Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 645 din 29 aprilie 2004

pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe perioada 1 ianuarie - 30 aprilie 2004 al Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului

ACT EMIS DE:                GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 402 din  5 mai 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, al art. 5 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1977 privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 51 din Legea nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pe perioada 1 ianuarie - 30 aprilie 2004 al Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, prevazut in anexa*) care face parte integranta din prezenta hotarare.
------------
    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Art. 2
    Cheltuielile totale aferente veniturilor inscrise in bugetul de venituri si cheltuieli al Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului reprezinta limite maxime care nu pot fi depasite decat in cazuri justificate si numai cu aprobarea Guvernului.
    Art. 3
    (1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000.000 lei la 50.000.000 lei.
    (2) Contraventia se constata si amenda se aplica de organele de control financiar ale statului, imputernicite potrivit legii, persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotarari.
    (3) Contraventiei prevazute la alin. (1) ii sunt aplicabile si dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile ulterioare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Presedintele Autoritatii pentru Privatizare
                         si Administrarea Participatiilor Statului,
                         Ovidiu Tiberiu Musetescu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                     BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI AL
    AUTORITATII PENTRU PRIVATIZARE SI ADMINISTRAREA PARTICIPATIILOR STATULUI
                 PE PERIOADA 1 ianuarie 2004 - 30 aprilie 2004

 _______________________________________________________________________________
|Nr. |                        Specificatie                      | 01.01.2004 - |
|crt.|                                                          | 30.04.2004   |
|____|__________________________________________________________|______________|
|I.  | VENITURI TOTALE, din care:                               |    1.158.530 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Venituri curente - total - din care:                     |      253.330 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Venituri nefiscale - total - din care:                   |      253.330 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Venituri din dividende;                                  |       34.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Dobanzi la disponibilul in conturi;                      |       10.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Diferente de curs valutar;                               |        1.330 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Alte venituri nefiscale;                                 |      208.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Venituri din capital - total - din care:                 |      905.200 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Venituri din privatizare;                                |      905.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Alte venituri din operatiuni de capital.                 |          200 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|II. | CHELTUIELI TOTALE, din care:                             |    1.158.530 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  a)| Cheltuieli de personal;                                  |      140.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  b)| Cheltuieli materiale si servicii;                        |       15.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | - Cheltuieli proprii de organizare si functionare;       |      155.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  c)| Transferuri - total - din care:                          |    1.000.530 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Cheltuieli legate de plata onorariilor pentru            |              |
|    | consultanti, agenti de privatizare sau firme de avocatura|              |
|    | si cele pentru pregatirea si realizarea privatizarii     |              |
|    | societatilor comerciale;                                 |      110.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Cheltuieli pentru rapoarte de evaluare in procesul de    |              |
|    | privatizare, postprivatizare, pentru expertize, cautiuni,|              |
|    | evaluari in litigii, onorarii executori judecatoresti,   |              |
|    | documentatii pentru obtinerea avizului de mediu, precum  |              |
|    | si alte asemenea cheltuieli;                             |        4.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Costuri implicate de dizolvarea voluntara si lichidarea  |              |
|    | societatilor comerciale;                                 |        2.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Contributii la majorarea capitalului social al unor      |              |
|    | societatii comerciale in cazurile prevazute de lege.     |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Sume platite efectiv cumparatorilor reprezentand daune   |              |
|    | suportate de catre institutia publica implicata ca urmare|              |
|    | a garantiilor acordate de aceasta in contractele de      |              |
|    | vanzare-cumparare de actiuni;                            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Cheltuieli efectuate pentru combaterea ori stingerea     |              |
|    | pretentiilor formulate de cumparatorii societatilor      |              |
|    | comerciale privatizate;                                  |       20.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Despagubiri acordate cumparatorilor societatilor         |              |
|    | comerciale pentru prejudicii suferite ca urmare a        |              |
|    | stabilirii in sarcina societatii a unor raspunderi,      |              |
|    | datorate poluarii mediului din activitati trecute, care  |              |
|    | nu au fost dezvaluite cumparatorului de institutia       |              |
|    | publica implicata sau de autoritatea de mediu            |              |
|    | competenta, conform art. 27 din Legea nr. 137/2002;      |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Despagubiri care reprezinta acordarea unor garantii      |              |
|    | cumparatorului pentru daune cauzate acestuia prin faptul |              |
|    | ca societatea comerciala este tinuta sa indeplineasca    |              |
|    | vreo obligatie, inclusiv fata de terti, sau sa suporte   |              |
|    | vreo pierdere ca rezultat al unor acte, fapte si         |              |
|    | operatiuni care nu au fost dezvaluite si nici nu puteau  |              |
|    | fi cunoscute de catre cumparator ca urmare a efectuarii  |              |
|    | propriului audit asupra societatii si a caror cauza a    |              |
|    | existat la data incheierii contractului, conform         |              |
|    | art. 28 din Legea nr. 137/2002;                          |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Despagubiri care reprezinta repararea prejudiciilor      |              |
|    | cauzate cumparatorilor prin executarea unor hotarari     |              |
|    | judecatoresti definitive si irevocabile care obliga la   |              |
|    | restituirea in natura catre fostii proprietari a         |              |
|    | bunurilor imobile preluate de stat, conform art. 29 din  |              |
|    | Legea nr. 137/2002;                                      |       20.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Cheltuieli destinate cofinantarii proiectelor PHARE;     |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Varsaminte la Trezoreria Statului, conform prevederilor  |              |
|    | Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 111/2003;         |      748.530 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Sume lasate cu titlu gratuit la dispozitia societatilor  |              |
|    | comerciale privatizate conform art. 36 alin. 2 din       |              |
|    | Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997;           |       25.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Regularizari aferente varsamintelor din conversie        |              |
|    | actiuni;                                                 |        3.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Regularizari aferente varsamintelor la bugetele locale;  |       62.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Sume acordate societatilor comerciale pentru plata       |              |
|    | consumului de energie electrica si gaze naturale conform |              |
|    | prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului          |              |
|    | nr. 8/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;  |        5.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    | Cheltuieli cu diferente de curs valutar                  |        1.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  d)| Cheltuieli de capital                                    |        3.000 |
|____|__________________________________________________________|______________|
|III.| Excedent                                                 |            0 |
|____|__________________________________________________________|______________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 645/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 645 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 645/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu