Ministrul delegat pentru lucrari publice si amenajarea teritoriului

                             NOTA DE FUNDAMENTARE
                       pe luna ..... anul ............
privind aprobarea transferurilor de sume de la bugetul de stat catre Compania Nationala de Investitii "CNI" - S.A. pentru plata cheltuielilor privind expertizarea tehnica si energetica, proiectarea si executia lucrarilor pentru reabilitarea blocurilor de locuinte nominalizate in programul anual aprobat prin Hotararea Guvernului nr. ...../............

                                                                   - mii lei -
    1. Program pentru anul ...................................................
    2. Valoarea lucrarilor executate de la 1 ianuarie pana la ...............,
    din care:
    - pentru expertizare ...............................
    - pentru proiectare ................................
    - pentru executie ..................................
    3. Valoarea lucrarilor decontate, cumulat de la inceputul anului ........,
    din care:
    - pentru expertizare ...............................
    - pentru proiectare ................................
    - pentru executie ..................................
    4. Valoarea lucrarilor realizate si nedecontate pana la finele lunii ....,
    din care:
    - pentru expertizare ...............................
    - pentru proiectare ................................
    - pentru executie ..................................
    5. Suma aprobata la plata de la bugetul de stat pentru decontarea lucrarilor executate si nedecontate pana la finele lunii ................................
    6. Alocatii solicitate de la bugetul de stat pentru decontarea lucrarilor preliminate pentru luna in curs .........................................,
    din care:
    - pentru expertizare ...............................
    - pentru proiectare ................................
    - pentru executie ..................................
    - cota Companiei Nationale de Investitii "CNI" - S.A.*1) .................
    - cota Inspectoratului de Stat in Constructii*2) .........................
    - alte cote si taxe legale .........................

    Directia generala de dezvoltare    Directia generala economica si buget
    in constructii

                   Directia de reglementare in constructii

    Intocmit:

------------
    *1) 5% conform art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 25/2001 privind infiintarea Companiei Nationale de Investitii "CNI"   S.A., aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 117/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
    *2) 0,1% conform art. 30 din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile ulterioare.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 663/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 663 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 663/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu