Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 630 din 17 noiembrie 2005

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, precum si ale art. 8 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004 

ACT EMIS DE:                CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 1153 din 20 decembrie 2005


SmartCity2

       

    Ioan Vida - presedinte

    Aspazia Cojocaru - judecator

    Acsinte Gaspar - judecator

    Kozsokár Gábor - judecator

    Ion Predescu - judecator

    Serban Viorel Stanoiu - judecator

    Ion Tiuca - procuror

    Ioana Marilena Chiorean - magistrat-asistent

    Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, precum si ale art. 8 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004, exceptie ridicata de Marian Badea, Raluca Ionescu, Luiza Antonia Grunfeld, Adriana Mihaita, Gabriela Dan, Elena Popescu, Raluca Gabriela Toroipan, Ligia Dumitrascu, Medeea Laura Muntean, Otilia Topologeanu si Crina Mocanu în Dosarul nr. 5.221/LM/2005 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca, asigurari sociale, contencios administrativ si fiscal.

    La apelul nominal se constata lipsa partilor, fata de care procedura de citare a fost legal îndeplinita.

    Cauza fiind în stare de judecata, reprezentantul Ministerului Public solicita respingerea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001, ale art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002, ale art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003 ca fiind inadmisibila, fata de dispozitiile art. 29 din Legea nr. 47/1992 si

    având în vedere ca prevederile legale care fac obiectul exceptiei nu mai sunt în vigoare.

    Cu privire la dispozitiile art. 8 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004, apreciaza ca acestea nu contravin prevederilor constitutionale invocate, întrucât în cauza este vorba despre un spor salarial, iar nu despre un drept fundamental.

    CURTEA,

    având în vedere actele si lucrarile dosarului, constata urmatoarele:

    Prin Încheierea din 12 septembrie 2005, pronuntata în Dosarul nr. 5.221/LM/2005, Tribunalul Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca, asigurari sociale, contencios administrativ si fiscal a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001, ale art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (1) din Legea nr. 631/2002, ale art. 11 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, precum si ale art. 8 alin. (7) din Legea nr. 629/2004. Exceptia a fost ridicata de Marian Badea, Raluca Ionescu, Luiza Antonia Grunfeld, Adriana Mihaita, Gabriela Dan, Elena Popescu, Raluca Gabriela Toroipan, Ligia Dumitrascu, Medeea Laura Muntean, Otilia Topologeanu si Crina Mocanu într-un litigiu de munca având ca obiect solutionarea cererii formulate de autorii exceptiei de acordare a unor drepturi salariale.

    În motivarea exceptiei de neconstitutionalitate autorii acesteia arata ca, potrivit art. 411 alin. (2) din Legea nr. 50/1996, introdus prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.83/2000, magistratii si celelalte categorii de personal salarizat potrivit acestei legi au dreptul, pe perioada concediului de odihna, pe lânga indemnizatia de concediu, si la o prima egala cu indemnizatia bruta sau cu salariul de baza brut din luna anterioara plecarii în concediu. Acest drept legal nu a fost acordat în practica datorita faptului ca aplicarea dispozitiilor art. 411 alin. (2) din Legea nr. 50/1996 a fost suspendata pâna la 1 ianuarie 2002 prin art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001, iar prin art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 aceasta suspendare a fost prelungita pâna la 31 decembrie 2002, prin art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002, pâna la 31 decembrie 2003, prin art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, pâna la 31 decembrie 2004, iar prin Legea nr. 629/2004, pâna la 31 decembrie 2005. Astfel, considera ca prin dispozitiile legale criticate a fost restrâns exercitiul dreptului legal la prima de concediu, fara a exista vreuna dintre situatiile prevazute la art. 53 din Constitutie, si, de asemenea, au fost încalcate prevederile art. 41 alin. (2) din Constitutie referitoare la prima de concediu de odihna platit, care include si dreptul la prima de vacanta.

    Tribunalul Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca, asigurari sociale, contencios administrativ si fiscal si-a exprimat opinia în sensul ca dispozitiile legale criticate "nu sunt în contradictie cu prevederile Legii fundamentale, întrucât în speta nu este vorba de suspendarea unui drept constitutional, ci a unui drept instituit printr-o lege speciala".

    Potrivit dispozitiilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a fost comunicata presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului, Guvernului si Avocatului Poporului, pentru a-si exprima punctele de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate.

    Avocatul Poporului apreciaza ca, desi în încheierea de sesizare a Curtii Constitutionale instanta de judecata face referire la prevederile art. 10 alin. (1) din Legea nr. 631/2002, ale art. 11 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, precum si la cele ale art. 8 alin. (7) din Legea nr. 629/2004, în realitate, exceptia de neconstitutionalitate vizeaza dispozitiile art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002, ale art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003 si ale art. 8 alin. (7) din Legea nr. 511/2004. Referitor la critica de neconstitutionalitate a art. 8 alin. (7) din Legea nr. 511/2004, apreciaza ca aceasta este neîntemeiata, iar raportarea la art. 53 din Constitutie este nerelevanta, întrucât dispozitiile legale criticate nu pun în discutie restrângeri ale exercitiului unor drepturi sau al unor libertati.

    În ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate a art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001, arata ca acestea nu mai sunt în vigoare, iar potrivit principiului anualitatii bugetului de stat, care este de natura constitutionala (art. 138 din Constitutie), Legea nr. 743/2001 a fost în vigoare în anul 2002, Legea nr. 631/2002 a fost în vigoare în anul 2003, iar Legea nr. 507/2003 a fost în vigoare în anul 2004, perioade pentru care s-a aprobat bugetul de stat. În acest sens s-a pronuntat si Curtea Constitutionala prin deciziile nr. 398/2005 si nr. 283/2004.

    Guvernul si presedintii celor doua Camere ale Parlamentului nu au comunicat Curtii Constitutionale punctele lor de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate.

    CURTEA,

    examinând încheierea de sesizare, punctul de vedere al Avocatului Poporului, raportul întocmit de judecatorulraportor, concluziile procurorului, dispozitiile legale criticate raportate la prevederile Constitutiei, precum si Legea nr. 47/1992, retine urmatoarele:

    Curtea Constitutionala este competenta, potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, precum si ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate cu care a fost sesizata.

    Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate, astfel cum este mentionat în încheierea de sesizare a Curtii Constitutionale, îl constituie dispozitiile art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001, ale art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (1) din Legea nr. 631/2002, ale art. 11 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, precum si ale art. 8 alin. (7) din Legea nr. 629/2004.

    Din examinarea sustinerilor autorilor exceptiei, care sunt nemultumiti, în esenta, de prelungirile anuale, succesive, ale suspendarii acordarii dreptului la prima de concediu, prelungiri instituite prin legile anuale ale bugetului de stat, Curtea constata ca, în realitate, obiectul exceptiei îl reprezinta dispozitiile art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti (publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.108 din 2 martie 2001), aprobata cu modificari prin Legea nr. 386/2001 (publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.390 din 17 iulie 2001), ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 (publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.784 din 11 decembrie 2001), ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002 (publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.863 din 29 noiembrie 2002), ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 (publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.853 din 2 decembrie 2003), precum si ale art. 8 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004 (publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.1.121 din 29 noiembrie 2004).

    Având în vedere acestea, dispozitiile legale criticate au în prezent urmatorul cuprins:

    - Art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti: "De asemenea, se suspenda pâna la data de 1 ianuarie 2002 aplicarea prevederilor art. 411 alin. (1) care cuprind dispozitii referitoare la acordarea primei pentru concediul de odihna si ale art. 45 alin. (1) referitoare la cuantumul sporului cu care se platesc orele lucrate peste durata normala a timpului de munca din Legea nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritatii judecatoresti, republicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.563 din 18 noiembrie 1999, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr.83/2000 pentru modificarea si completarea Legii nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritatii judecatoresti, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.425 din 1 septembrie 2000, precum si aplicarea prevederilor art. IV referitoare la acordarea primei cu ocazia plecarii în concediul de odihna din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.237/2000 pentru modificarea Legii nr. 21/1999 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.614 din 29 noiembrie 2000.";

    - Art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001: "Termenele prevazute la art. III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, aprobata si modificata prin Legea nr. 386/2001, se prelungesc pâna la data de 31 decembrie 2002.";

    - Art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002: "Termenele prevazute la art. III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, aprobata cu modificari prin Legea nr. 386/2001, cu modificarile ulterioare, se prelungesc pâna la data de 31 decembrie 2003.";

    - Art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003: "Aplicarea prevederilor din actele normative în vigoare referitoare la primele ce se acorda cu ocazia plecarii în concediul de odihna, precum si a celor ale art. 32 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, se suspenda pâna la data de 31 decembrie 2004.";

    - Art. 8 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004: "Aplicarea prevederilor din actele normative în vigoare referitoare la primele ce se acorda cu ocazia plecarii în concediul de odihna, precum si a celor ale art. 32 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile ulterioare, se suspenda pâna la data de 31 decembrie 2005." Autorii exceptiei de neconstitutionalitate considera ca dispozitiile legale criticate contravin prevederilor art. 41 alin. (2) si ale art. 53 din Constitutie, care au urmatorul cuprins:

    - Art. 41 alin. (2): "Salariatii au dreptul la masuri de protectie sociala. Acestea privesc securitatea si sanatatea salariatilor, regimul de munca al femeilor si al tinerilor, instituirea unui salariu minim brut pe tara, repausul saptamânal, concediul de odihna platit, prestarea muncii în conditii deosebite sau speciale, formarea profesionala, precum si alte situatii specifice, stabilite prin lege.";

    - Art. 53: "(1) Exercitiul unor drepturi sau al unor libertati poate fi restrâns numai prin lege si numai daca se impune, dupa caz, pentru: apararea securitatii nationale, a ordinii, a sanatatii ori a moralei publice, a drepturilor si a libertatilor cetatenilor; desfasurarea instructiei penale; prevenirea consecintelor unei calamitati naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav.

    (2) Restrângerea poate fi dispusa numai daca este necesara într-o societate democratica. Masura trebuie sa fie proportionala cu situatia care a determinat-o, sa fie aplicata în mod nediscriminatoriu si fara a aduce atingere existentei dreptului sau a libertatii." Analizând exceptia de neconstitutionalitate ridicata, Curtea retine urmatoarele:

    Dispozitiile art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001 au avut caracter temporar, efectele lor încetând la data prevazuta pentru aplicare, si anume 1 ianuarie 2002.

    Cu privire la prevederile art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002 si ale art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, Curtea observa ca, potrivit principiului constitutional al anualitatii bugetului de stat, instituit prin art. 138 din Constitutie, aceste prevederi si-au încetat aplicabilitatea odata cu încheierea exercitiului anului bugetar corespunzator perioadei de reglementare proprii fiecareia dintre respectivele legi ale bugetului de stat. Astfel, prevederile art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 si-au încetat aplicabilitatea la 31 decembrie 2002, ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002, la 31 decembrie 2003, iar cele ale art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, la 31 decembrie 2004.

    În legatura cu sustinerile de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 8 alin. (7) din Legea nr. 511/2004, Curtea observa ca textul de lege este în vigoare si prevede suspendarea aplicarii acelor dispozitii din actele normative care se refera la acordarea primelor pentru concediul de odihna, pâna la data de 31 decembrie 2005.

    Însa, în ceea ce priveste dreptul la prima de concediu a magistratilor, prevazut de art. 411 alin. (1) din Legea nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din autoritatile judecatoresti, Curtea retine ca textul de lege mentionat a fost abrogat în mod expres prin art. 50 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.177/2002 privind salarizarea si alte drepturi ale magistratilor, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.924 din 18 decembrie 2002, potrivit caruia "Pe data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta se abroga art. 11, precum si celelalte dispozitii referitoare la salarizarea si alte drepturi ale magistratilor si personalului de specialitate juridica asimilat, potrivit legii, acestora, din Legea nr. 50/1996 (...)".

    Ca atare, Curtea constata ca prevederile art. 411 alin. (1) din Legea nr. 50/1996 si-au încetat aplicarea cu privire la aceste categorii de personal de la data intrarii în vigoare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.177/2002.

    În aceasta situatie, legile bugetului de stat pe anii 2003, 2004 si 2005 nu au preluat dispozitia privind suspendarea dreptului la prima de concediu pentru magistrati sau personalul de specialitate juridica asimilat, întrucât, potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.177/2002, acest drept nu mai era prevazut în favoarea acestora.

    În consecinta, nemaifiind în vigoare nici dispozitia legala care a prevazut dreptul la prima de concediu pentru magistrati sau personalul de specialitate juridica asimilat, nici dispozitiile referitoare la suspendarea dreptului respectiv, în virtutea prevederilor art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, potrivit carora Curtea Constitutionala nu se poate pronunta decât asupra constitutionalitatii unui text de lege "în vigoare, care are legatura cu solutionarea cauzei", exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001, ale art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002, ale art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003 si ale art. 8 alin. (7) din Legea nr. 511/2004 urmeaza a fi respinsa ca fiind inadmisibila.

    Pentru considerentele expuse mai sus, în temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, precum si al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

    CURTEA CONSTITUTIONALA

    În numele legii

    DECIDE:

    Respinge, ca fiind inadmisibila, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, precum si ale art. 8 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004, exceptie ridicata de Marian Badea, Raluca Ionescu, Luiza Antonia Grunfeld, Adriana Mihaita, Gabriela Dan, Elena Popescu, Raluca Gabriela Toroipan, Ligia Dumitrascu, Medeea Laura Muntean, Otilia Topologeanu si Crina Mocanu în Dosarul nr. 5.221/LM/2005 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca, asigurari sociale, contencios administrativ si fiscal.

    Definitiva si general obligatorie.

    Pronuntata în sedinta publica din data de 17 noiembrie 2005.

    PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,

    prof. univ. dr. IOAN VIDA

    Magistrat-asistent,

    Ioana Marilena Chiorean

 


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 630/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 630 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 630/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu