DECIZIE Nr. 947 din 18 decembrie 2001
privind aprobarea Standardului de performanta pentru furnizarea gazelor
naturale pe piata angro
ACT EMIS DE: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL
GAZELOR NATURALE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 7 din 9 ianuarie 2002
Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor
Naturale,
in temeiul prevederilor art. 6 lit. f) din Ordonanta Guvernului nr. 41/2000
privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de
Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale (ANRGN),
emite prezenta decizie.
Art. 1
Se aproba Standardul de performanta pentru furnizarea gazelor naturale pe
piata angro, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta decizie.
Art. 2
Departamentul licentieri, autorizari, reglementari tehnice, Departamentul
preturi, tarife, reglementari comerciale si protectia consumatorilor si
Serviciul legislatie, contencios vor aduce la indeplinire prevederile prezentei
decizii.
Art. 3
Prezenta decizie va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea
I.
Presedintele Autoritatii Nationale
de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale,
Gheorghe Radu
ANEXA 1
STANDARD DE PERFORMANTA
pentru furnizarea gazelor naturale pe piata angro
CAP. 1
Dispozitii generale
SECTIUNEA 1
Scop
Art. 1
Prezentul standard de performanta reglementeaza indicatorii de performanta
pentru realizarea activitatii de furnizare a gazelor naturale pe piata angro,
de catre titulari ai licentei de furnizare a gazelor naturale in relatie cu
alti furnizori de gaze naturale sau cu consumatori eligibili.
Art. 2
Prezentul standard de performanta a fost emis in conformitate cu
prevederile art. 6 lit. f) din Ordonanta Guvernului nr. 41/2000 privind
infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare
in Domeniul Gazelor Naturale (ANRGN).
SECTIUNEA a 2-a
Domeniul de aplicare
Art. 3
Prin standardul de performanta prevazut la art. 1 se stabilesc indicatori
si niveluri de performanta privind:
a) contractarea gazelor naturale;
b) masurarea, facturarea si incasarea contravalorii gazelor naturale
furnizate;
c) indeplinirea prevederilor din contracte, referitoare la parametrii
tehnologici si calitatea gazelor naturale furnizate;
d) asigurarea continuitatii in furnizare, in conformitate cu prevederile
contractuale:
e) asigurarea unei relatii transparente intre furnizori si/sau consumatori
eligibili, care sa conduca la rezolvarea eficienta si obiectiva a problemelor
in divergenta, cu respectarea drepturilor si a obligatiilor fiecarei parti;
f) solutionarea reclamatiilor referitoare la activitatea de furnizare;
g) prestarea de servicii conexe furnizarii: informare, consultanta si
altele asemenea.
Art. 4
Standardul de performanta se aplica in relatiile contractuale dintre titularii
licentei de furnizare a gazelor naturale sau dintre acestia si consumatorii
eligibili, conform reglementarilor in vigoare.
Art. 5
Pentru respectarea standardului de performanta furnizorul este obligat sa
asigure:
a) evidenta solicitarilor privind contractarea gazelor naturale;
b) evidenta portofoliului de contracte si a clientilor, furnizori si/sau
consumatori eligibili;
c) gestionarea cantitatilor de gaze naturale conform portofoliului de
contracte;
d) inregistrarea activitatilor privind facturarea/decontarea;
e) inregistrarea activitatilor de evidenta, verificare si etalonare a
contoarelor/sistemelor si echipamentelor de masurare;
f) evidenta efectuarii verificarilor la instalatiile de utilizare ale
consumatorilor eligibili, conform normativelor de exploatare in vigoare;
g) inregistrarea, investigarea si solutionarea reclamatiilor si sesizarilor
clientilor.
Art. 6
Prevederile standardului de performanta nu se aplica in urmatoarele cazuri:
a) forta majora;
b) defecte create de terti;
c) interzicerea accesului furnizorului la punctul de predare-preluare
comerciala a gazelor naturale.
SECTIUNEA a 3-a
Terminologie
Art. 7
Termenii utilizati in prezentul standard de performanta si lista cuprinzand
abrevierile sunt prevazute in anexele nr. 1 si 2.
CAP. 2
Indicatori de performanta pentru activitatea de furnizare a gazelor
naturale pe piata angro
SECTIUNEA 1
Contractarea gazelor naturale
Art. 8
(1) Contractarea gazelor naturale necesita urmatoarele:
a) detinerea acordului precontractual privind accesul la sistemul de
transport/distributie, emis de catre operatorul licentiat, in situatia
comercializarii gazelor naturale catre consumatori eligibili;
b) incheierea contractelor de achizitie si/sau de vanzare-cumparare a
gazelor naturale cu clientii.
(2) Termenul de incheiere a contractelor prevazute la alin. (1) lit. b)
este de 30 de zile calendaristice de la inregistrarea solicitarii.
Art. 9
Pentru indeplinirea activitatii de contractare a gazelor naturale
furnizorul are urmatoarele obligatii:
a) sa raspunda oricarei solicitari privind incheierea contractelor
precizate la art. 8 alin. (1) lit. b) in termen de 15 zile calendaristice de la
inregistrarea acesteia, in ordinea inregistrarii solicitarilor;
b) sa nu refuze incheierea contractelor precizate la art. 8 alin. (1) lit.
b) pe criterii discriminatorii legate de natura si/sau originea capitalului
si/sau destinatia gazelor naturale.
Art. 10
Indicatorii anuali de performanta la contractare sunt:
a) numarul de solicitari inregistrate;
b) numarul de contracte incheiate cu respectarea termenului prevazut la
art. 8 alin. (2).
SECTIUNEA a 2-a
Masurarea si gestionarea cantitatilor de gaze naturale
Art. 11
(1) Furnizorul este obligat sa asigure masurarea cantitatilor de gaze
naturale furnizate, prin intermediul contoarelor/sistemelor si al
echipamentelor de masurare care indeplinesc conditiile prevazute de legislatia
in vigoare.
(2) Furnizorul are obligatia sa raspunda la reclamatiile si/sau la
solicitarile scrise ale consumatorului eligibil privitoare la: inlocuirea
contoarelor/sistemelor si a echipamentelor de masurare, schimbarea
amplasamentului acestora, remedierea lor si altele asemenea, in termen de 15
zile calendaristice de la data inregistrarii reclamatiei si/sau a solicitarii.
Raspunsul va cuprinde solutia propusa, costurile si termenul de realizare.
Art. 12
(1) Reclamatiile scrise privind functionarea deficitara a
contoarelor/sistemelor si a echipamentelor de masurare vor fi solutionate de
catre furnizor, in termen de 15 zile calendaristice, prin:
a) prezentarea unei explicatii care sa contina si eventualele solutii de
remediere atunci cand evenimentul semnalat de consumatorul eligibil are cauze
cunoscute;
b) inspectarea punctelor de predare-preluare comerciala si
verificarea/remedierea celor semnalate/constatate.
(2) In situatia in care se solicita verificarea contoarelor/sistemelor si a
echipamentelor de masurare de catre BRML, furnizorul este obligat sa
instiinteze consumatorul eligibil de gaze naturale cu privire la rezultatul
verificarii in termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii
reclamatiei.
Art. 13
In cazul in care se constata defecte ale contoarelor/sistemelor si ale
echipamentelor de masurare, se aplica prevederile contractuale privind
recalcularea cantitatilor de gaze naturale furnizate, stabilite de comun acord
de parti.
Art. 14
Indicatorii anuali de performanta pentru masurarea si gestionarea
cantitatilor de gaze naturale sunt:
a) numarul anual de reclamatii privind functionarea deficitara a
contoarelor/sistemelor si a echipamentelor de masurare;
b) numarul de reclamatii prevazute la art. 12 alin. (1), care au fost
rezolvate in mai putin de 15 zile lucratoare.
SECTIUNEA a 3-a
Facturarea gazelor naturale furnizate
Art. 15
(1) Furnizorul este obligat ca la incheierea contractelor sa ofere
clientului modalitati alternative pentru incasarea contravalorii gazelor
naturale furnizate, de exemplu: facturare lunara sau in transe, la termenele
stabilite de comun acord; modalitatea definitiva va fi stabilita de comun acord
prin contract.
(2) Nivelul si termenele de percepere a majorarilor de intarziere se
stabilesc de parti la incheierea contractelor.
(3) Informatiile referitoare la evidenta majorarilor de intarziere se pun
la dispozitie clientului in termen de 10 zile calendaristice de la data
solicitarii.
Art. 16
In cazul unor reclamatii privind factura emisa furnizorul va efectua, in
termen de 10 zile calendaristice de la data depunerii reclamatiei, verificarea
corectitudinii facturii emise, va asigura corectarea inexactitatilor la
urmatoarea facturare si va informa clientul despre constatarile rezultate in
urma verificarii, precum si despre modul de rezolvare a reclamatiei.
Art. 17
Indicatorii anuali de performanta la facturarea gazelor naturale furnizate
sunt:
a) numarul de reclamatii privind facturarea;
b) numarul de reclamatii prevazute la lit. a), ce s-au dovedit intemeiate;
c) numarul de reclamatii prevazute la lit. a), rezolvate in termenul
stabilit la art. 16.
SECTIUNEA a 4-a
Intreruperi accidentale in furnizarea gazelor naturale
Art. 18
(1) Furnizorul are obligatia sa ia masurile necesare pentru reluarea
furnizarii gazelor naturale, in cel mai scurt timp posibil, la clienti afectati
de intreruperile accidentale.
(2) In acest scop furnizorul va asigura preluarea reclamatiilor prin
compartimente specializate.
Art. 19
Fiecare reclamatie va fi inregistrata de furnizor, iar acesta va comunica
petentului numarul de inregistrare al acesteia. Orice reclamatie ulterioara va
avea drept referinta numarul de inregistrare initial.
Art. 20
Personalul imputernicit al furnizorului va aduce la cunostinta
reclamantului durata estimata a intreruperii furnizarii.
Art. 21
Indicatorii anuali de performanta in cazul intreruperilor accidentale in
furnizarea gazelor naturale sunt:
a) numarul de intreruperi;
b) numarul de clienti afectati de aceste intreruperi;
c) numarul de clienti la care furnizarea a fost reluata intr-un interval
mai mic de 4 ore;
d) numarul de clienti la care furnizarea a fost reluata intr-un interval
mai mic de 24 de ore;
e) valoarea estimata a pagubelor produse la clienti de aceste intreruperi;
f) valoarea despagubirilor platite datorita intreruperilor in furnizare.
SECTIUNEA a 5-a
Intreruperi programate in furnizarea gazelor naturale
Art. 22
(1) Furnizorul este obligat sa anunte clientul cu privire la intreruperea
furnizarii gazelor naturale datorata lucrarilor planificate de catre operatorul
de sistem.
(2) Intreruperile programate vor fi notificate clientilor cu maximum doua
zile calendaristice inainte de termenul planificat.
(3) Intreruperile programate, neanuntate clientilor, vor putea fi reclamate
de catre acestia, iar furnizorul va plati daunele cauzate, potrivit clauzelor
contractuale.
Art. 23
Indicatorii anuali de performanta in cazul intreruperilor programate sunt:
a) numarul de intreruperi programate;
b) numarul de clienti afectati de aceste intreruperi;
c) durata totala a acestor intreruperi;
d) numarul de intreruperi programate si neanuntate clientilor;
e) valoarea daunelor cauzate de intreruperile programate si neanuntate
clientilor.
SECTIUNEA a 6-a
Intreruperi neprogramate, convenite cu clientul, in furnizarea gazelor
naturale
Art. 24
Intreruperea furnizarii gazelor naturale prin automatizarea de sistem sau
in situatii limita se stabileste cu acordul prealabil al clientului.
SECTIUNEA a 7-a
Regimul de limitari si restrictii in SNT
Art. 25
(1) In situatiile in care este deficit de presiune si/sau de debit in SNT,
furnizorul va informa clientii despre transele de limitare a presiunii si/sau a
debitului, comunicate de operatorul SNT.
(2) Transele de limitare si, respectiv, durata de aplicare trebuie
comunicate clientului cu cel putin 24 de ore inainte de aplicare.
Art. 26
In situatiile de avarie sau pentru prevenirea unor avarii in SNT furnizorul
va comunica partenerului contractual, in regim de urgenta, masurile de reducere
a debitului/presiunii comunicate si/sau de sistare a furnizarii gazelor
naturale, impuse de operatorul SNT si SISGN, in conformitate cu RPFD-SNTGN,
precum si cu alte acte normative in vigoare.
SECTIUNEA a 8-a
Reducerea sau sistarea furnizarii pentru neplata gazelor naturale
Art. 27
(1) Furnizorul va dispune limitarea sau, dupa caz, sistarea furnizarii
gazelor naturale in situatia in care clientul nu isi achita obligatiile de
plata, conform contractului.
(2) Reluarea furnizarii se va face la termenul convenit de parti in
contract.
Art. 28
Indicatorii anuali de performanta pentru cazurile prevazute la art. 27 sunt
urmatorii:
a) numarul clientilor pentru care s-a dispus limitarea sau sistarea
furnizarii pentru neplata gazelor naturale consumate;
b) numarul clientilor la care s-a reluat furnizarea intr-un termen mai
scurt decat cel prevazut in contract.
SECTIUNEA a 9-a
Parametrii tehnologici si conditii de calitate a gazelor naturale furnizate
Art. 29
(1) Furnizorul are obligatia de a asigura respectarea parametrilor
tehnologici si a conditiilor de calitate a gazelor naturale stipulate in
contractele incheiate.
(2) Determinarea parametrilor tehnologici si a conditiilor de calitate a
gazelor naturale se va face in conformitate cu prevederile Acordului tehnic.
Art. 30
La reclamatia clientului privind neasigurarea parametrilor tehnologici si a
conditiilor de calitate a gazelor naturale furnizorul va verifica si va analiza
cauzele care au generat abaterile reclamate si va informa clientul cu privire
la rezultatele analizei efectuate si la masurile dispuse.
Art. 31
(1) Termenul pentru raspuns la reclamatiile privind nerespectarea
parametrilor tehnologici este de 24 de ore, iar pentru cele privind
nerespectarea conditiilor de calitate a gazelor naturale este de 7 zile
calendaristice de la data inregistrarii reclamatiei la furnizor.
(2) In cazul reclamatiilor care nu pot fi rezolvate amiabil partile
contractante pot apela la concilierea ANRGN; in caz contrar litigiul va fi
dedus spre solutionare instantelor judecatoresti competente sau va fi supus
arbitrajului.
Art. 32
Indicatorii anuali de performanta privind asigurarea parametrilor
tehnologici si respectarea conditiilor de calitate a gazelor naturale sunt
urmatorii:
a) numarul de reclamatii privind neasigurarea parametrilor tehnologici;
b) numarul de reclamatii privind nerespectarea conditiilor de calitate;
c) numarul de reclamatii la care s-a raspuns in termen;
d) numarul de reclamatii care nu au putut fi rezolvate.
SECTIUNEA a 10-a
Raspunsuri la solicitarile clientilor
Art. 33
(1) Furnizorii sunt obligati sa inregistreze, sa analizeze si sa raspunda
la toate solicitarile clientilor.
(2) Fiecare solicitare va primi un numar de inregistrare care va fi
comunicat clientului.
(3) Termenul pentru raspuns la solicitarile clientilor, altele decat cele
prevazute expres in prezentul standard de performanta, este de 30 de zile
calendaristice.
Art. 34
Indicatorii anuali de performanta, corespunzatori activitatii prevazute la
art. 33, sunt urmatorii:
a) numarul de solicitari, altele decat cele la care se refera expres
prezentul standard de performanta;
b) numarul de solicitari, prevazute la lit. a), la care s-a raspuns intr-un
termen mai mic de 30 de zile calendaristice.
CAP. 3
Supravegherea si inregistrarea indicatorilor de performanta
Art. 35
Informatiile privind datele generale despre clientii furnizorului si
indicatorii de performanta prevazuti in prezentul standard de performanta vor
fi transmise anual ANRGN, pana la data de 15 februarie a anului urmator,
conform modelului prevazut in anexa nr. 3 si, respectiv, in anexa nr. 4.
Art. 36
Furnizorul este obligat sa puna la dispozitie ANRGN documente suplimentare
fata de informatiile prevazute la art. 35, in termenul solicitat in scris de
ANRGN.
CAP. 4
Dispozitii finale
Art. 37
ANRGN va elabora si va da publicitatii in raportul anual nivelul de
realizare a indicatorilor de performanta de catre fiecare furnizor.
Art. 38
ANRGN va revizui anual prevederile prezentului standard de performanta
pentru furnizarea gazelor naturale pe piata angro.
Art. 39
Anexa nr. 1 "Definirea unor termeni", anexa nr. 2 "Lista
cuprinzand abrevierile", anexa nr. 3 "Date generale despre clientii
furnizorului in perioada ........." si anexa nr. 4 "Date privind
realizarea indicatorilor de performanta in furnizarea gazelor naturale pe piata
angro" fac parte integranta din prezentul standard de performanta.
ANEXA 1
la standardul de performanta
DEFINIREA UNOR TERMENI
a) acces la sistem - dreptul unui producator, furnizor si/sau consumator
eligibil de a utiliza sistemul de transport si/sau de distributie, achitand
tarifele si indeplinind obligatiile de utilizare a acestuia;
b) client - persoana fizica sau juridica cu care se tranzactioneaza
furnizarea gazelor naturale;
c) contor de masurare - aparat sau ansamblu de echipamente conectate intre
ele, destinate sa masoare volumele de gaze naturale consumate si care
indeplinesc cerintele impuse de legislatia metrologica in vigoare;
d) echipamente de masurare - ansamblul mijloacelor de masurare care
furnizeaza informatii de masurare utilizate in determinarea unei marimi fizice;
e) forta majora - eveniment viitor, absolut imprevizibil si insurmontabil,
care exonereaza de raspundere partea care il invoca;
f) furnizor de gaze naturale - persoana juridica, romana sau straina,
titulara a licentei de furnizare in baza careia are dreptul sa comercializeze
gaze naturale;
g) indicatori de performanta - parametrii activitatii de furnizare pentru
care se stabilesc niveluri minime de calitate urmarite la nivel de furnizor;
h) operator de sistem - persoana juridica titulara a licentei pentru
desfasurarea de activitati de exploatare, dispecerizare, intretinere,
verificare si reparatii intr-un sistem de productie, de transport, de
inmagazinare/stocare, de distributie si de dispecerizare a gazelor naturale;
i) parametrii tehnologici - presiunea relativa si debitul volumetric in
punctul de predare-preluare;
j) piata angro - totalitatea tranzactiilor libere avand ca obiect
cantitatile de gaze naturale vandute/cumparate, in baza contractelor de
achizitie/contractelor de vanzare-cumparare a gazelor naturale, incheiate intre
titularii licentei de furnizare a gazelor naturale sau intre acestia si
consumatorii eligibili;
k) punct de predare-preluare a gazelor naturale - ansamblul instalatiilor
si al echipamentelor tehnologice care asigura masurarea tehnologica a gazelor
naturale la intrarea si la iesirea din SNT/SISGN;
l) punct de predare-preluare comerciala a gazelor naturale - ansamblul
instalatiilor si al echipamentelor tehnologice care asigura masurarea gazelor
naturale, din punctul in care gazele naturale trec din proprietatea/custodia
furnizorului/transportatorului in cea a operatorului de
distributie/inmagazinare sau a consumatorului eligibil, pe baza de
proces-verbal;
m) standard de performanta - standardul prin care se stabilesc indicatori
cantitativi si niveluri calitative pentru activitatea de furnizare a gazelor
naturale pe piata angro.
ANEXA 2
la standardul de performanta
LISTA
cuprinzand abrevierile
ANRGN - Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale;
Acord tehnic*1) - Acord tehnic privind exploatarea punctelor de
predare-preluare comerciala a gazelor naturale, aprobat prin decizie a
presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor
Naturale;
BRML - Biroul Roman de Metrologie Legala;
RPFD-SNTGN*2) - Regulament de programare, functionare si dispecerizare a
Sistemului national de transport al gazelor naturale, aprobat prin decizie a
presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor
Naturale;
SNT - Sistemul national de transport al gazelor naturale;
SISGN - Sistemul de inmagazinare subterana a gazelor naturale.
------------
*1) Acordul tehnic se comunica exclusiv agentilor economici interesati.
*2) RPFD-SNTGN se comunica exclusiv agentilor economici interesati.
ANEXA 3
la standardul de performanta
DATE GENERALE
despre clientii furnizorului in perioada ...................
______________________________________________________________________________
|Nr. | | Numarul de clienti/cantitatea de
|
|crt.| Categorii de clienti | gaze naturale furnizata
|
| |
|__________________________________________________|
| | | Luna | Anul
|
| |
|___________________________________________|______|
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | ..... | 12 |
|
|____|______________________|______|______|______|______|_______|_______|______|
| 1. | Consumatori eligibili| | | | | | |
|
|____|______________________|______|______|______|______|_______|_______|______|
| 2. | Furnizori licentiati | | | | | | |
|
|____|______________________|______|______|______|______|_______|_______|______|
Director, Sef de compartiment,
................... .........................
ANEXA 4
la standardul de performanta
DATE
privind realizarea indicatorilor de performanta in furnizarea gazelor naturale
pe piata angro
______________________________________________________________________________
|Nr. | Indicator de performanta | Rezultate
|
|crt.|________________________________________________________|________________|
| |Articolul | Denumirea | U.M. |Categoria | Luna
|Anul|
| |din | |
|clientilor|___________|____|
| |standardul | | | *) |1|2|3|..|12|
|
| |de | | | | | | | | |
|
| |performanta| | | | | | | | |
|
|____|___________|________________________|________|__________|_|_|_|__|__|____|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
|
|____|___________|________________________|________|__________|___________|____|
| 1. | 10.a) |Numarul de solicitari |numar | | | | | | |
|
| | |inregistrate | | | | | | | |
|
| | 10.b) |Numarul de contracte |numar | | | | | | |
|
| | |incheiate cu respectarea| | | | | | | |
|
| | |termenului prevazut la | | | | | | | |
|
| | |art. 8 alin. (2) | | | | | | | |
|
| 2. | 14.a) |Numarul anual de |numar | | | | | | |
|
| | |reclamatii privind | | | | | | | |
|
| | |functionarea deficitara | | | | | | | |
|
| | |a contoarelor/sistemelor| | | | | | | |
|
| | |si echipamentelor de | | | | | | | |
|
| | |masurare | | | | | | | |
|
| | 14.b) |Numarul de reclamatii |numar | | | | | | |
|
| | |prevazute la art. 12 | | | | | | | |
|
| | |alin. (1), care au fost | | | | | | | |
|
| | |rezolvate in mai putin | | | | | | | |
|
| | |de 15 zile lucratoare | | | | | | | |
|
| 3. | 17.a) |Numarul de reclamatii |numar | | | | | | |
|
| | |privind facturarea | | | | | | | |
|
| | 17.b) |Numarul de reclamatii |numar | | | | | | |
|
| | |prevazute la art. 17 | | | | | | | |
|
| | |lit. a), care s-au | | | | | | | |
|
| | |dovedit intemeiate | | | | | | | |
|
| | 17.c) |Numarul de reclamatii |numar | | | | | | |
|
| | |prevazute la art. 17 | | | | | | | |
|
| | |lit. a), rezolvate in | | | | | | | |
|
| | |termenul stabilit la | | | | | | | |
|
| | |art. 16 | | | | | | | |
|
| 4. | 21.a) |Numarul de intreruperi |numar | | | | | | |
|
| | 21.b) |Numarul de clienti |numar | | | | | | | |
| | |afectati de aceste | | | | | | | |
|
| | |intreruperi | | | | | | | |
|
| | 21.c) |Numarul de clienti la |numar | | | | | | |
|
| | |care furnizarea a fost | | | | | | | |
|
| | |reluata intr-un interval| | | | | | | |
|
| | |mai mic de 4 ore | | | | | | | |
|
| | 21.d) |Numarul de clienti la |numar | | | | | | |
|
| | |care furnizarea a fost | | | | | | | |
|
| | |reluata intr-un interval| | | | | | | |
|
| | |mai mic de 24 de ore | | | | | | | |
|
| | 21.e) |Valoarea pagubelor |milioane| | | | | | |
|
| | |produse la clienti de |lei | | | | | | |
|
| | |aceste intreruperi | | | | | | | |
|
| | 21.f) |Valoarea despagubirilor |milioane| | | | | | |
|
| | |platite datorita |lei | | | | | | |
|
| | |intreruperilor in | | | | | | | |
|
| | |furnizare | | | | | | | |
|
| 5. | 23.a) |Numarul de intreruperi |numar | | | | | | |
|
| | |programate | | | | | | | |
|
| | 23.b) |Numarul de clienti |numar | | | | | | |
|
| | |afectati de aceste | | | | | | | |
|
| | |intreruperi | | | | | | | |
|
| | 23.c) |Durata totala a acestor |ore/zile| | | | | | |
|
| | |intreruperi | | | | | | | |
|
| | 23.d) |Numarul de intreruperi |numar | | | | | | |
|
| | |programate si neanuntate| | | | | | | |
|
| | |clientilor | | | | | | | |
|
| | 23.e) |Valoarea daunelor |milioane| | | | | | |
|
| | |cauzate de intreruperile|lei | | | | | | |
|
| | |programate si neanuntate| | | | | | | |
|
| | |clientilor | | | | | | | |
|
| 6. | 28.a) |Numarul clientilor |numar | | | | | | |
|
| | |pentru care s-a dispus | | | | | | | |
|
| | |limitarea sau sistarea | | | | | | | |
|
| | |furnizarii pentru | | | | | | | |
|
| | |neplata gazelor naturale| | | | | | | |
|
| | |consumate | | | | | | | |
|
| | 28.b) |Numarul clientilor la |numar | | | | | | |
|
| | |care s-a reluat | | | | | | | |
|
| | |furnizarea intr-un | | | | | | | |
|
| | |termen mai scurt decat | | | | | | | |
|
| | |cel prevazut in contract| | | | | | | |
|
| 7. | 32.a) |Numarul de reclamatii |numar | | | | | | |
|
| | |privind neasigurarea | | | | | | | |
|
| | |parametrilor tehnologici| | | | | | | |
|
| | 32.b) |Numarul de reclamatii |numar | | | | | | |
|
| | |privind nerespectarea | | | | | | | |
|
| | |conditiilor de calitate | | | | | | | |
|
| | 32.c) |Numarul de reclamatii la|numar | | | | | | |
|
| | |care s-a raspuns in | | | | | | | |
|
| | |termen | | | | | | | |
|
| | 32.d) |Numarul de reclamatii |numar | | | | | | |
|
| | |care nu au putut fi | | | | | | | |
|
| | |rezolvate | | | | | | | |
|
| 8. | 34.a) |Numarul de solicitari, |numar | | | | | | |
|
| | |altele decat cele la | | | | | | | |
|
| | |care se refera explicit | | | | | | | |
|
| | |standardul de | | | | | | | |
|
| | |performanta | | | | | | | |
|
| | 34.b) |Numarul de solicitari |numar | | | | | | |
|
| | |prevazute la lit. a), la| | | | | | | |
|
| | |care s-a raspuns intr-un| | | | | | | |
|
| | |termen mai mic de 30 de | | | | | | | |
|
| | |zile calendaristice | | | | | | | |
|
|____|___________|________________________|________|__________|_|_|_|__|__|____|
*) Indicatorii de performanta vor fi prezentati pe categorii de clienti (de
exemplu: consumatori eligibili/furnizori licentiati).
Director, Sef de compartiment,
................... ........................