Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

PRECIZARI Nr

PRECIZARI   Nr. 2011 din  5 ianuarie 1993

privind masurile ce trebuie luate pentru inchiderea exercitiului financiar pe anul 1992

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR


SmartCity3

PUBLICATE IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 3 din 14 ianuarie 1993

    I. Administratorii regiilor autonome si societatilor comerciale cu capital de stat si privat, indiferent de forma de organizare, au, potrivit art. 11 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, raspunderea organizarii si tinerii contabilitatii potrivit dispozitiilor legale.
    Pentru inchiderea corecta a exercitiului financiar pe anul 1992 se vor lua urmatoarele masuri:
    1. Efectuarea inventarierii intregului patrimoniu al unitatii, potrivit prevederilor legii mai sus mentionate si metodologiei prevazute in cap. 5 din Normele metodologice privind contabilitatea unitatilor economice, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor nr. 595/1970, stabilirea rezultatelor inventarierii, inregistrarea in contabilitate si reflectarea acestora in bilantul contabil pe anul 1992.
    2. Perfectarea, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a tuturor documentelor care privesc operatiuni de capital, miscarea bunurilor materiale, cheltuieli, incasari, decontari sau alte operatiuni economice si financiare privind gestiunea anului 1992.
    In acest scop, se va urmari tinerea corecta si la zi a evidentei, astfel ca toate operatiunile efectuate sa fie consemnate in documente legale, iar acestea sa fie inregistrate in conturile sintetice si analitice in vederea verificarii concordantei datelor din aceste evidente si clarificarii diferentelor constatate. Inscrisurile care stau la baza inregistrarilor in contabilitate pot dobandi calitatea de document justificativ numai in cazurile in care furnizeaza toate informatiile prevazute de normele legale in vigoare. In cazul cumpararii de bunuri si valori (executari de lucrari sau prestari de servicii) de la persoane fizice, inscrisul trebuie sa contina toate elementele de identificare a persoanei de la care acestea s-au procurat (nume si prenume, seria si numarul actului de identitate si adresa completa).
    3. Analiza continutului soldurilor conturilor contabile, in sensul ca acestea sa reflecte operatiunile reale efectuate si inregistrate in contabilitate pe baza de documente justificative, conform normelor metodologice si instructiunilor de aplicare a planurilor de conturi.
    Cu aceasta ocazie se va urmari, in principal, clarificarea, regularizarea si lichidarea sumelor ce se mentin nejustificat in soldul unor conturi din activul si pasivul bilantului, cum sunt:
    a) conturile: "materiale", "obiecte de inventar in depozit", "produse finite", "produse expediate, lucrari executate si servicii prestate", luandu-se masuri pentru lichidarea stocurilor fara miscare, respectiv clarificarea refuzurilor de plati si incasarea facturilor;
    b) conturile: "cheltuieli de productie" si "cheltuieli de circulatie", urmarindu-se incadrarea in consumurile programate, inchiderea comenzilor sistate sau abandonate si decontarea productiei realizate si a cheltuielilor de circulatie;
    c) conturile: "debitori", "clienti", "furnizori" si "creditori" (interni si externi), urmarindu-se incasarea debitelor si creantelor restante in lei si in valuta, precum si achitarea obligatiilor de plata fata de furnizori si creditori. La analiza soldului conturilor de "creditori" se va asigura determinarea corecta a obligatiilor fata de fondurile speciale (cercetare-dezvoltare, fondul de risc si accident, fondul special pentru asigurarile sociale ale taranimii, constituit in perioada 1.IV.- 30.IX.1992, conform Legii nr. 36/1992, fondul de pensii si asigurari sociale pentru agricultori, constituit dupa data de 1.X.1992, potrivit Legii nr. 80/1992 si Hotararii Guvernului nr. 557/1992, fondul special pentru sanatate, potrivit Ordonantei Guvernului nr. 22/1992, aprobata prin Legea nr. 114/1992, etc.);
    d) contul "decontari din operatiuni in curs de lamurire", luandu-se masuri pentru clarificarea sumelor inregistrate, trecerea lor pe seama persoanelor vinovate, costurilor de productie sau rezultatelor financiare, dupa caz, si, respectiv, pentru identificarea apartenentei si naturii sumelor incasate, in conformitate cu dispozitiile legale;
    e) contul "decontari cu bugetul statului", actionandu-se pentru varsarea la termenele legale a obligatiilor fata de bugetul statului.
    Totodata, se vor analiza eventualele sume evidentiate in debitul acestui cont, reprezentand creante de incasat de la bugetul de stat. In legatura cu aceasta, se precizeaza ca se pot evidentia drepturi ale agentilor economici in contul bugetului de stat numai in masura reglementarii exprese, prin dispozitii legale, a operatiunilor respective, luandu-se masuri pentru stornarea inregistrarilor care nu se incadreaza in dispozitiile legale.
    Eventualele subventii sau diferente de pret cuvenite agentilor economici si neincasate de la bugetul de stat la 31 decembrie 1992 se pot inregistra in debitul contului 430 "decontari cu bugetul statului", numai pe baza certificarii realitatii acestora de catre organele de control financiar teritoriale;
    f) contul "subventii pentru acoperirea pierderilor", urmarindu-se ca in creditul acestui cont din bilantul anual sa fie inregistrate numai subventiile aferente facturilor emise si neincasate la 31 decembrie 1992 si, ca urmare, pentru evidentierea corecta a acestora, se impune verificarea exactitatii sumelor pe baza cantitatilor de produse livrate si neincasate si a subventiilor unitare, aprobate si comunicate pe produse de catre Ministerul Finantelor. In cazurile in care s-au primit subventii de la bugetul de stat mai mari decat cele cuvenite potrivit deconturilor anuale definitive, sumele respective se vor vira la bugetul de stat sau la bugetele locale, dupa caz, respectandu-se Instructiunile Ministerului Finantelor nr. 4955/1992.
    4. Stabilirea corecta a profitului impozabil, a impozitului pe profit, determinarea profitului net si repartizarea acestuia pe destinatiile prevazute de lege.
    In acest scop, se va asigura determinarea corecta a cheltuielilor aferente activitatii desfasurate, corespunzatoare veniturilor, inclusiv a impozitului pe circulatia marfurilor si accizelor, urmarindu-se:
    - inventarierea si stabilirea exacta a productiei neterminate si evaluarea corecta a acesteia;
    - repartizarea cheltuielilor de transport-aprovizionare aferente materialelor consumate, potrivit regulilor stabilite prin instructiunile de aplicare a planurilor de conturi;
    - repartizarea cheltuielilor anticipate si a cheltuielilor indirecte in conformitate cu regulile de baza privind evidenta si calcularea costurilor, iar pentru cele esalonate pe mai mult de 2 ani, existenta aprobarilor legale;
    - includerea in costuri, potrivit reglementarilor in vigoare, a rezervelor create pentru cheltuielile preliminate, in limita cheltuielilor efective. Eventualele rezerve constituite nelegal sau in plus vor fi stornate din costuri;
    - includerea pe costuri a premiilor platite de catre agentii economici, precum si a altor sume din fondul de salarii, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 496/1992. Cota de constituire a fondului de premiere si modalitatile concrete de acordare (obiective, periodicitate, categorii de personal) sunt cele stabilite prin contractul colectiv de munca si se pot acorda in limita posibilitatilor financiare ale fiecarui agent economic si in cadrul fondului total destinat platii salariilor pentru care nu se plateste impozit suplimentar;
    - pentru eventualele sporuri, adaosuri sau premii acordate, in cazul unor unitati care au obtinut rezultate financiare deosebite peste fondul total destinat platii salariilor se plateste impozit suplimentar potrivit Hotararii Guvernului nr. 21/1992. In afara sumelor mentionate mai sus, societatile comerciale cu capital majoritar de stat si regiile autonome constituie, potrivit legii, fondul de participare a salariatilor la profit in proportie de pana la 10% si, respectiv, 5% din profitul ramas dupa plata impozitului datorat;
    - potrivit art. 23 si 24 din Legea nr. 36/1992, agentii economici cu capital integral sau majoritar de stat, precum si cei cu capital integral sau majoritar privat pot efectua din profitul brut realizat cheltuieli pentru sprijinirea unor activitati sociale (cantine, camine muncitoresti, crese, gradinite si alte actiuni sociale colective), precum si a unor actiuni culturale si sportive, in limita unei cote de pana la 1,5% si, respectiv, 2% aplicata asupra fondului de salarii realizat anual.
    Cotele prevazute mai sus reprezinta limite maxime ce nu pot fi depasite:
    - stabilirea corecta a diferentelor dintre preturile de inregistrare si costurile efective la produsele fabricate, precum si la produsele facturate, vandute si incasate, potrivit instructiunilor de aplicare a planurilor de conturi;
    - determinarea cheltuielilor de circulatie si, respectiv, a adaosului comercial, aferent stocurilor de marfuri din unitatile comerciale, potrivit instructiunilor de aplicare a planului de conturi;
    - delimitarea corecta a soldului conturilor de venituri anticipate si venituri de realizat;
    - reflectarea in contabilitate a diferentelor favorabile sau nefavorabile rezultate in urma operatiunilor efectuate in valuta, avandu-se in vedere ca acestea trebuie reflectate in venituri sau cheltuieli financiare, dupa caz, la cursul de schimb valutar in vigoare, numai la efectuarea operatiunilor de incasari sau plati in valuta. Se precizeaza ca, la 31 decembrie 1992, activele si pasivele in valuta se vor reevalua la cursul valutar existent la acea data, diferentele rezultate evidentiindu-se in contul 494.09 "diferente de curs valutar - 31 decembrie 1992".
    In creditul acestui cont se inregistreaza diferentele favorabile rezultate intre cursul valutar la 31 decembrie 1992 si cursurile valutare cu care activele au fost inregistrate in contabilitate pana la acea data, iar in debit, diferentele nefavorabile rezultate intre cursul valutar la 31 decembrie 1992 si cursurile valutare cu care pasivele au fost evidentiate in contabilitate.
    Diferentele favorabile existente in contul 494.09 se inscriu in pasivul bilantului contabil cod 10, pe randul 89 intitulat "Diferente favorabile de curs valutar - 31 decembrie 1992", iar cele nefavorabile, in activul bilantului, pe randul 49 cu aceeasi denumire.
    Pe data de 1 ianuarie 1993 operatiunile respective se storneaza, urmand ca pe masura derularii efective a incasarilor si platilor in valuta, diferentele de curs valutar sa se reflecte in venituri sau cheltuieli financiare, dupa caz.
    Exceptie de la aceasta regula o vor reprezenta diferentele de curs valutar aferente disponibilitatilor in devize existente in conturile 301 "casa in devize" si 311 "disponibil la banca in devize", care la 31 decembrie 1992 se vor inregistra in conturile 650 "venituri financiare" sau 550 "cheltuieli financiare", dupa caz (conform Normelor metodologice ale Ministerului Finantelor nr. 150104/1992);
    - inregistrarea corecta a cheltuielilor care se suporta din veniturile incasate potrivit anexei nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 804/1991 si stabilirea eventualelor diferente fata de limitele prevazute de Legea nr. 36/1992, a cheltuielilor de deplasare, detasare, peste limitele legale etc., in vederea determinarii corecte a profitului impozabil. Inregistrarea de catre regiile autonome a constituirii fondului de dezvoltare din veniturile realizate (750=716), potrivit prevederilor art. 8 din Legea nr. 15/1990;
    - inregistrarea pe cheltuieli care se suporta din venituri a drepturilor actionarilor calculate potrivit Legii nr. 46/1992 si Precizarilor Ministerului Finantelor nr. 115411/1992, precum si constituirea fondului special de asigurare pentru acoperirea pagubelor din calamitati, in cota de pana la 40% din profitul impozabil, potrivit Ordinului ministrului finantelor si ministrului agriculturii si alimentatiei nr. 233/24/1990 si scrisorii Ministerului Agriculturii si Alimentatiei nr. 67.191/1992;
    - repartizarea profitului net potrivit destinatiilor prevazute de lege: fondul de participare a salariatilor la profit, in proportie de pana la 10% in cazul societatilor comerciale cu capital majoritar de stat si 5% la regiile autonome; fondul de dezvoltare destinat modernizarii, retehnologizarii, cresterii surselor proprii de finantare, in proportie de pana la 50% (la societatile comerciale cu capital majoritar de stat); dividende, in cazul societatilor comerciale, sau varsaminte la bugetul de stat sau bugetele locale, in cazul regiilor autonome, precum si alte destinatii prevazute de lege;
    - incadrarea corecta a cheltuielilor prevazute la art. 9 din Legea nr. 12/1991 si art. 4 din Hotararea Guvernului nr. 804/1991 in cazul stabilirii reducerii cu 50% a impozitului pe profit, precum si utilizarea cu aceeasi destinatie a sumelor echivalente reducerii respective.
    5. Reflectarea in contabilitatea societatilor comerciale cu capital de stat a operatiunilor privind vanzarea prin licitatie a unor active, potrivit Precizarilor Ministerului Finantelor nr. 150219/1992, urmarindu-se modul de determinare a impozitului pe suma incasata din vanzarea activelor, varsarea la termen a impozitului datorat, precum si utilizarea sumelor ramase din cele incasate pentru efectuarea de investitii noi sau rambursarea creditelor pentru investitii, potrivit legii.
    6. Inregistrarea diferentelor privind reevaluarea unor active si pasive, potrivit Normelor metodologice nr. 150104/1992 si Precizarilor Ministerului Finantelor nr. 72598/1992, precum si efectuarea varsamintelor prevazute de lege din diferentele favorabile inregistrate (Hotararea Guvernului nr. 329/1992 si Instructiunile Ministerului Finantelor nr. 491010/13.XI.1992). In acest scop, unitatile la care fondul de rezerva a depasit de trei ori capitalul social si, ca urmare, s-a inregistrat dublarea capitalului social, vor efectua urmatoarele operatiuni contabile pe masura virarii la fondul special a 50% din diferentele rezultate din reevaluare:
             703 = 700 (in rosu)
                  si
             703 = 310 cu ocazia virarii.
    Se precizeaza ca prevederile Hotararii Guvernului nr. 732/11.XI.1992 si pct. 4 din Instructiunile Ministerului Finantelor nr. 491010/13.XI.1992 se refera numai la activele in valuta provenite din creante externe neincasate la data de 1 aprilie 1991 si, respectiv, 11 noiembrie 1991, rezultate din activitatea de comert exterior, cooperare economica internationala si din alte activitati externe, derulate in cadrul acordurilor guvernamentale ale Romaniei si, ca urmare, nu fac obiectul reevaluarii prevazute de Hotararea Guvernului nr. 26/1992.
    7. Agentii economici cu capital integral sau majoritar de stat, care in anul 1992 au inregistrat pierderi pe total activitate, pe baza hotararii imputernicitilor mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat, vor acoperi pierderile realizate din fondul de rezerva constituit potrivit prevederilor legale (articol contabil 703 = 750). Aceasta operatiune urmeaza a se efectua dupa verificarea si aprobarea bilantului contabil incheiat la 31 decembrie 1992, potrivit legii.
    8. Potrivit prevederilor art. 129 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale "Administratorii trebuie sa prezinte cenzorilor, cu cel putin o luna inainte de ziua stabilita pentru sedinta adunarii generale, bilantul exercitiului precedent, cu contul de profit si pierderi, insotit de raportul lor si de documentele justificative".
    In raportul administratorilor (raportul de gestiune) se vor face referiri concrete cu privire la:
    - realizarea sarcinilor prevazute in Legea contabilitatii nr. 82/1991, privind organizarea si conducerea corecta si la zi a contabilitatii;
    - faptul ca operatiunile economico-financiare privind exercitiul expirat au fost consemnate in documente legale si contabilizate corect;
    - respectarea regulilor de intocmire a bilantului contabil, prevazute in legea mai sus mentionata, respectiv posturile inscrise in bilant corespund cu datele inregistrate in contabilitate, puse de acord cu situatia reala a elementelor patrimoniale pe baza inventarului; intocmirea bilantului contabil pe baza balantei de verificare a conturilor sintetice si respectarea normelor metodologice cu privire la intocmirea acestuia si a anexelor sale;
    - neefectuarea de compensari intre conturile bilantiere sau intre venituri si cheltuieli;
    - evaluarea elementelor patrimoniale in conformitate cu reglementarile in vigoare;
    - concluziile rezultate din analiza creantelor si obligatiilor unitatii, a eventualelor sume prescrise si masurile dispuse;
    - sursele pentru activitatea de productie si pentru investitii au fost utilizate potrivit reglementarilor legale si nu s-au efectuat deturnari de fonduri;
    - situatia creditelor si a altor imprumuturi ale societatii, garantia acestora, posibilitatile de rambursare si efectele asupra activitatii analizate, cat si asupra celei viitoare;
    - preliminarile si rezervele constituite, precum si temeiul legal al acestora;
    - contul de profit si pierderi reflecta fidel veniturile, cheltuielile si rezultatele financiare ale perioadei de raportare;
    - propunerile privind destinatiile profitului net sunt in conformitate cu dispozitiile legale;
    - obligatiile fata de bugetul statului si fata de fondurile speciale au fost corect stabilite si varsate;
    - masurile propuse pentru bunul mers al societatii.
    II. In conformitate cu prevederile art. 114 alin. 1, 2 si 3 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, "Cenzorii sunt obligati sa supravegheze gestiunea societatii, sa verifice daca bilantul si contul de profit si pierderi sunt legal intocmite si in concordanta cu registrele, daca acestea din urma sunt regulat tinute si daca evaluarea patrimoniului s-a facut conform regulilor stabilite pentru intocmirea bilantului.
    Despre toate acestea, precum si asupra propunerilor pe care le vor crede necesare asupra bilantului si repartizarii profitului, cenzorii vor face adunarii generale un raport amanuntit.
    Adunarea generala nu va putea aproba bilantul si contul de profit si pierderi, daca acestea nu sunt insotite de raportul cenzorilor".
    Constatarile rezultate din verificarile efectuate pe tot parcursul anului vor fi cuprinse de catre cenzori in rapoartele amanuntite pe care, potrivit legii, acestia trebuie sa le prezinte adunarii generale sau imputernicitilor mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat, dupa caz.
    Din aceste rapoarte nu pot lipsi referirile concrete cu privire la:
    - operatiunile legate de inregistrarea sau modificarea capitalului social;
    - inventarierea patrimoniului, modul de valorificare a rezultatelor acesteia si faptul ca rezultatele inventarierii sunt cuprinse in bilantul anual;
    - organizarea gestiunilor de valori materiale, precum si a evidentei analitice si sintetice a elementelor patrimoniale;
    - organizarea controlului propriu la nivelul fiecarei societati comerciale;
    - tinerea corecta si la zi a contabilitatii;
    - preluarea corecta in balanta de verificare a datelor din conturile sintetice si concordanta dintre contabilitatea sintetica si cea analitica;
    - intocmirea bilantului contabil pe baza balantei de verificare a conturilor sintetice si respectarea normelor metodologice cu privire la intocmirea acestuia si a anexelor sale;
    - evaluarea patrimoniului s-a facut conform reglementarilor legale in vigoare;
    - contul de profit si pierderi este intocmit pe baza datelor din contabilitate privind perioada de raportare;
    - stabilirea in conformitate cu dispozitiile legale a profitului net si punctul de vedere referitor la destinatiile acestuia, propuse de consiliul de administratie;
    - situatia creditelor si a altor imprumuturi ale societatii comerciale si garantarea acestora;
    - propunerile de masuri facute consiliului de administratie, imputernicitilor mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat sau adunarii generale, dupa caz.
    III. Organele de control financiar ale Ministerului Finantelor vor urmari realizarea masurilor prevazute la pct. I, pe baza obiectivelor de control stabilite potrivit programelor aprobate.

           Ministru de stat, ministrul finantelor
                    Florin Georgescu



SmartCity5

COMENTARII la Precizari 2011/1993

Momentan nu exista niciun comentariu la Precizari 2011 din 1993
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Precizari 2011/1993
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu