Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 148 din 4 decembrie 2007

privind aprobarea principalelor modele standard utilizate in activitatea de inspectie si control a Inspectiei Sociale, precum si a metodologiei de completare a acestora

ACT EMIS DE: INSPECTIA SOCIALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 869 din 19 decembrie 2007



Având în vedere prevederile art. 14 lit. t) şi ale art. 22 din Hotărârea Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale,

în temeiul dispoziţiilor art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, şi al prevederilor art. 14 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale,

inspectorul general de stat al Inspecţiei Sociale decide:

Art. 1. - Se aprobă principalele modele standard utilizate de către Inspecţia Socială în activitatea de inspecţie şi control, precum şi metodologia de completare a acestora, cuprinse în anexele nr. 1-5.

Art. 2. -Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta decizie.

Art. 3. - Inspecţia Socială, prin compartimentele cu atribuţii în acest sens, va duce la îndeplinire prevederile prezentei decizii.

Inspectorul general de stat al Inspecţiei Sociale,

Maria Muga

ANEXA Nr. 1

Nr.......................din.........................

NOTIFICARE

In atenţia (se menţionează persoana/funcţia căreia îi este adresată notificarea)

Prin prezenta vă aducem la cunoştinţă faptul că Inspecţia Socială, prin echipa de inspecţie formată din................................................, inspectori sociali în judeţele/sectoarele................................., în perioada ....................., va efectua inspectarea/controlul serviciului ...................................din localitatea..................................Judeţul.......................................

Activitatea de inspecţie este inclusă în Planul anual de control, evaluare şi consiliere, aprobat de ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse, şi are în vedere următoarele obiective:

- ........................................................................................................................................................................ .......................................................

- ........................................................................................................................................................................ .......................................................

- ........................................................................................................................................................................ .......................................................

Vă solicităm să le puneţi la dispoziţie toate dosarele şi toate documentele pe care doresc să le consulte, de îndată ce veţi lua cunoştinţă de prezenta notificare. De asemenea, vă rugăm să facilitaţi accesul inspectorilor în toate serviciile din instituţia dumneavoastră şi să permiteţi discuţiile cu personalul din subordinea dumneavoastră şi, după caz, cu beneficiarii.

După terminarea misiunii, vă vom transmite raportul inspectorilor sociali, în versiune provizorie, înainte de(data) ......................................., ca să puteţi face cunoscute în termen de 15 zile observaţiile dumneavoastră cu privire la constatările efectuate, la propunerile, recomandările, concluziile şi sancţiunile stabilite de echipa de inspecţie.

După analiza observaţiilor dumneavoastră, raportul va fi redactat în formă definitivă, comunicat celor în drept şi on-line pe site-ul Inspecţiei Sociale.

Inspectorul general de stat,

....................................................

Organismul/autoritatea/instituţia (se menţionează datele de identificare a persoanei juridice de drept public/privat)

ANEXA Nr. 2

Aprob

Inspector general de stat

RAPORT   DE   INSPECŢIE

1.  Baza legală a inspecţiei efectuate:

Inspecţia desfăşurată la.....................a avut loc în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, Hotărârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale si al Ordinului de misiune nr...............din .................al inspectorului general de stat.

2.  Obiectivele misiunii de inspecţie:

Obiectivele misiunii de inspecţie sunt stabilite în Planul anual de control, evaluare şi consiliere (acestea sunt variabile şi sunt în funcţie de tipul serviciului inspectat).

3. Perioada inspecţiei:

4. Echipa de inspecţie:

5. Denumirea entităţii inspectate şi a locaţiei acesteia (adresa):

6. Desfăşurarea inspecţiei:

• întâlniri cu organele de conducere (se vor preciza funcţiile şi numele persoanelor cu responsabilităţi în entitatea inspectată);

• interviuri individuale (se vor preciza calitatea persoanei, numărul persoanelor şi metoda folosită pentru intervievarea acestora);

• întâlniri, interviuri cu alte persoane;

• metode şi mijloace utilizate pentru realizarea inspecţiei;

• documente relevante pentru efectuarea inspecţiei (acestea se vor lista);

• alte activităţi relevante pentru realizarea obiectivelor inspecţiei.

7. Constatări:

• Descrierea faptelor constatate şi încadrarea juridică a acestora.

8. Concluzii:

9.  Recomandări, responsabili şi termene de remediere:

10. Organismul abilitat să aplice sancţiunile corespunzătoare sau, după caz, sancţiunea aplicată direct de echipa de inspectori:

11. Semnăturile membrilor echipei de inspecţie:

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA SOCIALĂ

Inspectoratul Social Regional..........................................

Str................nr................, localitatea.........................,

judeţul/sectorul..............., telefon............, fax...............

Seria.........nr................

PROCES-VERBAL

de constatare şi sancţionare a contravenţiilor privind nerespectarea dispoziţiilor legale referitoare la protecţia socială

Incheiat astăzi, anul ..............., luna ............, ziua ..............., ora ..............., în localitatea................................ judeţul/sectorul....................................

I. Subsemnatul/Subsemnata .............................................................................................., având funcţia de ............... în cadrul ..............., legitimaţia nr................, împuternicit prin Decizia nr................din...............a inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale,

în temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, al prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale şi al

Ordinului de misiune nr................din...............al inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale, cu ocazia misiunii de inspecţie efectuate, am constatat următoarele:

II.  Persoana juridică/fizică.................................., cu sediul/domiciliul în .................................., str.................................. nr......., bl......., sc......., ap......., judeţul/sectorul ................................., CNP ........................, constituită în baza ................................, înmatriculată la oficiul registrului comerţului sub nr................, având codul fiscal..........................., cont nr................la..............., reprezentată legal prin domnul/doamna ....................................., în calitate de ................................, domiciliat/domiciliată în............................, str......................................, bl......., sc.........., ap.........., judeţul/sectorul........................, având BI/CI seria........., nr................, eliberat/eliberată de...............la data de..............., CNP..............., a contravenit dispoziţiilor:

1.  art................alin................lit................din...............;

2.  art................alin................lit................din...............;

3.  art................alin................lit................din................

(Se vor completa, în clar, de către inspectorul/inspectorii social/sociali prevederile articolului, alineatului şi literei din actul normativ, ale căror dispoziţii au fost încălcate.)

III. La data, ora si locul mentionate mai sus au fost constatate următoarele fapte:

1........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

2........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

3........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

fapte prevăzute şi sancţionate de:

1.  art................alin................lit................din...............;

2.  art................alin................lit................din...............;

3.  art................alin................lit................din................

Inspector/inspectori social/sociali,

...................................................

Martor,

...................................................

Contravenient,

...................................................

IV.  Sancţiunea aplicată şi măsurile dispuse:

Avertisment/Amendă contravenţională, în cuantum de...............(...............) lei,

Măsuri dispuse:..........................................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Termen de realizare: ..................................................................................................................................................................................................

                                                                           (Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund.)

V. Amenda se va achita în contul ..............., deschis la Trezoreria ..............., iar documentul doveditor al plăţii va fi prezentat sau comunicat prin poştă Inspecţiei Sociale, la adresa: municipiul Bucureşti, str. Vasile Lascar nr. 87, sectorul 2, în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţării de plată.

Conform dispoziţiilor legale, contravenientul poate achita în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori, după caz, de la data comunicării acestuia jumătate din minimul amenzii prevăzute în actul normativ ale cărui dispoziţii au fost încălcate, adică suma de...............lei.

(Se va completa doar dacă în actul normativ de stabilire a contravenţiei această posibilitate este menţionată în mod expres.)

VI. In conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării/comunicării acestuia.

VII. Plângerea, însoţită de copia procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, se depune la Inspecţia Socială, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Vasile Lascar nr. 87, sectorul 2.

VIII. Plângerea împreună cu dosarul cauzei vor fi înaintate de îndată instanţei judecătoreşti competente, în a cărei circumscripţie a fost săvârşită contravenţia.

IX.  Contravenientul nu se află de faţă/refuză să semneze sau nu poate lua la cunoştinţă despre conţinutul procesului-verbal (se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund), fapt atestat de martor, domnul/doamna.................................., domiciliat/domiciliată în................................................., str...............................nr........, bl.........., sc.........., ap..........judeţul/sectorul......................, având BI/CI seria............nr..........................., eliberat/eliberată de...................................................... la data de......................................., CNP.................................................

X. Alte menţiuni  ........................................................................................................................................................................ ..............................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(Se pot menţiona observaţiile/obiecţiile contravenientului.)

Prezentul proces-verbal conţine...............pagini şi a fost întocmit în...............exemplare, din care un exemplar s-a înmânat contravenientului, astăzi,..............., sau se va comunica acestuia în cel mult o lună de la data încheierii.

Inspector/inspectori social/sociali

...........................................

Martor,

...........................................

Contravenient,

Am primit un exemplar al procesului-verbal şi al înştiinţării de plată.

.......................................................

ANEXA Nr. 4

Seria...............nr................

ÎNŞTIINŢARE   DE   PLATĂ

1. Subsemnatul/Subsemnata......................................................................................................., având funcţia de...................................................în cadrul........................................................., văzând cele consemnate în Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei....................................... nr..........din ..................., pun în vedere:

2.  Persoanei juridice/fizice.............................................................................., cu sediul/domiciliul în........................................................................., str........................................................nr.........., bl.........., sc.........., ap.........., judeţul/sectorul ............................................, înmatriculată la oficiul registrului comerţului sub nr..........................., având codul fiscal........................., cont nr................  la................................., reprezentată legal prin domnul/doamna..........................................................., în calitate de ......................................, domiciliat/domiciliată în ........................................................., str..............................................., bl......., sc.........., ap..........Judeţul/sectorul..................................., având BI/CI seria ............... nr........................, eliberat/eliberată de .......................................... la data de........................................, CNP........................................., ca în termenul prevăzut în procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei să achite contravaloarea amenzii stabilite, respectiv suma de...............(...............) lei.

3. Amenda se va achita în contul.................................., deschis la Trezoreria..............................., iar documentul doveditor al plăţii va fi prezentat sau comunicat prin poştă Inspecţiei Sociale la adresa ......................................., în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţării de plată.

4.  Contravenientul nu se află în ţară, refuză să semneze sau nu poate să semneze prezenta înştiinţare de plată. (Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund).

5.  Prezenta înştiinţare de plată face parte integrantă din Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor seria...............nr.........................din data de..................................

6. Alte menţiuni:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Inspector social,

......................................................

Contravenient,

......................................................

Am primit un exemplar.

ANEXA Nr. 5

Vizat

Inspector general de stat

NOTĂ  DE CONSTATARE

încheiată azi.................................

Intre:

Inspectorii(numele, prenumele şi funcţia membrilor echipei de inspecţie).............................................................................., împuterniciţi de inspectorul general de stat al Inspecţiei Sociale prin Ordinul de misiune nr................din......................................

Instituţia supusă verificării:..............., cu sediul în.........................................., reprezentată prin.............................................................., în calitate de.............................................

Temeiul legal:........................................................................................................................................................................ ..............................

• Obiectivele misiunii:........................................................................................................................................................................ ....................

• Constatări

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

• La realizarea misiunii de inspecţie au mai participat: domnul/doamna(numele/prenumele/funcţia/instituţia).....................................................................

• Cu ocazia misiunii de inspecţie au fost solicitate următoarele documente:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

•  Prezenta notă de constatare a fost întocmită în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.

Echipa de inspecţie,

............................................................

............................................................

............................................................

Alţi participanţi,

............................................................

............................................................

............................................................

Reprezentant,

............................................................

............................................................

............................................................


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 148/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 148 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 148/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu