Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 503 din 16 noiembrie 2004

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti si cele ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 53 din 17 ianuarie 2005


SmartCity3


    Ioan Vida              - presedinte
    Nicolae Cochinescu     - judecator
    Aspazia Cojocaru       - judecator
    Constantin Doldur      - judecator
    Kozsokar Gabor         - judecator
    Acsinte Gaspar         - judecator
    Petre Ninosu           - judecator
    Ion Predescu           - judecator
    Serban Viorel Stanoiu  - judecator
    Ion Tiuca              - procuror
    Daniela Ramona Maritiu - magistrat-asistent

    Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti si cele ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, exceptie ridicata de Stanciu Elena Melania, Florescu Elisabeta, Popescu Aida Oana, Manea Iulia Lacramioara, Steliana Draghita, Gheorghe Badescu Ioana Cristina, Alexandru Niculina, Ciobanu Corina, Constantinescu Luchian Constantin, Cioata Andreea, Cristus Nicoleta, Ghita Lucia Ecaterina, Gaina Carmen Veronica, Mera Luciana, Marcu Eleni Cristina, Nenita Simona, Pacuraru Maria, Popa Marinela, Savonea Lia, Sandu Gheorghita, Sega Marius, Terceanu Valeriu Mihail, Tripadus Maria, Corbu Corina, Badoiu Catalin, Giurca Teodora, Nitu Daniela, Rolea Gabriela, Nastase Tatiana Gabriela, Cornea Adina, Mirea Ecaterina Mariana, Balan Carmen, Raducu Olimpia, Mocanu Elisabeta, Batranu Nicoleta, Danaila Veronica, Gavris Marilena, Grigore Daniela, Ilie Nadia, Dumineca Virginia, Parvu Magdalena, Bura Vasilica, Haraga Cristian, Cucu Olimpia, Duta Rodica, Trestianu Viorica, Prelipcean Iulia, Holban Madalina, Mihalcea Doinita, Prujoiu Veronica, Bogdanescu Madalina, Andreescu Daniela, Gavrilescu Elena, Ionescu Ana, Bornaz Beatrice, Burlacu Rozalia, Buzatu Marinela, Draghici Andreea, Serban Luminita, Istodorescu Mariana, Antosica Elena, Nuta Liliana, Neagu Elena, Popa Fanela, Popa Constanta, Radut Manuela, Gustea Rodica, Croitoru Mihaela, Toma Elena, Dobre Tinca, Ardeleanu Maria, Ispas Valentina, David Elena, Matoaica Marina, Vasile Madalina, Roceanu Mihaela, Onofrei Stanica, Marin Luminita, Zamfir Elena, Epure Venera, Tuca Irina, Tanase Ilonka, Angelescu Mihaela, Dunca Raluca Meda, Vasile Mihai, Ion Aurica, Boiciu Eleonora, Ionita Mariana, Ursu Diana, Milea Draguta, Tudose Badea Marius, Florescu Gabriela, Albulescu Claudia, Angheluta Ioana, Badin Tania, Balasa Adrian, Bogdan Ioana, Branzoiu Laurentiu, Bunea Tatiana Loredana, Ceausescu Maria, Chirita Marina, Chiujdea Brandusa, Ciobotaru Simona, Coman Georgeta, Craciunescu Cristiana, Dudu Daniela Anica, Frunza Lucia, Gavrea Loneta, Gheorghe Badescu Renato, Herea Dana, Marian Diana, Micu Ileana Gabriela, Mitrea Adina, Mocanu Alexandra, Morosanu Raluca, Plesa Laura, Pastila Razvan, Popescu Andreea, Radac Cristina, Radulescu Iulia, Starcea Monica, Stanoiu Adina, Stemate Daniela, Stoian Mihaela, Stoica Andreea, Stefan Cristina, Umbres Alexandru, Varzaru Maria, Vilceleanu Cristina, Vladescu Liliana, Zamfir Doru Catalin, Lazar Zefira Marioara, Constantinescu Rodica Elena, Acasandrei Nicoleta, Barbu Raluca, Bothaza Andreea, Bunget Andreea, Carabulea Elena, Dragoescu Gabriela, Faragau Lavinia, Gavarna Carmen, Marian Erika, Mustatea Aurelia Lorena, Negrea Cristina Maria, Niculescu Andreea, Onu Gabriel Julieta, Popescu Maria, Radu Brateni Elena, Ramboaca Raluca, Stefan Elena Isabela, Singer Valentina, Stancescu Petra, Stancescu Veronica Georgeta, Tanase Ionela Mariana, Zambila Luana, Ghiurca Mihaela, Ionescu Luminita, Costache Magda, Soare Carmen, Ionescu Cristiana, Dinescu Iuliana, Boc Florenta, Balan Arleziana, Dinca Victoria, Neculae Florentina, Toma Lucica, Lazar Cristina, Apostolescu Elena, Eftimie Marius, Morariu Elena, Eftimie Minodora Corina, Firoiu Mihai, Marin Stefan, Petcu Valentina, Ionescu Georgeta, Dragomir Elena, Ispas Doina, Mielu Maria, Radoi Silviu, Dragnea Elena, Braticevici Tudor, Popa Catalin, Morozova Gabriela, Cristea Mariana, Giorgi Camelia, Hertug Ana, Istrate Angela, Lupu Cristina, Radu Daniela, Cretescu Emanuela, Burcea Lucica, Axinte Mihaela, Spircu Mirela, Tandalache Mariana, Radu Mita, Moraret Cosmin, Anghel Mariana, Badulescu Simona, Baltaretu Claudia, Baltaretu George, Ionita Gheorghita, Popovici Mihaela, Marin Gabriela, Tudosie Cristina, Grosu Emi Daniela, Trandafirescu Jeni, Iagar Adriana, Licu Ilie, Trica Raluca, Bucau Amelia, Martin Bianca, Sandulescu Melania, Paun Vera, Armeanu Sofica, Baciu Cristina, Costache Daniela, Georgescu Elena, Sandu Iuliana, Stefan Daniela, Voicu Florentina, Bogoi Mirela, Erghelie Constanta, Paraschiv Irina, Voicu Ioana, Marin Paul Antonio, Marin Mihaela, Radu Daniela, Eftimie Radita, Constantinescu Mariana, Beloiu Alina Daniela, Cotta Florica, Ion Ionela, Mihailescu Steliana, Moisescu Constanta, Navala Maria, Pana Silvia, Pod Mirela, Radulescu Madalina, Stegaru Georgeta, Tandarescu Bianca, Telechi Cornelia, Iconomu Costica, Radu Laura, Tanasescu Daniela Ileana, Podosu Coralia Constantina, Vlaicu Anca, Badoiu Enrica, Lupu Miruna, Rosu Elena, Segarcianu Cornelia, Nastase Diana Gabriela, Corbeanu Camelia, Mancea Steliana si Badoiu Catalin Gabriel in dosarele nr. 4.980/LM/2004, nr. 5.350/LM/2004, respectiv nr. 5.346/LM/2004 ale Tribunalului Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca si litigii de munca.
    La apelul nominal raspunde Ministerul Justitiei, prin consilier juridic Angelica Bratu, lipsind celelalte parti, fata de care procedura de citare este legal indeplinita.
    Curtea, avand in vedere ca exceptiile de neconstitutionalitate ridicate in dosarele nr. 433D/2004, nr. 491D/2004 si nr. 540D/2004 au continut identic, pune in discutie, din oficiu, problema conexarii cauzelor.
    Atat consilierul juridic al Ministerului Justitiei, cat si reprezentantul Ministerului Public sunt de acord cu conexarea dosarelor.
    Curtea, in temeiul art. 53 alin. (5) din Legea nr. 47/1992, dispune conexarea dosarelor nr. 491D/2004 si nr. 540D/2004 la Dosarul nr. 433D/2004, care este primul inregistrat.
    Cauza fiind in stare de judecata, consilierul juridic al Ministerului Justitiei pune concluzii de respingere a exceptiei de neconstitutionalitate. In acest sens arata ca art. 53 din Constitutie face parte din capitolul "Drepturi si libertati fundamentale", avand in vedere drepturile din acest capitol. Drepturile reglementate de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 nu se regasesc printre drepturile fundamentale reglementate de Constitutie, prevederile art. 53 din Constitutie nefiind incidente in cauza dedusa judecatii. In concluzie, arata ca exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 si ale art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 este neintemeiata.
    Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a exceptiei de neconstitutionalitate ca inadmisibila. In acest sens arata ca, pe de-o parte, drepturile reglementate de dispozitiile de lege criticate nu sunt prevazute de dispozitiile constitutionale, iar pe de alta parte, textele criticate s-au aplicat pe o perioada determinata.

    CURTEA,
avand in vedere actele si lucrarile dosarului, retine urmatoarele:
    Prin incheierile din 8 iulie 2004, 5 august 2004 si 6 septembrie 2004, pronuntate in dosarele nr. 4.980/LM/2004, nr. 5.350/LM/2004 si, respectiv, nr. 5.346/LM/2004, Tribunalul Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca si litigii de munca a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti si cele ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001.
    In motivarea exceptiei de neconstitutionalitate, autorii acesteia sustin ca dispozitiile de lege criticate sunt neconstitutionale, deoarece suspendarea aplicarii unei legi prin care se recunoaste un drept echivaleaza cu restrangerea exercitiului acelui drept, fara a exista vreuna dintre situatiile in care art. 53 din Constitutie permite restrangerea exercitiului unor drepturi.
    Tribunalul Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca si litigii de munca opineaza in sensul ca exceptia de neconstitutionalitate este intemeiata. In acest sens arata ca suspendarea aplicarii dispozitiilor care prevad acordarea unei prime de vacanta prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 si prelungirea termenului de suspendare prin Legea nr. 743/2001 echivaleaza cu restrangerea exercitiului dreptului de a beneficia de prima de vacanta, aducand atingere existentei acestui drept, fara a fi incidente vreuna dintre situatiile prevazute de dispozitiile art. 53 din Constitutie.
    In conformitate cu dispozitiile art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, incheierea de sesizare a fost comunicata presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului, Guvernului, precum si Avocatului Poporului, pentru a-si formula punctele de vedere cu privire la exceptia ridicata.
    Guvernul apreciaza ca exceptia de neconstitutionalitate este neintemeiata. Arata ca dispozitiile criticate nu privesc drepturi fundamentale ale cetatenilor, statuate de Constitutie. Prima de concediu este un drept salarial suplimentar, care nu este prevazut de Constitutie, ci a fost reglementat cu scopul imbunatatirii calitatii vietii salariatilor, in masura in care resursele financiare ale bugetului permit aceasta, dispozitiile art. 53 din Constitutie nefiind relevante in cauza dedusa judecatii.
    Avocatul Poporului, in ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 fata de art. 53 din Constitutie, arata ca aceasta este neintemeiata. Astfel, suspendarea aplicarii unor dispozitii legale in baza carora se acorda magistratilor prima pentru concediul de odihna nu pune in discutie restrangerea exercitiului unor drepturi sau libertati fundamentale. In ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 fata de cele ale art. 53 din Constitutie, arata ca, potrivit principiului anualitatii bugetului de stat, care este de natura constitutionala, Legea nr. 743/2001 a fost in vigoare in cursul anului 2002, perioada pentru care s-a aprobat bugetul de stat. Astfel, actul normativ care contine textul criticat nu mai este in vigoare, fiind incidente prevederile art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, exceptia dispozitiilor art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 fiind inadmisibila.
    Presedintii celor doua Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere cu privire la exceptia de neconstitutionalitate.

    CURTEA,
examinand incheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului si Avocatului Poporului, raportul intocmit de judecatorul-raportor, sustinerile partii prezente, concluziile procurorului, dispozitiile legale criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si dispozitiile Legii nr. 47/1992, retine urmatoarele:
    Curtea Constitutionala a fost legal sesizata si este competenta, potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate ridicata.
    Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate il constituie dispozitiile art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 108 din 2 martie 2001, precum si dispozitiile art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 784 din 11 decembrie 2001, textele de lege criticate avand urmatorul continut:
    - Art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001: "De asemenea, se suspenda pana la data de 1 ianuarie 2002 aplicarea prevederilor art. 41^1 alin. (1) care cuprind dispozitii referitoare la acordarea primei pentru concediul de odihna si ale art. 45 alin. (1) referitoare la cuantumul sporului cu care se platesc orele lucrate peste durata normala a timpului de munca din Legea nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritatii judecatoresti, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 563 din 18 noiembrie 1999, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 83/2000 pentru modificarea si completarea Legii nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritatii judecatoresti, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 425 din 1 septembrie 2000, precum si aplicarea prevederilor art. IV referitoare la acordarea primei cu ocazia plecarii in concediul de odihna din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 237/2000 pentru modificarea Legii nr. 21/1999 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 614 din 29 noiembrie 2000.";
    - Art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001: "Termenele prevazute la art. III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, aprobata si modificata prin Legea nr. 386/2001, se prelungesc pana la data de 31 decembrie 2002."
    Autorul exceptiei sustine ca dispozitiile legale criticate incalca prevederile constitutionale cuprinse in art. 53 alin. (1), ce au urmatorul continut:
    - Art. 53 alin. (1): "Exercitiul unor drepturi sau al unor libertati poate fi restrans numai prin lege si numai daca se impune, dupa caz, pentru: apararea securitatii nationale, a ordinii, a sanatatii ori a moralei publice, a drepturilor si a libertatilor cetatenilor; desfasurarea instructiei penale; prevenirea consecintelor unei calamitati naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav."
    Prin art. I pct. 38 din Ordonanta Guvernului nr. 83/2000 pentru modificarea si completarea Legii nr. 50/1996 a fost introdus articolul 41^1, care dispune ca magistratii si celelalte categorii de personal salarizate in baza acestei legi au dreptul pe perioada concediului de odihna, pe langa indemnizatia de concediu, la o prima egala cu indemnizatia bruta sau, dupa caz, salariul de baza brut, din luna anterioara plecarii in concediu, care se impoziteaza separat. Prin art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului a fost suspendata aplicarea acestor prevederi pana la data de 1 ianuarie 2002, acest termen fiind prelungit, succesiv, prin Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 si Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2002 nr. 744/2001, Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002 si Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2003 nr. 632/2002, Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 si Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2004 nr. 519/2003 si prin Legea nr. 511/2004, pana la data de 31 decembrie 2002, 31 decembrie 2003, 31 decembrie 2004, respectiv 31 decembrie 2005.
    Examinand exceptia de neconstitutionalitate, Curtea constata ca textul art. 53 din Constitutie stabileste conditiile si limitele restrangerii exercitiului unor drepturi sau al unor libertati. El are in vedere insa drepturile si libertatile fundamentale inscrise in capitolul II al titlului II din Constitutia Romaniei, nu si alte drepturi. Or, cele cuprinse in dispozitiile de lege criticate se refera la beneficiul unor drepturi salariale suplimentare, cum este si prima de concediu, ceea ce nu constituie un drept constitutional fundamental, prevederile art. 53 din Constitutie nefiind incidente in cauza.

    Pentru considerentele expuse mai sus, in temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, precum si al art. 1 - 3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992, cu majoritate de voturi,

    CURTEA CONSTITUTIONALA
    In numele legii
    DECIDE:

    Respinge exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti si cele ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, exceptie ridicata in dosarele nr. 4.980/LM/2004, nr. 5.350/LM/2004, respectiv nr. 5.346/LM/2004, ale Tribunalului Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca si litigii de munca.
    Definitiva si general obligatorie.
    Pronuntata in sedinta publica din data de 16 noiembrie 2004.

          PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
              prof. univ. dr. IOAN VIDA

                              Magistrat asistent,
                              Daniela Ramona Maritiu



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 503/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 503 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 503/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu