Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.1061 din 11.12.2013

privind stabilirea unor măsuri pentru asigurarea aplicării Regulamentului (UE) nr. 1.177/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 noiembrie 2010 privind drepturile pasagerilor care călătoresc pe mare şi pe căi navigabile interioare şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2.006/2004
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 825 din 23 decembrie 2013



SmartCity1

În scopul asigurării aplicării în România a prevederilor Regulamentului (UE) nr. 1.177/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 noiembrie 2010 privind drepturile pasagerilor care călătoresc pe mare şi pe căi navigabile interioare şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2.006/2004,în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Prin prezenta hotărâre se stabilesc unele măsuri pentru asigurarea aplicării Regulamentului (UE) nr. 1.177/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 noiembrie 2010 privind drepturile pasagerilor care călătoresc pe mare şi pe căi navigabile interioare şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2.006/2004, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene seria L nr. 334 din 17 decembrie 2010, denumit în continuare Regulament, precum şi faptele ce constituie contravenţii şi sancţiunile contravenţionale aferente. Articolul 2(1) În aplicarea art. 25 din Regulament, se desemnează:a)Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor ca „organism naţional responsabil“ pentru asigurarea aplicării prevederilor Regulamentului în ceea ce priveşte respectarea drepturilor pasagerilor; b)Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice prin Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială ca „organism naţional responsabil“ pentru asigurarea aplicării prevederilor Regulamentului în ceea ce priveşte respectarea drepturilor acordate persoanelor cu dizabilităţi şi ale persoanelor cu mobilitate redusă. (2) Organismele naţionale responsabile desemnate potrivit alin. (1) îşi stabilesc măsurile şi mecanismele necesare pentru a asigura respectarea Regulamentului prin instrucţiuni sau proceduri proprii aprobate prin ordin al preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, respectiv al ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice.(3) Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor informează Comisia Europeană asupra desemnării organismelor naţionale responsabile prevăzute la alin. (1).(4) Până la data de 1 iunie 2015 şi, ulterior, din 2 în 2 ani, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor va publica pe site-ul propriu raportul referitor la activitatea desfăşurată conform art. 26 din Regulament.(5) Ministerul Transporturilor şi Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice vor sprijini şi asista Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor în exercitarea atribuţiilor ce îi revin potrivit alin. (1), (2) şi (4). Articolul 3Următoarele fapte constituie contravenţii: a)oferirea de tarife sau condiţii contractuale discriminatorii, potrivit art. 4 (Biletele şi condiţiile contractuale nediscriminatorii) alin. (2) din Regulament; b)nerespectarea de către operatorii de transport, agenţii de voiaj sau operatorii de turism a obligaţiilor prevăzute la art. 7 (Dreptul la transport), art. 8 (Derogări şi condiţii speciale) alin. (2), (4) şi (5) şi art. 9 (Accesibilitate şi informare) alin. (4) din Regulament; c)refuzul operatorilor de transport, agenţilor de voiaj sau operatorilor de turism de a efectua redirecţionarea sau rambursarea costului biletului conform art. 8 (Derogări şi condiţii speciale) alin. (3) din Regulament; d)nerespectarea de către operatorii de transport sau operatorii terminalelor, după caz, a condiţiilor de acces nediscriminatorii la bordul navei al persoanelor cu dizabilităţi, al persoanelor cu mobilitate redusă şi al însoţitorilor, precum şi a cerinţelor de informare prevăzute la art. 9 (Accesibilitate şi informare) alin. (1) şi (2) din Regulament; e)nerespectarea prevederilor art. 10 (Dreptul la asistenţă în porturi şi la bordul navelor), art. 11 (Condiţiile în care se asigură asistenţa) alin. (3), (4) şi (5), precum şi art. 12 (Primirea notificărilor şi desemnarea punctelor de întâlnire) din Regulament privind asistenţa şi, respectiv, desemnarea unui punct de lucru şi informare; f)nestabilirea şi lipsa informării privind standardele de calitate pentru asistenţa persoanelor cu mobilitate redusă conform art. 13 (Standarde de calitate pentru asistenţă) alin. (1) şi (3) din Regulament; g)lipsa procedurilor de formare privind dizabilităţile pentru personalul terminalelor potrivit art. 14 (Formare şi instrucţiuni) din Regulament; h)refuzul operatorilor de transport de a acorda asistenţă sau de a efectua redirecţionarea ori rambursarea costului biletului sau de a oferi despăgubiri potrivit prevederilor art. 17 (Asistenţa în cazul anulării sau întârzierii plecărilor), respectiv art. 18 (Redirecţionare şi rambursare în cazul anulării sau întârzierii plecării) şi art. 19 (Despăgubiri pentru preţul biletului în cazul unei întârzieri la sosire) alin. (5) din Regulament; i)refuzul operatorilor de transport sau operatorilor de terminale de acordare de asistenţă şi despăgubiri unui pasager îndreptăţit să beneficieze de respectivele drepturi, conform prevederilor art. 15 (Despăgubirile pentru echipamentul de mobilitate sau alte echipamente specifice) din Regulament; j)neefectuarea informării pasagerilor de către operatorii de transport şi operatorii terminalelor în cazul anulării sau întârzierii plecărilor, conform prevederilor art. 16 (Informaţii în cazul anulării sau întârzierii plecărilor) din Regulament, precum şi asupra drepturilor privitoare la informaţiile despre călătorie, conform prevederilor art. 22 (Dreptul la informaţii despre călătorie) din Regulament; k)neefectuarea informării pasagerilor asupra drepturilor acestora de către operatorii de transport, operatorii terminalelor, conform prevederilor art. 23 (Informaţii privind drepturile pasagerilor) din Regulament; l)nerespectarea prevederilor art. 24 (Plângeri) alin. (1) din Regulament privind stabilirea unui mecanism accesibil pentru soluţionarea plângerilor legate de drepturile şi obligaţiile reglementate de Regulament. Articolul 4(1) Contravenţiile prevăzute la art. 3 se sancţionează după cum urmează:a)contravenţiile prevăzute la lit. a)-g), cu amendă de la 2.000 lei la 6.000 lei; b)contravenţiile prevăzute la lit. h), cu amendă de la 1.500 lei la 4.500 lei; c)contravenţiile prevăzute la lit. i)-), cu amendă de la 1.000 lei la 4.000 lei. (2) Sancţiunile prevăzute la alin. (1) se aplică, după caz, agentului de voiaj, operatorului de turism, operatorului de transport, operatorului terminalului, individual, pentru fiecare pasager sau însoţitor pentru care se constată nerespectarea obligaţiilor ce îi revin potrivit Regulamentului.(3) Constatarea contravenţiilor prevăzute la art. 3, precum şi aplicarea sancţiunilor se fac, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare, de către reprezentanţii împuterniciţi ai Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi cei ai Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială.(4) Contravenţiilor prevăzute la art. 3 le sunt aplicabile dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 5Prezenta hotărâre intră în vigoare la 10 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Ministrul transporturilor, Ramona-Nicole Mănescu Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Mariana Câmpeanu Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Bogdan Cristian Nica Ministrul economiei, Andrei Dominic Gerea Ministrul delegat pentru întreprinderi mici şi mijlocii, mediul de afaceri şi turism, Maria Grapini Ministrul afacerilor externe, Titus Corlăţean


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1061/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1061 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1061/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu