Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.94 din 10.05.2011

privind evaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual încadrat în Ministerul Administraţiei şi Internelor
ACT EMIS DE: Ministerul Administratiei si Internelor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 341 din 17 mai 2011



SmartCity1


Având în vedere prevederile art. 26 alin. (6) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice,în temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări de Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul administraţiei şi internelor emite următorul ordin: Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Prezentul ordin instituie norme juridice referitoare la evaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual care ocupă funcţii în unităţile aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, denumit în continuare MAI, în instituţiile şi structurile aflate în subordinea MAI, precum şi ale personalului contractual detaşat la serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor, denumit în continuare personal contractual. Articolul 2
(1) Activitatea profesională a personalului contractual se apreciază anual, ca urmare a evaluării performanţelor profesionale individuale.
(2) Evaluarea performanţelor profesionale individuale, denumită în continuare evaluare, constă în aprecierea obiectivă a activităţii personalului contractual, prin compararea gradului de îndeplinire a obiectivelor individuale, stabilite anual, cu rezultatele obţinute în mod efectiv, în funcţie de criteriile stabilite de prezentul ordin.
(3) Scopul evaluării constă în:a)stabilirea gradului de compatibilitate a persoanei evaluate cu cerinţele cuprinse în fişa postului; b)stabilirea obiectivelor profesionale individuale pentru perioada de evaluare următoare; c)fundamentarea activităţii de promovare în funcţii, grade şi trepte profesionale; d)fundamentarea activităţii de recompensare; e)identificarea nevoilor de formare profesională continuă; f)validarea programelor de recrutare, selecţie, încadrare, formare profesională continuă; g)înlesnirea dialogului dintre şef şi subordonat în vederea creşterii performanţei profesionale; h)acordarea altor drepturi stabilite de actele normative în vigoare.
(4) Rezultatul evaluării se consemnează în raportul de evaluare.
(5) Structura fişei postului este prevăzută în anexa nr. 1, iar modelul raportului de evaluare în anexa nr. 2.
Articolul 3
(1) Activitatea de evaluare este o obligaţie de serviciu a şefilor ierarhici, care poartă întreaga răspundere pentru obiectivitatea acesteia.
(2) Evaluarea care nu corespunde realităţii atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(3) Şefii de la toate nivelurile ierarhice au obligaţia să asigure continuitatea cunoaşterii activităţii, conduitei şi potenţialului de dezvoltare a personalului din subordine, respectiv a celui pe care a fost desemnat să îl evalueze dacă a intervenit situaţia prevăzută la art. 5 alin. (3), în vederea realizării unei evaluări cât mai complete şi corecte a personalului contractual.
Articolul 4Calificativele care se acordă pentru evaluarea personalului contractual sunt: a)foarte bine FB b)bine B c)satisfăcător S d)nesatisfăcător NS.
Capitolul IIOrganizarea şi desfăşurarea activităţilor de evaluare Secţiunea 1Competenţele privind evaluarea personalului contractual Articolul 5
(1) Evaluarea personalului contractual se întocmeşte de regulă de către şeful nemijlocit şi se aprobă de şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice, care vor înscrie obligatoriu în raportul de evaluare constatările şi concluziile asupra conţinutului evaluării, precum şi calificativul propus, respectiv acordat.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), evaluarea personalului contractual se întocmeşte şi se aprobă de:a)ministrul administraţiei şi internelor, pentru şefii unităţilor aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor a căror activitate este coordonată de către acesta; b)şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice, pentru personalul contractual care i se subordonează direct.
(3) În situaţiile prevăzute la alin. (2) calificativul acordat constituie calificativ aprobat.
Articolul 6Nu pot realiza evaluări rudele şi afinii până la gradul al IV-lea inclusiv. Dacă şeful nemijlocit se află în una dintre situaţiile menţionate, evaluarea se întocmeşte de către o altă persoană care are cel puţin acelaşi nivel al funcţiei de conducere, desemnată de şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice, iar dacă şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice se află în una dintre situaţiile menţionate, evaluarea se realizează de unul dintre adjuncţii/locţiitorii desemnaţi de acesta.
Secţiunea a 2-aPerioada evaluată şi perioada de evaluare a personalului contractual Articolul 7
(1) Perioada evaluată este cuprinsă între 1 ianuarie-31 decembrie a anului anterior celui în care se face evaluarea, cu excepţia personalului didactic şi didactic auxiliar, pentru care perioada evaluată corespunde anului de învăţământ.
(2) Activitatea de evaluare a personalului contractual se realizează în perioada 1 ianuarie-15 februarie a fiecărui an, cu excepţia personalului didactic şi didactic auxiliar, pentru care activitatea de evaluare se realizează în perioada 1-30 octombrie a fiecărui an.
(3) Personalul contractual debutant nu se supune evaluării.
Articolul 8
(1) Evaluarea se face numai în cadrul perioadei de evaluare prevăzute la art. 7 alin. (2) şi numai pentru personalul contractual care a desfăşurat activitate profesională în aceeaşi unitate cel puţin 6 luni.
(2) În mod excepţional, evaluarea personalului contractual se face şi în cursul perioadei evaluate, astfel:a)atunci când raportul de muncă al personalului contractual evaluat încetează, se suspendă pentru o perioadă de cel puţin 3 luni, în condiţiile legii, sau se modifică sub aspectul locului muncii ori al felului muncii, caz în care evaluarea se face pentru perioada de până la încetarea, suspendarea sau modificarea raportului de muncă; b)atunci când raportul de muncă sau de serviciu, după caz, al şefului nemijlocit, respectiv al şefului unităţii/autorităţii sau instituţiei publice încetează, se suspendă pentru o perioadă de cel puţin 3 luni, în condiţiile legii, sau se modifică sub aspectul locului muncii ori al felului muncii, caz în care evaluarea se face până la data la care au intervenit aceste situaţii sau, dacă nu este posibil, în termen de cel mult 15 zile de la data când au intervenit aceste situaţii; c)atunci când pe parcursul perioadei evaluate persoana evaluată dobândeşte o diplomă de studii de nivel superior şi urmează să fie promovată, în condiţiile legii, într-o funcţie corespunzătoare studiilor absolvite, caz în care evaluarea se face la o dată anterioară promovării; d)în cazul detaşării pentru o perioadă de minimum o lună, caz în care evaluarea se face la finalul acestei perioade de către şeful unităţii unde are loc detaşarea.
(3) Personalul contractual nu va fi evaluat pentru perioada în care i se suspendă raportul de muncă.
Secţiunea a 3-aEtapele activităţii de evaluare anuală a personalului contractual Articolul 9– Şefii unităţilor/autorităţilor sau instituţiilor publice care au în subordine personal contractual vor lua măsuri ca la începerea perioadei de evaluare să fie finalizate următoarele activităţi pregătitoare: a)emiterea dispoziţiei/ordinului de zi privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de evaluare a personalului; b)instruirea personalului care participă la activitatea de evaluare a subordonaţilor; c)difuzarea imprimatelor tipizate pentru evaluarea personalului. Articolul 10În intervalul perioadei de evaluare se realizează următoarele activităţi: a)desfăşurarea de către şeful nemijlocit a interviului de evaluare, notarea concluziilor şi stabilirea obiectivelor profesionale individuale pentru perioada de evaluare care a început; b)acordarea de către şeful nemijlocit a punctajului pentru fiecare obiectiv profesional individual şi criteriu de evaluare; c)calcularea punctajului mediu, a punctajului ponderat şi a punctajului general de către şeful nemijlocit; d)înscrierea aprecierilor şi propunerilor de către şeful nemijlocit şi transmiterea raportului de evaluare la şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice; e)înscrierea concluziilor şi recomandărilor de către şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice şi aprobarea calificativului; f)aducerea la cunoştinţa personalului a rezultatului evaluării; g)consemnarea în cuprinsul fişei de evaluare a intenţiei formulării unei contestaţii ori, după caz, depunerea unei contestaţii la secretariatul unităţii/instituţiei sau autorităţii publice din care face parte şeful care a aprobat evaluarea; h)soluţionarea contestaţiei şi acordarea calificativului final; i)luarea la cunoştinţă a calificativului final. Articolul 11
(1) La finele perioadei de evaluare se realizează următoarele activităţi:a)se analizează modul în care s-a desfăşurat evaluarea personalului la nivelul fiecărei unităţi/autorităţi sau instituţii publice; b)se trimite la eşalonul superior, respectiv la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date în cazul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, raportul privind concluziile rezultate din analiza activităţii de evaluare a personalului, situaţia statistică cu calificativele acordate, tabelul nominal cu personalul evaluat cu calificativul nesatisfăcător şi măsurile propuse; se exceptează de la această prevedere instituţiile prefectului.
(2) Eşaloanele superioare prevăzute la alin. (1) lit. b), precum şi instituţiile prefectului trimit la Direcţia generală management resurse umane din Ministerul Administraţiei şi Internelor, în termen de cel mult 30 de zile de la încheierea perioadei de evaluare, raportul privind concluziile rezultate din analiza activităţii de evaluare a personalului, situaţia statistică cu calificativele acordate şi tabelul nominal cu personalul evaluat cu calificativul nesatisfăcător.
Secţiunea a 4-aProcesul de evaluare a performanţelor profesionale individuale Articolul 12Procesul de evaluare a performanţelor profesionale individuale are ca elemente de referinţă: a)fişa postului, ca element de raportare la cerinţele postului, activităţile şi responsabilităţile corespunzătoare postului; b)obiectivele profesionale individuale stabilite pentru perioada evaluată; c)criteriile de evaluare stabilite la art. 15 alin. (2)-(4). Articolul 13
(1) Pregătirea interviului se face de către şeful nemijlocit al persoanei evaluate şi cuprinde:a)studierea atribuţiilor, responsabilităţilor şi a cerinţelor cuprinse în fişa postului, precum şi a obiectivelor înscrise în raportul de evaluare precedent; b)înscrierea în raportul de evaluare a recompenselor, sancţiunilor şi a studiilor, cursurilor de pregătire, stagiilor de documentare absolvite/efectuate în perioada evaluată; c)documentarea asupra activităţii personalului; d)întocmirea planului general de desfăşurare a interviului; pentru personalul care ridică probleme deosebite în activitatea profesională şi în conduită se va întocmi un plan de interviu individualizat, cu scopul de a identifica cu claritate cauzele care au condus la această stare şi măsurile care pot fi luate pentru remedierea neajunsurilor; e)evidenţierea în planul de interviu a aspectelor cuprinse în raportul de evaluare care sunt susceptibile de a fi apreciate drept satisfăcătoare şi nesatisfăcătoare, ori care pot genera confuzii şi interpretări; f)planificarea personalului pentru interviu, comunicarea locului, orei şi scopului, cu cel puţin două zile înainte de desfăşurarea acestuia.
(2) Desfăşurarea interviului de evaluare se bazează pe următoarele reguli:a)se iau în considerare atribuţiile înscrise în fişa postului personalului evaluat, obiectivele individuale înscrise în raportul de evaluare şi rezultatele activităţii; b)se recomandă imprimarea unui caracter de discuţie relaxată şi încurajarea exprimărilor deschise; c)şeful nemijlocit are datoria de a nu se lăsa influenţat de aprecierile altor persoane şi de a evalua nepărtinitor, fără prejudecăţi şi fără a impune o atitudine de severitate sau indulgenţă excesivă.
(3) În desfăşurarea interviului de evaluare pot fi avute în vedere următoarele aspecte:a)enumerarea celor mai importante rezultate ale activităţii în perioada evaluată; b)prezentarea principalelor deficienţe ale activităţii în perioada evaluată; c)prezentarea factorilor care se consideră că au influenţat, pozitiv, dar şi negativ, performanţa profesională în perioada evaluată; d)prezentarea eventualelor opinii şi argumente ale personalului evaluat referitoare la ceea ce se poate face în plan profesional în anul următor pentru perfecţionarea activităţii proprii şi a structurii din care face parte.
(4) Evaluatorul oferă persoanelor evaluate posibilitatea de a-şi susţine cu argumente eventualele obiecţii privind modul de apreciere, precum şi de a prezenta aspectele pe care le consideră ca fiind relevante pentru activitatea sa.
(5) Interviul de evaluare se finalizează cu stabilirea obiectivelor profesionale individuale pentru anul următor.
Articolul 14
(1) Obiectivele profesionale individuale trebuie să corespundă următoarelor cerinţe:a)să fie specifice atribuţiilor funcţionale menţionate în fişa postului; b)să fie cuantificabile; c)să fie prevăzute cu termene de realizare; d)să fie realiste, adică să poată fi duse la îndeplinire în termenele de realizare prevăzute şi cu resursele alocate; e)să fie flexibile, adică să poată fi revizuite în funcţie de modificările intervenite în priorităţile unităţii/autorităţii sau instituţiei publice.
(2) Obiectivele profesionale individuale pot fi revizuite trimestrial sau ori de câte ori intervin modificări semnificative în priorităţile sau resursele alocate unităţii/autorităţii ori instituţiei publice sau/şi cu privire la activităţile şi responsabilităţile corespunzătoare postului. Obiectivele revizuite se menţionează în raportul de evaluare a performanţelor profesionale individuale şi se aduc la cunoştinţa persoanei evaluate.
Articolul 15
(1) Criteriile de analiză a postului, prevăzute de lege, în baza cărora sunt stabilite criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale sunt următoarele:a)cunoştinţe şi experienţă; b)complexitate, creativitate şi diversitatea activităţilor; c)judecata şi impactul deciziilor; d)influenţă, coordonare şi supervizare; e)contacte şi comunicare; f)condiţii de muncă; g)incompatibilităţi şi regimuri speciale.
(2) Criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale sunt următoarele:a)nivelul cunoştinţelor şi abilităţilor; b)nivelul de implicare în îndeplinirea atribuţiilor; c)dificultatea/complexitatea atribuţiilor îndeplinite - în raport cu posturi similare; d)capacitatea de lucru cu supervizare redusă; e)loialitatea faţă de instituţie; f)capacitatea de lucru în echipă; g)capacitatea de comunicare.
(3) Suplimentar faţă de criteriile stabilite la alin. (2), pentru personalul contractual care ocupă posturi prevăzute cu studii superioare şi studii superioare de scurtă durată, respectiv studii universitare de licenţă sau studii universitare de masterat, se stabilesc următoarele criterii de evaluare a performanţelor profesionale individuale:a)capacitatea de a-şi asuma responsabilităţi; b)capacitatea de a se perfecţiona şi a valorifica experienţa dobândită; c)spiritul de iniţiativă.
(4) Suplimentar faţă de criteriile stabilite la alin. (2), pentru personalul contractual care ocupă funcţii de conducere se stabilesc următoarele criterii de evaluare a performanţelor profesionale individuale:a)capacitatea de a organiza; b)capacitatea de a coordona; c)capacitatea de a controla; d)capacitatea de a decide; e)capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului; f)capacitatea de analiză şi sinteză; g)creativitatea şi spiritul de iniţiativă.
(5) Personalul contractual care ocupă temporar funcţii de conducere este evaluat pentru perioada respectivă conform prevederilor alin. (2) şi (3).
Articolul 16
(1) Obiectivele profesionale individuale şi criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale se notează de către evaluator cu note de la 1 la 5, nota 1 reprezentând minimul, iar nota 5 maximul.
(2) Îndeplinirea obiectivelor are o pondere de 70% în evaluarea finală, iar realizarea criteriilor de evaluare a performanţelor profesionale individuale are o pondere de 30% în evaluarea finală. Nota finală acordată persoanei evaluate este dată de media ponderată a notelor acordate la îndeplinirea obiectivelor, la care se adaugă media ponderată a notelor acordate la criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale.
(3) Calificativul final al evaluării se stabileşte pe baza notei finale, după cum urmează:a)între 1,00 şi 2,00 - nesatisfăcător; b)între 2,01 şi 3,50 - satisfăcător; c)între 3,51 şi 4,50 - bine; d)între 4,51 şi 5,00 - foarte bine.
(4) În cazul în care pe parcursul unui an personalul a fost evaluat pentru una sau mai multe situaţii prevăzute la art. 8 alin. (2), punctajul final se calculează ca medie aritmetică ponderată conform formulei: P1, P2, ... Pi = punctajul obţinut la fiecare evaluare întocmită conform prevederilor art. 7 alin. (2); n1, n2, ... ni = numărul de luni pentru care s-a întocmit fiecare evaluare întocmită conform prevederilor art. 8 alin. (2); P = punctajul final care se transformă în calificativ anual.
Secţiunea a 5-aAducerea la cunoştinţa personalului a evaluărilor, procedura de contestare şi modul de soluţionare a contestaţiei Articolul 17
(1) Rapoartele de evaluare se aduc la cunoştinţa celor evaluaţi, după aprobare, de către şefii care le-au întocmit. Evaluatorii au obligaţia să asculte opiniile celor evaluaţi cu privire la corectitudinea şi obiectivitatea aprecierilor şi să motiveze deciziile luate.
(2) Fiecare persoană evaluată va lua cunoştinţă, sub semnătură, de rezultatele evaluării.
Articolul 18
(1) Persoana nemulţumită de rezultatul evaluării/calificativului acordat are dreptul de a contesta, în termen de 5 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă, rezultatul evaluării şi calificativul acordat. Contestaţia se menţionează în raportul de evaluare, prin marcarea în rubrica destinată, sau se depune la secretariatul unităţii/instituţiei sau autorităţii publice din care face parte şeful care a aprobat evaluarea, printr-un raport personal al persoanei evaluate, în care se cuprind motivele şi argumentele corespunzătoare.
(2) Constituirea comisiei de cercetare a contestaţiei se dispune după cum urmează:a)de ministrul administraţiei şi internelor, pentru cercetarea contestaţiilor formulate împotriva evaluărilor aprobate de acesta; b)de şeful nemijlocit al celui care a aprobat evaluarea, în termen de 3 zile lucrătoare de la data depunerii contestaţiei; c)de directorul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, pentru personalul contractual detaşat la serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor, în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii raportului de evaluare/raportului personal cu contestaţia.
(3) În cazul prevăzut la alin. (2) lit. a), comisia este formată din membri ai Colegiului ministerului.
(4) Comisia de cercetare a contestaţiei va fi formată dintr-un număr impar de membri, dintre care unul este desemnat preşedintele comisiei.
(5) În comisia de cercetare a contestaţiei nu pot fi desemnaţi cei care au întocmit/aprobat evaluarea.
(6) Cercetarea contestaţiei se realizează pe baza raportului de evaluare al cărui rezultat se contestă, obiectivelor stabilite/revizuite în raportul de evaluare precedent, fişei postului persoanei evaluate, referatului întocmit de şeful nemijlocit al persoanei evaluate, referatului întocmit de şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice, precum şi a interviului realizat cu personalul contractual care a contestat evaluarea.
(7) Referatele prevăzute la alin. (6) cuprind motivaţia corespunzătoare a propunerii/acordării punctajelor şi calificativelor contestate.
(8) Rezultatul cercetării se consemnează într-un proces- verbal care, împreună cu documentele de verificare şi raportul de evaluare, se prezintă şefului competent să soluţioneze contestaţia. Hotărârea asupra contestaţiei este definitivă, se consemnează în raportul de evaluare şi se comunică celui în cauză, pe bază de semnătură, în termen de 5 zile lucrătoare de la constituirea comisiei de cercetare a contestaţiei.
(9) Documentele întocmite în urma verificărilor se ataşează la raportul de evaluare, care se introduce în dosarul personal al persoanei evaluate.
Capitolul IIIDispoziţii tranzitorii şi finale Articolul 19Pentru activitatea profesională desfăşurată în anul 2010, în cazul personalului contractual a cărui perioadă de evaluare anuală era stabilită între 1 decembrie şi 30 noiembrie a anului următor ori în anul de învăţământ 2009-2010, obiectivele profesionale individuale se stabilesc de către şeful nemijlocit, pe baza principalelor sarcini avute de personalul contractual în perioada evaluată. Articolul 20Prin excepţie de la prevederile art. 7 alin. (2), activitatea de evaluare a personalului contractual pentru activitatea profesională desfăşurată în anul 2010, respectiv în anul de învăţământ 2009-2010 începe la 15 zile şi se finalizează în termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin. Articolul 21În situaţia în care calificativele obţinute în anii 2008 şi 2009 sunt necesare pentru promovarea personalului contractual, acestea se echivalează cu calificativele prevăzute de prezentul ordin, astfel: a)foarte bun = foarte bine; b)bun = bine; c)satisfăcător = satisfăcător; la nivel standardului stabilit postului = satisfăcător; corespunzător = satisfăcător; d)nesatisfăcător = nesatisfăcător. Articolul 22Imprimatele tipizate prevăzute prin prezentul ordin se asigură de către inspectoratele generale/similare pentru unităţile subordonate, iar pentru unităţile aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor şi cele subordonate nemijlocit acestora de către Direcţia generală management resurse umane. Articolul 23Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 24Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul administraţiei şi internelor, Constantin-Traian Igaş ANEXA Nr. 1STRUCTURA FIŞEI POSTULUI Unitatea Caracterul documentului: FIŞA POSTULUI A. Identificarea postului 1. Denumirea structurii/biroului/compartimentului 2. Denumirea postului 3. Poziţia postului din statul de organizare 4. Funcţia 5. Gradul/Treapta profesională 6. Nivelul de acces la informaţii clasificate 7. Relaţii cu alte posturi 7.1. Sfera relaţională internă: relaţii ierarhice relaţii funcţionale relaţii de control relaţii de reprezentare 7.2. Sfera relaţională externă: relaţii cu autorităţi şi instituţii publice relaţii cu organizaţii internaţionale relaţii cu persoane juridice privateB. Cerinţele postului 1. Pregătire: 1.1. studii de specialitate 1.2. cursuri/programe de perfecţionare/specializare 1.3. limbi străine şi nivelul de cunoaştere 1.4. cunoştinţe de operare/programare pe calculator şi nivelul de cunoaştere 1.5. alte cunoştinţe şi abilităţi 1.6. autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor 2. Experienţă: 2.1. vechime în muncă 2.2. vechime în specialitate 3. Aptitudini şi abilităţi necesare 4. Starea sănătăţii 5. Trăsături psihice şi de personalitate C. Condiţii specifice postului 1. Locul de muncă 2. Programul de lucru 3. Deplasări curente 4. Încadrarea în condiţii de muncă 5. Riscuri implicate de post 6. Compensări D. Descrierea activităţilor şi responsabilităţilor corespunzătoare postului Şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice ........ ........ ............... Şeful nemijlocit ........ ........ ........... Numele şi prenumele........ ................ ................ ................ .......... Numele şi prenumele ........ ........... Semnătura ........ ........... Data ........ .......... Semnătura ......... Data ................ Titularul postului ........ ................ ........ ......... Numele şi prenumele ........ ................ .......... Semnătura ........ ........ Data ........ ......... NOTĂ: Întocmirea fişelor postului se realizează potrivit Îndrumarului de completare a fişei postului din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 665/2008 privind unele activităţi de management resurse umane în unităţile Ministerului Administraţiei şi Internelor, cu modificările ulterioare, adaptat conform prezentei structuri a fişei postului. Pentru posturile de personal contractual din structurile de ordine şi siguranţă publică se aplică în mod corespunzător şi prevederile referitoare la analiza postului stabilite de anexa nr. 1 la Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 665/2008, cu modificările ulterioare. ANEXA Nr. 2 Caracterul documentului: (INSTITUŢIA) ........ ................ ........ ............... Unitatea ........ ................ ........ .............. RAPORT DE EVALUARE a performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual pentru perioada de la ........ ........ la ........ .............. model -Motivul evaluării: anuală o alte: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... A. Date de identificare Numele şi prenumele persoanei evaluate: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... denumirea postului: ........ ................ ................ ........ ..............funcţia: ........ ................ ................ ................ ........ .......... gradul/treapta profesională: ........ ................ gradaţia corespunzătoare tranşei de vechime: ........ ............. elementele de identificare a postului în unitate/structură (departament/serviciu/birou/compartiment ori similare): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. data încadrării în instituţie: ........ ........ ...........; data numirii în funcţie: ........ ............; data ultimei promovări: ........ ................ ........... calificative obţinute în ultimii 3 ani: III o II o I o B. Obiective realizate

Nr. crt. Obiectivele pentru perioada evaluată % din timp Realizat % Nota propusă Nota acordată
1.
2.
3.
4.
5.
Nr. crt. Obiectivele revizuite în perioada evaluată % din timp Realizat % Nota propusă Nota acordată
1.
2.
3.
Total la îndeplinirea obiectivelor (70% din evaluarea finală) media notelor = media ponderată = media notelor x 0,7 =

C. Criterii de performanţă îndeplinite

Nr. crt. Criterii de performanţă utilizate în evaluare Nota şefului nemijlocit Nota şefului unităţii
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Total la îndeplinirea obiectivelor (30% din evaluarea finală) media notelor = media ponderată = media notelor x 0,3 =

Nota evaluării = (media ponderată a notelor acordate la modulul B + media ponderată a notelor acordate la modulul C) = Calificativul evaluării = D. Obiectivele stabilite cu ocazia evaluării pentru următoarea perioadă evaluată

Nr. crt. Obiective % din timp
1.
2.
3.
4.
5.

E. Studii, cursuri de pregătire profesională, stagii de documentare absolvite/efectuate în perioada supusă aprecierii şi calificativele obţinute: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... F. Recompense şi sancţiuni disciplinare:

a) recompense acordate, data şi motivul:
b) sancţiuni disciplinare aplicate, data şi motivul:

G. Potenţialul de dezvoltare şi propuneri ale şefului nemijlocit privind evoluţia profesională: a)promovarea în gradul/treapta profesională ........ ................ ................ ................ ................ ................ ....................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... b)participarea la cursuri/programe de formare profesională continuă: ........ ................ ................ ................ ....................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. c)desfăşurarea unei noi activităţi/modificarea raporturilor de muncă: ........ ................ ................ ................ .................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. d)altele: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. H. Obiecţii ale persoanei evaluate în cadrul interviului:

Semnătura persoanei evaluate: ........ ........ Data interviului: ........ ..........

I. Aprecieri şi propuneri ale şefului nemijlocit: Şeful nemijlocit: numele şi prenumele: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. Funcţia, data numirii: ........ ................ ........ ............. Semnătura: ........ ............. Data evaluării: ........ ................ J. Concluzii şi recomandări ale şefului unităţii/autorităţii sau instituţiei publice: Şeful unităţii/autorităţii sau instituţiei publice: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Gradul, numele şi prenumele: ........ ................ ................ ............. Funcţia, data numirii: ........ ................ ................ ................ ......... Semnătura: ........ ........ Data evaluării: ........... K. Luarea la cunoştinţă a rezultatelor evaluării: De acord cu rezultatele evaluării o Semnătura: .............. Data: .............. Contest rezultatele evaluării o Semnătura: ................ Data: .............. Motivaţia şi argumentele contestaţiei: Rezultatul contestaţiei: Şeful comisiei de cercetare a contestaţiei: Gradul, numele şi prenumele: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Semnătura: ............. Data: ............. Hotărârea privind rezolvarea contestaţiei: Luarea la cunoştinţă a rezolvării contestaţiei: Semnătura: ............. Data luării la cunoştinţă: ........ ........



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 94/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 94 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 94/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu