E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 1074/EN din  6 iulie 2004

privind implementarea serviciului universal in sectorul comunicatiilor electronice

ACT EMIS DE: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN COMUNICATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 750 din 18 august 2004


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 38 alin. (1), (3) si (5) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 79/2002 privind cadrul general de reglementare a comunicatiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 591/2002, precum si ale art. 4 alin. (4), art. 9 alin. (2) si (3), art. 10 alin. (10) si ale art. 13 alin. (2) din Legea nr. 304/2003 pentru serviciul universal si drepturile utilizatorilor cu privire la retelele si serviciile de comunicatii electronice,
    avand in vedere Ordinul ministrului comunicatiilor si tehnologiei informatiei nr. 184/2004 pentru aprobarea Documentului de politica si strategie privind implementarea serviciului universal in sectorul comunicatiilor electronice,

    presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii emite prezenta decizie.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Prezenta decizie reglementeaza modalitatile de implementare a serviciului universal in sectorul comunicatiilor electronice, prin stabilirea conditiilor si a procedurii de desemnare a furnizorilor de serviciu universal, astfel cum acestia sunt definiti la art. 2 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 304/2003 pentru serviciul universal si drepturile utilizatorilor cu privire la retelele si serviciile de comunicatii electronice, precum si prin stabilirea mecanismului de compensare a costului net determinat de furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal.
    (2) In aplicarea prevederilor prezentei decizii, Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii, denumita in continuare ANRC, va urmari asigurarea dreptului de acces la serviciul universal pe intregul teritoriu al Romaniei, cu respectarea principiului neutralitatii tehnologice, prin realizarea obiectivelor prevazute in Ordinul ministrului comunicatiilor si tehnologiei informatiei nr. 184/2004 pentru aprobarea Documentului de politica si strategie privind implementarea serviciului universal in sectorul comunicatiilor electronice.
    Art. 2
    (1) Serviciile incluse in sfera serviciului universal, care fac obiectul prezentei decizii, sunt:
    a) furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix;
    b) accesul la telefoanele publice cu plata.
    (2) Dreptul de acces la serviciul prevazut la alin. (1) lit. a) este asigurat prin instalarea de telecentre, in conditiile sectiunii 1 a cap. II, precum si prin acordarea de subventii, in conditiile sectiunii a 2-a a cap. II.
    (3) Dreptul de acces la serviciul prevazut la alin. (1) lit. b) este asigurat prin instalarea de telefoane publice cu plata, in conditiile sectiunii 1 a cap. II.
    (4) Pot fi desemnati ca furnizori de serviciu universal:
    a) pentru serviciul prevazut la alin. (1) lit. a), in vederea instalarii de telecentre, precum si pentru serviciul prevazut la alin. (1) lit. b), persoanele care sunt, cumulativ, furnizori de retele publice de comunicatii electronice si de servicii de telefonie destinate publicului;
    b) pentru serviciul prevazut la alin. (1) lit. a), in vederea acordarii de subventii, furnizorii de servicii de telefonie destinate publicului.
    Art. 3
    (1) In intelesul prezentei decizii, urmatorii termeni se definesc astfel:
    a) servicii de acces la reteaua publica de telefonie - punerea la dispozitia utilizatorilor finali, pe baza unui contract in forma scrisa si in schimbul unui tarif periodic, de regula lunar, a echipamentelor sau serviciilor necesare pentru ca acestia sa poata beneficia de servicii de telefonie destinate publicului;
    b) localitati eligibile - localitatile care nu beneficiaza de servicii de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, sau de un mijloc rezonabil de acces la serviciul de telefonie destinat publicului, precum si cele in care penetrarea acestor servicii nu este suficienta in vederea satisfacerii necesitatilor rezonabile ale utilizatorilor finali;
    c) telecentru - spatiul pus la dispozitia publicului, in cadrul caruia se furnizeaza accesul la o retea publica de telefonie, la un punct fix, astfel incat utilizatorii finali sa poata initia si primi apeluri telefonice locale, nationale si internationale, comunicatii prin fax si comunicatii de date la o rata de transfer suficienta pentru a permite accesul functional la Internet; caracteristicile tehnico-economice de baza ale telecentrelor sunt prevazute in anexa nr. 1;
    d) familie - sotul si sotia, barbatul si femeia necasatoriti sau persoana singura si, acolo unde este cazul, rudele lor pana la gradul al IV-lea inclusiv, care locuiesc si gospodaresc impreuna.
    (2) Prin sintagma care locuiesc si gospodaresc impreuna, prevazuta la alin. (1) lit. d), se intelege persoanele care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
    a) au domiciliul sau, dupa caz, resedinta comuna;
    b) contribuie impreuna la achizitionarea sau la realizarea unor bunuri si a unor venituri rezultate din valorificarea acestora ori la consumul acestora.
    (3) Beneficiaza de prevederile prezentei decizii si familiile constituite din cetateni ai altor state sau apatrizi, care au resedinta sau, dupa caz, domiciliul in Romania, in conditiile legislatiei romane.
    (4) In cuprinsul prezentei decizii sunt, de asemenea, aplicabile definitiile prevazute la art. 2 pct. 12 din Legea nr. 676/2001 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul telecomunicatiilor, cu modificarile ulterioare, la art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 34/2002 privind accesul la retelele publice de comunicatii electronice si la infrastructura asociata, precum si interconectarea acestora, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 527/2002, la art. 2 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 79/2002 privind cadrul general de reglementare a comunicatiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 591/2002, si la art. 2 alin. (1) din Legea nr. 304/2003.

    CAP. 2
    Masuri in vederea realizarii obiectivelor politicii si strategiei privind implementarea serviciului universal

    SECTIUNEA 1
    Furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, prin intermediul telecentrelor, si a accesului la telefoanele publice cu plata

    Art. 4
    In vederea indeplinirii obiectivului privind asigurarea disponibilitatii, calitatii si accesibilitatii acelor servicii din sfera serviciului universal care reprezinta mijloace rezonabile de acces la serviciul de telefonie destinat publicului, ANRC va impune in sarcina furnizorilor de serviciu universal desemnati obligatia de a asigura furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, prin intermediul telecentrelor, si furnizarea accesului la telefoanele publice cu plata, la tarife accesibile si la un anumit nivel de calitate, in acele localitati stabilite de catre ANRC, pe baza unui studiu la nivel national, ca fiind localitati eligibile.
    Art. 5
    Localitatile in care se vor instala cu prioritate telecentre si telefoane publice cu plata vor fi alese dintre localitatile eligibile, avandu-se in vedere gradul de disponibilitate a serviciilor de telefonie destinate publicului, numarul de locuitori si eficienta implementarii unor astfel de proiecte.
    Art. 6
    (1) In localitatile alese in conformitate cu prevederile art. 5, ANRC va desemna, prin licitatie sau, ca exceptie, din oficiu, furnizorii de serviciu universal care vor avea obligatia de a asigura furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, prin intermediul telecentrelor, si/sau a accesului la telefoanele publice cu plata.
    (2) Furnizorii de serviciu universal desemnati in vederea furnizarii accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, prin intermediul telecentrelor, sau in vederea furnizarii accesului la telefoanele publice cu plata vor fi desemnati pe o perioada de cel putin 3 ani.
    (3) In cazul in care ANRC desemneaza prin licitatie un furnizor de serviciu universal intr-o localitate in care, la momentul publicarii anuntului de participare la licitatie potrivit art. 19 alin. (1), exista telecentre sau telefoane publice cu plata, furnizorul accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, prin intermediul acelor telecentre, sau al accesului la acele telefoane publice cu plata are dreptul sa solicite compensarea eventualului cost net inregistrat ulterior punerii in functiune in localitatea respectiva a telecentrului sau telefonului public cu plata ce face obiectul licitatiei, inclusiv costurile cu activele imobilizate neamortizate pana la data respectiva, in limita costului net determinat in urma licitatiei, urmand a fi desemnat furnizor de serviciu universal din oficiu si urmand a-i fi impuse obligatii echivalente celor prevazute in caietul de sarcini al licitatiei.
    Art. 7
    (1) In cazul desemnarii prin licitatie, suma la care s-a adjudecat licitatia constituie costul net al furnizarii serviciilor din sfera serviciului universal, urmand a fi virata, la cerere, furnizorului de serviciu universal, conform mecanismului de compensare stabilit de ANRC.
    (2) In cazul desemnarii din oficiu, diferenta negativa dintre beneficiile comerciale, atat tangibile, cat si intangibile, si costurile implicate de furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, prin intermediul telecentrelor, sau a accesului la telefoanele publice cu plata, in conditiile stabilite de catre ANRC, calculate pe perioada de desemnare si actualizate la momentul adoptarii deciziei de desemnare, constituie costul net al furnizarii serviciilor din sfera serviciului universal, urmand a fi virata, la cerere, furnizorului de servicii universal, conform mecanismului de compensare stabilit de ANRC.

    SECTIUNEA a 2-a
    Subventionarea serviciilor de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, si acordarea unor facilitati aplicabile in caz de neplata a facturii telefonice

    Art. 8
    (1) In vederea indeplinirii obiectivului privind asigurarea accesibilitatii serviciilor de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix sau la un mijloc rezonabil de acces la serviciul de telefonie destinat publicului, pentru anumite categorii defavorizate de utilizatori, ANRC va impune furnizorilor de serviciu universal desemnati in conditiile art. 9 alin. (1) obligatia de a acorda o subventie pentru serviciul de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, precum si obligatia de a oferi facilitatile prevazute la alin. (2), aplicabile in caz de neplata a facturii telefonice, familiilor care, din cauza veniturilor reduse, necesita o protectie suplimentara.
    (2) Furnizorii de serviciu universal au obligatia de a acorda urmatoarele facilitati, aplicabile in caz de neplata a facturii telefonice, familiilor prevazute la art. 10, facilitati care vor fi prevazute expres in contractele incheiate cu utilizatorii finali:
    a) dobanzile, majorarile sau penalitatile aplicate pentru neplata la termen a sumelor datorate de abonat sa nu depaseasca 0,15% pe zi de intarziere din aceste sume;
    b) deconectarea de la reteaua publica de telefonie sa nu aiba loc mai devreme de 90 de zile de la suspendarea furnizarii serviciului;
    c) pe toata durata cat serviciul este suspendat, abonatul sa poata initia sau primi apeluri care nu presupun nici o plata din partea sa si sa datoreze furnizorului de serviciu universal numai tariful periodic reprezentand contravaloarea furnizarii serviciilor de acces la reteaua publica de telefonie; in cazul in care tariful periodic include contravaloarea unui anumit numar de minute pentru initierea de apeluri, acestea vor fi reportate in luna in care abonatul achita factura a carei neplata a atras suspendarea, impreuna cu dobanzile, majorarile sau penalitatile aferente;
    d) reluarea furnizarii serviciului, daca se realizeaza in perioada de suspendare, sa se faca in mod gratuit, dupa achitarea de catre abonat a facturii a carei neplata a atras suspendarea, impreuna cu dobanzile, majorarile sau penalitatile aferente.
    (3) Suspendarea furnizarii serviciului de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, se va realiza doar in urma notificarii abonatului de catre furnizorul de serviciu universal.
    (4) Furnizorul de serviciu universal are obligatia de a modifica, in conformitate cu prevederile alin. (2) si (3), contractul in vigoare, in termen de 15 zile de la data depunerii unei cereri in conditiile art. 14.
    Art. 9
    (1) ANRC va desemna, din oficiu, ca furnizori de serviciu universal care vor avea obligatia sa acorde utilizatorilor finali subventii pentru serviciile de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, si facilitati aplicabile in caz de neplata a facturii telefonice, toti furnizorii de servicii de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, indiferent de tipul retelei si de tehnologia utilizata.
    (2) In vederea desemnarii ca furnizor de serviciu universal, furnizorii de servicii de telefonie destinate publicului, care ofera servicii de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, sunt obligati sa transmita ANRC o instiintare care sa ateste acest lucru, in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei decizii sau de la data aducerii la cunostinta publicului a ofertei comerciale de lansare a serviciului.
    (3) Furnizorii de serviciu universal prevazuti la alin. (1) vor fi desemnati pe o perioada cuprinsa intre data comunicarii deciziei de desemnare si data de 31 decembrie a aceluiasi an.
    Art. 10
    (1) Pot beneficia de subventia si de facilitatile prevazute la art. 8 familiile, prin titularul de contract, care au un venit net mediu lunar, pe membru de familie, mai mic de 2.460.000 lei si care, la data depunerii cererii de acordare a subventiei, in conditiile art. 14, au contracte in derulare cu furnizorul de serviciu universal, avand ca obiect furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix.
    (2) Familiile care incheie mai multe contracte avand ca obiect furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, vor putea opta pentru subventionarea unui singur serviciu.
    Art. 11
    (1) La stabilirea venitului net mediu lunar pe membru de familie se iau in considerare toate veniturile realizate de membrii familiei in luna anterioara depunerii cererii, inclusiv cele care provin din indemnizatia de somaj, creante legale, conventii civile de intretinere aflate in executare, indemnizatii cu caracter permanent, alocatii de stat pentru copii, alocatii suplimentare pentru familiile cu copii, alocatii de intretinere pentru copiii incredintati sau dati in plasament, burse pentru copii si studenti acordate in conditiile legii, precum si ajutorul care se acorda sotiilor celor care satisfac serviciul militar obligatoriu.
    (2) Daca familia are in proprietate terenuri, cladiri, spatii locative ori alte bunuri, mobile sau imobile, la stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau in considerare arenda, chiriile, alte fructe civile, naturale sau industriale produse de acestea, precum si veniturile care se pot obtine din valorificarea bunurilor respective, sub conditia pastrarii unei locuinte minime si a bunurilor necesare nevoilor familiale.
    Art. 12
    (1) Subventiile si facilitatile vor fi acordate, in mod transparent si nediscriminatoriu, tuturor familiilor care indeplinesc conditiile prevazute la art. 10 si depun o cerere in conditiile art. 14.
    (2) In termen de 15 zile de la desemnare, furnizorul de serviciu universal va aduce la cunostinta publicului conditiile de acordare a subventiilor si facilitatilor, prin publicarea pe pagina sa de Internet si intr-un cotidian national de mare tiraj, precum si prin afisarea, in locuri vizibile, la toate oficiile sale comerciale. De asemenea, furnizorul de serviciu universal va tipari informatii sintetice privind conditiile de acordare a subventiilor si facilitatilor cel putin pe prima factura emisa dupa desemnare utilizatorilor finali persoane fizice.
    Art. 13
    Furnizorii de serviciu universal nu pot impune familiilor prevazute la art. 10 obligatii privind plata unor servicii sau facilitati suplimentare fata de cele prevazute in prezenta sectiune, cu exceptia situatiei in care acestea au fost solicitate in mod expres de catre acestea.
    Art. 14
    (1) In vederea acordarii subventiei si a facilitatilor, titularul de contract va transmite furnizorului de serviciu universal, pana la data de 1 octombrie a anului in curs, cererea-tip pentru acordarea subventiei si a facilitatilor aplicabile in caz de neplata a facturii telefonice, conform modelului prezentat in anexa nr. 2.
    (2) Cererea-tip pentru acordarea subventiei si a facilitatilor va fi pusa la dispozitie solicitantului de catre furnizorul de serviciu universal.
    (3) Furnizorul de serviciu universal are obligatia de a pune la dispozitie ANRC, la solicitarea acesteia, copii de pe cererile-tip de acordare a subventiei si a facilitatilor.
    (4) Furnizorul de serviciu universal va analiza daca din cuprinsul cererii-tip rezulta ca se indeplinesc conditiile de acordare a subventiei si a facilitatilor si va decide, in termen de 15 zile, asupra admiterii sau respingerii cererii. Respingerea cererii se va comunica titularului de contract.
    Art. 15
    (1) In vederea stabilirii cuantumului subventiei, furnizorii de serviciu universal au obligatia de a transmite ANRC, pana la data de 15 octombrie, o situatie centralizata privind cererile primite care nu au fost respinse potrivit prevederilor art. 14 alin. (4).
    (2) Pana la data de 1 noiembrie, ANRC va comunica furnizorilor de serviciu universal cuantumul subventiei individuale, care nu va depasi contravaloarea furnizarii serviciilor de acces la reteaua publica de telefonie in perioada de desemnare prevazuta la art. 9 alin. (3).
    (3) Subventia se acorda o singura data pentru toata perioada de desemnare prevazuta la art. 9 alin. (3).
    (4) Subventia se evidentiaza si se opereaza de catre furnizorii de serviciu universal in prima factura emisa titularului de contract dupa stabilirea si comunicarea de catre ANRC a cuantumului subventiei individuale.
    (5) In cazul in care valoarea subventiei depaseste valoarea facturii, diferenta se opereaza in mod corespunzator in facturile lunilor imediat urmatoare pana la acordarea in intregime a acesteia.
    Art. 16
    Subventia totala acordata, calculata ca suma a subventiilor acordate utilizatorilor finali pe parcursul perioadei de desemnare, constituie costul net al furnizarii, in conditiile prezentei sectiuni, a serviciului de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, urmand a fi virata, la cerere, furnizorilor de serviciu universal, in raport cu numarul de utilizatori finali ai fiecaruia, carora le-au fost acordate subventii.

    CAP. 3
    Desemnarea prin licitatie

    Art. 17
    (1) Desemnarea furnizorilor de serviciu universal care vor avea obligatia de a furniza accesul la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, prin intermediul telecentrelor, sau accesul la telefoane publice cu plata se realizeaza in urma unor licitatii publice, organizate cu respectarea principiilor liberei concurente, transparentei, nediscriminarii si confidentialitatii.
    (2) Etapele de desfasurare a licitatiei sunt urmatoarele:
    a) elaborarea documentatiei licitatiei si publicarea anuntului de participare la licitatie;
    b) obtinerea documentatiei de catre persoanele interesate;
    c) depunerea ofertelor de catre persoanele care au obtinut documentatia licitatiei;
    d) evaluarea ofertelor si desemnarea castigatorului;
    e) comunicarea rezultatului licitatiei.
    Art. 18
    (1) Licitatia va fi organizata de o comisie desemnata prin decizie a presedintelui ANRC.
    (2) Comisia de licitatie va fi formata dintr-un presedinte si minimum 4 membri din cadrul ANRC, specialisti in domeniile economic, tehnic si juridic. Comisia de licitatie va avea la dispozitie un secretar care va intocmi procesele-verbale.
    (3) Comisia de licitatie va avea urmatoarele atributii:
    a) elaborarea documentatiei licitatiei si publicarea anuntului de participare la licitatie;
    b) verificarea documentelor depuse de ofertanti;
    c) verificarea indeplinirii conditiilor de eligibilitate a ofertantilor;
    d) evaluarea ofertelor si desemnarea castigatorului;
    e) comunicarea rezultatului licitatiei;
    f) redactarea proiectului deciziei de desemnare a furnizorului de serviciu universal.
    Art. 19
    (1) In vederea initierii procedurii de licitatie, ANRC va publica un anunt de participare la licitatie, cel putin intr-un cotidian national de mare tiraj si pe pagina sa de Internet, cu minimum 45 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
    (2) Anuntul de participare la licitatie va contine, in mod obligatoriu, urmatoarele informatii:
    a) localitatile si serviciile din sfera serviciului universal pentru care se intentioneaza desemnarea unor furnizori de serviciu universal;
    b) data organizarii licitatiei;
    c) locul de unde poate fi procurata documentatia licitatiei si pretul acesteia;
    d) data limita pana la care poate fi procurata documentatia licitatiei;
    e) data limita pentru solicitarea clarificarilor;
    f) data limita pentru depunerea ofertelor, care nu va fi mai devreme de 40 de zile de la data publicarii anuntului de participare;
    g) locul unde trebuie depuse ofertele;
    h) data, ora si locul deschiderii ofertelor.
    Art. 20
    ANRC va pune la dispozitia oricarui solicitant, incepand cu data publicarii anuntului de participare la licitatie, documentatia licitatiei, care va cuprinde:
    a) cererea-tip de desemnare ca furnizor de serviciu universal;
    b) documentele care urmeaza sa fie prezentate de ofertant pentru evaluarea eligibilitatii solicitantilor;
    c) caietul de sarcini;
    d) instructiuni privind modul de elaborare a propunerii tehnice si a celei financiare;
    e) informatii privind criteriile aplicate pentru desemnarea furnizorului de serviciu universal, inclusiv grila de punctaj;
    f) alte documente necesare in vederea participarii la licitatie.
    Art. 21
    Cererea-tip de desemnare ca furnizor de serviciu universal va avea cuprinsul prevazut in anexa nr. 3 si va fi insotita de urmatoarele documente:
    a) certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului privind inexistenta unei proceduri de dizolvare voluntara, judiciara ori ca urmare a aplicarii procedurii reorganizarii judiciare sau a falimentului;
    b) certificate privind achitarea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, bugetele fondurilor speciale si a oricaror alte obligatii bugetare;
    c) copii ale situatiilor financiare anuale pentru ultimii 3 ani sau pentru toata perioada scursa de la infiintare, in cazul in care aceasta este mai mica de 3 ani, depuse la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice;
    d) propunerea tehnica impreuna cu descrierea detaliata a mijloacelor tehnologice, materiale si umane pe baza carora solicitantul va asigura furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal pentru care solicita desemnarea;
    e) propunerea financiara impreuna cu justificarea eventualelor pierderi determinate de furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal pentru care solicita desemnarea;
    f) orice alte documente solicitate prin documentatia licitatiei.
    Art. 22
    Caietul de sarcini va contine cel putin urmatoarele:
    a) cerintele tehnice, economice si calitative minime de furnizare a serviciilor din sfera serviciului universal;
    b) cerintele financiare pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca;
    c) obligatiile care incumba furnizorului de serviciu universal in urma desemnarii;
    d) drepturile furnizorului de serviciu universal;
    e) costul net estimat al furnizarii serviciilor din sfera serviciului universal, ce constituie pretul de pornire al licitatiei.
    Art. 23
    (1) ANRC va accepta orice solicitare de clarificari cu privire la procedura de licitatie pana la data limita prevazuta in anuntul de participare la licitatie.
    (2) Solicitarile de clarificari trebuie intocmite in scris si depuse la sediul central al ANRC de catre un reprezentant al solicitantului, sub luare de semnatura, sau transmise prin serviciul de trimitere recomandata cu confirmare de primire.
    (3) ANRC va raspunde in scris la solicitarile primite, cu cel putin 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
    Art. 24
    (1) ANRC poate aduce modificari documentatiei licitatiei, din proprie initiativa sau in urma solicitarilor primite.
    (2) Modificarile vor fi notificate in scris tuturor persoanelor care au solicitat documentatia licitatiei, cu cel putin 7 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
    Art. 25
    (1) Licitatia se desfasoara pe baza de oferte ferme, definitive, irevocabile si neconditionate, depuse in conformitate cu documentatia licitatiei.
    (2) Ofertele se depun personal de catre reprezentantul solicitantului, in plic inchis, sigilat, sub luare de semnatura, sau prin serviciul de trimitere recomandata cu confirmare de primire.
    (3) Mai multi furnizori de retele sau de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a se asocia si de a depune o oferta in comun, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Acestia isi vor asuma in solidar obligatia pentru oferta comuna.
    (4) Solicitantul are dreptul de a contracta cu alte persoane lucrari sau servicii specifice in scopul indeplinirii cerintelor tehnice, economice si calitative de furnizare a serviciilor din sfera serviciului universal. Solicitantul isi asuma responsabilitatea pentru toate obligatiile din oferta.
    Art. 26
    (1) Comisia de licitatie va evalua exclusiv ofertele depuse pana la data limita de depunere a ofertelor.
    (2) Comisia de licitatie are obligatia de a deschide ofertele la data, ora si in locul indicate in anuntul de participare la licitatie.
    (3) Licitatia se desfasoara in prezenta tuturor membrilor comisiei de licitatie.
    (4) Nu pot fi membri ai comisiei de licitatie sotul/sotia ori rudele si afinii, pana la gradul al III-lea inclusiv, ai asociatilor sau administratorilor ofertantilor.
    (5) Orice ofertant are dreptul de a fi reprezentat la deschiderea ofertelor.
    (6) Comisia de licitatie are dreptul de a respinge o oferta in unul dintre urmatoarele cazuri:
    a) oferta nu contine cererea-tip de desemnare ca furnizor de serviciu universal sau vreunul dintre documentele prevazute la art. 21;
    b) oferta nu indeplineste conditiile de forma prevazute in documentatia licitatiei.
    (7) Comisia de licitatie poate solicita ofertantilor orice documente, informatii suplimentare sau clarificari, necesare in vederea stabilirii ofertei castigatoare, indicand si termenul in care acestea trebuie depuse.
    (8) Rezultatele deschiderii ofertelor se constata printr-un proces-verbal, semnat de membrii comisiei de licitatie si de reprezentantii ofertantilor prezenti.
    Art. 27
    In cazul in care nu a fost depusa nici o oferta, daca ofertele participantilor au fost respinse potrivit art. 26 alin. (1) sau (6) ori daca nici unul dintre participanti nu a oferit o suma mai mica sau cel putin egala cu pretul de pornire al licitatiei, licitatia se poate repeta dupa trecerea a cel putin 15 zile de la data stabilita pentru deschiderea ofertelor precedentei licitatii sau se poate proceda la desemnarea din oficiu a furnizorului de serviciu universal, in conformitate cu prevederile cap. IV.
    Art. 28
    (1) Termenul de analizare a ofertelor de catre comisia de licitatie, in vederea stabilirii ofertei castigatoare, este de cel mult 30 de zile de la data deschiderii ofertelor.
    (2) In vederea stabilirii ofertei castigatoare, comisia de licitatie va lua in considerare, in principal, criteriul propunerii celei mai avantajoase din punct de vedere financiar, in ceea ce priveste cuantumul costului net, precum si, acolo unde este cazul, urmatoarele criterii suplimentare:
    a) propunerea cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnic;
    b) capacitatea tehnica, economica si financiara a ofertantului;
    c) experienta anterioara in furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal pentru care s-a solicitat desemnarea sau a altor servicii de comunicatii electronice;
    d) gradul de extindere si densitatea retelei, precum si capacitatea ofertantului de a dezvolta sau de a avea acces la retele de comunicatii electronice in vederea furnizarii serviciilor de telefonie destinate in localitatile avute in vedere pentru licitatie;
    e) capacitatea de a asigura un nivel uniform al tarifelor pentru serviciile din sfera serviciului universal pe intregul teritoriu al tarii;
    f) tarifele cu amanuntul ce vor fi practicate in cadrul telecentrului;
    g) alte informatii relevante prezentate de ofertant conform cerintelor din caietul de sarcini.
    (3) Pe baza criteriilor prevazute la alin. (2), comisia de licitatie va completa grila de punctaj, in conformitate cu documentatia licitatiei, pentru fiecare ofertant.
    (4) Comisia de licitatie va declara castigatoare oferta care a intrunit cel mai mare numar de puncte, pe baza grilei de punctaj.
    (5) Rezultatul licitatiei se consemneaza intr-un proces-verbal, care va fi aprobat de presedintele ANRC.
    (6) ANRC va transmite simultan tuturor ofertantilor o instiintare privind rezultatul licitatiei.
    (7) Persoanele interesate pot depune contestatie privind rezultatul licitatiei, in termen de doua zile de la primirea instiintarii prevazute la alin. (6). Contestatia trebuie intocmita in scris si depusa la sediul central al ANRC de catre un reprezentant al solicitantului, sub luare de semnatura, sau transmisa prin serviciul de trimitere recomandata cu confirmare de primire.
    (8) In vederea solutionarii contestatiilor, presedintele ANRC va desemna, prin decizie, o comisie formata din alte persoane decat cele care au facut parte din comisia de licitatie. Comisia de licitatie va solutiona contestatiile in termen de 3 zile de la data depunerii acestora si va incheia un proces-verbal, aprobat de presedintele ANRC. Rezultatul va fi comunicat in scris contestatarilor.
    (9) Pe baza rezultatelor licitatiei, comisia de licitatie sau, respectiv, comisia de solutionare a contestatiilor va intocmi proiectul deciziei de desemnare a furnizorului de serviciu universal si il va supune aprobarii presedintelui ANRC.
    Art. 29
    In cazul in care comisia de licitatie sau comisia de solutionare a contestatiilor constata, in urma analizarii ofertelor, ca nici unul dintre ofertanti nu indeplineste conditiile pentru a fi desemnat ca furnizor de serviciu universal, licitatia se poate repeta dupa trecerea a cel putin 15 zile de la data procesului-verbal de constatare a rezultatului licitatiei sau, respectiv, a procesului-verbal de solutionare a contestatiei ori se poate proceda la desemnarea din oficiu a furnizorului de serviciu universal, in conformitate cu prevederile cap. IV.

    CAP. 4
    Desemnarea din oficiu

    Art. 30
    (1) ANRC poate desemna din oficiu un furnizor de retele sau de servicii de comunicatii electronice ca furnizor de serviciu universal in cazurile si in conditiile prevazute la art. 6 alin. (3), art. 9 alin. (1), art. 27 si 29.
    (2) Desemnarea din oficiu a furnizorului de serviciu universal se realizeaza prin decizie a presedintelui ANRC, cu respectarea procedurii de consultare prevazute la art. 50 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 79/2002, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 591/2002.
    Art. 31
    (1) In vederea desemnarii din oficiu a furnizorului de serviciu universal in cazurile prevazute la art. 27 si 29, presedintele ANRC va stabili, prin decizie, o comisie de evaluare care are componenta prevazuta la art. 18 alin. (2).
    (2) Comisia de evaluare va propune desemnarea unui furnizor de retele sau de servicii de comunicatii electronice ca furnizor de serviciu universal, pe baza criteriilor prevazute la art. 28 alin. (2) lit. b) - e) si g).

    CAP. 5
    Mecanismul de finantare

    Art. 32
    Compensarea costului net al furnizarii serviciilor din sfera serviciului universal se va baza pe resurse financiare realizate prin intermediul unei activitati finantate integral din venituri proprii, infiintate pe langa ANRC, prin hotarare a Guvernului.
    Art. 33
    (1) Pentru necesitatile anuale de finantare a serviciului universal, ANRC va percepe de la furnizorii de retele publice de comunicatii electronice si de la furnizorii de servicii de telefonie destinate publicului cu o cifra de afaceri inregistrata in anul precedent mai mare sau egala cu 3.000.000 euro:
    a) pentru anul 2004, o suma egala cu 0,8% din cifra lor de afaceri, din care s-au scazut in prealabil veniturile provenite din servicii de interconectare si din servicii de roaming oferite pe piata de gros furnizorilor de servicii de telefonie mobila din afara Romaniei pentru utilizatorii acestora aflati pe teritoriul Romaniei;
    b) pentru perioada 2005 - 2010, o suma anuala egala cu 0,5% din cifra lor de afaceri, din care s-au scazut in prealabil veniturile provenite din servicii de interconectare si din servicii de roaming oferite pe piata de gros furnizorilor de servicii de telefonie mobila din afara Romaniei pentru utilizatorii acestora aflati pe teritoriul Romaniei, dar nu mai mult de 2.000.000 euro pentru fiecare furnizor.
    (2) In cazul prevazut la alin. (1) lit. b), daca prin aplicarea procentului de 0,5% vor exista furnizori a caror obligatie de plata depaseste 2.000.000 euro, procentul ce va fi utilizat pentru calcularea contributiilor furnizorilor se va diminua astfel incat suma maxima platita de un furnizor sa fie egala cu 2.000.000 euro.
    Art. 34
    (1) In vederea determinarii cuantumului contributiilor individuale datorate de furnizorii prevazuti la art. 33 alin. (1), acestia sunt obligati sa transmita ANRC, pana la data de 31 mai, declaratii pe propria raspundere privind veniturile realizate in anul anterior din servicii de interconectare si din servicii de roaming oferite pe piata de gros furnizorilor de servicii de telefonie mobila din afara Romaniei pentru utilizatorii acestora aflati pe teritoriul Romaniei.
    (2) Cuantumul contributiilor individuale datorate de furnizorii prevazuti la art. 33 alin. (1) se stabileste anual, pana la data de 1 iulie, prin decizie a presedintelui ANRC.
    (3) Plata contributiei se efectueaza in termen de 30 de zile de la comunicarea deciziei prevazute la alin. (2).
    Art. 35
    Furnizorii de serviciu universal desemnati in conditiile sectiunii 1 a cap. II sa furnizeze serviciile prevazute la art. 2 alin. (1) lit. a) vor primi suma ce constituie costul net al furnizarii serviciilor respective in termen de 30 de zile de la data primirii de catre ANRC a unei solicitari in acest sens, depuse dupa instalarea telecentrelor sau, respectiv, a telefoanelor publice cu plata, in conditiile prevazute in decizia de desemnare.
    Art. 36
    (1) Furnizorii de serviciu universal desemnati in conditiile art. 9 alin. (1) au dreptul de a solicita compensarea costului net al furnizarii serviciilor din sfera serviciului universal, in cuantum egal cu subventia totala acordata, calculata ca suma a subventiilor acordate utilizatorilor finali potrivit prevederilor art. 15.
    (2) Compensarea costului net prevazut la alin. (1) se va realiza in termen de 30 de zile de la data primirii de catre ANRC a unei solicitari in acest sens, insotita de o situatie centralizata, din care sa rezulte acordarea subventiilor potrivit prevederilor art. 15.
    (3) Furnizorii de serviciu universal au obligatia de a pune la dispozitie ANRC, la solicitarea acesteia, documentele justificative privind acordarea subventiilor incluse in situatia centralizata prevazuta la alin. (2).

    CAP. 6
    Dispozitii speciale si finale

    Art. 37
    Calitatea de furnizor de serviciu universal poate fi retrasa, prin decizie a presedintelui ANRC, in cazul in care furnizorul de serviciu universal se face vinovat de nerespectarea, in mod grav si repetat, a obligatiilor, conditiilor, standardelor, regulilor, procedurilor si termenelor prevazute in sarcina furnizorului de serviciu universal prin decizia de desemnare.
    Art. 38
    Calitatea de furnizor de serviciu universal inceteaza in urmatoarele cazuri:
    a) ca urmare a incetarii existentei furnizorului de serviciu universal;
    b) ca urmare a declansarii impotriva furnizorului de serviciu universal a procedurii reorganizarii judiciare si a falimentului, in conditiile Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    c) ca urmare a retragerii dreptului de a furniza retele sau servicii de comunicatii electronice pe baza autorizatiei generale, a licentei de utilizare a frecventelor radioelectrice sau a licentei de utilizare a resurselor de numerotatie, in conditiile art. 59 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 79/2002, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 591/2002;
    d) la expirarea perioadei pentru care a fost desemnat;
    e) ca urmare a retragerii acestei calitati de catre ANRC in conditiile prevazute la art. 37.
    Art. 39
    (1) Furnizorii prevazuti la art. 33 alin. (1) sunt obligati sa transmita declaratiile pe propria raspundere privind veniturile realizate din servicii de interconectare si din servicii de roaming oferite pe piata de gros furnizorilor de servicii de telefonie mobila din afara Romaniei pentru utilizatorii acestora aflati pe teritoriul Romaniei in anul 2003, in termen de 15 zile de la intrarea in vigoare a prezentei decizii.
    (2) Deciziile presedintelui ANRC, prin care se stabilesc cuantumurile contributiilor individuale pentru anul 2004, vor fi emise in termen de 60 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei decizii.
    Art. 40
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta decizie.
    Art. 41
    Prezenta decizie va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va intra in vigoare la 3 zile de la publicare.

                   Presedintele Autoritatii Nationale de
                       Reglementare in Comunicatii,
                              Ion Smeeianu

    ANEXA 1

           CARACTERISTICI TEHNICO-ECONOMICE DE BAZA ALE TELECENTRELOR

    Un telecentru este impartit in doua unitati de afaceri separate:
    a) furnizarea accesului si a conectarii la un punct fix la o retea publica de telefonie si furnizarea accesului la un punct fix la serviciile de telefonie destinate publicului catre unitatea de afaceri prevazuta la lit. b);
    b) gestionarea telecentrului.
    Conectarea telecentrului, furnizarea serviciilor de acces la reteaua publica de telefonie la un punct fix, precum si oferirea de servicii de telefonie destinate publicului presupun instalarea, operarea si intretinerea legaturii de acces pe intreaga perioada de desemnare ca furnizor de serviciu universal.
    Furnizorul de serviciu universal trebuie sa asigure cel putin doua linii de acces la reteaua publica de telefonie, cu posibilitatea de suplimentare a acestora cu cel putin 3 linii, care sa permita utilizatorilor finali sa poata initia si primi apeluri telefonice locale, nationale si internationale, comunicatii prin fax si comunicatii de date la o rata de transfer de minimum 33 kbps pe linie. Disponibilitatea minima a ratei de transfer va fi prevazuta in caietul de sarcini al licitatiei, conform prevederilor art. 22 din decizie.
    Gestionarea telecentrului presupune asigurarea, operarea si intretinerea spatiului si a echipamentelor necesare furnizarii serviciilor prevazute la lit. a), precum si furnizarea acestor servicii catre utilizatorii finali.
    Furnizorul de serviciu universal trebuie sa asigure dotarea telecentrului cu cel putin urmatoarele echipamente:
    - 2 calculatoare care sa permita accesul la Internet;
    - un aparat fax;
    - 2 terminale telefonice.
    De asemenea, furnizorul de serviciu universal trebuie sa asigure:
    - posibilitatea utilizatorilor de a primi apeluri prin intermediul inregistrarii de mesaje vocale, ca urmare a utilizarii de catre apelant a unor indicative speciale, alocate in mod individual fiecarui utilizator;
    - accesul permanent la serviciile de telefonie destinate publicului.
    ANRC va stabili plafoane tarifare pentru serviciile de telefonie furnizate in cadrul telecentrului. Tarifele celorlalte servicii furnizate in cadrul telecentrului vor fi stabilite pe baze comerciale.
    Finantarea costului net prin intermediul mecanismului de compensare stabilit de ANRC creeaza premisele ca, in conditii de organizare eficienta a activitatii, telecentrele sa realizeze profit.

    ANEXA 2

    CERERE-TIP PENTRU ACORDAREA SUBVENTIEI SI A FACILITATILOR APLICABILE IN CAZ DE NEPLATA A FACTURII TELEFONICE

         Catre
            - Societatea Comerciala "............." - S.A./S.R.L.
            - Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii

    I. Subsemnatul ............................................, posesor al B.I./C.I.*1) seria .............., nr. .................., eliberat/eliberata de ...................... la data de ............, C.N.P. ........................, cu domiciliul in localitatea .........................., str. .................. nr. ....., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judetul/sectorul ....................., telefon ................, va rog sa-mi acordati subventia pentru serviciul de acces la reteaua publica de telefonie, la un punct fix, si facilitatile aplicabile in caz de neplata a facturii telefonice, prevazute in Decizia presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii nr. 1.074/EN/2004.
    II. In sustinerea cererii, mentionez urmatoarele:
    A. Referitor la componenta familiei si la datele de identificare a membrilor acesteia*2):
    1. Numele si prenumele ....................................................
    Cod numeric personal ......................................................
    Act de identitate/act doveditor*3) ............. seria ........ nr. .......
    2. Numele si prenumele ....................................................
    Cod numeric personal ......................................................
    Act de identitate/act doveditor ................ seria ........ nr. .......
    3. Numele si prenumele ....................................................
    Cod numeric personal ......................................................
    Act de identitate/act doveditor ................ seria ........ nr. .......
    4. Numele si prenumele ....................................................
    Cod numeric personal ......................................................
    Act de identitate/act doveditor ................ seria ........ nr. .......
    5. Numele si prenumele ....................................................
    Cod numeric personal ......................................................
    Act de identitate/act doveditor ................ seria ........ nr. .......
    6. Numele si prenumele ....................................................
    Cod numeric personal ......................................................
    Act de identitate/act doveditor ................ seria ........ nr. .......
    B. Referitor la veniturile nete realizate de membrii familiei in luna anterioara depunerii cererii:
    1. Salarii si alte drepturi salariale .....................................
    ...........................................................................
    2. Pensii .................................................................
    ...........................................................................
    3. Alte drepturi de asigurari sociale .....................................
    ...........................................................................
    4. Indemnizatii cu caracter permanent .....................................
    ...........................................................................
    5. Alocatii ...............................................................
    ...........................................................................
    6. Burse ..................................................................
    ...........................................................................
    7. Ajutoare ...............................................................
    ...........................................................................
    8. Alte surse de venit.....................................................
    ...........................................................................
    Total venituri nete realizate de familie in luna anterioara depunerii cererii .......................................................................
    ...........................................................................
    Venit net mediu lunar pe membru de familie in luna anterioara depunerii cererii .......................................................................
    ...........................................................................
    C. Contractul (abonamentul) pentru care solicit acordarea subventiei si a facilitatilor: ................................................................
    ...........................................................................
    III. Declar ca nici unul dintre membrii familiei din care fac parte nu a solicitat subventia si facilitatile aplicabile in caz de neplata a facturii telefonice pentru alte servicii de acces la reteaua publica de telefonie a S.C. "..............." - S.A./S.R.L. sau pentru servicii de acces la retelele publice de telefonie ale altor furnizori de serviciu universal.
    IV. Cunoscand prevederile art. 215 din Codul penal cu privire la inselaciune, respectiv ca inducerea in eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevarata a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasa a unei fapte adevarate, in scopul de a obtine pentru sine sau pentru altul un folos material injust si daca s-a pricinuit o paguba, se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 12 ani, precum si prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, respectiv ca declararea necorespunzatoare a adevarului, facuta unui organ sau unei institutii de stat, in vederea producerii unei consecinte juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci cand, potrivit legii ori imprejurarilor, declaratia facuta serveste pentru producerea acelei consecinte, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda, declar pe propria raspundere ca toate datele si informatiile cuprinse in prezenta cerere sunt corecte si complete.

              Data                     Semnatura solicitantului
        ..................           ............................

------------
    *1) Pentru cetatenii straini sau apatrizi dovada se va face cu documentele de identitate prevazute de lege.
    *2) In cazul familiilor cu mai mult de 6 membri se va completa o anexa.
    *3) In cazul copiilor sub 14 ani sau care nu au act de identitate, se vor specifica datele din certificatul de nastere.

    ANEXA 3*)

    *) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.

                                   CERERE
                 de desemnare ca furnizor de serviciu universal

    A. Date necesare identificarii solicitantului si comunicarii eficiente cu acesta:
 ______________________________________________________________________________
|  Denumirea solicitantului:                                                   |
|  ___________________________________________________________________         |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|        |
|______________________________________________________________________________|
|  Sediul solicitantului:                                                      |
|  Strada:                             Nr.         Bl.        Sc.       Apt.   |
|  _____________________________       _____       _____      _____     _____  |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |_|_|_|     |_|_|_|    |__|__|   |_|_|_| |
|______________________________________________________________________________|
|  Localitatea:                                          Cod postal:           |
|  _______________________________________________       ___________________   |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|  |
|______________________________________________________________________________|
|  Judet/Sector:                        Telefon:              Fax:             |
|  _____________________________        _________________     _____________    |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |_|_|_|_|_|_|_|   |
|______________________________________________________________________________|
|  E-mail:                                Pagina de Internet:                  |
|  _________________________________      _________________________________    |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |
|______________________________________________________________________________|
|  Solicitantul este inregistrat in registrul comertului:       |
|  Judetul/Municipiul:                       Numarul:         Din:             |
|  _______________________________           ___________      ___________      |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|         |_|_|_|_|_|_|    |_|_|_|_|_|_|     |
|                                                                              |
|  Cod fiscal:                    Cod unic de inregistrare:                    |
|  _______________________        ___________________________________________  |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
|______________________________________________________________________________|
|  Persoana de contact:                                                        |
|  Nume:                                  Prenume:                             |
|  _________________________________      _________________________________    |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |
|  CNP:                                                                        |
|  _________________________                                                   |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                                                  |
|  Strada:                             Nr.         Bl.        Sc.       Apt.   |
|  _____________________________       _____       _____      _____     _____  |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |_|_|_|     |_|_|_|    |__|__|   |_|_|_| |
|  Localitatea:                                          Cod postal:           |
|  _______________________________________________       ___________________   |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|  |
|  Judet/Sector:                        Telefon:              Fax:             |
|  _____________________________        _________________     _____________    |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |_|_|_|_|_|_|_|   |
|  E-mail:                                                                     |
|  _________________________________                                           |
| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                                          |
|______________________________________________________________________________|

    B. Descrierea serviciilor din sfera serviciului universal pe care solicitantul intentioneaza sa le furnizeze in calitate de furnizor de serviciu universal:
     _
    |_| B.1. Furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la un punct fix;
     _
    |_| B.2. Accesul la telefoanele publice cu plata.

    C. Localitatea/localitatile pentru care se solicita desemnarea ca furnizor de serviciu universal (in cazul in care spatiul nu este suficient se va prezenta o anexa la cererea de desemnare):



    D. La prezenta cerere de desemnare ca furnizor de serviciu universal sunt anexate urmatoarele documente:
     _
    |_| certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului privind inexistenta unei proceduri de dizolvare voluntara, judiciara sau ca urmare a aplicarii procedurii reorganizarii judiciare sau a falimentului;
     _
    |_| certificate privind achitarea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, bugetele fondurilor speciale si a oricaror alte obligatii bugetare;
     _
    |_| copii ale situatiilor financiare anuale pentru ultimii 3 ani sau pentru toata perioada scursa de la infiintare, in cazul in care aceasta este mai mica de 3 ani, depuse la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice;
     _
    |_| propunerea tehnica impreuna cu descrierea detaliata a mijloacelor tehnologice, materiale si umane pe baza carora solicitantul va asigura furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal pentru care solicita desemnarea;
     _
    |_| propunerea financiara impreuna cu justificarea eventualelor pierderi determinate de furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal pentru care solicita desemnarea;
     _
    |_| alte documente solicitate prin documentatia licitatiei.

    E. Subsemnatul, .........................................., reprezentant legal al solicitantului, declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal privind infractiunea de fals in declaratii, ca toate datele si informatiile cuprinse in prezenta cerere si in documentele anexate sunt corecte si complete.

    Data completarii:

    Stampila solicitantului:

    Semnatura reprezentantului legal al solicitantului:



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 1074/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 1074 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 1074/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu