Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 9 din 12 iulie 2007

pentru modificarea si completarea Normelor privind Fondul de garantare, aprobate prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 3.115/2005

ACT EMIS DE: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 533 din 7 august 2007



In temeiul prevederilor art. 4 alin. (26) şi (27), ale art. 5 lit. I) şi I1) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 10 iulie 2007 prin care s-au adoptat modificările şi completările la Normele privind Fondul de garantare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.115/2005,

preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor emite următorul ordin:

Art. I. - Normele privind Fondul de garantare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.115/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 546 din 28 iunie 2005, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.  La articolul 4, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - (1) Contribuţia datorată de asigurători pentru constituirea Fondului se virează lunar, în moneda naţională - leu, până în ultima zi lucrătoare a lunii următoare celei pentru care se face raportarea, în următoarele conturi deschise la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti, pe seama Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor:

- RO42TREZ700502501X000285 „Disponibil din venituri proprii aferente Fondului de garantare pentru asigurările de viaţă";

- RO06TREZ700502502X000949 „Disponibil din venituri proprii aferente Fondului de garantare pentru asigurările generale."

2.  La articolul 4, alineatul (2) se abrogă.

3.  La articolul 5, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 5. - (1) Asigurătorii sunt obligaţi să întocmească şi să transmită lunar Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, până în ultima zi lucrătoare a lunii curente pentru luna expirată, raportările privind modul de constituire şi de virare a contribuţiei datorate Fondului, distinct pentru categoria de asigurări generale şi, respectiv, pentru asigurări de viaţă, potrivit art. 20 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, conform anexei nr. 1A la prezentele norme."

4.  La articolul 5, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:

„(11) In cazul transmiterii unei situaţii rectificative, aceasta se va face în forma prevăzută în anexa nr. 1B la prezentele norme. Este admisă o singură situaţie rectificativă aferentă contribuţiei pentru o lună de raportare. Prevederile art. 4 alin. (3) se aplică în mod corespunzător."

5.  La articolul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 11. - (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru asigurări generale şi bugetul de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru asigurări de viaţă se elaborează de Departamentul Fond de garantare şi se aprobă de Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor."

6.  La articolul 13, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 13. - (1) In vederea efectuării plăţii sumelor cuvenite creditorilor de asigurări, departamentul specializat din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor procedează la verificarea dosarelor de daună şi a creanţelor de asigurări înregistrate în evidenţele administratorului Fondului, ţinând seama de normele aplicabile în materie şi de condiţiile de asigurare specifice categoriilor de asigurări pentru care urmează să se plătească despăgubiri, şi întocmeşte listele potenţialilor creditori de asigurări îndreptăţiţi la plata sumelor cuvenite de la Fond.

(2) Listele potenţialilor creditori se înaintează comisiei speciale prevăzute la art. 23 alin. (2) din Legea nr. 503/2004, pe măsura verificării dosarelor de daună şi a creanţelor de asigurări, împreună cu o notă privind propunerea de aprobare, întocmită şi semnată de către conducătorul Direcţiei instrumentare dosare despăgubiri din cadrul departamentului specializat. In vederea aprobării listelor, comisia specială poate verifica, prin sondaj, dosarele de daună şi creanţele de asigurări cuprinse în acestea şi, în toate cazurile în care consideră că este necesar, poate dispune reverificarea respectivelor dosare şi/sau creanţe de asigurări."

7.  La articolul 14, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) In sensul prezentelor norme, sunt asimilate terţelor persoane păgubite prevăzute la alin. (2) lit. c) şi unităţile de service specializate în activitatea de reparaţie a autovehiculelor de producţie internă şi/sau de producţie externă, agreate de societatea de asigurare debitoare prin convenţii încheiate în acest sens, atât pentru asigurarea obligatorie de răspundere civilă, cât şi pentru asigurarea facultativă auto CASCO, sau cele care fac dovada primirii unei confirmări de plată din partea asigurătorului cu privire la plata sumelor datorate persoanelor păgubite prin accidente auto."

8.  La articolul 15, alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(2) In vederea valorificării creanţelor prin încasarea indemnizaţiilor/despăgubirilor pretinse, creditorul de asigurări formulează o cerere-tip de plată, prevăzută în anexa nr. 2 la prezentele norme. Cererea se adresează administratorului Fondului şi se depune la sediul departamentului specializat prevăzut la art. 9 alin. (1). La cerere se anexează în mod obligatoriu, în original, actele/înscrisurile doveditoare ale sumelor pretinse cu titlu de creanţe de asigurări. Numai în cazul inexistenţei ori imposibilităţii de prezentare a acestor dovezi ale creanţelor creditorul de asigurări poate să prezinte copii ale acestora, certificate pentru conformitate cu originalul şi semnate pe propria răspundere, precizând în cuprinsul cererii motivul inexistenţei/imposibilităţii de depunere în original a dovezilor. De asemenea, creditorul de asigurări anexează la cerere o declaraţie dată pe propria răspundere a acestuia, sub sancţiunile prevăzute de Codul penal român pentru infracţiunile de fals în declaraţii şi înşelăciune, în cuprinsul căreia va preciza faptul că suma pretinsă de la Fond nu a fost încasată în cadrul procedurii de faliment şi/sau în urma exercitării altor acţiuni de recuperare a sumelor cuvenite, îndreptate împotriva societăţii de asigurare debitoare faţă de care s-a stabilit starea de insolvabilitate.

(3) Cererea prevăzută la alin. (2) se transmite la sediul departamentului specializat în termen de cel mult 60 de zile de la publicarea listelor creditorilor de asigurări conform art. 13 alin. (3). Pe măsura înregistrării şi analizării cererilor de plată ale creditorilor de asigurări, departamentul specializat întocmeşte listele creditorilor de asigurări ale căror creanţe certe, lichide şi exigibile urmează a fi valorificate din disponibilităţile Fondului, dosarele de daună fiind verificate de către direcţiile/serviciile de specialitate ale departamentului şi semnate de către conducătorul Direcţiei instrumentare dosare despăgubiri şi, respectiv, al Direcţiei financiar-contabilitate, plăţi-despăgubiri, tehnologia informaţiei, cu menţiunea «bun de plată». Listele se înaintează comisiei speciale, cu propunerea de aprobare la plată de la Fond a sumelor pretinse de creditorii de asigurări. După aprobarea acestor liste conform art. 13, comisia specială ia măsuri pentru publicarea acestora şi dispune efectuarea plăţii indemnizaţiilor/despăgubirilor către creditorii de asigurări, conform art. 23 alin. (3) din Legea nr. 503/2004."

9. Articolul 22 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 22 - (1) Titlul executoriu care constată creanţe de asigurări, obţinut înainte de intrarea în vigoare a Legii nr. 503/2004 şi nevalorificat în cadrul procedurii de faliment sau în cadrul altor proceduri de executare silită prevăzute de lege, se transmite administratorului Fondului, în original, în vederea verificării lui şi, după caz, a valorificării acestuia, prin plata sumelor cuvenite de la Fond, în condiţiile prezentelor norme şi ale art. 24 alin. (5) şi (6) din Legea nr. 503/2004.

(2)  Titlul executoriu care constată creanţe de asigurări neînregistrate în cadrul procedurii de faliment al societăţii de asigurare, obţinut înainte de intrarea în vigoare a Legii nr. 503/2004, se transmite administratorului Fondului, în original, însoţit de o declaraţie a creditorului de asigurări, dată pe propria răspundere, din care să rezulte că suma pretinsă de la Fond cu titlu de creanţă de asigurări nu a fost înregistrată şi/sau valorificată în cadrul procedurii de faliment al societăţii de asigurare debitoare ori în cadrul unei alte proceduri de urmărire şi încasare silită sau prin alte mijloace şi/sau modalităţi legale de plată, după caz.

(3)  Creanţele de asigurări care, la data intrării în vigoare a Legii nr. 503/2004, fac obiectul unor litigii aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti competente sau care, după caz, sunt constatate prin hotărâri judecătoreşti definitive pot fi transmise administratorului Fondului în vederea analizării şi, după caz, a valorificării acestora, în condiţiile prevăzute la alin. (2)."

10.  Anexa nr. 1 la norme, care devine anexa nr. 1A la norme, şi anexa nr. 2 la norme se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 3 care fac parte integrantă din prezentul ordin.

11. Dupa anexa nr. 1Ala norme se introduce anexa nr. 1B la norme, prevăzută în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.

12. Anexa nr. 3 se abrogă.

Art. II. - Departamentul Fond de garantare din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor asigură ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor,

Angela Toncescu

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 Ala norme)

S.C.................................................SA/S.R.L.

Str.........................................nr......., bl.........,

sc......, ap......., sectorul/judeţul.......................

Persoana de contact.......................................

Telefon.........................e-mail........................

Raportare privind virarea contribuţiei la Fondul de garantare a asiguraţilor pentru luna..........................

                                                                                                                                                                        - lei -

Nr. crt.

Specificaţii

Total cumulat de la începutul anului*)

Din care,

pentru luna

de raportare**)

Numărul şi data documentului de plată***)

0

1

2

3

4

1.

Volumul din prime brute încasate din asigurări directe:

X

- generale

- viaţă

2.

Cota procentuală aprobată de C.S.A. pentru:

X

X

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

3.

Fondul de garantare datorat pentru:

X

- asigurări generale

X

- asigurări de viaţă

X

4.

Majorări de întârziere datorate

X

5.

Suma virată - total, din care:

6.

- aferentă fondului de garantare:

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

7.

- aferentă majorărilor de întârziere

*) In coloana 2 se înscrie volumul total al primelor brute încasate, cumulat de la începutul anului, inclusiv cel aferent lunii pentru care se face raportarea.

**) In coloana 3 se înscriu numai sumele aferente lunii pentru care se face raportarea.

***) Ori de câte ori se efectuează viramente se va transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma totală virată din care contribuţia la Fondul de garantare, majorările de intarziere şi luna pentru care se efectuează viramentul.

Subsemnatul ................................................, în calitate de ........................................... (conducător executiv), cunoscând prevederile Codului penal privind infracţiunea de fals în declaraţii, declar pe propria răspundere că toate informaţiile şi documentele sunt complete şi conforme cu realitatea şi că nu există alte fapte relevante care trebuie aduse la cunoştinţă Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor.

Numele şi prenumele (cu majuscule) ..................................................................

Semnătura.......................................

Ştampila societăţii

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 1B la norme)

S.C..............................................................S.A./ S.R.L.

Str..........................................................nr......., bl.........,

sc........, ap.........., sectorul/judeţul...................................

Persoana de contact........................................................

Telefon.....................................e-mail..............................

SITUAŢIA   RECTIFICATIVĂ privind virarea contribuţiei la Fondul de garantare a asiguraţilor pentru luna..........................

                                                                                                                                                                          - lei -

Nr. crt.

Specificaţii

Suma raportată initial*)

Suma rectificată**)

Diferenţa +/-

Numărul şi data

documentului

de plată***)

0

1

2

3

4 (3-2)

5

1.

Volumul din prime brute încasate din asigurări directe:

X

- generale

- viaţă

2.

Cota procentuală aprobată de C.S.A. pentru:

X

X

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

3.

Fondul de garantare datorat pentru:

X

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

4.

Majorări de întârziere datorate

X

5.

Suma virată-total, din care:

6.

- aferentă fondului de garantare:

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

7.

- aferentă majorărilor de întârziere

Subsemnatul ................................................, în calitate de .......................................... (conducător executiv), cunoscând prevederile Codului penal privind infracţiunea de fals în declaraţii, declar pe propria răspundere că toate informaţiile şi documentele sunt complete şi conforme cu realitatea şi că nu există alte fapte relevante care trebuie aduse la cunoştinţă Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor.

Numele şi prenumele(cu majuscule)......................................

Semnătura.......................................

Ştampila societăţii

*) In coloana 2 se înscrie volumul de prime brute încasate raportat iniţial.

**) In coloana 3 se înscriu numai sumele aferente lunii pentru care se face rectificarea.

***) Ori de câte ori se efectuează viramente se va transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma totală virată din care contribuţia la Fondul de garantare, majorările de intarziere şi luna pentru care se efectuează viramentul.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 2 la norme)

CERERE  DE  PLATĂ

a indemnizaţiei/despăgubirii

Subscrisa............................................................................., cu sediul social în......................................, str............................................. nr............, bl........., sc........, ap........, judeţul/sectorul ....................., având codul unic de înregistrare................................, telefon/fax.................., reprezentată legal prin................................................................................., cu domiciliul în....................., str......................... nr............., bl............., sc............., ap ............... Judeţul/sectorul..............................., posesor/posesoare al/a buletinului de identitate/cărţii de identitate/paşaportului seria.......nr.............., eliberat/eliberată de........................la data de..............., cod numeric personal..................., în baza procurii/delegaţiei nr.............din data de......................................................

Subsemnatul/Subsemnata................................................., domiciliat/domiciliată în.......................str................ nr......., bl.........., sc............, et.........., ap........., judeţul/sectorul..............., posesor/posesoare al/a buletinului de identitate/cărţii de identitate/paşaportului seria........nr....................., eliberat/eliberată de..............la data de....................., cod   numeric  personal   ..................,  telefon/fax  ................,   reprezentat  prin   ............................., cu domiciliul în .............................. str ................................nr.............., bl............, sc...................., ap..................Judeţul/sectorul ................posesor/posesoare al/a buletinului de identitate/cărţii de identitate/paşaportului seria..................nr...................., eliberat/eliberată de..................la data de................., cod numeric personal.........................., în baza procurii legalizate nr...........................din data de...........................

Inscris/înscrisă la poziţia nr................în lista creditorilor, publicată de administratorul Fondului de garantare, solicit Fondului de garantare administrat de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor acordarea indemnizaţiei/despăgubirii, în sumă de.................. lei.

Sunt posesor/posesoare al/a Contractului de asigurare obligatorie/facultativă seria................nr......................., încheiat cu Societatea de asigurare......................., cu valabilitate de la data de.................la data de........................

Solicit ca plata să se efectueze:

- în contul de cârd nr............................................., deschis la Banca....................................................................................;

- în contul nr.................................................., deschis la Banca............................................................................................;

- prin poştă, la adresa de mai sus;

- prin unităţile Casei de Economii şi Consemnatiuni de domiciliu.

Declar pe propria răspundere că nu am încheiat contract pentru acest tip de asigurare cu altă societate de asigurare şi nu am primit indemnizaţie/despăgubire aferentă obiectului contractului menţionat mai sus.

Declar pe proprie răspundere că mă aflu în imposibilitate de a prezenta în original următoarele înscrisuri........................................................................ deoarece ........................................................................................................................................................................ ......................................................

Data............................

Semnătura/ştampila

...................................

Verso

DECLARAŢIE

în cazul existenţei unui alt contract de asigurare*)

Societatea de asigurare................................................................

Contractul de asigurare................................................................

Valabilitate: de la data de......................la data de........................

Cerere de despăgubire: DA/NU Despăgubire primită în sumă de..........................DA/NU la data de ................................. privind evenimentul din data de ..........................................

DECLARAŢIE ÎN CAZUL EXISTENŢEI UNUI ALT CONTRACT DE ASIGURARE*)

Societatea de asigurare............................................

Contractul de asigurare............................................

Valabilitate: de la data de.........la data de...............

Cerere de despăgubire: DA/NU Despăgubire primită în sumă de..........................DA/NU la data de................................. privind evenimentul din data de..............................................................

Data...........................................

Semnătura/ştampila......................

*) Se barează acest chenar în cazul în care nu sunt date de completat.

DECLARAŢIA PERSOANEI PĂGUBITE

(se va completa numai de către persoana păgubită)

Am luat cunoştinţă de faptul că obţinerea sau încercarea, prin orice mijloace, de obţinere pe nedrept a indemnizaţiilor/despăgubirilor din asigurare sau înlesnirea unor asemenea fapte se pedepseşte potrivit legii penale.

Declar   că   prin   încasarea   indemnizaţiei/despăgubirii   am   fost   integral   indemnizat/despăgubit   pentru   sumele asigurate/pagubele suferite şi nu mai am nicio pretenţie de la asigurătorul..........................................şi de la Fondul de garantare în legătură cu paguba respectivă.

Declar că prin încasarea de la Fondul de garantare a indemnizaţiilor/despăgubirilor dau acestuia şi Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor drepturile, acţiunile, privilegiile sau ipotecile mele în contra asigurătorului debitor..........................., conform art. 1.107 din Codul civil privind subrogarea convenţională.

Data........................

Semnătura/ştampila

................................

Anexez la prezenta:

- copie de pe actul de identitate;

- copie de pe contractul de asigurare;

- procură, împuternicire etc;

- ......................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 9/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 9 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 9/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu