Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 400 din  9 mai 2005

pentru aprobarea Metodologiei privind medierea neintelegerilor precontractuale in sectorul gazelor naturale - segmentul reglementat

ACT EMIS DE: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL GAZELOR NATURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 408 din 13 mai 2005


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 8 lit. r), respectiv ale art. 10 alin. (4) si (5) din Legea gazelor nr. 351/2004,

    presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale emite prezenta decizie.

    Art. 1
    Se aproba Metodologia privind medierea neintelegerilor precontractuale in sectorul gazelor naturale - segmentul reglementat, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta decizie.
    Art. 2
    In termen de 6 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei decizii, Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, denumita in continuare ANRGN, va elabora si va aproba Metodologia privind medierea neintelegerilor precontractuale in sectorul gazelor naturale - segmentul concurential.
    Art. 3
    La data intrarii in vigoare a prezentei decizii se abroga Decizia presedintelui ANRGN nr. 248/2002 privind aprobarea Metodologiei de solutionare a neintelegerilor precontractuale in sectorul gazelor naturale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 149 din 28 februarie 2002.
    Art. 4
    Compartimentele de resort din cadrul ANRGN vor proceda la ducerea la indeplinire a prezentei decizii.
    Art. 5
    Prezenta decizie va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                     Presedintele Autoritatii Nationale
                de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale,
                               Stefan Cosmeanu

    ANEXA 1

                                 METODOLOGIE
privind medierea neintelegerilor precontractuale in sectorul gazelor naturale - segmentul reglementat

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    SECTIUNEA 1
    Scop

    Art. 1
    (1) Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, denumita in continuare ANRGN, este abilitata sa medieze neintelegerile precontractuale in sectorul gazelor naturale, in conformitate cu prevederile art. 8 lit. r) din Legea gazelor nr. 351/2004.
    (2) Prezenta metodologie este elaborata in scopul realizarii unei medieri operative, eficienta si echidistanta, a neintelegerilor aparute la incheierea contractelor comerciale din sectorul gazelor naturale, perfectate in baza contractelor-cadru prevazute la art. 3 pct. 1.

    SECTIUNEA a 2-a
    Domeniu de aplicare

    Art. 2
    (1) In sensul prezentei metodologii, prin sintagma neintelegere precontractuala in sectorul gazelor naturale se intelege divergenta aparuta in procesul de perfectare a contractelor comerciale ce urmeaza sa fie incheiate in baza contractelor-cadru prevazute la art. 3 pct. 1.
    (2) Semnarea cu obiectiuni sau divergente a contractelor comerciale prevazute la art. 3 pct. 1 nu este asimilata unei neintelegeri precontractuale in sectorul gazelor naturale, acestora nefiindu-le aplicabile dispozitiile art. 39 din Codul comercial.
    Art. 3
    Neintelegerile pot avea ca obiect:
    1. clauzele negociabile din contractele comerciale ce urmeaza sa fie incheiate in baza urmatoarelor contracte-cadru elaborate de ANRGN:
    a) contractele-cadru de furnizare reglementata a gazelor naturale pentru consumatorii captivi, aprobate prin decizie a presedintelui ANRGN;
    b) contractul-cadru de transport al gazelor naturale, aprobat prin decizie a presedintelui ANRGN;
    c) contractul-cadru de distributie a gazelor naturale, aprobat prin decizie a presedintelui ANRGN;
    d) contractul-cadru de inmagazinare subterana a gazelor naturale, aprobat prin decizie a presedintelui ANRGN;
    2. clauzele noi pe care partile intentioneaza sa le includa in contractele prevazute la pct. 1;
    3. clauzele obligatorii din contractele prevazute la pct. 1, carora partile le dau interpretari diferite.

    CAP. 2
    Procedura de mediere a neintelegerilor precontractuale in sectorul gazelor naturale

    SECTIUNEA 1
    Prevederi generale

    Art. 4
    Neintelegerile aparute la incheierea contractelor in sectorul gazelor naturale pot fi supuse medierii ANRGN, conform etapelor procedurale prevazute in prezentul capitol.
    Art. 5
    (1) Medierea neintelegerilor precontractuale in sectorul gazelor naturale cuprinde doua etape:
    a) procedura prealabila, in care ANRGN, in urma analizarii situatiei prezentate de catre una sau ambele parti, notifica acesteia/acestora punctul de vedere al autoritatii, acesta avand valoare de recomandare;
    b) medierea propriu-zisa, cand partile nu isi insusesc recomandarea prevazuta la lit. a); in acest caz, ANRGN, in urma unor intalniri de clarificare, analizeaza situatia de fapt si de drept, consemnand rezultatul medierii intr-o minuta semnata de reprezentantii partilor in cauza, in situatia in care sunt prezenti, precum si de cei ai ANRGN.
    (2) Declansarea procedurii de mediere a ANRGN este conditionata de neinceperea prealabila a nici unei alte forme de mediere.
    (3) Pe durata derularii procedurii de mediere in cadrul ANRGN nu poate fi declansata nici o alta forma de mediere.

    SECTIUNEA a 2-a
    Procedura prealabila

    Art. 6
    (1) Declansarea procedurii prealabile are loc in momentul inregistrarii la ANRGN a cererii prin care una sau ambele parti solicita ANRGN transmiterea punctului de vedere al autoritatii in ceea ce priveste neintelegerea precontractuala intervenita intre acestea.
    (2) Cererea va fi insotita de documentele pe care partea/partile isi intemeiaza sustinerile.
    (3) Sunt asimilate cererii prevazute la alin. (1) orice solicitari care au ca obiect precizarea punctului de vedere al ANRGN in legatura cu o neintelegere precontractuala in sectorul gazelor naturale, astfel cum aceasta este definita la art. 2 alin. (1).
    Art. 7
    Etapele procedurii prealabile sunt:
    a) analizarea de catre persoanele responsabile din cadrul compartimentului de resort a cererii prealabile, inregistrata la ANRGN;
    b) solicitarea, dupa caz, a transmiterii unor documente suplimentare, in termen de 5 zile calendaristice de la data inregistrarii cererii prealabile; acestea vor fi comunicate ANRGN in termen de 3 zile calendaristice de la data solicitarii;
    c) transmiterea recomandarilor ANRGN partilor in cauza, in termen de 10 zile calendaristice de la data inregistrarii cererii prealabile sau, dupa caz, a inregistrarii la ANRGN a documentelor suplimentare prevazute la lit. b).
    Art. 8
    Recomandarile ANRGN se comunica prin fax, precum si prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire.
    Art. 9
    In urma primirii recomandarilor ANRGN, partile au urmatoarele optiuni:
    a) daca isi insusesc in totalitate recomandarile ANRGN, acestea incheie contractul;
    b) daca isi insusesc partial sau nu isi insusesc recomandarile primite, redacteaza un proces-verbal in care includ clauzele ramase in divergenta, precum si pozitia fiecareia dintre ele; in cazul in care partile convin asupra declansarii procedurii medierii in cadrul ANRGN, documentul va fi comunicat autoritatii o data cu cererea de mediere;
    c) daca partile isi insusesc partial sau nu isi insusesc recomandarile, iar una dintre parti refuza incheierea procesului-verbal, cealalta parte va comunica ANRGN despre aceasta situatie o data cu cererea de mediere, cu conditia ca ambele parti sa convina asupra declansarii procedurii de mediere in cadrul ANRGN.

    SECTIUNEA a 3-a
    Medierea

    Art. 10
    ANRGN va declansa procedura de mediere propriu-zisa la data inregistrarii cererii de mediere prevazute la art. 9 lit. b) si c), prin care ambele parti solicita medierea neintelegerii precontractuale in cauza.

    Documente necesare
    Art. 11
    Cererea de mediere va fi insotita de procesul-verbal redactat de parti in conformitate cu dispozitiile art. 9 lit. b) sau, dupa caz, de comunicarea prevazuta la art. 9 lit. c).
    Art. 12
    (1) La cererea de mediere vor fi anexate documente justificative, de natura sa clarifice punctul de vedere al fiecarei parti.
    (2) Documentele prevazute la alin. (1) vor fi prezentate in original sau, dupa caz, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, in doua exemplare, unul pentru ANRGN si, respectiv, unul pentru cealalta parte.
    (3) Documentele prevazute la alin. (1) pot fi:
    a) documente economico-financiare;
    b) corespondenta comerciala intre parti;
    c) alte documente cuprinzand date si/sau informatii tehnice sau de alta natura, necesare pentru medierea neintelegerii precontractuale in cauza.
    Art. 13
    (1) Modelul cererii de mediere este prevazut in anexa.
    (2) Daca cererea sau documentele anexate sunt redactate intr-o limba straina, acestea vor fi insotite de traduceri legalizate.

    Comitetul de mediere. Secretarul
    Art. 14
    (1) Presedintele ANRGN numeste prin decizie interna:
    a) Comitetul de mediere;
    b) secretarul Comitetului de mediere - persoana responsabila cu asigurarea secretariatului Comitetelor de mediere.
    (2) Comitetul de mediere prevazut la alin. (1) va fi alcatuit, in functie de gradul de complexitate a cauzei deduse spre mediere, din minimum 3 membri din cadrul ANRGN, inclusiv persoanele responsabile prevazute la art. 7 lit. a).
    (3) ANRGN poate apela, dupa caz, la consultanti, persoane fizice sau juridice de drept privat, care nu sunt in conflict de interese cu partile.
    Art. 15
    Secretarul Comitetului de mediere, desemnat in conditiile art. 14 alin. (1) lit. b), are urmatoarele atributii:
    a) alcatuirea dosarului; acesta va cuprinde, dupa caz: cererea de mediere, procesul-verbal incheiat de parti, comunicarea prevazuta la art. 9 lit. c), documentele justificative pe care acestea isi intemeiaza sustinerile, precum si dovezile de convocare/comunicare;
    b) pregatirea intalnirii de clarificare si convocarea partilor;
    c) completarea dosarului, la solicitarea Comitetului de mediere;
    d) redactarea minutei;
    e) comunicarea minutei partilor implicate, in cazul in care cel putin una dintre parti solicita medierea neintelegerii precontractuale in lipsa.

    Intalnirea de clarificare
    Art. 16
    (1) Dupa consultarea membrilor Comitetului de mediere, secretarul acestuia va comunica partilor data organizarii intalnirii de clarificare.
    (2) Partile vor fi convocate prin fax sau prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, cu minimum 3 zile lucratoare inainte de data fixata pentru mediere.
    (3) Comunicarile se fac la sediile/adresele indicate de parti in cererea de mediere.
    Art. 17
    Intalnirea de clarificare are loc la sediul ANRGN, in termen de 15 zile calendaristice de la data inregistrarii cererii.
    Art. 18
    (1) La cererea membrilor Comitetului de mediere, secretarul acestuia va solicita partilor completarea cererii sau a documentatiei depuse si, dupa caz, precizari scrise, in termen de 3 zile calendaristice de la data primirii cererii de mediere.
    (2) Partile sunt obligate ca in termen de 3 zile calendaristice de la primirea solicitarii sa transmita completarile; in caz contrar vor fi luate in considerare exclusiv documentele existente la dosar.
    Art. 19
    (1) Partile vor participa la intalnirea de clarificare prin reprezentantii legali sau prin persoanele desemnate de acestea; pentru cetatenii straini si apatrizi se va apela la interpreti.
    (2) Cheltuielile ocazionate de prezenta interpretilor vor fi suportate de partea in cauza.
    (3) Daca ambele parti, desi instiintate, nu se prezinta la intalnirea de clarificare, Comitetul de mediere va proceda la medierea neintelegerii precontractuale, cu exceptia cazului in care a fost ceruta amanarea pentru motive intemeiate.
    Art. 20
    (1) Pe parcursul desfasurarii procedurii de mediere, partile pot solicita o singura data Comitetului de mediere amanarea intalnirii de clarificare programate, pentru motive intemeiate, care sa justifice imposibilitatea partii in cauza de a se prezenta.
    (2) In situatia prevazuta la alin. (1), intalnirea de clarificare va avea loc in termen de 5 zile calendaristice de la data fixata pentru dezbaterea initiala, cu conditia convocarii partilor in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2).
    Art. 21
    (1) In cadrul intalnirii de clarificare partile isi exprima pozitia, argumentata cu probe pertinente, concludente si utile.
    (2) Pe parcursul intalnirii de clarificare, Comitetul de mediere va manifesta un rol activ, membrii acestuia putand adresa intrebari partilor, in scopul clarificarii aspectelor divergente, respectiv staruind in identificarea acelei solutii menite a conduce la stingerea divergentei in cauza, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    (3) Lucrarile intalnirii de clarificare sunt consemnate de catre secretarul Comitetului de mediere intr-o minuta.
    (4) In functie de gradul de complexitate a neintelegerii precontractuale deduse spre mediere, membrii Comitetului de mediere, de comun acord cu reprezentantii partilor, pot conveni asupra organizarii, in termen de maximum 10 zile calendaristice de la data semnarii minutei, a unei noi intalniri de clarificare. In cadrul acesteia pot fi prezentate documente justificative, altele decat cele prevazute la art. 12, sub conditia ca acestea sa fie transmise ANRGN cu minimum 3 zile calendaristice inaintea datei stabilite pentru noua intalnire de clarificare.
    (5) In situatia prevazuta la alin. (4), partile prezente vor lua la cunostinta termenul fixat pentru noua intalnire de clarificare. In cazul in care intalnirea de clarificare s-a desfasurat in lipsa reprezentantilor partilor, termenul stabilit unilateral de Comitetul de mediere va fi comunicat partilor in termen de 24 de ore de la data intocmirii minutei.
    Art. 22
    Minuta cuprinde in mod obligatoriu:
    a) data si locul unde este incheiata;
    b) numele si prenumele reprezentantilor partilor, precum si ale membrilor Comitetului de mediere, inclusiv ale secretarului;
    c) obiectul intalnirii de clarificare;
    d) temeiul legal al convocarii partilor in cadrul intalnirii de clarificare;
    e) pozitia initiala a partilor, precum si probele pe care acestea si-au intemeiat sustinerile, respectiv punctul de vedere final al fiecareia dintre parti;
    f) pozitia ANRGN, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    g) semnatura reprezentantilor partilor, daca acestia sunt prezenti, a membrilor Comitetului de mediere, precum si a secretarului acestuia.
    Art. 23
    In cazul in care una dintre parti nu este reprezentata la intalnirea de clarificare sau refuza semnarea minutei, secretarul Comitetului de mediere va face aceasta mentiune in cuprinsul acesteia.
    Art. 24
    (1) Minuta este redactata in 3 exemplare autentice sau cu aceeasi valoare juridica, cate una pentru fiecare parte, respectiv una pentru ANRGN.
    (2) In cazul in care intalnirea de clarificare s-a desfasurat in lipsa uneia sau, dupa caz, a ambelor parti, minuta va fi comunicata acestora in termen de maximum 24 de ore de la data intocmirii acesteia.
    Art. 25
    (1) Minuta are caracter declarativ si constatator, neechivaland cu o hotarare obligatorie pentru parti.
    (2) In cazul in care medierea ANRGN nu conduce la stingerea neintelegerii precontractuale in cauza, partile pot semna contractul cu obiectiuni sau divergente, art. 2 alin. (2) aplicandu-se in mod corespunzator.
    (3) Nesolutionarea amiabila a obiectiunilor sau a divergentelor in termen de 30 de zile calendaristice de la data semnarii contractului poate atrage declansarea procedurii de solutionare a litigiilor in materie comerciala, in conformitate cu prevederile Codului de procedura civila.

    Dosarul medierii
    Art. 26
    Dosarul intocmit conform art. 15 lit. a) si c) este confidential. Membrii Comitetului de mediere, secretarul acestuia si, dupa caz, consultantii au obligatia de a nu divulga documentele, datele si informatiile de care iau cunostinta in aceasta calitate, fara a avea acordul partilor implicate.
    Art. 27
    (1) Dosarul se pastreaza la sediul ANRGN pentru o perioada de 10 ani.
    (2) Evidenta dosarelor este tinuta de catre secretarul Comitetului de mediere.

    CAP. 3
    Dispozitii finale

    Art. 28
    (1) Pe parcursul derularii procedurii de mediere a neintelegerilor precontractuale, partile pot conveni asupra stingerii neintelegerii aparute la incheierea contractului.
    (2) Documentul prin care este constatata intelegerea partilor va fi comunicat ANRGN in termen de maximum 24 de ore de la data semnarii acestuia.
    (3) In situatia in care partile, in urma derularii procedurii de mediere, isi insusesc recomandarile ANRGN, perfectand contractul, acestea au obligatia de a comunica ANRGN aceasta situatie in termen de maximum 15 zile calendaristice de la data semnarii minutei.
    Art. 29
    Anexa face parte integranta din prezenta metodologie.

    ANEXA 1
    la metodologie

                              CERERE DE MEDIERE

    Catre
    Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale
    Subscrisele:
    1. ......................................................................,
                    (denumirea; numele reprezentantilor legali)
    .........................................................................,
                                    (sediul)
    .........................................................................,
                                 (telefon/fax)
    .........................................................................,
                           (cod unic de inregistrare)
    .........................................................................,
                               (atribut fiscal)
    .........................................................................,
            (numarul de inregistrare la oficiul registrului comertului)
    prin reprezentantul legal/conventional ..................................,
    si
    2. ......................................................................,
           (numele si prenumele/denumirea; numele reprezentantilor legali)
    .........................................................................,
                                  (adresa/sediul)
    .........................................................................,
                                   (telefon/fax)
    ........................................................................*,
            (cod unic de inregistrare/nr. de inregistrare la ..........)
    ........................................................................*,
                              (atribut fiscal/cod fiscal)
    ........................................................................*,
           (numarul de inregistrare la oficiul registrului comertului)
    prin reprezentantul legal/conventional ..................................,
    solicitam, prin prezenta cerere, medierea neintelegerii aparute in cadrul negocierilor desfasurate pentru incheierea contractului .................... .
    (Urmeaza expunerea pe scurt a obiectului neintelegerii:
    [] indicarea precontractului
    [] indicarea clauzelor divergente.)
    Solicitam medierea prezentei neintelegeri precontractuale in lipsa, pe baza actelor depuse la dosar:
    [] DA
    [] NU
    ............................
                (data)

    ...............................        ...............................
          (semnatura partii 1)                  (semnatura partii 2)

    NOTA:
    1. Rubricile din prezenta cerere marcate cu "*" se completeaza exclusiv in cazul persoanelor juridice, cu exceptia rubricii "nr. de inregistrare la oficiul registrului comertului", care se completeaza numai de catre reprezentantii societatilor comerciale.
    2. Mentiunile din cadrul rubricilor care nu corespund se taie.



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 400/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 400 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 400/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu