Ordinul Nr.95 din 25.01.2012privind procedura de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 82 din 01 februarie 2012
Având în vedere prevederile art. 4 alin. (7) lit. b) şi ale art. 6 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: Articolul 1(1) Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (7) şi (9) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale prevăzute la art. 4 alin. (1)-(6) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru personalul cu atribuţii de gestionare a instrumentului ex-ISPA şi pentru personalul din Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/compartimentele de verificare a achiziţiilor publice (UCVAP/CVAP) responsabil cu verificarea achiziţiilor publice în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, se va solicita Ministerului Finanţelor Publice avizarea structurilor şi personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare.(2) În acest sens, cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare se întocmeşte conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 şi se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice, împreună cu documentele prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. a)-g) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 2(1) Serviciul de coordonare a sistemelor de management si control (SCSMC) din cadrul Direcţiei generale autoritatea de management ex-ISPA verifică şi analizează dosarul cererii de avizare şi propune, după caz, emiterea avizului favorabil, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, sau respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil, în 20 de zile lucrătoare de la depunerea documentaţiei complete.(2) Compartimentul de monitorizare şi asigurare flux de informaţii din cadrul Unităţii pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice verifică şi analizează dosarul cererii de avizare şi propune, după caz, emiterea avizului favorabil, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, sau respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil, în 20 de zile lucrătoare de la depunerea documentaţiei complete(3) Avizul favorabil se înaintează ministrului finanţelor publice în vederea semnării.(4) În cazul respingerii cererii de avizare a structurilor şi a personalului, se întocmeşte documentul justificativ privind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3. Articolul 3Motivele de respingere a cererii de avizare a structurilor şi a personalului sunt: a)netransmiterea de către instituţia publică care solicită eliberarea avizului favorabil a unuia sau mai multor documente dintre cele prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. a)-g) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare; b)neîndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009; cu modificările şi completările ulterioare; c)nerespectarea condiţiilor de formă a documentelor prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. a)-g) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul documentelor reglementate prin acte normative; d)netransmiterea în termen de maximum 10 zile a tuturor informaţiilor solicitate de Ministerul Finanţelor Publice pentru eliberarea avizului favorabil. Articolul 4Instituţia publică a cărei cereri de avizare a structurilor şi a personalului a fost respinsă poate înainta o nouă cerere doar după remedierea problemelor constatate şi menţionate în adresa de respingere transmisă de Ministerul Finanţelor Publice. Articolul 5(1) Ministerul Finanţelor Publice poate retrage avizul acordat şi în următoarele cazuri:a)în cazul în care instituţiile publice al căror personal beneficiază de majorările salariale nu comunică Ministerului Finanţelor Publice orice modificare de personal, structură, organizare şi/sau funcţionare intervenită după obţinerea avizului, împreună cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare; b)când constată încălcări ale prevederilor art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare. (2) După remedierea problemelor constatate şi care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz favorabil se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale. Articolul 6Cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, avizul favorabil sau documentul justificativ privind respingerea motivată se vor întocmi potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-3, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 7Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internă de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 383 din 5 iunie 2009. Articolul 8Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu ANEXA Nr. 1[Antetul instituţiei solicitante] Nr. .../... CERERE privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare Stimate domnule ministru, În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. b) şi alin. (9) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil prin care să fie atestat faptul că următoarele structuri şi/sau persoane din cadrul ........ ................ ................ ................ ............ (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare:
Nr. |
Persoanele pentru care se solicită avizarea favorabilă (numele şi prenumele) |
Funcţia |
Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul) |
1. |
........ ............ |
........ ................ ........ |
........ ................ ................ ................ ........ ......... |
2. |
........ ............ |
........ ................ ........ |
........ ................ ................ ................ ........ ......... |
Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnată în acest sens este doamna/domnul ........ ................ ................ .......... (tel ........ ............., fax ........ ........ ..........., e-mail ........ ........ ............). Cu stimă, ........ ........ ........... (numele şi prenumele) ........ ........ ............. (funcţia) [L. S.] Domnului ........ ........ ........., ministrul finanţelor publice ANEXA Nr. 2Ministerul Finanţelor Publice Nr. ................/........ ........ AVIZ FAVORABIL În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. b) şi alin. (9) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ................ cu nr. ....... din .............,. (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ .............; 2. ........ ................ ................ ................ .............; 3. ........ ................ ................ ................ .............; 4. ........ ................ ................ ................ .............; 5. ........ ................ ................ ................ .............; ........ ................ ................ ................ ................, Ministerul Finanţelor Publice atestă faptul că structurile şi/sau persoanele menţionate în anexă au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare. Persoanele pentru care se acordă prezentul aviz favorabil beneficiază de majorarea salarială conform prevederilor art. 4 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare. ........ ................ ............., (numele şi prenumele) Ministrul finanţelor publice [L. S.] ANEXĂla Avizul favorabil nr. ......./.............. LISTA structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordă avizul favorabil al Ministerului Finanţelor Publice, conform Cererii cu nr. ............ din ........ ........ ........ ................ ................ ................ ........... (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)
Nr. |
Persoanele pentru care se acordă avizul favorabil (numele şi prenumele) |
Funcţia |
Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul) |
1. |
........ ............ |
........ ................ ........ |
........ ................ ................ ................ ........ ......... |
2. |
........ ............ |
........ ................ ........ |
........ ................ ................ ................ ........ ......... |
Redactat: ........ ................ .............. (numele şi prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............... ANEXA Nr. 3Ministerul Finanţelor Publice Nr. ............../........ ............... DOCUMENT JUSTIFICATIV privind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil În temeiul dispoziţiilor art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ .............; 2. ........ ................ ................ ................ .............; 3. ........ ................ ................ ................ .............; 4. ........ ................ ................ ................ .............; 5. ........ ................ ................ ................ .............; ........ ................ ................ ................ ........ ........, Ministerul Finanţelor Publice respinge Cererea ........ ................ ................ ................ ................ ........ (denumirea instituţiei publice care a solicitat avizul favorabil) cu nr. ........ ......... din ........ .............. privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexă. Respingerea cererii se întemeiază pe următoarele considerente: ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ . Ministrul finanţelor publice, ........ ................ ........ (numele şi prenumele) [L.S.] Redactat: ........ ................ .............. (numele şi prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............... ANEXĂ la Documentul justificativ nr. ........../........ ............ privind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil LISTA structurilor şi/sau persoanelor pentru care nu s-a emis avizul favorabil, la Cererea ........ ................ ................ ................ ........ .............. cu nr. ............. din ........ ........ ......... (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)
Nr. crt. |
Persoana/Persoanele pentru care s-a emis document justificativ de respingere (numele şi prenumele) |
Funcţia |
Structura din care face parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul) |
............ |
........ ................ ............ |
........ ......... |
........ ................ ................ ................ ................ ........ |
Vizat: ........ ................ ............... (numele şi prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ........ ............... Redactat: ........ ................ .......... (numele şi prenumele/funcţia/data) Semnătura: ........ ................ ........
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Hotărârea 1475 2004
Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 95/2012
|