E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA Nr

ORDONANTA   Nr. 26 din 30 ianuarie 2003

pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 66 din  2 februarie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 1 pct. II.11 din Legea nr. 680/2002 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.

    Art. 1
    Ordonanta Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 237 din 29 iunie 1998, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Alineatul (4) al articolului 40 va avea urmatorul cuprins:
    "(4) Masele si dimensiunile maxime admise prevazute in anexa nr. 2 pot fi majorate prin ordin al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei, pe masura executarii unor lucrari de sporire a capacitatii portante a drumurilor."
    2. Dupa alineatul (4) al articolului 41 se introduce un nou alineat, alineatul (4^1), cu urmatorul cuprins:
    "(4^1) Ansamblul de vehicule cu un numar mai mare de 6 osii si care depaseste limitele de greutate prevazute in anexa nr. 2 va fi considerat atipic si va fi tarifat in conformitate cu prevederile alin. (4)."
    3. La alineatul (1) al articolului 60 se introduc literele c), d) si e) cu urmatorul cuprins:
    "c) nerespectarea autorizatiei speciale de transport pentru mase si/sau dimensiuni de gabarit depasite se sanctioneaza cu amenda de la 5.000.000 lei la 10.000.000 lei;
    d) neoprirea autovehiculelor la semnalizarea personalului cu drept de control privind respectarea prevederilor referitoare la autorizatiile speciale de transport se sanctioneaza cu amenda de la 10.000.000 lei la 15.000.000 lei;
    e) refuzul de a se supune verificarii prin cantarire a autovehiculelor si/sau masurare a dimensiunilor de gabarit ale acestora se sanctioneaza cu amenda de la 15.000.000 lei la 20.000.000 lei."
    4. Anexa nr. 2 se inlocuieste cu anexa la prezenta ordonanta.
    Art. 2
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante punctul 30 al articolului 3 si prevederile literei e) a articolului 4, referitoare la contraventia prevazuta la punctul 30 al articolului 3 din Hotararea Guvernului nr. 36/1996 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele privind exploatarea si mentinerea in buna stare a drumurilor publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 28 din 6 februarie 1996, se abroga.
    Art. 3
    Ordonanta Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu cele aduse prin prezenta ordonanta, va fi republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul lucrarilor publice,
                         transporturilor si locuintei,
                         Traian Panait,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

    ANEXA 1*1)
    Anexa nr. 2 la Ordonanta Guvernului nr. 43/1997

    *1) Anexa este reprodusa in facsimil.

                      Mase si dimensiuni maxime admise

    Categoriile de drumuri din punct de vedere al maselor si dimensiunilor maxime admise:

    ER = drum European Reabilitat
    E  = drum European
    M  = drum Modernizat
    P  = drum Pietruit
 ______________________________________________________________________________
|        |                                     |  ER   |   E   |   M   |   P   |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.      |DIMENSIUNI MAXIME ADMISE (in metri)                                  |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.1.    |Lungime                                                              |
|        |_____________________________________________________________________|
|        |Autovehicul, altul decat autobuz     |12,00 m|12,00 m|12,00 m|12,00 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Remorca                              |12,00 m|12,00 m|12,00 m|12,00 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Vehicul articulat                    |16,50 m|16,50 m|16,50 m|16,50 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Tren rutier                          |18,75 m|18,75 m|18,75 m|18,75 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Autobuz cu doua osii                 |13,50 m|13,50 m|13,50 m|13,50 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Autobuz cu mai mult de doua osii     |15,00 m|15,00 m|15,00 m|15,00 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Autobuz cu remorca                   |18,75 m|18,75 m|18,75 m|18,75 m|
|        |_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|        |Autobuz articulat                    |18,75 m|18,75 m|18,75 m|18,75 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.2.    |Latime                                                               |
|________|_____________________________________________________________________|
|(a)     |Orice vehicul, cu exceptia celor     |       |       |       |       |
|        |frigorifice avand caroseria izoterma | 2,55 m| 2,55 m| 2,55 m| 2,55 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|(b)     |Vehicul frigorific avand caroseria   |       |       |       |       |
|        |izoterma                             | 2,60 m| 2,60 m| 2,60 m| 2,60 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.3.    |Inaltime (orice vehicul)             | 4,00 m| 4,00 m| 4,00 m| 4,00 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.4.    |Suprastructuri demontabile si unitati de transport standardizate cum |
|        |ar fi containerele vor respecta dimensiunile precizate               |
|        |la 1.1., 1.2., 1.3., 1.6., 1.7., 1.8. si 4.4.                        |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.4.a.  |Daca in spatele autobuzului sunt montate dispozitive detasabile      |
|        |exterioare, cum ar fi cutiile pentru schiuri, lungimea               |
|        |autovehiculului, inclusiv aceste dispozitive, nu trebuie sa          |
|        |depaseasca lungimea maxima prevazuta la pct. 1.1.                    |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.5.    |Toate autovehiculele sau ansamblurile de vehicule trebuie sa aiba    |
|        |posibilitatea de a intoarce intr-o coroana circulara cu o raza       |
|        |exterioara de 12,5 m si o raza interioara de 5,3 m                   |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.5.a.  |Cerinte suplimentare pentru autobuze.                                |
|        |Cu vehiculul in stationare, prin trasarea unei linii pe sol, se      |
|        |fixeaza un plan vertical tangent la latura vehiculului plasata spre  |
|        |cercul exterior. In cazul unui vehicul articulat, cele doua parti    |
|        |rigide ale acestuia trebuie sa fie pe acelasi aliniament cu planul.  |
|        |Atunci cand vehiculul intra, dupa o traiectorie liniara, pe suprafata|
|        |circulara descrisa la pct. 1.5., nici o parte a vehiculului nu       |
|        |trebuie sa depaseasca acest plan vertical cu mai mult de 0,6 m.      |
|________|_____________________________________________________________________|
|1.6.    |Distanta maxima intre axa pivotului  |       |       |       |       |
|        |de cuplare al semiremorcii si partea |       |       |       |       |
|        |din spate a semiremorcii             |12,00 m|12,00 m|12,00 m|12,00 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.7.    |Distanta maxima masurata paralel cu  |       |       |       |       |
|        |axa longitudinala a trenului rutier  |       |       |       |       |
|        |din punctul extern aflat cel mai in  |       |       |       |       |
|        |fata al zonei de incarcare din       |       |       |       |       |
|        |spatele cabinei, pana la punctul cel |       |       |       |       |
|        |mai din spate al remorcii din        |       |       |       |       |
|        |ansamblu, minus distanta dintre      |       |       |       |       |
|        |partea din spate a autovehiculului si|       |       |       |       |
|        |partea din fata a remorcii           |15,65 m|15,65 m|15,65 m|15,65 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|1.8.    |Distanta maxima masurata paralel cu  |       |       |       |       |
|        |axa longitudinala a trenului rutier  |       |       |       |       |
|        |din punctul extern aflat cel mai in  |       |       |       |       |
|        |fata al zonei de incarcare din       |       |       |       |       |
|        |spatele cabinei pana la punctul cel  |       |       |       |       |
|        |mai din spate al remorcii din        |       |       |       |       |
|        |ansamblu                             |16,40 m|16,40 m|16,40 m|16,40 m|
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.      |MASA TOTALA MAXIMA ADMISA A VEHICULULUI (in tone)                    |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.1.    |Vehicule care fac parte dintr-un ansamblu de vehicule                |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.1.1.  |Remorca cu doua osii                 |  18 t |  17 t |  17 t |  16 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.1.2.  |Remorca cu trei osii                 |  24 t |  22 t |  22 t |  20 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.    |Ansamblu de vehicule                                                 |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.2.1.  |Tren rutier cu cinci sau sase osii                                   |
|________|_____________________________________________________________________|
|(a)     |Autovehicul cu doua osii cu remorca  |       |       |       |       |
|        |cu trei osii                         |  40 t |  40 t | 40 t  |  38 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|(b)     |Autovehicul cu trei osii cu remorca  |       |       |       |       |
|        |cu doua sau trei osii                |  40 t |  40 t | 40 t  |  38 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.2.  |Vehicul articulat cu cinci sau sase osii                             |
|________|_____________________________________________________________________|
|(a)     |Autovehicul cu doua osii cu          |       |       |       |       |
|        |semiremorca cu trei osii             |  40 t |  40 t |  40 t |  38 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|(b)     |Autovehicul cu trei osii cu          |       |       |       |       |
|        |semiremorca cu doua sau trei osii    |  40 t |  40 t |  40 t |  38 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|(c)     |Autovehicul cu trei osii cu          |       |       |       |       |
|        |semiremorca cu doua sau trei osii    |       |       |       |       |
|        |care transporta un container ISO de  |       |       |       |       |
|        |40 de picioare intr-o operatiune de  |       |       |       |       |
|        |transport combinat                   |  44 t |  42 t |  40 t |  40 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.3.  |Tren rutier cu patru osii compus     |       |       |       |       |
|        |dintr-un autovehicul cu doua osii si |       |       |       |       |
|        |o remorca cu doua osii               |  36 t |  36 t |  36 t |  34 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.4.  |Vehicul articulat cu patru osii compus dintr-un autovehicul cu doua  |
|        |osii si o semiremorca cu doua osii, daca distanta (d) dintre osiile  |
|        |semiremorcii este:                                                   |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.2.4.1.|mai mare sau egala cu 1,3 m dar mai  |       |       |       |       |
|        |mica sau egala cu 1,8 m              |  36 t |  36 t |  36 t |  34 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.2.4.2.|mai mare de 1,8 m                    | 36 t* |  36 t |  36 t |  34 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.3.    |Autovehicule                                                         |
|________|_____________________________________________________________________|
|2.3.1.  |Autovehicul cu doua osii             |  18 t |  17 t |  16 t |  16 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.3.2.  |Autovehicul cu trei osii             |25 t/  |22 t/  |  22 t |  22 t |
|        |                                     |26 t* |24 t* |       |       |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.3.3.  |Autovehicul cu patru osii din care   |       |       |       |       |
|        |doua osii de directie                |32 t* | 30 t  |  30 t |  28 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|2.4.    |Autobuz articulat cu trei osii       |  28 t |  28 t |  26 t |  26 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.      |MASA MAXIMA ADMISA PE OSII (in tone)                                 |
|________|_____________________________________________________________________|
|3.1.    |Osia simpla                                                          |
|        |_____________________________________________________________________|
|        |Osia simpla nemotoare                |  10 t |  10 t |   8 t | 7,5 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.2.    |Osia dubla (tandem) a remorcilor si semiremorcilor                   |
|        |Suma maselor pe osiile componente, daca distanta (d) dintre ele este:|
|________|_____________________________________________________________________|
|3.2.1.  |mai mica de 1,0 m (d < 1,0)          |  11 t |  11 t |  11 t |  11 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.2.2.  |mai mare sau egala cu 1,0 m dar mai  |       |       |       |       |
|        |mica de 1,3 m (1,0 </= d < 1,3)      |  16 t |  16 t |  15 t |  14 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.2.3.  |mai mare sau egala cu 1,3 m dar mai  |       |       |       |       |
|        |mica de 1,8 m (1,3 </= d < 1,8)      |  18 t |  17 t |  16 t |  15 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.2.4.  |mai mare sau egala cu 1,8 m          |       |       |       |       |
|        |(1,8 </= d)                          |  20 t |  20 t |  16 t |  15 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.3.    |Osia tripla (tridem) a remorcilor si semiremorcilor                  |
|        |Suma maselor pe osiile componente, daca distanta (d) dintre ele este:|
|________|_____________________________________________________________________|
|3.3.1.  |mai mica sau egala cu 1,3 m          |       |       |       |       |
|        |(d </= 1,3)                          |  21 t |  21 t |  19 t |16,5 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.3.2.  |mai mare de 1,3 m dar mai mica sau   |       |       |       |       |
|        |egala cu 1,4 m (1,3 < d </= 1,4)     |  24 t |  22 t |  20 t |  18 t |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.4.    |Osia simpla motoare                                                  |
|________|_____________________________________________________________________|
|3.4.1.  |Osia motoare a vehiculelor la care se|       |       |       |       |
|        |face referire la punctele            |       |       |       |       |
|        |2.2.1. si 2.2.2.                     | 11,5 t|  10 t |   9 t |  8 t  |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.4.2.  |Osia motoare a vehiculelor la care se|       |       |       |       |
|        |face referire la punctele 2.2.3.,    |       |       |       |       |
|        |2.2.4., 2.3. si 2.4.                 | 11,5 t|  10 t |   9 t |  8 t  |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.5.    |Osia dubla (tandem) a autovehiculelor                                |
|        |Suma maselor pe osiile componente, daca distanta (d) dintre ele este:|
|________|_____________________________________________________________________|
|3.5.1.  |mai mica de 1,0 m (d < 1,0)          | 11,5 t|  10 t |  10 t | 10 t  |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.5.2.  |mai mare sau egala cu 1,0 m dar mai  |  16 t |  15 t |14 t/  | 13 t  |
|        |mica de 1,3 m (1,0 </= d < 1,3)      |       |       |15 t*|       |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|3.5.3.  |mai mare sau egala cu 1,3 m dar mai  |18 t/  |17 t/  |  16 t |  15 t |
|        |mica de 1,8 m (1,3 </= d < 1,8)      |19 t* |18 t*|       |       |
|________|_____________________________________|_______|_______|_______|_______|
|4.      |ALTE CONDITII CONSTRUCTIVE IMPUSE VEHICULELOR                        |
|________|_____________________________________________________________________|
|4.1.    |Pentru toate vehiculele                                              |
|        |Masa suportata de osia motoare sau osiile motoare ale unui vehicul   |
|        |sau ansamblu de vehicule va fi de cel putin 25% din masa totala cu   |
|        |incarcatura a vehiculului sau ansamblului de vehicule, atunci cand   |
|        |acestea sunt utilizate in trafic international.                      |
|________|_____________________________________________________________________|
|4.2.    |Trenuri rutiere                                                      |
|        |Distanta dintre osia din spate a unui autovehicul si osia din fata a |
|        |remorcii va fi de cel putin 3,0 m.                                   |
|________|_____________________________________________________________________|
|4.3.    |Masa maxima admisa in functie de ampatament                          |
|        |Masa maxima admisa, exprimata in tone, a unui autovehicul cu patru   |
|        |osii nu poate depasi de cinci ori distanta, exprimata in metri,      |
|        |dintre axele osiilor extreme ale autovehiculului.                    |
|________|_____________________________________________________________________|
|4.4.    |Semiremorci                                                          |
|        |Distanta masurata in plan orizontal intre axa pivotului de cuplare si|
|        |orice punct din partea frontala a semiremorcii nu trebuie sa         |
|        |depaseasca 2,04 m.                                                   |
|________|_____________________________________________________________________|
    *) Plus o limita de 2 tone, atunci cand masa maxima admisa a vehiculului motor este de 18 tone si masa maxima admisa a osiei tandem a semiremorcii este de 20 tone si osia motoare este prevazuta cu roti jumelate si cu suspensie pneumatica sau echivalenta acesteia.
    *) Se aplica in cazul in care osia motoare este prevazuta cu roti jumelate si cu suspensie pneumatica sau echivalenta acesteia, sau in cazul in care fiecare osie motoare este prevazuta cu roti jumelate si masa maxima a fiecarei osii nu depaseste 9,5 tone.
    *) Se aplica in cazul in care osia este prevazuta cu suspensie pneumatica sau echivalenta acesteia.



SmartCity5

COMENTARII la Ordonanţa 26/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordonanţa 26 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu