Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 306 din 14 aprilie 2005

pentru aprobarea Strategiei actualizate privind reforma institutionala a Ministerului Administratiei si Internelor in perioada 2005 - 2006

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 355 din 27 aprilie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Strategia actualizata privind reforma institutionala a Ministerului Administratiei si Internelor in perioada 2005 - 2006, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Planul de actiune pentru implementarea Strategiei actualizate privind reforma institutionala a Ministerului Administratiei si Internelor in perioada 2005 - 2006 va fi aprobat prin ordin al ministrului administratiei si internelor, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 3
    Finantarea actiunilor prevazute in strategia mentionata la art. 1 se face in limita fondurilor aprobate anual prin legea bugetului de stat.
    Art. 4
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 1.513/2004 pentru aprobarea Strategiei sectoriale a Ministerului Administratiei si Internelor privind reforma institutionala si a Planului de actiune, in perioada 2004 - 2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 908 din 6 octombrie 2004.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul administratiei si internelor,
                       Vasile Blaga

                       p. Ministrul finantelor publice,
                       Sebastian Bodu,
                       secretar de stat

    ANEXA 1

                       STRATEGIA ACTUALIZATA
privind reforma institutionala a Ministerului Administratiei si Internelor in perioada 2005 - 2006

    1. Argument:
    Rezultatele obtinute in anul 2004, analiza potentialului uman si a resurselor materiale si financiare, precum si directiile de actiune prevazute in Programul de guvernare pentru perioada 2005 - 2008 au impus actualizarea Strategiei sectoriale a Ministerului Administratiei si Internelor privind reforma institutionala in perioada 2004 - 2006 si aplicarea la nivelul structurilor responsabile a unor noi masuri care sa asigure reforma institutionala proiectata pana la data integrarii Romaniei in Uniunea Europeana.

    2. Scop:
    Crearea unei institutii functionale adecvate realitatilor romanesti si compatibilizarea ei cu institutiile similare din tarile membre ale Uniunii Europene

    3. Obiectiv fundamental:
    Intarirea capacitatii institutionale a structurilor Ministerului Administratiei si Internelor

    4. Analiza-diagnostic:
    Strategia actualizata de reforma a Ministerului Administratiei si Internelor este rezultatul unei analize aprofundate a realitatilor Romaniei anului 2004. Strategia actualizata raspunde dublului imperativ al consolidarii democratiei in Romania si al pregatirii integrarii tarii noastre in Uniunea Europeana.
    Strategia, in forma actualizata, proiecteaza noi modalitati de accelerare a transformarii institutionale a Ministerului Administratiei si Internelor pentru a sustine eforturile generale de reforma a administratiei publice.
    Potrivit analizei-diagnostic au rezultat urmatoarele:

    - Principalele aspecte pozitive semnalate sunt:
    a) de ordin general:
        - capacitatea de adaptare a structurilor functionale la schimbarile si la cerintele mediului socioeconomic, precum si la obiectivele nationale impuse de integrarea europeana si de statutul de membru al Aliantei Nord-Atlantice - NATO;
        - elaborarea si promovarea actelor normative, in conformitate cu standardele Uniunii Europene si cu acquisul comunitar;
        - crearea cadrului institutional pentru desfasurarea procesului de descentralizare administrativa si financiara;
        - cresterea gradului de transparenta in relatiile publice;
        - adoptarea si implementarea unor noi instrumente si metode moderne de management in diferite domenii;
        - acumularea de experienta in gestionarea programelor cu finantare externa;
        - relatii active cu institutiile similare din alte tari si cu organismele internationale de profil;
    b) in domeniul administratiei publice:
        - constituirea si operationalizarea unor structuri compatibile cu standardele Uniunii Europene, in domeniul evidentei persoanelor, elaborarea legislatiei de profil si pregatirea introducerii cardului electronic de identitate;
        - punerea in aplicare a unor programe prioritare in domeniul administratiei publice;
        - crearea sistemului-cadru de formare continua a personalului;
        - implementarea unor proiecte in domeniul "e-Administratie" destinate apropierii administratiei de cetateni si reducerii birocratiei;
        - demararea procesului de reforma a functiei publice;
    c) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
        - mediu de lucru organizat si disciplinat;
        - posibilitati multiple de pregatire si perfectionare profesionala.

    - Principalele puncte slabe sunt reprezentate de:
    a) de ordin general:
        - dificultati de comunicare interna, care genereaza o anumita rezistenta la schimbare;
        - insuficienta coerenta in adoptarea politicilor si strategiilor subsectoriale;
        - deficiente in delimitarea atributiilor intre structuri;
        - insuficienta spatiilor adecvate de lucru, echipamentelor IT si biroticii;
        - posibilitati reduse de motivare financiara a personalului si de atragere in corpul functionarilor publici a personalului cu pregatire profesionala corespunzatoare;
        - inconsecventa in realizarea obiectivelor strategice stabilite prin diferite documente programatice si a unor programe multianuale cu sustinere financiara corespunzatoare pentru atingerea acestora;
        - lipsa unui sistem cuprinzator si actualizat de standarde ocupationale si de formare pe plan national, ceea ce impiedica recunoasterea adecvata a competentelor indivizilor;
    b) in domeniul administratiei publice:
        - insuficienta resurselor financiare destinate perfectionarii profesionale a functionarilor publici, lipsa unei politici coerente de formare a acestora, precum si a asigurarii nivelului de investitii necesar in vederea alinierii serviciilor publice la cerintele acquisului comunitar in perioadele de conformare negociate si implementarii Sistemului "e-Administratie";
        - pozitionarea responsabilitatii implementarii unor programe cu finantare externa pentru domenii aflate in coordonarea Ministerului Administratiei si Internelor in cadrul altor institutii (de exemplu: coordonarea programului ISPA - Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare, destinat serviciilor publice, de catre Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor);
        - gradul ridicat de fluctuatie a functionarilor publici, fapt ce determina cheltuirea suplimentara a unor resurse financiare pentru profesionalizarea acestora;
        - resurse umane insuficiente si/sau alocate in mod nefundamentat;
        - lipsa unui sistem de comunicare electronica securizat, care sa fluidizeze circulatia documentelor/informatiilor, sa scurteze perioada de fundamentare si de luare a deciziei si sa diminueze cheltuielile bugetare;
        - lipsa unui sistem unitar de salarizare pentru functionarii publici;
    c) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
        - numar insuficient de personal in cadrul structurilor operative, fapt ce diminueaza capacitatea de actiune a structurilor de ordine publica;
        - intarzierea aplicarii unora dintre masurile de reforma stabilite;
        - intarzierea adoptarii si introducerii in dotare a unor metode si mijloace moderne pentru managementul crizelor in timp real;
        - lipsa evaluarilor riscului de criminalitate in comunitatile locale;
        - disfunctionalitati in asigurarea cu mijloace materiale si financiare.
    Din punct de vedere al managementului public, tinand cont de evolutiile europene in domeniu (incepand cu anul 2006, ca urmare a schimbarii ciclului bugetar al Comisiei Europene, in unele state membre urmeaza a se utiliza sistemul de bugetare bazat pe programe), la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor este necesara pregatirea personalului din directiile specializate pentru a aplica in viitor acest sistem de bugetare.
    In acest sens va fi introdus "Programul managerial" avizat de Colegiul Ministerului Administratiei si Internelor si aprobat de ministru, bazat pe indicatorii fizici si pe fondurile bugetare alocate anual.
    De asemenea, utilizarea noilor tehnologii ale informatiilor si comunicatiilor este esentiala in vederea reducerii costurilor de functionare a sistemului administratiei publice, reducerii birocratiei si cresterii eficientei activitatilor, asigurandu-se astfel un acces mai facil cetatenilor la informatiile publice de interes national sau local prin accesarea on-line a serviciilor de tip A2C ("Administratie catre cetatean").
    Din punct de vedere al optimizarii procesului de fundamentare a actului decizional un element deosebit de important il constituie imbunatatirea procesului de formulare a politicilor publice sectoriale prin crearea sistemelor de coordonare si cresterea capacitatii manageriale a structurilor Ministerului Administratiei si Internelor.

    - Probleme critice ale domeniului
    Desi in rapoartele de tara Comisia Europeana arata ca "evolutii importante au avut loc cu privire la lansarea unei reforme a administratiei publice din Romania", pe baza celor 3 documente programatice si de raportare utilizate de Comisia Europeana in relatia cu Romania (Documentul de pozitie pentru cap. 24, Parteneriatul de aderare a Romaniei, Programul national de aderare a Romaniei) pot fi identificate in continuare o serie de probleme critice, astfel:
    - administratia ramane caracterizata prin centralizare si birocratie excesiva, intarzieri majore in implementarea tehnologiilor proprii societatii informationale moderne, lipsa de transparenta si capacitate limitata de transpunere in practica a politicilor;
    - lipsa instrumentelor legale de autoritate si a resurselor necesare Agentiei Nationale a Functionarilor Publici pentru indeplinirea in totalitate a atributiilor stabilite in competenta acesteia;
    - legat de functia publica, s-au inregistrat progrese minore in domenii precum: remunerarea, structura si urmarirea carierei si dezvoltarea responsabilitatii publice;
    - sistemele de gestionare a resurselor umane sunt subdezvoltate, formarea profesionala este limitata si se constata o fluctuatie mare in randul functionarilor publici;
    - cel mai adesea planurile de actiune elaborate nu se bazeaza pe evaluari de impact/necesitati;
    - unele decizii sunt luate fara respectarea procedurilor interne, fara o consultare adecvata si fara o evaluare suficienta a fezabilitatii si impactului acestora, avand ca rezultat propuneri legislative insuficient elaborate;
    - ca regula generala, organizatiile neguvernamentale nu sunt atrase in dialogul asupra politicilor.
    Pornind de la aceste probleme critice, in cadrul acelorasi documente programatice si de raportare Comisia Europeana face urmatoarele recomandari:
    - continuarea procesului de descentralizare/deconcentrare a serviciilor publice;
    - imbunatatirea coordonarii la nivelul expertilor din ministere pentru formularea politicilor sectoriale si elaborarea reglementarilor;
    - perfectionarea aplicarii reglementarilor privind evaluarea consecintelor economice si sociale ale proiectelor de acte normative;
    - continuarea reformei functiei publice.

    5. Principii directoare
    Corespunzator domeniilor de activitate gestionate de Ministerul Administratiei si Internelor, principiile directoare care guverneaza intreaga activitate sunt:
    a) legalitate, impartialitate si obiectivitate;
    b) transparenta, liber acces la informatiile de interes public;
    c) eficienta si eficacitate;
    d) orientare catre cetatean;
    e) stabilitate in exercitarea functiei publice;
    f) adaptare si flexibilitate;
    g) prioritate;
    h) viziune globala si unitara;
    i) coordonare si cooperare unitara intre toate sectoarele implicate;
    j) profesionalizare in toate domeniile de activitate;
    k) complementaritate;
    l) continuitate;
    m) respectarea drepturilor si libertatilor omului;
    n) nediscriminare.

    6. Prioritatile reformei
    Modificarile de esenta in structura si in atributiile Ministerului Administratiei si Internelor sunt concepute ca un proces coerent, gradual, avand obiective clar definite si aflat intr-o permanenta adaptare la dinamica realitatii sociale.
    Astfel, in acord cu cerintele impuse in procesul de integrare europeana si pe baza concluziilor desprinse in urma analizelor-diagnostic, la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor au fost stabilite urmatoarele prioritati:
    - cresterea capacitatii administrative a Ministerului Administratiei si Internelor;
    - crearea unui sistem eficient de prevenire si combatere a coruptiei;
    - dezvoltarea capacitatii institutiei de a formula politici publice coerente in domeniile de responsabilitate si asigurarea compatibilitatii acestora cu reglementari si politici din alte domenii ale guvernarii;
    - indeplinirea, in conditiile si la termenele stabilite, a obiectivelor si angajamentelor specifice din competenta Ministerului Administratiei si Internelor, asumate prin cap. 24 "Justitie si afaceri interne".

    La stabilirea prioritatilor s-au avut in vedere:
    a) in domeniul administratiei publice:
    - consolidarea rolului prefectului in gestionarea procesului de deconcentrare a serviciilor publice si in asigurarea unui management integrat pentru serviciile publice deconcentrate ale ministerelor;
    - pregatirea transformarii prefectului si subprefectului in inalti functionari publici si profesionalizarea acestor functii prin programe de formare specializata;
    - consolidarea relatiilor de parteneriat si a dialogului permanent dintre Ministerul Administratiei si Internelor si structurile asociative ale autoritatilor administratiei publice locale;
    - elaborarea si introducerea Cartei serviciilor publice, prin care se vor stabili principiile minimale ale ofertei de servicii publice, obligatorii pentru prestatorii de servicii publice, precum si standardele de calitate si modalitatile de evaluare a acestor oferte;
    - regandirea sistemului de salarizare a functionarilor publici, astfel incat functia publica sa devina atractiva pentru persoanele cu o inalta calificare profesionala;
    - activitati de promovare a "EU Best Practices in Public Administration - Cele mai bune practici ale Uniunii Europene in domeniul administratiei publice" la nivelul administratiilor locale, inclusiv prin incurajarea incheierii de acorduri de infratire institutionala - twinning intre administratiile locale ale localitatilor din Romania si cele din cadrul tarilor membre ale Uniunii Europene;
    b) in domeniul ordinii si sigurantei publice:
    - deconcentrarea atributiilor structurilor din aparatul central al Ministerului Administratiei si Internelor si din aparatele proprii ale inspectoratelor generale (similare), concomitent cu diminuarea posturilor de conducere si a efectivelor cu pana la 50%;
    - stabilirea numarului de posturi in structurile de ordine si siguranta publica, in stricta concordanta cu numarul de indicatori aprobati Ministerului Administratiei si Internelor prin legea anuala a bugetului de stat;
    - evaluarea nivelului optim al efectivelor de ordine si siguranta publica, necesar pentru indeplinirea atributiilor stabilite prin lege;
    - elaborarea unor solutii alternative care sa conduca la imbunatatirea activitatii in domeniul de referinta;
    - implementarea unor metode si tehnologii moderne pentru managementul in timp real al crizelor nonmilitare;
    - realizarea efectiva a unui parteneriat cu societatea civila, necesar obtinerii sprijinului acesteia in efortul comun de prevenire si contracarare a fenomenului infractional, prin:
        - intarirea capacitatii de promovare a unei imagini coerente, credibile si stabile a Ministerului Administratiei si Internelor;
        - adoptarea unei atitudini transparente, active si a unui limbaj adecvat;
        - testarea prin sondaje de opinie a reactiei publicului fata de strategiile, proiectele si activitatea Ministerului Administratiei si Internelor.

    7. Obiective si directii de actiune

    Obiectiv 1 - Stabilirea unei structuri organizatorice a Ministerului Administratiei si Internelor, compatibila cu structurile institutiilor similare din statele membre ale Uniunii Europene

    In anul 2005
    (in anexa nr. 1A "Structura organizatorica a Ministerului Administratiei si Internelor in anul 2005")
    - Reducerea etapizata a numarului posturilor de conducere si a efectivelor, cu pana la 50%, din aparatul central al Ministerului Administratiei si Internelor si din aparatele proprii ale inspectoratelor generale (similare), prin descentralizarea unor activitati de ordine publica si prin deconcentrarea unor atributii, concomitent cu modificarea legislatiei secundare si primare
    - Desfiintarea functiei de secretar de stat pentru logistica si transferarea atributiilor acestuia secretarului general al Ministerului Administratiei si Internelor, in concordanta cu practicile europene in domeniu
    - Infiintarea functiei de adjunct al sefului Departamentului ordine si siguranta publica (la nivel de subsecretar de stat)
    - Transferarea unor atributii privind combaterea criminalitatii organizate ale Directiei generale informatii si protectie interna la Inspectoratul General al Politiei Romane
    - Infiintarea Directiei anticoruptie
    - Infiintarea Centrului de Studii si Planificare Strategica prin unificarea Unitatii de Politici Publice cu Unitatea de Planificare Strategica, care va prelua domeniile politicilor publice sectoriale, avizarii strategiilor etc.
    - Transformarea Directiei pentru serviciile publice descentralizate in Directia pentru serviciile publice deconcentrate
    - Reorganizarea Directiei generale servicii de gospodarie comunala in Directia generala servicii de interes general si parteneriat cu asociatiile alesilor locali
    - Reorganizarea Directiei pentru comunitati locale si parteneriat cu asociatiile alesilor locali in Directia pentru comunitati locale
    - Reorganizarea Directiei pentru investitii locale in Directia pentru politici fiscale, bugetare si investitii locale
    - Constituirea Centrului de Cooperare Politieneasca Internationala, care va integra Punctul National Focal, Biroul National INTERPOL, Oficiului European de Politie EUROPOL si SIRENE
    - Transferarea Societatii Comerciale "Rami-Dacia" - S.A. din coordonarea Ministerului Administratiei si Internelor in coordonarea Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului
    - Trecerea Grupului Special de Protectie si Interventie "Acvila" din subordinea Directiei generale organizare, planificare misiuni si resurse in subordinea secretarului de stat, sef al Departamentului ordine si siguranta publica.

    In anul 2006
    (in anexa nr. 1B "Structura organizatorica a Ministerului Administratiei si Internelor la finele anului 2006)
    - Transformarea Directiei generale integrare europeana si relatii internationale in Directia generala afaceri europene
    - Transformarea Corpului de control al ministrului in Inspectia generala a ministrului
    - Constituirea Departamentului ordine si siguranta publica din Directia generala organizare, planificare misiuni si resurse - ca structura a aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor - si urmatoarele componente de ordine si siguranta publica subordonate ministerului: Politia Romana, Jandarmeria Romana, Politia de Frontiera Romana, Autoritatea pentru Straini, Oficiul National pentru Refugiati, Unitatea Speciala de Aviatie si Grupul Special de Protectie si Interventie "Acvila".

    Obiectiv 2 - Armonizarea legislativa in concordanta cu modificarile de structuri preconizate

    - Elaborarea proiectelor de acte normative de nivel superior si a legislatiei secundare, cu respectarea principiului deconcentrarii.

    Obiectiv 3 - Reorganizarea unor componente ale Ministerului Administratiei si Internelor vizand eliminarea paralelismelor si suprapunerilor de competente, concomitent cu adoptarea unui management performant si transferarea unor atributii catre structurile teritoriale

    - Delimitarea competentelor intre politie si jandarmerie, conform Strategiei Ministerului Administratiei si Internelor de realizare a ordinii si sigurantei publice, pentru cresterea sigurantei cetateanului si prevenirea criminalitatii stradale
    - Cresterea capacitatii operative a structurilor de interventie rapida in vederea gestionarii calificate a tuturor problemelor pe linie de ordine publica
    - Reorganizarea aparatului propriu al structurilor centrale din cadrul Departamentului ordine si siguranta publica prin cresterea ponderii atributiilor de reglementare, control si monitorizare, reducerea/eliminarea atributiilor si a functiilor de executie prin descentralizarea/transferarea acestora structurilor teritoriale
    - Generalizarea standardizarii procedurilor si actiunilor in scopul debirocratizarii serviciilor publice din competenta Ministerului Administratiei si Internelor
    - Proiectarea si aplicarea unui sistem integrat de diagnoza a nevoilor de pregatire a personalului, precum si a unor indicatori de performanta ai sistemului de formare continua a personalului
    - Adaptarea structurilor de invatamant universitar din subordinea Ministerului Administratiei si Internelor la standardele Uniunii Europene in domeniu.

    Obiectiv 4 - Continuarea procesului de deconcentrare/descentralizare

    - Identificarea activitatilor Ministerului Administratiei si Internelor, care vor fi descentralizate catre autoritatile publice locale, conform principiilor subsidiaritatii si proportionalitatii
    - Identificarea activitatilor Ministerului Administratiei si Internelor care vor fi deconcentrate prin amendarea legislatiei primare si secundare pentru a asigura o flexibilitate mai mare in rezolvarea problemelor si gestionarea resurselor, concomitent cu transferul de personal
    - Delimitarea clara a competentelor intre diferite niveluri si structuri ale Ministerului Administratiei si Internelor
    - Externalizarea serviciilor privind hranirea efectivelor, intretinerea imobilelor, proiectarea lucrarilor de reparatii la imobile si investitii (prin desfiintarea Grupului de Proiectare pentru Constructii din subordinea Directiei management logistic), inclusiv autorizarea executiei lucrarilor, a inspectiei (dirigentiei) de santier, precum si a activitatii de urmarire a comportarii in timp a constructiilor, la obiectivele din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor (aceste activitati se vor realiza de catre autoritatile abilitate ale statului, urmand ca Serviciul de control al calitatii in constructii din cadrul Directiei management logistic sa fie desfiintat)
    - Desfiintarea liceelor militare
    - Desfiintarea Clubului Sportiv "Dinamo Brasov" prin preluarea unor sectii in cadrul Clubului Sportiv "Dinamo Bucuresti" si transferarea celorlalte sectii catre autoritatile administratiei publice locale, precum si analiza oportunitatii mentinerii unor sectii in cadrul Clubului Sportiv "Dinamo Bucuresti"
    - Transferarea Ansamblului "Ciocarlia" la o societate comerciala din subordinea Ministerului Administratiei si Internelor.

    8. Managementul procesului de reforma impune:
    - coordonarea procesului de reforma de catre conducerea Ministerului Administratiei si Internelor;
    - folosirea experientei institutiilor similare din alte state;
    - abordarea reformei ca un proces deschis;
    - respectarea prioritatilor strategice stabilite pentru fiecare etapa;
    - consultarea Corpului National al Politistilor, precum si a celorlalte asociatii cu caracter profesional ale politistilor la elaborarea actelor normative care vizeaza activitatea politiei sau statutul politistului;
    - consultarea societatii civile, in primul rand a patronatelor si sindicatelor, atat in mod organizat si periodic in cadrul Consiliului Economic si Social constituit la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor si al fiecarei institutii subordonate (Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Institutul National de Administratie etc.), cat si in cazul unor evenimente si/sau activitati care necesita asemenea consultari.
    Monitorizarea procesului de implementare a prezentei strategii se realizeaza de catre structura de planificare strategica.

    9. Riscuri si oportunitati pentru implementarea strategiei
    9.1. Riscuri
    Pentru ca reforma institutionala a administratiei publice sa aiba succes se impune consultarea permanenta a organizatiilor sindicale din administratia publica, a Corpului National al Politistilor si a celorlalte asociatii profesionale ale politistilor, precum si a organizatiilor societatii civile.
    Totodata, pe baza modelului dezvoltarii integrate a organizatiilor, au fost identificate patru tipuri de factori de blocaj in implementarea strategiei sectoriale: strategici (complexitatea decizionala), structurali (birocratia specifica oricarui sistem, mijloace umane si financiare limitate, dimensiunea si complexitatea), culturali (teama de risc, traditia "continuitatii", schimbarea mentalitatii) si comportamentali (absenta stimulentelor individuale, neintelegerea obiectivelor finale, demotivare si frustrari, comportamentele de asteptare). Dintre acestia, neasigurarea resurselor financiare necesare prin bugetele anuale constituie un risc major.
    9.2. Oportunitati:
    - reforma administratiei publice constituie o prioritate pe agenda Guvernului Romaniei;
    - procesul de reforma a Ministerului Administratiei si Internelor este sustinut si se bucura de sprijinul partenerilor europeni si al societatii civile;
    - existenta unui cadru legislativ coerent, bine armonizat cu acquisul comunitar;
    - existenta unei coeziuni, la nivelul tuturor partidelor si formatiunilor politice, cu privire la necesitatea continuarii reformei in administratie, precum si la nivelul structurilor de decizie, care permite o actiune concertata si o abordare multilaterala, integrata, echilibrata si participativa, in vederea atingerii obiectivelor stabilite prin prezenta strategie;
    - implementarea prezentei strategii angajeaza un volum redus de cheltuieli financiare, iar beneficiile reformei sunt opozabile intregii societati romanesti.

    10. Mecanismul intern pentru revizuirea/actualizarea strategiei
    Sistemul de revizuire/actualizare a prezentei strategii se va realiza pe baza planului de implementare a acesteia si monitorizare a performantelor prin care se va consacra un dublu sistem de monitorizare: intern - pentru a asigura feed-back-ul necesar pe tot parcursul derularii procesului de reforma institutionala, a identifica disfunctionalitatile si a aplica corectivele necesare, si, respectiv, extern - pentru a asigura independenta si neutralitate in monitorizarea procesului de reforma, precum si o transparenta reala pe parcursul derularii acestuia.
    Actualizarea permanenta va tine seama de rezultatele/performantele obtinute in fiecare etapa de implementare a procesului de reforma.

    11. Resurse
    Aplicarea Strategiei actualizate privind reforma institutionala a Ministerului Administratiei si Internelor in perioada 2005 - 2006 incumba resurse umane si financiare suplimentare fata de cele alocate pentru anul 2005 si previzionate a fi alocate pentru anul 2006 Ministerului Administratiei si Internelor prin legea bugetului de stat (in anexa nr. 1C "Evolutia fondurilor asigurate Ministerului Administratiei si Internelor in anul 2005 si estimarile pentru anul 2006").

    ANEXA 1A

                     STRUCTURA ORGANIZATORICA
    a Ministerului Administratiei si Internelor in anul 2005*)

    *) Structura organizatorica a Ministerului Administratiei si Internelor in anul 2005 este reprodusa in facsimil.

    I. APARAT CENTRAL (PROPRIU)

                                           __________________   _______________
                 _________                |CORPUL DE CONTROL | |               |
  _ _ _ _ _ _   |         |  ___________  |AL MINISTRULUI    | | DIRECTIA      |
 |COLEGIUL    | |MINISTRU | |CABINETUL  | |(la nivel         | | ANTICORUPTIE  |
 |MINISTERULUI| |         | |MINISTRULUI| |directie generala)| |               |
 |_ _ _ _ _ _ | |_________| |___________| |__________________| |_______________|
                                           __________________   _______________
                                          |                  | |  CENTRUL DE   |
                                          |  DIRECTIA        | |  STUDII SI    |
                                          |  AUDIT INTERN    | |  PLANIFICARE  |
                                          |                  | |  STRATEGICA   |
                                          |__________________| |_______________|

   ________   ________   ________   ________   ________   ________   ________
  | MODUL 1| | MODUL 2| | MODUL 3| | MODUL 4| | MODUL 5| | MODUL 6| | MODUL 7|
  |________| |________| |________| |________| |________| |________| |________|


    MODUL 1

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru reforma in         |
    | administratia publica)     |
    |____________________________|
     ____________________________
    | UNITATEA CENTRALA          |
    | PENTRU REFORMA             |
    | ADMINISTRATIEI PUBLICE     |
    | (la nivel directie         |
    | generala)                  |
    |____________________________|


    MODUL 2

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru relatia cu         |
    | prefecturile               |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA PENTRU   |
    | RELATIILE CU PREFECTURILE  |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA PENTRU SERVICIILE |
    | PUBLICE DECONCENTRATE      |
    |____________________________|


    MODUL 3

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru comunitatile       |
    | locale)                    |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA          |
    | SERVICII DE INTERES        |
    | GENERAL SI PARTENERIAT CU  |
    | ASOCIATIILE ALESILOR       |
    | LOCALI                     |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA PENTRU            |
    | COMUNITATI LOCALE          |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA PENTRU POLITICI   |
    | FISCALE, BUGETARE SI       |
    | INVESTITII LOCALE          |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA PENTRU ZONE       |
    | ASISTATE SI AJUTOR DE STAT |
    |____________________________|


    MODUL 4

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru integrare          |
    | europeana)                 |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA          |
    | INTEGRARE EUROPEANA SI     |
    | RELATII INTERNATIONALE     |
    |____________________________|


    MODUL 5

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru relatia cu         |
    | Parlamentul)               |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA          |
    | REGLEMENTARI JURIDICE SI   |
    | CONTENCIOS                 |
    |____________________________|


    MODUL 6

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (Sef al Departamentului    |
    | ordine si siguranta publica|
    |____________________________|
     ____________________________
    | ADJUNCT SEF DEPARTAMENT    |
    | (cu rang de subsecretar de |
    | stat)                      |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA          |
    | ORGANIZARE, PLANIFICARE    |
    | MISIUNI SI RESURSE         |
    |____________________________|


    MODUL 7

                   __________________
                  | SECRETAR GENERAL |
                  |__________________|
        __________________    __________________
       | SECRETAR GENERAL |  | SECRETAR GENERAL |
       | ADJUNCT          |  | ADJUNCT          |
       |__________________|  |__________________|
     _____________________    _____________________
    | DIRECTIA MANAGEMENT |  | DIRECTIA MANAGEMENT |
    | RESURSE UMANE       |  | LOGISTIC            |
    |_____________________|  |_____________________|
     _____________________    _____________________
    | DIRECTIA FINANCIARA |  | DIRECTIA COMUNICATII|
    |                     |  | SI INFORMATICA      |
    |_____________________|  |_____________________|
     _____________________    _____________________
    | DIRECTIA MEDICALA   |  | DIRECTIA INFORMARE  |
    |                     |  | SI RELATII PUBLICE  |
    |_____________________|  |_____________________|
                 ____________________
                | SECRETARIATUL      |
                | GENERAL            |
                | (la nivel directie)|
                |____________________|

    II. INSTITUTII SI STRUCTURI AFLATE IN SUBORDINEA/COORDONAREA MINISTERULUI ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

    A. Institutii si structuri aflate in subordinea Ministerului Administratiei si Internelor
    1. Agentia Nationala Antidrog
    2. Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara
    3. Institutul National de Administratie
    4. Agentia Nationala a Functionarilor Publici
    5. Institutia prefectului (42)
    6. Directia Generala de Pasapoarte
    7. Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor
    8. Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
    9. Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor
    10. Centrul Informatic National al Ministerului Administratiei si Internelor (e-administratie)
    11. Directia Generala de Informatii si Protectie Interna
    12. Oficiul National pentru Refugiati
    13. Centrul de Cooperare Politieneasca Internationala
    14. Arhivele Nationale
    15. Centrul National de Administratie a Bazelor de Date privind Evidenta Persoanelor
    16. Academia de Politie "Alexandru Ioan Cuza"
    17. Liceul Militar "Neagoe Basarab" Buzau
    18. Liceul Militar "Constantin Brancoveanu" Ploiesti
    19. Politia Romana
    20. Jandarmeria Romana
    21. Politia de Frontiera Romana
    22. Autoritatea pentru Straini
    23. Unitatea Speciala de Aviatie
    24. Grupul Special de Protectie si Interventie "Acvila"
    25. Directia Economico-Administrativa
    26. Baza Centrala pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor
    27. Clubul Sportiv "Dinamo" Bucuresti
    28. Clubul Sportiv "Dinamo" Brasov
    29. Structuri subordonate unor unitati centrale.

    B. Institutii aflate in coordonarea Ministerului Administratiei si Internelor
    - Societatea Comerciala "COMICEX" - S.A.

    ANEXA 1B

                     STRUCTURA ORGANIZATORICA
    a Ministerului Administratiei si Internelor in anul 2006*)

    *) Structura organizatorica a Ministerului Administratiei si Internelor la finele anului 2006 este reprodusa in facsimil.

    I. APARAT CENTRAL (PROPRIU)

                                           __________________   _______________
                 _________                |INSPECTIA GENERALA| |               |
  _ _ _ _ _ _   |         |  ___________  |A MINISTRULUI     | | DIRECTIA      |
 |COLEGIUL    | |MINISTRU | |CABINETUL  | |(la nivel         | | ANTICORUPTIE  |
 |MINISTERULUI| |         | |MINISTRULUI| |directie generala)| |               |
 |_ _ _ _ _ _ | |_________| |___________| |__________________| |_______________|
                                           __________________   _______________
                                          |                  | |  CENTRUL DE   |
                                          |  DIRECTIA        | |  STUDII SI    |
                                          |  AUDIT INTERN    | |  PLANIFICARE  |
                                          |                  | |  STRATEGICA   |
                                          |__________________| |_______________|

   ________   ________   ________   ________   ________   ________   ________
  | MODUL 1| | MODUL 2| | MODUL 3| | MODUL 4| | MODUL 5| | MODUL 6| | MODUL 7|
  |________| |________| |________| |________| |________| |________| |________|


    MODUL 1

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru reforma in         |
    | administratia publica)     |
    |____________________________|
     ____________________________
    | UNITATEA CENTRALA          |
    | PENTRU REFORMA             |
    | ADMINISTRATIEI PUBLICE     |
    | (la nivel directie         |
    | generala)                  |
    |____________________________|


    MODUL 2

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru relatia cu         |
    | prefecturile               |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA PENTRU   |
    | RELATIILE CU PREFECTURILE  |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA PENTRU SERVICIILE |
    | PUBLICE DECONCENTRATE      |
    |____________________________|


    MODUL 3

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru comunitatile       |
    | locale)                    |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA          |
    | SERVICII DE INTERES        |
    | GENERAL SI PARTENERIAT CU  |
    | ASOCIATIILE ALESILOR       |
    | LOCALI                     |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA PENTRU            |
    | COMUNITATI LOCALE          |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA PENTRU POLITICI   |
    | FISCALE, BUGETARE SI       |
    | INVESTITII LOCALE          |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA PENTRU ZONE       |
    | ASISTATE SI AJUTOR DE STAT |
    |____________________________|


    MODUL 4

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru integrare          |
    | europeana)                 |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA          |
    | AFACERI EUROPENE           |
    |____________________________|


    MODUL 5

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (pentru relatia cu         |
    | Parlamentul)               |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA          |
    | REGLEMENTARI JURIDICE SI   |
    | CONTENCIOS                 |
    |____________________________|


    MODUL 6

     ____________________________
    | SECRETAR DE STAT           |
    | (Sef al Departamentului    |
    | ordine si siguranta publica|
    |____________________________|
     ____________________________
    | ADJUNCT SEF DEPARTAMENT    |
    | (cu rang de subsecretar de |
    | stat)                      |
    |____________________________|
     ____________________________
    | DIRECTIA GENERALA          |
    | ORGANIZARE, PLANIFICARE    |
    | MISIUNI SI RESURSE         |
    |____________________________|


    MODUL 7

                   __________________
                  | SECRETAR GENERAL |
                  |__________________|
        __________________    __________________
       | SECRETAR GENERAL |  | SECRETAR GENERAL |
       | ADJUNCT          |  | ADJUNCT          |
       |__________________|  |__________________|
     _____________________    _____________________
    | DIRECTIA MANAGEMENT |  | DIRECTIA MANAGEMENT |
    | RESURSE UMANE       |  | LOGISTIC            |
    |_____________________|  |_____________________|
     _____________________    _____________________
    | DIRECTIA FINANCIARA |  | DIRECTIA COMUNICATII|
    |                     |  | SI INFORMATICA      |
    |_____________________|  |_____________________|
     _____________________    _____________________
    | DIRECTIA MEDICALA   |  | DIRECTIA INFORMARE  |
    |                     |  | SI RELATII PUBLICE  |
    |_____________________|  |_____________________|
                 ____________________
                | SECRETARIATUL      |
                | GENERAL            |
                | (la nivel directie)|
                |____________________|

    II. INSTITUTII SI STRUCTURI AFLATE IN SUBORDINEA/COORDONAREA MINISTERULUI ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

    A. Institutii si structuri aflate in subordinea Ministerului Administratiei si Internelor
    1. Agentia Nationala Antidrog
    2. Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara
    3. Institutul National de Administratie
    4. Agentia Nationala a Functionarilor Publici
    5. Institutia prefectului (42)
    6. Directia Generala de Pasapoarte
    7. Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor
    8. Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
    9. Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor
    10. Centrul Informatic National al Ministerului Administratiei si Internelor (e-administratie)
    11. Directia Generala de Informatii si Protectie Interna
    12. Oficiul National pentru Refugiati
    13. Centrul de Cooperare Politieneasca Internationala
    14. Arhivele Nationale
    15. Centrul National de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenta Persoanelor
    16. Academia de Politie "Alexandru Ioan Cuza"
    17. Politia Romana
    18. Jandarmeria Romana
    19. Politia de Frontiera Romana
    20. Autoritatea pentru Straini
    21. Uniunea Speciala de Aviatie
    22. Grupul Special de Protectie si Interventie "Acvila"
    23. Baza Centrala pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor
    24. Clubul Sportiv "Dinamo" Bucuresti
    25. Structuri subordonate unor unitati centrale.

    B. Institutii aflate in coordonarea Ministerului Administratiei si Internelor
    - Societatea Comerciala "COMICEX" - S.A.

    ANEXA 1C*)

    *) Anexa nr. 1C este reprodusa in facsimil.

    EVOLUTIA FONDURILOR ASIGURATE MINISTERULUI ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR IN ANUL 2005 SI ESTIMARILE PENTRU ANUL 2006

                                BUGET DE STAT

 ______________________________________________________________________________
| 45.000 ______________________________________________                        |
|         |                            _____           |     miliarde lei      |
| 40.000 _|___________________________|     |__________|                       |
|         |     _____                 |     |          |                       |
| 35.000 _|____|     |________________|     |__________|                       |
|         |    |     |                |     |          |                       |
| 30.000 _|____|     |________________|     |__________| ____________________  |
|         |    |     |                |     |          ||  _                 | |
| 25.000 _|____|     |________________|     |__________|| |_| - Ordine       | |
|         |    |     |                |     |          ||       publica      | |
| 20.000 _|____|     |________________|     |__________||  XX - Administratie| |
|         |    |     |                |     |          ||       publica      | |
| 15.000 _|____|     |________________|     |__________||____________________| |
|         |    |     |                |     |          |                       |
| 10.000 _|____|     |________________|     |__________|                       |
|         |    |     |                |     |          |                       |
|  5.000 _|____|     |________________|     |__________|                       |
|         |    |     |_____           |     |_____     |                       |
|      0 _|____|_____|XXXXX|__________|_____|XXXXX|____|                       |
|         |        2005          |        2006         |                       |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
|                                                |     2005     |     2006     |
|________________________________________________|______________|______________|
| Ordine publica                                 |    35.732    |    36.696    |
|________________________________________________|______________|______________|
| Administratie publica                          |     1.286    |     1.331    |
|________________________________________________|______________|______________|

                            VENITURI PROPRII

 ______________________________________________________________________________
|  800 ______________________________________________                          |
|       |     _____                                  |      miliarde lei       |
|  700 _|____|     |_________________________________|                         |
|       |    |     |                 _____           |                         |
|  600 _|____|     |________________|     |__________|                         |
|       |    |     |                |     |          |                         |
|  500 _|____|     |________________|     |__________|   ____________________  |
|       |    |     |                |     |          |  |  _                 | |
|  400 _|____|     |________________|     |__________|  | |_| - Ordine       | |
|       |    |     |                |     |          |  |       publica      | |
|  300 _|____|     |________________|     |__________|  |  XX - Administratie| |
|       |    |     |                |     |          |  |       publica      | |
|  200 _|____|     |________________|     |__________|  |____________________| |
|       |    |     |                |     |          |                         |
|  100 _|____|     |________________|     |__________|                         |
|       |    |     |_____           |     |_____     |                         |
|    0 _|____|_____|XXXXX|__________|_____|XXXXX|____|                         |
|       |        2005          |        2006         |                         |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
|                                                |     2005     |     2006     |
|________________________________________________|______________|______________|
| Ordine publica                                 |      706     |      636     |
|________________________________________________|______________|______________|
| Administratie publica                          |        0     |        0     |
|________________________________________________|______________|______________|

                         INTRARI DE CREDITE EXTERNE

 ______________________________________________________________________________
|  6.000 ______________________________________________                        |
|         |     _____                                  |      miliarde lei     |
|  5.000 _|____|     |_________________________________|                       |
|         |    |     |                                 | ____________________  |
|  4.000 _|____|     |_________________________________||  _                 | |
|         |    |     |                                 || |_| - Ordine       | |
|  3.000 _|____|     |_________________________________||       publica      | |
|         |    |     |                 _____           ||  XX - Administratie| |
|  2.000 _|____|     |________________|     |__________||       publica      | |
|         |    |     |                |     |          ||____________________| |
|  1.000 _|____|     |________________|     |__________|                       |
|         |    |     |_____           |     |          |                       |
|         |    |     |XXXXX|          |     |_____     |                       |
|      0 _|____|_____|XXXXX|__________|_____|XXXXX|____|                       |
|         |        2005          |        2006         |                       |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
|                                                |     2005     |     2006     |
|________________________________________________|______________|______________|
| Ordine publica                                 |     5.866    |     2.531    |
|________________________________________________|______________|______________|
| Administratie publica                          |       815    |       384    |
|________________________________________________|______________|______________|

                 ASISTENTA FINANCIARA EXTERNA NERAMBURSABILA

 ______________________________________________________________________________
| 1000 ______________________________________________                          |
|       |     _____                  _____           |       miliarde lei      |
|       |    |     |_____           |     |          |                         |
|  800 _|____|     |XXXXX|__________|     |__________|                         |
|       |    |     |XXXXX|          |     |_____     |                         |
|       |    |     |XXXXX|          |     |XXXXX|    |                         |
|  600 _|____|     |XXXXX|__________|     |XXXXX|____|   ____________________  |
|       |    |     |XXXXX|          |     |XXXXX|    |  |  _                 | |
|       |    |     |XXXXX|          |     |XXXXX|    |  | |_| - Ordine       | |
|  400 _|____|     |XXXXX|__________|     |XXXXX|____|  |       publica      | |
|       |    |     |XXXXX|          |     |XXXXX|    |  |  XX - Administratie| |
|       |    |     |XXXXX|          |     |XXXXX|    |  |       publica      | |
|  200 _|____|     |XXXXX|__________|     |XXXXX|____|  |____________________| |
|       |    |     |XXXXX|          |     |XXXXX|    |                         |
|       |    |     |XXXXX|          |     |XXXXX|    |                         |
|    0 _|____|_____|XXXXX|__________|_____|XXXXX|____|                         |
|       |        2005          |        2006         |                         |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
|                                                |     2005     |     2006     |
|________________________________________________|______________|______________|
| Ordine publica                                 |      920     |      966     |
|________________________________________________|______________|______________|
| Administratie publica                          |      890     |      734     |
|________________________________________________|______________|______________|

    NOTA:
      Pentru anul 2005, pentru componenta de ordine publica, sunt necesare fonduri suplimentare in suma de 1.270,0 miliarde lei (34,4 milioane EURO) pentru incadrarea a 4.400 posturi (2.000 la politie, 1.000 la jandarmerie si 1.400 la politia de frontiera) in vederea realizarii sarcinilor ce revin MAI din Cap. 24   JAI.
      Pentru anul 2006, pentru componenta de ordine publica, sunt necesare fonduri suplimentare in suma de 1.460,0 miliarde lei (39,5 milioane EURO) pentru incadrarea a 4.792 posturi (2.500 la politie, 700 la jandarmerie si 1.592 la politia de frontiera).



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 306/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 306 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 306/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu