Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1449 din 12 noiembrie 2008

pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 67/2006 privind gestionarea fondurilor nerambursabile destinate finantarii politicii agricole comune alocate de la Comunitatea Europeana, precum si a fondurilor de cofinantare si prefinantare alocate de la bugetul de stat, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 293/2008

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 775 din 19 noiembrie 2008



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic. - Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 67/2006 privind gestionarea fondurilor nerambursabile destinate finanţării politicii agricole comune alocate de la Comunitatea Europeană, precum şi a fondurilor de cofinanţare şi prefinanţare alocate de la bugetul de stat, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 293/2008, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 234 din 26 martie 2008, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La articolul 11, alineatul (8) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(8) A.P.I.A. solicită A.P.D.R.P., în baza declaraţiei privind cererile de plăţi compensatorii, sumele aferente schemelor şi măsurilor F.E.A.D.R. în vederea rambursării la M.A.D.R., conform modelelor prevăzute în anexele nr. 1i), 1i2) şi 1i4)."

2.  La articolul 11, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (81), cu următorul cuprins:

„(81) A.P.I.A. solicită A.P.D.R.P., în baza declaraţiei privind cererile de plăţi compensatorii, sumele aferente schemelor şi măsurilor F.E.A.D.R., în vederea efectuării plăţilor către beneficiari, conform modelelor prevăzute în anexele nr. 1i1) şi 1i3)."

3. Anexele nr. 1b), 1d), 1f) şi 1i) la normele metodologice se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-4 la prezenta hotărâre.

4. După anexa nr. 1i) se introduc patru noi anexe, anexele nr. 1i1)-1i4), având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 5-8 la prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,

Dacian Cioloş

Departamentul pentru Afaceri Europene,

Aurel Ciobanu-Dordea,

secretar de stat

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1b) la normele metodologice]

Agenţia de Plăti pentru Dezvoltare Rurală si Pescuit

Nr............/.................

Previziunea fluxului de numerar privind plăţile pe trimestrul......................

                                                                                                                          - lei -

Axe/Măsuri

Luna

Luna

Luna

Total trim. ...

CE

BS

CE

BS

CE

BS

CE

BS

111 - Formare profesională, informare şi difuzare cunoştinţe

112 - Instalarea tinerilor agricultori

113 - Pensionarea timpurie a fermierilor şi a muncitorilor agricoli

114 - Utilizarea serviciilor de consiliere şi consultanţă

121 - Modernizarea exploataţiilor agricole

122 - Imbunătăţirea valorii economice a pădurii

                                                                                                                          - lei -

Axe/Măsuri

Luna

Luna

Luna

Total trim. ...

CE

BS

CE

BS

CE

BS

CE

BS

123 - Creşterea valorii adăugate a produselor agricole şi forestiere

125 - Infrastructuri legate de dezvoltarea şi adaptarea agriculturii şi silviculturii

141 - Sprijinirea fermelor agricole de semisubzistenţă

142 - Sprijin pentru înfiinţarea grupurilor de producători

Total axa 1 -Imbunătăţirea competitivităţii sectoarelor agricol şi silvic

211 - Plăţi compensatorii acordate fermierilor din zonele cu handicap natural din zona montană

212 - Plăţi acordate fermierilor aflaţi în zone cu handicap, altele decât zonele montane

213 -Plăţi Natura 2000

214 - Plăţi de agromediu

221 - Prima împădurire a terenurilor agricole

223 - Prima împădurire a terenurilor nonagricole

224 - Plăţi Natura 2000 Păduri

Total axa 2 -Imbunătăţirea mediului şi peisajului

311,312 - Diversificarea activităţilor nonagricole şi crearea şi dezvoltarea de microîntreprinderi

313 -Incurajarea activităţilor turistice

322, 323 - Renovarea , dezvoltarea satelor, conservarea şi îmbunătăţirea moştenirii rurale

341 - Dobândire de competenţe, animare şi implementare a strategiilor de dezvoltare locală

Total axa 3 - Calitatea vieţii în spaţiul rural şi diversificarea economiei rurale

41 - Implementarea strategiilor de dezvoltare locală

411 - Creşterea competitivităţii sectoarelor agricole şi forestiere

413 - Calitatea vieţii şi diversificarea economiei rurale

421 - Implementarea proiectelor de cooperare

431 - Funcţionarea grupurilor de acţiune locală, dobândirea de competenţe şi animarea teritoriului

Total axa 4 - Leader

Măsura 511 -Asistenţa tehnică P.N.D.R. 2007-2013

Măsura 611 - Plăţi complementare directe

TOTAL:

Intocmit la data de:

Vizat

Control financiar preventiv propriu

Director general A.P.D.R.P.,

......................................................

(semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 2 [Anexa nr. 1d) la normele metodologice]

Agenţia de Plăti pentru Dezvoltare Rurală si

Pescuit Nr............../...............

Solicitare de fonduri pentru finanţarea proiectelor

In vederea efectuării plăţilor către beneficiarii Programului F.E.A.D.R. din fonduri publice nerambursabile, în conformitate cu sumele autorizate la plată şi cu contractele de finanţare încheiate între beneficiari şi Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit, vă rugăm să dispuneţi alimentarea cu fonduri reprezentând finanţarea de la Comisia Europeană şi de la bugetul de stat la proiectele F.E.A.D.R.

Subsemnatul, (numele şi prenumele)................................................., director general al Agenţiei de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit, declar prin prezenta că totalul cheltuielilor eligibile autorizate pentru plata beneficiarilor este:

Axa/Măsura

Lei

Euro

Contribuţie publică

Contribuţie publică

Total

CE

BS

Total

CE

BS

1

2

3

4

5

6

7

111 - Formare profesională, informare şi difuzare cunoştinţe

112 - Instalarea tinerilor agricultori

113 - Pensionarea timpurie a fermierilor şi a muncitorilor agricoli

114 - Utilizarea serviciilor de consiliere şi consultanţă

121 - Modernizarea exploataţiilor agricole

122 -Imbunătăţirea valorii economice a pădurii

123 - Creşterea valorii adăugate a produselor agricole şi forestiere

125 - Infrastructuri legate de dezvoltarea şi adaptarea agriculturii şi a silviculturii

141 - Sprijinirea fermelor agricole de semisubzistenţă

142 - Sprijin pentru înfiinţarea grupurilor de producători

Total axa 1 -Imbunătăţirea competitivităţii sectorului agricol şi silvic

211 - Plăţi compensatorii acordate fermierilor din zonele cu handicap natural din zona montană

212 - Plăţi acordate fermierilor aflaţi în zone cu handicap, altele decât zonele montane

213 -Plăţi Natura 2000

214 - Plăţi de agromediu

221 - Prima împădurire a terenurilor agricole

223 - Prima împădurire a terenurilor nonagricole

224 - Plăţi Natura 2000 Păduri

Total axa 2 -Imbunătăţirea mediului şi peisajului

311-312 - Diversificarea activităţilor nonagricole şi crearea şi dezvoltarea de microîntreprinderi

313 -Incurajarea activităţilor turistice

321 - Servicii de bază pentru economie

322, 323 - Renovarea, dezvoltarea satelor şi îmbunătăţirea moştenirii rurale

341 - Dobândire de competenţe, animare şi implementare a strategiilor de dezvoltare locală

Total axa 3 - Calitatea vieţii în spaţiul rural şi diversificarea economiei rurale

41 - Implementarea strategiilor de dezvoltare locală

411 - Creşterea competitivităţii sectoarelor agricole şi forestiere

413 - Calitatea vieţii şi diversificarea economiei rurale

1

2

3

4

5

6

7

421- Implementarea proiectelor de cooperare

431 - Funcţionarea grupurilor de acţiune locală, dobândirea de competenţe şi animarea teritoriului

Total axa 4 - Leader

Măsura 511 -Asistenţă tehnică P.N.D.R. 2007-2013

Măsura 611 - Plăţi complementare directe

TOTAL GENERAL:

Control financiar preventiv propriu

..........................................................

Control financiar preventiv delegat

..........................................................

Avizat

Director Direcţia plăţi proiecte,

..........................................................

Şef Serviciu autorizare plăţi şi recuperare datorii,

..........................................................

Director general A.P.D.R.P.,

..........................................................

(semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 3 [Anexa nr. 1f) la normele metodologice]

MINISTERUL AGRICULTURII  ŞI DEZVOLTĂRII RURALE

Direcţia generală buget-finanţe şi fonduri europene

Nr... .........../...............

Solicitare de fonduri pentru cofinanţarea/prefinanţarea proiectelor din F.E.A.D.R.

In vederea efectuării plăţilor către beneficiarii F.E.A.D.R. din fonduri publice nerambursabile, în conformitate cu sumele autorizate la plată şi cu contractele de finanţare încheiate între beneficiari şi Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit, vă rugăm să dispuneţi alimentarea cu credite bugetare reprezentând cofinanţarea/prefinanţarea proiectelor F.E.A.D.R. în sumă totală de.....................lei.

Axa/Măsura

Prefinanţare

buget de stat

(lei)

Cofinanţare

buget de stat

(lei)

Suma totală (lei)

1

2

3

4

111 - Formare profesională şi acţiuni de informare

112 - Instalarea tinerilor agricultori

113 - Pensionarea timpurie

114 - Utilizarea serviciilor de consiliere

115 - Crearea de servicii de consultanţă

121 - Modernizarea exploataţiilor agricole

122 - Imbunătăţirea valorii economice a pădurii

123 - Creşterea valorii adăugate a produselor agricole şi forestiere

124 - Noi produse, procese şi tehnologii

125 - Infrastructuri legate de dezvoltarea şi adaptarea sectoarelor agricol şi forestier

126 - Revigorarea potenţialului producţiei agricole distruse de dezastre naturale şi introducerea acţiunilor adecvate de prevenire

131 -Ajutorarea fermierilor să adopte standardele cerute prin legislaţia comunitară

132 - Sprijinirea fermierilor care participă la schemele de calitate a alimentelor

133 -Activităţi de promovare şi informare

141 - Sprijin pentru susţinerea fermelor de semisubzistenţă

142 - Grupurile de producători

Total axa 1 - Imbunătăţirea competitivităţii sectorului agricol şi silvic

211 - Plăţi compensatorii acordate fermierilor din zonele cu handicap natural din zona montană

1

2

3

4

212 - Plăţi acordate fermierilor aflaţi în zone cu handicap, altele decât zonele montane

213 -Plăţi Natura 2000

214 - Plăţi de agromediu

215 - Plăţi pentru bunăstarea animalelor

216 - Investiţii neproductive

221 - Prima împădurire a terenurilor agricole

222 - Prima înfiinţare de sisteme agroforestiere pe terenuri agricole

223 - Prima împădurire a terenurilor nonagricole

224 - Plăţi Natura 2000 Păduri

225 - Plăţi pentru protejarea mediului forestier

226 - Refacerea potenţialului forestier şi introducerea acţiunilor preventive

227 - Investiţii neproductive forestiere

Total axa 2 -Imbunătăţirea mediului şi peisajului

311 - Diversificarea activităţilor nonagricole

312 - Crearea şi dezvoltarea microîntreprinderilor

313 -Incurajarea activităţilor turistice

321 - Servicii de bază pentru economie

322 - Renovarea şi dezvoltarea satelor

323 - Conservarea şi îmbunătăţirea moştenirii rurale

331 - Instruire/formare şi informare

341 - Măsura de dobândire de abilităţi şi animare

Total axa 3 - Calitatea vieţii în spaţiul rural şi diversificarea economiei rurale

411 -Competitivitate

412 - Mediul înconjurător/managementul terenurilor

413 - Calitatea vieţii/diversificare

421- Cooperare

431 - Costuri curente, dobândirea de cunoştinţe, animare

Total axa 4 - Leader

Măsura 511 -Asistenţă tehnică P.N.D.R. 2007-2013

Măsura 611 - Plăţi complementare directe

TOTAL GENERAL:

Intocmit

Direcţia buget-finanţe

Director,

..........................................................

Direcţia financiar-contabilitate

Director,

..........................................................

Direcţia generală buget-finanţe şi fonduri europene

Director general,

..........................................................

(semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 4 [Anexa nr. 1i) la normele metodologice]

AGENŢIA DE PLAŢI  ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURA

Bucureşti, bd. Carol I nr. 17, sectorul 3

Cod fiscal......................

Nr...../data..............

DECLARAŢIE

privind cererile de plăţi compensatorii în luna................

Subsemnatul  ............................................................., director general  al A.P.I.A., în calitate de  responsabil  cu implementarea măsurilor aferente plăţilor compensatorii pentru fermierii din zonele defavorizate, Natura 2000, şi plăţilor compensatorii pentru agromediu.în conformitate cu prevederile Acordului-cadru de delegare nr............din................................... pentru implementarea tehnică a măsurilor privind plăţile compensatorii cuprinse în axa II din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2007 - 2013 (P.N.D.R. 2007-2013),

declar prin prezenta următoarele:

1.  Măsurile delegate care se derulează în conformitate cu obiectivele stipulate în P.N.D.R. 2007-2013 şi documentele- suportsuntşi vor fi implementate în conformitate cu articolele din Acordul-cadru de delegare nr..................din................................, cu modificările şi completările ulterioare.

2. Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură a verificat că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute în regulamentele CE şi fişele tehnice ale măsurilor prevăzute în P.N.D.R. 2007 - 2013 şi în Acordul-cadru de delegare nr....................din......................., iar rezultatele sunt prezentate A.P.D.R.P. potrivit anexelor la prezenta declaraţie:

- Raportul cererilor autorizate la plată de A.P.I.A. pentru măsura delegată...................................., în luna......................;

- Raportul privind contestaţiile depuse de beneficiari;

- Raportul privind plăţile efectuate de A.P.I.A. pentru măsurile delegate, însoţit de copia extrasului de cont vizat de instituţia financiar-bancară, din care să reiasă efectuarea plăţilor către beneficiarii menţionaţi în raport.

3. Sumele autorizate pentru plata beneficiarilor măsurilor delegate în luna..........................................sunt în valoare totală de......................lei, respectiv.................euro, din care:

- pentru M 211 ................lei, respectiv............euro;

- pentru M 212.................lei, respectiv............euro;

- pentru M 213.................lei, respectiv............euro;

- pentru M 214.................lei, respectiv............euro,

după cum sunt prezentate în „Raportul cererilor privind plăţile autorizate la plată de A.P.I.A. pentru măsurile delegate."

4.  Plăţile efectuate către beneficiarii măsurilor delegate în luna..............................................................sunt în valoare totală de......................lei, respectiv.................euro, din care:

- pentru M 211 ..............lei, respectiv..............euro;

- pentru M 212.................lei, respectiv............euro;

- pentru M 213.................lei respectiv.............euro;

- pentru M 214.................lei, respectiv............euro,

după cum sunt prezentate în Raportul privind plăţile efectuate de A.P.I.A. pentru măsurile delegate.

5.  Plăţile efectuate sunt corecte şi au început de la data implementării măsurilor din P.N.D.R. 2007-2013 privind plăţile compensatorii pentru fermierii din zonele defavorizate, Natura 2000, şi plăţile compensatorii pentru măsurile de agromediu, menţionate în Acordul-cadru de delegare nr.....din...........

6.  Plăţile către beneficiarii finali s-au făcut fără vreo sarcină specifică, deduceri sau reţineri de orice sumă ce ar putea reduce valoarea ajutorului financiar pe care sunt îndreptăţiţi să îl primească, cu excepţia sancţiunilor, a reducerilor sau excluderilor de la plată aplicate în caz de nerespectare a cerinţelor incluse în fişele măsurilor (P.N.D.R. 2007-2013) şi angajamentelor înscrise în cererea de plată.

7. Sprijinul financiar oferit de România va rămâne în limitele stabilite prin P.N.D.R. 2007-2013.

8.  Documentele care stau la baza prezentei declaraţii sunt şi vor rămâne disponibile în conformitate cu Acordul-cadru de delegare nr........................... din...................................., cu modificările şi completările ulterioare.

9. Informaţiile privind măsurile de sprijin financiar comunitar au fost puse la dispoziţia publicului şi a actualilor şi potenţialilor beneficiari.

A.P.D.R.P va efectua decontarea plăţilor în lei în contul A.P.I.A., după cum urmează:

Beneficiar

AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Banca

…………………..

Nr. cont

RO.......................

Datele financiare au fost puse la dispoziţie de subsemnatul, ............................................................................., drept care semnez: (data şi semnătura directorului economic-Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură) ..................................................................................................................................

Director general,

...............................................

(numele şi prenumele, data, semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 5 [Anexa nr. 1i1) la normele metodologice]

AGENŢIA DE PLAŢI  ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURA

Bucureşti, bd. Carol I nr. 17, sectorul 3

Cod fiscal......................

Nr....../data..............

DECLARAŢIE

privind cererile de plăţi compensatorii în luna................

Subsemnatul............................................, director general al A.P.I.A., în calitate de responsabil cu implementarea măsurilor aferente plăţilor compensatorii pentru fermierii din zonele defavorizate, Natura 2000, şi plăţilor compensatorii pentru agromediu, în conformitate cu prevederile Acordului-cadru de delegare nr.....din...........pentru implementarea tehnică a măsurilor privind plăţile compensatorii cuprinse în axa II din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2007-2013 (P.N.D.R. 2007-2013), declar prin prezenta următoarele:

1. Măsurile delegate care se derulează în conformitate cu obiectivele stipulate în P.N.D.R. 2007-2013 şi cu documentele- suportsuntşi vorfi implementate în conformitate cu articolele din Acordul-cadru de delegare nr.......................din............................., cu modificările şi completările ulterioare.

2. Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură a verificat că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute în regulamentele CE şi în fişele tehnice ale măsurilor prevăzute în P.N.D.R. 2007-2013 şi în Acordul-cadru de delegare nr.................din......................., iar rezultatele sunt prezentate A.PD.R.P. potrivit anexelor la prezenta declaraţie:

• Raportul cererilor autorizate la plată de A.P.I.A. pentru măsura delegată....................................,în luna............................;

• Raportul privind contestaţiile depuse de beneficiari.

3.  Sumele autorizate pentru plata beneficiarilor măsurilor delegate în luna ....................... sunt în valoare totală de......................lei, respectiv.................euro, din care:

- pentru M 211.................lei, respectiv............euro;

- pentru M 212.................lei, respectiv............euro;

- pentru M 213.................lei respectiv............euro;

- pentru M 214.................lei, respectiv............euro,

după cum sunt prezentate în „Raportul cererilor autorizate la plată de A.P.I.A. pentru măsurile delegate".

4. Sprijinul financiar oferit de România va rămâne în limitele stabilite prin P.N.D.R. 2007-2013.

5.  Documentele care stau la baza acestei declaraţii sunt şi vor rămâne disponibile în conformitate cu Acordul-cadru de delegare nr.....din............, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Informaţiile privind măsurile de sprijin financiar comunitar au fost puse la dispoziţia publicului şi a actualilor şi potenţialilor beneficiari.

A.P.D.R.P va efectua decontarea plăţilor în lei în contul A.P.I.A., după cum urmează:

Beneficiar

AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Banca

……………….

Nr. cont

RO.......................

Datele financiare au fost puse la dispoziţie de subsemnatul ........................................................................................................., drept care semnez: (data şi semnătura directorului direcţiei de specialitate care a efectuat autorizarea plăţii -Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură) ........................................................................................................................................................................ ...

Director general,

...............................................

(numele şi prenumele, data, semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 6 [Anexa nr. 1i2) la normele metodologice]

AGENŢIA DE PLĂŢI  ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Bucureşti, bd. Carol I nr. 17, sectorul 3

Cod fiscal......................

Nr...../data..............

DECLARAŢIE

privind cererile de plăţi compensatorii în luna................

Subsemnatul ...................................................................., director general al A.P.I.A., în calitate de responsabil cu implementarea măsurii aferente plăţilor compensatorii pentru utilizarea durabilă a terenurilor forestiere, în conformitate cu prevederile Acordului-cadru de delegare nr.........................din ...............................pentru implementarea tehnică a măsurilor cuprinse în axa II din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2007-2013 (P.N.D.R. 2007-2013) privind utilizarea durabilă a terenurilor forestiere, declar prin prezenta următoarele:

1. Măsurile delegate care se derulează în conformitate cu obiectivele stipulate în P.N.D.R. 2007-2013 şi cu documentele- suport sunt şi vor fi implementate în conformitate cu articolele din Acordul-cadru de delegare nr......................... din ..........................., cu modificările şi completările ulterioare.

2. Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură şi Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale - Direcţia generală management fond forestier, funciar şi cinegetic au verificat că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute în regulamentele CE şi în fişele tehnice ale măsurilor prevăzute în P.N.D.R. 2007-2013 şi Acordul-cadru de delegare nr..........................din..............................., iar rezultatele sunt prezentate A.P.D.R.P., potrivit anexelor la prezenta declaraţie:

- Raportul cererilor autorizate la plată de A.P.I.A. pentru măsura delegată..............................., în luna.............................;

- Raportul privind contestaţiile depuse de beneficiari;

- Raportul privind plăţile efectuate de A.P.I.A. pentru măsurile delegate, însoţit de copia extrasului de cont vizat de instituţia financiar-bancară, din care să reiasă efectuarea plăţilor către beneficiarii menţionaţi în raport.

3. Sumele autorizate pentru plata beneficiarilor măsurilor delegate în luna........................................sunt în valoare totală de....................................lei, respectiv.................euro, din care:

- pentru M 221 .................lei, respectiv............euro;

- pentru M 223.................lei, respectiv............euro;

- pentru M 224.................lei, respectiv............euro,

după cum sunt prezentate în Raportul cererilor privind plăţile autorizate la plată de A.P.I.A. pentru măsurile delegate.

4. Plăţile efectuate către beneficiarii măsurilor delegate în luna...................................sunt în valoare totală de...................... lei, respectiv.................euro, din care:

- pentru M 221 .................lei, respectiv.............euro;

- pentru M 223...................lei, respectiv............euro;

- pentru M 224..................lei, respectiv............euro,

după cum sunt prezentate în Raportul privind plăţile efectuate de A.P.I.A. pentru măsurile delegate.

5.  Plăţile efectuate sunt corecte şi au început de la data implementării măsurilor din P.N.D.R. 2007-2013 privind plăţile compensatorii pentru utilizarea durabilă a terenurilor forestiere, menţionate în Acordul-cadru de delegare nr.....din..........

6.  Plăţile către beneficiarii finali s-au făcut fără vreo sarcină specifică, deduceri sau reţineri de orice sumă ce ar putea reduce valoarea ajutorului financiar pe care sunt îndreptăţiţi să îl primească, cu excepţia sancţiunilor, a reducerilor sau excluderilor de la plată aplicate în caz de nerespectare a cerinţelor incluse în fişele măsurilor (P.N.D.R. 2007-2013) şi angajamentelor înscrise în cererea de plată.

7. Sprijinul financiar oferit de România va rămâne în limitele stabilite prin P.N.D.R. 2007-2013.

8.  Documentele care stau la baza acestei declaraţii sunt şi vor rămâne disponibile în conformitate cu Acordul-cadru de delegare nr.....din............, cu modificările şi completările ulterioare.

9. Informaţiile privind măsura de sprijin financiar comunitar au fost puse la dispoziţia publicului şi a actualilor şi potenţialilor beneficiari.

A.P.D.R.P va efectua decontarea plăţilor în lei în contul A.P.I.A., după cum urmează:

Beneficiar

AGENŢIA DE PLĂŢI  ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Banca

………………..

Nr. cont

RO.......................

Datele financiare au fost puse la dispoziţie de subsemnatul ..................................................................................................., drept care semnez:(data şi semnătura directorului economic - Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură) ........................................................................................................................................................................ ...

Director general,

...................................................

(numele şi prenumele, data, semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 7 [Anexa nr. 1i3) la normele metodologice]

AGENŢIA DE PLĂŢI  ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Bucureşti, bd. Carol I nr. 17, sectorul 3

Cod fiscal ......................

Nr...../data..............

DECLARAŢIE

privind cererile de plăţi compensatorii în luna................

Subsemnatul............................................................, director general al A.P.I.A., în calitate de responsabil cu implementarea măsurii aferente plăţilor compensatorii pentru utilizarea durabilă a terenurilor forestiere, în conformitate cu prevederile Acordului- cadru de delegare nr............................din....................................pentru implementarea tehnică a măsurilor cuprinse în axa II din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2007-2013 (P.N.D.R. 2007-2013) privind utilizarea durabilă a terenurilor forestiere, declar prin prezenta următoarele:

1. Măsurile delegate care se derulează în conformitate cu obiectivele stipulate în P.N.D.R. 2007-2013 şi documentele- suportsuntşi vor fi implementate în conformitate cu articolele din Acordul-cadru de delegare nr.......................din..........................., cu modificările şi completările ulterioare.

2. Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură şi Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale - Direcţia generală management fond forestier, funciar şi cinegetic au verificat că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute în regulamentele CE şi în fişele tehnice ale măsurilor prevăzute în P.N.D.R. 2007-2013 şi Acordul-cadru de delegare nr.........din ..........., iar rezultatele sunt prezentate A.RD.R.R, potrivit anexelor la prezenta declaraţie:

- Raportul cererilor autorizate la plată de APIA pentru măsura delegată......, în luna...........;

- Raportul privind contestaţiile depuse de beneficiari.

3.  Sumele autorizate pentru plata beneficiarilor măsurilor delegate în luna .......................sunt în valoare totală de ......................lei, respectiv.................euro, din care:

- pentru M 221 ............lei, respectiv............euro

- pentru M 223............lei, respectiv............euro

- pentru M 224............lei, respectiv............euro

după cum sunt prezentate în Raportul cererilor autorizate la plată de A.P.I.A. pentru măsurile delegate.

4. Sprijinul financiar oferit de România va rămâne în limitele stabilite prin P.N.D.R. 2007-2013.

5.  Documentele care stau la baza prezentei declaraţii sunt şi vor rămâne disponibile în conformitate cu Acordul-cadru de delegare nr.....din............, cu modificările şi completările ulterioare.

6. Informaţiile privind măsura de sprijin financiar comunitar au fost puse la dispoziţia publicului şi a actualilor şi potenţialilor beneficiari.

A.PD.R.P va efectua decontarea plăţilor în lei în contul A.P.I.A., după cum urmează:

Beneficiar

AGENŢIA DE PLĂŢI  ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Banca

……………………

Nr. cont

RO.......................

Datele financiare au fost puse la dispoziţie de subsemnatul ..............................................................................., drept care semnez:(data şi semnătura directorului direcţiei de specialitate care a efectuat autorizarea plăţii -Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură) ........................................................................................................................................................................ ..........

Director general,

...................................................

(numele şi prenumele, data, semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 8 [Anexa nr. 1i4) la normele metodologice]

AGENŢIA DE PLĂŢI  ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Bucureşti, bd. Carol I nr. 17, sectorul 3

Cod fiscal......................

Nr........./data.............

DECLARAŢIE

privind cererile de plăţi naţionale directe complementare pentru culturile amplasate pe teren arabil în luna................

Subsemnatul  .............................................................., director general al A.P.I.A., în calitate de responsabil cu implementarea măsurilor aferente plăţilor naţionale directe complementare pentru culturile amplasate pe teren arabil, în conformitate cu Protocolul de colaborare nr..........................din..................................pentru implementarea schemelor de plăţi naţionale directe complementare pentru culturile amplasate pe teren arabil şi cu legislaţia comunitară şi naţională în vigoare, declar prin prezenta următoarele:

1. Implementarea se derulează în conformitate cu obiectivele stipulate în regulamentele naţionale şi comunitare în vigoare şi în documentele-suport.

2.  Plăţile efectuate către beneficiarii plăţilor naţionale directe complementare pentru culturile amplasate pe teren arabil în luna..............................sunt de.....................lei, respectiv.................euro, din care:

- 80% contribuţie comunitară, adică:.....................lei, respectiv..........................euro; şi

- 20% contribuţie naţională, adică:........................lei, respectiv..........................euro, după cum sunt prezentate în anexa II la protocolul de colaborare, „Lista cererilor de plăţi naţionale directe complementare pentru culturile amplasate pe teren arabil în luna.............".

3.  Plăţile efectuate sunt corecte şi au început de la data implementării schemelor privind plăţile naţionale directe complementare pentru culturile amplasate pe teren arabil, respectiv de la data de.......................

4. Sprijinul financiar oferit pentru beneficiarii plăţilor naţionale directe complementare pentru culturile amplasate pe teren arabil este în limitele stabilite prin legislaţia naţională şi comunitară în vigoare.

5.  Documentele care stau la baza prezentei declaraţii sunt şi vor rămâne disponibile în conformitate cu protocolul de colaborare.

6. Informaţiile privind măsurile de sprijin financiar comunitar au fost puse la dispoziţia publicului şi a actualilor şi potenţialilor beneficiari.

A.P.D.R.P. va efectua decontarea plăţilor din F.E.A.D.R., în lei, în contul A.P.I.A., după cum urmează:

Beneficiar

AGENŢIA DE PLĂŢI  ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Banca

……………………….

Nr. cont

RO.......................

Declaraţia privind cererile de plăţi naţionale directe complementare conţine..........pagini numerotate.

Datele financiare au fost puse la dispoziţie de subsemnatul ..................................................................................., drept care semnez:(data şi semnătura directorului economic - Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură) ........................................................................................................................................................................ ............

Director general,

......................................................

(numele şi prenumele, data, semnătura şi ştampila)


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1449/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1449 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu